•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

I Was Created

Dostępne opracowania:

2 gitary (partytura) (1)
altówka i fortepian (1)
fortepian i CD (1)
fortepian solo (9)
fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy) (1)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
książka (3)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) (1)
orkiestra smyczkowa (partytura) (1)
skrzypce i fortepian (1)
wiolonczela i fortepian (1)

I Was Created znajdziesz w 22 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Tárrega Francisco, The Francisco Tárrega Collection

cena 102,95 zł.


nuty.pl

Tárrega Francisco
The Francisco Tárrega Collection

polski Kolekcja utworów Francisco Tarrega
angielski The Francisco Tárrega Collection


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Henry Paul
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057651

Francisco Tarrega (1852 - 1909) - kompozytor i gitarzysta hiszpańskiego pochodzenia; "ojciec" nowej szkoły gitary klasycznej, wprowadził rewolucje pod względem techniki i kompozycji. Naukę gry na gitarze rozpoczął mając zaledwie 8 lat, później uczęszczał na wydział kompozycji i gry na fortepianie do Konserwatorium w Madrycie. Uczył wielu słynnych muzyków takich, jak: Garcia Fortea, Emilio Pujol, Domingo Prat, Rita Brondi.
Do książki dołączona jest płyta CD z wzorcowymi wykonaniami utworów.

Francisco Tarrega - composer, guitarist, pianist, and teacher. He created an articic legacy that not only profoundly influenced his contemporaries, but one which has left an indelible mark on each succeeding generation of guitarists.
The pieces in this collection represent the genius of Francisco Tarrega, the "father" of the modern classical guitar. Each one of these compositions are calssical guitar masterpieces, forming one of the greatest artistic and technical cornerstones of classical guitar repertoire. They represent the wide range of style, techniques, musical forms, and timbre that was the mastery of Tarrega.

Lista utworów:
Adelita (Francisco Tarrega, Olga Paul, Ricardo Romero)
Capricho Arabe (Francisco Tarrega)
Estudio Brillante (Francisco Tarrega)
Gran Jota (Francisco Tarrega)
Gran Vals (Francisco Tarrega)
La Alborada (Francisco Tarrega)
Lagrima (Francisco Tarrega, Francisco Terrega)
Malaguena (Ernesto Lecuona, Francisco Tarrega)
Maria (George Strait, Ricky Martin)
Marieta (Francisco Tarrega)
Mazurka (Francisco Tarrega)
Pavana (Francisco Tarrega)
Recuerdos de la Alhambra (Francisco Tarrega)
Tango (Patty Larkin)

Okładka: Dalton Larry, Classic Gospel

cena 86,95 zł.


nuty.pl

Dalton Larry
Classic Gospel

angielski Classic Gospel


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Dalton Larry
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058654

Publkacja przeznaczona głównie dla osób zaawansowanych w grze na fortepianie. Zawiera 10 bardzo znanych utworów gospel m.in. • He Keeps Me Singing • Just a Closer Walk with Thee • O That Will Be Glory • Praise Him! Praise Him! • Softly and Tenderly • Standing on the Promises •


This folio was created especially for the pianist who is looking for more advanced (and challenging) solo arrangements. Each well-crafted arrangement is perfect for use in either traditional or blended services of worship, as well as concert or recital repertoire. Includes 10 well-known gospel songs: Blessed Assurance • He Keeps Me Singing • Just a Closer Walk with Thee • O That Will Be Glory • Praise Him! Praise Him! • Softly and Tenderly • Standing on the Promises • The Love of God • Trust and Obey • Wonderful Words of Life.


Lista utworów:
BLESSED ASSURANCE (FANNY CROSBY)
HE KEEPS ME SINGING (L BRIDGERS)
JUST A CLOSER WALK WITH THEE
LOVE OF GOD, THE (FREDERICK H LEHMAN)
O THAT WILL BE GLORY (CHARLES H GABRIEL)
PRAISE HIM! PRAISE HIM! (C ALLEN)
SOFTLY AND TENDERLY
STANDING ON THE PROMISES
TRUST AND OBEY (J. SAMMIS/D. TOWNER)
WONDERFUL WORDS OF LIFE (P BLISS)

Okładka: Stecher Melvin, Horowitz Norman, Rock, Rhythm And Rag - Book II

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Stecher Melvin, Horowitz Norman
Rock, Rhythm And Rag - Book II

Ilość stron:16
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL059664
Produkty podobne:Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag - Book III
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 1
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 5


The result of the outstanding success of Rock With Jazz, this new series was created to satisfy the continuing demand for contemporary, pianistic solos for the student. Book 1 begins with early grade material, and progresses in difficulty through Book 5.


Lista utworów:
Bandstand Boogie (Barry Manilow, Les Elgart)
Bluesiana
Glad Rag (William Bolcom)
Heavy Rock
Johnny In C
Milky Way Shake
Red Maple Rag
Rock A La Mode
Rock Slide

Okładka: Hanon Charles-Louis, Hanon For The Developing Pianist

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Hanon Charles-Louis
Hanon For The Developing Pianist

angielski Hanon For The Developing Pianist


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska, angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret, Klose Carol, Linn Jennifer
Autor wstępu: Schmid Elaine
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060182

Charles - Louis Hanon urodził sie 2 lipca 1819 roku we Francji w małym miasteczku Renescure obok Dunkerque. Jego ojciec był nauczycielem muzyki w tamtejszej szkole. W 1846 roku Hanon został organistą i kierownikiem chóru w kościele pod wezwaniem św. Józefa w Boulogne, w mieście leżącym niedaleko od Renescuare. W
1853 roku wyjechał ze swoim bratem i przyjacielem Louisem Legierem do Bolonii. Tam komponował, wydawał swoja muzykę. Skomponował 12 etiud, 6 fantazji. Pisał również hymny, popularne pieśni i książki metodyczne.
W ręce państwa oddajemy publikację, która jest swego rodzaju szkołą gry na fortepianie. Szczególny nacisk w poszczególnych ćwiczeniach kładziony jest na postawę rąk i ćwiczenia poszczególnych palców. Utwory te mają charakter etiud. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD, na której nagrane są 3 wersje temp w poszczególnych ćwiczeniach.: tempo wolne, średnie i tempo zagrane zgodnie z orginałem.


Drawing on the original G. Schirmer edition, this new G. Schirmer edition in the Hal Leonard Student Piano Library was created with today's developing pianist in mind. This fresh look at Hanon's popular studies includes innovative student worksheets; 'virtuoso' variation suggestions; informative historical and biographical facts; chromatic-scale exercises, and fully orchestrated accompaniments for each exercise in a variety of styles on CD. This package includes both a book and a CD. The CD includes both a practice and a performance tempo for each exercise. Download a complimentary Virtuoso Variations chart for these Hanon exercises today!


Lista utworów:
Exercise one (Mastering the ability to play the interval of a third easily, using finger 4 and 5)
Exercise two (Building strenght and control of fingers 3 and 4)
Exercise three (Strengthening the outer fingers 2-3-4 of each hand)
Exercise four (Strengthening the outer fingers 4-5 of each hand)
Exercise five (Transferring the weight of of the arm evenly over all the fingers of the hand)
Exercise six (Streingthening 5 as it alternaters with all the other fingers of the hand)
Exercise seven (Strengthening the outer fingers 3-4-5 of each hand)
Exercise eight (Stretching easly betwee finger 2 and fingers 4-5)
Exercise nine (Balancing the weight of the arm over each finger of the hand)
Exercise ten (Strengthening the finger pairs 2-3 and especially 3-4)
Exercise eleven (Strengthening the finger pairs 4-5. Trill preparation)
Exercise twelve (Extending fingers 1 and 5. Strengthening fingers 3, 4 and 5)
Exercise thirteen (Strengthening the outer fingers 3-4-5 of each hand. Contracting the hand by placing fingers 1 and 3, or 3 and 5, or adjacent keys)
Exercise fourteen (Strengthening the outer fingers 3-4. Contracting the hand by placing fingers 1 and 3, or 1 and 4, on adjacent keys)
Exercise fifteen (Strengthening the finger 1-2-3-4-5)
Exercise sixteen (Strengthening between R.H. 3 and 5. Strengthening the fingers 3-4-5)
Exercise seventeen (Extending the hand position by strething between several fingers)
Exercise eighteen (Conctraction of the hand by placing 1 and 3, or 3 and 5, on adjacent keys)
Exercise nineteen (Strengtheing all the fingers of the hand)
Exercise twenty (Extending to an octave. Strengthening fingers 2, 3 and 4)

Okładka: Blasquiz Klaus, The Fender Bass

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Blasquiz Klaus
The Fender Bass

angielski The Fender Bass


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061145

Publikacja w ciekawy sposób przedstawia historię i ewolucję firmy "Fender" z omówieniem i budową poszczególnych modeli gitar basowych wraz z ilustracjami.


The Fender Bass, created 40 years ago by the inventive genius of Leo Fender, still remains today as the definitive electric bass. Before Fender, there was simply no electric bass at all! Leo's design was so revolutionary that it rapidly became a 'classic,' an essential element which was responsible for defining the image of modern music. Every new bass is inspired (more or less) from his basic design. The Fender Bass tells the detailed story of the electric bass through the different models and their improvements, from their origins to the present form. Includes hundreds of black & white and color photos of the basses and their most famous players.


Lista utworów:
Fender Bass

Spis treści:

The Influences
Birth of an instrument
Precision Bass 1st Version
Precision Bass 2nd Version
Precision Bass 3rd Version
Telecaster Bass 1st Version
Telecaster Bass 2nd Version
Jazz Bass
Jazz Bass 1st Version
Jazz Bass 2nd Version
Bass VI
Bass V
Mustang Bass
Musicmaster Bass
Bullet Bass B30 & B40
Lead Bass
Coronado Bass I & II
Vintage Series USA
Factory blue prints
Precision Bass I Elite & II Elite
Precision Bass Standard
Jazz Bass Standard
Fender Basses after Fender
Future Fender Basses
Performer Bass
Logos and Lettering
Bass Identification
Fender Colors

Okładka: Thomas Augusta Read, Chant

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Thomas Augusta Read
Chant

polski Pieśń na altówkę i fortepian
angielski Chant


Ilość stron:12 + 6
Format:230 x 305
Opracowanie na:altówka i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065165

Utwór "Chant" jest oryginalną kompozycją Augusty Read Thomas z roku 1989. Nowa wersja została opracowana w 2002 roku, a premiera dzieła odbyła się w kwietniu 2002 w Nowym Jorku.
Augusta Read Thomas (ur w 1964 w Nowym Jorku), od 1997 roku współpracuje z Orkiestrą Symfonii Chicago (1997-2006). Studiowała na Northwestern Uniwersytet, Yale Uniwersytet i na Królewskiej Akademii Muzycznej.


This piece was originally composed in 1989, with a new version created in 2002, commissioned by cellist Kate Dillingham and premiering in April 2002 at Merkin Concert Hall in New York City.


Lista utworów:
Chant for Viola and Piano (A.R. Thomas)

Okładka: Thomas Augusta Read, Chant for Violoncello and Piano

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Thomas Augusta Read
Chant for Violoncello and Piano

polski Pieśń na wiolonczelę i fortepian
angielski Chant for Violoncello and Piano


Ilość stron:12 + 6
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065173

Zawarty w niniejszej publikacji utwór Augusty Read Thomas na wiolonczelę i fortepian został skomponowany w 2002 roku jako druga wersja utworu z 1989 roku. Trwa on 11 minut jednak istnieje możliwość skrócenia go do 9,5 minuty. Liczne są zmiany tempa i metrum (np. 3/4, 5/4, 3/8).


This piece was originally composed in 1989, with a new version created in 2002, commissioned by cellist Kate Dillingham and premiering in April 2002 at Merkin Concert Hall in New York City.


Lista utworów:
Chant for Violoncello and Piano (Augusta Read Thomas)

Okładka: Hammerly Jim, Cool Chords For Church

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Hammerly Jim
Cool Chords For Church

polski "Super" akordy w kościele - Podstawy harmonii jazzowej na fortepian
angielski Cool Chords For Church - Basic Jazz Harmonies for Piano


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Barker Ken, Tornquist Carol
Autor okładki: Thompson Brian
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065477

Dwanaście pieśni kościelnych w aranżacji na fortepian. Każdy utwór został opublikowany w dwóch wersjach: tradycyjnej i wykorzystującej harmonię jazzową. Dodatkowo na końcu publikacji zamieszczono tabelkę z porównaniem trzech kluczowych akordów tradycyjnych i zmienionych w drugiej wersji utworu.


In all too many churches, the pianist is locked into a rotation of favorite hymns or praise & worship songs. Playing them repeatedly is monotonous for both the player and the congregation! This book was created to give church pianists options, and let them add color and freshness to familiar melodies. Includes: 12 traditional harmonizations of familiar melodies (seasonal & non-seasonal); 12 new arrangements of the same songs featuring altered chords (mostly jazz harmonies); and a Cool Chords section featuring 3 chords from each arrangement.


Lista utworów:
America, the Beautiful (Katharine Lee Bates, Samuel A. Ward)
Be Thou My Vision (Rebecca St. James, The Martins)
Christ the Lord Is Risen Today (Lyra Davidica)
Fairest Lord Jesus (Christopher Parkening, Natalie Grant)
He Is Lord
Jesus Loves Me (William B. Bradbury)
Joy To The World! (Isaac Wats)
Nothing But The Blood (Robert Lowry)
O Come, All Ye FaithfullL (John F. Wade)
O How I Love Jesus (Frederic Whitfield)
To God Be the Glory (Fanny Crosby)
What Child Is This? (John Denver, Linda Eder)

Okładka: , The Real Book, vol. 3

cena 203,95 zł.


nuty.pl

The Real Book, vol. 3

angielski The Real Book, vol. 3


Ilość stron:464
Format:203 x 280
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Instrument melodyczny (klucz wiolinowy) (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065643

Czterysta standardów jazzowych zapisanych za pomocą linii melodycznej (klucz wiolinowy) i akordów. Publikacja przeznaczona jest na instrumenty Bb. Koncepcja Real Book zrodziła się w latach 70'tych kiedy to książki podobne do tych, lecz wydawane nielegalnie, towarzyszyły większości muzyków jazzowych na ich koncertach.


The Real Books are the best-selling jazz books of all time. Since the 1970s, musicians have trusted these volumes to get them through every gig, night after night. The problem is that the books were illegally produced and distributed without any copyrights or royalties paid to the master composers who created these musical canons. Hal Leonard is very proud to present the first legitimate and legal editions of these books ever produced. You and your customers won't even notice the difference...the covers look the same, the engravings look the same, the songlist is nearly identical, and the price remains fair even on a musician's salary! But every conscientious musician and music store owner will appreciate that these books are now produced legally and ethically, benefitting the songwriters that we owe for some of the greatest music ever written! 400 songs, including: Ain't Misbehavin' • All or Nothing at All • Along Came Betty • Cheek to Cheek • East of the Sun (And West of the Moon) • Funkallero • H & H • I've Got the World on a String • I've Got You Under My Skin • The Jive Samba • The Lady Is a Tramp • Milestones • Moonlight in Vermont • A Nightingale Sang in Berkeley Square • On a Clear Day (You Can See Forever) • Samba De Orfeu • Stormy Weather (Keeps Rainin' All the Time) • Things Ain't What They Used to Be • The Very Thought of You • Violets for Your Furs • Watermelon Man • and more.


Lista utworów:
(I'm Afraid) The Masquerade Is Over (Allie Wrubel)
(Love Is) The Tender Trap (Frank Sinatra)
(There Ought To Be A) Moonlight Savings Time (Harry Richman, Irving Kahal)
(There'll Be Bluebirds Over) The White Cliffs Of Dover (Walter Kent)
A Blossom Fell (Diana Krall, Nat King Cole)
A Cottage For Sale (Willard Robison)
A Dreamer's Holiday (Mabel Wayne)
A Good Man Is Hard To Find (Sufjan Stevens)
A Nightingale Sang In Berkeley Square (Manhattan Transfer)
A Pretty Girl Is Like A Melody (Irving Berlin)
A Sleepin' Bee (Harold Arlen)
A Taste Of Honey (The Beatles)
Ac-cent-tchu-ate The Positive (Harold Arlen)
After You (Mike Stern)
After You've Gone (Sophie Tucker)
Ain't Misbehavin' (Hank Williams, Jr.)
Ain't That A Kick In The Head (Dean Martin)
Aisha (McCoy Tyner)
All My Tomorrows (James Van Heusen)
All Or Nothing At All (Frank Sinatra w/Harry James Orchestra)
All The Way (Frank Sinatra, Kenny G)
Allanjuneally (Kenny Werner)
Alone Too Long (Nat King Cole)
Along Came Betty (Benny Golson)
Always And Forever (Heatwave, Pat Metheny)
Among My Souvenirs (Connie Francis, Marty Robbins)
Amor (Amor, Amor, Amor) (Ben E. King)
Antigua (Antonio Carlos Jobim)
Aquellos Ojos Verdes (Green Eyes) (Jimmy Dorsey)
Aren't You Glad You're You (Jimmy Van Heusen)
As Long As I Live (Jack Teagarden)
At Long Last Love (Frank Sinatra)
At Sundown (Walter Donaldson)
Autumn In 3 (Kenny Werner)
Baia (Bahía) (Ary Barroso, Ray Gilbert)
Ballad For Trane (Kenny Werner)
Bark For Barksdale (Gerry Mulligan)
Be Careful, It's My Heart (Irving Berlin)
Bein' Green (Frank Sinatra, Kermit the Frog)
Bernie's Tune (Bernie Miller)
Bésame Mucho (Kiss Me Much) (The Beatles, The Coasters)
Between The Devil And The Deep Blue Sea (Andre Previn)
Beyond The Blue Horizon (Lou Christie)
Bijou (Woody Herman & His Orchestra)
Bitches Brew (Miles Davis)
Blackberry Winter (Alec Wilder, Loonis McGlohon)
Blue Bird (Charlie Parker)
Blue Champagne (Frank Ryerson, Grady Watts, Jimmy Eaton)
Blue Prelude (Woody Herman)
Bolivia (Cedar Walton)
Born To Be Blue (The Judds)
Bossa Antigua (Paul Desmond)
Brazil (Kenny G, The Ritchie Family)
Breakin' Away (Al Jarreau)
Bud Powell (Chick Corea)
Buzzy (Charlie Parker)
By Myself (Linkin Park)
Bye Bye Baby (T-Bone Walker)
Caldonia (What Makes Your Big Head So Hard?) (Woody Herman & His Orchestra)
Careful (James S. Hall)
Cariba (Wes Montgomery)
Celia (Bud Powell, Charles Mingus)
Change Partners (Crosby, Stills & Nash, Ella Fitzgerald, Fred Astaire & Ginger Rogers, Jimmy Dorsey, Lawrence Welk)
Cheek To Cheek (Fred Astaire)
Cheetah (Kenny Burrell)
Cheryl (Charlie Parker)
Chicago (That Toddlin' Town) (Frank Sinatra)
Come Fly With Me (James Van Heusen)
Continuum (Jaco Pastorius)
Copenhagen (Robert Earl Keen)
Crazy (Aerosmith, Gnarls Barkley, K-Ci & Jojo, Mercyme, Pat Green, Patsy Cline)
Crazy She Calls Me (Bob Russell)
Cry Me A River (Janice Harper, Joe Cocker, Julie London)
Dark Eyes (Russian Cabaret Song)
Day Dream (Billy Strayhorn, Duke Ellington)
'Deed I Do (Fred Rose, Walter Hirsch)
Dig (Lew Tabackin, Miles Davis, Mudvayne)
Diminushing (Django Reinhardt)
Don't Ever Go Away (Por Causa De Voce) (Antonio Carlos Jobim)
Don't Know Why (Norah Jones)
Don't Take Your Love From Me (Henry Nemo)
Don't Worry 'Bout Me (Frank Sinatra, Zoot Sims)
Dream Dancing (Fred Astaire)
Dreamy (Erroll Garner)
Drop Me Off In Harlem (Duke Ellington)
Early Morning Mood (Chet Baker)
East Of The Sun (And West Of The Moon) (Brooks Bowman)
East St. Louis Toodle-oo (Duke Ellington)
East To Wes (Emily Remler)
Easy Street (June Christy)
Eleven Four (Paul Desmond)
Elogie (Earl Bud Powell)
Everything Happens To Me (Matt Dennis)
Ev'ry Time We Say Goodbye (Stan Kenton)
Ev'rything I Love (Peggy Lee)
Exactly Like You (Jimmy McHugh)
Falling In Love Again (Can't Help It) (Linda Ronstadt, Marlene Dietrich)
Feel Like Makin' Love (Bad Company, D'Angelo, Roberta Flack)
Fields Of Gold (Sting)
Fine And Mellow (Billie Holiday)
For Every Man There's A Woman (Harold Arlen)
Freckle Face (Count Basie)
From This Moment On (Linda Eder, Shania Twain)
Full Moon And Empty Arms (Buddy Kaye, Ted Mossman)
Funkallero (Bill Evans)
Get Happy (Harold Arlen)
Glad To Be Unhappy (Lena Horne)
Gone With The Wind (Allie Wrubel, Herb Magidson)
Good Morning Heartache (Billie Holiday, Diana Ross)
Got A Match? (Chick Corea Elektric Band)
H & H (Pat Metheny)
Happy Hunting Horn (Richard Rodgers)
Hard Hearted Hannah (The Vamp Of Savannah) (Bob Bigelow, Charles Bates, Jack Yellen, Milton Ager)
Harlem Nocturne (Earle Hagen)
Haunted Heart (Arthur Schwartz)
Heart And Soul (Huey Lewis, The Monkees, T'Pau)
Heat Wave (Irving Berlin)
Here's To My Lady (Rube Bloom)
High Hopes (Pink Floyd)
Hit That Mess (Bulee Gaillard, Harry D. Squires)
Hooray For Love (Harold Arlen)
How Are Things In Glocca Morra (Tommy Dorsey)
How Deep Is The Ocean (How High Is The Sky) (Ben Webster)
I Ain't Got Nobody (And Nobody Cares For Me) (Bessie Smith)
I Ain't Got Nothin' But The Blues (Duke Ellington)
I Can't Believe That You're In Love With Me (Clarence Gaskill, Jimmy McHugh)
I Concentrate On You (Cole Porter)
I Could Have Danced All Night (Frederick Loewe)
I Cried For You (Abe Lyman, Arthur Freed, Gus Arnheim)
I Didn't Know What Time It Was (Richard Rodgers)
I Don't Know Enough About You (Dave Barbour, Peggy Lee)
I Don't Know Why (I Just Do) (Fred E. Ahlert)
I Don't Want To Walk Without You (Jule Styne)
I Found A Million Dollar Baby (In A Five And Ten Cent Store) (Harry Warren)
I Got The Sun In The Morning (Irving Berlin)
I Gotta Right To Sing The Blues (Harold Arlen)
I Guess I'll Hang My Tears Out To Dry (Dexter Gordon)
I Hear Music (Hampton Hawes)
I Keep Going Back To Joe's (Jack Segal, Marvin Fisher)
I Left My Heart In San Francisco (Tony Bennett)
I Like The Likes Of You (Vernon Duke)
I Wanna Be Loved (Elvis Costello)
I Wish I Were In Love Again (Richard Rodgers)
I Wish You Love (Gloria Lynne)
I Wished On The Moon (Bill Perkins)
I Won't Dance (Dorothy Fields, Jerome Kern, Jimmy McHugh, Oscar Hammerstein II, Otto Harbach)
If I Didn't Care (Jack Lawrence)
I'll Be Around (Michael W. Smith, Spinners, Steve Vai, The Mills Brothers)
I'll Be Seeing You (Irving Kahal, Sammy Fain)
I'll Close My Eyes (Billy Reid, Buddy Kaye)
I'll Get By (As Long As I Have You) (Fred E. Ahlert)
I'll Take Romance (Ben Oakland)
Ill Wind (You're Blowin' Me No Good) (Harold Arlen)
I'm Always Chasing Rainbows (Harry Carroll)
I'm Glad There Is You (In This World Of Ordinary People) (Jimmy Dorsey, Paul Madeira)
I'm Hip (Bob Dorough)
I'm Old Fashioned (Jerome Kern)
I'm Sitting On Top Of The World (Ray Henderson)
In A Little Spanish Town ('Twas On A Night Like This) (Mabel Wayne)
In Her Family (Pat Metheny)
In Love In Vain (Jerome Kern)
In The Cool, Cool, Cool Of The Evening (Hoagy Carmichael)
Indian Summer (The Doors)
Interchange (Pat Martino)
Isfahan (Billy Strayhorn, Duke Ellington)
It All Depends On You (B.G. DeSylva, Lew Brown, Ray Henderson)
It Never Entered My Mind (Richard Rodgers)
It Only Happens When I Dance With You (Dick Hyman)
It's A Big Wide Wonderful World (John Rox)
It's A Good Day (Peggy Lee)
It's A Lovely Day Today (Elmo Hope)
It's A Most Unusual Day (Jimmy McHugh)
It's Been A Long, Long Time (Jule Styne)
It's De-Lovely (Cole Porter)
It's Impossible (Somos Novios) (Elvis Presley, Perry Como)
It's So Nice To Have A Man Around The House (Harold Spina)
It's The Talk Of The Town (Jerry Livingston)
It's Too Late (Carole King, Gloria Estefan)
It's You Or No One (Morgana King)
I've Got My Love To Keep Me Warm (Benny Goodman)
I've Got The World On A String (Dick Hyman)
I've Got You Under My Skin (Cole Porter)
I've Grown Accustomed To Her Face (Gordon MacRae, Rosemary Clooney)
I've Heard That Song Before (Jule Styne)
I've Never Been In Love Before (Billy Eckstine, Chet Baker, Stan Kenton)
Jamba (Jack Wilkins)
James (Billy Joel, O.A.R., Pat Metheny)
Java Jive (Ben Oakland, Milton Drake)
Jersey Bounce (Bobby Platter, Ed Johnson, Robert Wright, Tiny Bradshaw)
Just A Gigolo (Louis Armstrong)
Just Squeeze Me (But Don't Tease Me) (Duke Ellington)
Just The Two Of Us (Grover Washington Jr. with Bill Withers)
Kickin' The Gong Around (Harold Arlen, Ted Koehler)
Lazy Afternoon (Jerome Moross, John Latouche)
Lazybones (Hoagy Carmichael, Johnny Mercer)
Learnin' The Blues (Rosemary Clooney)
Let There Be Love (Dave Billbrough, Lionel Rand)
Let's Face The Music And Dance (Dick Hyman)
Let's Get Away From It All (Matt Dennis, Tom Adair)
Line For Lyons (Gerry Mulligan)
Line Games (Pat Martino)
Linger Awhile (Vincent Rose)
Little Girl Blue (Richard Rodgers)
Little Shoes (Mike Stern)
Little White Lies (Julie London)
Little Willie Leaps (Miles Davis)
Look To The Rainbow (Burton Lane)
Lost In The Stars (Kurt Weill)
L-O-V-E (Al Green, Natalie Cole)
Love Is A Simple Thing (Arthur Siegel)
Love Letters (Bonnie Raitt, Elton John, Elvis Presley, Ketty Lester, Rob Schneiderman)
Love Me Or Leave Me (Dave Pell)
Love You Madly (Duke Ellington)
Lover, Come Back To Me (Sigmund Romberg)
Lullaby Of The Leaves (Bernice Petkere)
Makin' Whoopee! (John Hicks)
Mambo #5 (Perez Prado & His Orchestra)
Manhattan (Bob Seger, Eric Johnson)
Marmaduke (Charlie Parker)
Mas Que Nada (Sergio Mendes)
Masquerade (Andrew Lloyd Webber, John Jacob Loeb)
Maybe I Should Change My Ways (Duke Ellington, John Latouche)
Mayreh (Horace Silver)
Mean To Me (Fred E. Ahlert, Roy Turk)
Midnight Sun (Asia)
Milestones (Miles Davis)
Mimi (Richard Rodgers)
Mona Lisa (Nat King Cole)
Moon And Sand (Alec Wilder, Morty Palitz)
Moonlight Becomes You (Jimmy Van Heusen)
Moonlight In Vermont (John Blackburn, Karl Suessdorf)
More (Ti Guardero Nel Cuore) (Kai Winding)
More I Cannot Wish You (Frank Loesser)
Mountain Greenery (Richard Rodgers)
My Baby Just Cares For Me (John Pizzarelli)
My Blue Heaven (Walter Donaldson)
My Heart Belongs To Daddy (Cole Porter)
My Heart Stood Still (Artie Shaw, Stan Getz)
My Ideal (John Coltrane)
My Lucky Star (B.G. DeSylva, Lew Brown, Ray Henderson)
My Man (Mon Homme) (Maurice Yvain)
My Melancholy Baby (Ernie Burnett)
My Silent Love (Dana Suesse)
My Sin (B.G. DeSylva, Lew Brown, Ray Henderson)
Nancy - With The Laughing Face (James Van Heusen)
Never Let Me Go (Dinah Washington)
Nevertheless (I'm In Love With You) (Bert Kalmar, Harry Ruby)
No Moon At All (Dave Mann, Redd Evans)
Nobody Else But Me (Jerome Kern)
Norwegian Wood (This Bird Has Flown) (The Beatles)
Old Cape Cod (Patti Page)
On A Clear Day (You Can See Forever) (Burton Lane)
On A Slow Boat To China (Frank Loesser)
On The Street Where You Live (Dennis De Young, Vic Damone)
On The Sunny Side Of The Street (Jimmy McHugh)
One For My Baby (And One More For The Road) (Frank Sinatra)
Out Of This World (Michael W. Smith)
Passport (Charlie Parker)
People (Barbra Streisand)
Perhaps (Charlie Parker)
Poinciana (Song Of The Tree) (Nat Simon)
Poor Butterfly (Raymond Hubbell)
Pretend (Nat King Cole, Suzanne Ciani, The Mavericks)
Pure Imagination (Anthony Newley, Leslie Bricusse)
Put On A Happy Face (Charles Strouse)
Quizás, Quizás, Quizás (Perhaps, Perhaps, Perhaps) (Osvaldo Farres)
Re: Person I Knew (Bill Evans)
Red Top (Ken Kynard, Lionel Hampton)
Reflections In D (Duke Ellington)
Revelation (Cyrus Chestnut)
Ridin' High (Benny Goodman)
Rifftide (Coleman Hawkins)
Rockin' Chair (Gwen McCrae, John Lee Hooker, Oasis)
Romance Without Finance (Lloyd Grimes)
Room 608 (Horace Silver)
Rose Room (Art Hickman)
Rosewood (Woody Shaw)
S.O.S. (Abba, Good Charlotte, Rihanna, Wes Montgomery)
Samba De Orfeu (Luiz Bonfa)
Save The Bones For Henry Jones (Danny Barker, Vernon Lee)
Say It Isn't So (Bon Jovi, Daryl Hall - John Oates, Julie London)
Say It With Music (Irving Berlin)
Seems Like Old Times (Carmen Lombardo, John Jacob Loeb)
Segment (Charlie Parker)
Sentimental Me (Jim Morehead, Richard Rodgers)
Shawnuff (Charlie Parker, John 'Dizzy' Gillespie)
Shoo Fly Pie And Apple Pan Dowdy (Guy Wood)
Sing, You Sinners (Sam Coslow, W. Franke Harling)
Sister Sadie (Horace Silver)
Skylark (Hoagy Carmichael)
Small Fry (Hoagy Carmichael)
Small World (Jule Styne)
So Danco Samba (Jazz 'N' Samba) (Antonio Carlos Jobim)
So In Love (Donnie McClurkin, Rob Schneiderman)
Soft Lights And Sweet Music (Mel Lewis)
Somebody Loves You (Peter De Rose)
Something Wonderful (Richard Rodgers)
Sometimes I'm Happy (Vincent Youmans)
Song For Helen (Bill Evans)
Song For Strayhorn (Gerry Mulligan)
Song Of The Jet (Samba do Aviao) (Antonio Carlos Jobim)
Soon It's Gonna Rain (Harvey Schmidt)
Spring Can Really Hang You Up The Most (Tommy Wolf)
Spring Will Be A Little Late This Year (Frank Loesser)
Squeeze Me (Clarence Williams, Thomas Waller)
Stablemates (Benny Golson)
Stay As Sweet As You Are (Harry Revel)
Steeplechase (Charlie Parker)
Steppin' Out With My Baby (Irving Berlin)
Stormy Weather (Keeps Rainin' All The Time) (Harold Arlen)
Sweet And Lovely (Charles N. Daniels, Gus Arnheim, Harry Tobias)
Swinging On A Star (Jimmy Van Heusen)
Take Ten (Paul Desmond)
Teach Me Tonight (Gene DePaul)
Teen Town (Jaco Pastorius)
Telephone Song (Vaughan Bros.)
Ten Cents A Dance (Richard Rodgers)
That Old Black Magic (Harold Arlen)
That Old Feeling (Lew Brown, Sammy Fain)
The Best Thing For You (Dick Hyman)
The Best Things In Life Are Free (Luther Vandross & Janet Jackson)
The Blessing (Ornette Coleman)
The Breeze And I (Caterina Valente)
The Creole Love Call (Duke Ellington)
The End Of A Love Affair (Frank Sinatra)
The Face I Love (Astrud Gilberto)
The Glory Of Love (Count Basie, Jimmy Durante, Peggy Lee, The Platters)
The Jive Samba (Cannonball Adderley)
The Lady Is A Tramp (Richard Rodgers)
The Lady's In Love With You (Benny Goodman)
The Look Of Love (ABC, Kenny G, Sergio Mendes & Brasil '66)
The Love Nest (Louis A. Hirsch)
The Man That Got Away (Harold Arlen)
The Meaning Of The Blues (Bobby Troup, Leah Worth)
The Night We Called It A Day (Matt Dennis, Tom Adair)
The Odd Couple (Neal Hefti)
The Party's Over (Jule Styne)
The Rainbow Connection (Kenneth L. Ascher, Paul Williams)
The Single Petal Of A Rose (Duke Ellington)
The Song Is Ended (But The Melody Lingers On) (Irving Berlin)
The Thrill Is Gone (B.B. King)
The Touch Of Your Lips (Ray Noble)
The Very Thought Of You (Kate Smith, Nat King Cole, Ray Conniff, Rick Nelson)
The Visit (Pat Martino)
Theme For Ernie
There Are Such Things (Abel Baer, George W. Meyer, Stanley Adams)
There Goes My Heart (Joni James, The Mavericks)
There's A Mingus Amonk Us (Randy Brecker)
They Say It's Wonderful (Irving Berlin)
Things Ain't What They Used To Be (Mercer Ellington)
This Can't Be Love (Richard Rodgers)
This Could Be The Start Of Something Big (Steve Allen)
This Is All I Ask (Beautiful Girls Walk A Little Slower) (Gordon Jenkins)
Three Little Words (Harry Ruby, Joe Nathan, John Jacobson)
Time After Time (Cyndi Lauper, Cyndi Lauper featuring Sarah McLachlan, Inoj, Ozzy Osbourne)
Time Was (Miguel Prado)
Too Close For Comfort (George Weiss, Jerry Bock, Larry Holofcener)
Too Late Now (Tommy Flanagan)
Toot, Toot, Tootsie! (Good-bye!) (Dan Russo, Ernie Erdman, Gus Kahn, Ted Fiorito)
Trick (Patrick Azzara)
Try To Remember (Harvey Schmidt)
Two Of A Mind (Paul Desmond)
Un Poco Loco (Bud Powell)
Unforgettable (Dinah Washington, Natalie Cole)
Upside Downside (Mike Stern)
Violets For Your Furs (Matt Dennis, Tom Adair)
Wail (Earl 'Bud' Powell)
Walk On The Wild Side (Lou Reed)
Walkin' My Baby Back Home (Fred E. Ahlert, Roy Turk)
Watermelon Man (Herbie Hancock)
What A Diff'rence A Day Made (Maria Grever)
What A Wonderful World (Louis Armstrong, Louis Armstrong with Kenny G., Rod Stewart feat. Stevie Wonder)
What Did I Have That I Don't Have? (Burton Lane)
What I Did For Love (Marvin Hamlisch)
What Now My Love (Elvis Presley, Herb Alpert, Sonny & Cher)
When The Sun Comes Out (Harold Arlen)
When You're Smiling (The Whole World Smiles With You) (Joe Goodwin, Larry Shay, Mark Fisher)
Where Or When (Dion & The Belmonts)
While We're Young (Alec Wilder, Morty Palitz)
Whistle While You Work (Frank Churchill)
Whittlin' (Pat Metheny)
Who's Afraid Of The Big Bad Wolf? (Frank Churchill)
Why Did I Choose You? (Michael Leonard)
Why Don't You Do Right (Get Me Some Money, Too!) (Peggy Lee)
Why Try To Change Me Now (Cy Coleman, Joseph McCarthy)
Will You Still Be Mine (Matt Dennis)
Wintersong (Paul Desmond)
Witchcraft (Wolfmother)
With Every Breath I Take (Cy Coleman, Leo Robin, Ralph Rainger)
Wouldn't It Be Loverly (Frederick Loewe)
Wrap Your Troubles In Dreams (And Dream Your Troubles Away) (Harry Barris)
Yes Indeed (Sy Oliver)
You Belong To My Heart (Solamente Una Vez) (Agustin Lara)
You Better Go Now (Robert Graham)
You Made Me Love You (I Didn't Want To Do It) (James V. Monaco)
Younger Than Springtime (Gordon MacRae, Stan Kenton)
You're Blase (Sarah Vaughan)
You're Driving Me Crazy! (What Did I Do?) (Walter Donaldson)
You're Mine You (John Green)
You've Changed (Connie Russell, Keyshia Cole)

Okładka: Stachak Tatiana, Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3

polski Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3
angielski Pupil And Teacher, guitar duets, Vol. 3
niemiecki Schüler und Lehrer, gitarrenduos, 3


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 gitary (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Gitara I (0)
Gitara II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Brożek Agnieszka
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066100
Produkty podobne:Stachak Tatiana - Uczeń i Nauczyciel, duety gitarowe cz. 2

W trzecim zeszycie Ucznia i nauczyciela szczególną uwagę zwrócono na problemy artykulacyjne. W wielu utworach (m.in.: Słoń, Wesoły wieśniak, Musette, Walc Griega) pojawiają się szczegółowe oznaczenia, np.: staccato, portato, a także różnego rodzaju akcenty. Nowym elementem jest również zastosowana w kilku utworach technika legato (Romans, Musette, Walc Griega). Podczas pracy nad tymi utworami warto zwrócić uwagę na problem wybrzmiewania dźwięku na gitarze. Precyzyjna realizacja pauz oraz artykulacji staccato lub portato wymaga wykonania dodatkowego ruchu w celu stłumienia dźwięku (bądź poprzez zdjęcie palca lewej ręki ze struny, bądź przez stłumienie dźwięku palcami prawej ręki). Problem ten jest często zaniedbywany w nauczaniu gry na gitarze, co sprawia, że gra wielu uczniów jest pod względem artykulacyjnym mało klarowna i wyrazista. W trzecim zeszycie uczeń poznaje również nowe dźwięki w wysokim rejestrze oraz uczy się grać w wysokich pozycjach zarówno na strunach wiolinowych jak i basowych (np. Gawot, Gymnopédie, Romans, Walc Griega). Warto przy tej okazji uzmysławiać uczniom istotną rolę palcowania w grze na gitarze, które ma nie tylko uzasadnienie praktyczne (związane z wygodą gry), ale również kształtuje muzyczną stronę utworu: wpływa na barwę i wybrzmiewanie dźwięku, umożliwia płynne i logiczne frazowanie. W utworach podano również propozycję palcowania prawej ręki, zaznaczając jednak tylko, którym palcem najwygodniej jest rozpocząć frazę. Bardziej szczegółowe palcowanie pojawia się w kilku fragmentach, w których sugerowane jest wprowadzenie kciuka lub palca serdecznego. Ostatnie trzy zawarte w niniejszej publikacji utwory są już nieco trudniejsze – zarówno od strony technicznej, jak i muzycznej – pojawiają się w nich zmiany tonacji, ozdobniki, dwudźwięki, triole, a także bardziej skomplikowane grupy rytmiczne (Walc Griega, Walc Chopina, Humoreska).

This publication was created with all beginner guitarists in mind. At an early stage of music performance education they rarely have an opportunity to commune with the music of great masters. Although transcriptions of pieces by Chopin, Mozart or Beethoven for solo guitar are increasingly popular, however due to technical problems they present, these transcriptions are often too difficult for beginners. This edition contains a collection of ten well-known pieces from the classical repertoire, arranged for two guitars. The author's main intention was to provide a simple solo part which could be performed even by the youngest and least advanced guitarist, with an accompaniment of his/her teachers. A monodic facture treament of the solo part, intended for a pupil, makes it possible to avoid difficult left hand positions (which often cause hand stiffening and a general discomfort while playing) allowing him/her to concentrate on the most important aspects of performing music, such as tone quality, fluent phrasing and articulation. Pieces gathered in this publication enable pupils to gradually familiarise themselves with new notes and musical language.

Lista utworów:
Słoń (Saint-Saëns Camille)
Gawot (Händel George Friedrich)
Wesoły wieśniak op. 68 (Robert Schumann)
Romans (Wolfgang Amadeus Mozart)
Gymnopédie I (Erik Satie)
Nowa lalka op. 39 (Piotr Czajkowski)
Musette (Jan Sebastian Bach)
Walc op. 12 nr 2 (Edward Grieg)
Humoreska op. 101 nr 7 (Anton Dvorak)
Walc op. 64 nr 2 (Fryderyk Chopin)

Okładka: Darin Bobby, The Best Of Bobby Darin

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Darin Bobby
The Best Of Bobby Darin

polski Najlepsze utwory Bobbyego Darina
angielski The Best Of Bobby Darin


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Long Jack
Autor okładki: Snell Paula
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066443

Bobby Darin, a właściwie Walden Robert "Bobby" Cassotto (ur. 14 maja 1936 roku, zm. 20 grudnia 1973 roku) to wybitny amerykański kompozytor i piosenkarz muzyki pop, popularny w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku. Poza własną twórczością wykonywał również covery popowe piosenek rock and rollowych m. in. takich wykonawców, jak: Bob Dylan czy The Rolling Stones. Niniejsza publikacja zawiera 17 największych przebojów Darina w opracowaniu na głos wokalny z akompaniamentem (fortepian lub keyboard lub gitara). Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "As Long As I'm Singing", "Please Come Home", "Dream Lover" i inne.

A collection of timeless songs from the golden voice of Rock n' Roll. As an actor Darin was Oscar-nominated, as a songwriter he created some of the best-loved songs of early Rock n' Roll, and as a voice he remains an familiar favourite with audiences young and old. His songs, including Clementine, Dream Lover and the great Mack The Knife inspired generations of performers, and have been widely enjoyed across the decades.

This special collection features seventeen of Darin's best, all arranged for Piano, Voice and Guitar, giving you the chance to recreate those silky smooth tones for yourself again and again.

Lista utworów:
As Long As I'm Singing (Darin Bobby)
Baby Face (Darin Bobby)
Beyond The Sea (Darin Bobby)
Bill Bailey, Won't You Please Come Home? (Darin Bobby)
Clementine (Darin Bobby)
Dream Lover (Darin Bobby)
Eighteen Yellow Roses (Darin Bobby)
Hello, Young Lovers (Darin Bobby)
If I Were A Carpenter (Darin Bobby)
Lazy River (Darin Bobby)
Mack The Knife (Darin Bobby)
Multiplication (Darin Bobby)
Queen Of The Hop (Darin Bobby)
Rainin' (Darin Bobby)
Splish Splash (Darin Bobby)
Things (Darin Bobby)
You Must Have Been A Beautiful Baby (Darin Bobby)

Okładka: Schumann Robert, Sonatas 'For the Young' Op.11

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Schumann Robert
Sonatas 'For the Young' Op.11

polski Sonaty dla młodzieży, op. 118
angielski Sonatas 'For the Young', Op.118
niemiecki 3 Klaviersonaten für die Jugend, op. 118


Ilość stron:60
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Kohler Hans Joachim
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068396

Sonaty te są jednymi z ostatnich jakie napisał Robert Schumann przed pogorszeniem się jego zdrowia psychicznego, które doprowadziło do zamknięcia go w zakładzie dla umysłowo chorych. Choć wartość tych prac była często podważana, zarówno przez biografów Schumanna, jak i przez znawców jego muzyki, są one ciągle wykonywane na całym świecie.

If one belives the authoritative judgment of Wasilewski, the first biographer of Schumann, and of Wolfgang Boetticher, the expert on all details dealing with Schumann's works, a new edition of these three sonatas cannot be considered justified. Wasilewski denies any merit to the work which was created about half a year before the mental brakedown of the composer, and Boetticher refers to the three pieces as "horrible signs of mental derangement".

Lista utworów:
Sonata G-Dur op. 118 nr 1 (Schumann Robert)
Sonata D-Dur op. 118 nr 2 (Schumann Robert)
Sonata C-Dur op. 118 nr 3 (Schumann Robert)

Okładka: Mayuzumi Toshiro, Essay for String Orchestra

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Mayuzumi Toshiro
Essay for String Orchestra

polski Esej na orkiestrę smyczkową
angielski Essay for String Orchestra


Ilość stron:32
Format:170 x 265
Opracowanie na:orkiestra smyczkowa (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, francuska
biografii: angielska
posłowia: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068685

Toshiro Mayuzumi (ur. 1929) to jeden z najwybitniejszych współczesnych kompozytorów japońskich. W swoich utworach artysta ten nawiązuje przede wszystkim do stylistyki muzyki orientalnej. "Essay" jest pierwszą kompozycją Mayuzumi na orkiestrę smyczkową. Jak sam stwierdza w utworze tym najważniejsze było dla niego czyste brzmienie smyczków. W "Essay" wykorzystuje ponadto elementy tradycyjnej muzyki japońskiej (m. in. krótkie powtarzane repetytywnie melodie o wąskim ambitusie, oparte o skale modalne) w połączeniu z ciekawą, nowoczesną harmoniką. Czas trwania utworu: ok. 9'

Toshiro Mayuzumi was born on February 20, 1929, in Yokohama, Japan. Miles Kastendieck in New York Journal-American wrote that: "Mayuzumi's "Essay" for String Orchestra instantly created an oriental atmosphere; the sliding strings gave it identity. The resemblance of these sounds to a number of distant sirenes, however, brought it abruptly into the realism of city life. Could such kinschip reflect the frequent observation about music being a universal language?". Toshiro Mayuzumi about his "Essay" wrote: "This is my first attempt at a composition for a string orchestra. Until quite recently I was seeking grater and greater variety of tone color and nothing was further from my mind than the comparatively limited tonal range of string orchestra".

Lista utworów:
Essay for String Orchestra (Mayuzumi Toshiro)

Okładka: Cwojdziński Andrzej, Obrazki wyczarowane dźwiękami

cena 36,95 zł.


nuty.pl

Cwojdziński Andrzej
Obrazki wyczarowane dźwiękami

polski Obrazki wyczarowane dźwiękami
angielski Pictures Enchanted by Sounds
niemiecki Durch Töne gezauberte Bilder


Ilość stron:36
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074137

"Obrazki wyczarowane dźwiękami" przeznaczone są dla pianistów - uczniów szkół muzycznych I stopnia. Zbiór, złożony pierwotnie z osiemnastu utworów, został napisany jako op. 51 w 1996 roku i dedykowany przez kompozytora dwóm zaprzyjaźnionym nauczycielkom fortepianu z Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Krakowie - Jadwidze i Marii Wyroba. Utwory charakteryzują się melodyjnością, współcześnie brzmiącą harmonią, zastosowaniem nowoczesnych środków wyrazu (np. klasterów), umożliwiając rozwijanie zarówno techniki, jak i wrażliwości młodego wykonawcy. Cztery ostatnie utwory: "Menuet", "Preludium", "W Tatrach" i "Inwencja" zostały pomyślane jako pastisze - utwory naśladujące innych kompozytorów (Mozarta, Chopina, Szymanowskiego i Bacha). Z pewnością więc każdy pianista z tej różnorodności nastrojów i stylów "wyczaruje dźwiękami" swoje ulubione "obrazki". Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.

"Pictures Enchanted by Sounds" was especially created for pianists - students of Music Schools of the 1st grade. The collection, initially composed of 18 pieces, was written as Op. 51 in 1996 and dedicated by the composer to two of his collagues - piano teachers from the Music School of the 1st grade of I. J. Paderewski in Cracow - Jadwiga and Maria Wyroba. Melodiousness, modern-sounding harmony, new-age mediums of expression (eg. clusters), which allow the development of both the technique and sensitivity of a young artist, characterise the compositions. The four final pieces: Minuet, Prelude, In the Tatra Mountains, Invention where thought of as pastiches - compositions imitating those of other composers (Mozart, Chopin, Szymanowski and Bach). Certainly each young pianist will be able to "enchant with sounds" his favourite "pictures" inspired by the diversity of moods and styles.

Lista utworów:
Marzenie (Cwojdziński Andrzej)
Spacer I (Cwojdziński Andrzej)
Spacer II (Cwojdziński Andrzej)
Ptaszki (Cwojdziński Andrzej)
W dolinie (Cwojdziński Andrzej)
Skakanka (Cwojdziński Andrzej)
Walczyk kataryniarza (Cwojdziński Andrzej)
Żarcik (Cwojdziński Andrzej)
Górski strumyk (Cwojdziński Andrzej)
Śpiące miasto (Cwojdziński Andrzej)
We młynie (Rondino) (Cwojdziński Andrzej)
Passacaglia (Cwojdziński Andrzej)
Menuet (Cwojdziński Andrzej)
Preludium (Cwojdziński Andrzej)
W Tatrach (Cwojdziński Andrzej)
Inwencja (Cwojdziński Andrzej)

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

cena 263,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

polski Domowy kurs rejestracji dźwięku, nagrywania, cz. 2
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 2


Ilość stron:252
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078017
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

Publikacja jest drugą częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Obecna część jest przeznaczona dla osób z podstawową znajomością pojęć technicznych. Poszczególne lekcje zawierają liczne ilustracje, a także przykłady muzyczne na dołączonych do książki płytach CD. Autor - Let Bill Gibson - przekazuje informacje, których potrzebujesz, aby udoskonalić rejestracje dźwięków za pomocą domowego sprzętu nagrywającego. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume two covers: impedance and wiring (high impedance vs. low impedance, terminology, balanced vs. unbalanced); bass guitar (electric/synth, recording, mic techniques, EQ); harmonics/overtones/partials; vocals (recording, mic techniques, effects, EQ); acoustic piano and rhodes (recording, mic techniques, signal processing, sampled sounds, EQ); recording synthesisers (recording, combining textures, EQ, brass); the total recording session (instruments, preparing the recorder, media selection, time code); panning and stereo imaging; mixdown to master product (mixdown machine, tape choice, theories and concepts, setup procedure; building the mix; preparing master for duplication).

Spis treści:

Introduction
Chapter 1 - Impedance and Wiring
Basic Terminology
Compatibility Between Hi Z and Lo Z
Balanced vs. Unbalanced
Basic Terminology
Unbalanced Guitar Cables
Balanced Cables
Conclusion
Chapter 2 - Bass Guitar
Electric Bass
Condition of the Bass
Direct Box / Direct In (DI)
The Bass Level
Instrument Differences
Musical Style
Recording Levels for Bass
Mic Techniques
Compressing the Bass
Equalization
Panning
Reverb
Synth Bass
Plugging the Synth Bass In
Miking the Synth Bass
Performance of the Synth Bass Part
Bass Range and EQ
Compressing the Synth Bass
Recording Level for the Synth Bass
Panning Synth Bass
Effect and the Synth Bass
Acoustic Bass
Close - Miking the String Bass
Conclusion
Chapter 3 - Harmonics / Overtones / Partials
The Difference Between Harmonics, Overtones and Partials
Conclusion
Chapter 4 - Vocals
Mic Techniques
Placement
Distance
Small Room vs. Large Room
Moving - Coil / Ribbon
Condenser
Effects
Stylistic Considerations
Wind Screen
Repairing a Problem Plosive
Electronic Plovive Repair
The Proximity Effect
Bass Roll-off
The Pad
Different Sounds of Different Pickup Patterns
Positioning the Microphone
Compressor / Limiter / Gate / Expander
Dynamic Range
Compression
Sibilance
The De-esser
Equalization
Recording Environment
Physical Aids
Intonation
Headphones
Punch In / Punch Out
Perseverance
Panning
Common Vocal Effects
Delay
Slapback
The Electronic Double
The Electronic Triple
Regeneration
Reverb
Predelay
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Backing Vocals
Conclusion
Chapter 5 - Acoustic Piano and Rhodes
Grand Piano
The Basics
Mic Choice and Technique
Stereo or Mono
Instrument Maintenance
Setting the Mood
Processing Pano Sounds
No Two Pianos Sound Identical
Recording Levels
Equalizer the Piano
Compressing the Piano
Exciting the Piano
Reverberation
Miking the Vertical Piano
Sampled Piano Sounds
Rhodes - type Sounds
Rhodes Effects
Equalizing the Rhodes
Conclusion
Chapter 6 - Recording Synthesizers
Recording Synths: Strings, Pads, Bell-like Sounds, Brass and Effects
Live in vs. Mic in Through DI
Line In
DI Can Color the Sound Adversely
String and Pads
Layering
Equalizing Pads
Dynamic Processing the Synth
Reverb
Combining Textures
Exciter
Chorus, Flanger, Phase Shifter
Panning
Delay
Bell - like Sounds
Equalizing the Bell - like Sounds
Panning Bell - like Sounds
Compression
Reverb
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Brass
Mic Technique
Levels
Brass Samples
Brass Equalization
Panning
Reverb
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Delay
Special Effects
Conclusion
Chapter 7 - Panning and Stereo Imaging
Speaker Position and Choice
Mic Techniques
The Head
Assignment
3:1 Principle
Panning
Reverberation
Space in a Space
Combining Wet and Dry
Delay
Panning
Chorus/ Flanger / Phase Shifter
Monitors and Your Stereo Image
Conclusion
Chapter 8 - The Total Recording Session
Planning
Tracks
Envision the Final Products
Instrument
Tuning
Strings
Getting the Recorder Ready
Cleaning and Demagnetizing
Demagnetizing the Analog Tape Machine
Cleaning the Analog Recorder
Tones on the Analog Recorder
Tones on the Digital Recorder
Media Selection
Magnetic Tape / Video Tape
Recordable CDs / Hard Drives
Tape Storage Is a Critical Condiseration
Time Code
Striping SMPTE
Getting the Sequencer to Follow SMPTE
Tightening the Arrangement
Contents of Arrangement
Reference Lead Vocal
Backing Vocals
Bounce to Track One
Electric Guitar to Track Four
Punch-Ins
Acoustic Guitar to Track Five
Final Vocal to Track Three
Lead Guitar to Track Six
Conclusion
Chapter 9 - Mixdown to Master to Product
Mixdown Machine
Basic Proceudre for Alignment (Mixdown and Multitrack)
Playback Alignment
Record EQ
Reference Tones
Reference Tone
Starting the Mix / Zeroing the Board
Tape Choice
Outboard Gear to Have on Hand
Tape Speed
Automation
Multiple Sets of Monitors
Comparison to Other Projects
The Spherical Approach to Panning and Positioning in the Mix
EQ: The Cumulative Effect
Mixing Theories and Building Concepts
Mix Approach
The Arrangement
Characteristics of a Good Mix
Strong and Solid, But Controlled, Lows
Mids Distributed Evenly Among Various Instruments
Strong, Smooth Highs That Are Easy to Listen To
Balance
Depth
Width
Momentum
Consistency
Sounds Good in Stereo and Mono
Approaches to Mixing That I've Found Ineffective
Signs of an Amateur Musical Recording
Basic Setup Procedure
Once You Select and Prepare the Multitrack and Mixdown Machines
Arranging During Mixdown
Multiple Mixes
Mix Versions
Building the Mix
Kick Drum / Bass Guitar
Pan the Cymbals for a Natural Sound
Live Toms
Drum Machine Toms
Drum Set Overhands (Live)
Bass
Lead Vocal
Compression
Expander
Vocal EQ
Exciter
Simple Delay
Add Backing Vocals
Comping Keyboards and Rhythm Guitars
Filling in the Holes With the Guitar or Keys
Lead Parts
Solos
Mix Levels
Fades
Preparing the Mixed Master for Duplication
Editing
Mastering
Different Mixes
Conclusion
GLossary
Index

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

cena 293,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

polski Kurs nagrywania AudioPro, cz. 3
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 3


Ilość stron:272
Format:215 x 275
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078018
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

Publikacja jest trzecią częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Niniejsza część obejmuje tematy dotyczące odpowiedniego oprogramowania, konfiguracji systemu, nagrań cyfrowych i różnic pomiędzy nagraniami analogowymi a cyfrowymi, przechowywania i kopiowania plików i wiele innych. Do książki zostały dołączone także dwie płyty CD z nagranymi przykładami muzycznymi danych zagadnień wraz z ich wyjaśnieniami. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume three covers: MIDI (basic training, quantising, mixing with MIDI, notation software, controllers, setting up your system); MIDI sequencing (constructing MIDI drum parts, creating bass, guitar and keyboard parts, combining MIDI and live recording); digital effects (hardware vs. software plugins, details of using each type of effect); digital recording (analogue vs. digital, recording and playback formats, digital audio file formats, storage and backup, MDMs and computer-based hard disk systems, choosing the right software, common terms demystified, random access editing); synchronising (MIDI to audio sync, MIDI to MIDI sync, analogue to analogue sync).

Spis treści:

1. The Third Millennium
Moving Ahead
History
Preparation for What's to Come
The Internet
My Turning Point
2. Midi Theory
Intro to MIDI
MIDI Basic Training
The Language
MIDI IN, OUT, and THRU
MIDI Cables
Daisy Chain
Channels
MIDI Interface
MIDI Parameters
What Do MIDI Parameters Affect?
Controllers
Channel Modes
Omni Mode
Multi Mode
Mono Mode
Polyphony versus Multitimbrality
MIDI Time Code
System Messages
System Exclusive (Sys Ex)
Data Dump
The Handshake
Data Backup
Quantizing
The Basics
Strength
Sensitivity
How Tight Is Tight Enough?
Randomize
Real - Time
Step Record
Shifting Tracks
Velocites, Durations, and Tempos
Notation Software
Uses
Lyrics
Chord Symbols
Mixing with MIDI
Parameters
Comining MIDI Mix Tools
General MIDI Specifications
Standard MIDI File
Cross - Platform Compatibility
Keyboard and Mix Controllers
Keyboard Controllers
Mix Controllers
MIDI System Design - What Should I Have?
Synths
Sequencers
Interfaces
Mixers
Digital Audio Cards
Tactile Control Surfaces for Computer-Based Digital Workstations
3. MIDI Sequencing
Building the Band
Constructing MIDI Drum Parts
Fundamentals
The Groove
Groove Quantize
Drum Set Patterns
Accents
Fills
Believability
Construction
Percussion Patterns
Frosting
Many Instruments
Simple Parts That Work Together
Forming the bass line
Patterns
The Groove
Reality / Believability
Feel
Guitar Parts
Believability
The Groove
Patterns
Grand and Electric Piano Parts
The Groove
Patterns
Grand Pianos vs. Rhodes Pianos
Believability
Feel
The Frosting
Strings and Pads
Bass
Sound Effects
Combining MIDI and Live Recording
Drum Loops
4. Digital Recording
Analog Recording
Analog vs. Digital
Physical Properties of Sound
Amlitude
Frequency
Velocity
Wavelength
Envelope
Harmonic Content
Phase
Digital Theory
What's So Good about Digital Recording?
Bits / Bytes / Words
Advantage of Binary Code / PCM
Samples
Quantization / Bits
Aliasing
RAM Buffer
Sample Rates
Dither / Quantization Error
Noise Shaping
Converters
Oversampling
Dynamic Range
Format Conversion
Errors
Data Protection
Error Detection
Error Correction
Redundancy
Concealment
Muting
Digital Recording, Transmission, and Playback Formats
AES/EBU
S/P DIF
SDIF-1
SDIF-2
SMDI
MADI
DASH
Digital Audio File Formats
Sound Designer and Sound Designer II
AIFF-Apple's Audio Interchange File Format
WAV-Windows Audio File Format
Quick Time
RealAudio
SND Resource
Storage Mediums
Backing Up
CD-Compact Disc
HD-CD
CD-R and CD-RW-Recordable and Rewriteable Compact Disc
DAT
MiniDisc
Hard Disc
DVD
Divx
5. Digital Multitracks
Comparison of MDMs to Computer-Based Recording Systems
Formats
Other MDMs
Dedicated Digital Recording Systems
Samplers
Computer-Based Hard Disk Recording Systems
History
Differences between Hard Disk and Tape-based Recording?
Linear versus Nonlinear
Destructive versus Nondestructive Editing
Number of Tracks and Takes
Thing to Look For in the Software You Choose
Soundcards
Terms Common to Hard Disk Recording
Serial Bus / Data Transfer
SDS
SCSI
Fast and Wide SCSI-2 and 3
IDE/ATA
Firewire
Network and Online Data Transfer Rates
Apple Talk
Ethernet
Modem
Cable
ISDN (Integrated Services Digital Network)
T-1
T-3
Disk Management
Partitioning
Formatting
Compression
Repairing / Defragmenting
Protection: Practice Safe Computing
Keep Current
6. Digital Effects
Real-time versus Non-Real-time Digital Effects
Hardware versus Software versus Plug-ins
Digitally Controlled Amplifier
Digital Signal Processor
Pitch Change
Formants
Time Compression and Expansion
Spectral Effects
Multiband Compressor / Limiter
Peak Limiter
Expanders and Gates
Delay Effects
Reverb Effects
Equalizers
Delay
Chorus / Flanger
Invert Phase
Reverse
Special Effects
Variable Speeds
Fliter
Vinyl Simulation
Vocode
Lo-Fi
7. Random Access Editing
The Basics
Nondestructive Editing
Descructive Editing
Regions
Playlist / Edit Decision List
RAM Buffer
Gain Change / Normalizing
Cut, Copy and Paste
Undo, Redo, Save, Revert to Saved
Save As... Save a Copy As
Waveform / Pencil Editing
Smoothing
Preview Mode
Fades
Crossfades
Linear Fade
Curve Fade
S-Curve
Overlap Fade
Equal Gain
Equal Power
Pre-roll / Post-roll
Online / Offline
Editing withing the Software - Based Multitrack Domain
Soundfiles
Waveform View
Punch-in
Auto Record
Channels, Tracks, and Takes
Comping
Tuning
Finding the Groove
Quantizing Audio
Moving Audio Segments
Spot Mode
Slip Mode
Grid Mode
Shuffle Mode
Multitrack Backing Vocals
Breaths
Entrances
Releases
Intonation
Detuning
Readjusting Formants
Fills Fills, and Licks
Broadcast Audio
Voice-Over / Editing Speech
Application
Voice-Over
Timing
Ambience
Problematic Edits
Crossfade Ambience
Music Bed
Add Ambience
Reconstruct the Scene
Live with it
Breaths
Time Compression / Exapnsion
ADR / Foley
ADR
Foley
Getting the Program Ready for the Air
Normalize
Compress
Music
8. Synchronizing
Synchronizing Basics
Why Bother?
MIDI to Audio Sync
Timing Discrepancies
MIDI to MIDI Sync
Accuracy
Logjam
Processor Speed
Analog to Analog
LTC on Each Machine
Verifying Sync
Offsets
Regenerating Time Code
Free Wheeling
Jam Sync
Digital to Digital Sync
Components of Digital Sync
Time Base - Word Clock
Word Clock Rate
Pull-Up / Pull-Down
Address Code
Transport Control
MIDI Machine Control (MMC)
Variations in Accuracy
Sample - Accurate Sync
Frame - Accurate Sync with Phase Look
Frame - Accurata Sync with No Phase Lock / Continuous Sync
Frame - Accurate Trigger Sync
Various Sync Formats
Internal
MTC
SMPTE (LTC) 30fps, 29.97fps, 29.97df, 25, 24fps
Video Sync
VITC
Word 1x
Word 256x
S/P DIF and AES/EBU
SDIF-2 and MADI
Proprietary Sync Systems
ADAT and DA-88 Sync
9. Digital Mixing
How Are Digital and Analog Mixers Different?
The Analog Mixer
The Digital Mixer
Hardware versus Software
Automation
The Basics
Automation Types
Dynamic Automation
Auto Read
Absolute Mode / Auto Write / Replace
Auto Touch / Auto Latch
Trim Levels
Bypass / Auto Off / Rehearse
Mutes
Pan
Function of Fader Motors in the Digital Domain
Mix Editior Functions
Snapshot Automation
Operational Procedures
Saving
Undo
Building Automation
Software Plug-ins
Mix Procedure Using Automation
Inserts
Write Mutes
Drums
Documenting the Mix
Bass
Lead Vocal
Guitars and Synths
Backing Vocals
Intonation
Expression / Dynamics
Blend
Accuracy
The Rhythm Section
Locate Points
Copy Moves and Settings
EQ
Dynamic and Special Effects
Format
Hard Disk
DAT
10. Master Preparation
Editing the Mixed Master
The AM Version
The Album Version
The Dance Mix
Creative Restructuring
Mastering
What Is mastering?
To Master or Not to master
Monitoring Procedures
Assembling the Album
The CD Mastering Environment
Write Modes
Red Book
Yellow Book
Green Book
Orange Book, Part I and II
White Book
Blue Book / CD-Extra
Subcodes
PQ Subcodes
IRSC Code
Emphasis
SCMS
Track Number
Indexes
Noise Shaping
Equalizing
Real-time Analyzer (RTA)
Levels
Normalize
Real vs. Apparent Levels
How Hot Is Hot Enough?
Limiting / How to Sound Loud
Image Files
Mastering to Error Correcting Recorders
11. The Best of Botj Worlds
Acoustic Considerations
Chips or Tubes
Combining Tubes and Chips
Digital Modeling
Preamps
Old Effects versus New
Mixers
Cambling Considerations
Some Cable Theory
Do Cables Really Sound Different?
Choose Your Weapons Carefully

Okładka: Różni, Big Black & White Book Of Advanced Piano Solos - Volume 2

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Różni
Big Black & White Book Of Advanced Piano Solos - Volume 2

polski Czarno-biała księga chrześcijańskich utworów na fortepian, cz. 2
angielski Big Black & White Book Of Advanced Piano Solos - Volume 2


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Tornquist Carol, Simenson Ric
Autor aranżacji/opracowania: Bennett Jeff, Curry Craig, Dalton Larry, Hamilton David, Hammerly Jim, Hayes Mark, Perkins Phil, Wolaver Bill, Hyzer Matt, Seal Carl
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079610

Druga część kolekcji utworów CCM, czyli współczesnej muzyki chrześcijańskiej, w aranżacji na fortepian solo. Wśród utworów znajdziesz m. in, hymny chrześcijańskie i piosenki gospel. Zapis nie zawiera tekstów. Wśród tytułów m. in.: "A Mighty Fortress Is Our God", "Christ the Lord Is Risen Today", "Eternal Father, Strong to Save", "God of Our Fathers", "I Will Sing of the Mercies" i wiele innych.


This collection was created especially for the church pianist who is looking for inspirational, well-crafted and challenging solo piano arrangements. Several of the top keyboard arrangers in Christian music publishing have combined their talents in this second volume in order to offer a wide variety of musical styles. This comprehensive collection features classic hymns, gospel songs and praise choruses along with patriotic standards and seasonal favorites - making it a perfect year-round resource! 28 titles in all, including: Adeste Fidelis • Blessed Assurance • Come into His Presence • God of Our Fathers • O That Will Be Glory • Rejoice in the Lord Always • The Love of God • The Solid Rock • This Is My Father's World • and more.


Lista utworów:
A mighty fortress is our God
Adeste Fideles
Amazing Grace
Battle Hymn of the Republic
Birthday of a King
Blessed Assurance
Christ The Lord Is Risen Today
Come Into His Presence
Come, Thou Fount Of Every Blessing
Eternal Father, Strong To Save
Fairest Lord Jesus
God Of Our Fathers
He Shall Feed His Flock
Holy Holy Holy
I will Sing of the Mercies
Just A Closer Walk With Thee
Love of God
O Holy Night
O That Will Be Glory
O The Deep, Deep Love Of Jesus
Praise To The Lord, The Almighty
Rejoice In The Lord Always
Silent Night, Holy Night
Solid Rock
This Is My Father's World
What Wondrous Love Is This
When I Survey The Wondrous Cross
Wonderful Words of life

Okładka: Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire, Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire
Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4

polski Rock, rytm i rag na fortepian, z. 4
angielski Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079767
Produkty podobne:Stecher Melvin, Horowitz Norman - Rock, Rhythm And Rag - Book II
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag - Book III
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 1
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 5

Seria książek łączących rock z jazzem stworzona z myślą o uczniach chcących zgłębiać te gatunki muzyczne. Cała seria składa się z pięciu części ułożonych od najniższego do najwyższego stopnia trudności. W zeszycie czwartym zamieszczono 5 utworów: "Rutabaga Rag", "Wedgewood Blues", "Modular Rock", "A Time to Remember" i "Boogie All The Way".

The result of the outstanding success of Rock With Jazz, this new series was created to satisfy the continuing demand for contemporary, pianistic solos for the student. Book 1 begins with early grade material, and progresses in difficulty through Book 5.

Lista utworów:
Biscuit Boogie (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Cedarhurst Rag (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Oak Leaf Rag (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Regal Rock (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Sharing (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Soft Shoo-In (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)
Stratified Rock (Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire)

Okładka: Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire, Rock, Rhythm And Rag - Book III

cena 48,95 zł.


nuty.pl

Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire
Rock, Rhythm And Rag - Book III

polski Rock, rytm i Rag, cz. 3
angielski Rock, Rhythm And Rag - Book III


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079812
Produkty podobne:Stecher Melvin, Horowitz Norman - Rock, Rhythm And Rag - Book II
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 1
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 5

"Rock, Rhythm and Rag" to zbiór siedmiu utworów fortepianowych. Utwory łączą w sobie muzykę rockową z elementami jazzu. Zapis nutowy zawiera palcowanie.


The result of the outstanding success of Rock With Jazz, this new series was created to satisfy the continuing demand for contemporary, pianistic solos for the student. Book 1 begins with early grade material, and progresses in difficulty through Book 5.


Lista utworów:
Broadway Boogie (Claire Gordon, Kirby Shaw, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Polliwog's Cakewalk (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Rag-A-Jazz (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Rags To Riches (Claire Gordon, Jerry Ross, Melvin Stecher, Norman Horowitz, Richard Adler)
Rock Around The Block (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Sweet Beat Blues (Claire Gorodon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
The Highland Swing (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)

Okładka: Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire, Rock, Rhythm And Rag, Book 5

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire
Rock, Rhythm And Rag, Book 5

polski Rock, rytm i Rag, cz. 5
angielski Rock, Rhythm And Rag, Book 5


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079855
Produkty podobne:Stecher Melvin, Horowitz Norman - Rock, Rhythm And Rag - Book II
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag - Book III
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 1

"Rock, Rhythm and Rag" to zbiór pięciu utworów fortepianowych. Niniejsza część piąta serii publikacji przeznaczona jest dla pianistów zaawansowanych. Utwory łączą w sobie muzykę rockową z elementami jazzu. Zapis nutowy zawiera palcowanie.


The result of the outstanding success of Rock With Jazz, this new series was created to satisfy the continuing demand for contemporary, pianistic solos for the student. Book 1 begins with early grade material, and progresses in difficulty through Book 5.


Lista utworów:
A Time To Remember (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Boogie All The Way (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Modular Rock (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Rutabaga Rag (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)
Wedgewood Blues (Claire Gordon, Melvin Stecher, Norman Horowitz)

Okładka: Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire, Rock, Rhythm And Rag, Book 1

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire
Rock, Rhythm And Rag, Book 1

polski Rock, Rytm i Rag, z. 1
angielski Rock, Rhythm And Rag, Book 1


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079964
Produkty podobne:Stecher Melvin, Horowitz Norman - Rock, Rhythm And Rag - Book II
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag - Book III
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag for Piano, Book 4
Stecher Melvin, Horowitz Norman, Gordon Claire - Rock, Rhythm And Rag, Book 5

"Rock, Rhythm and Rag" to zbiór 12 utworów fortepianowych. Niniejsza część pierwsza serii publikacji przeznaczona jest dla pianistów początkujących. Utwory łączą w sobie muzykę rockową z elementami jazzu. Prosty zapis nutowy zawiera palcowanie.

Rock, Rhythm and Rag for the piano student encompasses exciting styles and sounds of the twentieth century. As a result of the outstanding cussecc of its predecessor, Rock with Jazz, this series was created to satisfy the continuing demand for musically interesting and technically pianistic material in the rock, rag and jazz idioms.
Rock, Rhythm and Rag consists of 5 books of original solos beginning with an early grade level in Book 1 and advancing progressively through Books 2, 3, 4 and 5.

Lista utworów:
Jack Rubbit Jump
Bumble Blee Boogie
Sky Blues
Rock Candy
Riverboat Rag
My Shadow and Me
Mary's Little Lamb Chop
Rocky Road
Rag a Muffin
Space Rock
Denim Blues
Jazzmobile

Okładka: Twardowski Romuald, Introdukcja i Allegro na skrzypce i fortepian

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Twardowski Romuald
Introdukcja i Allegro na skrzypce i fortepian

polski Introdukcja i Allegro na skrzypce i fortepian
angielski Introduction and Allegro for Violin and Piano


Ilość stron:12 + 4
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Gębski Andrzej, Stachak Tatiana, Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080572

Introdukcja i Allegro, skomponowane w 2000 roku, pod względem formy i środków stylistycznych bardzo przypomina kompozycję stworzoną przez Romualda Twardowskiego rok wcześniej - Pastorale e danza. Jest jednak utworem krótszym, bo trwającym pięć minut, i łatwiejszym dla wykonawcy. Sam kompozytor podkreśla, że pisząc Introdukcję i Allegro myślał przede wszystkim o młodych adeptach sztuki wiolinistycznej. Nie przeszkadza to w tym, że po utwór sięgają także skrzypkowie - wirtuozi. Pierwsze wykonanie utworu miało miejsce w Warszawie 16 lutego 2001 roku. Wykonawcami byli Andrzej Gębski (skrzypce) oraz Romuald Twardowski (fortepian).

Introduction and Allegro, composed in 2000, in respect of the form and stylistic devices closely resemble a composition created by Romuald Twardowski in the previous year - Pastorale e danza. However, this composition is shorter, as it lasts five minutes, and easier for the performer. The composer himself emphasises that first of all he had in mind younf violin players while writing the Introduction and Allegro. It is, however, no obstacle to the piece being performed by virtuoso violinists. The composition was first performed in Warsaw on 16th February 2001. Andrzej Gębski (violin) and Romuald Twardowski (piano) were the performers.

Lista utworów:
Introdukcja i Allegro (Twardowski Romuald)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland