•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

II. A Major

Dostępne opracowania:

altówka i fortepian (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (2)
gitara akompaniująca (1)
gitara i CD (zawiera tabulatury) (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara solo (1)
keyboard solo (zawiera akordy) (1)
książka (5)
książka z przykładami nutowymi (5)
kształcenie słuchu (3)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
więcej opracowań ...

II. A Major znajdziesz w 30 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lasocki Józef Karol, Podstawowe wiadomości z nauki o muzyce

cena 41 zł.


nuty.pl

Lasocki Józef Karol
Podstawowe wiadomości z nauki o muzyce

Ilość stron:176
Format:162 x 240
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001575

"Podstawowe wiadomości o muzyce" obejmują elementy muzyczne, które składają się w muzyczną całość, wspólnie dopełniają się, wzajemnie na siebie wpływają, tworząc dzieła muzyczne. Elementami tymi są w pierwszym rzędzie: rytm, melodia, harmonia następnie dynamika, agogika, barwa dźwięku, wreszcie budowa formalna i wykonanie.
Popularny podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół I i II stopnia oraz samouków. Na książkę składa się 11 rozdziałów, w których Autor porusza problemy m.in. dźwięku, metrum, rytmu, tempa, dynamiki, artykulacji, ornamentyki. Opisuje skale, gamy i tonacje, jak też historię pisma nutowego, wielogłosowości i podział form muzycznych.


Spis treści:

Wiadomości wstepne
Muzyka i jej elementy
Powsyanie muzyki
Podział muzyki
Pytania i zadania
O dźwięku
Powstanie i źródło dźwięku
Cechy dźwięku
Oktawy
Pytania i zadania
Pismo nutowe
Pięciolinia i klucze
Wartości nut i pauz
Skróty pisowni
Przykłady z historii pisma nutowego
Diatonika, chromatyka i enharmonia
Systemy i stroje muzyczne
Pytania i zadania
Odległości
Pojęcie odległości
Rodzaje odległości
Przekształcanie odległości
Przewroty odegłości
Rozpoznawanie odległości
Pytania i zadania
Skale, gamy i tonacje
Skale prymitywne
Skale pentatoniczne
Skale starogreckie i kościelne
Skala durowa ( majorowa )
Tonacja C - dur
Odległości w gamie C - dur
Odmiany skal durowych
Skala molowa ( minorowa ) naturalna
Skala molowa harmoniczna
Skala molowa dorycka
Odległości w gamach molowych
Transpozycja gam
Pokrewieństwo tanacji
Chromayyzacja gam
Inne skale
Pytania i zadania
Rytm i metrum
Pojęcie rytmu i metrum
Takty
Przykłady stosowania różnych taktów w literaturze muzycznej
Zasady grupowania nut w taktach
Akcenty metryczne i dynamiczne
Rozwinięcia rytmiczne
Pytania i zadania
Tempo, dynamika, artykulacja
Oznaczenia tempa
Oznaczenia dynamiczna
Znaki artykulacyjne i frazowe
Pytania i zadania
O melodii i ornamentyce
Budowa linii melodycznej
Ozdobniki
O wielogłosowości
Rodzaje akordów
Pzycje i przewroty akordów
Kadencje
Czterogłosowa struktura harmoniczna
Faktura homofoniczna i polifoniczna
Pytania i zadania
O formach muzycznych
Elementy formy muzycznej
Budowa utworu
Formy taneczne
Formy liryczno - instrumentalne
Dawne tańce stylizowane - Suita
Dalszy rozwój suity
Wariacje
Rondo
Sonata
Muzyka wokalna i wokalno - instrumentalna
Wielogłosowa muzyka wokalna i wielkie formy wokalno - instrumentalne
Pytania i zadania
Szata dźwiękowa utworu
Muzyka wokalna
Muzyka instrumentalna
Pytania i zadania
Tablice instrumentów muzycznych
Indeks

Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 1

cena 50 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 1

Ilość stron:254
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001593
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 2
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Niniejszy podręcznik "Harmonii" to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, I część traktuje o trójdźwiękach, czterodźwiękach i pięciodźwiękach na wszystkich stopniach, o zboczeniu modulacyjnym i progresji. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Przedmowa
Część I
Wstęp
Pojęcie nauki harmonii - Akord - Harmonia tonalna
Akustyczne podstawy harmonii tonalnej
Akordy naturalne
Akordy konsonansowe i dysonansowe - Trójdźwięk majorowy i minorowy
Skala - Gama
Rozdział I -- Trójdźwięki triady bez przewrotu
Triada harmoniczna
Tonacja - Pojęcie funkcji harmonicznej - Oznaczenie funkcyjne
Stosunki pomiędzy trójdźwiękami triady
Układ czterogłosowy - Skala głosów - Zdwojenia - Odległości pomiędzy głosami - Naturalny układ głosów - Akord bez przewrotu - Układ skupiony i rozległy - Pozycja akordu
Łączenie akordów - Ruchy głosów - Łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty
Łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy
Powtarzanie akordu
Konstrukcja harmoniczna - Prowadzenie głosów - Tworzenie konstrukcji harmonicznej wg danego oznaczenia funkcyjnego
Harmonizowanie melodii za pomocą trójdźwięków triady
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty - Trójdźwięk niepełny
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy - Swobodne powtarzanie akordu
Rozdział II -- Przewroty trójdźwięków triady
Pierwszy i drugi przewrót trójdźwięku
Pierwszy przewrót - Łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty
Łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy
Powtarzanie akordu ze zmianą postaci
Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotu i w I przewrocie
Drugi przewrót - Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotu oraz w I i II przewrocie
Kedencje - Dominanta z podwójnym opóźnieniem
Major harmoniczny - Minor dorycki i eolski - Łączenie trójdźwięków jednoimiennych - Ukośne brzmienie półtonu - Skale kościelne
Rozdział III -- Dominanta septymowa i nonowa
Dominanta septymowa
Dominanta septymowa bez prymy
Dominanta nonowa - dwojenie kwinty trójdźwięku bez przewrotu - Swobodniejsze stosowanie trójdźwięku niepełnego
Dominanta nonowa bez prymy - Dwojenie tercji w trójdźwięku
Rozdział IV -- Pojedyncze i podwójne opóxnienie w trójdźwiękach triady
Opóźnienie od góry kwinty oraz tercji i kwinty w trójdźwiękach triady
Rozdział V -- Trójdźwięki poboczne
Trójdźwięk II stopnia
Trójdźwięk VI stopnia
Trójdźwięk III stopnia
Trójdźwięk VII stopnia - Charakterystyka ogólna trójdźwięków pobocznych
Rozdział VI -- Trójdżwięki triady z dodaną sekstą oraz czterodźwięki septymowe II, VI, III i VII stopnia
Subdominanta z dodaną sekstą i subdominanta II stopnia z dodaną septymą
Tonika z dodaną sekstą i tonika VI stopnia z dodaną septymą
Dominanta z dodana sekstą i dominanta III stopnia z dodaną septymą
Czterodźwięk septymowy VII stopnia jako pozorna D7 i jako subdominanta
Rozdział VII -- Tonika i subdominanta z dodaną septymą - Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Tonika septymowa
Subdominanta septymowa
Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Rozdział VIII -- Zboczenie modulacyjne - Progresja niemodulująca i modulująca - Paralelizm
Zboczenie modulacyjne
Harmonizowanie melodii ze zboczeniami modulacyjnymi
Progresja niemodulująca
Progresja modulująca - Paralelizm

Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 2

cena 45 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 2

Ilość stron:318
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001594
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Jest to druga część podręcznika "Harmonii", to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, II część traktuje o dźwiękach obcych, figuracjach, modulacjach i ich rodzajach. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Część II
Rozdział IX -- Dźwięki obce - Figuracja - Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Figuracja akordowa
Dźwięki obce
Opóźnienie pojedyncze
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w jednym głosie
Figuracja jednego głosu
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w dwóch, trzech i czterech głosach jednocześnie - Współbrzmienie dźwięków obcych drugiego rodzaju z dźwiekiem opóźniającym
Figuracja dwóch i więcej głosów
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Polifonia i homofonia - Technika polifonizująca
Figuracja akordowa ( fortepianowa )
Rosdział X -- Modulacja
Ogólne pojęcia
Modulacja diatoniczna
Modulacja z tonacji majorowej do majorowej
Modulacja z tonacji majorowej do minorowej
Modulacja z tonacji minorowej do majorowej
Modulacja z tonacji minorowej do minorowej
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonsowych, powtórzenia akordów, przewrotów i figuracji - Modulacja złożona
II przewrót trójdzięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką - Diatonicvzne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XI -- Alteracja - Modulacja chromatyczna
Akordy alterowane -Alteracja pozorna i rzeczywista, niemodulująca i modulująca
Alteracja niemodulująca
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Alteracja modulująca i modulacja chromatyczna
Modulacja przez alterację w obrębie jednego akordu
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami - Pośredni rodzaj modulacji pomiędzy diatoniczną a chromatyczną
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XII -- Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Strój równomiernie temperowany - Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Modulacja przez zamianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami - Progresja modulująca z enharmonicznych połączeń akordowych - Szereg wielkotercjowy, małotercjowy i całotonowy - Enharmoniczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XIII -- Nuta pedałowa i nuta stała - Układ pięcio- i więcejgłosowy - Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Nuta pedałowa i nuta stała
Układ pięcio- i więcejgłosowy
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Rozdział XIV -- Swobody w prowadzeniu głosów, traktowaniu składników dysonansowych i dżwięku prowadzącego oraz w stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Akord jako jednostka harmoniczna
Równoległe i pezciwrównoległe oktawy i kwinty - Ukryte oktawy ( prymy ) i kwinty
Swobodne traktowanie składników dysonansowych i dźwięku prowadzącego
Swobodne stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Ukośne brzmienie trytonu
Akord jako jednostka harmoniczna
Rozdział XV -- Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych - Inne skale muzyczne oprócz majorowej i minorowej - Rozwój harmonii -- Podstawowe elementy systemu tonalnego
Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych
Skale muzyczne: pięciostopniowe, greckie, cygańskie, arabsko-perska, całotonowa i chromatyczna
Zastosowanie omawianych skal w konstrukcji wielogłosowej w ramach systemu tonalnego
Historyczny rozwój jako elementu muzycznego - Podstawowe elementy systemu tonalnego
Indeks

Okładka: Sikorski Kazimierz, Zbiór zadań i przykładów

cena 37 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Zbiór zadań i przykładów

Ilość stron:68
Format:165 x 240
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001595

Niniejszy zbiór zadań i przykładów pomyślany jest jako dopełnienie dwutomowego podręcznika "Harmonii". Zadania i przykłady w znacznym stopniu powiększają materiał mający służyć do ćwiczeń oraz do analizy.


Spis treści:

Przedmowa
Część I
Konstrukcja harmoniczna - Prowadzenie głosów - Tworzenie konstrukcji harmonicznej wg danego oznaczenia funkcyjnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Harmonizowanie melodii za pomocą trójdźwięków triady
Zadania z danym sopranem
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy - Swobodne powtarzanie akordu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym sopranem
Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków bez przewrotu i w I przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Drugi przewrót - Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotów oraz w I i II przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Kadencje - Dominanta z podwójnym opóźnieniem
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Major harmoniczny - Minor dorycki i eolski - Łączenie trójdźwięków jednoimiennych - Ukośne brzmienie półtonu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa bez prymy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa - Dwojenie kwinty w trójdźwięku bez przewrotu - Swobodniejsze stosowanie trójdźwięku niepełnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa bez prymy - Dwojenie tercji w trójdźwieku
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Opóźnienie od góry kwinty oraz tercji i kwinty w trójdźwiękach triady
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk II stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VI stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VII stopnia - Charakterystyka ogólna trójdźwięków pobocznych
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta z dodaną seksta i subdominanta II stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika z dodaną sekstą i tonika VI stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta z dodaną sekstą i dominanta III stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Czterodźwięk septymowy VII stopnia jako pozorna D7 i jako subdominanta
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Zboczenie modulacyjne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Harmonizowanie melodii ze zboczeniami modulacyjnymi
Zadania z danym sopranem
Progresja modulująca - Paralelizm
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Część II
Opóźnienie pojedyncze
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja jednego głosu
Zadania do figuracji
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja dwóch i więcej głosów
Przykłady figuracji
Zadania do figuracji
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Zadania z danym sopranem
Układ trzy - i dwugłosowy
Przykłady melodii zharmonizowanej dwu-, trzy- i czterogłosowo
Zadania z danym sopranem
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonansowych, powtórzenia akordów, przwrotów i figuracji - Modulacja złożona
Przykład modukacji z D do as
Przykład modulacji z C przez Es do g
II przewrót trójdźwięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką
Przykład modulacji z G do g
Alteracja niemodulująca
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Konstrukcja harmoniczna z akordami alterowanymi
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami
Przykłady modulacji
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesuniecie modulacyjne
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną w obrębie jednego akordu
Modulacja złożona przez enharmoniczną zamianę różnych trójdźwięków zwiększonych
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami
Przykłady
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem

Okładka: Wesołowski Franciszek, Materiały do ćwiczeń harmonicznych

cena 59 zł.


nuty.pl

Wesołowski Franciszek
Materiały do ćwiczeń harmonicznych

Ilość stron:336
Format:166 x 224
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001602
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 2
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

"Materiały do ćwiczeń harmonicznych" zostały napisane z myślą o uczniach szkół muzycznych, a celem jest dostarczenie interesujących oraz instruktywnych przykładów z literatury muzycznej do harmonicznej analizy.


Spis treści:

Przedmowa
Wiadomości wstępne
Układanie trójdźwięków triady harmonicznej
Łączenie trójdźwięków triady bez przewrotu drogą najbliższą
Łączenie w stosunku kwinty
Łączenie w stosunku sekundy
Harmonizowanie melodii
Swobodne łączenie trójdźwięków triady bez przewrotu
Łączenie w stosunku kwinty
Z Zachowaniem dźwięku wspólnego
Bez zachowania dźwięku wspólnego
Łączenie akordów w stosunku sekundy
Przewroty trójdźwięków triady
Kadencje
Major harmoniczny, minor dorycki i eolski
Akord dominantowy septymowy
Akord dominantowy septymowy bez prymy
Akord dominantowy nonowy
Akord dominantowy nonowy bez prymy
Pojedyncze i podwójne opóźnienia w trójdźwiękach triady
Trójdźwięki poboczne
Progresja niemodulująca
Trójdźwięk II stopnia
Trójdźwięk VI stopnia
Trójdźwięk III stopnia
Trójdźwięk VII stopnia
Cztero- i pięciodźwięki
Trójdźwięki triady z dodaną sekstą
Czterodźwięki septymowe i pięciodźwieki nonowe
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o kwintę niżej
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o tercję niżej
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o sekundę wyżej
Czterodźwięk septymowy na VII stopniu jako (o)S7VII
Zboczenia modulacyjne. Progresja. Paralelizm
Zboczenia modulacyjne
Progresja
Paralelizm
Dźwięki obce i figuracja
Opóźnienia
Dźwięki obce drugiego rodzaju
Figuracja
Figuracja akordowa
Układ 3-, 2-głosowy
Alteracja niemodulująca
Modulacja
Modulacja diatoniczna
Modulacja chromatyczna
rodzaj pierwszy
rodzaj drugi
rodzaj trzeci
Modulacja enharmoniczna
Nowsze zjawiska w harmonice dur - moll
Akord jako jednostka harmoniczna
Dodekafonia
Aleatoryzm
Muzyka konkretna i elektronowa
Indeks przykładów nutowych

Okładka: Red Hot Chili Peppers The, Blood Sugar Sex Magik

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Red Hot Chili Peppers The
Blood Sugar Sex Magik

angielski Blood Sugar Sex Magik


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL052145

Prezentowana książka zawiera 17 utworów amerykańskiej grupy "Red Hot Chilli Peppers". Pochodzą one z krążka zatytułowanego "Blood Sugar Sex Magic", który został wydany w 1991 roku. Płyta jest uważana za najlepszą z dorobku w historii zespołu. Znajdziesz tu takie przeboje, jak: "The Power Of Equality", "If You Have To Ask", "Breaking The Girl", "Funky Monks", "Suck My Kiss", "I Could Have Lied", Mellowship Slinky in B Major", "The Righteous and Wicked" i inne.


All 17 songs from their smash hit album, including: Give It Away • The Power of Equality • Suck My Kiss • Under the Bridge • and more.


Lista utworów:
Apache Rose Peacock (Red Hot Chili Peppers)
Blood Sugar Sex Magik (Red Hot Chili Peppers)
Breaking The Girl (Red Hot Chili Peppers)
Funky Monks (Red Hot Chili Peppers)
Give It Away (Michael W. Smith, Red Hot Chili Peppers)
I Could Have Lied (Red Hot Chili Peppers)
If You Have To Ask (Red Hot Chili Peppers)
Mellowship Slinky In B Major (Red Hot Chili Peppers)
My Lovely Man (Red Hot Chili Peppers)
Naked In The Rain (Red Hot Chili Peppers)
Sir Psycho Sexy (Red Hot Chili Peppers)
Suck My Kiss (Red Hot Chili Peppers)
The Greeting Song (Red Hot Chili Peppers)
The Power Of Equality (Red Hot Chili Peppers)
The Righteous And The Wicked (Red Hot Chili Peppers)
They're Red Hot (Red Hot Chili Peppers)
Under The Bridge (Red Hot Chili Peppers)

Okładka: Paja-Stach Jadwiga, Adrzej Panufnik's Music and its reception

cena 68,25 zł.


nuty.pl

Paja-Stach Jadwiga
Adrzej Panufnik's Music and its reception

Ilość stron:280
Format:170 x 247
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056623

Niniejsza publikacja wydana została w języku angielskim. Jest to praca wielu muzykologów traktująca o muzyce Andrzeja Panufnika, polskiego kompozytora i dyrygenta. Studiował w Warszawie, Wiedniu i w Paryżu, dyrygenturę i kompozycję.


Spis treści:

Anna G.Piotrowska, Andrzej Panufnik - National Identity of the Immigrant Composer
Part II. Musical Style
Bernard Jacobson, Panufnik's Music in the Context of 20th-century Music
Niall O'Loughlin, Feeling and Intellect, Heart and Brain: Technique and Content in Panufnik's Symphonies
Preface
Part I. The Comoposer's Personality
Camilla Panufnik, Andrzej Panufnik's Ethos of Life and Work
Zbigniew Skowron, Andrzej Panufnik's Artistic Attitude and his Aesthetics
Ewa Siemdaj, The Dramaturgic Development of Andrzej Panufnik's Symphonic Works
Beata Bolesławska, Symmetry in the Symphonies of Andrzej Panufnik
Alicja Jarzębska, Panufnik's 'musica mensuralis'. The problem of Isorythmic and Mtrical Organization of Musical Time
Charles Bodman Rae, The Role of the Major-Minor Chord in Panufnik's Compositional Technique
Alina Królak, Organization of Pitch in Andrzej Panufnik's Concertos for Solo Instrument and Orchestra
Renata Suchowiejko, The Idea of Note -cell in Andrzej Panufnik's String Quartet No. 3
Jadwiga Paja-Stach, Piano Works by Andrzej Panufnik. Structures and Timbres
Andrzej Sitarz, Old Polish Music as Adapted by Andrzej Panufnik
Part III. Reception of the Composer's Work
Piotr Papla, The Reception in Poland of Andrzej Panufnik's Early Works
Adrian Thomas, In the Public Eye:Panufnik and his Music, 1948-54
Violetta Kostka, Reception of Andrzej Panufnik's Work in the Great Britain
Ray Robinson, Andrzej Panufnik's Reception in the United States
Indeks of Names
Index of Panufnik's Works
Notes on the Aythors
Programme of the Conference

Okładka: Morones Eric J., 101 Saxophone Tips

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Morones Eric J.
101 Saxophone Tips

angielski 101 Saxophone Tips


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059762

W publikacji tej omówionych jest 101 ciekawostek o saksofonie, m. in.: budowa instrumentu począwszy od ustnika (Mouthpiece Anatomy, Stop Sticky Pads), notacja palcowa (High - Note Fingerings), statywy do instrumentu (Get a Good Sax Stand) i wiele, wiele innych. Do publikacji dodatkowo dołączona jest płyta CD, na której nagrane są przykładowe utwory, w których zawarte są następujące zagadnienia muzyczne: odmiany skal muzycznych (chromayczna, melodyczna, diatoniczna, eolska), budowa akordów z przewrotami, progresje i wiele innych...


This book presents valuable how-to insight that saxophone players of all styles and levels can benefit from. The text, photos, music, diagrams, and accompanying CD provide a terrific, easy-to-use resource for a variety of topics, including: techniques; maintenance; equipment; practicing; recording; performance; and much more!


Spis treści:

Find the Right Reed
Stop Sticky Pads
Teeth Patches
Good Finger Technique
Ligatures
Stuff It
Key - Spring Tension
Jaw - Dropping
Metal vs. Rubber
Building Vibrato
Organize Your Practice
Sound Bad = Good Practice
Multiphonics
Harmonic Minor
Harmonic Minor Lick
Interval Training
Play With a Tuner
Taking the Lead
Plaing Second Alto
Record Yourself
Build Your Music Library
Buy Solo Transtriptions
Get a Leak Light
Find a Good Repairpersons
Is Your Reed Sealing?
Fix Warped Reeds
Avoid Squeaks
Listen to All Styles
Set up a Home Studio
Know Your Major Scales
Blues Scales
Many Blues Scales Forms
Bird Blues
Growling
Horn Hygiene
Get Horn Insurance
Sax in the Back Seat
Reed Guards
ii-V-I Progression
ii-V-I Pattern
Join a Band
Play, Play, Play
Mile High Horn
Give Your Neck a Break
Get a Good Sax Stand
Do your Homework
Doubles Your Pleasure
Own Several Music Stands
Read the Changes
Swing It!
Get a Stage Microphone
Doodle Tonguing
Subscribe to Music Magazines
Study with Several Teachers
Practice Overtones
Plaing Low Notes
Hitting the Hight Notes
High-Note Fingerings
High-Note Exercise
The Collector's Piece!
Always Use Metronome
Choose the Right Mouthpiece
Mouthpiece Anatomy
Don't Be a Copycat
Train Your Ears
Practice Hard Scales First
How to Practicde Tunes
Practice Changes with a Piano
The Mouthpiece Cap
The Scoop
Buy Music Play - Alongs
Duck Calls?
Get Some Earplugs
Keep a Pencil in Your Case
Shed the Sweet Tooth
The Enternal Triangle
Tonguing It All
Hello, My Name Is...
Reed Adjustment
Breathe Correctly
Take Gigant Steps
Choose the Right Case
Palm Keys
Try Stronger
Reeds
Plaing Fast
Protect the Neck
Try a New Neck
Transcribe Solos
Quit Your Jawing
Studio Sessions
Mind Your Minors
Neck Straps
Learn How to Transpone
Practice Softly
Practice Long Tones
Buing a Professional Horn
ID, Please
Build Your Repertoire
Don't Blow These Off
Safe Sax

Okładka: Fewell Garrison, Jazz Improvisation for Guitar

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Fewell Garrison
Jazz Improvisation for Guitar

angielski Jazz Improvisation for Guitar


Ilość stron:150
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Lindsay Susan Gedutis
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061227

Publikacja jest praktycznym przewodnikiem improwizacji na gitarze. W książce omówione są: gryf gitary, podstawowa teoria muzyki, skale muzyczne, interwały, triady, harmonizacja, konstrukcje akordów, harmonia jazzowa, skale pentatoniczne, harmonia modalna, substytuty akordów i reharmonizacje (książka jest napisana w języku angielskim). Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD. Na płycie tej znajdują się 86 ścieżki dźwiękowe, na których nagrane są ćwiczenia, skale muzyczne, modulacje, akordy i wiele innych.


Melodies based on triads and melodic extensions sound more natural and musical than ones developed exclusively from scales. Triads - the fundamental building blocks of harmony - are a simple and effective remedy for scale dependency in improvisation. In Jazz Improvisation for Guitar: A Melodic Approach, explore the potential of triads and their melodic extensions and learn to connect them using guide tones. You'll learn to create solo phrases in the style of some of the world's finest jazz guitarists like Wes Montgomery, George Benson, Grant Green, Kenny Burrell, and Pat Martino.


Lista utworów:
Jazz Improvisation for Guitar (Berklee Press)

Spis treści:

Approaching Jazz Improvisation Through Triads And Melodic Extensions
Harmony Reviev
Scale Construction
Key Signatures and the Cycle of Fifths
Triad Construction
Diatonic Triads
Diatonic Seven th Chords
Chord Function
Diatonic Chord Progressions
Tensions
Major and Minor Triads and Melodic Extensions
Dividing the Fretboard into Four Areas Using Alternating Minor and Major Triads Melodic Extensions and Relatend Fingerings through Four Areas of the Fretboars
Melodic Extensions and Relatend Fingerings Through Four Areas of the Fretboard
Phrasing and Articulation
Articulation: The Rest Stroke
Melodic Extensions of G Minor: Eighth-Note Triplets and Rest Strokes
Melodic Extensions of Dominant Chords
Building Your Solos Using Triads And Melodic Extensions
Stylistic Interpretation
Minor Lines over Dominant 7 Chords
Building a Solo with Traids And Melodic Line Extensions
Fretboard Harmony: Guide Tonews And 2-and 3-Note Voicings
Voice Leading
How to Play Guide Tones on the Guitar
3-Note Voicings: Adding a Chord Tone or Tension
Minor Key Guide-Tone Voice Leading for II/V7?1 Progressions: 2-and 3-Note Voicings
Chord Substitutions
Using Guide-Tone Lines in Soloing
Direct Approach
Indirect Approach
Chromatic Approach
Double-Indirec Approach
Solo Structure: The Shape of Things to Come
Guide-Tone Lines for II-7(b5)/V7(b9)/I in Minor
More Guide-Tone Lines: b9 to 5
Soloing Over Standard Tunes: II/V/I in Major and Minor Keys
Harmonic Concepts For Improvisation
Altered Tensions
V7 Tensions b9 and#9
V7 Tensions b9 and b13
Tensions b9, #9, and b13
V7 (+5)
The Augmented Trad
Wrap-Up
"Hearing Things" (Garrison Fewell, Steve LaSpina, and John Riley)
About the Author
Discograp-hy as Leader
Revies

Okładka: Mueller Michael, Jazz For The Rock Guitarist

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Mueller Michael
Jazz For The Rock Guitarist

angielski Jazz For The Rock Guitarist


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061795

Publikacja dla gitarzystów rockowych chcących opanować podstawy muzyki jazzowej. Składa się z 10 rozdziałów, które kolejno wprowadzają nowe akordy i techniki gry. Każdy z fragmentów zapisany jest w notacji tradycyjnej i tabulaturowej i opatrzony objaśnieniami teoretycznymi, a ponadto nagrany we wzorcowym wykonaniu na dołączonej do wydania płycie CD.


Take your playing beyond barre chords and the blues box! This book/CD pack is ideal for the rock guitarist who is interested in expanding boundaries and exploring new musical paths. Ten chapters will take you through the essentials of the jazz idiom with plenty of exercises and examples - all of which are demonstrated on the accompanying CD.


Spis treści:

Acknowledgements
About the Author
Introduction
Rock Guitar, Jazz Guitar... What's the Difference
The Jazz Sound
Essential Listening
How to Use This Book and CD
1. Barre Chords For Jazz
2. Blues and Pentatonic Scales
3. Jazz Chord Voicings
4. The Major Scale
5. Jazz Chord Voicings II
6. Key Center Soloing
7. Inverted, Extended and Altered Chords
8. Minor Scales
9. Comping Scales
10. Advanced Jazz Models

Okładka: Tagliarino Barrett, Chord Tone Soloing

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Tagliarino Barrett
Chord Tone Soloing

angielski Chord Tone Soloing


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062968

Szkoła gry na gitarze elektrycznej, w której autor zawarł naukę improwizacji, oraz gry różnorodnych stylów muzycznych. Książka jest bogata we wszelkie zagadnienia niezbędne do podjęcia gry na tym instrumencie. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi ścieżkami demonstracyjnymi.


Learn how the professionals create monster solos with this easy-to-use book/CD pack! The accompanying CD includes 68 tracks of exercises, licks, solo examples, and play-alongs. Includes all necessary foundation materials; detailed instructions on how and what to practice; essential concepts for players at every level; developing your real-time melodic reflexes; soloing over any progression in any style of music; using chords as an endless source of ideas; and more.


Spis treści:

Introduction
About the CD
Part I: A Preview to Chord - Tone Soloing
Chapter 1: Let's Jam
Chapter 2: Chord - Tone Targets on a Basic Blues
Part II: A Solid Foundation
Chapter 3: Getting Serious About Practicing
Chapter 4: Timing
Chapter 5: The Five Patterns
Chapter 6: Major Scales
Chapter 7: Intervals
Chapter 8: Chords and Arpeggios
Chapter 9: Diatonic Harmony
Chapter 10: Finding Key Centers
Chapter 11: Minor Scales and Keys
Chapter 12: Modes
Chapter 13: Extensions
Chapter 14: Modal Interchange, Secondary Dominants, and Modulation
Part III: CHord - Tone Soloing Exercises
Chapter 15: 3rds and 7ths
Chapter 16: The Frosty Fretboard
Chapter 17: Arpeggiation
Chapter 18: Targeting 1, 3, 5, or 7
Chapter 19: Steady Eighth - Note Lines
Chapter 20: Scalar Connection to Any Chord Tone
Chapter 21: Ascending Arpeggios and Descending Scales
Chapter 22: Choosing Your Targets
Conclusion
About the Author
Acknowledgments

Okładka: Cox Doug, Introduction To Roots Guitar

cena 131,95 zł.


nuty.pl

Cox Doug
Introduction To Roots Guitar

polski Wprowadzenie do korzeni gitary klasycznej
angielski Introduction To Roots Guitar


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera tabulatury)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064732

Prezentowana książka wprowadza muzyków w świat ludowej muzyki północnej Ameryki. Autor - Doug Cox - wyjaśnia wiele zagadnień dotyczących m. in. rytmów, melodyki, teorii muzyki gitarowej. Wszelkie zapisy utworów są wykonane za pomocą tabulatury. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD z nagranymi 40 ścieżkami demonstracyjnymi poszczególnych utworów, co jest niezwykle pomocne podczas nauki.


This book/CD pack by Canada's premier guitar and DobroŽ player introduces beginning to intermediate players to many of the basics of folk/roots guitar. Topics covered include: basic theory, tuning, reading tablature, right- and left-hand patterns, blues rhythms, Travis picking, frailing patterns, flatpicking, open tunings, slide and many more - everything necessary to become a true roots guitar player! The CD includes 40 helpful demonstration tracks.


Spis treści:

About the Author
Introduction to Roots Guitar
Understanding Music
Your Guitar...
Tuning your guitar
Naming all the notes on guitar
Reading tabulature
Tab Example # 1
Tab Example # 2
Tab Example # 3
Tab Example # 4
Tab Example # 5
Tab Example # 6
Tab Example # 7
Basic Guitar Chords
Chord Progressions
The Right Hand
Introduction to Travis Picking
Range Of The Buffalo
Introduction to "frailing"
Blues in G...
Blues in G, Hammer - ons
Wildwood Flower in C & G
Cocaine Blues
Introduction to Flatpicking
Turkey In the Straw
Garry Owen
St. Anne's Reel
St. Anne's Reel, bass version
Building major scales
Exercise...
7 movable major scale shapes
Useful scale practice patterns
Harmonizing major scales, C & G
Chord Construction
Valse Frontenac
Conclusion...

Okładka: Wyche Sid, Schroeder Carl, Harmony And Theory

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Wyche Sid, Schroeder Carl
Harmony And Theory

polski Harmonia i teoria
angielski Harmony And Theory


Ilość stron:160
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064792

Prezentowana książka Keitha Wyatta i Carla Schroedera krok po kroku wprowadzi Cię w zagadnienia dotyczące harmonii klasycznej jak i rozrywkowej. Znajdziesz tu lekcje dotyczące m. in. interwałów, rytmów, skali, akordów, kluczy i modulacji.


This book is a step-by-step guide to MI's well-known Harmony and Theory class. It includes complete lessons and analysis of: intervals, rhythms, scales, chords, key signatures; transposition, chord inversions, key centers; harmonizing the major and minor scales; and more!


Spis treści:

Introduction
TOOLS - Notes, Rhythms, and Scales
Pitch
Major Scales and Sharp Keys
Flat Keys and Accidentals
Intervals
Triads
Note values
Time Signature and Ties
Minor scales
Pentatonic scales
Structures - chords and chor progressions
Harmonizing the major scale
Harmonizing the minor scale
Diatonic seventh chords
Key centers
Blues
CHord inversion
Extended chords
Other chord types
Variations - harmony and melody in the real world
Modes
Variations in Minor Harmony
Wariations in Minor Melody
Modal Interchange
Secondary dominants
Altered chords
Altered scales
Diminished seventh chords
Symmetrical scales
Diatonic chord substitution
Flat five substitution
Modulation
Afetrword
Appendix I: Chord symbols
Appendix II: Solutions to exercises

Okładka: Wise Les, Bebop Licks for Guitar

cena 105,95 zł.


nuty.pl

Wise Les
Bebop Licks for Guitar

polski Zagrywki gitarowe w stylu Bebop
angielski Bebop Licks for Guitar


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064936

Książka została napisana z myślą o muzykach zainteresowanych nabyciem mocnej podstawy do gry jazzu. Publikacja zawiera ponad 800 zagrywek gitarowych w stylu gry takich muzyków, jak: Tal Farlow, Pat Martino, Wes Montgomery, Joe Pass, Johnny Smith i wielu innych. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD zawierająca wersje demonstracyjne zawartych w książkach ćwiczeń i solówek.


Written for the musician who is interested in acquiring a firm foundation for playing jazz, this unique book/CD pack examines the phrases of the masters! Over 800 licks are provided in the styles of Tal Farlow, Pat Martino, Wes Montgomery, Joe Pass, Johnny Smith, and other jazz guitar greats! The book includes standard notation and tablature, and the CD contains note-for-note demonstrations of every lick.


Spis treści:

The Language of Improvisation
How to Use This Book
Major Ideas
Minor Ideas
Dominant 7th Ideas
IIm7 V7 Imaj7 Ideas
IIm7 V7 Ideas (one bar phrase)
Turnarounds
Idea Substitution Chart
About the Author

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Music Theory - Level Two

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Music Theory - Level Two

polski Współczesna teoria muzyki, z. 2 - Harmonia i teoria muzyki pop i jazz
angielski Contemporary Music Theory - Level Two - A complete harmony and theory method for the pop & jazz musician


Ilość stron:384
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065126
Produkty podobne:Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level 3
Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level One

Podręcznik do nauki harmonii Marka Harrisona, zawiera różne zagadnienia z teorii muzyki - interwały, trójdźwięki, czterodźwięki, skale pentatoniczne, akordy, itp. Na końcu książki znajduje się również słownik muzyczny wszelkich pojęć.


The Music Theory series is designed from the ground-up to explain the terminology and musical structures needed for modern applications. Level One is an introductory course which covers music notation, key signatures, basic scales, intervals, modes, diatonic relationships and 3-and 4-part chords. Level Two is an intermediate-level course covering larger chord forms, 'definitive' chords in major and minor keys, substitutions, analysis of key centers in tunes, 'upper structure' chords, voiceleading, and pentatonic and blues scale applications, a complete glossary of terms, and hundreds of written theory exercises with answers.


Spis treści:

Review of contemporary music theory level one
Five-part chords and the II-V-I progression in major keys
Plural substitute chords and harmonic analysis in major keys
Five-part chords and the II-V-I progression in minor keys
Plural substitute chords and harmonic analysis in minor keys
Voiceleading of triads and four-part chords
Chords using triad 'upper structures'
CHords using four-part 'upper structures'
Pentatonic and blues scales, and their applications
II-V-I definitive chords and substitutes in major keys
II-V-I definitive chords and substitutes in minor keys
Voiceleading of triads and four-part chords, using the circle-of-fifths and circle-of-fourths
'Upper structure' chords in major and minor keys
Pentatonic, minor pentatonic and blues scales
Glossary of therms used in this book

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Music Theory - Level 3

cena 168,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Music Theory - Level 3

polski Teoria muzyki współczesnej z. 3
angielski Contemporary Music Theory - Level 3


Ilość stron:390
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065140
Produkty podobne:Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level One
Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level Two

Trzecia część książki przybliżającej zagadnienia teorii muzyki współczesnej. Jest to kompletny podręcznik teorii i harmonii dla muzyków pop i jazzu. W tej części zawarte zostały kompletne informacje odnośnie harmonii (akordy majorowe, minorowe, dominantowe, zwiększone, zmniejszone, przewroty itp.).


This book is the product of Mark Harrison's experience teaching hundreds of students at the world-famous Grove School of Music in Los Angeles. Suitable for instrumentalists, vocalists, composers and songwriters, this Level 3 course covers the chord tones, extensions and scale sources for all major, minor, dominant and diminished chords, and then applies the contemporary shape concept to create voicings, polychords, and to harmonize melodies.


Spis treści:

Review of Contemporary Music Theory Level One
Review of Contemporary Music Theory Level Two
The "Contemporary Shape Concept"
Major chords
Minor 7th chords
Minor 7th (with flatted 5th) chords
Minor 6th & minor major 7th chords
Unaltered dominant 7th chords
Dominant 7th (with flatted 5th/sharped 11th) chords
Dominant 7th (with flatted/sharped 9th) chords
Dominant 7th (with sharped 5th/flatted 13th) chords
Diminished 7th chords
Chord "stacks" for all major, minor, dominant and diminished chords
Scale sources for all major, minor, dominant and diminished chords
Glossary of terms used in this book

Okładka: Buckingham Bruce, Guitar Basics

cena 131,95 zł.


nuty.pl

Buckingham Bruce
Guitar Basics

polski Podstawy gry na gitarze, poziom 1
angielski Guitar Basics, Level 1


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara akompaniująca
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065150

Pierwsza część szkoły gry na gitarze Bruca Buckinghama. Ten zestaw oferuje niezbędne wskazówki na temat otwartych akordów, akordów barre, specjalnych akordów tworzących unikalne rockowe i bluesowe brzmienie, akompaniamentów akordowych; skalach, grze rytmicznej, bluesie i formach akordów ruchomych. Zawiera inwersje, "zabarwione" akordy, praktyczne wskazówki, diagramy akordów, piosenki i progresje. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD zawierająca aż 90 pełnych wersji demonstracyjnych poszczególnych ćwiczeń zawartych w publikacji.


This pack gives essential instruction on open chords, barre chords, power chords, strumming; scales, rhythm playing, the blues, and moveable chord shapes. It includes inversions, 'color' chords, practice tips, chord charts, songs, and progressions.


Spis treści:

About the CD
Preface
1 - Chords in Open Position
The Diagram
Open Position Major Chords
Chord Pairs
More Chord Pairs
Rhythm, Time, and Groove
Strumming
Getting in Rhythm
Points to Remember
Progressions for Practice
Tunes
2 - Scales in Open Position
Scale Shapes
Picking
Different Keys
Sixteenth Notes
3 - Practice Tips
Practice Space
Short Practice Sessions
4 - Moveable Chords and Scales
Naming Barre Chords
Moveable Chords with Fifth - String Roots
Two Chords Progressions
Four - Measure Progressions
Moveable Chord Exercise
Writing Your Own Progressions
Power Chords
Boogie Bass Patterns
More Practice Progressions
Moveable Pentatonic Scales
Keys
5 - The Blues
The Blues Form
Typical Ending
Other Keys
Substitute "Color" Chords
The Turnaround
Blues Rhythm Patterns
6 - Rhythm Playing
Three - String Triads
The Backbeat
Minor Triad Inversions
More Inversions
Progressions for Practice
"Suspended" and "Add" Chords
Progressions for Practice
7 - Songs and progressions
Review and Practice
Audio Index

Okładka: Cooper Greg, Melodic Lines For The Intermediate Guitarist

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Cooper Greg
Melodic Lines For The Intermediate Guitarist

polski Linie melodyczne dla średniozaawansowanych gitarzystów
angielski Melodic Lines For The Intermediate Guitarist


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065212

Pakiet - książka i CD - został stworzony z myślą o gitarzystach zainteresowanych poszerzaniem wiedzy na temat koncepcji prowadzenia linii melodycznych w grze na gitarze. Autor - Greg Cooper - przedstawia m. in.: ćwiczenia w skalach durowych i molowych, grę w stylach blues i jazz. Płyta CD dołączona do książki zawiera wersje demonstracyjne poszczególnych ćwiczeń.


This Centerstream book/CD pack is essential for anyone interested in expanding melodic concepts on the guitar. Author Greg Cooper covers: picking exercises; major, minor, dominant and altered lines; blues and jazz turn-arounds; and more.


Spis treści:

Foreword
Explanation of Neck Blocks
Picking Exercises
Major Lines
More Major Lines
More Major Lines , Key of G
Minor Lines
More Minor Lines
Minor Pentatonic
Dominant Lines
More Dominant Lines
Altered Lines
Blues Turn - Arounds, (V - IV - I)
Jazz Turn - Arounds, (ii - V - I)
About the Author

Okładka: Noad Frederick, First Book For The Guitar

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Noad Frederick
First Book For The Guitar

polski Pierwsza książka na gitarę solo
angielski First Book For The Guitar


Ilość stron:200
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065251
Produkty podobne:Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 1
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 2
Noad Frederick - First Book for the Guitar - Part 3

Obszerna szkoła gry na gitarze klasycznej - zawiera w sobie zarówno 1-szą, 2-gą, jak i 3-cią część podręcznika. Autor podręcznika - Frederick Noad - krok po kroku wprowadzi Cię w niezbędne zagadnienia dotyczące zarówno techniki gitarowej, jak i przedstawi rozmaite ćwiczenia melodyczno - rytmiczne dopasowane do danego zagadnienia. Wśród przykładowych utworów znajdziesz m. in.: "Andante" (Sor), "Andante", Op. 6 (Molino), "Andantino" (Sor), "Andantino" (Carulli), "Andantino", Op. 139, No. 1 (Giuliani), "Aura Lee" (L. Mozart) i wiele innych.


Contents: All Through the Night • Allegretto (Giuliani) • Allegretto, Op. 44, No. 8 (Sor) • Alman (16th C.) • Amusement, Op. 18, No. 3 (Horetzky) • Andante (Sor) • Andante, Op. 6 (Molino) • Andantino (Sor) • Andantino (Carulli) • Andantino, Op. 139, No. 1 (Giuliani) • Aura Lee • Banks of the Ohio • Bourrée in A Minor (L. Mozart) • El Vito • The Entertainer • Etude (Carulli) • Etude in A Minor • Evening Breeze (Noad) • Fandango • Greensleeves • I Gave My Love a Cherry (The Riddle Song) • Theme from Jocelyn (Godard) • La Volta • Little Rondo (Meissonier) • Minuet • Minuet (Carcassi) • Minuet I • Moorish Dance • On Top of Old Smoky • Packington's Pound (16th C.) • Pastoral (Noad) • Pavane (16th C.) • Petenera (Traditional) • The Piper's Tune • Rondo from Sonatina, Op. 71 (Giuliani) • Sicilienne (Meissonier) • Solitude • Sonatina (Attwood) • Song at Nightfall • The St. Catherine (Barrett) • Study in C (Giuliani) • Study in D (Sor) • Study in D Minor (Coste) • Study in F (Sor) • Study in 3rds (Sor) • Study in 6ths (Sor) • Theme by De Visee • Theme by Hook • Theme by Purcell • Victorian Song (Noad) • Waltz (Carcassi) • The Willow • Zapateado.


Lista utworów:
All Through The Night (Welsh Folksong)
Allegretto (Mauro Guiliani)
Allegretto,Op.44,No.8 (Sor)
Alman (16th C.)
Amusement,Op.18,No.3 (Horetzky)
Andante (Sor)
Andante(Op.6) Molino
Andantino (Sor)
Andantino (Carulli)
Andantino,Op.139,No.1 (Giuliani)
Aura Lee (George R. Poulton)
Banks Of The Ohio (19th Century Western American)
Bourree In A Minor (Mozart L)
El Vito
Etude (Carulli)
Etude In A Minor (Ferdinand Carulli)
Evening Breeze (Noad)
Fandango (Frank Perkins)
Greensleeves (Traditional English)
I Gave My Love A Cherry (The Riddle Song) (Traditional)
Jocelyn, Theme From(Godard)
La Volta
Little Rondo (Meissonier)
Minuet (Bach)
Minuet (Carcassi)
Minuet I (Henry Purcell)
Moorish Dance
On Top Of Old Smoky (Kentucky Mountain Folksong)
Packington's Pound (Anonymous 16th Century English)
Pastoral (Noad)
Pavane (16th C.)
Petenera (Traditional)
Piper's Tune, The
Rondo(Sonatina,Op.71) Giuliani
Sicilienne (Meissonier)
Solitude (Duke Ellington, Eddie De Lange, Irving Mills)
Sonatina (Attwood)
Song At Nightfall
St. Catherine, The (Barrett)
Study In 3rds (Sor)
Study In 6ths (Sor)
Study In C (Giuliani)
Study In D (Fernando Sor)
Study In D Min. (Coste)
Study In F (Sor)
The Entertainer (Scott Joplin)
Theme By De Visee
Theme By Hook
Theme By Purcell
Victorian Song (Noad)
Waltz (Carcassi)
Willow, The
Zapateado

Spis treści:

Note to the reader
Note to the teacher
About the guitar
How guitar music is written
Notes and rests
Tuning
Special tuning tips
Beginning to play
The sitting position
The right hand
The rest stroke
Tone quality
The shape of the nails
Finger identification
First practice of the rest stroke alternation
The left hand
The left-hand exercise
Putting both hands together
Further development
The free stroke
Notes on the first string
Counting
Exercise 1
Exercise 2
Exercise 3
Notes on the second string
Rest and damping
Exercise 5
Exercise 6
Exercise 7
Pick-up notes
Bank of the Ohio
Notes on the third string
Counting eighth notes
Exercise 8
Exercise 9
Exercise 10
Aura Lee
Thumb technique
Notes on the fourth string
Exercise 11
Exercise 12
Exercise 13
Notes on the fifth and sixth strings
Exercise 14
Fandango
Exercise 15
Ties
Exercise 16
Sharps and flats
Exercise 17
Exercise 18
Minuet
Chord technique
Exercise 19
Exercise 20
Cherry Song
Exercise 21
Arpeggios and Triplets
Technique of arpeggio
The Upward arpeggio
The downward arpeggio
Exercise 22
Exercise 23
Exercise 24
Combining chords and melody
Exercise 25
Exercise 26
La Volta
Practice suggestions
The Moorish dance
Evening Breeze
Etude
Minuet Theme
Flamenco Study
Song at nightfall
To the reader
A note to the teacher
Keys and scales
Scale of C Major
Other Major Keys
Scale of G Major
Minor Keys
Exercise 1
Study in G Major
Counting sixteenth notes
Exercise 2
Mixed Eighths and Sixteenths
Exercise 3
Etude in A Minor
Right hand fingering
General Principles
A Warning
Two Note Chords
Exercise 4
Crossing From String to String
Use of the Ring Finger
Exercise 5
Exercise 6 to 10
The Dotted Quarter Note
Exercise 11
Exercise 12
Packington's Pound
Right-Hand Technique
Choice of the Rest Stroke or Free Stroke
Single-Note Passages
Chords
Two-Note Chords with Rest Stroke
Exercise 13
Exercise 14
Chords of Three or More Notes
Arpeggios
To the reader
To the teacher
A practical warm-up routine
More advanced counting
The dotted eighth note
Grace notes
Andante
Syncopation
Exercise 1
The half bar
Andantino
More about chords
Exercise 2
Arpeggiated chords
When to arpeggiate
Amusement
Shorthand systems for chords
Components of a Major Chord
The Right Hand
Breaking up the Chords
Formation of More Complex Chords
On top of old smokey
Exploring new keys
Flat keys
Exercise 3
Study in F
Keys with more Sharps
Scale of A Major
Exercise 4
Andante
Alman
Scale of E Major
Exercise 5
Little Rondo

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Eartraining - Level One

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Eartraining - Level One

polski Współczesna metoda kształcenia słuchu
angielski Contemporary Eartraining - Level One - A Modern Approach To Help Hear And Transcribe Melodies, Rhythms, Intervals, Bass Lines And Basic Chords


Ilość stron:232
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065324

Zdolność słyszenia muzycznego to zasadnicza umiejętność, która jest ważniejsza nawet od zdolności manualnych na danym instrumencie. Zaniedbując kształcenie słuchu jako muzycy stawiamy sobie barierę, która uniemożliwia nam odniesienie sukcesu, gdyż to co przez niektórych jest nazywane talentem w muzyce, nie jest niczym innym niż dobrym słuchem muzycznym połączonym ze zdolnością twórczą. Podręcznik ten jest zbiorem nowatorskich ćwiczeń do kształcenia słuchu, na których obecnie kształcą się tysiące muzyków w szkołach muzycznych w Los Angeles oraz innych miejscach w U.S.A., oraz ci, którzy są już uznanymi muzykami i chcą podnieść swoje zdolności słyszenia muzycznego. Solfleż ten stosuje wypracowaną w U.S.A. technikę "relative patch", której objaśnienie znajduje się w niniejszym podręczniku; rozdział pierwszy uczy słuchania i zapisywania interwałów, rytmów i melodii; rozdział drugi uczy rozpoznawania trójdźwięków, akordów septymowych i bardziej złożonych oraz gam systemu dur-mol i skal systemu modalnego a także wyodrębniania ze słuchu melodii z przebiegów polifonicznych.


Eartraining is a vital (and sometimes neglected) skill that enables musicians to 'hear ahead' in their playing and writing. These unique, modern courses have been used by hundreds of students (from beginners to working pros) at the acclaimed Grove School of Music in Los Angeles. These methods use SOLFEG (the syllables Do, Re, Mi, etc.) to apply the techniques within a key-center based 'relative pitch' framework. Level One works on hearing and transcribing melodies, rhythms, intervals and bass lines and moves on to identify triads and simple progressions. Level Two covers hearing and transcribing triad and four-part chord progressions, key changes, chromatic tones, modal scales, and combining melodic and harmonic dictation.


Spis treści:

Introduction: Summary of subject areas addressed in the book
Chapter One: Review of C, F and G major scales and key signatures; Review of SOLFEG and major scale resolutions; Melodic dictation with whole/half/quarter notes
Chapter Two: Diatonic major 3rd and minor 6th intervals; Introduction of eighth-note rhythms in dictation
Chapter Three: Diatonic minor 3rd and major 6th intervals; Introduction of D major scale and resolutions; Diatonic triad recognition - beginning with I-IV-V
Chapter Four: Diatonic 4th and 5th intervals; Diatonic triads and progressions - add the VI minor; Bass line dictation with half and quarter notes
Chapter Six: Diatonic major 2nd and minor 7th intervals; Introduction of dotted quarter-eight rhythms; Diatonic triads and progressions - add the III minor
Chapter Seven: Diatonic minor 2nd and major 7th intervals; Introduction of eight-note rhythmic anticipations; Diatonic triads and progressions - add the II minor; Bass line dictation - add eight notes and anticipations
Chapter Eight: Reviev and further drill on all of the above areas
Supplementary Worksheets: Keys of C, G, F, D and Bb; beginning on page

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Eartraining - Level Two

cena 117,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Eartraining - Level Two

polski Współczesne kształcenie słuchu, z. 2
angielski Contemporary Eartraining - Level Two


Ilość stron:168
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065341

Podręcznik do kształcenia słuchu dla szeroko pojętej muzyki rozrywkowej. Uczy słuchowego rozpoznawania i zapisywania progresji akordów. Publikacja ta jest wykorzystywana w znanym Grove School of Music w Los Angeles. Oprócz czystej teorii, podręcznik zawiera też ćwiczenia z kluczem odpowiedzi.


Eartraining is a vital (and sometimes neglected) skill that enables musicians to 'hear ahead' in their playing and writing. These unique, modern courses have been used by hundreds of students (from beginners to working pros) at the acclaimed Grove School of Music in Los Angeles. These methods use SOLFEG (the syllables Do, Re, Mi, etc.) to apply the techniques within a key-center based 'relative pitch' framework. Level One works on hearing and transcribing melodies, rhythms, intervals and bass lines and moves on to identify triads and simple progressions. Level Two covers hearing and transcribing triad and four-part chord progressions, key changes, chromatic tones, modal scales, and combining melodic and harmonic dictation. Both levels include vocal drills and exercises.


Spis treści:

Level 1 solfeg review: Explanation of major scale solfeg and resolutions first introduced in Contemporary Eartraining Level 1
Summary of subject areas adressed in the book
Circle-of-fifths and circle-of-fourths - how these terms are used in an Entertaining context
Chromatic solfeg - adding extra solfeg syllables for chromatic notes
Major triad progressions - using the circle of 5ths/4ths and half-steps movements
Diatonic triad progressions - hearing all combinations of triads within a major key
Modal scale recognition - hearing all combinations of triads within a major key
II-V-I four-part progression - recognizing key changes usin II-V-I harmonies.
7-3 melodic line dictation over II-V-I progressions - using 7ths & 3rds of the chords as melody notes
Vocal Drills - practise routines around the circe of 5ths & 4ths
Contents of cassette tapes which are available
Workbook questions
Workbook answers

Okładka: Ligon Bert, Jazz Theory Resources

cena 191,95 zł.


nuty.pl

Ligon Bert
Jazz Theory Resources

polski Zasoby teorii jazzowej
angielski Jazz Theory Resources


Ilość stron:304
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065650

Publikacja jest drugą częścią teorii muzyki jazzowej. Autor książki - Bert Ligon - kontynuuje zagadnienia z zakresu tonalności, harmonii diatonicznej, analizy harmonicznej,melodyki jazzowej, skal jazzowych i innych. Zagadnienia poparte są przykładami nutowymi i fragmentami utworów.


Jazz Theory Resources is a jazz theory text in two volumes. Volume I (00030458, $39.95) includes: review of basic theory, rhythm in jazz performance, basic tonal materials, triadic generalization, diatonic harmonic progressions and harmonic analysis, substitutions and turnarounds, common melodic outlines, and an overview of voicings. Volume II (00030459, $29.95) includes: modes and modal frameworks, quartal harmony, other scales and colors, extended tertian structures and triadic superimposition, pentatonic applications, coloring outside the lines and beyond, analysis, and expanding harmonic vocabulary. Appendices on chord/scale relationships, elaborations of static harmony, endings, composing tips and theory applications are also included.


Lista utworów:
All Blues (John Coltrane, Miles Davis)
Billie's Bounce (Bill's Bounce) (Charlie Parker)
Blue In Green (Miles Davis)
Freddie Freeloader (Miles Davis)
So What (Metallica, Miles Davis)

Spis treści:

Modes & modal frameworks
Modes bright to dark
Major, minor or modal?
Modal melodic examples
When is it modal & when is it functional harmony?
Modal tunes in jazz practice
Chord symbols & modes
Tunes with modal & functionalharmony combinations
Tunes with modal mixture
Modal planing
Modal progressions
Motivic development
Compensitional devices for motivic development
Motivic development in modal improvisation
Quartal harmony
Other scales & colors
Scales for jazz improvisation
Chord / scale equivalency
Modes of the melodic minor scale
Relationship between 7th & 4th modes of melodic minor
Modes of the major scale with b6
Applications of major scale with b6 in a composition
Scales of limited transposition
Chord / scale relationship review
Hexatonic options
Determining the appropriate sound
Chord symbol & context
Melodic implications & chord symbol
Impositions over traditional frameworks
Extended tertian structures & triadic superimposition
Notation Shorthand
Triadic superimpositions formulas & examples
Pentatonic applications
Pentatonic applications
Pentatonic superimposition formulas
Pentatonic superimposition formulas
Coloring "outside" the lines & beyond
Approaches to coloring outside the lines
Beyond
Analysis: the big picture
Expanding harmonic vocabulary
Introduction
Voice leading
Harmonic rhythm
Mixture of harmonic colors
Types of motion
Creating with new vocabulary
Possible harmonizations of the Pitch "C"
CODA
Summary
App. 1: Reference for chord / scale relationships
App. 2: Elaborations of static harmony
App. 3: Endings
App. 4: Composing tips
App. 5: Theory applications

Okładka: Badreau Stephan, Walking Bass Lines For Jazz Guitar

cena 187,95 zł.


nuty.pl

Badreau Stephan
Walking Bass Lines For Jazz Guitar

polski Ruchomy bas na gitarze jazzowej
angielski Walking Bass Lines For Jazz Guitar


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074370

Ruchoma linia basu występuje w muzyce jazzowej i w fingerstyle'u. W muzyce jazzowej (o czym traktuje ta książka) polega ona na jednoczesnym zapewnieniu ciągłości linii basu jako osobnego głosu, i wypełnienia harmonicznego. Najlepsi muzycy, tacy jak np. Martin Taylor, potrafią w te dwa głosy wpleść jeszcze melodię a nieraz i improwizację. Do publikacji dołączono płytę CD z nagraniami wszystkich przykładów w dwóch prędkościach oraz z akompaniamentami.

Walking Bass Lines for Jazz Guitar by Stephan Badreau is a step by step guide to harmonizing bass lines on the guitar.

The book will show the musician how to connect familiar chord shapes with the appropriate bass notes. It is full of ideas, examples, chord voicings and substitutions, as well as short chord progressions for you to try your new learned skills.

All examples are played on the accompanying CD at both slow and normal speed, as well as a drums-only version for play-along purposes.

Spis treści:

Contents
Introduction
You/Your right hand
The Concept
Let's walk the bass
It's your turn
Convenient chord tones
Mixing chromatic and chord tones
It's your turn #3
Scale shapes and the minor 7 chord
It's your turn #4
2 for 1 major triad inversion
More II, V, I examples
It's your turn #5
How about some substitutions
It's your turn #6
Some chord placement options
It's your turn #7
3 full lenght examples
"Bb blues" original progression
"Bb blues"
"Just buds" original progression
"Just buds"
"All the stuff you wanna be" original progression
"All the stuff you wanna be"
Chord reference chapter
Major triad
Minor triad
Major 7
Minor 7
Dominant 7
Dominant 7 altered
Minor 7(b5) (or half diminished)
Diminished 7
Substitution list
Afterthought
About the author
Chromatic approach over chord changes
It's your turn #2

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Testy do kształcenia słuchu klasa 6

cena 10,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Testy do kształcenia słuchu klasa 6

polski Testy do kształcenia słuchu klasa 6


Ilość stron:39
Format:150 x 210
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078254
Produkty podobne:Wacholc Maria - Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)
Wacholc Maria - Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 1
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 2
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 3
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 4
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 5
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa V materoały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa I, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa II, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa V

Testy stanowią rodzaj sprawdzianów wiedzy uczniów w klasie VI szkoły muzycznej i obejmują obowiązujący zakres materiału. Wypełnienie, uzupełnienie akordów podane jest w sposób przykładowy. Testy mogą służyć uczniom jak i rodzicom w kontroli oraz samodzielnej pracy ucznia.


Spis treści:

TEST I - Dominanta septymowa
TEST II - Dominanta nonowa
TEST III - Kadencje
TESTY ROCZNE
Ćwiczenia teoretyczne
TEST I - Gamy
TEST II - Trójdźwięki toniczne
TEST III - Triada
TEST IV - Interwały
TEST V - Trójdźwięki
TEST VI - Dominanta septymowa
TEST VII - Dominanta nonowa
TEST VIII - Kadencje
TEST IX - Transpozycja
TEST X - Enharmonia, Chromatyzacja gamy majorowej
TEST XI - Oktawy
TEST XII - Klucz basowy
Ćwiczenia słuchowe
TEST I - Gamy
TEST II - Triada harmoniczna
TEST III - Interwały
TEST IV - Trójdźwięki
TEST V - Dominanta septymowa i nonowa
Ćwiczenia rytmiczne
TEST I - Grupowanie wartości rytmicznych (takty proste)
TEST II - Grupowanie wartości rytmicznych (takty złożone)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne

polski Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne


Ilość stron:40
Format:145 x 210
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078255
Produkty podobne:Wacholc Maria - Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)
Wacholc Maria - Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 1
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 2
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 3
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 4
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 5
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 6
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa I
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa II
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa V materoały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa I, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa II, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa V

Testy stanowią sprawdziany wiedzy muzycznej uczniów w klasie VI, z zakresu szkoły muzycznej I stopnia. Mogą służyć uczniom do samokontroli wiedzy jak i samodzielnej pracy.


Spis treści:

TEST I- Dominanta septymowa
TEST II- Dominanta nonowa
TEST III- Kadencje
TESTY ROCZNE
Ćwiczenia teoretyczne
TEST I- Gamy
TEST II- Trójdźwięki toniczne
TEST III- Triada
TEST IV- Interwały
TEST V- Trójdźwięki
TEST VI- Dominanta septymowa
TEST VII- Dominanta nonowa
TEST VIII- Kadencje
TEST IX- Transpozycja
TEST X- Enharmonia, Chromatyzacja gamy majorowej
TEST XI- Oktawy
TEST XII- Klucz basowy
Ćwiczenia słuchowe
TEST I- Gamy
TEST II- Triada harmoniczna
TEST III- Interwały
TEST IV- Trójdźwięki
TEST V- Dominanta septymowa i nonowa
Ćwiczenia rytmiczne
TEST I- Grupowanie wartości rytmicznych (takty proste)
TEST II- Grupowanie wartości rytmicznych (takty złożone)

Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 3

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Harrington Karen
Notespeller For Piano, Book 3

polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 3
angielski Notespeller For Piano, Book 3


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079649
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1

Publikacja została stworzona z myślą o uczniach początkujących w grze na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje i ćwiczenia z zakresu teorii muzyki dotyczące m. in. budowy interwałów, czytania nut w kluczu basowym, budowy akordów durowych i mollowych, zapisu nut w różnych oktawach, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


Students join Spike and Party Cat as they explore the sights and tourist attractions in Music City. Their visit includes assignments that help students sharpen their music reading skills, learn to read ledger-line notes, and identify intervals, half and whole steps, and major/minor five-finger patterns. Corresponds to Piano Lessons Books 3 and 4.


Spis treści:

Rhythm Train Terminal
Half-Note Hotel
A Cab Ride to the Music City Zoo
Dinner at Six
Who Wants to Be a Musician?
The J. S. Bach Building
Treble Clef Cafe
Grand Staff Stadium
Steppin' Out in Harmony Village
The Beethoven Bridge
Music City Ferry-Boat Tour
The Haydn Planetarium
Staccato Island Freeway
The Wonder Wheel
Tune-Time Trolley
Flags Along Sonatina Street
Symphony Park
Orchestra Hall
The World Art Museum
Legato Lake Festival
Festival Games
Time to Eat!
4/4 Time Square
Mozart Center for the Performing Arts
Melody Mall
Farewell

Okładka: , Pointer System For The Piano - Instruction Book 3

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Pointer System For The Piano - Instruction Book 3

polski Szkoła gry na keyboardzie - książka instruktażowa, cz. 3
angielski Pointer System For The Piano - Instruction Book 3


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:keyboard solo (zawiera akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079810
Produkty podobne:Lehmeier Jerry - Pointer System For Piano - Book 5
- The Pointer System For Piano

Szkoła gry na keyboardzie obejmuje łącznie 5 części. Każda część zawiera lekcje gry oraz utwory, które posiadają zapis linii melodycznej i akordów, dzięki czemu mogą być zagrane po krótkim czasie nauki. Niniejsza część trzecia poszerza zakres informacji dotyczących akordów, skal i rytmów. Ponadto zawiera przykładowe utwory w łatwym zapisie. Całość w angielskiej wersji językowej.


A method that's fast, fun and designed for the 'do-it-yourselfer.' Familiar songs can be played almost immediately because the student reads only the melody line and chord symbols. Also provides the incentive for continuing serious music study.


Lista utworów:
After The Ball
Annie Laurie
Camptown Races
Holy, Holy, Holy
Home On The Range
In The Good Old Summertime
I've Been Working On The Railroad
Jingle Bells
Minute Waltz
The Caissons Go Rolling Along
Vienna Life
Whispering Hope
Caisson Song
Good Night Ladies
Gold and Silver Waltz
L'Estudiantina
Liebestraum
Marine Hymn
My Wild Irish Rose
Oh, Susanna
Santa Lucia

Spis treści:

New Major Chords
The G Major Scale
Playing Rhythm in 4
Using the Susatining Pedal With Rhythm in 4
The Dotted Quarter and Eighth Note Rhythm Pattern
Major Scales Built On White Keys
Playing Rhythm With Eighth Note Patterns
Major Scales Built on Black Keys
Keyboard Pointers

Okładka: Scott Gloria Burnett, Musical Games And Activities

cena 80,95 zł.


nuty.pl

Scott Gloria Burnett
Musical Games And Activities

polski Muzyczne gry i ćwiczenia
angielski Musical Games And Activities


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Pace Robert
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080082

Książka jest doskonałą pozycją dla nauczycieli umuzykalnienia jak i gry na fortepianie oraz dla rodziców uczniów. Zawiera różnorodne zabawy i ćwiczenia jakie można przeprowadzać z grupą dzieci lub z jednym uczniem podczas zajęć muzyki. Ćwiczenia mają na celu kształcić słuch, poczucie rytmu, zapoznać z klawiaturą instrumentu, pięciolinią, nazwami nut, rozwijać znajomość akordów i inne. Całość w angielskiej wersji językowej.


From the selection and preparation of the raw materials to the fine-tuning and finishing of the final product, 88 Keys follows the creation of a piano in the Steinway & Sons factory in Long Island City, New York-a process that has changed little in the one hundred years that Steinway, the world's premier paino manufacturer, has been in bursiness. An introduction relates the history of the piano and traces the history of the Steinway itself. The Story follows step by step the creation of the concert grand piano from 12,000 individual parts. The exquisitely detailed Five levels of exciting and highly effective games that reinforce students' learning of lines and spaces, key signatures, rhythmic patterns, five finger tune-ups, chords, and more. An invaluable resource for teachers as well as parents!


Spis treści:

I. Keyboard Geography
Twins and Triplets Relay Race
Very Young Beginners and Early Level I
Keyboard Orientation
Beginners of All Ages
Musical Stairway
Very Young Beginners and Early Level I
Clues for Steps and Skips
Very Young Beginners and Early Level I
II. Five Finger Tune-Up Patterns
Musical Alphabet Tune-Up Cards
Very Young Beginners and Level I
Major Tune-Up Flash Cards
Very Young Beginners Through Level III
Mystery Tune-Up
Very Young Beginners and Level I
Major Tune-Up Spelling
Young Beginners, Level I and Level II
Five Note Tune-Up Flash Cards
Very Young Beginners Through Level III
III. Lines and Spaces Recognition
Relating the Grand Staff and Keyboard
Very Young Beginners and Level I
Hand Staff
Very Young Beginners and Level I
Scrambled Alphabet
Very Young Beginners and Level I
Around the World
Very Young Beginners and Level I
Word Spell
Very Young Beginners and Level I
What Is It?
Very Young Beginners and Level I
Musical Tic-Tac-Toe
Very Young Beginners and Level I
Think
Very Young Beginners and Level III
Reading Musical Words
Late Level I and Level II
Grand Staff Upset
Late Level I and Level II
Baseball
Late Level I and Level II
IV. Key Signatures
Key Signature Patterns
Double Dice Game
Cheer for the Flats and Sharps!
Key Signature Dice Game
Key Signature Ear Training
Key Signature and Matching Note Relay
Key Signature Clues
Key Signature Tic-Tac-Toe
Scrambled Eggs
Key Signature and Minor Triad Matching Game
Key Signature Math
Key Signature Baseball
Circle-of-Fifths Relay
Circle of Fifths Partner Challenge Race
Key Signature Upset
V. Ear Training and Rhythms
Rhythm Reading Cards
Rhythmic Dice
Sharp Card Ear Training
Rhythmic Song Puzzle
Identifying Intervals
Basketball
Ear Training With Key Signatures
Self-Dictation
Question-and-Answer Dictation
Advanced Dictation
VI. Triads
Chord Sets match-Up Activity
Chord Set Mental Gymnastics
Building Triads
Triad Tic-Tac-Toe
Playing Minor and Relative Major Triads
Triad Spell
Triad Baseball
Chord Clues
Triad Upset
Advanced Mental Gymnastics

Okładka: Tomaszewski Mieczysław, Chopin (English version)

cena 125,05 zł.


nuty.pl

Tomaszewski Mieczysław
Chopin (English version)

angielski Chopin


Ilość stron:310
Format:225 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081598

Publikacja w języku angielskim. Prezentowane ilustrowane wydawnictwo Chopin, autorstwa Mieczysława Tomaszewskiego, przygotowane zostało z okazji obchodów 160. rocznicy śmierci oraz 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Wprowadza czytelnika w tajniki biografii i twórczości najwybitniejszego polskiego kompozytora i jest adresowane do wszystkich, którym Chopin i jego talent są bliskie, tak w Polsce, jak i za granicą.

Projekt graficzny przygotował prof. Władysław Pluta. Uzupełnieniem tekstu jest bogaty materiał ilustracyjny, obejmujący zarówno reprodukcje i zdjęcia archiwalne, jak też fotografie współczesne, ukazujące miejsca związane z życiem Chopina. Wyjątkowe w swej urodzie zdjęcia ukazują piękno ojczystej ziemi kompozytora.
Publikacja liczy 360 stron i ponad 300 zdjęć. Zdjęcia współczesne przygotowywane zostały przez profesjonalnych fotografików, a reprodukcje dzieł archiwalnych pochodzą między innymi z Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Narodowego w Poznaniu, Muzeum Czartoryskich, Biblioteki Narodowej, Biblioteki Jagiellońskiej, Bridgeman Art Library w Londynie, Tate Gallery i innych.

The illustrated book, ''Chopin'', prepared on the occasion of Chopin's 160th death and 200th birth anniversaries, is intended for a wide range of readers, both in Poland and abroad, in particular to the aficionados of Frederic Chopin's phenomenal talent and those who wish to learn more about his biography and the times when he lived. The book's aim is to promote Chopin-related issues and knowledge of the composer. The authors have undertaken to answer the questions of how his talent developed and how the historical situation influenced the artist's personality and work. The text is complemented by rich illustrative material, including archival materials as well as contemporary photographs, depicting the sights associated with Chopin's life.

Spis treści:

Home
Roots
Village
Warsaw
First wanderings
Uprising
Paris
The Romantic Movement
The pianist
Composer
Salons
Meeting in Marienbad
Majorca
Nohant
Dissonances
Homeland and Faith
Last years
Last days
Resonance
List of illustrations

Okładka: Stamic Karel, Koncert D-dur op.1 na altówkę

cena 23,95 zł.


nuty.pl

Stamic Karel
Koncert D-dur op.1 na altówkę

polski Koncert D-dur op.1 na altówkę
angielski Concerto in D Major No. 1 for Viola
niemiecki Konzert D-Dur Nr. 1 für Bratsche
włoski Concerto in re maggiore no. 1 per viola


Ilość stron:24 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:altówka i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
tytułów utworów: polska, włoska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Meyer Clemens, Kosmala Jerzy
Autor wyciągu fortepianowego: Zathey Janusz
Redaktor: Zathey Janusz
Kod produktu:NPL055591
Produkty podobne:Stamic Karel - Concerto in D for Viola and Piano, Op. 1
Stamic Karel - Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę
Stamic Karel - Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę
Stamic Karel - Koncert D-dur nr 1 na altówkę i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

Koncert D-dur nr 1 Karela Stamica (ur. 1745, zm. 1801) ukazał się po raz pierwszy drukiem przed rokiem 1774 w paryskiej firmie wydawniczej Heiny. Ówczesnym zwyczajem był to tylko druk głosów, nie partytury. Pierwodruk Koncertu znajduje się z Bibliotheque du Conservatorie Royal de Musique w Brukseli. Natomiast pierwszy przedruk, dokonany przez firmę wydawniczą W. N. Haueisena we Frankfurcie nad Menem, jest obecnie w zbiorach Mecklenburgische Landesbibliothek w Schwerin. Haueisen zmienił oznaczenie nr na op. 1. Wobec zaginięcia rękopisu Koncertu oba druki, aczkolwiek zawierające wiele niedokładności, błędów i sprzeczności, musiały stać się podstawą wydań nowszych, a mianowicie wyciągu fortepianowego Clemensa Meyera oraz partytury Kurta Soldana. Wyciąg obecnego wydania został opracowany na nowo na podstawie partytury Soldana, a głos altówki zachowuje tekst nutowy wydania Meyera, przygotowany pod względem wykonawczym przez Jerzego Kosmalę. Wprowadzone przez autorów obecnego opracowania znaki dynamiczne zostały podane w wyciągu w nawiasach, oznaczenia frazowe - za pomocą łuków kropkowanych. Przednutki, oznaczone często w wydaniach Heiny i Haueisena w sposób odmienny, zostały podane za partyturą Soldana tak, jak powinno się je wykonywać. Do części I i II dołączono kadencje Klengla.
Publikacja antykwaryczna, rok wydania: 1969.
Stan publikacji: dostateczny, książka sklejana, widoczne rozerwania wewnątrz książki, papier pożółkły, okładka miejscami zabrudzona, widoczne zagniecenia.


Lista utworów:
Koncert D-dur op. 1 (Stamic Karel)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland