•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Christ In Me

Dostępne opracowania:

chór żeński lub chłopięcy a cappella (partytura) (1)
głosy wokalne (1)
głosy wokalne solowe (SA), chór (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SATB), chór (SSATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian (3)
głosy wokalne solowe (SBar), chór (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (STB), chór (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSATBar), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
zróżnicowane: głosy wokalne (1)
zróżnicowane: głosy wokalne i fortepian (1)
więcej opracowań ...

Christ In Me znajdziesz w 13 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Poźniak Piotr, Renesans z.3 Pieśni

cena 22 zł.


nuty.pl

Poźniak Piotr
Renesans z.3 Pieśni

Ilość stron:108
Format:235 x 280
Opracowanie na:głosy wokalne
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003657

Pieśni jednogłosowe i pieśni wielogłosowe, zawarte w III części wydania "Renesans", a w nich kolędy, pieśni pasyjne, modlitwy codzienne, patriotyczne, modlitwy różne, pieśni maryjne, oraz pieśni związane z dworem królewskim.


Lista utworów:
Pieśń dziesięciorga Bożego przykazania (z katechizmu królewieckiego)
Modlitwa Pańska albo pacierz (z katechizmu nieświeskiego)
Pieśń wtóra z Modlitwy Pańskiej uczyniona (z katechizmu nieświeskiego)
Czwarta piosnka o narodzeniu Syna Bożego (z katechizmu nieświeskiego)
Pieśń o narodzeniu Syna Bożego (z katechizmu nieświeskiego)
Trzecia piosnka, w której się okazuje dobrotliwość Pańską (Bazylik Cyprian? z katechizmu nieświeskiego)
Psalm Dawidów LXXI. In te, Domine, speravi (Bazylik Cyprian? z katechizmu nieświeskiego)
Psalm CVI.Confitemini Domino, quoniam bonus (z psałterza Lubelczyka)
Piosnka 11., Ezajasza Proroka (z psałterza Lubelczyka)
Druga pieśń po północy (z kancjonału Seklucjana)
Hejnał na ranne powstanie (z kancjonału Seklucjana)
Pożegnanie chrześcijańskie na każdy dzień (Bazylik Cyprian?z kancjonału Seklucjana)
Benedictio mensae (Bazylik Cyprian?z kancjonału Zaremby)
Alia benedictio mensae (z kancjonału Seklucjana)
Oratio pro Republica et Rege (Wacław z Szamotuł?z kancjonału Seklucjana)
Modlitwa na Rzecz Pospolitą naszę i za Króla (z kancjonału Seklucjana)
Pieśń nowa, w której się zamyka prośba (z katechizmu nieświeskiego)
Ach, mój niebieski Panie (z kancjonału Artomiusza)
Dziękowanie za dobrodziejstwa Pańskie (z kancjonału Artomiusza)
Modlitwa niewiasty brzemiennej (z katechizmu nieświeskiego)
Regi regum immortali (z kancjonału Sklucjana)
Summa wszystkiego Pisma zebrana (z kancjonału Artomiusza)
Pieśń o niebezpieczeństwie żywota człowieczego (z kancjonału Artomiusza)
Przestroga w wierze (druk)
Psałterz maryjny (rękopis)
Cantio pulchra (rękopis)
Harmonia Dominicae praecationis (z kancjonału Bornbacha)
Alia harmonia orationis Dominicae (z kancjonału Bornbacha)
Przykazanie Boże (Anonim)
Pieśń o narodzeniu Pańskim (Wacław z Szamotuł)
Pieśn druga o przyściu Pańskim w ciało (Anonim)
Nuż wszyscy krześcijanie (Freytag Adam ?)
Ave hierarchia (Freytag Adam ?)
Nowe lato (Anonim)
Pieśń o bożem umęczeniu nabożna (Anonim)
Pieśń o bożem umęczeniu barzo nabożna (Anonim)
Psalm CII. Benedic, anima mea Dominum (Anonim)
Psalm XII. Salvum me fac, Domine (Gomółka Mikołaj)
Psalm XXIX. Adferte Domino, filii Dei (Gomółka Mikołaj)
Psalm XL. Exspectans expectavi Dominum (Gomółka Mikołaj)
Psalm XLVb. Eructavit cor meum verbum bonum (Gomółka Mikołaj)
Psalm XLVII. Omnes gentes, plaudite manibus (Gomółka Mikołaj)
Psalm LXXVII.Voce mea ad Dominum clamavi (Gomółka Mikołaj)
Psalm CXXXVII. Super flumina Babylonis (Gomółka Mikołaj)
Christe qui lux es et dies (Wacław z Szamotuł)
Modlitwa, gsy dziatki spać idą (Wacław z Szamotuł)
Pieśń nowa, w której jest dziękowanie (Bazylik Cyprian)
Nabożna piosnka (Bazylik Cyprian)
Pieśń nowa krześcijańska (Bazylik Cyprian)
Pieśń statecznej krześcijańskiej paniej (Anonim)
Lament Jeronima Szafrańca (Anonim)
Wieczna pamiątka (Anonim)
Pieśń nowouczyniona na wesele Jana Kostki ze Sztymbarku (Anonim)
Wiara doskonała (Anonim)
Rozważenie żywota (Anonim)
Przestrach na złe sprawy (Anonim)
Pieśń o posiądzieniu i o zniewoleniu żałosnym Ziemie Węgierskiej (Anonim)
Pieśń czasu procesyej z Ciałem Pańskim (Anonim)
Sedit Angelus. Polonicum (Anonim)
Alleluja Dei Filius, Polonicum. (Anonim)
Zdrowaś budź Maryja (Anonim)
Quem terra, pontus, aethera (Cato Diomedes)
O gloriosa Domina (Cato Diomedes)
Pieśń o świętym Stanisławie (Cato Diomedes)
Bogu w Trójcy jedynemu i Świętemu Stanisławowi, tablica cbiecana (Pacelli Asprilio)
Już zima smutna minęła (z rękopisu Łaskiego)
Pienie o elekcji krala polskiego Sigmunta wtorego Augusta pirwego (Anonim)
Pieśńo śmierci króla jego miłośći starego, Sigmunta pierwszego (Anonim)
Napis nad grobem zacnej królpwej Barbary Radziwiłłówny (Anonim)
Królewny polskiej Anny, po śmierci Zygmunta Augusta, żałobliwe utyskowanie (Anonim)
Pieśń z winszowaniem królowi polskiemu Henrykowi (Anonim)
Pieśń I Kaliopy Słowieńskiej na teraźniejsze pod Byczyną zwycięstwo (Klabon Krzysztof)
Pieśń III Kaliopy Słowieńskiej (Klabon Krzysztof)
Hetmanowi Koronnemu - Pieśń V Kaliopy Słowieńskiej (Klabon Krzysztof)
Pieśń nowa o szczęśliwej potrzebie pod Byczynam (Anonim)
Pieśń rokoszan Zebrzydowskiego (anonim)

Okładka: Bach Johann Sebastian, Msza h-moll

cena 80,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Msza h-moll

polski Msza h-moll
angielski Missa in B Minor
niemiecki Messe h-Moll


Ilość stron:216
Format:170 x 265
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATB), chór (SSATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Damrosch Frank
Autor wstępu: Damrosch Frank
Kod produktu:NPL060463

Msza h-moll BWV 232 zaliczana jest do najdoskonalszych dzieł muzyki religijnej Jana Sebastiana Bacha. Ma ona także istotne znaczenie historyczne, gdyż powstawała podczas podziału między Kościołem katolickim i protestanckim w dwuwyznaniowych Niemczech. Dlatego też Msza h-moll posiada charakter zarówno protestancki jak i katolicki i przez to nigdy nie została wykonana za życia kompozytora. Msza składa się z 26 wokalno - instrumentalnych ogniw (17 chórów, 3 duetów i 6 arii) i obejmuje pięć głównych części mszy: Kyrie, Gloria, Credo, Sanctus, Agnus Dei. Publikacja zawiera partyturę dzieła w opracowaniu na głosy wokalne, chór SSATB i fortepian.

Many difficulties present themselves to the interpreter of Bach's B minor Mass aside from the technical ones which the score offers in great number and in high degree to the executants.
In the original manuscript of the work, and in the additions known to be faithful reproductions, little is found to guide the performers with respect to tempo, expression or phrasing. While the key to these lies in the music itself' and may be found by earnest study, and through the inspiration which such study induces in those capable of being inspired, it yet seems desirable that to the chorus singer, at least, some aid be given in interpreting this difficult score.

Lista utworów:
Agnus Dei (Bach Johann Sebastian)
Benedictus (Bach Johann Sebastian)
Christe Eleison (Bach Johann Sebastian)
Confiteor Unum (Bach Johann Sebastian)
Credo In Unum (Bach Johann Sebastian)
Crucifixus (Bach Johann Sebastian)
Cum Sancto Spiritu (Bach Johann Sebastian)
Domine Deus (Bach Johann Sebastian)
Dona Nobis (Bach Johann Sebastian)
Et In Spiritum Sanctum (Bach Johann Sebastian)
Et In Unum (Bach Johann Sebastian)
Et Incarnatus (Bach Johann Sebastian)
Et Resurrexit (Bach Johann Sebastian)
Gloria (Bach Johann Sebastian)
Gratias Agimus (Bach Johann Sebastian)
Kyrie Eleison (I) (Bach Johann Sebastian)
Kyrie Eleison (II) (Bach Johann Sebastian)
Laudamus Te (Bach Johann Sebastian)
Osanna (Bach Johann Sebastian)
Patrem Omnipotentem (Bach Johann Sebastian)
Qui Sedes (Bach Johann Sebastian)
Qui Tollis (Bach Johann Sebastian)
Quoniam Tu Solus Sanctus (Bach Johann Sebastian)
Sanctus (Bach Johann Sebastian)

Okładka: Schuman William, Casey At The Bat

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Schuman William
Casey At The Bat

angielski Casey At The Bat


Ilość stron:136
Format:190 x 273
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SBar), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063062

"Casey at the Bat" jest nowszą wersją opery "The mighty casey". Dzieło skomponowane przez Williama Schumana przeznaczone jest na sopran i baryton solo z towarzyszeniem chóry i z akompaniamentem fortepianowym. W oryginale jest to akompaniament orkiestrowy.

At the option of the performers CASEY AT THE BAT may be presented as a straight concert work or with theatrical embellishments. For example, the baritone - reciter might, at the appropriate moment, wear an umpire's cap, a baseball cap backwards when he sings the catcher's song, another cap or brimmed straw hat as manager, etc. Casey's girl Merry might wish to appear pretty and demure rather than exotic or overly glamorous. The chorus might favor the variegated dress of a baseball crowd over choral robes or formal dress.

Lista utworów:
Autograph (John Denver)
Championship Of The State, The
Hist'ry Hangs On A Slender Thred
If Only Casey
It Looked Extremely Rocky
Kiss Me Not Goodbye
Last Half Of The Ninth
Mighty Casey, The
Noon Of The Big Day
Oh, Somewhere
Prayer (Celine Dion, Petra, Sevendust)
Prayer (Hermann Hagedorn)
Prayer (Adelheid Wette, Bob Hartman, Corey Hart, David W. Guion, Engelbert Humperdinck, John Elefante, Laurindo Almeida, Ricky Ian Gordon, Sevendust, Whitney Berry)
Prayer (David W. Guion)
Rhubarb
Sneer Has Gone From Casey's Lips
Surprise
That Ain't My Style
This Gladdened Multitude
Two Out
With A Smile Of Christian Charit
You're Doin' Fine Kid

Okładka: Lortzing Albert, Zar und Zimmermann, Komische Oper in 3 Akten

cena 239,95 zł.


nuty.pl

Lortzing Albert
Zar und Zimmermann, Komische Oper in 3 Akten

polski Car i cieśla, Opera komiczna w 3 aktach
angielski Tsar and Carpenter, Comic opera in 3 acts
niemiecki Zar und Zimmermann, Komische Oper in 3 Akten


Ilość stron:232
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - recytowany 2 (0)
Głos wokalny - recytowany 1 (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor II (0)
Głos wokalny - Tenor I (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Głos wokalny - Bas III (0)
Głos wokalny - Bas II (0)
Głos wokalny - Bas I (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kruse Georg Richard
Autor wyciągu fortepianowego: Kruse Georg Richard
Autor wstępu: Kruse Georg Richard
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076234

Premiera opery "Car i cieśla" Alberta Lortzinga (1801 - 1851) odbyła się w Stadttheater w Lipsku 22 grudnia 1837 roku. Libretto napisał kompozytor na podstawie sztuki Georga Christiana Römera - "Der Bürgermeister on Saarlem, oder Die zwei Peter" bazującej z kolei na niemieckiej książce "Le Bourgesmestre de Sardam, ou Les deux Pierres" napisanej przez Anne - Honoré - Joseph Duveyrier de Mélésville, Jean Toussaint Merle oraz Eugene Centiran de Boirie. Akcja opery rozgrywa się w 1698 roku w mieście Saardam w Holandii. Głównym wątkiem historii są perypetie cara rosyjskiego - Piotra Wielkiego przebywającego w Holandii. Car zostaje bowiem pomylony z innym Piotrem - cieślą. Niniejsze wydanie zawiera opracowanie opery na głosy solowe, chór i fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).


Lista utworów:
Zweiter Akt - Erste Szene: Introduktion und Chor, "Hoch lebe die Freude" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Zwölfte Szene: Duett: "Darf ich wohl den Worten trauen" (Lortzing Albert)
Dritter Akt - Siebente Szene: Duett, "Darf eine niedre Magd es wagen" (Lortzing Albert)
Dritter Akt - Fünfte Szene: Lied, "Sonst spielt ich mit Zepter, mit Krone und Stern" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Siebente Szene: Chor und Ensemble, "Laßt ruhen die Arbeit" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Fünftzehnte Szene: Finale, "Das Fest beginnt, seid ihr bereit und fertig?" (Lortzing Albert)
Dritter Akt - Erste Szene: Ensemble, "Den hohen Herrscher würdig zu empfangen" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Sechste Szene: Arie, "O sancta justitia! Ich möchte rasen" (Lortzing Albert)
Ouvertüre (Lortzing Albert)
Erster Akt - Dritte Szene:"Verraten! Von euch verraten!" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Zweite Szene: Ariette, "Die Eifersucht ist eine Plage" (Lortzing Albert)
Erster Akt - Erste Szene: Introduktion, "Greifet an und rührt die Hände" (Lortzing Albert)
Dritter Akt - Neunte Szene: Finale, "Freunde, hört, das Mittel ist gefunden" (Lortzing Albert)
Zweiter Akt - Siebente Szene: Sextett, "Zum Werk, das wir beginnen" (Lortzing Albert)
Zweiter Akt - Vierte Szene: Lied mit Chor, "Lebe wohl, mein flandrisch Mädchen" (Lortzing Albert)
Zweiter Akt - Zehnte Szene: Finale, "Schon seit geraumer Zeit" (Lortzing Albert)
Zweiter Akt - Achte Szene: Brautlied mit Chor, "Lieblich röten sich die Wangen" (Russische Nationalmelodie) (Lortzing Albert)

Okładka: Weber Carl Maria von, Oberon, Opera in 3 Acts

cena 208,95 zł.


nuty.pl

Weber Carl Maria von
Oberon, Opera in 3 Acts

polski Oberon, Opera w 3 aktach
angielski Oberon, Opera in 3 Acts
niemiecki Oberon, Oper in 3 Akten


Ilość stron:108
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSATBar), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076299

Trzyaktową operę "Oberon" Carl Maria von Weber ukończył w 1826 roku w Londynie. Dzieło to skomponowane zostało do angielskiego libretta Jamesa Robinsona Planché napisanego na podstawie wiersza "Oberon" Christopha Martina Wielanda, bazującego z kolei na historii zawartej w zbiorze francuskich romansów pt. "Huon de Bordeaux". Opera miała premierę pod batutą kompozytora, w teatrze Covent Garden w Londynie 12 kwietnia 1826 roku. "Oberon" to typowo romantyczna opera, nawiązująca do singspielu z mówionymi dialogami. Weber wyeksponował w niej fantastykę i poetyczność kultury Dalekiego Wschodu. Początek uwertury porównywano do otwierającego się okna, ukazującego baśniową krainę. Debussy zachwycał się tą uwerturą, mówiąc: "Weber był mistrzem wszelkich środków wyrażania fantastyki w muzyce za pomocą orkiestralnej chemii". Prezentowana publikacja zawiera opracowanie opery "Oberon" Webera na głosy wokalne solowe, chór oraz fortepian (wyciąg orkiestrowy).


Lista utworów:
Ouvertüre (Weber Carl Maria von)
Akt I (Weber Carl Maria von)
Nr 1 Elfenchor: Leicht, wie Feentritt nur geht (Weber Carl Maria von)
Nr 2 Arie: Schreckenssschwur! dein wildes Quälen (Weber Carl Maria von)
Nr 3 Vision: Warum musst du schlafen (Weber Carl Maria von)
Nr 4 Ensemble: Ehre und Heil dem, der treu ist (Weber Carl Maria von)
Nr 5 Arie: Von Jugend auf in dem Kampfgefild (Weber Carl Maria von)
Nr 6 Finale: Eil', edler Held, befreie dir die Braut (Weber Carl Maria von)
Akt II (Weber Carl Maria von)
Nr 7 Chor: Ehre sei dem mächt'gen Kalifen und Preis! (Weber Carl Maria von)
Nr 8 Ballet (Weber Carl Maria von)
Nr 9 Ariette: Arabiens einsam Kind (Weber Carl Maria von)
Nr 10 Quartett: Ueber die blauen Wogen (Weber Carl Maria von)
Nr 11 Solo und Chor: Geister der Luft und Erd' und See (Weber Carl Maria von)
Nr 12 Preghiera: Vater! hör' mich fleh'n zu dir (Weber Carl Maria von)
Nr 13 Scene und Arie: Ozean! Du Ungeheuer (Weber Carl Maria von)
Nr 14 Finale: O wie wogt es sich schön auf der Fluth (Weber Carl Maria von)
Akt III (Weber Carl Maria von)
Nr 15 Arie: Arabien, mein Heimathaland (Weber Carl Maria von)
Nr 16 Duett: An dem Strande der Garonne (Weber Carl Maria von)
Nr 17 Terzettino: So muss ich mich verstellen (Weber Carl Maria von)
Nr 18 Cavatine: Traure, mein Herz, um verschwundenes Glück (Weber Carl Maria von)
Nr 19 Arie: Ja! Was auch ringsumber (Weber Carl Maria von)
Nr 20 Chor: Für dich hat Schönheit sich geschmücket (Weber Carl Maria von)
Nr 21 Finale: Horch! welch Wunderklingen? (Weber Carl Maria von)

Okładka: Händel George Friedrich, Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17

cena 235,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17

polski Juliusz Cezar, Opera w trzech aktach, HWV 17
angielski Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17
niemiecki Julius Caesar, Oper in drei Akten, HWV 17


Ilość stron:144
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hagen Oskar
Autor wyciągu fortepianowego: Hagen Oskar
Autor wstępu: Campo Christiane a
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076359

"Juliusz Cezar" to trzyaktowa opera Georga Friedricha Haendla. Skomponowana została do libretta Nicola Haym. Premiera dzieła odbyła się 20 lutego 1724 roku w Londynie. Jego akcja rozgrywa się w Egipcie w 48 roku p.n.e. Opowiedziana jest w nim historia burzliwego związku Juliusza Cezara z Kleopatrą. Dzisiaj opera "Juliusz Cezar" należy do grona najczęściej wykonywanych i najbardziej cenionych dzieł Haendla. Wystawiają go najsłynniejsze sceny operowe. W kompozycji tej Haendel powiększył orkiestrę - do normalnie używanego wtedy składu dodał flety, rogi, trąbki oraz harfy. Prezentowana publikacja zawiera opracowanie opery "Juliusz Cezar" na głosy solowe, chór oraz fortepian.


Lista utworów:
Ouvertüre (Händel George Friedrich)
Erster Akt (Händel George Friedrich)
Erstes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 1 Chor: Heil dir! Heil dir! (Händel George Friedrich)
Nr 2 Arie Caesar: Jetzo wahrlich (Händel George Friedrich)
Nr 3 Arie Caesar: Ruchlose Grauesamkeit (Händel George Friedrich)
Nr 4 Arie Cornelia: Ohne Trost, ohn' alles Hoffen! (Händel George Friedrich)
Nr 5 Arie Sextus: Herauf, ihr Eumeniden! (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 6 Introduktion (Händel George Friedrich)
Nr 7 Arie: Falle, Verräter, Verbrecher! (Händel George Friedrich)
Drittes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 8a Rezitativ: Manen des großen Pompejus (Händel George Friedrich)
Nr 8b Ariette: Von erster Morgenhelle. (Händel George Friedrich)
Nr 9 Arioso: Quellt, o Tränen (Händel George Friedrich)
Nr 10 Ariette: Schon umfängt mich (Händel George Friedrich)
Nr 11 Arie: Hast du mich ganz berauscht (Händel George Friedrich)
Nr 11a Intermezzo (Händel George Friedrich)
Viertes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 11b Ariette: Eilt zum Tanze (Händel George Friedrich)
Nr 12 Arie: da seh ich einen Jägersmann (Händel George Friedrich)
Nr 13 Duett: Für Not und Leid gemacht (Händel George Friedrich)
Zweiter Akt (Händel George Friedrich)
Erstes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 14 Sinfonia und Szene (Händel George Friedrich)
Nr 15 Arie und chor: Ein Ritter in Waffen (Händel George Friedrich)
Nr 16 rezitativ und Arie: Sie töten ihn! (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 17 Ariette: Hört ihr Augen auf zu weinen (Händel George Friedrich)
Nr 18 Arie: Der Gewalt sollst du dich beugen (Händel George Friedrich)
Nr 19 Arie: Darf ich ruhen? (Händel George Friedrich)
Dritter Akt (Händel George Friedrich)
Erste Bild (Händel George Friedrich)
Nr 20 Sinfonia (Händel George Friedrich)
Nr 21 Arie: Weien nur, klage nur! (Händel George Friedrich)
Nr 22 Szene, Rezitativ und Arie: aus der Brandung Gefahren (Händel George Friedrich)
nr 23 Rezitativ (Händel George Friedrich)
Nr 24 Arie: Als des Wesserfalls schäumende Wogen (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 25a Rezitativ: Auch ihr getreunen Mädchen (Händel George Friedrich)
Nr 25b Arie: Heil und sicher kam mein Nachen (Händel George Friedrich)
Drittes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 26 Marsch (Händel George Friedrich)
Nr 27 Ballet (Händel George Friedrich)
Nr 28 Duett: Starker! - Schönste! (Händel George Friedrich)
Nr 29 Finale: Bring wieder Freud in alle Seelen (Händel George Friedrich)

Okładka: Wagner Ryszard, Tannhäuser, Oper in Drei Aufzügen, Dresdner und Pariser Fassung in Szenenfolge, WWV 70

cena 369,95 zł.


nuty.pl

Wagner Ryszard
Tannhäuser, Oper in Drei Aufzügen, Dresdner und Pariser Fassung in Szenenfolge, WWV 70

polski Tannhäuser, Opera w trzech aktach, Wersja drezdeńska i paryska, WWV 70
niemiecki Tannhäuser, Oper in Drei Aufzügen, Dresdner und Pariser Fassung in Szenenfolge, WWV 70


Ilość stron:262
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Mottl Felix
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076517
Produkty podobne:

"Tannhäuser" Ryszarda Wagnera to 3 - aktowa opera, skomponowana do libretta kompozytora w języku niemieckim. Pełny tytuł dzieła to "Tannhäuser i wartburski turniej śpiewaczy". Opera ukończona została w 1845 roku. Jej premiera w wersji drezdeńskiej odbyła się 19 października 1845 roku, a wersji paryskiej (wykonywana obecnie) - 13 marca 1861 roku. Libretto Wagner oparł na średniowiecznej legendzie o niemieckim rycerzu Tannhäuserze. Niniejsze wydanie jest opracowaniem opery na głosy solowe, chór oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).


Lista utworów:
Ouvertüre (Wagner Ryszard)
Erster Aufzug (Wagner Ryszard)
Szene I - Der Venusberg, Chor der Sirenen: Nacht euch dem Lande (Wagner Ryszard)
Szene II - Venus: Geliebter, sag, wo weilt dein Sinn? (Wagner Ryszard)
Szene III - Hirt: Frau Holda kam aus dem Berg hervor, Chor der älteren Pilger: Zu dir wall ich, mein Jesus Christ (Wagner Ryszard)
Szene IV - Landgaf: Wer ist der dort in brünstigem Gebete? (Wagner Ryszard)
Zweiter Aufzug (Wagner Ryszard)
Einleitung (Wagner Ryszard)
Szene I - elisabeth: dich, teure Halle, grüß ich wieder (Wagner Ryszard)
Szene II - Wolfram: dort ist sie, Duett: Geproesen sei dei stunde (Wagner Ryszard)
Szene III - Landgraf: Dich treff ich hier in dieser Halle (Wagner Ryszard)
Szene IV - Einzug der Gäste, Chor: Freudig begrüßten wir die edle Halle, Wiolfram: Blick ich umher, Elisabeth: Zurück! Des Todes achte ich sonst nicht (Wagner Ryszard)
Dritter Aufzug (Wagner Ryszard)
einleitung, Tannhäusers Pilgerfahrt (Wagner Ryszard)
Szene I - Wolfram: Wohl wußt ich hier sie im Gebet zu finden, Chor: Beglückt darf nun dich, o Heimat, Gebert der Elisabeth: Allmächt' ge Jungfrau! (Wagner Ryszard)
Szene II - Wolfram: Wie Todesahnung, Dämmrung deckt die Lande, O du mein holder Abenstern (Wagner Ryszard)
Szene III - Tannhäuser: Ich hörte Harfenschlag, Tannhäusers Erzählung: Inbrunst im Herzen (Wagner Ryszard)

Okładka: Gounod Charles, Margarete (Faust)

cena 259,95 zł.


nuty.pl

Gounod Charles
Margarete (Faust)

polski Małgorzata (Faust)
niemiecki Margarete (Faust)


Ilość stron:256
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka, francuska
słów utworów: niemiecka, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076647
Produkty podobne:

Publikacja zawiera operę Charlesa Gounoda zawartą w pięciu aktach, luźno opartą na pierwszej części dramatu Goethego pod tytułem "Faust". Ujrzała ona światło dzienne w 1859 roku w Paryżu. Początkowo nie odniosła spodziewanego sukcesu, jednak gdy Antoine Choudens odkupił prawa do jej wystawienia, wtedy odniosła ogromny sukces w całej Europie. Największą popularność zyskała w drugiej połowie XX wieku, kiedy to nakłady na jej wystawianie były porównywalne z nakładami na produkcję najgłośniejszych hollywoodzkich filmów.
Niniejsze wydanie zawiera partyturę opery w opracowaniu na głosy wokalne i wyciąg fortepianowy partii orkiestry.


Lista utworów:
Akt I
Nr. 1 Introduktion
Nr. 2 Szene und Chor - Nichts! Umsonst befrage ich
Nr. 3 Rezitativ - Doch dieser Gott, was vermag er
Nr. 4 Duett - Da bin ich! Gefall ich euch nicht
Akt II
Nr. 5 Allgemeiner Chor - Wein und Bier
Nr. 6 Szene und Recitativ - O heiliges Sinnbild
Da ich nun verlassen soll
Nr. 7 Rondo vom goldenen Kalb - Ja, das Gold regiert die Welt
Nr. 8 Schwerter Szene und Choral - Wir danken für dein Lied
Nr. 9 Walzer und Chor - Leichte Wölklichen sich erheben
Akt III
Nr. 10 Intermezzo und Lied - Blümlein traut, sprecht für mich
Nr. 11 Szene und Recitativ - Hier herein? Folget mir
Nr. 12 Kavatine - Gegrüßt sei mir, o heil'ge Stätte
Nr. 13 Szene - Von dannen, sie naht
Nr. 14 Rezitativ - Ich gäb was drum, wenn ich nur wüßt
Nr. 14a Lied vom König von Thule - Es war ein König in Thule
Nr. 14b Juwelen Arie - Ha, welch Glück, mich zu sehn
Nr. 15 Szene - Herr, mein Gott! Was seh ich
Nr. 16 Quartett - Bitte, o nehmt meinen Arm
Nr. 17 Szene - Nein, noch heute will ich ihr es sagen
Nr. 18 Duett - Es ist schon spät, lebt wohl
Nr. 19 Margarete am Spinnrad - Ach, endlich sind sie fort
Nr. 20 Szene und Recitativ - Margarete! Siebel
Romanze - Als noch in Freude dir die Tage entschwunden
Verwendlung
Nr. 21 Szene in der Kirche - O Herr, so lasse hier niederknien Margareten
Verwendlung
Nr. 22 Soldatenchor - Hört ihr sie? Ja, sie sind's
Legt die Waffen nieder
Nr. 23 Rezitativ - Nun kommt, mein Freund
Nr. 24 Serenade - Scheinst zu schlafen, du im Stübchen
Nr. 25 Duell Terzett - Ihr sollt mir Rede stehn
Nr. 26 Tod Valentins - Schnell hierher, Nachbarn kommt
Akt V
Nr. 27 Die Walpurgisnacht - Hexen zum Brocken in Scharen ziehn
Nr. 28 Szene und Chor - Bis naht das erste Morgenrot
Nr. 29 Trinklied - In des Nektars weißen Schaum
Verwandlung
Nr. 30 Gefängnis - Szene - Geh jetzt! Der Tag bricht an
Nr. 31 Terzett Finale - Auf, eilet! Schon naht sich der Morgen
Nr. 32 Apotheose - Gerettet! Christ ist erstanden

Okładka: Gluck Christoph Willibald von, Orpheus

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Gluck Christoph Willibald von
Orpheus

polski Orfeusz
angielski Orpheus
niemiecki Orpheus
francuski Orphée


Ilość stron:144
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SA), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka, francuska
słów utworów: niemiecka, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Dörffel Alfred, Singer Otto
Autor wstępu: Dörffel Alfred, Singer Otto
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076688

Christoph Willibald Ritter von Gluck (1714 - 1787) to niemiecki kompozytor klasyczny. Operę (dramma per musica) pt. "Orfeusz" skomponował on w 1762 roku w Wiedniu. Jest to dzieło trzy - aktowe napisane do słów libretta Raniera di Calzabigi. "Orfeusz" jest muzyczną interpretacją znanego mitu o Orfeuszu, który udaje się do Hadesu, by odzyskać ukochaną Eurydykę. Ten starożytny mit jest jedną z najpiękniejszych opowieści o miłości, nieśmiertelności i magicznym oddziaływaniu muzyki. "Orfeusz" to również pierwsza opera, w której Gluck zrealizował postulaty swojej reformy muzyki operowej. Wyeliminował w niej wszystkie środki zakłócające dramaturgię dzieła (m. in. rozwinął recitativo accompagnato, który stał się głównym środkiem ekspresji, przywrócił dawny typ chóru z dramatu staroklasycznego, w zakończeniu umieścił balet). Niniejsza publikacja zawiera opracowanie opery na głosy solowe, chór i fortepian.


Lista utworów:
Ouvertüre (Gluck Christoph Willibald von)
Akt I (Gluck Christoph Willibald von)
Szene I (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 1 Chor: O wenn diesen dunkeln Hainen (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 2 Recitativ: O Frunde, dieses Klagen (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 3 Pantomime (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 4 Chor: O wenn in diesen dunklen Hainem (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 5 Rezitativ: Laßt mich allein (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 6 Ritornell (Gluck Christoph Willibald von)
Szene II (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 7 Arie: So klag ich ihren Tod (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 8 Rezitativ: Euridice! taurer Schatten (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 9 Arie: Wehklagend irr ich so (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 10 rezitativ: Euridice! Dein süßer Name (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 11 Arie: Mein trübes Auge weint (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 12 Rezitativ: Grausame Götter Acherons (Gluck Christoph Willibald von)
Szene III (Gluck Christoph Willibald von)
Rezitativ: Gott Amor kommt zum Trost (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 13 Arie: Deines Saitenspiels Harmonien (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 14 rezitativ: Wie, ich soll sie wiedersehn (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 15 Arie: Mit Freuden den Willen (Gluck Christoph Willibald von)
Szene IV (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 16 Rezitativ: Was sprach er? Hört ich recht (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 17 Arie: entflieht, all ihr Klagen (Gluck Christoph Willibald von)
Akt II (Gluck Christoph Willibald von)
Szene I (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 18 Furientanz (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 19 Harfenspiel (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 19 Chor: Wer ist der Sterbliche (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 20 Furientanz (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 21 Chor: Wer ost der Sterbliche (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 22 Solo mit Chor: Ach, erbamet euch mein (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 22 Nein! Nein! Nein! (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 23 Chor: Jammernder Sterblicher (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 24 Arie: Tausend Qualen (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 25 chor: Welch ungewohnter Trieb (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 26 Arie: Meine Bitten, meine Klagen (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 27 Chor: Sein sanftes trauerlied (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 28 Furientanz (Gluck Christoph Willibald von)
Szene II (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 29 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 30 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 31 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 32 Arie mit Chor: Diese Auen sind seligem Frienden (Gluck Christoph Willibald von)
Szene III (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 33 Arie: welch reiner Himmel deckt diesen Ort (Gluck Christoph Willibald von)
Szene IV (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 34 Chor: Komm ins Reich beglückter Schatten (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 35 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 36 Rezitativ: O sel'ge beglückte Schatten (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 36 Chor: Nun wohlan! Sie sei wieder dein (Gluck Christoph Willibald von)
Szene V (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 37 chor: Aus dem Reich beglückter Schatten (Gluck Christoph Willibald von)
Akt III (Gluck Christoph Willibald von)
Szene I (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 38 Rezitativ: So komm, Euridice, folge mir (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 39 Duett: Komm, und vertrau meiner Treue (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 40 Rezitativ: Ach warum bleibet er in diesem (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 41 Welch grausame Wandlung (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 41 Duett: rings war ich von Wonne (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 42 rezitativ: Ach nun erneut sich mein Jammer (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 43 Arie: Ach, ich habe sie verloren (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 44 Rezitativ: So mag der tiefe Schmerz (Gluck Christoph Willibald von)
Szene II (Gluck Christoph Willibald von)
Rezitativ: Halt ein! Was tust du? (Gluck Christoph Willibald von)
Szene III (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 45 Chor mit Solo: Triumph sie Amor (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 46 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 47 Gavotte (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 48 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 49 Menuett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 50 Terzett: Süße Liebe, deine Fesseln (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 51 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 52 Ballett (Gluck Christoph Willibald von)
Nr 53 Chaconne (Gluck Christoph Willibald von)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts

cena 235,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts

polski Uprowadzenie z Seraju, Singspiel w trzech aktach
angielski The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts
niemiecki Die Entführung aus dem Serail, Singspiel in drei Aufzügen
włoski Il ratto dal serraglio
francuski L'Enlevement au sérail
hiszpański El rapto en el Serrallo
portugalski O Rapto do Serralho


Ilość stron:180
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (STB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - recytowany (0)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Soldan Kurt
Autor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor wstępu: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076718
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Uprowadzenie z Seraju

"Die Entführung aus dem Serail" KV 384 to opera komiczna (singspiel) Wolfganga Amadeusza Mozarta. Libretto autorstwa Gottlieba Stephanie napisane zostało na podstawie tekstu Christopha Friedricha Bretznera. "Uprowadzenie z Seraju" Mozart ukończył po swojej przeprowadzce do Wiednia, na przełomie lat 1781 - 1782. Premiera opery miała miejsce 16 lipca 1782 roku i okazała się ona wielkim sukcesem. Inspiracją do napisania tego dzieła była dla kompozytora panująca wówczas w Wiedniu moda na orientalizm. Mozart wprowadził więc liczne stylizacje muzyki tureckiej, uzyskane dzięki użyciu charakterystycznego brzmienia bębnów, dzwonków i trójkątów. Miejscem akcji opery jest pałac tureckiego baszy. Przedstawiona jest w niej historia odbicia Konstancji i Blondy, które zostały porwane przez piratów i sprzedane Selim Baszy. Prezentowane wydanie opery zawiera opracowanie na głosy wokalne (i recytujące), chór i fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

OSOBY:

Selim Basza - rola mówiona
Konstancja - sopran/sopran koloraturowy
Blonda, pokojowa Konstancji - sopran
Belmonte - tenor
Pedrillo, sługa Belmonta - tenor
Osmin, zarządca domu Selim Baszy - bas
naczelnik straży - rola mówiona
wioślarz - rola mówiona
chór niewolników, straż


Lista utworów:
Ouvertüre KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 1 Arie: Belmonte: Hier soll ich dich denn sehen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 2 Lied und Duett: Wer ein Liebschen hat gefunden KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 3 Arie: Osmin: Solche hergelaufne Laffen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 4 Arie: Belmonte: Konstanze, Konstanze, dich wiederzusehen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 5 Chor d. Janitscharen: Singt dem großen Bassa Lieder KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 6 Arie Konstanze: Ach ich liebte, war so glücklich KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 7 Terzett: Marsch, marsch, marsch, trollt euch fort KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 8 Blonde: Durch Zärtlichkeit und Schmeicheln KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 9 Duett: Ich gehe, doch rate ich dir KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 10 Rezitativ und Arie: Welcher Wechsel herrscht in meiner Seele KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 11 Arie: Welche Wonne, welche Lust KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 13 Arie: Frisch zum Kampfe, frisch zum Streite KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 14 Duett: Vivat Bacchus, Bacchus lebe KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 15 Arie: Wenn der Freunde Tränen fließen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 16 Quartett: Ach Belmonte, ach mein Leben KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Dritten Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 17 Arie: Ich baue ganz auf deine Stärke KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 18 Romanze: In Mahrenland gefangen war KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 19 Arie: Osmin: O wie will ich triumphieren KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 20 Rezitativ und Duett: Welch ein Geschlick KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 21 Vaudeville: Nie werd ich deine Huld verkennen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: BarlowGirl, How Can We Be Silent

cena 79,95 zł.


nuty.pl

BarlowGirl
How Can We Be Silent

polski Jak możemy się wyciszyć
angielski How Can We Be Silent


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: głosy wokalne i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 2 (1) : Głos wokalny 1 i Głos wokalny 2 i Fortepian
O B S A D A 1 (1) : Głos wokalny i Fortepian
O B S A D A 3 (1) : Głos wokalny 1 i Głos wokalny 2 i Głos wokalny 3 i Fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Inman Bryce
Wykonawca: Barlowgirl
Transkrypcja: Inman Bryce, Haschek Jared
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079950

Chrześcijańską grupę muzyczną Barlowgirl tworzą trzy siostry: Alyssa Barlow (głos wokalny prowadzący, instrumenty klawiszowe, gitara basowa), Becca Barlow (głos wokalny, gitara) i Lauren Barlow (głos wokalny, perkusja). Niniejsza publikacja zawiera utwory pochodzące z trzeciego albumu studyjnego "How Can We Be Silent", wydanego 24 lipca 2007 roku. Utwory zostały opracowane na głos wokalny z akompaniamentem fortepianowym. Zapis zawiera także dodatkowe partie dwóch głosów wokalnych, korzystając z nich piosenki można wykonywać jak w oryginale.


Matching folio to this Contemporary Christian cross-over album featuring 10 tracks: The Guy Song • Here's My Life • I Believe in Love • I Don't Regret • Keep Quiet • Million Voices • One More Round • Song for the Broken • Sweet Revenge • Take My Chances.


Lista utworów:
Believe in Love (Barlowgirl)
Guy Song, The (Barlowgirl)
Here's My Life (Barlowgirl)
I Don't Regret (Barlowgirl)
Keep Quiet (Barlowgirl)
Million Voices (Barlowgirl)
One More Round (Barlowgirl)
Song for the Broken (Barlowgirl)
Sweet Revenge (Barlowgirl)
Take My Chances (Barlowgirl)

Okładka: Aichele Karl, Binkowski Bernhard, Schulze Otto Friedrich, Unser Liederbuch, Band 2

cena 42,95 zł.


nuty.pl

Aichele Karl, Binkowski Bernhard, Schulze Otto Friedrich
Unser Liederbuch, Band 2

polski Księga pieśni, z. 2
niemiecki Unser Liederbuch, Band 2


Ilość stron:180
Format:165 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane: głosy wokalne
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077091

Śpiewnik pieśni niemieckich, zawiera ponad 400 utworów. Część kompozycji przeznaczona jest na jeden głos solowy, część na dwa lub trzy głosy. Utwory mogą być także wykonywane przez instrumenty melodyczne (zapis w kluczu wiolinowym). Wśród tytułów znajdziesz m. in. "Gelobt sein Gott", "Stille Nacht, heilige Nacht", Wir kommen alle und bringen".

Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, papier pożółkły, oprawa twarda, widoczne niewielkie ślady użytkowania, brak zagnieceń.


Lista utworów:
ÜBERSICHT
Lob der Musik
Vom Morgen zum Abend
Das Jahr
Stand und Beruf
Frohsinn
Besinnung
Das geistliche Jahr
Von unseren großen Komponisten / Kunstlieder
Kleine Musikkunde
Instrumentalstücke / Kleine Formenlehre
Von den Musikinstrumenten
LIEDENFÄNGE
Abendstille überall
Abend wird es wieder
Ach bitter Winter
Alleluja
Aller Augen warten
Alles schweiget, Nachtigallen
All Morgenistganzfrisch
Als ich bei meinen Schafen
Als Israel (engl.)
Am Brunnen vor dem Tore
Amen
Auf, auf, ihr Hirten
Auf, auf zum fröhlichen Jagen
Auf, du junger Wandersmann
Auf, grüner Jung (engl.)
Auf, kleine liebe Lerche
Aus den hellen Birken
Aus ist das Lied
Ave, Maria zart
Bim baum
Bona nox
Brüder, reicht die Hand
Brunt sind schon
Caffee
Danket, danket dem Herrnn
Das alt' Jahr
Das Feld ist weiß
Das klinget so herrlich
Das Leben welkt wie Gras
Der Heiland ist geboren
Der Herr behüte
Der Jäger in dem grünen Wald
Der Jäger wollte schießen (engl.)
Der Kuckuck weckt schon früh
Der Mond ist aufgegangen
Der Morgen das ist
Der Morgenstern
Der selbst den Spatzen
Der Wächter auf dem Türmlein
Der Winter ist vergangen
Der Winter ist vorüber (ital.)
Deutschland
Die Arbeit ist schwer
Die beste Zeit im Jahr
Die Blümeleinallschlafen
Die Gedanken sind frei
Die Geige beginnet
Die grauen Nebel hat das Licht
Die güldene Sonne
Die helle Sonne
Dir, dir, Jehova
Dona nobis pacem
Dort oben vom Berge
Drei Wolken am Himmel (Zitat)
D'Zit isch do
Ehre sei Gott
Einigkeit und Recht
Ein Jäger längs dem Weiher
Ein Mann, der sich Kolumbus
Ei wie so töricht ist
Erfreue dich, Himmel
Es blies ein Jäger wohl in sein Horn (2)
Es blühen die Maien
Es, es, es und es
Es fiel ein Reif
Es freit ein wilder Wassermann
Es führt über den Main
Es geht eine helle Flöte
Es ist für uns eine Zeit
Es saß ein klein wild Vörgelein
Es tagt, der Sonne Morgenstrahl
Es tönen die Lieder
Es waren zwei Königskinder (2)
Es wird schon gleich dunkel
Fangt an und singt
Feldinwärts flog ein Vögelein
Freiheit, die ich meine
Freude, schöner Götterfunken
Freu dich, Erd
Freunde, laßtunsfröhlich
Fruh, fruh, des Morgens
Frühling läßt sein blaues Band
Gar fröhlich zu singen
Geh aus, mein Herz (2)
Gelobet seist du, Jesu Christ
Gelobt sei Gott
g
ÜBERSICHT
Lob der Musik
Vom Morgen zum Abend
Das Jahr
Stand und Beruf
Frohsinn
Besinnung
Das geistliche Jahr
Von unseren großen Komponisten / Kunstlieder
Kleine Musikkunde
Instrumentalstücke / Kleine Formenlehre
Von den Musikinstrumenten
LIEDENFÄNGE
Abendstille überall
Abend wird es wieder
Ach bitter Winter
Alleluja
Aller Augen warten
Alles schweiget, Nachtigallen
All Morgenistganzfrisch
Als ich bei meinen Schafen
Als Israel (engl.)
Am Brunnen vor dem Tore
Amen
Auf, auf, ihr Hirten
Auf, auf zum fröhlichen Jagen
Auf, du junger Wandersmann
Auf, grüner Jung (engl.)
Auf, kleine liebe Lerche
Aus den hellen Birken
Aus ist das Lied
Ave, Maria zart
Bim baum
Bona nox
Brüder, reicht die Hand
Brunt sind schon
Caffee
Danket, danket dem Herrnn
Das alt' Jahr
Das Feld ist weiß
Das klinget so herrlich
Das Leben welkt wie Gras
Der Heiland ist geboren
Der Herr behüte
Der Jäger in dem grünen Wald
Der Jäger wollte schießen (engl.)
Der Kuckuck weckt schon früh
Der Mond ist aufgegangen
Der Morgen das ist
Der Morgenstern
Der selbst den Spatzen
Der Wächter auf dem Türmlein
Der Winter ist vergangen
Der Winter ist vorüber (ital.)
Deutschland
Die Arbeit ist schwer
Die beste Zeit im Jahr
Die Blümeleinallschlafen
Die Gedanken sind frei
Die Geige beginnet
Die grauen Nebel hat das Licht
Die güldene Sonne
Die helle Sonne
Dir, dir, Jehova
Dona nobis pacem
Dort oben vom Berge
Drei Wolken am Himmel (Zitat)
D'Zit isch do
Ehre sei Gott
Einigkeit und Recht
Ein Jäger längs dem Weiher
Ein Mann, der sich Kolumbus
Ei wie so töricht ist
Erfreue dich, Himmel
Es blies ein Jäger wohl in sein Horn (2)
Es blühen die Maien
Es, es, es und es
Es fiel ein Reif
Es freit ein wilder Wassermann
Es führt über den Main
Es geht eine helle Flöte
Es ist für uns eine Zeit
Es saß ein klein wild Vörgelein
Es tagt, der Sonne Morgenstrahl
Es tönen die Lieder
Es waren zwei Königskinder (2)
Es wird schon gleich dunkel
Fangt an und singt
Feldinwärts flog ein Vögelein
Freiheit, die ich meine
Freude, schöner Götterfunken
Freu dich, Erd
Freunde, laßtunsfröhlich
Fruh, fruh, des Morgens
Frühling läßt sein blaues Band
Gar fröhlich zu singen
Geh aus, mein Herz (2)
Gelobet seist du, Jesu Christ
Gelobt sei Gott
Gib Freund, die Hand
Glück auf, Glück auf
Glück auf Ihr Bergleut
Glück auf zur Frühlingsfahrt
Grünet die Hoffnung
Grüß Gott, du schöner Maien
Guten Abend, guten Abend
Gute Nacht
Gute Nacht, Kameraden
Hab mein Wage vollgelade
Hab oft im Kreise
Hätt' i di
Ha, ha, ha
Hast gesagt, du willst
Heho, auf zum Wald (engl.)
He, ho, spann
Heilig, heilig (lat.)
Heißa, Katherinerle
Herbei, herbei zu meinem Sang
Herr, bleiber bei uns, denn es will
Heute wollen wir
Heute ist ein freudenreicher Tag
Heut soll das große
Hör, es klagt die Flöte
Hört, der Engel
Hört, ihr Herrn
Horch, die Glocke tönt
Ich bin das ganze Jahr
Ich geh durch einen
Ich hab mir mein Weizen
Ich reise übers grüne Land
Ich reit auf einem Rößlein
Ich stehe in Waldesschatten
Ihr kleinen Vögelein
Im Frühtau zu Berge wir ziehn
Im Maien
Immer rund herum
Immer strebe zum Ganzen
Im walde, da wachsen
Im Wald, im hellen Sonnenschein
Im Wald ist schon
In die Welt will ich reiten
In stiller Nacht
Ist ein Mann in Brunnen
Ist etwas so mächtig
Jagd und Jäger hör ich (engl.)
Jeden Morgen geht die Sonne auf
Jetzt fahrn wir übern See
Kein Hälmlein
Kein schöner Land in dieser Zeit
Kommet, ihr Hirten
Kommt ein Reiflein
Kommt, Freunde, in die Runde
Kommt herzu
Kommt, ihr Gspielen
Kommt und springet
Laß doch der Jugend
Lasset uns schlingen
Laß regnen (2)
Laßt die blaue Flagge
Laßt uns auf die Berge gehn
Laßt uns singen
Laßt uns tanzen
Lieb Nachtigall, wach auf
Links, links, links (franz.)
Lobe den Herrn
Lobet all das Handwerk
Lobt froh den Herrn
Lobt unsern Gott
Mach deine Ohren auf (engl.)
Mädel wasch dich, kämm dich
Maria durch ein Dornwald ging
meine Mu, meine Mu
Mein Handwerk fällt mir schwer
Meine Stimme klinge
Mich brennts
Mit lautem Jubel
Mutter, wir grüßen dich
Nach grüner Farb
Nacht bricht an
Nein, nein, nein
Nicht lange mehr ist Winter
Nichts kann mich mehr
Nun faget an
Nun sei uns willkommen
Nun will der Lenz uns grüßen
O du stille Zeit
O Freude über Freude
O Gott, mein Gott
O Heiland, reiß den Himmel auf
O Kind, o wahrer Gottessohn
O laufet, ihr Hirten
O Tannenbaum
Preis und Lob und Ehre
Raus mit euch
Ruhet von des Tages Müh'
Sagt an wer ist doch
Schäferle, sag, wo willst du
Schau, schau, wias regna tuat
Scheint die helle Sonne
Schlafe, Entchen, schlaf
Schlaf, Jesulein, schlaf
Schlaf, Kinderlein, balde
Schlaf ein Kinderlein (russ.)
Schönes Kind, komm
Schönster Herr Jesu
Schwer von den Garben
Sei vernünftig
Sende dein Licht
Singet und spielet
Sitzt a schöns Vorgerl
Sonne in Mai (engl.)
So scheiden wir mit Sang
So treiben wir
Steht auf, ihr lieben Kinderlein
Stille Nacht, heilige nacht
Still, still, still
Tjo tjo
Tochter Zion, freue dich
Trara, das tönt wie Jagdgesang
Trara, so blasen die Jäger
Uf'm Bergli (Schweiz)
Und die Morgenfrühe
Und ich bin halt
Und in dem Schneegebrige
Und jetzo kommt die Nacht
Und jetzt gang i
Und wenn das Glöcklein
Unser die Sonne
Viel Freuden mit sich bringet
Viva, viva la musica
Vom Aufgang der Sonne
Wach auf, wach auf
Wacht auf, wacht auf
Wahre Freundschaft
Wann und wo sehn wir uns
Was Gutes dir die Götter
Was noch frisch und jung
Was soll das bedeuten
Welt, mußt vergehn
Wem Gott will rechte Gunst
Wenn der Frühling kommt
Wenn die bunten Fahnen
Wenn die Nachtigallen
Wenn hier ein Topf
Wenn wir hinaus
Werft euer Herz in die Flamme
Wer hat mich treu gepflegt
Wer jetzig Zeiten leben will
Wer klopfet an
Wer nun den lieben langen Tag
Wer sich die Musik erkiest
Wer will mit uns
Wieder ist Sommerzeit (Schweiz)
Wie des Grases Blumen
Wie herrlich lechtet mir
Wie lieblich ist der Maien
Wie lieblich schallt durch Busch
Wie lustig ist's im schönen
Wie lustig ist's im Winter
Winde wehn, Schiffe
Wir bringen mit Gesang
Wir danken Gott für seine Gab'n
Wir fahren übers weite Meer (engl.)
Wir kommen alle
Wir kommen alle und bringen
Wir kommen daher
Wir lieben die Stürme
Wir pflügen und wir streuen
Wir reiten geschwinde
Wir ziehn aus weiter Ferne
Wir zogen in das Feld
Wohlan, die Zeit ist kommen
Wohlauf in Gottes schöne Welt
Wo man singt
Zum Tanze (schwed.)
INSTRUMENTALSÄTZE
Gavotte (Haendel G. F.)
Weckruf der Pfeifer
Morgenlied (Bachofen J. K.)
Menuett (Bach J. S.)
Reigen am Abend (Attaignant P.)
Zwei Blockflöten (Jöde F.)
Vergnügsamkeit (Mozart L.)
Polonaise (Mozart L.)
Im Maien (Ritornell)
Tanzliedchen
Der Hirtenknab
Engl. Tanz (Marx K.)
Marsch (Haendel G. F.)
Jagdsignale
Zwiefacher
Marsch der Bergleute
Zwiefacher
Plattler
Zwiefacher
Vierländer Tanz
Sonate (Lübeck V.)
Musik für Krippenspiel
Heiligste Nacht
Fröhliche Weihnacht
Hirtenweise (I)
Hirtenweise (II)
Die gnadenvolle Nacht
Hirtenweise (III)
KUNSTERLIEDER
Das Wandern ist des Müllers Lust (Schubert F.)
Ein Leben war's im Ährenfeld (Mendelssohn F.)
Er weidet seine herde (Haendel G. F.)
Gott ist mein Lied (Beethoven L. van)
Guten Abend, gute Nacht (Brahms)
Hast du eine schöne Harke (Bartók B.)
Hat der alte Hexenmeister (Zumsteeg)
Herr Heinrich sitzt am Vogelherd (Loewe)
Ich bin hinausgegangen (Schumann R.)
In einem Kripplein lag (Orff)
Komm, lieber Mai, und mache (Mozart W. A.)
Leise zieht durch mein Gemüt (Mendelssohn)
Sah ein Knab' ein Röslein (Schubert)
Schlafe, holder süßer Knabe (Schubert)
So sei gegrüßt viel tausendmal (Schumann)
Wer reitet so spät bei Nacht (Reichardt)
KLEINE MUSIKKUNDE
Richtig atmen - deutlich sprechen
Lieder im Dreiton - Pentatonische Lieder
Rhythmus in der Musik
Die Tonfamilie einer Melodie
Andere gebräuchliche Tonarten
Ton - Intervalle
Von den Klängen (Dreiklänge)
Punktierte Noten
Tongeschlecht: Moll
Andere Tongeschlechter - Kirchentöne
Das Motiv
Zweistimmigkeit - Mehrstimmigkeit
Homophonie - Polyphonie
Chromatik
Vortragszeichen
Tanzformen
KLEINE FORMENLEHRE
Die zweiteilige Liedform
Die dreiteilige Liedform
Die variationsform
Die Rondoform
INSTRUMENTALSTÜCKE
Arioso
Menuett (Böhm G.)
Musette (Bach J. S.)
Menuett (Bach J. S.)
Gavotte (Haendel G. F.)
Sarabande (Haendel G. F.)
Menuett (Haydn J.)
Ländlerischer Tanz (Mozart W. A.)
Larghetto (Mozart W. A.)
Polonaise (Mozart W. A.)
Ecossaisen (Beethoven L. van)
Deutscher Tanz (Schubert Fr.)
Walzer (Schubert Fr.)
Fröhl Landmann (Schumann R.)
Fürchtenmachen (Schumann R.)
Wilder Reiter (Schumann R.)
Walzer (Strauss J.)
Walzer (Brahms J.)
Polka

Okładka: Różni, Neues Chorbuch für Mädchen-,Frauen- und Knabenstimmen

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Różni
Neues Chorbuch für Mädchen-,Frauen- und Knabenstimmen

polski Nowy śpiewnik na głos dziewczęcy, kobiecy i chłopięcy
niemiecki Neues Chorbuch für Mädchen-,Frauen- und Knabenstimmen


Ilość stron:152
Format:145 x 195
Opracowanie na:chór żeński lub chłopięcy a cappella (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Mezzosopran (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Steinbach Erika
Kod produktu:NPL077727

Prezentowana publikacja - "Nowy śpiewnik na głos dziewczęcy, kobiecy i chłopięcy" gromadzi w sobie 128 kompozycji chóralnych różnych kompozytorów. Utwory przeznaczone są na dwa lub trzy wysokie głosy wokalne a capella.

Stan publikacji: dobry, nuty czyste, okładka odklejona od środka publikacji.


Lista utworów:
Morgen hält die reinen Hände (Micheelsen Hans)
Wohl auf, wohl an! (Hensel Waltehr)
Steht auf, ihr lieben Kinderlein (Hensel Waltehr)
Die helle Sonn (Thate Albert)
Es tagt (Genist Werner)
Aus meines Herzens Grunde (Neumeyer Fritz)
Da kommt die liebe Sonne wieder (Marx Karl)
Komm, liebe Sonne (Steinbach Erika)
Es taget vor dem Walde (Hensel Waltehr)
Wach auf, meins Herzen ein Schöne (Dietrich Fritz)
Erde, die uns dies gebracht (Pudelko Walther)
Hinunter ist der Sonnen Schein (Schwarz Gerhard)
Hätte ein Abend (Knorr Ernst)
Noch hinter Berges Rande (Lahsen Christian)
Komm, Trost der Welt (Lahsen Christian)
Weil jetzo alles stille ist (Lahsen Christian)
Mondlicht (Lahsen Christian)
Die sonn ist fort (Micheelsen Friedrich)
Es ist schon Zeit zum Schlafengehn (Hensel Waltehr)
Eh ich mich niederlege (Dietrich Fritz)
Abendwolke (Lahsen Christian)
Der Mond ist augegagen (Thate Albert)
Nun kommst du hergegagen (Marx Karl)
So treiben wir den Winter aus (Hensel Waltehr)
Der Winter ist vergangen (Marx Karl)
Frühling läßt sein blaues Band (Distler Hugo)
Im Märzen der Bauer (Hensel Waltehr)
Der kühle Maien (Schein Hermann)
Im Maien, im Maien (Dietrich Fritz)
Der Maien, der Maien (Dietrich Fritz)
Nun strahlt der Mai den Herzen (Morley Thomas)
Ihr kleinen Vögelein (Gneist Werner)
Sonne im Mai (Gneist Werner)
Blüh nur, blüh, mein Sommerkorn (Hensel Waltehr)
Viel Freuden mit sich bringert (Dietrich Fritz)
Herzlich tut mich erfreuen (Dietrich Fritz)
Geh aus, mein Herz (Hensel Waltehr)
Nun komms daher die Sonnenwend (Dietrich Fritz)
Sommer und Winter (Hensel Waltehr)
Surre, surre, Stoppelspindel (Schwarz Gerhard)
Jahr, dien Haupt neig! (Lahsen Christian)
Es wächst viel Brot in der Winternacht (Lahsen christian)
Loben soll man stets die Zeit (Knorr Ernst)
Im Wald, im hellen Sonnenschein (Knorr Ernst)
Nichts kann mich mehr erfreuen (Gneist Werner)
Auf, auf ihr Wandersleut (Hensel Waltehr)
Wer wird und bringen (Hensel Waltehr)
Auf, du junger Wandersmann (Hensel Waltehr)
Jetzt geht es in die Welt (Hensel Waltehr)
Ich geh im jungen Lenz (Miecheelsen Friedrich)
Auf, auf zum fröhlichen Jagen (Hensel Waltehr)
Kuckkuck rugt im Tannenwald (Neumeyer Fritz)
Ich bin der junge Hirtenknab (Neumeyer Fritz)
Schäfer sag, wo trust du weiden? (Hensel Waltehr)
Glückauf zur Frühluingsfahrt (Bresgen Cesar)
Und wenn das Leben (Marx Karl)
Hab' Achtung vor dem Menschenbild (Lahsen Christian)
Das Leben stirbt (Micheelsem Friedrich)
Der grimming Tod mit seinem Pfeil (Dietrich Fritz)
Es ist ein Schnitter, heißt der Tod (Dietrich Fritz)
Horch, Kind, horch (Schwarz Gerherd)
Es stand am Rain ein Hirtenkind (Schwarz Gerherd)
Ich geseh mir zwei Falken fliegen (Neumeyer Fritz)
Es sang vor langen Jahren (Schwarz Gerhard)
Mich rührt so sehr (Schwarz Gerhard)
Aus träumen in Ängsten (Schwarz Gerhard)
In dunkler Stunde (Lahsen Christian)
Daß zwei sich herzlich lieben (Lahsen Christian)
Holder Mond (Genist Werner)
Wenn ich in mein Schlafkämmerlein (Genist Werner)
All mein Gedandken (Marx Karl)
Schein uns, du liebe Sonne (Marx Karl)
Nun laube, Lindlein, laube (Marx Karl)
Weiß mir ein Blümlein blaue (Neumeyer Fritz)
Einsam geh ich in meinem Leide (Neumeyer Fritz)
Über den Berg ist mein Liebster gezogen (Neumeyer Fritz)
Es steht ein Lind (Neumeyer Fritz)
Es steht ein Lind in jenem Tal (Gotsch Georrg)
Es kommt die Zeit (Neumeyer Fritz)
Wenn ich ein kleines Waldvöglein wär (Neumeyer Fritz)
Ich hört ein Sichelein rauschen (Hensel Waltehr)
Als ich dich kaum gesehn (Schwarz Gerhard)
Einen Brief soll ich schreiben (Schwarz Gerhard)
Meine Mutter hats gewollt (Schwarz Gerhard)
Sonnenschein auf grünem Rasen (Schwarz Gerhard)
Sie brach ein Reis vom Hochzeitskranz (Schwarz Gerhard)
Wo zwei Herzenliebe (Warner Theodor)
In Ewigkeit laß i mein Schätzele net (Warner Theodor)
In deined Vaters Gärtelein (Neumeyer Fritz)
So wit wie die weißen Wolken gehen (Neumeyer Fritz)
Bunte Blätter wiegt der Morgenwind (Neumeyer Fritz)
Es ist ein Schnee gefallen (Othmayr Caspar)
Es wollt ein Mägdlein tanzen gehn (Seifert Adolf)
Mir hüpft das Herz in Freuden (Gneist Werner)
Ei wie so töricht ist (Hensel Walther)
Es ritten drei Reiter (Hensel Walther)
Glückauf! Glückauf! Der Silberzweig (Marx Karl)
Ich weiß ein fein brauns Mägdelein (Hensel Walther)
Jetzt kommt die Zeit (Gotsch Georg)
Mein Vater hat gesagt (Gneist Werner)
Die Möwen sehen alle aus... (Micheelsen Friedrich)
Ein kleiner Hund (Micheelsen Friedrich)
Wir Vögel singen nicht egal (Hensel Walther)
So geht es im Schnützelputz Häusel (Dietrich Fritz)
Die Musik allein die Tränen abwischet (Knorr Ernst)
Wenn in der Leiden hartem Drang (Marx Karl)
Mit Instrument und Saitenspiel (Marx Karl)
Hie kann nicht sein ein böser Mut (Lahsen Christian)
Wie freundlich ists (Gneist Werner)
Stimmt fröhlich an (Steinbach Erika)
Alles vergehet, Musik bestehet (Marx Karl)
Kommt her und singt (Dietrich Fritz)
Der hat vereben das ewig Leben (Neumeyer Fritz)
Alles, was irdich, muß enlich vergehn (Micheelsen Friedrich)
Zuvor, so laßt uns grüßen (Gneist Werner)
Und in dem Schneegebirge (Hensel Walther)
Kein schöber Land (Hensel Walther)
Innsbruck, ich muß dich lassen (Dietrich Fritz)
Es ist ein köstlich Ding (Staden Johann)
Es inst ein Ros entsprungen (Dietrich Fritz)
Wir danken, Herr, für Brot und Kleid (Lahsen Christian)
Deutscher Kausspruch (Marx Karl)
Tritt ein zu dieser Schwelle (Lahsen Christian)
Komm heraus, komm heraus (Schwarz Gerhard)
Herfür, herfür! (Hensel Walther)
Das Liseli sieht so freundlich aus (Lahsen Christian)
Hochzeitsspruch (Lahsen Christian)
Wenn eine Mutter ihr Kindlein tut wiegen (Wolters Gotfried)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland