•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Stanisław Moniuszko

Dostępne opracowania:

fortepian (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (4)
głos wokalny solowy i fortepian (2)
książka (2)
kształcenie słuchu (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
skrzypce i fortepian (1)
śpiew solo, chór, orkoestra symfoniczna (1)

Stanisław Moniuszko znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Moniuszko Stanisław, Straszny dwór opera w 4 aktach (partytura)

cena 45 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Straszny dwór opera w 4 aktach (partytura)

Ilość stron:374+274
Format:165 x 238
Opracowanie na:śpiew solo, chór, orkoestra symfoniczna
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003700

Muzyka Stanisław Moniuszko, libretto Jan Chęciński. Premiera "Strasznego Dworu" odbyła się w 1865 r. w Operze Warszawskiej i stała się niejako demonstracją patriotyczną w owym czasie w Polsce. Akcja opery rozgrywa się w Polsce w pierwszej połowie XVIII w.
Występujące osoby: Skład orkiestry:
Miecznik - baryton Flauto piccolo, 2 flauti, 2 oboi, 2 clarnetti in b,
Hanna - sopran 2 fagotti;
Jadwiga - mezzosopran 4 corni in f, 2 trombe in c, 3 tromboni, tuba;
Damazy - tenor Timpani, tamburo, triangolo, gran cassa e piatti;
Stefan - tenor Piano, arpa, harmonium, campanelli;
Zbigniew - bas Violini I, Violini II, Viole, Violoncelli e contrabbassi.
Cześnikowa - sopran
Maciej - baryton
Skołuba - bas
Marta - sopran
Grześ - tenor
Staruszka - mezzosopran


Lista utworów:
Akt I ( Scena pierwsza )
nr 1 - Chór ( oraz Stefan, Maciej, Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
Scena druga
nr 2 Chór ( oraz Marta i Grześ ) (Moniuszko Stanisław)
nr 3 Terzetto ( Stefan, Maciej i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 4 Terzetto ( CZeśnikowa, Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 5 Finale ( Cześnikowa, Marta, Stefan, Grześ, Zbigniew, Maciej, chór ) (Moniuszko Stanisław)
AKT II
nr 6 Hanna, Jadwiga, Staruszka i chór kobiet (Moniuszko Stanisław)
nr 7 Dumka ( Jadwiga ) (Moniuszko Stanisław)
nr 8 Duettino ( Hanna i Damazy ) ( Miecznik, Jadwiga i Damazy ) (Moniuszko Stanisław)
nr 9 Hanna, Jadwiga, Damazy, Miecznik i chór kobiet (Moniuszko Stanisław)
nr 10 Aria Miecznika ( później Miecznik, Cześnikowa, Damazy, Hanna i Jadwiga ) (Moniuszko Stanisław)
nr 11 Finale ( Miecznik, Skołuba, Damazy, Hanna, Jadwiga, Czesnikowa, Stefan, Zbigniew, Maciej, chór myśliwych) (Moniuszko Stanisław)
AKT III
nr 12 Maciej i Skołuba ( później Hanna i Jadwiga oraz Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 13 Recitativo i aria z kurantem ( Stefan ) i póxniej Zbigniew (Moniuszko Stanisław)
nr 14 Duet ( Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 15 Kwaret ( Hanna, Jadwiga, Stefan I Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 16 Finale ( Stefan, Damazy, Maciej i zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
AKT IV
nr 17 Recitativo i aria Hanny, później Stefan i Damazy (Moniuszko Stanisław)
nr 18 Duet ( Hanna i Stefan ) (Moniuszko Stanisław)
nr 19 Finale ( Stefan, Miecznik, Maciej, Zbigniew, Skołuba, Damazy, Hanna, Jadwiga, Cześnikowa, chór ) (Moniuszko StanisławMoniuszko Stanisław)

Okładka: Moniuszko Stanisław, Trzy Walce na fortepian

cena 12 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Trzy Walce na fortepian

polski Trzy Walce na fortepian
angielski Three Waltzes for Piano


Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mazur Krzysztof
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003845

Stanisław Moniuszko, wielki polski kompozytor.Najsłynniejsze i najbardziej przez wszystkich znane jego dzieła to niewątpliwie opery "Halka","Straszny dwór" i inne. W prezentowanej publikacji znajdują się trzy walce: A-dur, es-moll, Es-dur. Moniuszko zadedykował je Pani Generałowej Angelice Baronowej Rönne, z domu Jodko.


Lista utworów:
Walc A-dur (Moniuszko Stanisław)
Walc es-moll (Moniuszko Stanisław)
Walc Es-dur (Moniuszko Stanisław)

Okładka: Kowalska Małgorzata, ABC historii muzyki

cena 57,85 zł.


nuty.pl

Kowalska Małgorzata
ABC historii muzyki

Ilość stron:696
Format:173 x 244
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL052282

Obszerna praca systematyzująca wiedzę z zakresu historii muzyki, stanowi jedno z możliwych ujęć historii muzyki w zarysie.


Spis treści:

Przedmowa
Prolog
Historia muzyki jako nauka
Periodyzacja dziejów muzyki
Początki muzyki
Starożytność
Grecja
Znaczenie Grecji w obszarze kultur starożytnych
System dźwiękowy i notacyjny
Instrumenty muzyczne
Formy i gatunki
Zabytki muzyczne
Rzym
Izrael
Kultura muzyczna w innych ośrodkach
Średniowiecze
Periodyzacja epoki średniowiecza. Rola Kościoła w średniowiecznej Europie
Monodia żredniowieczna - chorał gregoriański
Geneza i zakres nazwy "Chorał gregoriański"
Cechy chorału gregoriańskiego
Msza
Oficjum
Tropy i sekwencje
Dramat liturgiczny
Systematyka śpiewów chorałowych
Muzyka świecka wczesnego średniowiecza
Kościoła wschodniego
Początki wielogłosowości europejskiej - organum
Ars antiqua
Geneza nazwy. Ewolucja organum. Klauzula, konduktus
Początki motetu średniowiecznego
Rozwój notacji
Muzyka świecka - trubadurzy i truwerzy
Ars nowa
Ośrodki, twórcy, gatunki, rozwój notacji menzuralnej
Motet izorytmiczny
Wielogłosowa msza cykliczna
Muzyka świecka
Linearyzm polifonii średniowiecznej
Teoria muzyki w średniowieczu
Między średniowieczem a renesansem - okres burgundzki
Muzyka polska w średniowieczu
Kultura muzyczna w Polsce pogańskiej
W kręgu chorału gregoriańskiego
Ars antiqua w muzyce polskiej
Polska ars nova
Na przełomie średniowiecza i renesansu
Renesans
Odrodzenie czy nowa epoka w muzyce? Geneza nazwy epoki, granice czasowe, ośrodki twórcy
Ogólna charakterystyka epoki renesansu
Muzyka religijna - podstawowe formy i najwybitniejsi twórcy
Motet
Msza
Kanon
Świecka muzyka wokalna
Pieśń
Madrygał
Muzyka instrumentalna
Renesans w muzyce polskiej
Polska kultura muzyczna w XVI wieku a europejski uniwersalizm sztuki
Organizacja życia muzycznego w XVI-wiecznej Polsce
Teoria muzyki w 1.połowie XVI wieku
Twórczość muzyczna w XVI wieku
Tabulatury organowe z 1.połowy XVI wieku
Msze i motety w 2. połowie XVI wieku
Pieśń w 2. połowie XVI wieku
Muzyka instrumentalna
Twórczość Mikołaja Zieleńskiego
Barok
Geneza nazwy epoki, granice czasowe, periodyzacja
Barokowa sztuka akompaniamentu improwizowanego - basso continuo
Formy i gatunki barokowe
Przemiany tonalne i temperacja stroju muzycznego
Muzyka wokalno - instrumentalna
Opera
Oratorium
Pasja
Kantata
Angielski anthem
Msza
Muzyka instrumentalna
Rozwój instrumentarium. Nowe funkcje instrumentów. Formy, gatunki
Sonata
Concerto grosso
Koncert solowy
Suita
Wariacyjność w muzyce baroku
Fascynacja polifonią instrumentalną
Dwie największe indywidualności epoki baroku - Bach i Händel
Johann Sebastian Bach
Utwory wokalno-instrumentalne
Utwory instrumentalne
Georg Fridrich Händel
Utwory wokalno-instrumentalne
Utwory instrumentalne
Muzyka polskiego baroku
Główne zagadnienia - uwarunkowania historyczne, ośrodki, organizacja życia muzycznego, styl dawny i nowy
Twórczość wokalno-instrumentalna
Twórczość instrumentalna
Przełom Baroku i Klasycyzmu
Specyficzne przemiany stylistyczne
Twórczość operowa
Muzyka klawesynistów francuskich
Klawesynowa twórczość Domenika Scarlattiego
Twórczość synów Johanna Sebastiana Bacha
Szkoły przedklasyczne
Klasycyzm
Założenia estetyczne i cechy klasycyzmu w muzyce
Reforma operowa Christopha Willibalda Glucka
Klasycy wiedeńscy
Muzyka instrumentalna
Symfonia
Gatunki kameralne
Koncert instrumentalny
Sonata fortepianowa
Temat z wariacjami i technika wariacyjna
Muzyka wokalno-instrumentalna
Kompozytorzy współcześni klasykom wiedeńskim
Klasycyzm w muzyce polskiej
Warunki życia muzycznego w Polsce w 2. połowie XVIIII wieku
Muzyka sceniczna
Muzyka religijna
Pieśni i kantaty świeckie
Muzyja instrumentalna
Szkolnictwo w Polsce w 2. połowie XVIII wieku i na początku XIX wieku
Polska kultura muzyczna w początkach w początkach XIX wieku. U progu romantyzmu
Józef Elsner, Karol Kurpiński
Inni kompozytorzy
Romantyzm
Romantyzm w sztuce XIX wieku
Cechy warsztatu kompozytorskiego. Harmonika i instrumentacja
Fazy rozwoju muzyki w XIX wieku. Różnorodność muzyki romantycznej
Kompozytorzy XIX w.
Formy i gatunki solowe w romantyzmie
Pieśń solowa z towarzyszeniem fortepianu
Miniatura instrumentalna
Sonata. Wielkie formy solowe
Muzyka kameralna
Twórczość orkiestrowa
Kontynuacja tradycji klasycznych w symfonii
Programowa muzyka symfoniczna
Koncert instrumentalny i inne formy solowe z udziałem orkiestry
Opera i inne formy sceniczne
Ogólna charaktestyka
Francja
Włochy
Niemcy
Dramat muzyczny Wagnera i idea Gesamtkunstwerk
Kraje słowiańskie
Wielkie formy wokalno instrumentalne
Oblicze muzyki w ostatnich dekadach XIX wieku
Romantyzm w muzyce polskiej
Warunki życia muzycznego w Polsce w XIX wieku
Fryderyk Chopin
Polscy twórcy romantyczni w 1. połowie XIX wieku
Stanisław Moniuszko
Wiolonistyka w twórczości Henryka Wieniawskiego
Dwutorowość rozwoju muzyki polskiej w 2. połowie XIX wieku
Kompozytorzy Młodej Polski
XX wiek
Uwagi ogólne
Impresjonizm
Ekspresjonizm
Dodekafonia
Syntezy stylistyczne po I wojnie światowej
Muzyka w Europie
Igor strawiński
Kompozytorzy francuscy
Kompozytorzy włoscy
Kompozytorzy niemieccy
Béla Bartók
Kompozytorzy czescy
Siergiej Prokofiew i inni twórcy rosyjscy
Muzyka angielska
Muzyka amerykańska
Olivier Messiaen i jego uczniowie. Serializm i aleatoryzm
Muzyka wykorzystująca nowe technologie produkowania i nagrywania efektów akustycznych
Zmierzch partytury?
Postmodernizm
Muzyka polska
Karol Szymanowski
Muzyka polska w latach międzywojennych
W kręgu dawnych tradycji
Nowe kierunki
Muzyka polska w czasie II wojny światowej i w pierwszych latach po wojnie
Muzyka polska po 1956 roku
Graży Bacewicz
Witold Lutosławski
Kazimierz Serocki
Tadeusz Baird
Włodzimierz Kotoński
Krzysztof Penderecki
Wojciech Kilar
Henryk Mikołaj Górecki
Bogusław Schaeffer
Inni twórcy
Kompozytorzy polscy na emigracji
Epilog
Bibliografia
Indeks osób

Okładka: Moniuszko Stanisław, Fraszki

cena 15 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Fraszki

Ilość stron:16
Format:240 x 335
Opracowanie na:fortepian
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055374

Stanisław Moniuszko, uważany za twórcę opery narodowej, skomponował 13 dzieł scenicznych, prawie 400 pieśni (zgrupowanych między innymi w 12 Śpiewnikach domowych), operetki, msze, kantaty, utwory symfoniczne, muzykę baletową, utwory kameralne i fortepianowe. Jego działalność artystyczna miała wielkie znaczenie dla kultury narodowej.


Okładka: , Zagraj to sam 2003/02

cena 12 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2003/02

Ilość stron:36
Format:205 x 295
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055423

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3


Lista utworów:
BEZ PRZEBACZENIA - De Mono
CON TE PARTIRO [TIME TO SAY GOODBYE] - Andrea Bocelli i Sarah Brightman
ESPANIOL - Blue Cafe
FOREVER NOT YOURS - A-Ha
LEMON TREE - Fool's Garden
NADZIEJA - IRA
NATHALIE - Gilbert Becaud
NIE OD RAZU RAJ - Artur Gadowski, piosenka z serialu tv SFORA
NIECH LATO SPEŁNI SNY [DO WIDZENIA, MÓJ KOCHANY, DO WIDZENIA] - Eleni
SZUMIĄ JODŁY NA GÓR SZCZYCIE - aria Jontka z IV aktu opery HALKA (Stanisław Moniuszko)
THAT'S THE WAY IT IS - Celine Dion

Okładka: Moniuszko Stanisław, Śpiewnik domowy, z. 5

cena 52 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Śpiewnik domowy, z. 5

polski Śpiewnik domowy, z. 5
angielski Songbook for home use, vol. 5


Ilość stron:48
Format:245 x 340
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Rudziński Witold
Autor okładki: Bruchnalski Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060973

Od początku swych działań muzycznych, oprócz muzyki operowej, Stanisław Moniuszko nastawił się przede wszystkim na pieśń solową pozostawiając po sobie ogromny zbiór pieśni (ponad 300). Forma Śpiewnika Domowego, została wprowadzona już przez samego Moniuszkę, który wydawał w ten sposób kolejne zeszyty swoich pieśni. Niniejsza antologia ma na celu przywrócenie pieśniom Moniuszki ich pierwotnej roli muzyki towarzyszącej nam wszystkim w życiu codziennym.

From the very beginning of his musical career the creative interests of Staniław Moniuszko were mainly focused on two domains of music: opera and solo song, both vocal genres. In those two forms he occupied the leading position in Polish musical culture, producing a series of fine operas and an enormous collection of songs (over 300).

Lista utworów:
Modlitwa: O Władco Świata I (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa w kościołku: Ojcze z niebios, Boże, Panie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Dzięki Ci przedwieczny Panie (Stanisław Moniuszko)
Hymn do Pana Jezusa: Z Ojcem prezdwiecznym stolicę dzieli (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Do Ciebie Panie (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: W poświstach wichrów losu (Stanisław Moniuszko)
Wieczny pokój lirnikowi: Boże Wszechmocny (Stanisław Moniuszko)
Sub tuum praesidium. Pod Twoją obronę (Stanisław Moniuszko)
Zwiastowanie: Lśni Gabriel promienną ozdobą (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: O Mario, bądź pozdrowiona (Stanisław Moniuszko)
Hymn o św. Stanisławie: Cześć Tobie, naszej krainy patronie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa Pańska: W ciężkiej niedoli (Stanisław Moniuszko)

Okładka: Chopin Fryderyk, Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)

cena 32 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)

polski Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)
angielski Chopin for the Young (for Piano)


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Noskowski Zygmunt
Autor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin, Stachak Tatiana
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066093
Produkty podobne:

Chopin dla młodzieży to publikacja wyjątkowa. Powodów, dla których w ten właśnie sposób możemy nazwać niniejszy zbiorek, jest kilka, wymieńmy trzy najważniejsze. Można zacząć od chyba najbardziej oczywistego – każda publikacja z muzyką Fryderyka Chopina jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowa jest muzyka tego kompozytora. O ile jednak przez dziesiątki lat wydawano, poza oryginalnymi wersjami kompozycji Chopina, opracowania jego muzyki będące transkrypcjami muzyki fortepianowej na inne instrumenty, tutaj, po raz pierwszy chyba, mamy do czynienia z sytuacją odwrotną. Publikacja ta zawiera bowiem wybór pieśni Chopina w opracowaniu na fortepian solo. Trzecią, ale bodaj najbardziej znaczącą cechą wyróżniającą ten zbiorek od innych, jest osoba opracowującego. Jest nią nie kto inny jak wybitny polski kompozytor i pedagog końca XIX wieku – Zygmunt Noskowski. Poniżej przytaczamy najważniejsze fakty z życia tego twórcy, mając jednocześnie nadzieję, że niski stopień trudności opracowań zebranych w tej publikacji utworów pozwoli już najmłodszym adeptom pianistyki na praktyczne zaznajamianie się z twórczością Fryderyka Chopina.

Zygmunt Noskowski urodził się 2 maja 1846 roku (a więc trzy lata przed śmiercią Chopina) w Warszawie. W latach młodzieńczych pobierał lekcje gry na skrzypcach i fortepianie, jednak regularne kształcenie muzyczne rozpoczął dopiero w roku 1864, gdy wstąpił do warszawskiego Instytutu Muzycznego. Początkowo większą wagę przywiązywał do nauki gry na skrzypcach, której uczył się u Apolinarego Kątskiego, stopniowo jednak coraz większy nacisk zaczął kłaść na działalność kompozytorską (harmonii uczył go wówczas Stanisław Moniuszko). Po ukończeniu nauki w Instytucie grał przez dwa lata w orkiestrze operowej. W tym czasie zaczął również wykazywać zainteresowania pedagogiką, zwłaszcza wokalną. Tę dziedzinę, obok kompozycji, będzie uprawiał do końca życia ze szczególnym zamiłowaniem. Dzięki uzyskanemu stypendium w latach 1872-74 studiował kompozycję w Berlinie u Fryderyka Kiela. Z tego okresu pochodzą jego dwie symfonie, uwertura Morskie Oko oraz Kwartet fortepianowy d-moll. W roku 1875, po ślubie ze Stanisławą Segedy, osiedlił się w Konstancji. Rok 1881 to data powrotu Noskowskiego do Warszawy. Rozpoczął wtedy kierowanie Warszawskim Towarzystwem Muzycznym. W roku 1888 objął stanowisko profesora kontrapunktu i kompozycji w warszawskim konserwatorium. Do jego studentów należeli m.in. Mieczysław Karłowicz i Karol Szymanowski. W roku 1896 powstaje legendarna już kompozycja Noskowskiego – Step, a ok. roku 1900 transkrypcje Pieśni Fryderyka Chopina na fortepian solo. Zygmunt Noskowski zmarł 23 lipca 1909 roku w Warszawie.

This publication includes a selection of Chopin's songs adapted to solo piano performance. The third and most important feature of this collection is its author. He is a renowned Polish composer and pedagogue from the end of 19th century - Zygmunt Noskowski. We mentioned the most important facts from his life below and we hope that a low level of difficulty of the transcriptions gathered here willallow the youngest piano players to learn Chopin's compositions.

Lista utworów:
Śliczny chłopiec (The Handsome Lad) (Chopin Fryderyk)
Dwojaki koniec (Death's Divisions) (Chopin Fryderyk)
Gdzie lubi (A Girl's Desire) (Chopin Fryderyk)
Pierścień (The Ring) (Chopin Fryderyk)
Narzeczony (The Betrothed (Chopin Fryderyk)
Moja Pieszczotka (My Sweetheart) (Chopin Fryderyk)

Okładka: Kurpiński Karol, Uwertura do opery

cena 25 zł.


nuty.pl

Kurpiński Karol
Uwertura do opery "Dziadek i wnuk, czyli Dwa wieki" na fortepian na cztery ręce

angielski Overture to the opera "Grandfather and Grandson, or Two Ages" for Piano for four Hands


Ilość stron:32
Format:285 x 295
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Moniuszko Stanisław
Autor wstępu: Przybylski Tadeusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066140

Prapremiera opery „Dziadek i wnuk, czyli Dwa wieki” do libretta Étienne Guillaume „François de Favieres” w tłumaczeniu Ludwika Osińskiego, poety, tłumacza, dramatopisarza, krytyka literackiego i teatralnego, historyka literatury, odbyła się w 13 X 1816. Stanisław Moniuszko, kiedy w 1858 został dyrektorem opery warszawskiej, natrafił w jej bibliotece na operę „Dziadek i wnuk” Kurpińskiego i opracował jej „Uwerturę" na fortepian. Świadczy o tym wpis ręką Moniuszki na karcie tytułowej, szczęśliwie ocalałego, rękopiśmiennego opracowania „Uwertury”. Pozostałe zapisy muzyczne opery zaginęły.

The world premiere of the opera "Grandfather and Grandson, or Two Ages" to the libretto by Étienne Guillaume François de Favieres, translated by Ludwik Osiński (1775 - 1838), poet, translator, playwright, literary and theatrical critic and historian of literature, took place at the same theatre on 13 October 1816. On becoming the director of the Warsaw opera in 1858, Stanisław Moniuszko came across the opera in its library and transcribed its Overture for piano, as is provided by the inscription in Moniuszko's hand on the title page of the extant manuscript arrangement of the Overture. The remaining musical notation of the opera has not been preserved.

Lista utworów:
Uwertura do opery „Dziadek i wnuk, czyli Dwa wieki” (Kurpiński Karol)

Okładka: Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef, Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

cena 32 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef
Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

polski Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian
angielski Grand Duo Polonaise for Violin and Piano
niemiecki Grand Duo Polonaise für Violine und Klavier
francuski Grand Duo Polonaise pour violon et piano concertant


Ilość stron:32 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066177

„Kolejnym po „Allegro de Sonate”, wspólnym dziełem braci Henryka i Józefa Wieniawskich jest „Grand Duo Polonais”, zadedykowane Stanisławowi Moniuszce. Utwór powstał około 1851 roku, podczas wielkiego rosyjskiego tournee dwójki młodych artystów. Fantazja oparta jest na dwóch pieśniach twórcy polskiej opery narodowej - dumce „Kozak” oraz jednej z najbardziej przejmujących pieśni moniuszkowskich - „Maciek”. W Finale wykorzystane zostały motywy „Poloneza G-dur” z popularnej swego czasu rosyjskiej opery „Mogiła Askolda” Aleksandra Wierstowskiego”. Konstrukcja całości jest raczej luźna, a poszczególne ogniwa łączą ze sobą wirtuozowskie kadencje skrzypiec lub fortepianu. Obydwie partie instrumentów potraktowane są równorzędnie, stawiając zarówno przed skrzypkiem, jak i pianistą wysokie wymagania techniczne. „Grand Duo Polonais” było kompozycją, którą bracia Wieniawscy porywali publiczność w wielu krajach. Wielokrotnie musieli je powtarzać, ulegając żądaniom rozentuzjazmowanych słuchaczy. Dzisiaj utwór ten poszedł niemal zupełnie w zapomnienie - może dlatego, że mało kto potrafi je zagrać tak, jak grali go kongenialni bracia. [A. Cofalik]

Allegro de Sonate was followed by Grand Duo Polonais, another joint work by Henryk (Op. 8) and Józef (Op. 5) Wieniawski. Dedicated to Stanisław Moniuszko, the piece was composed c. 1851, during the grand Russian tour of the two young artists. The fantasy is based on two songs by the creator of the Polish national opera - the dumky Cossack and one of Moniuszko's most moving songs - Maciek. Motives from Alesky Wierstowski's Polonaise in G major from the then popular Russian opera Askold's Grave were used in the Finale. The construction of the whole is rather loose and the individual sections are linked with virtuosic cadenzas for violin or piano. The parts for both instruments are treated in a similar way, making high technical demands on both the violinist and the pianist. Grand Duo Polonais was a composition with which the Wieniawski brothers thrilled audiences of many countries. They had to repeat it many times, yielding to the demands of enthusiastic listeners, as was the case during concerts at the Wielki Theatre in Warsaw as well as Poznań and Cracow, among other places. Today the work is almost completely forgotten, perhaps because there is no one to play it in the same way as the two brothers of genius. [A. Cofalik]

Lista utworów:
Grand Duo Polonais (Wieniawscy Henryk i Józef)

Okładka: Moniuszko Stanisław, Najpiękniejszy Moniuszko

cena 32 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Najpiękniejszy Moniuszko

polski Najpiękniejszy Moniuszko
angielski The most beautiful Moniuszko


Ilość stron:64
Format:220 x 300
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Sędziwy Anna
Redaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066196

Zbiór 23 utworów Stanisława Moniuszko na fortepian solo, zawiera zarówno oryginalne dzieła jak i transkrypcje z oper mistrza. Oprócz tego w publikacji znajduje się utwór Prząśniczka, który Moniuszko skomponował z Henrykiem Melcerem. Moniuszko jest jednym z największych polskich kompozytorów, jego podobizna znalazła się nawet na starym banknocie o nominale 100000 złotych.


Lista utworów:
Fraszka G-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka A-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka B-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka C-dur (Stanisław Moniuszko)
Nokturn As-dur (Stanisław Moniuszko)
Mazur D-dur (Stanisław Moniuszko)
Polonez Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Polka "Daniel" (Stanisław Moniuszko)
Polka "Wiosenna" (Stanisław Moniuszko)
Wilanella B-dur (Stanisław Moniuszko)
Wilanella Des-dur (Stanisław Moniuszko)
Walc A-dur (Stanisław Moniuszko)
Walc es-moll (Stanisław Moniuszko)
Walc Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Elegia (Stanisław Moniuszko)
Pamiątka z albumu panny Marii Peszke (Stanisław Moniuszko)
Kołysanka (Stanisław Moniuszko)
Polonez z opery "Halka" (Stanisław Moniuszko)
Mazur z opery "Halka" (Stanisław Moniuszko)
Aria z kurantami z opery "Straszny dwór" (Stanisław Moniuszko)
Mazur z opery "Straszny dwór" (Stanisław Moniuszko)
Prząśniczka (Stanisław Moniuszko, Henryk Melcer)

Okładka: Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana, Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

cena 39,99 zł.


nuty.pl

Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana
Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

polski Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.


Ilość stron:140
Format:230 x 290
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078227
Produkty podobne:Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 1. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla pierwszej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 4. Podręcznik do kształcenia słuchu dla czwartej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 5. Podręcznik do kształcenia słuchu dla piątej klasy szkoły muzycznej I stopnia

Publikacja łączy zalety podręcznika zawierającego dużą ilość treści oraz praktycznego i wygodnego zeszytu ćwiczeń. "Naszą muzykę" cechuje dbałość o właściwą korelację zagadnień z kształcenia słuchu i rytmiki, których uzupełnienie stanowią podstawowe pojęcia z zakresu teorii muzyki. Nowoczesna konstrukcja podręcznika oraz przemyślany i logiczny sposób uporządkowania zawartych w nim treści i zagadnień stanowią nową jakość na rynku wydawniczym. Charakterystyczną cechą publikacji jest wprowadzenie dużej ilości ćwiczeń twórczych polegających na komponowaniu i improwizacji oraz zwrócenie uwagi na rozwijanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej uczniów już od samego początku nauki. Szata graficzna publikacji została przygotowana na najwyższym światowym poziomie. Podręcznik jest w całości kolorowy, z pięknymi ilustracjami autorstwa Małgorzaty Flis. Kolorowe ramki i ikony, powiększona czcionka nut, szerokie pięciolinie i wyraźna czcionka tekstowa ułatwiają dzieciom korzystanie z tej publikacji.


Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku
Świat muzyki
Co pamiętamy - muzyczne łamigłówki
Co pamiętamy z rytmiki
Co pamiętamy z kształcenia słuchu
Muzyczny detektyw
Gramy w zespołach
Jesień w muzyce
Instrumenty dęte
Gama a-moll
Odmiana gamy molowej
Takt 6/8
Grupy rytmiczne w takcie 6/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy w zespołach
Seksty
Takty ósemkowe: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie w taktach ósemkowych
Uzupełnienie ósemkowe w taktach ósemkowych
Melodie z uzupełnieniem ósemkowym
Wolfganga Amadeus Mozart
Gramy i śpiewamy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Zima w muzyce
Instrumenty perkusyjne
Gama e-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Kujawiak
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Święta w muzyce
Septymy
Piosenka o interwałach
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Oberek
Gramy w zespołach
Gama B0dur
Johann Sebastian Bach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Wiosna w muzyce
Rondo
Gama d-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Wielkanoc w muzyce
Mazur
Hymn Polski
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy i śpiewamy w zespołach
Przekształcenie taktów
Trójdźwięki zwiększone i zmniejszone
Stanisław Moniuszko
Podwójna szybkość i podwójne zwolnienie
Wariacje
Gramy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Lato w muzyce
Muzyczne łamigłówki

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 24,25 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: , Spotkania z kompozytorami  6 - Moniuszko Stanisław

cena 9,35 zł.


nuty.pl

Spotkania z kompozytorami 6 - Moniuszko Stanisław

polski Spotkania z kompozytorami 6 - Moniuszko Stanisław


Ilość stron:16
Format:208 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:biografii: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082825

Publikacja stanowi szóstą część cyklu, który ma za zadanie upowszechnianie wiedzy o najważniejszych kompozytorach w historii muzyki.
W każdej części znajdziemy życiorys kompozytora, opis jego twórczości wraz z reprezentatywną formą muzyczną, fragment utworu (jego genezę) - można go zagrać na fortepianie, skrzypcach, flecie (lub innym instrumencie muzycznym), jak również keyboardzie, a także słowniczek muzyczny związany z danym twórcą oraz zagadki muzyczne.


Spis treści:

Stanisław Moniuszko - Życiorys
Twórczość Stanisława Moniuszki
Cytaty innych o Stanisławie Moniuszce
Forma Pieśni
Pieśń w Polsce
Stanisław Moniuszko w anegdotach
Prząśniczka - Nuty
Prząśniczka - Geneza
Prząśniczka - Jak grać (trochę teorii muzycznej)
Straszny Dwór - treść opery
Cytaty Stanisława Moniuszki o innych
Słowniczek muzyczny
Główkowanie z Moniuszką

Okładka: Twardowski Romuald, Humoreska

cena 16 zł.


nuty.pl

Twardowski Romuald
Humoreska

polski Humoreska
angielski Humoresque


Ilość stron:6
Format:235 x 310
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083249

Romuald Twardowski (ur. 17 czerwca 1930 w Wilnie) - polski kompozytor i pedagog.

W latach II wojny światowej uczył się gry na skrzypcach, po wojnie - na fortepianie i organach. W latach 1946-50 organista w kościołach wileńskich: bonifratrów, misjonarzy i Św. Jana, gdzie przed 100 laty organistował Stanisław Moniuszko. Od 1950 uczeń Państwowej Średniej Szkoły Muzycznej im. Tałłat-Kiełpszy, w latach 1952-57 student Państwowego Konserwatorium Litewskiej SRR (kompozycja u Pawła Tamulianasa i Juliusza Juzeliunasa). W 1957 przez krótki czas pracuje w Poniewieżu na Litwie a w grudniu repatriuje się do Polski. Kontynuuje studia kompozytorskie w PWSM w Warszawie w klasie prof. Bolesława Woytowicza. W 1963 wyjeżdża w ramach stypendium ZKP do Paryża na studia uzupełniające do Nadii Boulanger. Od 1972 wykładowca w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie (kompozycja, instrumentacja).

W 2000 roku wydał wspomnienia „Było, nie minęło”.


Lista utworów:
Humoreska (Twardowski Romuald)

Okładka: Różni, Mickiewicz Adam, Mickiewicz w pieśni

cena 25,6 zł.


nuty.pl

Różni, Mickiewicz Adam
Mickiewicz w pieśni

polski Mickiewicz w pieśni
angielski Mickiewicz in song


Ilość stron:160
Format:235 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003772

Publikacja zawiera szereg pieśni, w opracowaniiu na głos i fortepian, do słów Adama Mickiewicza.


Lista utworów:
Świtezianka (Maria Szymanowska)
Trzech Budrysów (Carl Loewe)
K Heu (Michał Glinka)
Precz z moich oczu (Fryderyk Chopin)
Czaty (Stanisław Moniuszko)
Sen (Cezar Cui)
Słowiczku mój (Władysław Żeleński)
Na ziemię opadł zmierzch (Piotr Czajkowski)
Rozmowa (Mikołaj Rimski-Korsakow)
Piosnka Dudarza (Piotr Maszyński)
Dwa słowa (Stanisław Niewiadomski)
Polały się łzy (Ignacy Jan Paderewski)
Gdy Cię nie widzę (Michał Świerzyński)
Kwiecień (Henryk Opieński)
Strzelec (Henryk Cylkow)
W albumie księcia Golicyna (Witold Friemann)
Nad wodą wielką i czystą (Grażyna Bacewicz)
Bakczysaraj w nocy (Kisielewski Stefan)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland