•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Stanisław Moniuszko

Dostępne opracowania:

fortepian (1)
fortepian solo (2)
głos wokalny solowy i fortepian (2)
książka (2)
kształcenie słuchu (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
skrzypce i fortepian (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
śpiew solo, chór, orkoestra symfoniczna (1)

Stanisław Moniuszko znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Moniuszko Stanisław, Straszny dwór opera w 4 aktach (partytura)

cena 520 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Straszny dwór opera w 4 aktach (partytura)

Ilość stron:374+274
Format:165 x 238
Opracowanie na:śpiew solo, chór, orkoestra symfoniczna
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003700

Muzyka Stanisław Moniuszko, libretto Jan Chęciński. Premiera "Strasznego Dworu" odbyła się w 1865 r. w Operze Warszawskiej i stała się niejako demonstracją patriotyczną w owym czasie w Polsce. Akcja opery rozgrywa się w Polsce w pierwszej połowie XVIII w.
Występujące osoby: Skład orkiestry:
Miecznik - baryton Flauto piccolo, 2 flauti, 2 oboi, 2 clarnetti in b,
Hanna - sopran 2 fagotti;
Jadwiga - mezzosopran 4 corni in f, 2 trombe in c, 3 tromboni, tuba;
Damazy - tenor Timpani, tamburo, triangolo, gran cassa e piatti;
Stefan - tenor Piano, arpa, harmonium, campanelli;
Zbigniew - bas Violini I, Violini II, Viole, Violoncelli e contrabbassi.
Cześnikowa - sopran
Maciej - baryton
Skołuba - bas
Marta - sopran
Grześ - tenor
Staruszka - mezzosopran


Lista utworów:
Akt I ( Scena pierwsza )
nr 1 - Chór ( oraz Stefan, Maciej, Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
Scena druga
nr 2 Chór ( oraz Marta i Grześ ) (Moniuszko Stanisław)
nr 3 Terzetto ( Stefan, Maciej i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 4 Terzetto ( CZeśnikowa, Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 5 Finale ( Cześnikowa, Marta, Stefan, Grześ, Zbigniew, Maciej, chór ) (Moniuszko Stanisław)
AKT II
nr 6 Hanna, Jadwiga, Staruszka i chór kobiet (Moniuszko Stanisław)
nr 7 Dumka ( Jadwiga ) (Moniuszko Stanisław)
nr 8 Duettino ( Hanna i Damazy ) ( Miecznik, Jadwiga i Damazy ) (Moniuszko Stanisław)
nr 9 Hanna, Jadwiga, Damazy, Miecznik i chór kobiet (Moniuszko Stanisław)
nr 10 Aria Miecznika ( później Miecznik, Cześnikowa, Damazy, Hanna i Jadwiga ) (Moniuszko Stanisław)
nr 11 Finale ( Miecznik, Skołuba, Damazy, Hanna, Jadwiga, Czesnikowa, Stefan, Zbigniew, Maciej, chór myśliwych) (Moniuszko Stanisław)
AKT III
nr 12 Maciej i Skołuba ( później Hanna i Jadwiga oraz Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 13 Recitativo i aria z kurantem ( Stefan ) i póxniej Zbigniew (Moniuszko Stanisław)
nr 14 Duet ( Stefan i Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 15 Kwaret ( Hanna, Jadwiga, Stefan I Zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
nr 16 Finale ( Stefan, Damazy, Maciej i zbigniew ) (Moniuszko Stanisław)
AKT IV
nr 17 Recitativo i aria Hanny, później Stefan i Damazy (Moniuszko Stanisław)
nr 18 Duet ( Hanna i Stefan ) (Moniuszko Stanisław)
nr 19 Finale ( Stefan, Miecznik, Maciej, Zbigniew, Skołuba, Damazy, Hanna, Jadwiga, Cześnikowa, chór ) (Moniuszko StanisławMoniuszko Stanisław)

Okładka: Moniuszko Stanisław, Fraszki

cena 15 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Fraszki

Ilość stron:16
Format:240 x 335
Opracowanie na:fortepian
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055374

Stanisław Moniuszko, uważany za twórcę opery narodowej, skomponował 13 dzieł scenicznych, prawie 400 pieśni (zgrupowanych między innymi w 12 Śpiewnikach domowych), operetki, msze, kantaty, utwory symfoniczne, muzykę baletową, utwory kameralne i fortepianowe. Jego działalność artystyczna miała wielkie znaczenie dla kultury narodowej.


Okładka: , Zagraj to sam 2003/02

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2003/02

Ilość stron:36
Format:205 x 295
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055423

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3


Lista utworów:
BEZ PRZEBACZENIA - De Mono
CON TE PARTIRO [TIME TO SAY GOODBYE] - Andrea Bocelli i Sarah Brightman
ESPANIOL - Blue Cafe
FOREVER NOT YOURS - A-Ha
LEMON TREE - Fool's Garden
NADZIEJA - IRA
NATHALIE - Gilbert Becaud
NIE OD RAZU RAJ - Artur Gadowski, piosenka z serialu tv SFORA
NIECH LATO SPEŁNI SNY [DO WIDZENIA, MÓJ KOCHANY, DO WIDZENIA] - Eleni
SZUMIĄ JODŁY NA GÓR SZCZYCIE - aria Jontka z IV aktu opery HALKA (Stanisław Moniuszko)
THAT'S THE WAY IT IS - Celine Dion

Okładka: Moniuszko Stanisław, Śpiewnik domowy, z. 5

cena 52 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Śpiewnik domowy, z. 5

polski Śpiewnik domowy, z. 5
angielski Songbook for home use, vol. 5


Ilość stron:48
Format:245 x 340
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Rudziński Witold
Autor okładki: Bruchnalski Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060973

Od początku swych działań muzycznych, oprócz muzyki operowej, Stanisław Moniuszko nastawił się przede wszystkim na pieśń solową pozostawiając po sobie ogromny zbiór pieśni (ponad 300). Forma Śpiewnika Domowego, została wprowadzona już przez samego Moniuszkę, który wydawał w ten sposób kolejne zeszyty swoich pieśni. Niniejsza antologia ma na celu przywrócenie pieśniom Moniuszki ich pierwotnej roli muzyki towarzyszącej nam wszystkim w życiu codziennym.

From the very beginning of his musical career the creative interests of Staniław Moniuszko were mainly focused on two domains of music: opera and solo song, both vocal genres. In those two forms he occupied the leading position in Polish musical culture, producing a series of fine operas and an enormous collection of songs (over 300).

Lista utworów:
Modlitwa: O Władco Świata I (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa w kościołku: Ojcze z niebios, Boże, Panie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Dzięki Ci przedwieczny Panie (Stanisław Moniuszko)
Hymn do Pana Jezusa: Z Ojcem prezdwiecznym stolicę dzieli (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Do Ciebie Panie (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: W poświstach wichrów losu (Stanisław Moniuszko)
Wieczny pokój lirnikowi: Boże Wszechmocny (Stanisław Moniuszko)
Sub tuum praesidium. Pod Twoją obronę (Stanisław Moniuszko)
Zwiastowanie: Lśni Gabriel promienną ozdobą (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: O Mario, bądź pozdrowiona (Stanisław Moniuszko)
Hymn o św. Stanisławie: Cześć Tobie, naszej krainy patronie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa Pańska: W ciężkiej niedoli (Stanisław Moniuszko)

Okładka: Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef, Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

cena 32 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef
Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

polski Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian
angielski Grand Duo Polonaise for Violin and Piano
niemiecki Grand Duo Polonaise für Violine und Klavier
francuski Grand Duo Polonaise pour violon et piano concertant


Ilość stron:32 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066177

„Kolejnym po „Allegro de Sonate”, wspólnym dziełem braci Henryka i Józefa Wieniawskich jest „Grand Duo Polonais”, zadedykowane Stanisławowi Moniuszce. Utwór powstał około 1851 roku, podczas wielkiego rosyjskiego tournee dwójki młodych artystów. Fantazja oparta jest na dwóch pieśniach twórcy polskiej opery narodowej - dumce „Kozak” oraz jednej z najbardziej przejmujących pieśni moniuszkowskich - „Maciek”. W Finale wykorzystane zostały motywy „Poloneza G-dur” z popularnej swego czasu rosyjskiej opery „Mogiła Askolda” Aleksandra Wierstowskiego”. Konstrukcja całości jest raczej luźna, a poszczególne ogniwa łączą ze sobą wirtuozowskie kadencje skrzypiec lub fortepianu. Obydwie partie instrumentów potraktowane są równorzędnie, stawiając zarówno przed skrzypkiem, jak i pianistą wysokie wymagania techniczne. „Grand Duo Polonais” było kompozycją, którą bracia Wieniawscy porywali publiczność w wielu krajach. Wielokrotnie musieli je powtarzać, ulegając żądaniom rozentuzjazmowanych słuchaczy. Dzisiaj utwór ten poszedł niemal zupełnie w zapomnienie - może dlatego, że mało kto potrafi je zagrać tak, jak grali go kongenialni bracia. [A. Cofalik]

Allegro de Sonate was followed by Grand Duo Polonais, another joint work by Henryk (Op. 8) and Józef (Op. 5) Wieniawski. Dedicated to Stanisław Moniuszko, the piece was composed c. 1851, during the grand Russian tour of the two young artists. The fantasy is based on two songs by the creator of the Polish national opera - the dumky Cossack and one of Moniuszko's most moving songs - Maciek. Motives from Alesky Wierstowski's Polonaise in G major from the then popular Russian opera Askold's Grave were used in the Finale. The construction of the whole is rather loose and the individual sections are linked with virtuosic cadenzas for violin or piano. The parts for both instruments are treated in a similar way, making high technical demands on both the violinist and the pianist. Grand Duo Polonais was a composition with which the Wieniawski brothers thrilled audiences of many countries. They had to repeat it many times, yielding to the demands of enthusiastic listeners, as was the case during concerts at the Wielki Theatre in Warsaw as well as Poznań and Cracow, among other places. Today the work is almost completely forgotten, perhaps because there is no one to play it in the same way as the two brothers of genius. [A. Cofalik]

Lista utworów:
Grand Duo Polonais (Wieniawscy Henryk i Józef)

Okładka: Moniuszko Stanisław, Najpiękniejszy Moniuszko

cena 32 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Najpiękniejszy Moniuszko

polski Najpiękniejszy Moniuszko
angielski The most beautiful Moniuszko


Ilość stron:64
Format:220 x 300
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Sędziwy Anna
Redaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066196

Zbiór 23 utworów Stanisława Moniuszko na fortepian solo, zawiera zarówno oryginalne dzieła jak i transkrypcje z oper mistrza. Oprócz tego w publikacji znajduje się utwór Prząśniczka, który Moniuszko skomponował z Henrykiem Melcerem. Moniuszko jest jednym z największych polskich kompozytorów, jego podobizna znalazła się nawet na starym banknocie o nominale 100000 złotych.


Lista utworów:
Fraszka G-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka A-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka B-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Fraszka C-dur (Stanisław Moniuszko)
Nokturn As-dur (Stanisław Moniuszko)
Mazur D-dur (Stanisław Moniuszko)
Polonez Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Polka "Daniel" (Stanisław Moniuszko)
Polka "Wiosenna" (Stanisław Moniuszko)
Wilanella B-dur (Stanisław Moniuszko)
Wilanella Des-dur (Stanisław Moniuszko)
Walc A-dur (Stanisław Moniuszko)
Walc es-moll (Stanisław Moniuszko)
Walc Es-dur (Stanisław Moniuszko)
Elegia (Stanisław Moniuszko)
Pamiątka z albumu panny Marii Peszke (Stanisław Moniuszko)
Kołysanka (Stanisław Moniuszko)
Polonez z opery "Halka" (Stanisław Moniuszko)
Mazur z opery "Halka" (Stanisław Moniuszko)
Aria z kurantami z opery "Straszny dwór" (Stanisław Moniuszko)
Mazur z opery "Straszny dwór" (Stanisław Moniuszko)
Prząśniczka (Stanisław Moniuszko, Henryk Melcer)

Okładka: Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana, Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana
Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

polski Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.


Ilość stron:140
Format:230 x 290
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078227
Produkty podobne:Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 1. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla pierwszej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 4. Podręcznik do kształcenia słuchu dla czwartej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 5. Podręcznik do kształcenia słuchu dla piątej klasy szkoły muzycznej I stopnia

Publikacja łączy zalety podręcznika zawierającego dużą ilość treści oraz praktycznego i wygodnego zeszytu ćwiczeń. "Naszą muzykę" cechuje dbałość o właściwą korelację zagadnień z kształcenia słuchu i rytmiki, których uzupełnienie stanowią podstawowe pojęcia z zakresu teorii muzyki. Nowoczesna konstrukcja podręcznika oraz przemyślany i logiczny sposób uporządkowania zawartych w nim treści i zagadnień stanowią nową jakość na rynku wydawniczym. Charakterystyczną cechą publikacji jest wprowadzenie dużej ilości ćwiczeń twórczych polegających na komponowaniu i improwizacji oraz zwrócenie uwagi na rozwijanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej uczniów już od samego początku nauki. Szata graficzna publikacji została przygotowana na najwyższym światowym poziomie. Podręcznik jest w całości kolorowy, z pięknymi ilustracjami autorstwa Małgorzaty Flis. Kolorowe ramki i ikony, powiększona czcionka nut, szerokie pięciolinie i wyraźna czcionka tekstowa ułatwiają dzieciom korzystanie z tej publikacji.


Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku
Świat muzyki
Co pamiętamy - muzyczne łamigłówki
Co pamiętamy z rytmiki
Co pamiętamy z kształcenia słuchu
Muzyczny detektyw
Gramy w zespołach
Jesień w muzyce
Instrumenty dęte
Gama a-moll
Odmiana gamy molowej
Takt 6/8
Grupy rytmiczne w takcie 6/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy w zespołach
Seksty
Takty ósemkowe: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie w taktach ósemkowych
Uzupełnienie ósemkowe w taktach ósemkowych
Melodie z uzupełnieniem ósemkowym
Wolfganga Amadeus Mozart
Gramy i śpiewamy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Zima w muzyce
Instrumenty perkusyjne
Gama e-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Kujawiak
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Święta w muzyce
Septymy
Piosenka o interwałach
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Oberek
Gramy w zespołach
Gama B0dur
Johann Sebastian Bach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Wiosna w muzyce
Rondo
Gama d-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Wielkanoc w muzyce
Mazur
Hymn Polski
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy i śpiewamy w zespołach
Przekształcenie taktów
Trójdźwięki zwiększone i zmniejszone
Stanisław Moniuszko
Podwójna szybkość i podwójne zwolnienie
Wariacje
Gramy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Lato w muzyce
Muzyczne łamigłówki

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: , Spotkania z kompozytorami  6 - Moniuszko Stanisław

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Spotkania z kompozytorami 6 - Moniuszko Stanisław

polski Spotkania z kompozytorami 6 - Moniuszko Stanisław


Ilość stron:16
Format:208 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:biografii: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082825

Publikacja stanowi szóstą część cyklu, który ma za zadanie upowszechnianie wiedzy o najważniejszych kompozytorach w historii muzyki.
W każdej części znajdziemy życiorys kompozytora, opis jego twórczości wraz z reprezentatywną formą muzyczną, fragment utworu (jego genezę) - można go zagrać na fortepianie, skrzypcach, flecie (lub innym instrumencie muzycznym), jak również keyboardzie, a także słowniczek muzyczny związany z danym twórcą oraz zagadki muzyczne.


Spis treści:

Stanisław Moniuszko - Życiorys
Twórczość Stanisława Moniuszki
Cytaty innych o Stanisławie Moniuszce
Forma Pieśni
Pieśń w Polsce
Stanisław Moniuszko w anegdotach
Prząśniczka - Nuty
Prząśniczka - Geneza
Prząśniczka - Jak grać (trochę teorii muzycznej)
Straszny Dwór - treść opery
Cytaty Stanisława Moniuszki o innych
Słowniczek muzyczny
Główkowanie z Moniuszką

Okładka: Twardowski Romuald, Humoreska

cena 19,95 zł.


nuty.pl

Twardowski Romuald
Humoreska

polski Humoreska
angielski Humoresque


Ilość stron:6
Format:235 x 310
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083249

Romuald Twardowski (ur. 17 czerwca 1930 w Wilnie) - polski kompozytor i pedagog.

W latach II wojny światowej uczył się gry na skrzypcach, po wojnie - na fortepianie i organach. W latach 1946-50 organista w kościołach wileńskich: bonifratrów, misjonarzy i Św. Jana, gdzie przed 100 laty organistował Stanisław Moniuszko. Od 1950 uczeń Państwowej Średniej Szkoły Muzycznej im. Tałłat-Kiełpszy, w latach 1952-57 student Państwowego Konserwatorium Litewskiej SRR (kompozycja u Pawła Tamulianasa i Juliusza Juzeliunasa). W 1957 przez krótki czas pracuje w Poniewieżu na Litwie a w grudniu repatriuje się do Polski. Kontynuuje studia kompozytorskie w PWSM w Warszawie w klasie prof. Bolesława Woytowicza. W 1963 wyjeżdża w ramach stypendium ZKP do Paryża na studia uzupełniające do Nadii Boulanger. Od 1972 wykładowca w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie (kompozycja, instrumentacja).

W 2000 roku wydał wspomnienia „Było, nie minęło”.


Lista utworów:
Humoreska (Twardowski Romuald)

Okładka: Różni, Mickiewicz Adam, Mickiewicz w pieśni

cena 25,6 zł.


nuty.pl

Różni, Mickiewicz Adam
Mickiewicz w pieśni

polski Mickiewicz w pieśni
angielski Mickiewicz in song


Ilość stron:160
Format:235 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003772

Publikacja zawiera szereg pieśni, w opracowaniiu na głos i fortepian, do słów Adama Mickiewicza.


Lista utworów:
Świtezianka (Maria Szymanowska)
Trzech Budrysów (Carl Loewe)
K Heu (Michał Glinka)
Precz z moich oczu (Fryderyk Chopin)
Czaty (Stanisław Moniuszko)
Sen (Cezar Cui)
Słowiczku mój (Władysław Żeleński)
Na ziemię opadł zmierzch (Piotr Czajkowski)
Rozmowa (Mikołaj Rimski-Korsakow)
Piosnka Dudarza (Piotr Maszyński)
Dwa słowa (Stanisław Niewiadomski)
Polały się łzy (Ignacy Jan Paderewski)
Gdy Cię nie widzę (Michał Świerzyński)
Kwiecień (Henryk Opieński)
Strzelec (Henryk Cylkow)
W albumie księcia Golicyna (Witold Friemann)
Nad wodą wielką i czystą (Grażyna Bacewicz)
Bakczysaraj w nocy (Kisielewski Stefan)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland