•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Idę już przez tyle dni

Dostępne opracowania:

2 gitary (partytura) (1)
3 klarnety (1)
fortepian solo (1)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty) (1)
klarnet B solo (1)
książka (2)
książka z przykładami nutowymi (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty (1)
orkiestra dęta i śpiew (partytura + głosy koncertowe) (1)
skrzypce solo (1)
trąbka B solo (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (1)
zróżnicowane: jedna lub dwie gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)

Idę już przez tyle dni znajdziesz w 16 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Marley Ziggy, The Best Of Ziggy Marley And The Melody Makers

cena 115,95 zł.


nuty.pl

Marley Ziggy
The Best Of Ziggy Marley And The Melody Makers

angielski The Best Of Ziggy Marley And The Melody Makers


Ilość stron:138
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061070

Nie jest łatwo dzieciom słynnych muzyków, gdyż najczęściej przez długie lata muszą egzystować w cieniu swoich rodziców. Tak też jest w przypadku The Melody Makers - formacji tworzonej przez potomstwo króla muzyki reaggae, Boba Marleya. Mimo kilku wspaniałych płyt i wielu sukcesów komercyjnych, przez ponad 15 lat egzystowali w cieniu legendy ojca.Liderem tej grupy jest Ziggy, a właściwie David Marley. Urodził się w roku 1968. Był najstarszym dzieckiem Boba i Rity. Zainteresowanie muzyką przejawiał od dzieciństwa, a swoje przybrane imię zawdzięcza słynnemu hitowi Davida Bowiego, "Ziggy Stardust". W wieku 10 lat, wraz z siostrami Cedelią i Sharon oraz bratem Stephenem, wziął udział w nagraniu piosenki ojca "Children Playing In The Streets", co jest uznawane za początek kapeli The Melody Makers. Następny ich wspólny występ odbył się na pogrzebie Boba Marleya w 1981 roku. Cztery lata później światło dzienne ujrzała debiutancka płyta The Melody Makers "Play The Game Right", która przynosiła porcję muzyki reggae mocno inspirowanej dokonaniami Króla. Album nie zyskał jednak planowanego sukcesu komercyjnego.Popularność formacja zyskała dopiero za sprawą wydanego w 1988 roku krążka "Conscious Party". Dzieło, którego produkcją zajęli się Chris Franz i Tina Weymouth z grupy Talking Heads, oraz pochodzący z niego singlowy hit "Tomorrow People" przez długi czas nie opuszczały szczytów list przebojów. Jeszcze większy sukces odniósł wydany rok później longplay "One Bright Day", prezentujący już nowe oblicze zespołu. Twórczość The Melody Makers ewoluowała w kierunku muzyki pop, co wywołało niechęć reggae'owych purystów. Z drugiej strony, kapela kontynuowała przesłanie miłości i pokoju, charakterystyczne dla dokonań Boba Marleya. Publikacja zawiera 18 największych przebojów grupy, m.in. Look Who's Dancing, Brothers And Sisters i One Bright Day. Kompozycje zostały zaaranżowane na wokal z towarzyszeniem fortepianu, gitary lub keyboardu. Dodatkową atrakcją wydania są dołączone zdjęcia zespołu i gra planszowa.


18 of the best songs from Bob Marley's son and a backup band comprised of Ziggy's brothers and sisters. Includes: Beautiful Mother Nature • Brothers and Sisters • Jah Bless • Keep My Faith • One Bright Day • Postman • Tumblin' Down • and more. Includes color photos.


Lista utworów:
Beautiful Mother Nature (Ziggy Marley)
Black My Story (Not History) (Ziggy Marley)
Brothers And Sisters (Ziggy Marley)
Conscious Party (Ziggy Marley)
Jah Bless (Ziggy Marley)
Joy And Blues (Ziggy Marley)
Justice (Ziggy Marley)
Keep My Faith (Ziggy Marley)
Lee And Molly (Ziggy Marley)
Look Who's Dancing (Ziggy Marley)
One Bright Day (Ziggy Marley)
One Good Spliff (Ziggy Marley)
Postman (Ziggy Marley)
Power To Move Ya (Ziggy Marley)
Small People (Ziggy Marley)
Tipsy Dazy (Ziggy Marley)
Tomorrow People (Ziggy Marley)
Tumblin' Down (Tyrone Downie, Ziggy Marley)

Okładka: Marley Bob, The Very Best Of Bob Marley

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Marley Bob
The Very Best Of Bob Marley

angielski The Very Best Of Bob Marley


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061125

Bob Marley przyszedł na świat we wsi Nine Maile nieopodal miasta Saint Anns na Jamajce. Jego ojcem był biały oficer armii brytyjskiej (Marley nigdy go nie poznał), a matka jamajską wieśniaczką. Rodzina przeniosła się do stolicy Jamajki - Kingston, gdzie zamieszkali w dzielnicy slumsów - Trenchtown. Marley znalazł pracę jako spawacz i w tym właśnie czasie założył swój pierwszy zespół. W 1962 roku Marley nagrał w studiu swój pierwszy singel "Judge Not". Pierwsze nagrania Marleya, takie jak "Put It On", "Ten Commandments" oraz "Love and Affection", opowiadały o świecie ulic Trenchtown, o zdesperowanych chuliganach i ulicznikach. W tym czasie zaczął krystalizować się skład Weilersów - grupy, która współtworzyła później sławę Marleya. W lutym 1966 roku Bob Marley poślubił czarnoskórą wokalistkę Ritę Anderson i przeniósł się do Delaware w USA (pracował tam jako kelner, asystent w laboratorium, kierowca wózka widłowego na nocnej zmianie w magazynie oraz monter w fabryce). Zagrożony poborem do wojska i wysłaniem na wojnę do Wietnamu, Bob Marley powrócił na Jamajkę. W kwietniu 1966 roku Jamajkę odwiedził król Etiopii - Hajle Selasie I, który był czczony jako prorok przez rastafarian - członków ruchu religijnego, który łączy tradycje biblijne z elementami wierzeń afrykańskich. Rastafarianizm to nie tylko religia, ale także specyficzny styl życia (np. marihuana uważana jest tu za święte ziele). Marley zaangażował się w ten ruch. Rastafarianie wierzą, że Afrykanie są narodem wybranym. Marley śpiewał właśnie o idei powrotu Afrykanów z ziemi wygnania i wyzysku - Babilonu (czyli świata Zachodu) do ziemi wolności - Afryki. W połowie lat 60 kształtował się nurt, który dziś określany jest jako reggae - szybka, rytmiczna muzyka z wyrazistym rytmem. The Wailers mieli wielki udział w rozpropagowaniu tej muzyki. W 1968 r. Marley ostatni raz obciął włosy. Potem już zawsze nosił długie dredy, fryzurę typową dla rastafarian.
3 grudnia 1976 r. siedmiu napastników z bronią wpadło do domu artysty w Kingston, raniąc Marleya, jego żonę i menedżera Dona Taylora. Po zamachu Marley przeniósł się na Florydę. W 1977 r. stwierdzono u niego nowotwór i usunięto mu palec u nogi, informując media, że odniósł kontuzję podczas gry w piłkę nożną. Latem 1980 r. nowotwór znów dał znać o sobie, gdy artysta zasłabł podczas joggingu w nowojorskim Central Parku. Ostatni koncert Marleya odbył się 23 września 1980 r. w Pittsburgu. Po koncercie muzyk poddany został badaniom lekarskim, które ujawniły raka płuc i żołądka oraz wielki guz w mózgu. Zmarł 11 maja 1981 roku. Pochowano go na Jamajce.
Publikacja zawiera wybrane utwory artysty napisane na gitarę solo.


17 songs arranged for guitar with authentic chords in their original keys from this reggae master: I Shot the Sheriff • Jamming • No Woman No Cry • One Love • Redemption Song • Stir It Up • and more.


Lista utworów:
Buffalo Soldier (Bob Marley)
Concrete Jungle (Bob Marley)
Could You Be Loved (Bob Marley and The Wailers)
Easy Skanking (Bob Marley)
Get Up Stand Up (Bob Marley)
I Shot The Sheriff (Bob Marley, Eric Clapton, Warren G)
I'm Hurting Inside (Bob Marley)
Jamming (Bob Marley)
Lively Up Yourself (Bob Marley)
No Woman No Cry (Bob Marley)
Redemption Song (Bob Marley)
Roots, Rock, Reggae (Bob Marley)
So Much Trouble In The World (Bob Marley)
Sun Is Shining (Bob Marley)

Okładka: Linkin Park, Linkin Park - Meteora

cena 146,95 zł.


nuty.pl

Linkin Park
Linkin Park - Meteora

Ilość stron:72
Format:220 x 300
Opracowanie na:zróżnicowane: jedna lub dwie gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061217

Wiosną 2003 roku wydana została płyta "Meteora". Już pierwszy pochodzący z niej singel "Somewhere I Belong" okazał się wielkim przebojem. Linkin Park odbył też stadionową trasę po USA wraz z Metalliką, Limp Bizkit i Deftones. Album "Meteora" został wyprodukowany przez Dona Gilmore'a oraz Linkin Park.. Członkowie zespołu przez osiemnaście miesięcy pracowali nad swoim drugim krążkiem, zatytułowanym "Meteora", wielokrotnie przerabiając i poprawiając kolejne utwory, by każdy z nich spełnił ich oczekiwania. A są one nie byle jakie, gdyż, jak mówi wokalista Chester Bennington, członkowie Linin Park spodziewają się, że "Meteora" okaże się lepszym albumem niż ich słynny debiut. Tej płycie niczego nie brakuje: mocna sekcja rytmiczna, ostre gitarowe riffy, pełen emocji wokal Chestera i charakterystyczny "rap" Shinody oraz scratche Joe'a Hahn połączone z melodyjnością (co jest rzadko spotykane przy takiej muzyce). Tą płytą Linkin Park udowadnia, że jest obecnie najlepszym zespołem nu-rockowym na świecie.
Linkin Park powstał w południowej Kalifornii. Założyli go koledzy ze szkoły średniej: perkusista Rob Bourdon, gitarzysta Brad Delson i MC/wokalista Mike Shinoda. Później do tej trójki dołączyli DJ Joseph Hahn i basista Dave "Phoenix" Farrell. Ostatnim ogniwem w zespole okazał się wokalista Chester Bennington, który dołączył w 1999 roku.


12 songs and 4 pages of color photos from Linkin Park's sophomore release: Breaking the Habit • Don't Stay • Easier to Run • Faint • Figure.09 • From the Inside • Hit the Floor • Lying from You • Nobody's Listening • Numb • Session • Somewhere I Belong.


Lista utworów:
Breaking The Habit (Linkin Park)
Don't Stay (Linkin Park)
Easier To Run (Linkin Park)
Faint (Linkin Park)
Figure .09 (Linkin Park)
From The Inside (Linkin Park)
Hit The Floor (Linkin Park)
Lying From You (Linkin Park)
Nobody's Listening (Linkin Park)
Numb (Linkin Park, Pink)
Somewhere I Belong (Linkin Park)

Okładka: Ross Diana, Ain't No Mountain High Enough (score + parts)

cena 286,95 zł.


nuty.pl

Ross Diana
Ain't No Mountain High Enough (score + parts)

angielski Ain't No Mountain High Enough (score + parts)


Ilość stron:12 + 8 + 17x4
Format:230 x 305
Opracowanie na:orkiestra dęta i śpiew (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Saksofon altowy I (1)
Saksofon altowy II (1)
Saksofon tenorowy I (1)
Saksofon tenorowy II (1)
Saksofon barytonowy (1)
Trąbka B I (1)
Trąbka B II (1)
Trąbka B III (1)
Trąbka B IV (1)
Puzon tenorowy suwakowy I (1)
Puzon tenorowy suwakowy II (1)
Puzon tenorowy suwakowy III (1)
Puzon tenorowy suwakowy IV (1)
Głos wokalny (1)
Gitara (1)
Bas (1)
Zestaw perkusyjny (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Nowak Jerry
Wykonawca: Ross Diana
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061693

Diana Ross (ur. 26 marca 1944 w Detroit, stan Michigan) - ciemnoskóra piosenkarka amerykańska, śpiewająca w stylu jazz, soul, R&B i pop. W latach 60-tych była liderką zespołu żeńskiego "The Supremes". Ross wychowywała się w ubogiej, wielodzietnej, murzyńskiej rodzinie. Pod koniec lat 50-tych wspólnie z koleżankami utworzyła kwartet "The Primettes". Grupa występowała w lokalnych klubach, głównie przed koncertami innych gwiazd. Pod koniec 1969 roku Ross zdecydowała się na odejście z grupy i rozpoczęcie solowej kariery. Wspierana przez Berriego Gordy Jra, z którym miała wtedy romans, wydała już w 1970 roku debiutancki solowy krążek zatytułowany "Diana Ross". Album odniósł wielki sukces komercyjny, lansując dwa wielkie, światowe przeboje: "Reach Out And Touch (Somebody's Hand)" oraz "Ain't No Mountain High Enough".


This huge hit from Diana Ross is sure to be a show-stopper for your vocal soloist. Powerfully scored for the band this chart also features the trademark spoken sections.


Lista utworów:
Ain't No Mountain High Enough (Diana Ross, Marvin Gaye & Tammi Terrell, Michael McDonald)

Okładka: Bryk Andrea, Play Clarinet Today! DVD

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Bryk Andrea
Play Clarinet Today! DVD

polski Graj na klarnecie już dziś! DVD
angielski Play Clarinet Today! DVD


Format:130 x 185
Opracowanie na:klarnet B solo
Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL061858
Produkty podobne:

Kurs gry na klarnecie na DVD prowadzony przez Andree Bryk może być traktowany jako dodatek do publikacji "Play Clarinet Today, z. 1" lub jako samodzielny materiał edukacyjny. Na płycie zawarto podstawowe zagadnienia dotyczące postaw grającego, sposobów oddychania w zależności od rodzajów artykulacji, notacji muzycznej, wartości rytmicznych, i innych. Czas trwania filmu: 28'05''.


This DVD can be used as a supplement to the Play Clarinet Today! Level 1 book, or alone as a great introduction to the clarinet. Simply follow along with the songs in the booklet as you watch the teacher on the DVD. This complete guide to the basics includes: assembly and maintenance • producing sound • music reading • playing songs with a backup band. Learn at your own pace and open the door to the world of clarinet music! 28 minutes.


Okładka: Menghini Charles, Play Trumpet Today! DVD

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Menghini Charles
Play Trumpet Today! DVD

polski Graj na trąbce już dziś! DVD
angielski Play Trumpet Today! DVD


Format:130 x 185
Opracowanie na:trąbka B solo
Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL061860
Produkty podobne:

Kurs gry na trąbce na DVD prowadzony przez Charliego Menghini może być traktowany jako dodatek do publikacji "Play Trumpet Today, z. 1" lub jako samodzielny materiał edukacyjny. Na płycie zawarto podstawowe zagadnienia dotyczące postaw grającego, sposobów oddychania w zależności od rodzajów artykulacji, notacji muzycznej, wartości rytmicznych, i innych. Czas trwania filmu: 26'15''.


This DVD can be used as a supplement to the Play Trumpet Today! Level 1 book, or alone as a great introduction to the trumpet. Simply follow along with the songs in the booklet as you watch the teacher on the DVD. This complete guide to the basics includes: assembly and maintenance • producing sound • music reading • playing songs with a backup band. Learn at your own pace and open the door to the world of trumpet music! 26 minutes.


Okładka: Cofalik Antoni, Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo

cena 29 zł.


nuty.pl

Cofalik Antoni
Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo

polski Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo
angielski When Christ Is Born... Christmas Carols and Pastorales for Solo Violin


Ilość stron:24
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064696

"Przedstawione "Kolędy i pastorałki" na "solowe" skrzypce powstały z myślą o naszej młodzieży skrzypcowej, która zyskała obecnie możliwość zagrania ich w wersji koncertowej. Za najbardziej odpowiednią dla tego typu utworów uznałem formę quasi - capricciów - krótkich kompozycji o charakterze popisowym. Obok podstawowej melodii, grający znajdzie tutaj cały arsenał efektów wirtuozowskich: dwudźwięki, akordy, pasaże, arpeggia, tremolanda, przeskoki smyczka przez struny, bariolaże, ricochety, podwójne staccato, glissando chromatyczne, flażolety, pizzicato lewą ręką, a nawet grę sul ponticello. Podobieństwa zamieszczonych w zbiorze kolęd do kaprysów N. Paganiniego, H. Wieniawskiego, H. W. Ernsta, a także do solowych kompozycji J. S. Bacha i E. Ysaye'a nie są przypadkowe. Różnorodność stylistyczna była moim celem w założeniu."
Antoni Cofalik

"Christmas Carols and pastorales for solo violin, presented here, were written with young violinists in mind, with the intention of providing them with the opportunity of playing such songs in a concert version. I considered quasi-capriccio, i. e. a short - piece, the most suitable form for that type of work. In addition to the basic melody, the player will find here a whole range of virtuoso effects: for example, double stops, chords, passage work, arpeggios, tremolando, cross-string bowings, bariolage, ricochet, double staccato, chromatic glissando, harmonics, left-hand pizzicato and even sul ponticello. The similarities between the carols included in the collection and the caprices by Paganini, Wieniawski and Ernst as well as the solo compositions by bach and Ysaye are not accidental. I have made stylistic diversity my aim."
Antoni Cofalik

Lista utworów:
Gdy się Chrystus rodzi
Dzisiaj w Betlejem
Triumfy Króla Niebieskiego
Przybieżeli do Betlejem
Do szopy, hej, pasterze
Wiwat dzisiaj Boskiej istności
Mizerna cicha
Anioł pasterzom mówił
Północ już była
Mędrcy świata
Wśród nocnej ciszy
Gdy śliczna Panna
Gdy śliczna Panna (bis)
Oj, maluśki, maluśki
Cicha noc
Lulajże, Jezuniu
Jezus malusieńki
Jezus malusieńki (bis)

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Eartraining - Level One

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Eartraining - Level One

polski Współczesna metoda kształcenia słuchu
angielski Contemporary Eartraining - Level One - A Modern Approach To Help Hear And Transcribe Melodies, Rhythms, Intervals, Bass Lines And Basic Chords


Ilość stron:232
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065324

Zdolność słyszenia muzycznego to zasadnicza umiejętność, która jest ważniejsza nawet od zdolności manualnych na danym instrumencie. Zaniedbując kształcenie słuchu jako muzycy stawiamy sobie barierę, która uniemożliwia nam odniesienie sukcesu, gdyż to co przez niektórych jest nazywane talentem w muzyce, nie jest niczym innym niż dobrym słuchem muzycznym połączonym ze zdolnością twórczą. Podręcznik ten jest zbiorem nowatorskich ćwiczeń do kształcenia słuchu, na których obecnie kształcą się tysiące muzyków w szkołach muzycznych w Los Angeles oraz innych miejscach w U.S.A., oraz ci, którzy są już uznanymi muzykami i chcą podnieść swoje zdolności słyszenia muzycznego. Solfleż ten stosuje wypracowaną w U.S.A. technikę "relative patch", której objaśnienie znajduje się w niniejszym podręczniku; rozdział pierwszy uczy słuchania i zapisywania interwałów, rytmów i melodii; rozdział drugi uczy rozpoznawania trójdźwięków, akordów septymowych i bardziej złożonych oraz gam systemu dur-mol i skal systemu modalnego a także wyodrębniania ze słuchu melodii z przebiegów polifonicznych.


Eartraining is a vital (and sometimes neglected) skill that enables musicians to 'hear ahead' in their playing and writing. These unique, modern courses have been used by hundreds of students (from beginners to working pros) at the acclaimed Grove School of Music in Los Angeles. These methods use SOLFEG (the syllables Do, Re, Mi, etc.) to apply the techniques within a key-center based 'relative pitch' framework. Level One works on hearing and transcribing melodies, rhythms, intervals and bass lines and moves on to identify triads and simple progressions. Level Two covers hearing and transcribing triad and four-part chord progressions, key changes, chromatic tones, modal scales, and combining melodic and harmonic dictation.


Spis treści:

Introduction: Summary of subject areas addressed in the book
Chapter One: Review of C, F and G major scales and key signatures; Review of SOLFEG and major scale resolutions; Melodic dictation with whole/half/quarter notes
Chapter Two: Diatonic major 3rd and minor 6th intervals; Introduction of eighth-note rhythms in dictation
Chapter Three: Diatonic minor 3rd and major 6th intervals; Introduction of D major scale and resolutions; Diatonic triad recognition - beginning with I-IV-V
Chapter Four: Diatonic 4th and 5th intervals; Diatonic triads and progressions - add the VI minor; Bass line dictation with half and quarter notes
Chapter Six: Diatonic major 2nd and minor 7th intervals; Introduction of dotted quarter-eight rhythms; Diatonic triads and progressions - add the III minor
Chapter Seven: Diatonic minor 2nd and major 7th intervals; Introduction of eight-note rhythmic anticipations; Diatonic triads and progressions - add the II minor; Bass line dictation - add eight notes and anticipations
Chapter Eight: Reviev and further drill on all of the above areas
Supplementary Worksheets: Keys of C, G, F, D and Bb; beginning on page

Okładka: Stachak Tatiana, Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3

polski Uczeń i nauczyciel, duety gitarowe, z. 3
angielski Pupil And Teacher, guitar duets, Vol. 3
niemiecki Schüler und Lehrer, gitarrenduos, 3


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 gitary (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Gitara I (0)
Gitara II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Brożek Agnieszka
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066100
Produkty podobne:Stachak Tatiana - Uczeń i Nauczyciel, duety gitarowe cz. 2

W trzecim zeszycie Ucznia i nauczyciela szczególną uwagę zwrócono na problemy artykulacyjne. W wielu utworach (m.in.: Słoń, Wesoły wieśniak, Musette, Walc Griega) pojawiają się szczegółowe oznaczenia, np.: staccato, portato, a także różnego rodzaju akcenty. Nowym elementem jest również zastosowana w kilku utworach technika legato (Romans, Musette, Walc Griega). Podczas pracy nad tymi utworami warto zwrócić uwagę na problem wybrzmiewania dźwięku na gitarze. Precyzyjna realizacja pauz oraz artykulacji staccato lub portato wymaga wykonania dodatkowego ruchu w celu stłumienia dźwięku (bądź poprzez zdjęcie palca lewej ręki ze struny, bądź przez stłumienie dźwięku palcami prawej ręki). Problem ten jest często zaniedbywany w nauczaniu gry na gitarze, co sprawia, że gra wielu uczniów jest pod względem artykulacyjnym mało klarowna i wyrazista. W trzecim zeszycie uczeń poznaje również nowe dźwięki w wysokim rejestrze oraz uczy się grać w wysokich pozycjach zarówno na strunach wiolinowych jak i basowych (np. Gawot, Gymnopédie, Romans, Walc Griega). Warto przy tej okazji uzmysławiać uczniom istotną rolę palcowania w grze na gitarze, które ma nie tylko uzasadnienie praktyczne (związane z wygodą gry), ale również kształtuje muzyczną stronę utworu: wpływa na barwę i wybrzmiewanie dźwięku, umożliwia płynne i logiczne frazowanie. W utworach podano również propozycję palcowania prawej ręki, zaznaczając jednak tylko, którym palcem najwygodniej jest rozpocząć frazę. Bardziej szczegółowe palcowanie pojawia się w kilku fragmentach, w których sugerowane jest wprowadzenie kciuka lub palca serdecznego. Ostatnie trzy zawarte w niniejszej publikacji utwory są już nieco trudniejsze – zarówno od strony technicznej, jak i muzycznej – pojawiają się w nich zmiany tonacji, ozdobniki, dwudźwięki, triole, a także bardziej skomplikowane grupy rytmiczne (Walc Griega, Walc Chopina, Humoreska).

This publication was created with all beginner guitarists in mind. At an early stage of music performance education they rarely have an opportunity to commune with the music of great masters. Although transcriptions of pieces by Chopin, Mozart or Beethoven for solo guitar are increasingly popular, however due to technical problems they present, these transcriptions are often too difficult for beginners. This edition contains a collection of ten well-known pieces from the classical repertoire, arranged for two guitars. The author's main intention was to provide a simple solo part which could be performed even by the youngest and least advanced guitarist, with an accompaniment of his/her teachers. A monodic facture treament of the solo part, intended for a pupil, makes it possible to avoid difficult left hand positions (which often cause hand stiffening and a general discomfort while playing) allowing him/her to concentrate on the most important aspects of performing music, such as tone quality, fluent phrasing and articulation. Pieces gathered in this publication enable pupils to gradually familiarise themselves with new notes and musical language.

Lista utworów:
Słoń (Saint-Saëns Camille)
Gawot (Händel George Friedrich)
Wesoły wieśniak op. 68 (Robert Schumann)
Romans (Wolfgang Amadeus Mozart)
Gymnopédie I (Erik Satie)
Nowa lalka op. 39 (Piotr Czajkowski)
Musette (Jan Sebastian Bach)
Walc op. 12 nr 2 (Edward Grieg)
Humoreska op. 101 nr 7 (Anton Dvorak)
Walc op. 64 nr 2 (Fryderyk Chopin)

Okładka: Linkin Park, Meteora

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Linkin Park
Meteora

polski Meteoryt
angielski Meteora


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: LaFleur Bill, Aledort Andy
Wykonawca: Linkin Park
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066692

Wiosną 2003 roku wydana została płyta "Meteora". Już pierwszy pochodzący z niej singel "Somewhere I Belong" okazał się wielkim przebojem. Linkin Park odbył też stadionową trasę po USA wraz z Metalliką, Limp Bizkit i Deftones. Album "Meteora" został wyprodukowany przez Dona Gilmore'a oraz Linkin Park. Członkowie zespołu przez osiemnaście miesięcy pracowali nad swoim drugim krążkiem, zatytułowanym "Meteora", wielokrotnie przerabiając i poprawiając kolejne utwory, by każdy z nich spełnił ich oczekiwania. A są one nie byle jakie, gdyż, jak mówi wokalista Chester Bennington, członkowie Linkin Park spodziewają się, że "Meteora" okaże się lepszym albumem niż ich słynny debiut. Tej płycie niczego nie brakuje: mocna sekcja rytmiczna, ostre gitarowe riffy, pełen emocji wokal Chestera i charakterystyczny "rap" Shinody oraz scratche Joe'a Hahn połączone z melodyjnością (co jest rzadko spotykane przy takiej muzyce). Tą płytą Linkin Park udowadnia, że jest obecnie najlepszym zespołem nu-rockowym na świecie.

Guitar tablature transcriptions of all the songs from the second album by the international hit nu-metal band. Includes tab and notation, lyrics, chords and tunings.

Lista utworów:
Breaking The Habit (Linkin Park)
Don't Stay (Linkin Park)
Easier To Run (Linkin Park)
Faint (Linkin Park)
Figure.09 (Linkin Park)
From The Inside (Linkin Park)
Hit The Floor (Linkin Park)
Lying From You (Linkin Park)
Nobody's Listening (Linkin Park)
Numb (Linkin Park)
Session (Linkin Park)
Somewhere I Belong (Linkin Park)

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: , Abba-Ojcze, Pieśni i piosenki religijne (duży format)

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Abba-Ojcze, Pieśni i piosenki religijne (duży format)

polski Abba-Ojcze, Pieśni i piosenki religijne


Ilość stron:1044
Format:150 x 205
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:śpiewnik
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Redaktor: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080833
Produkty podobne: - ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 1
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 2
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 3
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 4
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 5
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 6
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 7
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 8
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 9
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 10
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 11
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 12
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 13
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 14
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 15
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 16
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 17
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 18
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 19
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 20
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 21
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 22
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 23
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 24
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 25
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 26
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 27
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 28
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 29
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 30
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 31
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 32
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 33
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 34
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 35
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 36
- ABBA-OJCZE akompaniamenty CD nr 37
- Abba-Ojcze, Pieśni i piosenki religijne (mały format)

"Abba - Ojcze" to śpiewnik zawierający prawie osiemset pieśni i piosenek religijnych zebranych i opracowanych przez ks. Hieronima Chamskiego. Jak pisze ks. Chamski we wstępie "Od autora": "Abba Ojcze jest śpiewnikiem kościelnym, gdyż zawiera pieśni o Bogu i Jego wielkich tajemnicach. Ponieważ głównym elementem przeżycia religijnego w pieśni jest treść, zaś muzycznego - rytm: daltego prostota i płynność śpiewu stanowią wielkie zalety wspólnej modlitwy". Śpiewnik podzielony jest na kolejne działy: obrzędy Mszy św.,
pieśni eucharystyczne, pieśni do Serca Pana Jezusa, pieśni adwentowe, kolędy i pastorałki, pieśni pokutne i pasyjne, pieśni wielkanocne, pieśni przygodne, pieśni do Najświętszej Maryi Panny, pieśni do Świętych Pańskich, pieśni za zmarłych, litanie i nieszpory, ewangelia w piosence. Nad pięciolinią z głosem melodycznym do śpiewania umieszczono symbole akordów, pozwalających na odtworzenie akompaniamentu na instrumentach klawiszowych lub gitarze. Publikacja w twardej oprawie posiadająca szyty, cienki papier oraz kolorową, foliowaną okładkę.


Lista utworów:
Bliskie jest Królestwo Boże
Błogosław Panie nas
Błogosławieni
Błogosławiona Dziewico
Błogosławiona jesteś, Maryjo
Błogosławiony każdy, kto
Bóg dobry jest
Bóg jest miłością
Bóg jest miłością
Bóg kiedyś stał się
Bóg nad swym ludem
Bóg się rodzi
Boga Rodzico
Bogu z Jego darów
Bogurodzica
Bolejąca Matka stała
Bolejąca Matka stała mel. 1
Bolejąca Matka stała mel. 2
Boża radość
Boże Dziecię
Boże litościwy
Boże mocny
Boże w dobroci
Boże wieczny - mel.1
Boże wieczny - mel.2
Boże, coś Polskę
Boże, dzięki Ci
Boże, obdarz Kościół swój
Boże, Ojcze wszechmogący
Boże, opuszczam dziś - misyjna
Boże, zmiłuj się
Bracia, patrzcie jeno
Budujemy Kościół Boży
Być bliżej Ciebie chcę
Był w Nazarecie dom
Była cicha i piękna
Cały świat jest pełny
Cały świat
Cecylio Panno święta
Chcę być narzędziem
Chcę przestąpić Jego próg
Chcemy sławić Cię, Panie
Chlebem życia
Chryste zbawienie
Chrystus Pan karmi nas
Chrystus Pan w niebo wstępuje
Chrystus Pan zmartwychwstał
Chrystus przybędzie
Chrystus wodzem z psalmem 117
Chrystus Zmartwychwstał jest
Chrystus, Chrystus to nadzieja
Chrystusowi cześć i chwała
Chrześcijanin, to ja
Chwała i dziękczynienie
Chwała moc i dziękczynienie
Chwała, moc i dziękczynienie
Chwalcie Dziecinę
Chwalcie łąki umajone
Chwalcie Pana wszyscy
Chwalcie Pana
Chwalmy Boga
Chwalmy niewysławiony
Chwalmy Pana i śpiewajmy - kanon
Ciągle marzę
Ciągle zaczynam od nowa
Cicha noc
Cichy wieczorny mój śpiew
Cichy zapada zmrok
Ciebie Boga wysławiamy
Ciebie Boże chwalimy
Ciebie na wieki
Cieszmy się
Co dzień wieczorem
Com przyrzekł Bogu
Cóż Ci, Jezu, damy
Cud połowu
Cud się stał w Jerozolimie
Cudowna Skępska
Czego chcesz od nas Panie
Czekam na Ciebie dobry Boże
Czekam na Ciebie Jezu
Czemu dobry Panie
Cześć Maryi
Czy pamiętasz
Czy wy wiecie, że jesteśmy świątynią?
Daj mi Jezusa
Daj wieczny pokój
Dałeś nam Chleb z nieba
Dlaczego dzisiaj
Do Betlejemu
Do Ciebie wznoszę
Do Ciebie, Matko
Do Królowej Różańcowej
Do szopy, hej pasterze
Do Twej dążym kaplicy
Dobra Matko i Królowo
Dobry Pasterz
Dominiku, nasz Patronie
Droga krzyżowa I
Droga krzyżowa II
Drogowskaz
Duchu Ogniu
Duchu Święty przyjdź - mel. 1
Duchu Święty przyjdź - mel. 2
Duszo Chrystusowa
Duszo moja
Dwa tysiące lat
Dzieciątko niesie miłość
Dzieciątko się narodziło
Dziecina mała
Dzięki, o Boże Ojcze
Dzięki, o Panie
Dziękuję Ci, Boże
Dziękuję Ci, Boże
Dziękujemy Ci, Ojcze nasz
Dzień Zmartwychwstania
Dziś Jezus zamieszkał w mym sercu
Dzisiaj w Betlejem
Emanuel
Emanuel
EWANGELIA W PIOSENCE
Gdy Boży duch wypełnia mnie
Gdy klęczę przed Tobą
Gdy nas ogarnie trwoga
Gdy Pan do miasta wchodził
Gdy serce twe
Gdy serce twoje
Gdy się Chrystus rodzi
Gdy się łączą ręce dwie
Gdy śliczna Panna
Gdy szedłem raz sam
Gdy szukasz Boga
Gdy w ciemnościach
Gdy ziemię cichym snem
Gdzie jesteś Panie Boże
Gdzie miłość wzajemna
Gdzie słyszysz śpiew
Gloria
Głoś Imię Pana
Głos wdzięczny
A gdy oni wieczerzali
A wczora z wieczora
Abba - Ojcze
Ach, mój Jezu
Ach, ubogi żłobie
Ach, witajże pożądana
Adeste fideles
Adoremus in aeternum
Adoro te devote
Akt wiary - nadziei, miłości i żalu
Akty uwielbienia
Albowiem tak Bóg świat umiłował
Alleluja, biją dzwony
Alleluja... Pan jest wśród nas
Aniele Boży, Stróżu mój
Aniele ziemski
Aniele, Stróżu duszy
Anielską pieśń
Anioł Pański
Anioł pasterzom mówił
Apostoł narodów
Archanioł Boży Gabryel - mel. 1
Archanioł Boży Gabryel - mel. 2
Ave Regina caelorum
Ave verum Corpus
Bądź błogosławiony
Bądź mi litościw
Bądź pozdrowiona
Bądź pozdrowiony, Jezu
Bądź uwielbiony miłosierny Boże
Bądź uwielbiony Panie
Bądźże pozdrowiona
Ballada ewangeliczna
Ballada o celniku Mateuszu
Barka
Będę śpiewał Tobie
Betlejemskie pole
Biedny, kto Ciebie
Bierzcie chleb
Błękitne rozwińmy sztandary
Bliskie jest królestwo Boże
Matko Niebieskiego Pana
Matko Odkupiciela
Matko Pocieszenia
Mędrcy świata
Miasteczko małe
Miłosierdzie Pańskie - mel. 1
Miłosierdzie Pańskie - mel. 2
Miłosierdzie Twe Jezu
Miłosierny Jezu Chryste
Miłujcie się wzajemnie
Mizerna cicha - mel. 1
Mizerna cicha - mel. 1
Modlitwa o pokój
Mój Mistrzu
Mówię tak ,tak, tak!
Mrok wieczorny
Msza za zmarłych
My chcemy Boga
My chcemy Boga
My jesteśmy chrześcijanie
Na skrzyżowaniu - mel. 1
Na skrzyżowaniu - mel. 1
Na skrzyżowaniu - mel. 2 -
Na skrzyżowaniu - mel. 2
Na wieczny sen
Na wszystkich drogach życia
Na zachód dzień się chili
Nadchodzą wielkie dni
Nadszedł dzień
Najdroższy Jezu
Najświętsze jest Serce Jezusa
Najświętsze Serce Boże
Najświętsze Serce Jezusa mego
Najświętsze Serce Jezusa
Najwyższemu Panu chwała
Narodził się Jezus Chrystus
Nasz Pan jest dobrym Pasterzem
Nasza Pani Królowo
Nasze plany i nadzieje
Nasze życie
Nawróć się ludu
Nazareński śliczny kwiecie
Nie było miejsca - mel. 1
Nie było miejsca - mel. 2
Nie lękaj się
Nie opuszczaj nas
Nie opuszczaj nas
Nie pamiętaj, Panie
Nie potrzeba szukać szczęścia
Nie rzucim, Chryste
Nie umiem dziękować Ci
Nie zapomnę cię nigdy
Nie zdejmę krzyża
Nie zna śmierci
Nie zostawię cię samego
Niebiosa rosę ślijcie - mel. 1
Niebiosa rosę spuśćcie - mel.2
Niebiosów dobra Ty Pani
Niech będzie Bóg uwielbiony
Niech będzie chwała i cześć
Niech Bóg nam błogosławi
Niech Bogu na chwałę
Niech cały świat
Niech cały świat
Niech chwała Maryi
Niech dziś z naszych serc
Niech miłość Twoja
Niech pokój króluje
Niech rozbrzmiewa
Godzien jesteś
Godzinki
Golgoto, Golgoto
Gorzkie żale
Grzechem Adama
Gwiazdo jasności
Gwiazdo śliczna - mel. 1
Gwiazdo śliczna - mel. 2
Gwiazdo zaranna
Hejnał wszyscy zaśpiewajmy
Hołd Tobie
Hosanna - na Niedzielę Palmową
Idą z dala
Idźcie na cały świat
Idzie mój Pan
Idzie noc, słońce już
Idzie, idzie Bóg prawdziwy
Idziemy do Pana
Idziesz przez wieki
Idźmy, tulmy się
Imię Boga
1005 Indeks autorów
Ja jestem Chlebem życia
Ja wiem, w kogo ja wierzę
Jak cię zrozumieć
Jak łania pragnie wody
Jak miłe przybytki
Jak na uczcie w Kanie
Jak odnaleźć mam Chrystusa
Jak paciorki różańca
Jak szczęśliwa Polska cała
Jak w uczniowskim zeszycie
Jaka radość
Jakaż to Matka
Jakieś światło nad Betlejem
Jam jest Chlebem Żywym
Jasna kolęda
Jasnogórska można Pani
Jasnogórska Pani
Jeden chleb
Jeden jest tylko Pan
Jedyna i władna
Jeśli miłość masz
Jest jedno Imię
Jesteś Panie, winnym krzewem
Jesteś radością mojego życia
Jesteś z name
Jesteśmy ludem Bożym
Jeszcze się kiedyś rozsmucę
Jezu Chryste Panie miły
Jezu drogi
Jezu ufam Tobie - mel. 3
Jezu zostań w nas
Jezu, gdy patrzę
Jezu, jam proch
Jezu, Jezu do mnie przyjdź
Jezu, miłości Twej - mel.1
Jezu, miłości Twej - mel.2
Jezu, miłości Twej
Jezu, okaż miłosierdzie
Jezu, Tyś cały
Jezu, Tyś Pan mój
Jezu, ufam Tobie - mel. 1 i 2
Jezu, w Hostii utajony
Jezus Chrystus jest Panem
Jezus Chrystus zmartwychwstał
Jezus i ja
Jezus jest tu
Jezus malusieńki
Jezus swoją Matkę ci zostawił
Jezus zwyciężył
Jezus, Najwyższe Imię
Jezusa narodzonego
Jezusa ukrytego
Jezusowi cześć i chwała
Józefie, święty Patronie
Józefowa kolęda
Jubilate Deo
Już gościsz, Jezu
Już od rana
Już opuściłeś
Już przyszedł Jezus
Już Zbawiciel Jezus żyje
Już żyje Chrystus
Jużem dość pracował
Każda żyjąca dusza
Kiedy pierwsza gwiazdka
Kiedy ranne
Kiedy razem się schodzimy
Kiedyś o Jezu
Kłaniam się Tobie
Kochajmy Pana
Kolędę zaśpiewajmy
KOLĘDY
Króla wznoszą się ramiona
Królowej Anielskiej
Królowej swej
Królowo ziem polskich
Królu w koronie z ciernia
Królu w koronie z ciernia
Króluj nam Chryste
Krzyżu Chrystusa
Krzyżu święty
Kto raz skosztował owoc
Kto się w opiekę
Któryś za nas - mel. 1, 2, 3
Laudate omnes gentes
Liczę na Ciebie, Ojcze
Litania do Matki Boga i ludzi
Litania do Najdroższej Krwi Chr. Pana
Litania do Najśw. Imienia Jezus
Litania do Najśw. Maryi Panny
Litania do Najśw. Serca Jezusa
Litania do św. Józefa
Litania do św. Stanisława Kostki
Litania do Wszystkich Świętych
LITANIE - NIESZPORY
Ludu kapłański
Ludu mój ludu - mel. 1
Ludu mój ludu - mel. 2 i 3
Lulajże Jezuniu
Madonno Czarna
Mądrości, która z ust Bożych
Maleńka przyszła miłość
Marana tha
Maryjo bez grzechu poczęta
Maryjo z dnia Zwiastowania
Maryjo, coś jest w niebie
Maryjo, ja Twe dziecię
Maryjo, Królowo Polski - mel. 1 i 2
Maryjo, Królowo Polski - mel. 3
Maryjo, Królowo wszechświata
Maryjo, osłoń lud
Maryjo, Polskich ziem Królowo
Maryjo, śliczna Pani
Matko Boża z Betlejemu
Matko Bożego Ciała
Matko Królowo
Matko Najświętsza
Potrzebuje cię Chrystus
Powiedz ludziom
Powołanie
Powrócić chciej
Powstał z martwych
Pozostań z nami, Panie
Procesja w Dniu Zadusznym
Prostujmy kręte ścieżki
Przed krzyżem Pana
Przed tak wielkim sakramentem - mel. 1
Przed tak wielkim sakramentem - mel. 2
Przed tak wielkim sakramentem - mel. 3
Przed Tobą
Przed wielu laty
Przepuść Panie
Przez chrztu świętego dary
Przez chrztu świętego wielki dar
Przez ile dróg
Przez śmierć bolesną
Przy Twoim stole
Przy Twym ołtarzu
Przybądź Duchu Święty - przed kazaniem
Przybądź Duchu Święty
Przybądź Panie, bo czekamy - mel. 1
Przybądź Panie, bo czekamy - mel. 2
Przybądź Stwórco, Duchu Boży
Przybieżeli do Betlejem
Przychodzę z daleka
Przychodzimy do stajenki
Przychodzisz do nas, Maryjo
Przygotuję Ci serce
Przyjdź do nas, przyjdź
Przyjdź Duchu Święty - kanon
Przyjdź Duchu Święty
Przyjdź Duchu Święty ja pragnę
Przyjdźcie do Mnie wszyscy - mel. 1
Przyjdźcie do Mnie wszyscy - mel. 2
Przyjdzie kiedyś dzień
Przykazanie nowe
Przystąpię do ołtarza
Przystąpmy do szopy
Przyszedł do nas Jezus
Przyszedłeś Panie
Pustą samotną drogą
Pustą, samotną drogą
Racz wiekuiste
Radość tchnij
Radością naszą
Radością niebo
Radośnie Panu
Radośnie żyć na świecie
Raduj się ziemio
Regina caeli
Regina caeli
Rodziną Bożą jesteśmy
Rorate
Rozesłanie
Rozmyślajmy dziś
Salve Regina
Serca nasze pełne Boga
Serce me do Ciebie wznoszę
Serce Twe Jezu
Serce wielkie nam daj
Serdeczna Matko
Skałą i zbawieniem
Skosztujcie i zobaczcie
Skromnością przepojony
Sław języku tajemnicę
Śliczna Panienka
Ślubowanie
Słychać już aniołów chór
Spełniony, Boże, mszy św. cud
Śpiewajcie Panu
Śpiewajmy Bogu chwałę
1010 Spis treści alfabetyczny
Spójrz jeszcze raz
Spójrz Ojcze nasz
Spojrzał Jezus na Szymona
Spuśćcie nam
Stań przy mnie, bo już wieczór
Światło na oświecenie pogan
Święta Faustyno
Święta Jadwigo Królowo
Święta miłość
Święta Panienka
Święty Boże
Święty Józefie Patronie nasz
Święty Józefie w niebie
Święty Józefie, Patronie rodziny
Święty Pan Zastępów
Święty Stanisławie
Święty, Święty, Święty (Schubert)
Święty, Święty, Święty
Syn marnotrawny
Szaleniec Niepokalanej
Szara droga
Szczęśliwy ten
Szczęśliwy, kto sobie
Szedłem kiedyś inną drogą
Sześćset lat
Szukać szczęścia
Szukajcie najpierw
Szukamy Ciebie
To przykazanie Ja dziś daję wam
Tobie Królowo
Tryumfy Króla Niebieskiego
Twemu Sercu
Twoja cześć, chwała
Ty coś najdroższe
Ty wskazałeś drogę
Tyle dobrego zawdzięczam Tobie, Panie
Tylko Bóg mi dopomoże
Tylko On
Tyś gorzko płakał
Tyś w wieczerniku
Tyś za nas umarł
U boku Twego
U drzwi Twoich
U stóp krzyża
U źródeł życia stajemy, Panie
Ubi caritas
Ucieczka przed Herodem
Uczta w Kanie
Uczyńcie, co wam mówi Pan
Upadnij na kolana
Usłysz dobry Boże
Usłysz nas
Uśmiechaj się rano
W drogę z nami wyrusz, Panie
W dzień Bożego Narodzenia
W górę serca
W Hostii ukryty
W każdy dzień
W każdym strapieniu
W krzyżu cierpienie
W Sercu Bożym mam wszystko
W tym świętym czasie
W wieczerzy dzień
Niech w radosne święto
Niech żyje Jezus
Niechaj będzie - mel. 1 i 2
Niechaj z nami będzie Pan
Niechaj z nami będzie Pan
Niepokalana
Nieszpory Niedzielne
Nieszpory o Najśw. Sakramencie
Nieszpory o Niepok. Poczęciu NMP
Nim świt obudzi noc
Niosę w darze
Nocą Ogród Oliwny
Nowy rok bieży
O Boże mój
O Boże, dzięki Ci składamy
O Boże, o Boże Panie mój
O Chryste Królu
O dniu radosny
O dobre czyny moich ludzkich rąk
O Głowo uwieńczona
O gwiazdo Betlejemska
O jak dobry jest Bóg!
O Jezu mój drogi
O Jezu w Hostii białej
O Józefie ukochany
O Krwi i wodo
O Krwi najdroższa
O Krwi najdroższa
O Mario, czemu pobladłaś
O Maryjo (kanon)
O Maryjo moja radość
O Maryjo przyjm
O Maryjo w niebo uniesiona
O Maryjo witam [żegnam] Cię
O Matko miłosierdzia
O milcząca Hostio biała
O miłosierdzia, miłosierdzia, Panie
O miłosierdzie w Bogu
O mój Jezu, w Hostii skryty
O Najświętsza
O niewysłowione
O Pani nasza
O Panie Boże, Ojcze nasz
O Panie Jezu
O Panie mój, Ty wiesz
O Panie mój
O Panie Ty nam dajesz
O Panie, co losy ludzkości
O Panie, szukasz dzieci swych
O Panie, Ty nam dajesz
O Panie, Tyś moim pasterzem
O Panno do Twych świętych stop
O Przedwieczny
O przyjdź na świat
O Serce Boże
O Serce Jezusa
O Stworzycielu - mel. 2
O Stworzycielu - mel. 3 śląska
O Stworzycielu- mel. 1
O święta uczto
O święty Stanisławie
O Ty, co mieszkasz sam
O usłysz głos
O Wieczny Kapłanie
O wielka Matko Boga
O zbawcza Hostio
Od bram dalekich
Od jutrzenki
Od wieków jesteś
Odkupiciel nadchodzi
Odszedł Pasterz od nas
Ogrodzie Oliwny
Oj maluśki, maluśki
Ojcze Kolbe, Tyś na ziemi
Ojcze z niebios
Ojcze, chwała Tobie
Ojczyną moja jest Bóg
Okaż mi, Boże, miłosierdzie swoje
On szedł w spiekocie dnia
Oto jest Baranek Boży
Oto jest dzień
Oto kapłan
Oto Pan Bóg przybędzie
Oto Pan przybywa
Oto Panna pocznie
Oto przez czasu obroty
Oto święte Ciało Pana
Otrzyjcie już łzy
Otwórz się niebo
Pamięta Bóg
Pan jest blisko
Pan jest mocą swojego ludu
Pan Jezus grzechy nasze
Pan Jezus już się zbliża - mel. 1
Pan Jezus już się zbliża - mel. 2
Pan mój wódz
Pan wieczernik przygotował
Pan woła
Pan z martwych powstał
Pan zmartwychwstał - mel. 1
Pan zmartwychwstał - mel. 2
Pan zstąpił z nieba
Pani w ofierze
Panie dobry jak chleb
Panie Jezu zabierzemy Cię do domu
Panie Jezu
Panie mój
Panie, modlitwy słów
Panie, naucz nas
Panie, pragnienia ludzkich serc
Panie, stopy Twe całuję
Panie, Ty widzisz
Panie, umocnij wiarę
Panie, zostań z nami
Panience na dobranoc - mel. 1
Panience na dobranoc - mel. 2
Panis Angelicus
Pasterze mili - mel. 1
Pasterze mili - mel. 2
Patronie nasz - hymn szkół im. JP II
Patrz na Jezusa krzyż
Patrzę na ptaki i lilie polne
Pełna świętości
Pewnej nocy łzy z oczu mych
Piękno jest w Tobie
PIEŚNI ADWENTOWE
PIEŚNI DO DUCHA ŚWIĘTEGO
PIEŚNI DO ŚWIĘTYCH PAŃSKICH
PIEŚNI EUCHARYSTYCZNE
PIEŚNI MARYJNE
PIEŚNI POKUTNE I PASYJNE
PIEŚNI PRZYGODNE
PIEŚNI WIELKANOCNE
PIEŚNI ZA ZMARŁYCH
Pieśnią wesela witamy
Pij ten kielich
Piosenka o perle
Płaczcie Anieli
Po górach, dolinach
Po upadku człowieka
Pobiegnijmy za tą gwiazdką
Pobłogosław Jezu drogi
Pobłogosław lud swój, Panie
Pobłogosław lud swój, Panie
Pod Twą obronę
Pod Twoją obronę
Podajmy sobie dłonie
Podaruj mi, Panie
Podążamy dziś Maryjo
Pogadaj z Panem Bogiem
Pogrzeb chrześcijański
Pójdę, gdy mnie woła
Pójdź do Jezusa
Pójdźcie błogosławić Pana
Pójdziemy z Tobą, Panie
Pójdźmy wszyscy oddać cześć
Pójdźmy wszyscy
Pójdźmy, pokłońmy się
Póki mego życia
Pokładam w Panu
Pokłon Przeczystej Dziewicy
Pokój mój zostawiam wam
Pokój zostawiam wam
Polski Królowo
Polskiej młodzieży Patronie
Pomiędzy nami idziesz, Panie
Pomnij Mario, Matko mila
Popatrz, jak prędko mija czas
Posileni Twoim Ciałem
Postanowiłem (kanon)
Poświęcam Ci dzień
Posyłam was
Posypmy głowy popiołem
Potrzebuje cię Chrystus
W żłobie leży - mel. 1
W żłobie leży - mel. 2
W żłobie leży - mel. 3
W żłobku na sianie
Warto żyć dla miłości
Wczoraj, dzisiaj
Wesel się, Królowo miła
Wesołą nowinę
Wesoły nam dzień dziś nastał
Weź w swą opiekę
Wiatr w przelocie
Wieków stwórco
Wielbię Ciebie
Wielbij Boga
Wiele jest serc
Wierzę w Ciebie, Panie
Wierzę, że kiedyś przyjdzie taki dzień
Wisi na krzyżu - mel. 1 i 2
Witaj [żegnaj] Królowo
Witaj Jezu ukochany
Witaj Jutrzenko
Witaj Królowo nieba
Witaj Królowo, Matko litości
Witaj Mario
Witaj nam, witaj, Zbawco nasz
Witaj święta i poczęta
Witaj, Gwiazdo morza
Witaj, Królowo nieba
Witaj, Królowo, Matko litości
Witaj, krynico
Witaj, miłosierny Jezu
Witaj, Serce Jezusa
Witam Cię, o Jezu mój
Witam Cię, witam
Wkrótce już ujrzę Ją
Wraz z nową wiosenką
Wsławiony bądź, o Panie mój
Wspaniały Dawco miłości
Wspomożenie wiernych
Wśród nocnej ciszy
Wstał Pan Chrystus
Wszystkie moje troski
Wszystkie nasze
Wszystkie ścieżki
Wszystko Tobie oddać pragnę
Wszystko, czym jestem
Wy jesteście na ziemi
Wybrał Bóg Ciebie
Wysławiajmy Chrysta Pana
1002 Wzywam cię
Z dalekiego wschodu
Z dalekiej Fatimy
Z dawna Polski
Z jaką miłością
Z kresów ziemi
Z martwych powstał
Z nami Bóg
Z narodzenia Pana
Z nieba wysokiego
Z tej biednej ziemi
Za Bogiem tęskni każdy z nas
Za Bogiem tęskni
Za słońce, góry, morskie głębie
Zamieszkałem wśród was
Zatrzymaj się na chwilę
Zawisnął cały na krzyżu
Zawitaj ukrzyżowany
Zawitaj, Królowo
Zawitaj, Matko Różańca świętego
Zbawiciel
Zbawienie przyszło przez krzyż
Zbliż się, zbliż do Mnie
Zbliżam się w pokorze
Zdrowaś bądź Maryja
Zdrowaś Maryjo, Boga Rodzico
Ze wzgórz Częstochowy
Ześlij, o Panie
Zjawiło się nam
jednoczeni w Duchu
Złącz Panie
Złóżcie troski żałujący
Zmartwychwstał, zmartwychwsał
Zmiłuj się nade mną
Zróbcie Mu miejsce
Zwycięzca śmierci
Zwykły chleb
Józefowa kolęda

Okładka: , Śpiewnik

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Śpiewnik

polski Śpiewnik


Ilość stron:350
Format:140 x 200
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Redaktor: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080836

Prezentowany "Śpiewnik" opracował ks. Hieronim Chamski. Zbiór zawiera liczne pieśni i piosenki podzielone na działy o różnej tematyce: pieśni patriotyczne, pieśni żołnierskie, pieśni towarzyskie, pieśni ludowe oraz pieśni okolicznościowe. Jest to repertuar pieśni i piosenek zaleconych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej dla Wychowania Muzycznego w szkołach podstawowych i średnich. Publikacja w spiralnej oprawie.


Lista utworów:
Ad multom annos
Anim jo nie juhas
Białe róże
Biją dzwony
Bóg się rodzi
Bogurodzica
Bosman
Boże, cos Polskę
Boże, coś Polskę
By coś zostało z tych dni
Był Duda, maruda
Był Matysek
Bywaj dziewczę zdrowe
Chciało się Zosi jagódek
Choć burza huczy wkoło nas
Choć nam dzisiaj więcej wolno
Chociaż tyle w świecie miast
Chodzi lato p[o bezdrożach
Chodziła po polu
Cicha woda
Ciężko uczniom żyć
Cygańska ballada
Czardasz
Czarne wrony czarno kraczą
Czerwona róża
Czerwone jabłuszko
Czerwone maki
Czerwony pas
Cześć ci, Polsko
Cześć Polskiej ziemi, cześć
Cztrey m,ile za Warszawą
Czy kochasz dom
Czy słońce na niebie
Czy słyszycie
Czy to w dzień, czy o zachodzie
Czy widzisz
Dalej, chłopcy
Deszcz jesienny, deszcz
Dla chleba
Do – jak dom...
Do widzenia, profesorze
Do, Re, Mi...
Dobrej nocy i sza
Dopóki ziemia kręci się
Dzień jeden w roku
Dziś do ciebie przyjść nie mogę
Dzwonki sań
Echa kołyski
Ej, po drogach dmie wichura
Francois Villon
Gaude Mater Polonia
Gaudeamus igitur
Gdy już ciemna noc zapada
Gdy ognisko w lesie płonie
Gdy serce twe
Gdybym ja była
Gdybym to ja miała
Gdybym to ja miała
Gdym jeszcze dzieckiem, był
Gdzie strumyk płynie z wolna
Głęboka studzienka
Glory, glory, alleluja
Góralu, czy ci nie żal?
Górol ci jo, górol
Gra w kolory
Hej tam pod lasem
Hej te nase góry
Hej ty Wisło
Hej wolny ja chłopiec
Hej, bystra woda
Hej, chłopcy, bagnet na broń
Hej, górol ci jo, górol
Hej, idem w las
Hej, ludziska posłuchajcie
Hej, Mazury
Hej, przyjacielu
Hej, sokoły
Hej, strzelcy wraz
Hej, tam pod lasem
Hejnał mariacki
Hejnał płocki
Hejże wraz, zanućmy pienie
Hymn do Bałtyku
Idę sobie przez podwórze
Idzie dysc, idzie dysc
Idzie Maciek bez wieś
Idzie noc
Idzie żołnierz borem lasem
Idziemy w jasną dal
Jadą wozy kolorowe
Jak długo w sercach naszych
Jak dobrze nam
Jak to miło
Jak to miło wieczór bywa
Jak to na wojence ładnie
Jak uśmiech dziewczyny kochanej
Jaś i Zosia
Jaś i Zosia
Jest taki dzień
Jeszcze jeden mazur dzisiaj
Jeszcze Polska
Już księżyc zgasł
Już miesiąc zeszedł
Już z ogniska iskra pryska
Już za parę dni, za dni parę
Karlik
Karolinka
Karpaccy górale
Kocham Cię (Poemat Fibicha)
Koło mego ogródeczka
Kołysanka (I. Dunajewskiego)
Kołysanka (Schubert’a)
Kołysanka Brahm’sa
Kołysanka Flies’a
Krakowiaczek ci ja
Ksiądz mi zakazował
Kto będąc dzieckiem
Kukułeczka kuka
Kukułka
Lato, lato
Laura i Filon
Leci, huczy bystra potok
Legiony to...
Lotnik skrzydlaty
Lubiły babunie
Lulajże Jezuniu
Luli, luli mój maleńki
Maj weselem serce urzekł
Maleńki znak
Marsz I Korpusu
Marsz lotników
Marsz Mokotowa
Marsz zbójecki
Marsz, marsz Polonia
Matysek
Mazur
Mazurek 3-go Maja
Mazurek Dąbrowskiego
Miała baba koguta
Mój synku uśnijże mi
Morze, nasze morze
Myśmy przyszłością narodu
Na drogę życia
Na imieniny
Na koniec roku szkolnego
Na pokładzie od rana
Na ramię broń
Na strażnicy
Na świecie, na ziemi szerokiej
Na Wawel, na Wawel
Na Wawel, na Wawel
Naprzód wesoło
Naprzód, naprzód marsz
Naszej braterskiej gromadzie
Nie było ciebie tyle lat
Nie grają nam surmy bojowe
Nie noszą lampasów
Nie rzucim ziemi
Nie złamie wolnych
Niech im gwiazdka pomyślności
Niech żyje nam (kanon)
Niedaleko od Krakowa
Nikt nam nie powie
Nim las, nim kłos
O mój rozmarynie
O Narodzeniu Pańskim
O Panie Boże
Od nocy do nocy
Odejdź Jasiu od okienka
Ogniska już dogasa blask
Ognisko płonie w lesie
Ognisko, ognisko
Oj, zagraj ta nam poleczkę
Oj, żeglujże, żeglarzu
Ojcze z niebios
Ojczyzna ma droga
Ojczyzno jedyna
Ojczyzno ma
Oka
Opłatek studencki
Orkiestry dęte
Ostatni mazur
Oto dziś dzień krwi i chwały
Pa, pa pa
Pałacyk Michla
Piechota
Piękna nasza Polska cała
Pierwsza Brygada
Pierwsza Kadrowa
Pieśń Don Kichota
Pieśń o domu (kanon)
Pieśń wieczorna
Piosenka o mojej Warszawie
Piosenka o żołnierskich butach
Piosenka żołnierza
Piosenkę zanućmy (kanon)
Płonie ognisko i szumią knieje
Płyną fale
Płynął strumyk przez zielony las
Płynie łódź moja
Płynie Wisła, płynie
Po partyzancie
Pociąg
Pod laskiem zielonym
Pod żaglami „Zawiszy”
Poemat (Fibicha)
Pojedziemy na łów
Polonez warszawski
Polonez warszawski
Prząśniczka
Przez ile dróg
Przybyli ułani
Pytasz mnie, co ci dam
Raduje się serce
Rota
Rozdziela nas cały ocean
Rozkwitały pąki białych róż
Rozłączenie
Rozproszeni po wszem świecie
Rozszumiały się wierzby płaczące
Santa Lucia
Sen przekracza cicho próg
Serce w plecaku
Serce załogi
Słoneczny marsz
Śnić sen najpiękniejszy
Solidarni
Śpiewaj, wesel się (kanon)
Srebrne wesele
Stary kapral
Starzyk
Sto lat sto lat (Mel.2)
Sto lat(Mel.1)
Święta miłości kochanej Ojczyzny
Sygnał I
Sygnał II
Sygnał III
Szła dzieweczka
Szturmówka
Szukajmy przyjaciół (kanon)
Tam na błoniu
Tam za górą jest strażnica
Tańcuj, tańcuj
To był zwyczajny szary dzień
To i hola
Tramblanka
Trojak
Tu wszędzie jest moja Ojczyzna
Twój czas
U prząśniczki siedzą
Ukochany kraj
Ułani, ułani
Umfa, umfa...
Upływa szybko życie
Uśnijże mi, uśnij
W drogę
W dwudziestym pierwszym wieku
W kwiaciarni wybiorę...
W morzu przegląda się...
W murowanej piwnicy
W nadwiślańskim grodzie
W ochoczym dziś stajemy gronie
W Pikutkowie
W Saskim Ogrodzie
Walc maturzystów
Warszawianka
Warszawskie dzieci
Wędrowiec jestem
Werbel domowy
Wesoła marynarska wiara
Wesoły wędrowiec
Wieczorem, wieczorem
Wieczorny dzwon
Wiesz ty co
Wisło moja
Wita, majowa jutrzenko
Wiwat Szkoła! (kanon)
Wlazł kotek na płotek
Wojenka cudna pani
Wojenko, wojenko
Wolności słońce pieści lazur
Wśród nocnej ciszy
Wszyscy wraz, wszyscy wraz
Wszystko tobie, ukochana ziemio
Wszystko, co nasze
Wybaczcie piechocie
Wybaczcie piechocie
Z głębi dziejów...
Z miejsca na miejsce
Z młodej piersi się wyrwało
Za górami, za lasami
Za Niemen
Zasiali górale
Żeby Polska była Polską
Zielony mosteczek
Złączeni węzłem
Zmarł biedaczysko
Znów buty, buty, buty...
Znów no, noc, pani szalona
Życzenie

Spis treści:

Wstęp
Objaśnienie znaków
Pieśni patriotyczne
Pieśni żołnierskie
Pieśni towarzyskie
Pieśni ludowe
Pieśni okolicznościowe
Alfabetyczny spis autorów
Alfabetyczny spis utworów

Okładka: Brzozowski Adam, Zagrajmy razem na trzy klarnety

cena 55 zł.


nuty.pl

Brzozowski Adam
Zagrajmy razem na trzy klarnety

polski Zagrajmy razem na trzy klarnety
angielski Let's Play Together for Three Clarines


Ilość stron:16+16+8+8+8+8+8+8
Format:240 x 306
Opracowanie na:3 klarnety
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (2)
O B S A D A 2 (1) i Klarnet Es I (1) i Klarnet Es II (1) i Klarnet Es III (1)
O B S A D A 1 (1) i Klarnet C I (1) i Klarnet C II (1) i Klarnet C III (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084160

Przygotowany przez Adama Brzozowskiego zbiorek zawiera utwory w łatwym opracowaniu na 3 klarnety dla najmłodszych dzieci. Jak pisze autor: "Coraz młodsze dzieci pragną wejść do świata muzyki, przejawiają zainteresowanie nauką gry na instrumentach. Pasje te należy podtrzymywać i rozwijać, udostępniając im atrakcyjne, przynoszące dużo radości formy muzykowania. Niewątpliwie uprawianie muzyki zespołowej takiej przyjemności dostarcza. A więc ZAGRAJMY RAZEM!" Utwory mogą wykonywać dzieci już podczas pierwszego roku nauki gry na klarnecie. Znalazły się tu kompozycje zarówno z zakresu muzyki rozrywkowej, jak i fragmenty wielkich dzieł muzyki poważnej.
Opracowanie zawiera partyturę - dla nauczyciela oraz trzy głosy dla poszczególnych klarnetów w stroju C i B.


Lista utworów:
Chodniki Nowego Jorku - "The Sidewalks of New York" (Brzozowski Adam)
Muzyka unosi się w powietrzu - "There is Muzic in the Air" (Brzozowski Adam)
Melodia - "Melody" (Brzozowski Adam)
Chorał nr 83 - "Chorale no.83 (Brzozowski Adam)
Moderato con moto z Sonaty f-moll - "Moderato con moto from Sonata in F Minor Op. 120 No.1" op. 120 nr 1 (Brzozowski Adam)
Oda do radości z IX Symfonii d-moll - "Ode to Joy from the Symfony No.9 in D Minor Op. 125" op. 125 (Brzozowski Adam)

Okładka: Widłak Wojciech, Reflected Art. Gallery. Room No. 6 B dla jednego pianisty

cena 32 zł.


nuty.pl

Widłak Wojciech
Reflected Art. Gallery. Room No. 6 B dla jednego pianisty

polski Reflected Art. Gallery. Room, nr 6 B dla jednego pianisty
angielski Reflected Art. Gallery. Room, No. 6 B for One Pianist


Ilość stron:16
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Bęben wielki (gran cassa) (0)
Fortepian (0)
Trójkąt (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL066176

„Reflected Art Gallery. Room No. 6 b” dla jednego pianisty napisałem w 2000 r. dla Andrzeja Pikula, który zamówił u krakowskich kompozytorów „utwory w formie fantazji”. Jest to kompozycja bliźniacza w stosunku do „Reflected Art Gallery. Room No. 6 a” na 7 instrumentów, napisana dla Ensemble SoNoR (Azerbejdżan) na okazję III European Composers' Informal Meeting - Baku 2000. Utwory te są pierwszymi (i jak na razie jedynymi) z planowanego niegdyś przeze mnie cyklu kompozycji o zróżnicowanej obsadzie, których wspólną ideą miała być próba zbudowania nowej muzyki na bazie już istniejącej i przez słuchacza kojarzonej twórczości różnych kompozytorów i epok. Na swój własny użytek zacząłem tworzyć jakby prywatną muzyczną galerię pełną „obrazów”, w otoczeniu dziwnych zwierciadeł - dających nietypowe, niekiedy zdeformowane odbicia elementów, motywów, figur, idiomów... W „Reflected Art Gallery. Room No. 6 b” można odnaleźć echa muzyki wielkiego polskiego romantyka. Jego inicjały składają się na motyw f-c-h, przewijający się przez cały utwór. Refleksy przybierają nie zawsze spodziewane przez słuchacza kształty, spotykają się i wymijają w różnych płaszczyznach i wymiarach czasu. Kompozycja daje dosyć szerokie możliwości indywidualnej interpretacji - udowodnił to już wielokrotnie sam Andrzej Pikul, a potwierdzają to także liczne wykonania innych pianistów polskich i zagranicznych. [Wojciech Widłak]

In this work the pianist also plays the triangle (with a metal rod) and a jazz drum (pressing the pedal with the leg), pleaced under the piano within reach of the left leg.

Lista utworów:
Reflected art Gallery Room No. 6 B (Widłak Wojciech)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland