Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
Indeks autorów:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
cena 29 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Aria e Danza na wiolonczelę i fortepian
Aria e danza na wiolonczelę i fortepian są transkrypcją II i III części Sonaty minore skomponowanej w oryginale na organy, sporządzoną dla Doroty Imiełowskiej. Część I (Aria) eksponuje romantyczną, bogato sfigurowaną melodię - początkowo w długim solo wiolonczeli - i ma charakter wypowiedzi jednostki, natomiast w części II (Danza) oba instrumenty muzykują wspólnie, z dużą dozą emocji, żywiołu i wirtuozerii. Czas trwania utworu 10'. Lista utworów: |
cena 29 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Chromatic Fantasy na klawesyn Fantazja chromatyczna na fortepian Chromatic Fantasy for Harpsichord
Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptious) skomponowałem wiosną 2003 roku na zamównienie Małgorzty Isphording, polskiej klawesynistki mieszkającej stale w Holandii i jej też dedykowałem. Utwór niemal w całości opiera się na jednym, pięciodźwiękowym motywie e-dis-cis-d-c, który poddany zostaje przekształceniom kontrapunktycznym, metro-rytmicznym, transpozycjom oraz determinuje zarówno przebiegi horyzontalne, jak i wertykalne... Wojciech Widłak. I composed Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptius) in spring 2003 in response to a commission from the Polish harpsichordist Małgorzata Isphording, who lives in the Netherlands, and l also dedicated it to her. The work is based almost entirely on one, five-note motive e-d sharp-c sharp-d-c, which undergoes contrapuntal and metro-rhythmic transformations and transpositions and determines the music both horizontally and vertically... Wojciech Widłak. Lista utworów: |
cena 49 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Dwa obrazki bez wystawy na perkusję, wiolonczelę i fortepian (partytura+głosy)
Wojciech Widłak odbył studia w krakowskiej Akademii Muzycznej, w klasie kompozycji i organów, w 1997 r. w Filharmonii Krakowskiej miało miejsce prawykonanie jego utworu dyplomowego Concerto laudativo na organy solo, chór chłopięcy i orkiestrę symfoniczną, zdobywał różne nagrody i wyróżnienia. Dwa obrazki bez wystawy to "Natura lustrzana z krzykiem" oraz "Mmmelodia w bieli na szkle" na perkusję ( marimbafono, vibrafono, campanelli ), wiolonczelę i fortepian. Lista utworów: |
cena 24 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Kolędy na flet, skrzypce i fortepian w różnych aranżacjach
Zbiór zawiera 12 kolęd w opracowaniu na flet, skrzypce i fortepian (w różnych układach), zapis partyturowy i dla poszczególnych głosów z dołaczonym tekstem. Lista utworów: |
cena 32 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Reflected Art. Gallery. Room No. 6 B dla jednego pianisty Reflected Art. Gallery. Room, nr 6 B dla jednego pianisty Reflected Art. Gallery. Room, No. 6 B for One Pianist
Reflected Art Gallery. Room No. 6 b dla jednego pianisty napisałem w 2000 r. dla Andrzeja Pikula, który zamówił u krakowskich kompozytorów utwory w formie fantazji. Jest to kompozycja bliźniacza w stosunku do Reflected Art Gallery. Room No. 6 a na 7 instrumentów, napisana dla Ensemble SoNoR (Azerbejdżan) na okazję III European Composers' Informal Meeting - Baku 2000. Utwory te są pierwszymi (i jak na razie jedynymi) z planowanego niegdyś przeze mnie cyklu kompozycji o zróżnicowanej obsadzie, których wspólną ideą miała być próba zbudowania nowej muzyki na bazie już istniejącej i przez słuchacza kojarzonej twórczości różnych kompozytorów i epok. Na swój własny użytek zacząłem tworzyć jakby prywatną muzyczną galerię pełną obrazów, w otoczeniu dziwnych zwierciadeł - dających nietypowe, niekiedy zdeformowane odbicia elementów, motywów, figur, idiomów... W Reflected Art Gallery. Room No. 6 b można odnaleźć echa muzyki wielkiego polskiego romantyka. Jego inicjały składają się na motyw f-c-h, przewijający się przez cały utwór. Refleksy przybierają nie zawsze spodziewane przez słuchacza kształty, spotykają się i wymijają w różnych płaszczyznach i wymiarach czasu. Kompozycja daje dosyć szerokie możliwości indywidualnej interpretacji - udowodnił to już wielokrotnie sam Andrzej Pikul, a potwierdzają to także liczne wykonania innych pianistów polskich i zagranicznych. [Wojciech Widłak] In this work the pianist also plays the triangle (with a metal rod) and a jazz drum (pressing the pedal with the leg), pleaced under the piano within reach of the left leg. Lista utworów: |
cena 39,2 zł. nuty.pl | Widłak Wojciech Salve Regina - Alegoria na trio stroikowe (partytura i głosy) Salve Regina - Alegoria na trio stroikowe (partytura i głosy) Salve Regina - An Allegory for Reed Trio (Score and Parts)
"Salve Regina - alegorię na trio stroikowe komponowałem w ostatnich tygodniach życia Marka Stachowskiego, mojego nauczyciela i Mistrza. W okresie pracy nad utworem moje myśli podświadomie skupiały się wokół refleksji nad odchodzeniem. Stąd zapewne w dwóch pierwszych odcinkach kompozycji przewija się charakterystyczny "płaczliwy" motyw opadający, w harmonii często pojawia się tryton, środkowy epizod grany jest jakby z oddali, zaś ostatni, najobszerniejszy fragment to opracowanie dwóch cantus firmi. Dźwięki jednego z nich (Witaj Królowo) zostały rozdzielone pomiędzy obój i fagot, drugi zaś (Dies Irae) stanowi podstawę wykonywanego przez klarnet, motorycznego kontrapunktu, składającego się z postaci oryginalnej oraz inwersji melodii. Jedną z idei budujących przebieg utworu jest dążenie do uzyskania zgody i harmonii. Dysonansowy początek stopniowo przechodzi w łagodniejsze współbrzmienia, a całość zostaje zwieńczona czystym trójdźwiękiem E-dur." "I composed Salve Regina - an allegory for reed trio - in the final weeks of the life of my teacher and master, marek Stachowski. While I was working on the piece, my thoughts subconsciously concentrated around the reflections concerning passing away, hence, most probably, the characteristic, "plaintive" descending motive, which runs throughout the first two sections, the tritone often appearing in the harmony, the middle episode, which is played as if from afar, and the last, most extensive passage, which involves the elaboration of two cantus firmi. The notes of one of them (Polish version of Salve Regina) have been divided between the oboe and bassoon, the other one (Dies Irae) forms the basis of the motor-rhythmic counterpoint performed by the clarinet and consisting of the original melody and its inversion. One of the ideas of the construction of the work is the aim to achieve agreement and harmony. The dissonant opening gradually passes into milder chords and the whole is crowned with a pure E major triad." Lista utworów: |
Jeśli chcesz być informowany o nowych produktach na tej stronie i jej podstronach wpisz poniżej swój e-mail i naciśnij przycisk WYŚLIJ.
Zlecenie takie możesz złożyć na każdej stronie zawierającej interesujące Ciebie materiały.
Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2020 Fraza s.c., Wrocław, Poland