•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Tyle będzie

Dostępne opracowania:

gitara solo (1)
wibrafon solo (1)
zróżnicowane (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (2)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
zróżnicowane: fortepian - na 2 i 4 ręce (1)
zróżnicowane: fortepian solo lub w duecie (opcjonalnie) (1)
więcej opracowań ...

Tyle będzie znajdziesz w 8 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Manson Marilyn, Lest We Forget - The Best Of

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Manson Marilyn
Lest We Forget - The Best Of

angielski Lest We Forget - The Best Of


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Moore Andrew, Stocker David
Autor okładki: Manson Marilyn
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061052

W książce znajdują sie największe hity Marilyn Manson, a wśród niespodzianek utwór "Personal Jesus" doskonale znany z repertuaru Depeche Mode.
Marilyn Manson nie od dziś nazywany jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych zespołów świata. Wszystko za sprawą szokującego wizerunku, nawiązań do Satanizmu i rozbrajającej szczerości wypowiedzi lidera grupy ukrywającego się pod pseudonimem Marilyn Manson. Wokalista tak naprawdę nazywa się Brian Warner, a swoją karierę rozpoczął od dziennikarstwa muzycznego. Jako dziennikarz, przyszły muzyk bardzo dobrze poznał meandry show biznesu, co niejednokrotnie potrafił później wykorzystać w swej działalności scenicznej. Marilyn Manson zaskoczył wszystkich fanów zapowiedzią, iż kompilacja nagrań jego zespołu - "Lest We Forget: The Best Of Marilyn Manson", będzie ostatnim wydawnictwem w jego karierze. Materiał ukazał się 27 września, a znalazł się na nim między innymi cover "Personal Jesus" z repertuaru Depeche Mode (także słynne "Sweet Dreams" Eurythmics i "Tainted Love" Soft Cell). Zespół Marilyn Manson dwukrotnie koncertował w Polsce. Po raz ostatni w czerwcu 2003 roku w Poznaniu. Wcześniejszy występ odbył się na warszawskim "Torwarze" (2001).


17 songs transcribed note-for-note from Manson's greatest hits compilation. Titles include: The Beautiful People • Disposable Teens • The Dope Show • The Love Song • Lunchbox • Mobscene • Personal Jesus • Rock Is Dead • Tainted Love • Tourniquet • and more. PARENTAL ADVISORY FOR EXPLICIT LYRICS.


Lista utworów:
Disposable Teens (Marilyn Manson)
Get Your Gunn (Marilyn Manson)
Long Hard Road Out Of Hell (Marilyn Manson)
Lunchbox (Marilyn Manson)
Mobscene (Marilyn Manson)
Personal Jesus (Depeche Mode)
Rock Is Dead (Marilyn Manson)
Sweet Dreams Are Made Of This (Eurythmics, NAS)
Tainted Love (Ed Cobb)
The Beautiful People (Marilyn Manson)
The Dope Show (Marilyn Manson)
The Fight Song (Marilyn Manson)
The Love Song (Jeff Bates, Marilyn Manson)
The Nobodies (Marilyn Manson)
The Reflecting God (Marilyn Manson)
This Is The New Shit (Marilyn Manson)
Tourniquet (Marilyn Manson)

Okładka: Third Day, Conspiracy No. 5

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Third Day
Conspiracy No. 5

polski Spisek nr 5
angielski Conspiracy No. 5


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chipkin Kenn, Sawchuk Pete, Youngblood Steve
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062953

Third Day to znakomity zespół rockowy grający muzykę chrześcijańską. Według Billboard Magazine; "...nie tylko jedna z najlepszych chrześcijańskich grup rockowych lat 90-siątych, ale jedna z najlepszych grup w dziejach rocka". Na jednej z ostatnich płyt "Offerings" (będącej w części nagraniem koncertowym) Mac Powell, wokalista zespołu i autor wiekszości tekstów informuje słuchaczy: "Wydaje wam się, że przyszliście po prostu na koncert Third Day. Tak nie jest. Nie chcieliśmy was oszukać, ale to będzie nabożeństwo ku chwale naszego Pana, Jezusa Chrystusa". Takie jest właśnie przesłanie muzyki "Third Day".


Matching folio to the 1998 Dove Award Rock Album of the Year with 13 songs, including: Alien • Give Me a Reason • Gomer's Theme • Have Mercy • How's Your Head • I Deserve? • More to This • My Hope Is You • Peace • You Make Me Mad • and more.


Lista utworów:
Alien (Third Day)
Give Me A Reason (Third Day)
Gomer's Theme (Third Day)
Have Mercy (Third Day)
How's Your Head (Third Day)
I Deserve? (Third Day)
More To This (Third Day)
My Hope Is You (Third Day)
Peace (Third Day)
This Song Was Meant For You (Third Day)
Who I Am (Third Day)
You Make Me Mad (Third Day)
Your Love Endures (Third Day)

Okładka: O'Neill Tim, O'Neill Ryan, The O'Neill Brothers - A Day to Remember

cena 145,95 zł.


nuty.pl

O'Neill Tim, O'Neill Ryan
The O'Neill Brothers - A Day to Remember

polski Bracia O'Neill - Będziesz pamiętać ten dzień
angielski The O'Neill Brothers - A Day to Remember


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: fortepian solo lub w duecie (opcjonalnie)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 3 (1) : Skrzypce i Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Flet i Fortepian
O B S A D A 1 (1) lub Fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Ashwood Chris
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064889

Bracia Tim i Ryan O'Neill zdobyli uznanie jako muzycy grający w duecie na dwóch fortepianach. Nagrywają muzykę dla stacji telewizyjnych NBC, ESPN i sieci HBO, ich płyty sprzedają się w tysiącach egzemplarzy. Publikacja zawiera 16 pieśni związanych tematycznie bądź obyczajowo z ceremonią ślubną, opracowanych na fortepian solo a częściowo na flet solo z akompaniamentem fortepianu i skrzypce solo z akompaniamentem fortepianu, gdzie instrumenty melodyczne są opcjonalne i utwory te można zagrać również solo na fortepianie.


Minnesota brothers Tim & Ryan O'Neill have made a name for themselves playing together on two pianos. They've sold nearly a million copies of their 16 CDs, performed for President Bush and provided music for the NBC, ESPN and HBO networks. This superb songbook/CD pack features their original recordings of 16 preludes, processionals, recessionals and ceremony and reception songs, plus intermediate to advanced piano solo arrangements for each.


Lista utworów:
Air (Galt MacDermot, George Frideric Handel, Jeremiah Clarke, Ricky Ian Gordon, Wolfgang Amadeus Mozart)
Air On The G String (Johann Sebastian Bach)
Ave Maria (for Violin and Piano) (Andrea Bocelli, Celine Dion, Charlotte Church, James Galway, Kathleen Battle, Kenny G, The Carpenters, William Joseph)
Canon In D (for Violin and Piano) (Johann Pachelbel, Ryan O'Neill, Tim O'Neill)
Falling In Love (Lisa Loeb, The O'Neill Brothers, Victor Feldman)
Forever In Love (Kenny G)
From This Moment On (Linda Eder, Shania Twain)
I Will Be Here (Steven Curtis Chapman)
Jesu, Joy Of Man's Desiring (for Flute and Piano) (Amy Grant)
Ode To Joy (Ludwig van Beethoven)
Reminiscent Joy (The O'Neill Brothers)
Sleepers, Awake (Wachet Auf) (Johann Sebastian Bach)
Spring (Alec Wilder, Antonio Vivaldi, Dick Kniss, John Denver, Mike Taylor)
The Gift Of Love (for Flute and Piano) (The O'Neill Brothers)
The Way You Look Tonight (Jerome Kern)
The Wedding Song (There Is Love)

Okładka: , Bible Songs

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Bible Songs

polski Pieśni biblijne
angielski Bible Songs - 8 Songs Celebrating the Scriptures


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: fortepian - na 2 i 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 1 (1) : Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Fortepian primo i Fortepian secondo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065473

8 pieśni inspirowanych tematyką biblijną w opracowaniu na fortepian solo z myślą o najmłodszych wykonawcach. Linia melodyczna opracowana jest tak, że dziecko ustawiając palce na kolejnych klawiszach klawiatury nie musi zmieniać pozycji, aby zagrać cały utwór tylko wystarczy, że będzie grać odpowiednimi palcami. Sposób ten pozwala w bardzo krótkim czasie zagrać utwór osobie, która praktycznie nie posiada umiejętności grania na instrumentach klawiszowych. Dodatkowo opracowanie zawiera zapisany mniejszą czcionką głos dla drugiego fortepianu tak, że uczeń może zagrać pieśni w duecie wraz z nauczycielem.


Very easy arrangements of eight sacred favorites: Be Still and Know • The B-I-B-L-E • Holy Bible, Book Divine • I Will Sing of the Mercies • Rejoice in the Lord Always • Sing unto the Lord • The Wise Man and the Foolish Man • Zacchaeus.


Lista utworów:
Be Still And Know (Steven Curtis Chapman)
Holy Bible, Book Divine (William B. Bradbury)
I Will Sing Of The Mercies (James H. Fillmore)
Rejoice In The Lord Always (Traditional)
Sing Unto The Lord (Composer Unknown)
The B-I-B-L-E (Traditional)
The Wise Man And The Foolish Man (Traditional)
Zacchaeus (Traditional)

Okładka: Halat Stanisław, 8 utworów na wibrafon

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Halat Stanisław
8 utworów na wibrafon

polski 8 utworów na wibrafon


Ilość stron:24
Format:210 x 297
Opracowanie na:wibrafon solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wibrafon (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078294

"Mam przyjemność przedstawić Państwu osiem premierowych utworów na wibrafon, napisanych na początku roku 2004.
Większość z nich wymaga opanowania 4-ro pałkowej techniki gry, przeznaczona jest więc dla uczniów wyższych klas średnich szkół muzycznych, bądź studentów Akademii Muzycznych.
Utwory są zróżnicowane stylistycznie, od ballady jazzowej, poprzez klasyczną etiudę do "piosenki" etnicznej.
Pozostawiam wykonawcom dowolność interpretacyjną, stosowanie temp, dynamiki (aczkolwiek zaznaczonych) artykulacji czy pedalizacji niech będzie wyborem grającego, wynikającym z wiedzy muzycznej, osobistego smaku i muzykalności, zaś doskonałość wykonania winna być dążeniem każdego artysty."
Stanisław Halat


Lista utworów:
Szesnastkowy sznurek (Halat Stanisław)
Wolny spacer (Halat Stanisław)
Ipocabana (Halat Stanisław)
Walc (Halat Stanisław)
Swinguj! (Halat Stanisław)
Przestrzeń (Halat Stanisław)
Obiecanka (Halat Stanisław)
Sen o Arubie (Halat Stanisław)

Okładka: Głowacki Stanisław, Misterium Pasyjne na głosy solowe i chór mieszany z towarzyszeniem organów

cena 30,95 zł.


nuty.pl

Głowacki Stanisław
Misterium Pasyjne na głosy solowe i chór mieszany z towarzyszeniem organów

polski Misterium Pasyjne na głosy solowe i chór mieszany z towarzyszeniem organów


Ilość stron:92
Format:210 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Organy (0)
Głos wokalny solowy - Sopran II (0)
Głos wokalny solowy - Sopran I (0)
Głos wokalny solowy - Tenor III (0)
Głos wokalny solowy - Tenor II (0)
Głos wokalny solowy - Tenor I (0)
Głos wokalny solowy - Tenor IV (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL080855

Jest to pierwsze wydanie pełnej partytury "Misterium Pasyjnego" na chór mieszany (SATB), solowe głosy wokalne i organy. Misterium opisuje mękę Pańska według św. Mateusza. Autorem muzyki jest Stanisław Głowacki. Teksty nowych pieśni napisali: Irena Łowińska, Jerzy Lech oraz autor muzyki - Stanisław Głowacki. W wielu częściach organy mogą być potraktowane ad libitum.


Lista utworów:
Misterium Pasyjne (Głowacki Stanisław)

Spis treści:

Pójdziemy z Tobą, Panie (1) - introdukcja
Wstęp do Męki Pańskiej (2)
Ewangelista: opis męki Pańskiej według Mateusza
I nastał ten wieczór
Ogrodzie Oliwny
Duet: Świadkowie
Winien jest śmierci
Prorokuj nam
Prawdziwie i tyś jest z nich
Bądź mi litościw
Cóż nam z tego
Nie godzi się kłaść...
Barabasza
Niech będzie ukrzyżowany
Niech będzie ukrzyżowany
Krew Jego na nas
Ludu, mój ludu
Bądź pozdrowiony
O dobry Panie
Nie ma istnienia
Hej, ty co burzysz
Innych ocalił
Eliasza wzywa
Zaniechaj patrzmy
Jezu Chryste Panie miły
Gdy Jezus Chrystus umierał
Zaiste, ten był Synem Bożym
Z sercem bólem przepełnionym
Boże cierpiący

Okładka: Drożdżowski Mirosław, Cały rok z gitarą

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Drożdżowski Mirosław
Cały rok z gitarą

polski Cały rok z gitarą


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081554

Niniejszy zbiór przeznaczony jest dla początkujących i średnio zaawansowanych gitarzystów. Zawarłem w nim 22 utwory o zróżnicowanej stylistyce: od radosnych ragtimów, efektownych bluesów, poprzez nastrojowe walce, śpiewne ballady, aż po miniatury utrzymane w stylu latynoamerykańskim. Cechą wspólną tych kompozycji jest melodyjność, klarowna harmonia, przejrzysta faktura, czytelna forma, a także wyrównany stopień trudności. Zastosowane w utworach efekty i techniki gitarowe, tj. rasgueado, pizzicato, flażolety, tremolo, stukanie w pudło, pozwoliły mi uwypuklić bogactwo możliwości kolorystycznych oraz wyrazowych tego instrumentu.

Klamrą spinającą zbiór jest jego tytuł – Cały rok z gitarą. Utwory uporządkowane są w cztery grupy związane z kolejnymi porami roku. Stąd album rozpoczyna kilka miniatur „wiosennych”, następnie pojawiają się utwory w „gorących rytmach lata”, pełne zadumy i nostalgii „jesienne impresje”, a na końcu kompozycje
wywołujące w wyobraźni „zimowe obrazy”.

W większości utworów zamieściłem propozycję aplikatury zarówno prawej jak i lewej ręki, tak by ułatwić wykonawcom korzystanie z publikacji. Sugestie dotyczące opalcowania, dynamiki, agogiki nie wykluczają oczywiście realizacji własnych pomysłów wykonawczych.

Mam nadzieję, że zbiór ten spotka się z życzliwym przyjęciem i, zgodnie z jego tytułem, będzie towarzyszyć gitarzystom przez cały rok.

Specjalne podziękowania kieruję do Tatiany Stachak za pomoc merytoryczną, doping oraz ostateczne dokonanie wyboru utworów do niniejszego albumu.

Mirosław Drożdżowski


Lista utworów:
Wiosenne marzenie (Drożdżowski Mirosław)
Tulipanowy swing (Drożdżowski Mirosław)
Majowa kołysanka (Drożdżowski Mirosław)
Bossa na każdy dzień (Drożdżowski Mirosław)
Gdy kwitną bzy (Drożdżowski Mirosław)
Wakacyjny ragtime (Drożdżowski Mirosław)
W środku lata (Drożdżowski Mirosław)
Tęczowa piosenka (Drożdżowski Mirosław)
Rumba pod palmami (Drożdżowski Mirosław)
Słoneczne country (Drożdżowski Mirosław)
Milonga o zachodzie słońca (Drożdżowski Mirosław)
Jesienna ballada (Drożdżowski Mirosław)
Pierwsze kasztany (Drożdżowski Mirosław)
Deszczowa impresja (Drożdżowski Mirosław)
Blues na któtsze dni (Drożdżowski Mirosław)
Tango złotych liści (Drożdżowski Mirosław)
Listopadowa zaduma (Drożdżowski Mirosław)
Za oknem śnieg (Drożdżowski Mirosław)
Zimowa opowieść (Drożdżowski Mirosław)
Blues przy kominku (Drożdżowski Mirosław)
Mroźne graffiti (Drożdżowski Mirosław)
Ragtime na Nowy Rok (Drożdżowski Mirosław)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland