•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

N.I.B

Dostępne opracowania:

zróżnicowane (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (2)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
zróżnicowane: chór niektóre utwory głos solo z towarzyszeniem fortepianu (1)
więcej opracowań ...

N.I.B znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Fauré Gabriel, Requiem

cena 68,95 zł.


nuty.pl

Fauré Gabriel
Requiem

angielski Requiem


Ilość stron:64
Format:170 x 250
Opracowanie na:zróżnicowane: chór niektóre utwory głos solo z towarzyszeniem fortepianu
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Baryton (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Ratcliffe Desmond
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL052412

"Requiem" Gabriel Fauré komponował w latach 1888-1891. Jest to jedno z najbardziej znanych jego utworów. Początkowo sądzono, iż napisał on je ku czci zmarłego ojca. "Requiem" jest jednak inspirowane śmiercią w ogóle. W 1902 r. Fauré powiedział: „Oto jak widzę śmierć: jako radosne uwolnienie, raczej dążenie do szczęścia ponad grób niż bolesne doświadczenie”. Prezentowana publikacja zawiera "Requiem" Fauré w opracowaniu na dwa głosy solowe (sopran i baryton lub mezzosopran), chór (SSA) oraz fortepian. Dzieło składa się z kolejnych części: Introit - Kyrie, Offertorium, Sanctus, Pie Jesu, Agnus Dei, Libera me, In Paradisum. Czas trwania: ok. 40'

The vocal score for this classic work, with Latin and English text, edited and arranged for SSA and piano by Desmond Ratcliffe. The words od the English text have been adapted from the English Missal, but singers are strongly urged to use the original language. Occasional small notes in the piano reduction are a guide to he part-writing and not necessarily playable.

Lista utworów:
Requiem op. 48 (Fauré Gabriel)

Okładka: Black Sabbath, Anthology

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Black Sabbath
Anthology

polski Antologia
angielski Anthology


Ilość stron:128
Format:220 x 300
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pickow Peter
Autor aranżacji/opracowania: Phillips Mark
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057841

Antologia utworów brytyjskiej grupy metalowej Black Sabbath w opracowaniu na gitary. Zespół powstał w 1986 roku w Birmingham, a jego pierwotny skład tworzyli: Anthony "Tony" Iommi, William "Bill" Ward, John "Ozzy" Osbourne i Terence "Geezer" Butler. W ciągu pierwszych dziesięciu lat swojej działalności Black Sabbath stali się jednym z najbardziej znaczących zespołów hardrockowych. W późniejszych latach skład zespołu ulegał zmianie, a sukcesy grupy zmniejszyły się. W niniejszej publikacji znajdziesz takie utwory, jak: "Looking for Today", "A National Acrobat", "Children of the Grave" i wiele innych. We wstępie książki znajdują się objaśnienia symboli zawartych w notacji muzycznej.

More than twenty - five of the greatest hits by one of the greatest Heavy Metal bands in the world, including Paranoid, War Pigs, Black Sabbath, Snowblind, Sweet Leaf, Iron Man, Supernaut, The Wizard, A National Acrobat. Fairies Wear Boots, Voodoo. All with full lyrics.

Lista utworów:
A Hard Road
A National Acrobat
Black Sabbath
Children Of The Grave
Children Of The Sea
Country Girl
Dirty Women
Fairies Wear Boots./Jack The Stripper
Heaven And Hell
Iron Man
Junior's Eyes
Looking For Today
N.I.B
Neon Knights
Never Say Die
Paranoid
Planet Caravan
Sabbath, Bloody Sabbath
Sleeping Village/A Bit Of Finger
Snowblind
Supernaut
Sweet Leaf
The Wizard
Tomorrow's Dream
Under The Sun/Every Day Comes And Goes
Voodoo
War Pigs

Okładka: Black Sabbath, We Sold Our Soul For Rock 'n' Roll

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Black Sabbath
We Sold Our Soul For Rock 'n' Roll

polski Sprzedaliśmy nasze dusze dla Rock'n'Roll'a
angielski We Sold Our Soul For Rock 'n' Roll


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Black Sabbath
Transkrypcja: Gorenberg Steve
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060800

Utwory z albumu heavy metalowego zespołu Black Sabbath" zatytułowanego "We Sold our Soul for Rock 'n' Roll", który został wydany 1 grudnia 1975 roku nakładem wytwórni Warner Brothers. Album jest kompilacją największych przebojów zespołu pochodzących z sześciu płyt takich, jak: "Black Sabbath" (1970), "Paranoid" (1970), "Master of Reality" (1971), "Vol. 4" (1972), "Sabbath Bloody Sabbath" (1973) i "Sabotage" (1975). W prezentowanym wydaniu utwory w opracowaniu gitarowym.


Matching folio to the double live LP from this legendary heavy metal group. 16 songs, including: Paranoid * Iron Man * The Wizard * N.I.B. * Sabbath, Bloody Sabbath * Snowblind * and more.


Lista utworów:
Am I Going Insane (Radio) (Black Sabbath)
Black Sabbath (Black Sabbath)
Changes (3 Doors Down, Black Sabbath, David Bowie, Jimi Hendrix, Roy Orbison)
Children Of The Grave (Black Sabbath)
Fairies Wear Boots (Interpolating Jack The Stripper) (Black Sabbath)
Iron Man (Black Sabbath)
Laguna Sunrise (Black Sabbath)
N.I.B. (Black Sabbath)
Paranoid (Black Sabbath)
Sabbath, Bloody Sabbath (Black Sabbath)
Snowblind (Black Sabbath)
Sweet Leaf (Black Sabbath)
The Wizard (Black Sabbath)
Tomorrow's Dream (Black Sabbath)
War Pigs (Interpolating Luke's Wall) (Black Sabbath)
Warning (Black Sabbath, Incubus)

Okładka: Stetina Troy, The Best Of Black Sabbath

cena 167,95 zł.


nuty.pl

Stetina Troy
The Best Of Black Sabbath

polski Największe przeboje zespołu Black Sabbath
angielski The Best Of Black Sabbath


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064821

W książce zostały zawarte najpopularniejsze solówki i zagrywki gitarowe z utworów zespołu "The Black Sabbath". Ta brytyjska grupa uważana jest za prekursora kierunku heavy metal w muzyce rozrywkowej. Grupa powstała w roku 1967, a jej rozkwit przypada głównie na rok 1970. Wtedy też ukazały się płyty: "Black Sabbath" i "Paranoid". W publikacji znajdziesz fragmenty utworów takich, jak: "Heaven and Hell", "Into the Void", "Iron Man", "Paranoid", "Sweet Leaf", "War Pigs" i wiele innych. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi poszczególnych fragmentów utworów.


Learn the trademark riffs and solos of one of hard rock's greatest bands, with this excellent book/CD pack that breaks down the guitar styles and techniques of Tony Iommi. Songs include: Black Sabbath • Children of the Grave • Heaven and Hell • Into the Void • Iron Man • Paranoid • Sweet Leaf • War Pigs • more.


Lista utworów:
Black Sabbath (Black Sabbath)
Children Of The Grave (Black Sabbath)
Heaven And Hell (Black Sabbath)
Into The Void (Black Sabbath)
Iron Man (Black Sabbath)
N.I.B. (Black Sabbath)
Paranoid (Black Sabbath)
Sabbath, Bloody Sabbath (Black Sabbath)
Supernaut (Black Sabbath)
Sweet Leaf (Black Sabbath)
Symptom Of The Universe (Black Sabbath)
War Pigs (Interpolating Luke's Wall) (Black Sabbath)

Okładka: , Great Songs Of The 60s For Guitar

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Great Songs Of The 60s For Guitar

polski Wielkie piosenki lat 60'tych na gitarę
angielski Great Songs Of The 60s For Guitar


Ilość stron:202
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL066762
Produkty podobne: - Great Songs Of The 50s For Guitar
- Great Songs Of The 70s For Guitar
- Great Songs Of The 80s For Guitar
- Great Songs Of The 90s For Guitar

Trzydzieści hitów z lat 60'tych w aranżacji na gitary (zapis nutowy, tabulaturowy, linia melodyczna, teksty, akordy). W publikacji znajdziemy m. in. piosenki Beatlesów, Hendrixa, Deep Purple i Van Morrisona.

Thirty great hits from the era that shaped modern pop music as we know it. Includes pioneering songs by Dylan, Hendrix, The Beatles, Booker T. And The MGs, and many more. All songs are transcribed with note-for-note accuracy, with full lyrics.

Lista utworów:
(So) Tired Of Waiting For You (Kinks, The)
All Along The Watchtower (Jimi Hendrix Experience, The)
All My Loving (Beatles, The)
Babe, I'm Gonna Leave You (Led Zeppelin)
Badge (Cream)
Blackbird (Beatles, The)
Blowin' In The Wind (Dylan, Bob)
Born To Be Wild (Steppenwolf)
Brown Eyed Girl (Morrison, Van)
Gloria (Them)
Good Lovin' (Young Rascals, The)
Green Onions (Booker T. And The Mg's)
Hello Mary Lou, Goodbye Heart (Nelson, Rickie)
Hey Joe (Jimi Hendrix Experience, The)
Hush (Deep Purple)
I Can See For Miles (Who, The)
I Feel Fine (Beatles, The)
I Get Around (Beach Boys, The)
In The Midnight Hour (Pickett, Wilson)
Johnny B. Goode (Berry, Chuck)
Oh, Pretty Woman (Orbison, Roy)
Purple Haze (Jimi Hendrix Experience, The)
Secret Agent Man (Tv seriees)
Somebody To Love (Jefferson airplane)
Soul Man (Sam And Dave)
Suite: Judy Blue Eyes (Crosby, Stills And Nash)
Susie-Q (Creedence Clearwater Revival)
The Promised Land (Berry, Chuck)
Walk Don't Run (Troggs, The)
Let's Live For Today (The Grass Roots)

Okładka: Vampire Weekend, Vampire Weekend

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Vampire Weekend
Vampire Weekend

polski Piosenki zespołu: Vampire Weekend
angielski Vampire Weekend


Ilość stron:84
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 3 (1) : Partytura i Głos wokalny lub Fortepian lub Gitara lub Keyboard
O B S A D A 1 (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard lub Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Partytura (1) i Skrzypce I i Skrzypce II i Altówka i Wiolonczela
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Vampire Weekend
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078488

Vampire Weekend, to amerykański zespół muzyki pop założony w 2006 roku. Publikacja zawiera 12 piosenek zespołu. W opracowaniu PVG (Piano, Vocal, Guitar). Piosenki opatrzone są w osobną partię gitary z tabulaturą i szczegółami partii fortepianu i linii basu. Utwór "M79" jest dodatkowo opracowany na kwartet smyczkowy. Wśród tytułów znaleźć można między innymi: "Mansard Roof", " Campus" czy "Walcott".

This first-ever musician's guide to the music of Vampire Weekend explores the band's self-titled debut album in depth with sheet music and Guitar tablature for every song. The sheet music details each song's unique and often complex Keyboard and Bass lines, and includes Guitar chords.

Additionally, signature Guitar parts are transcribed note-for-note and presented on special TAB pages for each song. A complete string quartet score for M79 is included for a rare, behind the stands glimpse at the fascinating intricacy of Vampire Weekend's music.

Lista utworów:
A-punk (Vampire Weekend)
Bryn (Vampire Weekend)
Campus (Batmanglij Rostam)
Cape Cod Kwassa Kwassa (Vampire Weekend)
I Stand Corrected (Vampire Weekend)
M79 (Vampire Weekend)
Mansard Roof (Vampire Weekend)
One (Blake's Got A New Face) (Vampire Weekend, Slinger Francisco)
Oxford Comma (Vampire Weekend)
The Kids Don't Stand A Chance (Vampire Weekend)
Walcott (Vampire Weekend)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland