•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

I.O.U. Me

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy (średni) i fortepian (1)
zróżnicowane (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (2)
zróżnicowane: 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
zróżnicowane: chór SATB, chór TTBB (1)
zróżnicowane: chór, głosy: SATB, ATTB, SSATTB, SATBar (1)
zróżnicowane: głos i fortepian + partytura orkiestrowa (1)
więcej opracowań ...

I.O.U. Me znajdziesz w 11 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Palester Roman, Treny na głos i zespół instrumentalny (wyciąg fortepianowy)

cena 28 zł.


nuty.pl

Palester Roman
Treny na głos i zespół instrumentalny (wyciąg fortepianowy)

polski Treny na głos i zespół instrumentalny - partytura (wyciąg na głos i fortepian)
angielski Threnodies for voice and instrumental ensemble score (reduction for voice and piano)


Ilość stron:20 + 16
Format:210 x 297
Opracowanie na:zróżnicowane: głos i fortepian + partytura orkiestrowa
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 2 (1) : Fortepian i Harfa i Celesta i Wibrafon i Marimba i Ksylofon i Kotły i Bęben wielki (gran cassa) i Bęben podłużny (cassa rulante) i talerze (piatti) i Klawesyn i Trójkąt
O B S A D A 1 (1) : Głos wokalny i Fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003471

Prezentowana książka zawiera Treny Jana Kochanowskiego opracowane muzycznie przez Romana Palestra na głos i zespół instrumentalny w składzie: pianoforte, arpa, celesta ( loco ), vibrafono, marimba, xilofono, timpani, tam-tam grande, tam-tam medio, piatto sospeso, claves, triangolo.
W niniejszym wydaniu znajduje się również wyciąg fortepianowy.


Lista utworów:
Treny ( Jan Kochanowski ) (Palester Roman)

Okładka: Osbourne Ozzy, Diary Of A Madman

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Osbourne Ozzy
Diary Of A Madman

angielski Diary Of A Madman


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL049789

John Michael Osbourne urodził się 3 grudnia 1948 roku. Jego ojcem był John Thomas Osbourne (pracował jako rzemieślnik), a matką Lillian Osbourne (pracowniczka fabryki samochodów Lucas). Miał dwóch braci (Paula i Tony'ego) oraz trzy siostry (Jean, Iris i Gillian). Cała ośmioosobowa rodzina mieszkała w dużym, typowo przemysłowym mieście Birmingham (Anglia) na ulicy Lodge Road 14. Byli bardzo biedni. W domu nie było kanalizacji i łazienki. Wszystkie sześcioro dzieci państwa Osbourne'ów spało w jednym łóżku. Na garderobę młodego Johna składały się 1 koszulka, 1 kurtka i 1 para skarpetek! Od dziecka był on zafascynowany twórczością zespołu The Beatles i pragnął być jednym z nich. W wolnym czasie, nie mając nic innego do roboty, namiętnie oglądał telewizję, a jego ulubionymi programami były: show "I Love Lucy" i serial "Lassie". Życie w Birmingham nie było zbyt ciekawe, rodzice Ozzy'ego cały czas pracowali, aby utrzymywać dom, przez co rodzina spędzała razem niewiele czasu.
W szkole średniej John otrzymał przezwiska "Ozz-brain" i "Ozzy", które powstały przez skrócenia nazwiska. Z niechęcią brał udział w jakichkolwiek przedstawieniach szkolnych i buntował się przeciwko całemu światu. Jednym z jego największych nieprzyjaciół w szkole, był niejaki Tony Lommi, który wraz ze swoimi kolegami wyśmiewał jego wysoki, "babski" głos i prześladował go niemiłosiernie (...).
Publikacja zawiera utwory z płyty,,Diary Of A Madman". Utwory te można wykonywać także na zespół gitar.

The classic heavy metal album, featuring the amazing guitar work of the legendary Randy Rhoads! Includes all the songs from the album, including: Flying High Again • You Can't Kill Rock And Roll • Over The Mountain • Little Dolls • Believer • and more.


Lista utworów:
Believer (Matt Redman, Ozzy Osbourne)
Diary Of A Madman (Ozzy Osbourne)
Flying High Again (Ozzy Osbourne)
Little Dolls (Ozzy Osbourne)
Over The Mountain (Ozzy Osbourne)
S.A.T.O. (Ozzy Osbourne)
Tonight (Barbara Mandrell, Elton John, Iggy Pop, Kutless, Ozzy Osbourne)
You Can't Kill Rock And Roll (Ozzy Osbourne)

Okładka: Lawrence Robert, Sołtysik Włodzimierz, Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Lawrence Robert, Sołtysik Włodzimierz
Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe

polski Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe


Ilość stron:44
Format:210 x 297
Opracowanie na:zróżnicowane: chór, głosy: SATB, ATTB, SSATTB, SATBar
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 4 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor i Głos wokalny chóralny - Baryton
O B S A D A 1 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor i Głos wokalny chóralny - Bas
O B S A D A 3 (1) : Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor I i Głos wokalny chóralny - Tenor II i Głos wokalny chóralny - Bas
O B S A D A 2 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran I i Głos wokalny chóralny - Sopran II i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor I i Głos wokalny chóralny - Tenor II i Głos wokalny chóralny - Bas
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058438
Produkty podobne:Lawrence Robert - Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 1 na 3-6 głosów a cappella. Pieśni królewskie.

W publikacji zostały zawarte wszystkie (z wyjątkiem pieśni miłosnych i cyklu Klabona) odnalezione do dzisiaj polskie świeckie pieśni wielogłosowe z XVI w. Zbiór zawiera także kompletne teksty (zapis w wersji oryginalnej, z zachowaniem polskiej pisowni, oraz - dla wygody wykonawców - wersja uwspółcześniona i poprawiona), wykaz źródeł i dotychczasowych edycji, oraz krótki komentarz historyczny do każdego utworu. Niektóre pieśni publikowane są po raz pierwszy. Wydanie II, uzupełnione.

Our collection contains all Polish polyphonic secular songs of the 16th century (except the love songs and the Klabon cycle), including several that have never been published before. This represents the first effort to collect this repertory, and we hope that continued research will enable us to add new, still unknown compositions. Because the songs were composed in relation to certain historic events, each one has been provided with a short editor's note. Full texts are given at the end of the collection. We give both the original text in the early Polish form and a corrected modern version for convenience.

Lista utworów:
Pieśń o posiędzieniu i o zniewoleniu żałosnym Ziemie Węgierskiej (ATTB) (Anonim)
Pieśń na śmierć Hieronima Łaskiego (ATTB) (Anonim)
Pieśń nowo uczyniona na wesele Wielmożnego Pana Jana Kostki (SATB) (Anonim)
Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota (SATBar) (Anonim)
Lament Jeronima Szafrańca, Starosty Chęcińskiego, o śmierci syna jego (ATTB) (Anonim)
Pieśń o łotrowskiem stanie obłudnych mnichów i mniszek (SATB) (Anonim)
Pieśń nowa, o szczęśliwej potrzebie pod Byczyną (SATBar) (Anonim)
Pieśń rokoszan Zebrzydowskiego (SSATTB) (Anonim)

Okładka: Coldplay, Live 2003

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Coldplay
Live 2003

angielski Live 2003


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Dick Arthur, Cowe Matt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062027

W skład zespołu Coldplay wchodzą: Guy Berryman (bas), Jonny Buckland (gitara prowadząca), Will Champion (perkusja) oraz Chris Martin (wokal, gitara, instrumenty klawiszowe). Grupa powstała w Londynie w 1998 roku, rok później muzycy podpisali umowę z wytwórnią EMI. Zanim do tego doszło, kwartet grał akustyczne koncerty w czasach, gdy jego członkowie studiowali na University College Of London. W ich repertuarze dawało się wyczuć inspiracje twórczością Boba Dylana, The Stone Roses, Neila Younga i My Bloody Valentine.
Publikacja zawiera 17 utworów, m.in.: Amsterdam, Clocks, Everything's Not Lost, God Put A Smile Upon Your Face, See You Soon, The Scientist, Shiver.


This guitar songbook matches Coldplay's acclaimed live recording of a Sydney concert that was part of their Rush of Blood to the Head tour. Includes notes, tab, chord symbols and lyrics for 17 songs from their first two albums: Clocks • Daylight • Don't Panic • Everything's Not Lost • God Put a Smile upon Your Face • Politik • A Rush of Blood to the Head • Shiver • Trouble • Yellow • and more.


Lista utworów:
Amsterdam (Coldplay)
Clocks (Coldplay)
Daylight (Coldplay)
Don't Panic (Coldplay)
Everything's Not Lost (Coldplay)
God Put A Smile Upon Your Face (Coldplay)
In My Place (Coldplay)
Life Is For Living (Coldplay)
Moses (Coldplay, Patty Griffin)
One I Love (Coldplay)
Politik (Coldplay)
Rush Of Blood (A Rush Of Blood To The Head) (Coldplay)
See You Soon (Coldplay)
Shiver (Coldplay, Jamie O'Neal, Maroon5)
The Scientist (Coldplay)
Trouble (Bonnie McKee, Coldplay, Dave Matthews, Elvis Presley, Indigo Girls, Pink, Ray LaMontagne)
Yellow (Coldplay)

Okładka: System Of A Down, System Of A Down - Hypnotize

cena 134,95 zł.


nuty.pl

System Of A Down
System Of A Down - Hypnotize

angielski System Of A Down - Hypnotize


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Billmann Pete, Stocker David
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062550

Publikacja zawiera 12 hard rockowych utworów pochodzących z 2005 roku. Znajdziemy tu m.in. Dreaming • Holy Mountains • Kill Rock 'n' Roll • Lonely Day • Stealing Society • Utwory w wykonaniu na gitarę wraz z tabulatorami oraz tekstem i akordami umożliwiają samodzielną grę.


12 hard rock tunes from this 2005 release have been transcribed note-for-note for this songbook. Includes: Attack • Dreaming • Holy Mountains • Kill Rock 'n' Roll • Lonely Day • Stealing Society • Tentative • U-Fig • and more.


Lista utworów:
Attack (Joe Satriani, System Of A Down)
Dreaming (Amanda McBroom, Blondie, Loudon Wainwright III, System Of A Down)
Holy Mountains (System Of A Down)
Hypnotize (Audioslave, System Of A Down, White Stripes)
Kill Rock 'N Roll (System Of A Down)
Lonely Day (System Of A Down)
She's Like Heroin (System Of A Down)
Soldier Side (Intro) (System Of A Down)
Stealing Society (System Of A Down)
Tentative (System Of A Down)
U-Fig (System Of A Down)
Vicinity Of Obscenity (System Of A Down)

Okładka: Johnson Jack, In Between Dreams

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Johnson Jack
In Between Dreams

polski Pośrodku snów
angielski In Between Dreams


Ilość stron:66
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Phillips Mark
Transkrypcja: Jacobson Jeff
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065966

Transkrypcja albumu Jacka Johnsona zatytułowanego "In between dreams", który został wydany w 2005 roku. Johnson jest gitarzystą i ukulelistą z Hawajów. Jego albumy przez wiele miesięcy utrzymują się na czołowych miejscach list przebojów w różnych regionach świata. Wśród tytułów niniejszej publikacji znajdziesz m. in.: "Break Down", "Do You Remember", "Good People" i inne.


The artist-approved folio from the 2005 release by this acoustic guitarist from Hawaii includes 14 songs and a biography. Songs: Better Together • Break Down • Do You Remember • Good People • No Other Way • Sitting, Waiting, Wishing • and more.


Lista utworów:
Banana Pancakes (Jack Johnson)
Belle (Jack Johnson)
Better Together (Jack Johnson)
Breakdown (Breaking Benjamin, Daughtry, Jack Johnson, Mariah Carey, Michael W. Smith, Tom Petty)
Constellations (Jack Johnson)
Crying Shame (Jack Johnson)
Do You Remember (Boyz II Men, Jack Johnson, Phil Collins)
Good People (Audio Adrenaline, Jack Johnson)
If I Could (Barbra Streisand, Jack Johnson, Pat Metheny, Phish, Regina Belle, Suzanne Ciani)
Never Know (Jack Johnson)
No Other Way (Jack Johnson)
Sitting, Waiting, Wishing (Jack Johnson)
Situations (Jack Johnson, Keyshia Cole)
Staple It Together (Jack Johnson)

Okładka: Slipknot, Slipknot

cena 131,95 zł.


nuty.pl

Slipknot
Slipknot

angielski Slipknot


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Billmann Pete, Jacobson Jeff, Pappas Paul
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066986

Slipknot to amerykańska grupa muzyczna grająca metal alternatywny z wpływami takich gatunków jak heavy, nu czy death metal. Zespół powstał w 1995 w Des Moines w stanie Iowa dzięki współpracy perkusistów - Shawna Crahana i Andersa Colsefniego. Charakterystyczny dla zespołu jest liczny, dziewięcioosobowy skład, który w nietypowy sposób prezentuje swoje kompozycje podczas koncertów. Niniejsza publikacja zawiera utwory pochodzące z albumu "Slipknot", który przyniósł uznanie grupie. Album znalazł się na liście pięćdziesięciu najcięższych albumów wszechczasów.

Breakthrough album from America's most wanted. Slipknot's unique brand of theatrical metal inspires admiration and revulsion in equal measures. All the songs from the album, arranged for guitar in tablature and standard notation.

Lista utworów:
(Sic) (Slipknot)
Diluted (Slipknot)
Eeyore (Slipknot)
Eyeless (Slipknot)
Liberate (Slipknot)
Me Inside (Slipknot)
No Life (Slipknot)
Only One (Slipknot)
Prosthetics (Slipknot)
Scissors (Slipknot)
Spit It Out (Slipknot)
Surfacing (Slipknot)
Tattered And Torn (Slipknot)
Wait And Bleed (Slipknot)

Okładka: Concone Giuseppe, 50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Concone Giuseppe
50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9

polski 50 Lekcji śpiewu na głos wokalny średni, op. 9
angielski 50 Lessons for medium voice, Op. 9
niemiecki 50 Übungen für mittlere Stimme, Op. 9
francuski 50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9


Ilość stron:96
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (średni) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0) lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
biografii: angielska, niemiecka, francuska
opisów: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Friedlaender Max
Autor wstępu: Concone Giuseppe
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068031
Produkty podobne:Concone Giuseppe - 50 Lessons for Medium Voice and Piano

Giuseppe Concone (1810 - 1861) to włoski organista i pedagog śpiewu. Jego zdaniem w nauce śpiewu niezwykle istotne są pierwsze lekcje. Publikacja "50 Leçons" op. 9 Concone zawiera pięćdziesiąt prostych ćwiczeń wokalnych dla głosu średniego z towarzyszeniem fortepianu. Mają być one wykonywane solmizacją. Celem ćwiczeń jest m. in. nauka poprawnego intonowania dźwięków oraz prawidłowego oddychania podczas śpiewania. Ćwiczenia te są zróżnicowane pod względem tonacji i tempa. Niektóre (np. Andante sostenuto B-dur nr 31) zostały ujęte w formie tematu z wariacjami. Kompozytor dołączył do nich również liczne wskazówki wykonawcze.

Giuseppe Concone (born at Turin in 1810, died there in 1861) was organist to the Royal Chapel at Turin, after having resided in Paris till 1848, where he enjoyed a high reputation as a teacher of singing. Giuseppe Concone: "As a general rule our modern Vocalises have a tendency towards perfecting an already advanced musical education, rather than to impart the first lessons which constitute the elementary basis of the vocal art. To this end I have composed 50 lessons for voice lying in the middle compass of the human voice. Their simplicity and breath of style present the double advantage of fixing the voice and of cultivating the tase of the student by habituating him to phrase well and to take his breath correctly".

Lista utworów:
Moderato C-dur op. 9 nr 1 (Concone Giuseppe)
Moderato G-dur op. 9 nr 2 (Concone Giuseppe)
Andante con moto C-dur op. 9 nr 3 (Concone Giuseppe)
Allegretto cantabile F-dur op. 9 nr 4 (Concone Giuseppe)
Moderato F-dur op. 9 nr 5 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto a-moll op. 9 nr 6 (Concone Giuseppe)
Moderato cantabile F-dur op. 9 nr 7 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto B-dur op. 9 nr 8 (Concone Giuseppe)
Lento F-dur op. 9 nr 9 (Concone Giuseppe)
Allegro moderato assai As-dur op. 9 nr 10 (Concone Giuseppe)
Cantabile F-dur op. 9 nr 11 (Concone Giuseppe)
Moderato C-dur op. 9 nr 12 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile G-dur op. 9 nr 13 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto e-moll op. 9 nr 14 (Concone Giuseppe)
Allegretto A-dur op. 9 nr 15 (Concone Giuseppe)
Allegretto grazioso D-dur op. 9 nr 16 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto C-durr op. 9 nr 17 (Concone Giuseppe)
Allegretto As-dur op. 9 nr 18 (Concone Giuseppe)
Andante Des-dur op. 9 nr 19 (Concone Giuseppe)
Moderato assai As-dur op. 9 nr 20 (Concone Giuseppe)
Andantino cantabile Es-dur op. 9 nr 21 (Concone Giuseppe)
allegro vivace C-dur op. 9 nr 22 (Concone Giuseppe)
Andante espressivo G-dur op. 9 nr 23 (Concone Giuseppe)
Allegro vivace e-moll op. 9 nr 24 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile A-dur op. 9 nr 25 (Concone Giuseppe)
Allegro amabile D-dur op. 9 nr 26 (Concone Giuseppe)
Moderato G-dur op. 9 nr 27 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto C-dur op. 9 nr 28 (Concone Giuseppe)
Andante As-dur op. 9 nr 29 (Concone Giuseppe)
Allegretto animato F-dur op. 9 nr 30 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto, quasi lento B-dur op. 9 nr 31 (Concone Giuseppe)
Allegretto grazioso Es-dur op. 9 nr 32 (Concone Giuseppe)
Andantino As-dur op. 9 nr 33 (Concone Giuseppe)
Moderato A-dur op. 9 nr 34 (Concone Giuseppe)
Moderato A-dur op. 9 nr 35 (Concone Giuseppe)
Andante a-moll op. 9 nr 36 (Concone Giuseppe)
Allegro brillante D-dur op. 9 nr 37 (Concone Giuseppe)
Andante G-dur op. 9 nr 38 (Concone Giuseppe)
Allegretto g-moll op. 9 nr 39 (Concone Giuseppe)
Andante G-dur op. 9 nr 40 (Concone Giuseppe)
Allegro moderato assai G-dur op. 9 nr 41 (Concone Giuseppe)
Moderato assai, quasi Andante As-dur op. 9 nr 42 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto Es-dur op. 9 nr 43 (Concone Giuseppe)
Moderato assai, quasi Andante As-dur op. 9 nr 44 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto, sempre sostenuto F-dur op. 9 nr 45 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile B-dur op. 9 nr 46 (Concone Giuseppe)
Allegro risoluto g-moll op. 9 nr 47 (Concone Giuseppe)
Allegro brillante C-dur op. 9 nr 48 (Concone Giuseppe)
Moderato cantabile B-dur op. 9 nr 49 (Concone Giuseppe)
Allegro risoluto h-moll op. 9 nr 50 (Concone Giuseppe)

Okładka: Sawa Marian, Aniołów chóry, Dwa utwory Maryjne na czterogłosowy chór męski i mieszany a cappella

cena 9,95 zł.


nuty.pl

Sawa Marian
Aniołów chóry, Dwa utwory Maryjne na czterogłosowy chór męski i mieszany a cappella

polski Aniołów chóry, Dwa utwory Maryjne na czterogłosowy chór męski i mieszany a cappella


Ilość stron:8
Format:170 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane: chór SATB, chór TTBB
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
O B S A D A 2 (0) : Głos wokalny chóralny - Tenor I i Głos wokalny chóralny - Tenor II i Głos wokalny chóralny - Bas I i Głos wokalny chóralny - Bas II
O B S A D A 1 (0) : Głos wokalny chóralny - Sopran i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor i Głos wokalny chóralny - Bas
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, łacińska
słów utworów: polska, łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL080842

Marian Sawa (ur.1937 roku), należy do grona wybitnych polskich organistów. W latach 1956-66 był organistą w Kościele Garnizonowym w Warszawie. Ukończył studia w PWSM w Warszawie pod kierunkiem Feliksa Rączkowskiego (organy) oraz Kazimierza Sikorskiego (kompozycja). Prezentowana publikacja zawiera dwie pieśni religijne skomponowane przez Sawę: "Aniołów chóry" na chór męski (TTBB) oraz "Ave Maris Stella" na chór mieszany (SATB) (tekst w polskiej i łacińskiej wersji językowej).


Lista utworów:
Aniołów chóry (Sawa Marian)
Ave Maris Stella (Sawa Marian)

Okładka: Szczyciński Stanisław, Chwalebna droga krzyżowa

cena 53,95 zł.


nuty.pl

Szczyciński Stanisław
Chwalebna droga krzyżowa

polski Chwalebna droga krzyżowa
angielski Glorius way of the cross


Ilość stron:68
Format:210 x 298
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas II (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Baryton (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Dzwoneczki (0)
Bęben daf (0)
Talerzyki (0)
Burdon (0)
Chorał (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, łacińska
słów utworów: polska, łacińska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083472

Publikacja przedstawia drogę krzyżowa w formie stacji. W poszczególnych stacjach przechodzimy od głosów solowych wokalnych chóralnych poprzez chór i chór z towarzyszeniem instrumentów perkusyjnych.W latach 2008–2010 artysta plastyk Leszek Zadrąg stworzył techniką ikonopisania obrazy Drogi Krzyżowej. Unikatowe tytuły stacji jak „Ucałowanie krzyża”, „Podniesienie z upadku”, „Nie płaczcie nade mną” itp. mają służyć postrzeganiu cierpienia Chrystusa przez pryzmat nadchodzącej chwały. Synteza myśli teologicznej Wschodu i Zachodu, wyraźnie widoczna w obrazach, dała bodziec kompozytorowi do sięgnięcia do przebogatej spuścizny kultury chrześcijańskiej. Obrazy i cytaty z Pisma Świętego na nich umieszczone, zainspirowały go do odwołania się do chorału gregoriańskiego, muzyki bizantyjskiej, polifonii renesansowej, śpiewów cerkiewnych, medytacyjnych śpiewów z Taizé i muzyki ludowej. W efekcie powstało dzieło unikatowe i głęboko poruszające, zwłaszcza gdy jest wykonywane jako nabożeństwo Drogi Krzyżowej.


Lista utworów:
STACJA I - Skazany i samotny (Baryton) (Szczyciński Stanisław)
Wielbimy Cię (SATB) (Szczyciński Stanisław)
Ecce Venit hora (SATB i Baryton) (Szczyciński Stanisław)
STACJA II - Ucałowanie krzyża (Baryton, Alt, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Venite ad me (Chór żeński, Chór męski, Chorał, Burdon) (Szczyciński Stanisław)
STACJA III - Podniesienie z upadku (Baryton, Alt głos biały, Talerzyki) (Szczyciński Stanisław)
In omnibus (SATB i Baryton) (Szczyciński Stanisław)
STACJA IV - Spotkanie dwóch miłości (Baryton, Alt głos biały, Dzwoneczki) (Szczyciński Stanisław)
Et beata (Sopran, Alt I, Alt II) (Szczyciński Stanisław)
STACJA V - Powołanie (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Verumtamen bene fecistis (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA VI - Prawdziwy obraz (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Nos vero omnes (SATB i Burdon) (Szczyciński Stanisław)
STACJA VII - Moc powstawania (Baryton, Alt głos biały, Talerz) (Szczyciński Stanisław)
Nam virtus (SATB i Bas II) (Szczyciński Stanisław)
STACJA VIII - Nie płaczcie nade mną (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Quae enim (ATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA IX - Łaska wytrwania (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Propter quod non deficimus (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA X - Ogołocony (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Qui cum in forma Dei esset (solo) (Szczyciński Stanisław)
STACJA XI - Miłość ukrzyżowana (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Et ego si exaltatus (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA XII - Śmierć pokonana (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Amen, amen dico vobis (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA XIII - Oddany Matce (Baryton, Alt głos biały, Talerzyki) (Szczyciński Stanisław)
Quo abiit dilectus tuus (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA XIV - Cisza otchłani (Baryton, Alt głos biały, Talerzyki) (Szczyciński Stanisław)
Ego dormio (SATB) (Szczyciński Stanisław)
STACJA XV - Droga do Emaus (Baryton, Alt głos biały, Bęben daf) (Szczyciński Stanisław)
Et dixerunt (Szczyciński Stanisław)
Zostań z nami, Panie! (Szczyciński Stanisław)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland