•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Ask Me Now

Dostępne opracowania:

zróżnicowane (2)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (3)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
zróżnicowane: chór, głosy: SATB, ATTB, SSATTB, SATBar (1)
zróżnicowane: fortepian solo (część utworów), głos wokalny i fortepian lub keyboard lub gitara (część utworów), fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara (część utworów) (1)
więcej opracowań ...

Ask Me Now znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lawrence Robert, Sołtysik Włodzimierz, Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Lawrence Robert, Sołtysik Włodzimierz
Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe

polski Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 2 na 3 - 6 głosów a cappella. Pieśni obyczajowe i okolicznościowe


Ilość stron:44
Format:210 x 297
Opracowanie na:zróżnicowane: chór, głosy: SATB, ATTB, SSATTB, SATBar
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 4 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor i Głos wokalny chóralny - Baryton
O B S A D A 1 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor i Głos wokalny chóralny - Bas
O B S A D A 3 (1) : Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor I i Głos wokalny chóralny - Tenor II i Głos wokalny chóralny - Bas
O B S A D A 2 (1) : Głos wokalny chóralny - Sopran I i Głos wokalny chóralny - Sopran II i Głos wokalny chóralny - Alt i Głos wokalny chóralny - Tenor I i Głos wokalny chóralny - Tenor II i Głos wokalny chóralny - Bas
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058438
Produkty podobne:Lawrence Robert - Pieśni świeckie polskiego renesansu cz. 1 na 3-6 głosów a cappella. Pieśni królewskie.

W publikacji zostały zawarte wszystkie (z wyjątkiem pieśni miłosnych i cyklu Klabona) odnalezione do dzisiaj polskie świeckie pieśni wielogłosowe z XVI w. Zbiór zawiera także kompletne teksty (zapis w wersji oryginalnej, z zachowaniem polskiej pisowni, oraz - dla wygody wykonawców - wersja uwspółcześniona i poprawiona), wykaz źródeł i dotychczasowych edycji, oraz krótki komentarz historyczny do każdego utworu. Niektóre pieśni publikowane są po raz pierwszy. Wydanie II, uzupełnione.

Our collection contains all Polish polyphonic secular songs of the 16th century (except the love songs and the Klabon cycle), including several that have never been published before. This represents the first effort to collect this repertory, and we hope that continued research will enable us to add new, still unknown compositions. Because the songs were composed in relation to certain historic events, each one has been provided with a short editor's note. Full texts are given at the end of the collection. We give both the original text in the early Polish form and a corrected modern version for convenience.

Lista utworów:
Pieśń o posiędzieniu i o zniewoleniu żałosnym Ziemie Węgierskiej (ATTB) (Anonim)
Pieśń na śmierć Hieronima Łaskiego (ATTB) (Anonim)
Pieśń nowo uczyniona na wesele Wielmożnego Pana Jana Kostki (SATB) (Anonim)
Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota (SATBar) (Anonim)
Lament Jeronima Szafrańca, Starosty Chęcińskiego, o śmierci syna jego (ATTB) (Anonim)
Pieśń o łotrowskiem stanie obłudnych mnichów i mniszek (SATB) (Anonim)
Pieśń nowa, o szczęśliwej potrzebie pod Byczyną (SATBar) (Anonim)
Pieśń rokoszan Zebrzydowskiego (SSATTB) (Anonim)

Okładka: Kilcher Jewel, The Best Of Jewel

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Kilcher Jewel
The Best Of Jewel

angielski The Best Of Jewel


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gorenberg Steve
Wykonawca: Kilcher Jewel
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061048

Istnieją - szczególnie na scenie amerykańskiej - piosenkarki, które śpiewają o swoich ,,drogach życiowych" Do tej kategorii, jak i Sheryl Crow, Alanis Morissette czy Joan Osborne, należy również 27-letnia Jewel Kilcher. Jej inteligentny folk pop doskonale przemawia do amerykańskich dziewcząt, co potwierdzają milionowe nakłady sprzedanych płyt...
W książce znajdują się wybrane utwory Jewel Kilche.


12 hits for guitar from this Alaskan pop rock singer, including: Angel Standing By • Foolish Games • Hands • Intuition • Jupiter • Standing Still • Who Will Save Your Soul • You Were Meant for Me • and more.


Lista utworów:
Angel Standing By (Jewel)
Break Me (Jewel)
Foolish Games (Jewel)
Hands (Jewel Kilcher, Patrick Leonard)
Jesus Loves You (What About Me) (Jewel)
Jupiter (Jewel)
Life Uncommon (Jewel)
Standing Still (Jewel)
What's Simple Is True (Jewel)
Who Will Save Your Soul (Jewel)
You Were Meant For Me (Donny Hathaway, Jewel)

Okładka: Manson Marilyn, Lest We Forget - The Best Of

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Manson Marilyn
Lest We Forget - The Best Of

angielski Lest We Forget - The Best Of


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Moore Andrew, Stocker David
Autor okładki: Manson Marilyn
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061052

W książce znajdują sie największe hity Marilyn Manson, a wśród niespodzianek utwór "Personal Jesus" doskonale znany z repertuaru Depeche Mode.
Marilyn Manson nie od dziś nazywany jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych zespołów świata. Wszystko za sprawą szokującego wizerunku, nawiązań do Satanizmu i rozbrajającej szczerości wypowiedzi lidera grupy ukrywającego się pod pseudonimem Marilyn Manson. Wokalista tak naprawdę nazywa się Brian Warner, a swoją karierę rozpoczął od dziennikarstwa muzycznego. Jako dziennikarz, przyszły muzyk bardzo dobrze poznał meandry show biznesu, co niejednokrotnie potrafił później wykorzystać w swej działalności scenicznej. Marilyn Manson zaskoczył wszystkich fanów zapowiedzią, iż kompilacja nagrań jego zespołu - "Lest We Forget: The Best Of Marilyn Manson", będzie ostatnim wydawnictwem w jego karierze. Materiał ukazał się 27 września, a znalazł się na nim między innymi cover "Personal Jesus" z repertuaru Depeche Mode (także słynne "Sweet Dreams" Eurythmics i "Tainted Love" Soft Cell). Zespół Marilyn Manson dwukrotnie koncertował w Polsce. Po raz ostatni w czerwcu 2003 roku w Poznaniu. Wcześniejszy występ odbył się na warszawskim "Torwarze" (2001).


17 songs transcribed note-for-note from Manson's greatest hits compilation. Titles include: The Beautiful People • Disposable Teens • The Dope Show • The Love Song • Lunchbox • Mobscene • Personal Jesus • Rock Is Dead • Tainted Love • Tourniquet • and more. PARENTAL ADVISORY FOR EXPLICIT LYRICS.


Lista utworów:
Disposable Teens (Marilyn Manson)
Get Your Gunn (Marilyn Manson)
Long Hard Road Out Of Hell (Marilyn Manson)
Lunchbox (Marilyn Manson)
Mobscene (Marilyn Manson)
Personal Jesus (Depeche Mode)
Rock Is Dead (Marilyn Manson)
Sweet Dreams Are Made Of This (Eurythmics, NAS)
Tainted Love (Ed Cobb)
The Beautiful People (Marilyn Manson)
The Dope Show (Marilyn Manson)
The Fight Song (Marilyn Manson)
The Love Song (Jeff Bates, Marilyn Manson)
The Nobodies (Marilyn Manson)
The Reflecting God (Marilyn Manson)
This Is The New Shit (Marilyn Manson)
Tourniquet (Marilyn Manson)

Okładka: Lynyrd Skynyrd, Street Survivors

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Lynyrd Skynyrd
Street Survivors

polski Uliczne niedobitki
angielski Street Survivors


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Lynyrd Skynyrd
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078133

Kolekcja przebojów amerykańskiej grupy muzycznej Lynyrd Skynyrd. Początki zespołu sięgają roku 1964. Początkowo zespół występował pod nazwami: The Wild Thing, The Noble Five i One Per Cent. W 1972 przyjął nazwę Lynyrd Skynyrd (poprzez zniekształcenie imienia i nazwiska znienawidzonego nauczyciela - Leonarda Skinnera). Największy sukces grupy przypadł na lata 70., kiedy wokalistą był Ronnie van Zant. W 1977 roku w katastrofie lotniczej zginął on wraz z gitarzystą Stevem Gaines i wokalistką Cassie Gaines. Pozostali członkowie odnieśli spore obrażenia. W 1987 roku Lynyrd Skynyrd reaktywował się w zmienionym składzie. W niniejszej publikacji znajdziesz przeboje z albumu zatytułowanego "Street Survivor" a wśród nich m. in.: "Don't Ask Me No Questions", "Gimme Back My Bullets", "The Needle and the Spoon" i inne. Na końcu publikacji zawarto objaśnienia znaków zawartych w notacji muzycznej.

Authentic transcriptions in notes and guitar tab for all eight songs from Skynyrd's 1977 Street Survivors album, released just days before many members of the band were tragically killed in a plane crash. A rock classic!

Lista utworów:
Ain't No Good Life (Gaines Steve)
Honky Tonk Night Time Man (Haggard Merle)
I Know A Little (Gaines Steve Early)
I Never Dreamed (Zant Ronnie Van, Gaines Steve)
One More Time (Rossington Gary, Zant Rnnie Van)
That Smell (Collins Allen, Zant Ronnie Van)
What's Your Name (Rossington Gary, Zant Ronnie Van)
You Got That Right (Zant Ronnie Van, Gaines Steve Earl)

Okładka: Poison, Best Of Poison

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Poison
Best Of Poison

polski Największe przeboje Poison
angielski Best Of Poison


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Poison
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078134

Poison to amerykańska grupa muzyczna, która powstała w 1983 r. w Harrisburgu w stanie Pensylwania (USA). Częściowo ich muzyka (w latach 70.) nawiązywała do takich zespołów, jak New York Dolls, KISS, Cinderella, Boston, Aerosmith czy Cheap Trick. Późniejsza twórczość przybrała już charakter glam metalowy (lata 80.). Muzyka Poison charakteryzowała się stosunkowo prostymi, ale chwytliwymi, melodiami i hymnowymi gitarowymi riffami, a piosenki wydawały się często mniej ważne, niż jaskrawe kostiumy, ogromnie natapirowane fryzury, damski makijaż i gorączkowe występy. Niniejsza publikacja zawiera największe przeboje Poison w opracowaniu na gitary. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Look What The Cat Dragged In", "I Won't Forget You", "Cry Tough" czy "Your Mama Don't Dance".

14 guitar transcriptions from one of the greatest hair metal bands of the '80s! Rediscover big hair along with your favourite hits, all in authentic transcriptions with notes and tab.

Lista utworów:
Cry Tough (Poison)
Every Rose Has Its Thorn (Poison)
Fallen Angel (Poison)
I Want Action (Poison)
I Won't Forget You (Poison)
Life Goes On (Poison)
Look What The Cat Dragged In (Poison)
Nothin' But A Good Time (Poison)
Ride The Wind (Poison)
Something To Believe In (Poison)
Stand (Poison)
Talk Dirty To Me (Poison)
Unskinny Bop (Poison)
Your Mama Don't Dance (Poison)

Okładka: Różni, Songs Of The 1900's - 1900 -1909

cena 69,95 zł.


nuty.pl

Różni
Songs Of The 1900's - 1900 -1909

polski Piosenki dekady 1900 - 1909
angielski Songs Of The 1900's - 1900 -1909


Ilość stron:208
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: fortepian solo (część utworów), głos wokalny i fortepian lub keyboard lub gitara (część utworów), fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara (część utworów)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 3 (1) : Głos wokalny lub Fortepian lub Keyboard lub Gitara
O B S A D A 1 (1) : Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Głos wokalny i Fortepian lub Keyboard lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080093
Produkty podobne: - Songs Of The '60s

Wybór piosenek i utworów muzycznych z pierwszej dekady XX wieku (1900 - 1909). We wstępie znajduje się ilustrowany opis ówczesnych czasów. Piosenki posiadają zróżnicowane opracowanie. Część z nich posiada zapis dla fortepianu solo, część w typowym układzie PVG, a pozostałe na głos wokalny z akompaniamentem fortepianu, keyboardu lub gitary. Wśród wielu tytułów znaleźć można między innymi: "Bon Bon Buddy", "The Entertainer" czy "I Wonder Who's Kissing Her Now".


57 favorites, including: Anchors Aweigh • Bill Bailey, Won't You Please Come Home • By the Light of the Silvery Moon • Fascination • Give My Regards to Broadway • Glow Worm • Meet Me in St. Louis • The Merry Widow Waltz • Shine On Harvest Moon • Sweet Adeline • Take Me Out to the Ball Game • Yankee Doodle Boy • and more.


Lista utworów:
A Bird In A Gilded Cage (Tilzer Harry Von)
Anchors Aweigh (Zimmerman Charles A.)
Ask Her While The Band Is Playing (Herber Victor)
At Dawning (I Love You) op. 29 nr 1 (Eberhart Nelle Richmond)
Because (D'Hardelot Guy)
Bill Bailey, Won't You Please Come Home (Cannon Hughie)
Bon Bon Buddy (Bon Bon Baby) (Cook Will Marion)
By The Light Of The Silvery Moon (Edwards Gus)
Casey Jones (Newton Eddie)
From The Land Of Sky Blue Water op. 45 nr 1 (Cadman Charles Wakefield)
Has Anybody Here Seen Kelly? (Murphy C. W., Letters Will, Moore John Charles, McKenna William J.)
I Hear You Calling Me (Marshall Charles)
I Love, I Love, I Love My Wife, But Oh You Kid (Tilzer Harry Von)
I'm Afraid To Come Home In The Dark (Alstyne Egbert Van)
In The Good Old Summertime (Evans George)
In The Shade Of The Old Apple Tree (Alstyne Egbert Van)
Love Is Like A Cigarette (Herbert Victor)
Pomp And Circumstance (Elgar Edward Sir)
She Is Ma Daisy (Lauder Harry)
Take Me Out To The Ball Game (Tilzer Albert Von)
The Entertainer (Joplin Scott)
Toyland (Herbert Victor)
Yankee Doodle Boy (Cohan George M.)
Yip-I-Addy-I-Ay! (Flynn Jno. H.)
You're A Grand Old Flag (Cohan George M.)
Cuddle Up A Little Closer, Lovey Mine (Hoschna Karl)
Every Day Is Ladies' Day With Me (Herbert Victor)
Fascination (Marchetti F. D.)
Give My Regards To Brodway (Cohan George M.)
Glow Worm (Lincke Paul)
Harrigan (Cohan George M.)
I Love You Truly (Jacobs-Bond Carrie)
I Wonder Who's Kissing Her Now (Howard Jos. E.)
I Want What I Want When I Want It (Herbert Victor)
I've Got Rings On My Fingers (Scott Maurice)
Ida, Sweet As Apple Cider (Munson Eddie)
It's Delightful To Be Married (Scotto V.)
Just W-Wearyin' For You (Jacobs-Bond Carrie)
March Of The Toys (Herbert Victor)
Mary's A Grand Old Name (Cohan George M.)
Maxim's (Lehár Franz)
Meet Me In St. Louis, Louis (Mills Kerry)
The Merry Widow Waltz (Lehár Franz)
Mighty Lak' A Rose (Nevin Ethelbert)
Moonebeams (Herbert Victor)
On The Road To Mandalay (Speaks Oley)
Put On Your Old Grey Bonnet (Wenrich Percy)
School Days (Cobb & Edwards)
Shine On Harvest Moon (Bayes-Norworth Nora)
Stop Yer Tickling, Jock! (Lauder Harry)
Sweet Adeline (Armstrong Hanry W)
Sunbonnet Sue (Edwards Gus)
Tell Me Pretty Maiden (Stuart Leslie)
Under The Bamboo Tree (Cole Bob)
Vilia (Lehar Franz)
Wait Till The Sun Shines, Nellie (Tilzer Harry Von)
What You Goin' To Do When The Rent Comes 'Round? (Tilzer Harry Von)

Okładka: , Muzyka w Liturgii nr 56

cena 10,95 zł.


nuty.pl

Muzyka w Liturgii nr 56

polski Muzyka w Liturgii nr 56


Ilość stron:32
Format:160 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska, łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Borowiec ks.Krzysztof, Aleksandrowicz Miłosz, Pucia Mariusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083401

"Muzyka w Liturgii. Pomoce dla organistów i muzyków kościelnych" to kwartalnik zaadresowany do osób zainteresowanych śpiewem i muzyką liturgiczną, organistów, muzyków, dyrygentów prowadzących chóry, schole czy zespoły instrumentalne na terenie parafii, a także kapłanów, starających się w swych kościołach o uświetnienie liturgii. Czasopismo zawiera opracowania chóralne i akompaniamenty organowe oraz wokalno-instrumentalne opracowania pieśni religijnych. Redakcję czasopisma tworzą absolwenci i profesorowie Instytutu Muzykologii KUL.

W ZESZYCIE: PRELUDIA AUGUSTA FREYERA I INNE: Preludia A. Freyera; OPRACOWANIA FELIKSA KONOPASKA: Dobrodziejstwo modlitw; Gaudeamus igitur; Kto się w opiekę; O dobrodziejstwach Boga; Ufność w Bogu; Psalm „Wszechmocny Panie”; OPRACOWANIA JERZEGO PACZYŃSKIEGO: Zdrowaś bądź, Maryja; Wysławiajmy Chrysta Pana; Radośnie Panu hymn śpiewajmy.

ARTYKUŁY: Ludwik Gawroński, Noty biograficzne: August Freye, Feliks Konopasek.


Spis treści:

Preludia na organy Augusta Freyera
Opracowania Feliksa Konopaska (na trzy głosy równe)
Dobrodziejstwo modlitwy (na trzy głosy równe)
Gaudemaus igitur (na trzy głosy równe)
Kto się w opiekę (na trzy głosy równe)
O dobrodziejstwach Boga (na trzy głosy równe)
Ufność w Bogu (na trzy głosy równe)
Psalm "Wszechmocny Panie" (na trzy głosy równe)
Opracowania Jerzego Paczyńskiego (lud z towarzyszeniem organów)
Zdrowaś bądź Maryja (lud z towarzyszeniem organów)
Wysławiamy Chrysta Pana (lud z towarzyszeniem organów)
Radośnie Panu dziś śpiewajmy (lud z towarzyszeniem organów)
Artykuły
Noty biograficzne

cena 119 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Juwenilia op.5 i bez opusu-part. DZ.T.XII

polski Juwenilia op.5 i bez opusu-part. DZ.T.XII
angielski Juvenilia Op.5 and without opus number
niemiecki Jugendwerke Op.5 und ohne Opuszahl


Ilość stron:178
Format:240 x 312
Opracowanie na:zróżnicowane
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
opisów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084470

Pojęcie "juweniliów" oznacza utwory szkolne, ćwiczenia kompozytorskie powstałe w pierwszych trzech latach studiów Heinricha Urbana, to jest od jesieni 1895 do wiosny 1898 roku. Jedynie pierwsza z kompozycji umieszczonych w tomie - miniatura Chant de mai na fortepian - reprezentuje wcześniejsze utwory skomponowane w latach warszawskich. Miniatura jest najstarszą zachowaną i samodzielnie napisaną kompozycją Karłowicza.
W publikacj znajdziemy utwory na fortepian solo (Chant de mai, Walc G-dur, Andante F-dur, Rondo I formy , II formy i II formy, Fuga B-dur nr.2, Preludium D-dur i fuga Podwójna G-dur op.5, Sonatina d-moll (cz.I), Sonata B-dur (cz.I). Na skrzypce i fortepian Impromptu D-dur, Na wiolonczelę i fortepian Serenada G-dur oraz Serenada marcowa z kotem. Marsz na chór instrumentów dętych. Der Tag verrinnt (Upływa dzień) kanon na dwa głosy żenskie i fortepian: słowa: Hermann Kletke, tłum: Ignacy Ziółkowski,


Lista utworów:
Chant de mai na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Walc G-dur na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Andante F-dur na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo I formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo II formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo III formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Fuga B-dur na fortepian nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Preludium D-dur i figa podwójna G-dur na fortepian op. 5 (Karłowicz Mieczysław)
Sonatina d-moll (cz.I) na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Sonata B-dur (cz.I) na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Impromptu D-dur na fortepian i skrzypce (Karłowicz Mieczysław)
Serenada G-dur na wiolonczelę i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Serenada marcowa z kotem na skrzypce i wiolonczelę (Karłowicz Mieczysław)
Marsz na chór instrumentów dentych (Karłowicz Mieczysław)
Der Tag verrinnt - Upływa dzień - kanon na dwa głosy żeńskie i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Liebesleben - Życie to miłość - kanon na dwa głosy i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Wandervöglein - Ptaszę wędrowne na dwugłosowy chór żeński i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
W blasku księżycowym (Im Mondschein) na trzygłosowy chór żeński i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Mein bester Freud, du Rauschewald na czterogłosowy chór męski a cappella (Karłowicz Mieczysław)
Szczęście na czterogłosowy chór mieszany a cappella (Karłowicz Mieczysław)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland