•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

A tu vera

Dostępne opracowania:

akompaniament nagrany na płytach CD - komplet 2 płyty (1)
fortepian solo (1)
gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy (1)
gitara solo (1)
głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian (1)
książka (8)
więcej opracowań ...

A tu vera znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Szweykowski Zygmunt Maria, Polemics on the musica moderna

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Szweykowski Zygmunt Maria
Polemics on the musica moderna

angielski Polemics on the musica moderna


Ilość stron:72
Format:130 x 185
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056604

Publikacja w języku angielskim i włoskim. W serii "Practica musica" pragniemy udostępnić zarówno studiującym, jak i wszystkim interesującym się kulturą muzyczną wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli, oceny dzieł muzycznych, problematyki wykonawczej, techniki kompozytorskiej itp., wypowiedzi pochodzące zarówno od teoretyków i muzyków - praktyków, jak miłośników i obserwatorów tej sztuki. Będą to więc zarówno teksty o dużym ciężarze gatunkowym, jak też refleksje o charakterze mniej systematycznym, traktujące o poszczególnych problemach nurtujących przedstawicieli kultury muzycznej danej epoki. Dziś wiele takich wypowiedzi, zwłaszcza pochodzących z dawnych wieków, zachowało się w unikalnych egzemplarzach drukowanych lub tylko w kopiach rękopiśmiennych. Nieraz dotąd niezauważone lub zapomniane, stanowią cenne źródło do znajomości epoki. Poszczególne zeszyty serii obejmują albo jedną wypowiedź, albo - jeśli są to wypowiedzi krótkie, poruszające zbliżoną tematykę - po kilka w jednym zeszycie, lub czasami są to wyjątki z większych dzieł dotyczące jednego problemu. Wszystkie teksty zawarte w serii "Practica musica" stanowią materiał ściśle źródłowy. [Fragment wstępu książki] Tom I zawiera wypowiedzi Agostino Agazzariego: "La musica ecclesiastica dove si contiene la vera diffinitione della musica come scienza" ["Muzyka kościelna, gdzie się zawiera prawdziwe określenie muzyki jako wiedzy"] oraz Marco Scacchiego: "Breve discorso sopra la musica moderna" ["Krótki wywód o muzyce współczesnej"]


Spis treści:

La musica ecclesiastica dove si contiene la vera diffinitione della musica scienza
Ecclesiatical Music Containing the True Definition of Music as Sciene
Note
Marco Scacchi. Breve discorso sopra la musica moderna
Brief Discourse on the Modern Music
Note

Okładka: Carter Tim, Szweykowski Zygmynt M., Polemnics on the 'Musica Moderna' 1

cena 25,25 zł.


nuty.pl

Carter Tim, Szweykowski Zygmynt M.
Polemnics on the 'Musica Moderna' 1

Ilość stron:74
Format:128 x 183
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL057045

AGAZZARI AGOSTINO (1578–1640), wł. kompozytor i teoretyk muzyki; 1602–06 działał w Rzymie jako praefectus musicae w Collegium Germanicum, także kapelmistrz w Seminario Romano, od 1607 był kapelmistrzem w katedrze w Sienie; jeden z najwcześniejszych przedstawicieli monodii i stylu koncertującego w szkole rzym.; w traktacie Del sonare sopra'l basso con tutti li stromenti... (1607) sformułował zasady basso continuo; utwory gł. rel. (4 księgi Sacrae cantiones, psalmy, msze, motety), także świeckie (madrygały, dramat pastoralny Eumelio 1606).
MARCO SCACCHI (1602 - 1685), włoski kompozytor, uczeń G.F. Aneria. Od ok. 1621 r. przebywał w Warszawie, początkowo jako członek kapeli królewskiej, potem jej dyrygent. Komponował liczne madrygały, szereg mszy, motety. Jest również autorem szeregu pism z zakresu teorii muzyki.
Niniejsze wydanie z serii Practica Musica prezentuje szkoły, praktykę i teorię muzyki.


Spis treści:

Editors' note
Agostino Agazzari
La musica ecclesiastica dove contiene la vera diffinitione della musica come scienza
Ecclesiasticas Music Containing the True Definition of Music as Science
Note
Marco Scacchi
Breve discorso sopra la musica moderna
Brief Discourse on the Modern Music
Note
Index of names

Okładka: Morones Eric J., 101 Saxophone Tips

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Morones Eric J.
101 Saxophone Tips

angielski 101 Saxophone Tips


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059762

W publikacji tej omówionych jest 101 ciekawostek o saksofonie, m. in.: budowa instrumentu począwszy od ustnika (Mouthpiece Anatomy, Stop Sticky Pads), notacja palcowa (High - Note Fingerings), statywy do instrumentu (Get a Good Sax Stand) i wiele, wiele innych. Do publikacji dodatkowo dołączona jest płyta CD, na której nagrane są przykładowe utwory, w których zawarte są następujące zagadnienia muzyczne: odmiany skal muzycznych (chromayczna, melodyczna, diatoniczna, eolska), budowa akordów z przewrotami, progresje i wiele innych...


This book presents valuable how-to insight that saxophone players of all styles and levels can benefit from. The text, photos, music, diagrams, and accompanying CD provide a terrific, easy-to-use resource for a variety of topics, including: techniques; maintenance; equipment; practicing; recording; performance; and much more!


Spis treści:

Find the Right Reed
Stop Sticky Pads
Teeth Patches
Good Finger Technique
Ligatures
Stuff It
Key - Spring Tension
Jaw - Dropping
Metal vs. Rubber
Building Vibrato
Organize Your Practice
Sound Bad = Good Practice
Multiphonics
Harmonic Minor
Harmonic Minor Lick
Interval Training
Play With a Tuner
Taking the Lead
Plaing Second Alto
Record Yourself
Build Your Music Library
Buy Solo Transtriptions
Get a Leak Light
Find a Good Repairpersons
Is Your Reed Sealing?
Fix Warped Reeds
Avoid Squeaks
Listen to All Styles
Set up a Home Studio
Know Your Major Scales
Blues Scales
Many Blues Scales Forms
Bird Blues
Growling
Horn Hygiene
Get Horn Insurance
Sax in the Back Seat
Reed Guards
ii-V-I Progression
ii-V-I Pattern
Join a Band
Play, Play, Play
Mile High Horn
Give Your Neck a Break
Get a Good Sax Stand
Do your Homework
Doubles Your Pleasure
Own Several Music Stands
Read the Changes
Swing It!
Get a Stage Microphone
Doodle Tonguing
Subscribe to Music Magazines
Study with Several Teachers
Practice Overtones
Plaing Low Notes
Hitting the Hight Notes
High-Note Fingerings
High-Note Exercise
The Collector's Piece!
Always Use Metronome
Choose the Right Mouthpiece
Mouthpiece Anatomy
Don't Be a Copycat
Train Your Ears
Practice Hard Scales First
How to Practicde Tunes
Practice Changes with a Piano
The Mouthpiece Cap
The Scoop
Buy Music Play - Alongs
Duck Calls?
Get Some Earplugs
Keep a Pencil in Your Case
Shed the Sweet Tooth
The Enternal Triangle
Tonguing It All
Hello, My Name Is...
Reed Adjustment
Breathe Correctly
Take Gigant Steps
Choose the Right Case
Palm Keys
Try Stronger
Reeds
Plaing Fast
Protect the Neck
Try a New Neck
Transcribe Solos
Quit Your Jawing
Studio Sessions
Mind Your Minors
Neck Straps
Learn How to Transpone
Practice Softly
Practice Long Tones
Buing a Professional Horn
ID, Please
Build Your Repertoire
Don't Blow These Off
Safe Sax

Okładka: Kringel Chris, Funk Bass

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Kringel Chris
Funk Bass

Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059763

Publikacja ,,Bass Method" jest praktycznym przewodnikiem nauki gry na gitarze basowej. W książce omówione są: gryf gitary, podstawowa teoria muzyki, skale muzyczne, interwały, triady, harmonizacja, konstrukcje akordów, skale pentatoniczne, harmonia modalna, substytuty akordów i reharmonizacje (książka jest napisana w języku angielskim). Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD. Na płycie tej znajduje się 99 ścieżek dźwiękowych do ćwiczeń, w wersji demo oraz w wersji tzw. play along, w której nagrany jest tylko sam akompaniament.


The Hal Leonard Funk Bass Method is your complete guide to learning funk bass. It uses real funk songs to teach you the basics of grooving and soloing funk bass in the style of Flea, Victor Wooten, Marcus Miller, Rocco Prestia, and many others. Songs include: Brick House • Can't Stop • Fire • Higher Ground • I'll Take You There • Let's Groove • Pick up the Pieces • Stay • Sumthin', Sumthin' • What Is Hip • and more.


Lista utworów:
Amazing Grace (Charlotte Church, Elvis Presley, Steve Vai, Tramaine Hawkins)
Brick House (Commodores)
Can't Stop (Hanson, Red Hot Chili Peppers, Rick James)
Come Original (311)
Fire (Delirious?, Jimi Hendrix, Ohio Players, Soulfly, Yngwie Malmsteen)
Funny (Boz Scaggs, Marcus Miller)
Higher Ground (John Denver, Red Hot Chili Peppers, Stevie Wonder)
Hot Water (Mark King, Mike Lindup, Philip Gould, Wally Badarou)
I'll Take You There (BeBe and CeCe Winans, The Staple Singers)
Let's Groove (Earth, Wind & Fire)
Love And Happiness (Al Green, Mabon Hodges)
Love Games (Mark King, Philip Gould)
Pick Up The Pieces (Average White Band)
Rockin' Robin (Bobby Day, Michael Jackson)
Sex In A Pan (Bela Fleck and the Flecktones)
Stay (Chaka Khan and Rufus, Eternal, Jeremy Camp, Lisa Loeb & Nine Stories, Maurice Williams & The Zodiacs, The Four Seasons)
Stay With Me Tonight (Raymond Edward Jones)
Sumthin', Sumthin' (Maxwell)
Virtual Insanity (Jason Kay, Toby Smith)
What Is Hip (Tower Of Power)

Okładka: Maloof Rich, The Hard Rock Masters

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Maloof Rich
The Hard Rock Masters

angielski The Hard Rock Masters


Ilość stron:96
Format:210 x 273
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Maloof Rich
Autor okładki: Segev Rahav
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059792

Publikacja zawiera biografie poszczególnych artystów i ich zespołów, m.in.: Jane's Addiction, the Red Hot Chili Peppers, Kiss, The Foo Fighters, Alice in Chains, AC/DC, and Soundgarden; opisy stylów i technik wykonawczych oraz lekcje prezentujące wykorzystanie tych technik w praktyce. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD, na której znajdują sie prezentacje poszczególnych ćwiczeń.


This book unleashes the secrets of 15 guitarists from the bands that have shaped today's hard rock guitar sound, including Jane's Addiction, the Red Hot Chili Peppers, Kiss, The Foo Fighters, Alice in Chains, AC/DC, and Soundgarden. Each chapter offers biographical portraits, details on gear setup and tone, analysis of playing techniques, and several music examples. The CD illustrates all the examples from the book, played with each artist's preferred equipment.


Spis treści:

Introduction
Notation Symbols
Ace Frehley of Kiss
Angus Young of AC / DC
Eddie Van Halen
Dave Navarro
Kim Thayil of Soundgarden
Jerry Cantrell
Dean DeLeo
Dave Grohl of Foo Fighters
On the CD
Acknowledgments
Photo Credits
About the Authors

Okładka: Boytim Joan Frey, The Second Book Of Soprano Solos

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
The Second Book Of Soprano Solos

Opracowanie na:akompaniament nagrany na płytach CD - komplet 2 płyty
Rodzaj produktu:płyta CD
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL060454
Produkty podobne:Boytim Joan Frey - Pierwsza książka na sopran solo - z. 2
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos - Part II
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos


Step up to the next level with more student repertoire, continuing from The First Book of Solos and The First Book of Solos - Part II. The more than 30 songs in each book require a little more vocal range and musical sophistication, but are still decidedly student material.


Lista utworów:
A Pastoral (Francesco Maria Veracini)
A Spring Morning (Henry Carey)
Art Is Calling For Me (Victor Herbert)
Bescheidebne Liebe (Wolf)
Das Verlassene Magdlein(Maid Fo)
Die Nacht (Franz Schubert, Richard Strauss)
Down In The Forest (Landon Ronald)
Fiocca La Neve(Snow) (Cimara)
Hark! The Echoing Air (Henry Purcell)
Hear My Prayer, O Lord (Antonin Dvorak)
La Zingara (Donizetti)
Les cloches (Claude Debussy)
Love's Philosophy (Roger Quilter)
My Heart Ever Faithful (Johann Sebastian Bach)
My Heart Is Like A Singing Bird (C. Hubert H. Parry)
O Divine Redeemer (Repentir) (Charles Gounod)
Oh! Had I Jubal's Lyre (Handel)
Shepherd! Thy Demeanour Vary (Brown/Wilson)
Sleep, Gentle Cherub, Sleep Descend (Thomas Arne)
Song Of The Blackbird (Roger Quilter)
Take O Take Those Lips(Beach Hha
The Sun Shall Be No More Thy Light (Maurice Green)
The Sun, Whose Rays Are All Ablaze (Sir Arthur Sullivan)
These Are They Which Came(Gaul)
To The Birds (A des Oiseaux) (Georges Hue)
Un Moto Di Gioja (Wolfgang Amadeus Mozart)
Vergebliches Standchen (Brahms)
Vieille Chanson (Georges Bizet)
Villanelle (I Saw The Swift Swallow Flying) (Eva Dell'Acqua)

Okładka: Boytim Joan Frey, The Second Book Of Soprano Solos

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
The Second Book Of Soprano Solos

angielski The Second Book Of Soprano Solos


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060860
Produkty podobne:Boytim Joan Frey - Pierwsza książka na sopran solo - z. 2
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos - Part II
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos

W tomie tym zaprezentowanych zostało 29 oryginalnych pieśni na sopran z towarzyszeniem fortepianu. Znajdziemy tu utwory m.in. Bacha, Haendla, Brahmsa i Debussy'ego, a więc pochodzące z różnych epok muzycznych. Publikacja ta przeznaczona jest dla śpiewaków średniozaawansowanych.


Step up to the next level with more student repertoire, continuing from The First Book of Solos and The First Book of Solos - Part II. The more than 30 songs in each book require a little more vocal range and musical sophistication, but are still decidedly student material.


Lista utworów:
A Pastoral (Francesco Maria Veracini)
A Spring Morning (Henry Carey)
Art Is Calling For Me (Victor Herbert)
Bescheidebne Liebe (Wolf)
Das Verlassene Magdlein(Maid Fo)
Die Nacht (Franz Schubert, Richard Strauss)
Down In The Forest (Landon Ronald)
Fiocca La Neve(Snow) (Cimara)
Hark! The Echoing Air (Henry Purcell)
Hear My Prayer, O Lord (Antonin Dvorak)
La Zingara (Donizetti)
Les cloches (Claude Debussy)
Love's Philosophy (Roger Quilter)
My Heart Ever Faithful (Johann Sebastian Bach)
My Heart Is Like A Singing Bird (C. Hubert H. Parry)
O Divine Redeemer (Repentir) (Charles Gounod)
Oh! Had I Jubal's Lyre (Handel)
Shepherd! Thy Demeanour Vary (Brown/Wilson)
Sleep, Gentle Cherub, Sleep Descend (Thomas Arne)
Song Of The Blackbird (Roger Quilter)
Take O Take Those Lips(Beach Hha
The Sun Shall Be No More Thy Light (Maurice Green)
The Sun, Whose Rays Are All Ablaze (Sir Arthur Sullivan)
These Are They Which Came(Gaul)
To The Birds (A des Oiseaux) (Georges Hue)
Un Moto Di Gioja (Wolfgang Amadeus Mozart)
Vergebliches Standchen (Brahms)
Vieille Chanson (Georges Bizet)
Villanelle (I Saw The Swift Swallow Flying) (Eva Dell'Acqua)

Okładka: Parkening Christopher, Sacred Music For The Guitar - Volume 1

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Parkening Christopher
Sacred Music For The Guitar - Volume 1

polski Muzyka sakralna na gitarę solo, z. 1
angielski Sacred Music For The Guitar - Volume 1


Ilość stron:32
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065402
Produkty podobne:Parkening Christopher - Sacred Music for the Guitar, Vol. 2

"Sacred Music for the Guitar" jest serią nowych aranżacji, transkrypcji i kompozycji obejmujących muzykę poszczególnych epok. Prezentowana książka zawiera utwory sakralne takich kompozytorów, jak: J. S. Bach, Roland H. Prichard, John Hughes, William Moore, E. Humperdinck i A. T. Olajida Olude.


Seven inspirational arrangements, transcriptions and compositions covering traditional Christian melodies from several centuries. These selections appear on the Parkening album Sacred Music for the Guitar. Includes: Preludium (Bach) • Our Great Savior • God of Grace and God of Glory (2 guitars) • Brethren, We Have Met to Worship • Deep River • Jesus, We Want to Meet • Evening Prayer.


Lista utworów:
Brethren, We Have Met To Worship (Christopher Parkening)
Deep River (Christopher Parkening)
Evening Prayer (Christopher Parkening)
God Of Grace And God Of Glory (Christopher Parkening)
Jesus, We Want To Meet (Christopher Parkening)
Our Great Savior (Hyfrydol and Variation) (Christopher Parkening)
Praludium 'We Thank Thee, Lord, We Thank Thee' from Cantata 29 (Christopher Parkening)

Okładka: Gumm Alan, Music Teaching Style

cena 223,95 zł.


nuty.pl

Gumm Alan
Music Teaching Style

polski Muzyczne style nauczania
angielski Music Teaching Style


Ilość stron:192
Format:178 x 254
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065612

Publikacja Alana Gumma jest prezentacją stylów nauczania muzyki. Autor przedstawia nietypowe podejście do sztuki nauczania, a także popiera idee anegdotami i cytatami wielkich artystów i mistrzów. Głównym celem sposobów nauczania Gumma jest zdobycie doskonałego doświadczenia w nauczaniu i osiągnięcie trwałego sukcesu.


Music Teaching Style is an exciting, balanced approach to student performance, music learning and personal change. Written in an informal, engaging style, the text is highlighted by anecdotes, quotations, challenges for self-reflection, and techniques used by the author and top professionals in the field. The result - a fulfilling, productive and successful music teaching experience.


Spis treści:

Part 1. Overview
1. Setting the Context
Need for a Definition
Related Concepts
Personality
Learning Styles
Effective teaching
Conclusion
Discussion questions
2. Establishing a definition
The nature of music teaching style
Principle of tradicity
Several behaviors but one style
Stable and pervasive
Underlying focus
Many ways to be effective
Principle - based teaching
A clear and distinct definition
A new vantage point
A three - level model
Conclusion
Discussion questions
Part 2. Dimensions of music teaching style
3. Assertive teaching
Assertive vs. Aggressive
Cycle of teaching
Clear directions
Monitor student behavior
Specific feedback
Anticipating problems
Recognize cycles of misbehavior
Classroom rules
Consequences
Alerting
Conclusion
Discussion questions
4. Nonverbal motivation
Visual appearance
Proximity
Pacing
Conclusion
Discussion questions
5. Time efficiency
Concepts of time
Quickness
Quantity
Active learning
Conclusion
Discussion questions
6. Positive learning environment
Contingent approval
Transactional teaching
Time to think
Clarification
Encouragement
Elaboration
Awareness of student realities
Interpersonal relations
Conclusions
Discussion questions
7. Group dynamics
Self - responsibility
Student-to-student interactions
Leadership
Social loafing
Individualized listening and reading
Conclusion
Discussion questions
8. Music concept learning
Comprehensive musicianship
Concept of music
Questioning
Accountability
Questions as assessment
Handling incorrect answers
Types of questions
Critical thinking
Conclusion
Discussion questions
9. Artistic music performance
Multimodal learning
Asural Imagery
Psychomotor learning
Sound-to-performance cycle
Metaphor
Modeling and movement
Emotion and enthusiasm
Conclusion
Discussion questions
10. Student independence
Students as innovators
Creativity
Affective learning
Transformational teaching
Deepest levels of questioning
Discussion and dialogue
Student input in decision - making
Acceptance
Conclusion
Discussion questions
Part 3. Revealing your style
11. Types and trends of style
Prototypes
Comprehensive musicianship focus
Performance priorities
Intellectual focus
Group interaction priorities
Behavior management priorities
Styles that lack priority
Developmental teaching
Self - reflective stage
Broadening stage
Interdependent transition
Deepenning stages I and II
Development through insight
Conclusion
Discussion questions
12. Sorting out priorities
Trade offs
The Tyranny of time
Too much or too little control
Broader activity or deeper reflection
Principle of tradicity
Teacher - agenda interactions
Student - focused interactions
Subject matter interactions
You cannot touch learning
Conclusion
Discussion questions
Part 4. Choosing a new direction
13. Know yourself
Psychological controls
Internal - external
Time perceptions
Detail - holistic perspectives
To judge or not to judge
Absolute - relative
Background experience
We teach as we were taught
We teach what we know
Where we teach affects how we teach
Identity shapes our interactions
Conclusion
Discussion questions
14. Know your students
Developmental learning
External to internal
Dependent to independent
Student motivetion
Conclusion
Discussion questions
15. Know your subject matter
Music performance skills
Music knowledge
Creative experiences
Planning for balance in subject matter
Conclusion
Discussion questions
16. Learn what learning looks like
Define learning outcomes
Monitor learning
Conclusion
Discussion questions
17. Choose your focus
You get what you pay for
Focus away from the teacher
Focus on music
Refine your vision
18. Establish a set of principles
Make success the focus
Focus on all students' success
Get out of the way as the focus
Maintain a successful pace
Be independently succesfful
Teach deeply as well as broadly
Teach comprehensively
Final conclusion
About the author
Music teaching style inventory
Learning style glossary
References
General bibliography

Okładka: Sebastian z Felsztyna, Modus Regulariter Accentuandi

cena 15,85 zł.


nuty.pl

Sebastian z Felsztyna
Modus Regulariter Accentuandi

łaciński Modus Regulariter Accentuandi


Ilość stron:28
Format:140 x 190
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Morawski Jerzy
Redaktor: Morawski Jerzy, Szweykowski Zygmunt Maria, Kowalewicz Henryk
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066165

"Modus regulariter accentuandi" jest jednym z bardziej popularnych traktatów muzycznych przypisywanym Sebastianowi z Felsztyna. Z pierwszej połowy XVI w. znamy parę, w niewielkim stopniu różniących się od siebie, wydań tego dzieła. Po raz pierwszy opublikował je Jan Haller w 1518 r. w Krakowie. Drugie znane wydanie ukazało się również w Krakowie, w 1525 r. nakładem drukarni Hieronima Witora. Do naszych czasów zachowało się w polskich bibliotekach po kilka egzemplarzy tych wydań. Podstawę niniejszej reprodukcji starającej się ukazać zabytek w jego pierwotnej postaci - w formie możliwie najbardziej zbliżonej do pierwodruku, z zachowaniem wszelkich charakterystycznych dla niego elementów techniczno-drukarskich, a więc bez późniejszych naleciałości, dodatków i zanieczyszczeń, które w trakcie opracowania wydawniczego poddano niezbędnym zabiegom retuszerskim stanowi egzemplarz przechowywany obecnie w Bibliotece Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu, sygn. XVI Qu 1886.
Książka zawiera posłowie w języku polskim i angielskim.

The "Modus regulariter accentuandi" is one of the more popular musical treatises ascribed to Sebastian of Felsztyn. A few reeditions dating from the first half of the sixteenth century containing only insignificant changes have come down to us. It was first published by jan Haller in 1518 in Cracow. The second edition also appeared in Cracow, issued in 1525 by the printing house of Hieronim Wietor. Several copies of this publication are preserved in polish libraries at the present time. The copy used as the basis for the present reproduction is kept in the Library of the Ossoliński National Institute at Wrocław (XVI Qu 1886). The reproduction is designed to show the source, as far as possible, in its original form, with all its characteristic technical typographic features. For this reason later accretions, additions and contaminations have been removed in the course of preparation.

Okładka: Jovanovic Rob, George Michael. The Biography

cena 117,95 zł.


nuty.pl

Jovanovic Rob
George Michael. The Biography

angielski George Michael. The Biography


Ilość stron:234
Format:165 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074212

George Michael is an enigma. While he is one of the most open and vocal pop superstars on the planet, he also fiercely protective of his privacy. From the formation of Wham! In 1981 he immediately found fame and fortune beyond his wildest dreams. His music formed the soundtrack to the 1980s and he achieved all of this despite growing up in a dysfunctional family where his father openly proclaimed that George had no talent. Wham! Split in 1986 but Michael went on to greater things as a solo artist. Along the way he has been embroiled in several controversies, but in a refreshing change to other superstars, he has been happy to address his issues head-on in the media. A court case with Sony; an arrest in a Los Angeles public toilet; minor run-ins over class-C drugs; and traffic offences in London. Rob Jovanovic's new biography of George Michael tackles the issues that formed the superstar today and his place as a cultural icon. It also for the first time analyses Michael's musical output and groundbreaking videos, right up to his triumphant 2006 tour, the first in 15 years as Michael returned from the music wilderness.

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

cena 263,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

polski Domowy kurs rejestracji dźwięku, nagrywania, cz. 2
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 2


Ilość stron:252
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078017
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

Publikacja jest drugą częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Obecna część jest przeznaczona dla osób z podstawową znajomością pojęć technicznych. Poszczególne lekcje zawierają liczne ilustracje, a także przykłady muzyczne na dołączonych do książki płytach CD. Autor - Let Bill Gibson - przekazuje informacje, których potrzebujesz, aby udoskonalić rejestracje dźwięków za pomocą domowego sprzętu nagrywającego. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume two covers: impedance and wiring (high impedance vs. low impedance, terminology, balanced vs. unbalanced); bass guitar (electric/synth, recording, mic techniques, EQ); harmonics/overtones/partials; vocals (recording, mic techniques, effects, EQ); acoustic piano and rhodes (recording, mic techniques, signal processing, sampled sounds, EQ); recording synthesisers (recording, combining textures, EQ, brass); the total recording session (instruments, preparing the recorder, media selection, time code); panning and stereo imaging; mixdown to master product (mixdown machine, tape choice, theories and concepts, setup procedure; building the mix; preparing master for duplication).

Spis treści:

Introduction
Chapter 1 - Impedance and Wiring
Basic Terminology
Compatibility Between Hi Z and Lo Z
Balanced vs. Unbalanced
Basic Terminology
Unbalanced Guitar Cables
Balanced Cables
Conclusion
Chapter 2 - Bass Guitar
Electric Bass
Condition of the Bass
Direct Box / Direct In (DI)
The Bass Level
Instrument Differences
Musical Style
Recording Levels for Bass
Mic Techniques
Compressing the Bass
Equalization
Panning
Reverb
Synth Bass
Plugging the Synth Bass In
Miking the Synth Bass
Performance of the Synth Bass Part
Bass Range and EQ
Compressing the Synth Bass
Recording Level for the Synth Bass
Panning Synth Bass
Effect and the Synth Bass
Acoustic Bass
Close - Miking the String Bass
Conclusion
Chapter 3 - Harmonics / Overtones / Partials
The Difference Between Harmonics, Overtones and Partials
Conclusion
Chapter 4 - Vocals
Mic Techniques
Placement
Distance
Small Room vs. Large Room
Moving - Coil / Ribbon
Condenser
Effects
Stylistic Considerations
Wind Screen
Repairing a Problem Plosive
Electronic Plovive Repair
The Proximity Effect
Bass Roll-off
The Pad
Different Sounds of Different Pickup Patterns
Positioning the Microphone
Compressor / Limiter / Gate / Expander
Dynamic Range
Compression
Sibilance
The De-esser
Equalization
Recording Environment
Physical Aids
Intonation
Headphones
Punch In / Punch Out
Perseverance
Panning
Common Vocal Effects
Delay
Slapback
The Electronic Double
The Electronic Triple
Regeneration
Reverb
Predelay
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Backing Vocals
Conclusion
Chapter 5 - Acoustic Piano and Rhodes
Grand Piano
The Basics
Mic Choice and Technique
Stereo or Mono
Instrument Maintenance
Setting the Mood
Processing Pano Sounds
No Two Pianos Sound Identical
Recording Levels
Equalizer the Piano
Compressing the Piano
Exciting the Piano
Reverberation
Miking the Vertical Piano
Sampled Piano Sounds
Rhodes - type Sounds
Rhodes Effects
Equalizing the Rhodes
Conclusion
Chapter 6 - Recording Synthesizers
Recording Synths: Strings, Pads, Bell-like Sounds, Brass and Effects
Live in vs. Mic in Through DI
Line In
DI Can Color the Sound Adversely
String and Pads
Layering
Equalizing Pads
Dynamic Processing the Synth
Reverb
Combining Textures
Exciter
Chorus, Flanger, Phase Shifter
Panning
Delay
Bell - like Sounds
Equalizing the Bell - like Sounds
Panning Bell - like Sounds
Compression
Reverb
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Brass
Mic Technique
Levels
Brass Samples
Brass Equalization
Panning
Reverb
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Delay
Special Effects
Conclusion
Chapter 7 - Panning and Stereo Imaging
Speaker Position and Choice
Mic Techniques
The Head
Assignment
3:1 Principle
Panning
Reverberation
Space in a Space
Combining Wet and Dry
Delay
Panning
Chorus/ Flanger / Phase Shifter
Monitors and Your Stereo Image
Conclusion
Chapter 8 - The Total Recording Session
Planning
Tracks
Envision the Final Products
Instrument
Tuning
Strings
Getting the Recorder Ready
Cleaning and Demagnetizing
Demagnetizing the Analog Tape Machine
Cleaning the Analog Recorder
Tones on the Analog Recorder
Tones on the Digital Recorder
Media Selection
Magnetic Tape / Video Tape
Recordable CDs / Hard Drives
Tape Storage Is a Critical Condiseration
Time Code
Striping SMPTE
Getting the Sequencer to Follow SMPTE
Tightening the Arrangement
Contents of Arrangement
Reference Lead Vocal
Backing Vocals
Bounce to Track One
Electric Guitar to Track Four
Punch-Ins
Acoustic Guitar to Track Five
Final Vocal to Track Three
Lead Guitar to Track Six
Conclusion
Chapter 9 - Mixdown to Master to Product
Mixdown Machine
Basic Proceudre for Alignment (Mixdown and Multitrack)
Playback Alignment
Record EQ
Reference Tones
Reference Tone
Starting the Mix / Zeroing the Board
Tape Choice
Outboard Gear to Have on Hand
Tape Speed
Automation
Multiple Sets of Monitors
Comparison to Other Projects
The Spherical Approach to Panning and Positioning in the Mix
EQ: The Cumulative Effect
Mixing Theories and Building Concepts
Mix Approach
The Arrangement
Characteristics of a Good Mix
Strong and Solid, But Controlled, Lows
Mids Distributed Evenly Among Various Instruments
Strong, Smooth Highs That Are Easy to Listen To
Balance
Depth
Width
Momentum
Consistency
Sounds Good in Stereo and Mono
Approaches to Mixing That I've Found Ineffective
Signs of an Amateur Musical Recording
Basic Setup Procedure
Once You Select and Prepare the Multitrack and Mixdown Machines
Arranging During Mixdown
Multiple Mixes
Mix Versions
Building the Mix
Kick Drum / Bass Guitar
Pan the Cymbals for a Natural Sound
Live Toms
Drum Machine Toms
Drum Set Overhands (Live)
Bass
Lead Vocal
Compression
Expander
Vocal EQ
Exciter
Simple Delay
Add Backing Vocals
Comping Keyboards and Rhythm Guitars
Filling in the Holes With the Guitar or Keys
Lead Parts
Solos
Mix Levels
Fades
Preparing the Mixed Master for Duplication
Editing
Mastering
Different Mixes
Conclusion
GLossary
Index

Okładka: Pace Robert, Bosco And Kitty's Piano Magic

cena 59,95 zł.


nuty.pl

Pace Robert
Bosco And Kitty's Piano Magic

polski Magiczny fortepian Bosco i Kitty
angielski Bosco And Kitty's Piano Magica


Ilość stron:24
Format:305 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Pace Robert
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079874

Bajeczka muzyczna opowiadająca o przygodzie z fortepianem psa Bosco i kotki Kitty. Historia ma na celu przedstawić najmłodszym miłośnikom muzyki, że dźwięki mogą być wysokie i niskie, głośne i ciche, oraz rozwinąć u nich świadomość istnienia dźwięków i ich sposobów wydobycia. Całość opatrzona jest kolorowymi ilustracjami. Do publikacji dołączono płytę CD z nagraną bajką.


This lavishly illustrated story book introduces the very young child to the basic notion that musical sounds can be either high or low, soft or loud, slow or fast, or combined in various ways. These musical concepts are explored via the 'Twins' and 'Triplets' - groups of two and three black keys - to develop the tactile, aural and visual awareness prerequisite to all further music learning. Encourages kids to think in motion, deal with several concepts simultaneously, and be creative.


Lista utworów:
Bosco and Kitty's Piano Magic (Pace Robert)

Okładka: Pace Helen, Pre-school Music, Moppets' Rhythms And Rhymes Child's Book

cena 42,95 zł.


nuty.pl

Pace Helen
Pre-school Music, Moppets' Rhythms And Rhymes Child's Book

polski Szkoła gry na fortepianie dla dzieci w wieku przedszkolnym
angielski Pre-school Music, Moppets' Rhythms And Rhymes Child's Book


Ilość stron:48
Format:305 x 230
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080045
Produkty podobne:Pace Helen - Moppets' Rhythms And Rhymes - Teacher's Book
Pace Robert, Pace Helen - Pre-school Music, Music Of Moppets, Book 1

Niniejsza książka powinna być używana z publikacją "Moppets' Rhythms and Rhymes" dla nauczycieli. Publikacja jest zbiorem gier muzycznych i piosenek mających na celu wykształcić poczucie rytmu u dzieci w wieku od 4 do 7 lat. Zabawy mogą być przeprowadzone z małą grupą dzieci w przedszkolu, jak również z jednym uczniem podczas lekcji muzyki lub początkowych zajęć gry na fortepianie. Szczegóły prowadzenia zajęć podane są w osobnej publikacji dla nauczyciela.

This book is to be used in conjunction with Moppets' Rhythms and Rhymes, teacher's Book.
Moppels' Rhythms and Rhymes is a collection of game songs set to strongly rhythmical verses (some Mother Groose) for children from four through seven. While this may seem like a wide age span, Rhythms and Rhymes Teacher's Book explains how the various activities can be used to suit several levels of development.
Rhythms and Rhymes focuses on strengthening the children's innate sense of rhythm and their understanding of melodic direction through body movements, the use of the piano keyboard, rhythm instruments and rhythmical poems and games. It should be used with groups of at least four.
Although the book is planned specifically as a part of the Music for Moppets pre-piano course to be given in the teacher's own music studio, it can also be used very effectively in nursery school, kindergarten, and first grade.
On completion of the Music for Moppets course, the children should be well prepared to continue in a more formalized study for piano, or any other instrument.

Lista utworów:
My Name Song
Left Side
Right Side
Handy Pandy
Finger Wiggler Game
Copy Cat
Play - A - Story
Higgley Piggley
Copy Cat
Ride a Cock Horse
Barber Barber
Rub a dub dub
Mocassin and Beads
Humming Song
See-Saw, Sacaradown
Mister Bunny
Ol' Dan Tucker
Major Song
Minor Song
Major-Minor
Johnny by the hand
Clap and Guess
If Your Mama - If Your Papa

Okładka: Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin, Musikunterricht. Grundschule

cena 43,95 zł.


nuty.pl

Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin
Musikunterricht. Grundschule

polski Nauka muzyki. Szkoła podstawowa
niemiecki Musikunterricht. Grundschule


Ilość stron:152
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Noll Günther, Rauhe Hermann
Kod produktu:NPL077607

Niemiecki podręcznik do nauki muzyki dla szkół podstawowych, wydany w 1977 roku. Zawarto tu liczne utwory przeznaczone do śpiewania oraz grania na instrumentach, oraz materiał z zakresu teorii muzyki dotyczący m. in. notacji muzycznej, budowy akordów, gam durowych i molowych, rodzajów znaków chromatycznych, interwałów, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.
Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, brak zagnieceń, okładka nosi ślady użytkowania, oprawa twarda.


Spis treści:

Vorwort
Musik kann etwas erzählen
Musik kann etwas erzählen (I)
Musik kann Geräusche aus der Natur darstellen
Windgeräusche
Wassergeräusche
Regen und Gewitter
Tierstimmen
Musik kann Geräusche aus der Umwelt darstellen
Auf dem Bahnhof
Im Zirkus
Musik kann etwas erzählen (II)
Tiere in der Musik
Musik kann von Menschen und Fabelwesen erzählen
Musik kann etwas erzählen (III)
Musik kann Stimmungen und Gefühle ausdrücken
Musik kann ganze Geschichten erzählen
Die Zauberhirsche (Bartók)
Der Feuervogel (Strawonsky)
Till Eulenspiegel (Strauss)
Ein nächtliches Abenteuer (Wagner)
Wie man Musik macht
Wie man Musik macht (I)
Klinger und Klangpunkte
Klopfen und trommeln
Ein Abenteuer im Urwald
Zupfen und streichen
Blasen
Oriffinstrumente - Klangformen
Was wir wissen
Wie man Musik macht (II)
Wie Instrumente klingen
Holzblasinstrumente
Blchblasinstrumente
Ein Bläserquintett (Hindemith)
Klangfarbenpartituren
Instrumente in verschiedenen Lebensbereichen
Was wir wissen
Unsere Stimme als Instrument
Unsere Stimme als Instrument (I)
Kasperle-Theater
Geisterstunde
Die Bremer Stadtmusikanten
Unsere Stimme als Instrument (II)
Sprache und Sprechen
Ein musikalisches Abenteuer (Ligeti)
Nonsense für Stimmen (Petrassi)
Stimmen unterscheiden sich
Der menschliche Kehlkopf
Was wir wissen
Klänge haben verschiedene Eigenschaften
Klänge haben verschiedene Eigenschaften (I)
Klänge: Töne und Geräusche
Laut und leise in der Musik
Das Echo
Der Wind
Die Abschidssinfonie (Haydn)
Was wir wissen
Klänge haben verschiedene Eigenschaften (II)
Schnell und langsam in der Musik
Der Gleichschlag / Der Takt
Lang und kurz in der Musik
Pausen
Das hölzerne Männlein
Jetzt ist's Nacht (Hindemith)
War wir wissen
Hoch und tief in der Musik
Der g-Schlüssel / Das Fünfliniensystem
Sprünge als Signale und Rufe
Verschieden hohe Töne klingen zusammen
Was wir wissen
Wie Musik notiert wird
Wie Musik notiert wird (I)
Musik wird verschieden aufgezeichnet
Eine Tonleiter
Der Ton "b"
Der Ton "fis"
Ceciderunt in profundum (Telemann)
Die chromatische Tonleiter
Ein Sonnenaufgang (Haydn)
Chromatische Töne klingen zusammen (Ligeti)
Schritte und Sprünge
Spiel mit verschiedenen Noten und Sprüngen
Die punktierte Note
Das Orchester (Haydn)
Eine rhythmische Partitur
Tanz der Tiere
Was wir wissen
Wie Musik notiert wird (II)
Verschiedene Notenschlüssel
Quodlibet (Bach)
Spiele im g-Schlüssel und f-Schlüssel
Chromatische Reihen
Motive aus "Der Gnom" (Mussorgsky)
Zwei besondere Reihen
Zwei Reihen aus Ganztonschritten
Die Durtonleiter
Die Molltonleiter
Überraschungen (Haydn)
Verschiedene Intervalle
Wenn alle Tag Montag wär
Der Reise Mutakirorikatum (Guggenmos)
Dreiklaenge
Wir begleiten mit Dreiklängen
Was wir wissen
Wie Musik gemacht ist
Wie Musik gemacht ist (I)
Gliederungen
Fröhlicher Landmann (Schumann)
Aus der Wassermusik (Händel)
Ein Abend auf dem Lande (Bartók)
Das Rondo
Urians Reise um die Welt (Claudius)
Fagottkonzert (Mozart)
Was wir wissen
Wie Musik gemacht ist (II)
Gliederung durch Kontraste
Der Teufel von Salamanca (Körner)
So kann man Musik beschreiben (Ligeti)
Gliederung durch Veränderung
Ein Thema aus Motiven (Leopold Mozart)
Thema mit Variationen (Mozart / Beethoven)
Allmähliche Veränderungen
Was wir wissen
Musik in unserer Umwelt
Musik in unserer Umwelt (I)
Auf dem Jahrmarkt
Auf dem Schulweg. Ein Würfelspiel
Musik in verschiedenen Lebensbereichen
Musik in inserer Umwelt (II)
Wer alles Musik macht. Aus einer Fernsehzeitung
Welche Musik wird gemacht? Ein Rundfunkprogramm
Anlässe zum Musikmachen
Wir spielen Programmdirektor
Ein Musikstück - verschiedene Eindrücke
Umgang mit Musik
Musik im Warenhaus
Umwelt und Lärm
Musik in der Werbung
Was wir wissen





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland