•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Gitara op. 54 nr 2

Dostępne opracowania:

gitara solo (12)
więcej opracowań ...

Gitara op. 54 nr 2 znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Mudarra Alonso de, Fantazja X na gitarę

cena 9,5 zł.


nuty.pl

Mudarra Alonso de
Fantazja X na gitarę

polski Fantazja X na gitarę
angielski Fantasia No. 10
niemiecki Fantasie Nr. 10


Ilość stron:6
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Gruszka Alina
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003754

Alonso Mudarra (ur. 1500 r., zm. 1580 r. w Sewilli) - hiszpański wirtuoz grający na dworze Herzogów z Guadalajary. Od 1547 roku był kanonikiem w Katedrze Sewilskiej.


Lista utworów:
Fantazja nr 10 (Mudarra Alonso de)

Okładka: Sor Fernando, Sonate Op.15 No 2

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Sor Fernando
Sonate Op.15 No 2

polski Sonata, op. 15 nr 2
francuski Sonate Op.15 No 2


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cacéres Oscar
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL048640

Fernando Sor (1778-1839) - jeden z najpopularniejszych kompozytorów gitarowych XIX wieku. Urodził się w Barcelonie, a podstawowe lekcje w zakresie śpiewu, gitary, organów i kompozycji przyjmował w klasztorze Montserrat w Catalonii. Mając 17 lat napisał swoją pierwszą operę "Telemaco en la Isla de Calipso", która została wykonana w Barcelonie. Sor skomponował łącznie 63 utwory gitarowe. Sonata op. 15 nr 2 jest dziełem zawierającym w sobie elegancję, oraz delikatność.
Utwór przeznaczony dla średniozaawansowanych gitarzystów.

Without doubt Faernando Sor is one of the most important composers for guitar in the opening years of the 19th century. He was born in 1778 in Barcelona, and in the famous Benedictine monastery at Montserrat in Catalonia he received a through groundig in singing, organ, guitar and composition. While only 17 he wrote his first opera, Telemaco en la Isla de Calipso, which was successfully performed in Barcelona. Fernando Sor left a legacy of 63 compositions for guitar, including Sonatas, Studies, sets of Variations and Fantasias. The influence of Haydn and Mozart can be clearly seen in his work, and indeed his entire output is dominated by the classical style. This aspect is perfectly demonstrated in his Fantasia in A major op. 4 no. 2, which bears witness to the elegance and mastery of Sor's composition.

Lista utworów:
Sonata op. 15 nr 2 (Sor Fernando)

Okładka: Szalonek Witold, Oberek nr 3 na gitarę

cena 6,95 zł.


nuty.pl

Szalonek Witold
Oberek nr 3 na gitarę

polski Oberek nr 3 na gitarę
angielski Oberek no 3 for guitar


Ilość stron:4
Format:230 x 300
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Wieczorek Franciszek
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL054934

,,Oberek nr 3" Witolda Szalonka napisany został na gitarę solo. Przeznaczony jest dla gitarzystów średniozaawansowanych.


Lista utworów:
Oberek nr 3 (Szalonek Witold)

Okładka: Granados Enrique, Danzas Espanolas Complete For Guitar

cena 114,95 zł.


nuty.pl

Granados Enrique
Danzas Espanolas Complete For Guitar

Ilość stron:62
Format:217 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059865
Produkty podobne:Granados Enrique - Danza Espanola Nr. 2 op. 37 für 2 Gitarren

Tryptyk Argentyński niemieckiego kompozytora muzyki klasycznej w opracowaniu na gitarę klasyczną.


Lista utworów:
Galante
Oriental
Fandango
Villanesca
Andaluza o Playera
Rondalla aragonesa
Calesera
Sardana
Romantica
Melancolica
Arabesca
Bolero

Okładka: Valderrabano Anriquez de, Pavanas

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Valderrabano Anriquez de
Pavanas

polski Pavana
hiszpański Pavanas


Ilość stron:4
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: hiszpańska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063581

Pavana Enriqueza de Valderrabano (1500 - 1557) - kompozytora muzyki renesansowej. Valderrabano znany jest głównie z dokonanych transkrypcji dzieł takich kompozytorów, jak: Willaert, Layole, Mounton y Bauldoin, Gombert, Verdelot, Morales i wielu innych twórców przede wszystkim epoki renesansu. Prezentowana publikacja zawiera Pavanę skomponowana w 1547 roku.



Lista utworów:
Pavanas (Valderrabano Enriquez de)

Okładka: Valderrabano Anriquez de, Gardame Las Vacas

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Valderrabano Anriquez de
Gardame Las Vacas

francuski Gardame Las Vacas


Ilość stron:4
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063592

Zeszyt zawiera utwór "Gardame las vacas" skomponowany przez Anriqueza de Valderrabano w 1547 roku. Transkrypcji na gitarę dokonał Emilio Pujol.
Emilio Pujol Villarubi urodził się w Granadelli, małej wiosce niedaleko Lerida (Hiszpania) 7 kwietnia 1886 roku, a zmarł w Barcelonie w 1980 roku. Uważa się go za ojca XX wiecznej muzykologii i dydaktyki gitarowej. Był uczniem Francisco Tarregi, którego zawsze podziwiał zarówno jako artystę i jako człowieka.



Lista utworów:
Gardame las Vacas (Valderrabano Anriquez de)

Okładka: Villa-Lobos Heitor, 5 Preludes - No. 3 In A Minor

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Villa-Lobos Heitor
5 Preludes - No. 3 In A Minor

polski 5 Preludiów - nr 3, a-moll
angielski 5 Preludes - No. 3 In A Minor


Ilość stron:2
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063613

Trzecie preludium ze zbioru pięciu preludiów na gitarę, brazylijskiego kompozytora Heitor'a Villa-Lobos'a, urodzonego w Rio de Janeiro w 1887 roku. Twórczość Lobosa obejmuje kilka oper, operetkę, balety, oratorium, 12 symfonii o programowych tytułach, poematy symfoniczne, koncerty fortepianowe, 2 wiolonczelowe, na gitarę, na harfę, oraz utwory kameralne.



Lista utworów:
5 Preludes - No. 3 In A Minor (Villa-Lobos Heitor)

Okładka: Sor Fernando, Progressive Studies from Opp. 31, 35 and 60 for Guitar, Vol. 1

cena 77,95 zł.


nuty.pl

Sor Fernando
Progressive Studies from Opp. 31, 35 and 60 for Guitar, Vol. 1

polski Etiudy progresywne na gitarę op. 31, 35 i 60, z. 1
angielski Progressive Studies from Opp. 31, 35 and 60 for Guitar, Vol. 1
niemiecki Fortschreitende Etüden für Gitarre, Band 1 aus op. 31, 35 und 60


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Kappeler René
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068477
Produkty podobne:Sor Fernando - Progressive Studies from Opp. 31, 35 and 60 Vol. 2

Fernando Sor (1778 - 1839) to jeden z najpopularniejszych kompozytorów gitarowych XIX wieku. Urodził się w Barcelonie, a podstawowe lekcje w zakresie śpiewu, gitary, organów i kompozycji przyjmował w klasztorze Montserrat w Catalonii.
Prezentowane Etiudy Sora pochodzą z op. 31, 35 i 60 i zostały zebrane w trzech częściach. Obecny zeszyt jest pierwszym z kolei.

Fernando Sor was born in Barcelona on 14 February 1778. He was beyond doubt the leading guitarist of the early 19th century. His works for guitar, particularly his etudes, reveal a superior level of musicianship.
Sor's Etudes opp. 31, 35 and 60, which have been collected in these 3 volumes, are among the most important pedagogical pieces of the Classical period. Indended for practical use in guitar lessons, they are arranged in increasing order of difficulty. Only a few etudes which I consider of lesser value have been omitted from the collection.

Lista utworów:
Etiuda C-dur op. 35 nr 1 (Sor F.)
Etiuda a-moll op. 60 nr 5 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 60 nr 10 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 60 nr 13 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 35 nr 2 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 60 nr 6 (Sor F.)
Etiuda D-dur op. 31 nr 3 (Sor F.)
Etiuda G-dur op. 60 nr 14 (Sor F.)
Etiuda E-dur op. 60 nr 15 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 31 nr 9 (Sor F.)
Etiuda G-dur op. 31 nr 5 (Sor F.)
Etiuda C-dur op. 60 nr 7 (Sor F.)
Etiuda G-dur op. 60 nr 19 (Sor F.)
Etiuda F-dur op. 31 nr 11 (Sor F.)

Okładka: Leavitt William, A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

cena 198,95 zł.


nuty.pl

Leavitt William
A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

polski Wspóczesna szkoła na gitarę - części 1,2,3 - całość
angielski A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete


Ilość stron:432
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Feist Jonathan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076172
Produkty podobne:Leavitt William - A Modern Method For Guitar - Volume 2
Leavitt William - A Modern Method For Guitar, Volume 1
Leavitt William - Méthode Moderne De Guitare: Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition) - Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition), Volume 1

Trzy częściowa szkoła gry na gitarze Williama Leavitta, zebrana została w jednej publikacji. Jest ona wykorzystywana do nauki gry na gitarze w prestiżowym Berklee College of Musik. Część pierwsza zajmuje się harmonią, melodyką, akompaniamentem a także podstawowymi technikami (np. arpeggio). W części drugiej wprowadzone zostają zagadnienia interwałów, przewrotów akordów, improwizacji, gitary rytmicznej i gry w duecie. Część trzecia pogłębia wiedzę zdobytą wcześniej.

Now guitarists can have all three volumes of this classic guitar method in one convenient book! Created by popular demand, this new edition of the method used as the basic text for the renowned Berklee College of Music guitar program is a complete compilation of the original Volumes 1, 2, and 3. Innovative solos, duets and exercises progressively teach melody, harmony and rhythm. Perfect for the serious guitar student and instructor alike.

Lista utworów:
Lullaby [Brahms, Johannes]
Merrily We Roll Along
White Coral Bells
Old Macdonald Had A Farm
The Cobra [Leavitt, William]
The Pebble [Leavitt, William]
Two-part Invention (No.13) [Bach, Johann Sebastian]
My Old Kentucky Home [Foster, Stephen]
Long, Long Ago
The Waltz [Leavitt, William]
Andante (Symphony No.94 'The Surprise') [Haydn, Franz Joseph]
Home On The Range
Rock Candy [Leavitt, William]
An Ancient Rock [Leavitt, William]
Accidentally [Leavitt, William]
Another Waltz [Leavitt, William]
Big Ben [Leavitt, William]
Duet For Dot [Leavitt, William]
Duet For Two [Leavitt, William]
Frere Jacques
Giant Steps [Leavitt, William]
America, The Beautiful

Spis treści:

Book 1
Section I
Tuning, the staff, clef sign, common note values
Notes in the first position
Sea to sea (duet)
Note and chord review (upper register)
One, two, three, four (duet)
Rhythm accompaniment
Review (lower register)
Imitation duet
Sharps and flats
Here we go again (duet)
Rhythm accompaniment (bass notes and chords)
Eight notes - counting and picking
Etude no. 1 (duet)
Rests, tied notes, dotted notes
Etude no. 2 (duet)
First solo
Rhythm accompaniment (chord diagrams explained)
Second solo
Etude no. 3 (duet)
Picking etude no. 1 (Right hand development)
Etude
Two, two (duet)
Key of G Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Sixteenth notes
Duet in G
Picking etude no. 2
Another duet in G
Key of F Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams and grand barre)
Duet in F
The triplet
Waltz in F (solo)
Key of of A Minor (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Pretty pickin' (duet)
Dotted eight and sixteenth notes
Key of E minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Take your pick (duet)
Rhythm accompaniment (movable chord forms)
Chromatic scale (first position)
Speed studies
Key of D Minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Endurance etude (Picking etude no. 3)
Key of B flat (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Duet in B flat
Reverse alternate picking study
Key of D Major (scale in first position)
Duet in D
Rhythm accompaniment
Key of E flat Major (scale in first position)
Movable chord forms
Chord simplification and substitution chart
Picking - a different technique
Dynamic etude no. 4 (duet)
Key of A major (first position)
Duet in A
Duet in E flat
Section 2
Position playing
Major scales (C Major, fingering type 1, second position)
Chord etude no. 1
Etude no. 5 (duet)
Reading studies (C Major, fingering type 1, second position)
Ballad (duet)
Movable chord forms
Chord forms (derivative fingerings)
Rhythm accompaniment - right hand technique
Picking etude no. 4
F Major scale (Fingering type 1A, second position)
Chord forms
Chord etude no. 2
Another duet in F
Reading studies (F Major, fingering type 1A, second position)
Play it pretty (duet)
Chord forms
Triplet study
Speed study - fingering type 1
Speed study - fingering type 1A
G Major scale (fingering type 2, second position)
Dottef eight and sixteenth study
Waltz for two (duet)
Chord forms
Reading studies (G Major, fingering type 2, second position)
Blues in G (duet - muffled effect)
Chord etude no. 3
Rhythm accompaniment - right hand technique (basic latin beat)
Picking etude no. 5
Short and sweet (duet)
D Major scale (fingering type 3, second position)
Chord forms
Melodic rhythm study no. 1 (syncopation)
Chord etude no. 4
Staccato, legato
Reading studies (D Major, fingering type 3)
Dee-oo-ett (duet)
Chord forms
Speed study - fingering type 2
Speed study - fingering type 3
A major scale (fingering type 4, second position)
Chord etude no. 5
Reading studies (A Major, fingering type 4, second position)
Tres sharp (duet)
Sixteenth note study
Chord forms
Speed study - fingering type 4, second position
Chord forms
Second position review
Chord forms Quarter note triplets
Major scales in third position (B flat, E flat, A flat, D flat)
Third position review
Chord forms
Major scales in first position (A flad, D flat)
First position review
Major scales in fourth position (G, D, A, E)
Chord forms
Fourth position review
Chord forms
Author's notes
Index
Book 2
Section 1
Four basic major scale fingering patterns (explanation)
C Major Scale - Ascending - 5 Positions
C Major Scale - Descending - 5 Positions
"Getting Up There" (Duet)
"Chord Etude No. 6" (Solo)
Melodic Rhythm Study No. 2
Triads (3 Note C Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
F Major Scale - Ascending - 5 Positions
F Major Scale - Descending - 5 Positions
"Another Waltz for Two" (Duet)
Chord Forms and Speed Study
Triads (F Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
Rhythm Guitar - The Right Hand (4/4 and 2 beat)
"Chord Etude No. 7" (solo)
G Major Scale - Ascending - 5 Positions
G Major Scale - Descending - 5 Positions
"Sea - See - Si" (Duet)
Chord Forms
Triads (G Chords) and Finger Stretching Exercises
D Major Scale - Ascending - 5 Positions
D Major Scale - Descending - 5 Positions
"Melodic Rhythm Study No. 3" (Duet)
Intervals
Triads (D Chords... across and up the fingerboard)
A Major Scale - Ascending - 5 Positions
A Major Scale - Descending - 5 Positions
"Chord Etude No. 8" (Solo)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Rock Style Ballad)
Chord Forms
"Tranquility" (Duet)
Triads (A Chords...across and up the fingerboard)
B Major Scale - Ascending - 5 Positions
B Major Scale - Descending - 5 Positions
"Waltz in B" (Duet)
Melodic Rhythm Study No. 4 (6/8) and Finger Stretching Exercises
Triads (B Chords...across and up the fingerboard)
Pentatonic Scales
Tremolo Study
E Major Scale - Asending - 5 Positions
E Major Scale - Descending - 5 Positions
Chord Forms
Major Scale Review - Positions II, III, V
Major Scale Construction (Explanation)
Triads (Eb Chords...across and up the fingerboard)
Theory Diatonic Triads in Major Keys (Explanation)
Diatonic Triads - Key of G Maj.
Diatonic Triads - Key of F Maj.
Diatonic Triads - Key of B Maj.
Diatonic Triads - Key of Es Maj.
5th Positions Study" (Duet)
Major Triads Exercises (up the fingerboard - all strings)
Minor Triads Exercise (up the fingerboard - all strings)
Section 2
One Octave Arpeggios - Triads (In G) and "Glissando" (Expl.)
Real Melodic (Or Jazz) Minor Scale (Expl.)
C Real Melodic Minor - 5 Positions
Rhythm Guitar - The Right Hand (Shuffle Rhythm)
Speed Study
Chord Forms
"Melodic Rhythm Study No. 5" (Duet)
One Octave Arpeggios - Triads (in D and C)
Chord Forms and "Slur" (Expl.)
"Trill"
Theory - Diatonic 7th Chords in Major Keys (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In G)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In C)
G Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Maj. Triad from the Root
"Chord Etude No. 9" (Solo)
"The Wanderer" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Waltz)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In F)
Theory - Chord Scale Relationships - Diatonic Str's (Expl)
D Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 3rd in the Bass
Two Octave Arpeggios - G Maj. Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Maj. Triad from the 5th
Rhythm Guitar - The right hand (Jazz Waltz)
"Interved Mordent" and "Mordent" (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In B)
A Real melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Minor Triad from the Root
"Appogiatura" and "Turn" or "Grupeto" (Expl.)
"Melodic Rhythm Study" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Cha Cha and Beguine)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In Es)
Theory - Chord Scale Relationships (Non-Diat. Min. 7 and Maj.)
7th position study" (Duet)
"Solo in G"
B Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 7th in the Bass
"Chord Etude No. 11" (Solo)
Two Octave Arpeggios - G Minor Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Minor Triad from the 5th
Key Signatures (Explanation)
Theory - Chord to chord motion (A Brief Discussion)
Chromatic Scale
Es Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms and "Chord Etude No. 12" (Solo)
Speed Study
Two Octave Arpeggios - C Diminished Triad from the Root
G Dim. Triad from the 3rd, D Dim. Triad from the Root
"Melodic Rhythm Study No. 7" (Duet)
Whole Tone Scales
Rhythm Guitar - The Right Hand (Bossa Nova)
Two Octave Arpeggios - B, Fis and D Augmented Triads
Chord Scale Relationships (Theory) - Non - Diatonic
Minor 6th and (unaletered) Dom.7 chords
"Solo in D"
Index
Book 3
Evolution of Twelve Major Scale Fingering Patterns
A Refined Definition of Position
Speed Study
Solo in Bb
Rhythm Guitar – The right hanad (rhumba)
Explanation of voices in chords
Triad Stuides
Adjacent Strings
Major Scales – Position II
Principal Real Melodic Minor Scales – Position II
Triad studies – chords in G major
Arpegios – Three note chords -major triads
Arpegios – Three note chords -minor triads
About chord symbols
Reference chart for major sscale gingering types
Major scales – poisition III
Melodic rhythm study No. 8 (duet)
About Practising
Triad Studies – chords in F Major
Technical study
About chord construction
Major scales – position IV
Principal Real Melodic Minor Scales – Position IV
Chord construction – four part harmony
Arpeggios
Rhythm Guitar – The right hanad (Tango, Merengue)
C major scale (12 position)
Natural minor scale
Modes – A brief discussion
Harmonic minor scales
A harmonic minor (nine position)
A minor etude (solo)
Melodization of triads
Recognition of melodic degrees- Altered 5 and #4
About chord voicind
Arpeggios – four note F chords
Arpeggios – four note G chords
Chord scale relationships
Major scales position V
Principal Real Melodic Minor Scales – Position V
Chord construction – three note voicings
Melodization of tonic major triads
Melodization of tonic and subdominant minor chords
Diminished scale in position
Chord construction
Recognition of melodic degrees- Dominant 7 chords
Speed study
Arpeggios – Four note Bb chords
Arpeggios – Four note D chords
Melodic rythm study no 9 (duet)
Rhythm Guitar – The right hanad (Mambo, bolero, conga)
Legato Staccato
F Major scale
D harmonic minor (nine positions)
Etude in D minor (solo)
Melodic Embellishment – The Appogiatura
Rhythm Guitar – The right hanad (5/4 swing)
About altered chords and chord degrees
Arpeggios – four note Eb Chords
Arpeggios – four note A chords
Chord construction
Melodization of I Minor chords with harmonic minor scale
Arpeggio studies
Melodic rhytmic study no. 10 (duet)
Major scales – Position VII
Chords (three notes) melodization of diminished triads
Chords (three notes) melodization of augmented triads
Arpeggios – four note Db chords
Arpeggios – Four note B chords
Rhythm Guitar – The right hanad (Samba)
Polka -dot (polka duet)
Major Scales – Position VIII
Chords (three notes) melodization of tonic major chords
Melodization of minor 7 chords as Vim7
Subdominant major chords
Minor 7 chords
Arpeggios – Four note F# chords
Arpeggios – Four note Gb chords
Arpeggios – Four note C# chords
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords – open voicings – all inversions
B major scale (Twelve positions)
G harmonic minr (Nine positions)
Etude in G Minor (solo)
Arpeggios – Diminished chords (spelling most used)
Arpeggios – Dominant 7(b5)
Theory: Diatonic 7 Chords – Harmonic Minor (Including Diatonic Substitutions)
Arpeggio and scale study
Cords Melodization of subdominant minor 6 chords
Major scales – position X
Principal Real Melodic Minor Scales – Position X
Chords (Three note voicings) Major 6 and 7 chords – close and open voicings
Chord construction – five part harmony
Five note arpeggios
Daydreams duet
Five note arpeggios
D major scale
B harmonic minor
B minor etude (solo_
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
About chord progression (cycle 5)
Theory: Interchangeable chord structure
Rhythm Guitar – The right hanad (Joropo, Nanigo)
Arpeggio study – seventhchords
Chords (Three note voicings) melodization of Minor 7 chords as IIIm7
Five note arpeggios
Chords (Three note voicings) minor 7 and minor 6 chords – close and open voicings
Iim7-V7I chord study
Chord-scale relationships – special alterations on dominant 7 chords
Pretty please (duet)
Five-note arpeggios
Harmonization of a melody – from a lead sheet with chords indicated
Eb Major Scale (Twleve positions)
C Harmonic minor (nine positions)
Etude in C minor (solo)
Chord scale relationships – major chords, minor 7 chords
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Five note arpeggios
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Rhythm Guitar – The right hanad (Paso Doble)
Chord study – Minor 7 with 5b in the bass
Chord spelling – five note arpeggios – Minor (maj7/9) and Dominant 7 (b5, b9) chords
A major scale (Twelve positions)
F# Harmonic minor
F# minor etude
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7 (b9) sus4 and dominant 9(b5) chords
Chord (three notes) study in F major and study in F harmonic minor
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7+9 sus4 and dominant 9(b5) chords
Additional fingerings for minor scales
Chord-scale relationship
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the 5th degree
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the root
Chord spelling – five note arpeggios – minor 9(b5) chords
About improvisation
„It's Late” (duet)
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 3rd degree
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 7rd degree
Scale – chord relationship – Major, Harmonic minor, Real minor, Whole tone and diminished scales as related to chords

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na gitarę

cena 40 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na gitarę

polski Słynne transkrypcje na gitarę


Ilość stron:44
Format:230 x 300
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082853

Zbiorem „Słynne transkrypcje” pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.


Lista utworów:
Polonez B-dur posth. - (transkr. w A-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Mazurek E-dur - (transkr. w D-dur J.N.Bobrowicz) op. 6 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 7 nr 5 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (trnskr. J.Oberbek) op. 17 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Mazurek D-dur - (transkr. W.Jacobs) op. 33 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 56 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek a-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 67 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Mazurek a-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 68 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek F-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 68 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Preludium e-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 28 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Preludium h-moll - (transkr. w gis-moll F.Tárrega) op. 28 nr 6 (Chopin Fryderyk)
Preludium A-dur - (transkr. w D-dur J. Oberbek) op. 28 nr 7 (Chopin Fryderyk)
Preludium H-dur - (trankr. w e-dur F. Tárrega) op. 28 nr 11 (Chopin Fryderyk)
Preludium es-moll - (trankr. w e-moll J.Oberbek) op. 28 nr 14 (Chopin Fryderyk)
Preludium Des-dur - (transkr. w A-dur F.Tárrega) op. 28 nr 15 (Chopin Fryderyk)
Preludium c-moll - (transkr. w cis-moll J.Oberbek) op. 28 nr 20 (Chopin Fryderyk)
Grande valse brillante a-moll - (transkr. w e-moll F.Tárrega) op. 34 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Walc As-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 69 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Walc a-moll op.posth. (transkr. J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Walc Es-dur posth. (transkr. w E-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Largo Es-dur podth. (transkr. w D-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Fuille d'Album posth. (transkr. J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Życzenie - (transkr. J.Oberbek) op. 74 nr 1 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Sochacki Janusz, Preludia dekoracyjne zeszyt 1

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Sochacki Janusz
Preludia dekoracyjne zeszyt 1

polski Preludia dekoracyjne zeszyt 1


Ilość stron:14
Format:300 x 220
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083547

Publikacja zawiera współczesne preludia na gitarę solo napisane w sposób prosty, lecz niebanalny. Nawiązują do dawnego języka harmonicznego oraz-dzięki bogactwu rytmicznemu, współbrzmieniom, do muzyki współczesnej. Są przykładem muzyki abstrakcyjnej. Zastosowana w preludiach faktura podkreśla bogate możliwości gitary.


Lista utworów:
Preludium nr 1
Preludium nr 2
Preludium nr 3
Preludium nr 4
Preludium nr 5
Preludium nr 6
Preludium nr 7

Okładka: Sochacki Janusz, Preludia dekoracyjne zeszyt 2

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Sochacki Janusz
Preludia dekoracyjne zeszyt 2

polski Preludia dekoracyjne zeszyt 2


Ilość stron:15
Format:300 x 210
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083548

Publikacja zawiera współczesne preludia na gitarę solo napisane w sposób prosty, lecz niebanalny. Nawiązują do dawnego języka harmonicznego oraz-dzięki bogactwu rytmicznemu, współbrzmieniom, do muzyki współczesnej. Są przykładem muzyki abstrakcyjnej. Zastosowana w preludiach faktura podkreśla bogate możliwości gitary.


Lista utworów:
Preludium nr 1
Preludium nr 2
Preludium nr 3
Preludium nr 4
Preludium nr 5
Preludium nr 6
Preludium nr 7
Preludium nr 8





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland