•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Wiek z wiekiem

Dostępne opracowania:

fortepian (1)
fortepian solo (3)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
głos wokalny solowy i fortepian (3)
skrzypce solo (1)
więcej opracowań ...

Wiek z wiekiem znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 2

cena 45 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 2

Ilość stron:318
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001594
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Jest to druga część podręcznika "Harmonii", to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, II część traktuje o dźwiękach obcych, figuracjach, modulacjach i ich rodzajach. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Część II
Rozdział IX -- Dźwięki obce - Figuracja - Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Figuracja akordowa
Dźwięki obce
Opóźnienie pojedyncze
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w jednym głosie
Figuracja jednego głosu
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w dwóch, trzech i czterech głosach jednocześnie - Współbrzmienie dźwięków obcych drugiego rodzaju z dźwiekiem opóźniającym
Figuracja dwóch i więcej głosów
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Polifonia i homofonia - Technika polifonizująca
Figuracja akordowa ( fortepianowa )
Rosdział X -- Modulacja
Ogólne pojęcia
Modulacja diatoniczna
Modulacja z tonacji majorowej do majorowej
Modulacja z tonacji majorowej do minorowej
Modulacja z tonacji minorowej do majorowej
Modulacja z tonacji minorowej do minorowej
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonsowych, powtórzenia akordów, przewrotów i figuracji - Modulacja złożona
II przewrót trójdzięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką - Diatonicvzne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XI -- Alteracja - Modulacja chromatyczna
Akordy alterowane -Alteracja pozorna i rzeczywista, niemodulująca i modulująca
Alteracja niemodulująca
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Alteracja modulująca i modulacja chromatyczna
Modulacja przez alterację w obrębie jednego akordu
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami - Pośredni rodzaj modulacji pomiędzy diatoniczną a chromatyczną
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XII -- Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Strój równomiernie temperowany - Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Modulacja przez zamianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami - Progresja modulująca z enharmonicznych połączeń akordowych - Szereg wielkotercjowy, małotercjowy i całotonowy - Enharmoniczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XIII -- Nuta pedałowa i nuta stała - Układ pięcio- i więcejgłosowy - Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Nuta pedałowa i nuta stała
Układ pięcio- i więcejgłosowy
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Rozdział XIV -- Swobody w prowadzeniu głosów, traktowaniu składników dysonansowych i dżwięku prowadzącego oraz w stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Akord jako jednostka harmoniczna
Równoległe i pezciwrównoległe oktawy i kwinty - Ukryte oktawy ( prymy ) i kwinty
Swobodne traktowanie składników dysonansowych i dźwięku prowadzącego
Swobodne stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Ukośne brzmienie trytonu
Akord jako jednostka harmoniczna
Rozdział XV -- Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych - Inne skale muzyczne oprócz majorowej i minorowej - Rozwój harmonii -- Podstawowe elementy systemu tonalnego
Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych
Skale muzyczne: pięciostopniowe, greckie, cygańskie, arabsko-perska, całotonowa i chromatyczna
Zastosowanie omawianych skal w konstrukcji wielogłosowej w ramach systemu tonalnego
Historyczny rozwój jako elementu muzycznego - Podstawowe elementy systemu tonalnego
Indeks

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Koncert C-dur KV 246, na fortepian (wyciąg fortepianowy)

cena 19 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Koncert C-dur KV 246, na fortepian (wyciąg fortepianowy)

Ilość stron:44
Format:A4
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003095

Koncert C-dur KV 246 jest dziełem młodego wiekiem, lecz w pełni dojrzałego kompozytora, którego styl skrystalizował się w toku niezmiernie intensywnej pracy twórczej. Koncert ten został napisany dla żony jednego z salzburskich magnatów, hr. Lutzowa.


Okładka: Schubert Franz, Łabędzi śpiew

cena 15 zł.


nuty.pl

Schubert Franz
Łabędzi śpiew

polski Łabędzi śpiew
niemiecki Schwanengesang


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, niemiecka
tytułów utworów: polska, niemiecka
słów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003543
Produkty podobne:Schubert Franz - Schwanengesang for Voice and Piano, D 957

"Heine Lieder" czyli "Łabędzi śpiew", 2 cykl pieśni do słów Henryka Heinego, kompozycji Franza Schuberta, tytuły: Atlas, Jej obraz, Rybaczka, Miasto, Nad morzem, Sobowtór.
12 stycznia 1828 roku kółko przyjaciół zajęło się po raz pierwszy wierszami Heinego. Po ich lekturze omawiano jego "Obrazy z podróży" i dość zgodnie uznano, że "wiele w tym rzeczy miłych, dużo humoru i - fałszywych tendencji". Wydaną właśnie "Księgę pieśni zabrał Franciszek do domu, by skomponować muzykę do sześciu na razie wierszy. Nowemu, antypatycznemu i wyszydzającemu następców Goethego stylowi Heinego odpowiada śmiałość sześciu nowych utworów. Ich pierwsze wykonanie odbyło się prawdopodobnie na wieczornym spotkaniu u dr. Igaza Menza i spotkało się z bardzo żywm oddźwiękiem. Tytuły poszczególnym pieśniom nadał sam Schubert.


Lista utworów:
Atlas (Schubert Franz)
Jej obraz (Schubert Franz)
Rybaczka (Schubert Franz)
Miasto (Schubert Franz)
Nad morzem (Schubert Franz)
Sobowtór (Schubert Franz)

Okładka: Cofalik Antoni, Skrzypcowe ABC - szkoła gry na skrzypcach cz. 1 i 2

cena 54,9 zł.


nuty.pl

Cofalik Antoni
Skrzypcowe ABC - szkoła gry na skrzypcach cz. 1 i 2

polski Skrzypcowe ABC - szkoła gry na skrzypcach cz. 1 i 2


Ilość stron:164
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Cofalik Antoni
Autor okładki: Bruchnalski Janusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL049346
Produkty podobne:Cofalik Antoni - Szkoła gry na skrzypcach - akompaniament fortepianowy

Szkoła pomyślana została jako podręcznik do nauczania początkowego dla dzieci w różnym wieku. Można ją wykorzystywać zarówno w nauczaniu szkolnym, jak i przedszkolnym. Materiał uzupełniają gamy, krótkie ćwiczenia, etiudy oraz opatrzone tytułami drobne utworki. Całość została podzielona na dwie części. W pierwszej części uczeń zapoznaje się z podstawowymi elementami techniki skrzypcowej. Część druga obejmuje zmiany pozycji, jeden z najbardziej "skrzypcowych" rodzajów artykulacji - staccato, bardziej skomplikowane układy rytmiczne - rytm sicilianowy, triole, synkopy, oraz ozdobniki. Fotografie i rysunki mogą stanowić istotną pomoc dla ucznia podczas jego pracy domowej. Nowością tego podręcznika jest wyraźne wyartykułowanie poszczególnych problemów - zadań oraz ich powiązanie w jedną konsekwentną całość.


Lista utworów:
Skrzypcowe ABC - szkoła gry na skrzypcach cz. 1 i 2 (Cofalik Antoni)

Spis treści:

Rytm punktowany
Zmiany strun w legato
Dynamika. Oznaczenia tempa
Stawianie palca na dwóch strunach
Półton miedzy 3 a 4 palcem
Dwudzwięki z pustą struną (I)
Flażolety
Tonacja molowa. Gama a-moll
Takt na trzy ósme i sześć ósmych
Szesnastki. Ćwiczenia i melodie z zastosowaniem szesnastek
III pozycja
Triole
Słowo wstępne
Części skrzypiec i smyczka
Ćwiczenia ruchowe bez skrzypiec
Postawa, trzymanie skrzypiec
Ćwiczenia wstępne bez smyczka
Trzymanie smyczka. Ćwiczenia ruchowe ze smyczkiem
Struny skrzypiec. Pierwsze pociągnięcia na pustych strunach (A i D)
Zasady pisma nutowego. Puls, rytm
Śpiewamy piosenki
Ćwierćnuty na pustych strunach. Takt na cztery czwarte. Technika przygotowawcza prawej ręki
Ćwiczenia bez instrumentu przygotowujące do ustawienia lewej ręki
Układ lewej ręki
Półton między 1 a 2 palcem. Gama C-dur
Interwały
Takt na 3/4
Martele
Gama G-dur dwuoktawowa
Portato
Rytm punktowany
Zmiany strun w legato
Dynamika. Oznaczenia tempa
Stawianie palca na dwóch strunach
Półton między 3 a 4 palcem
Dwudźwięki z pustą struną (I)
Flażolety
Tonacja molowa. Gama a-moll
Detache
Gra palcami 1, 2 i 3 na strunach E i G
Granie awieranut gór1 i doln1 polow1 smyczka
Półnuta
Gama D-dur z trujdźwiękiem
Podział smyczka
Przenoszenie smyczka w powietrzu
Gramy 4 palcem
Ósemki. Takt na 2/4
Legato. Gama A-dur
Ćwiczenia palcowe na różnych strunach
Półton między 1 a 2 palcem. Gama C-dur
Interwały
Takt na 3/4
Martele
Gama G-dur dwuoktawowa
Portato

Okładka: Brahms Johannes, Brahms, 3 Intermezzi per pianoforte, Op. 117

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Brahms Johannes
Brahms, 3 Intermezzi per pianoforte, Op. 117

polski Brahms, 3 Intermezza na fortepian, op. 117
włoski Brahms, 3 Intermezzi per pianoforte, Op. 117


Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063639

Brahms był kompozytorem, którego twórczość była kontynuacją osiągnięć poprzednich jemu pokoleń kompozytorów. Tworzył w tym samym okresie co Wagner - innowator muzyczny, który zwykł go nazywać "Drewnianym Johannesem". W rzeczywistości Bhrams był zamkniętym w sobie romantykiem, człowiekiem o dużej wrażliwości, wrodzonej nieśmiałości. Zrezygnował z łatwego poklasku, wybrał samotną drogę, mającą pozór wyniosłego anachronizmu, podobnie jak jego wielki idol - Bach. O ironio, jak się okazało w następnych epokach Brahms dla sobie współczesnych był tradycjonalistą, a z punktu widzenia XX wieku jest prekursorem neoklasycznym.



Lista utworów:
Intermezzo in Mib op. 117 nr 1 (Brahms Johannes)
Intermezzo in Sib min. op. 117 nr 2 (Brahms Johannes)
Intermezzo in Do# min. op. 117 nr 3 (Brahms Johannes)

Okładka: Infante Manuel, El Vito Gracia (Édition A)

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Infante Manuel
El Vito Gracia (Édition A)

polski Sześć wariacji na popularne tematy i Taniec Andaluzyjski
francuski El Vito Gracia (Édition A) - Six variations sur un theme populaire et Danse Andalouse


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064155

Sześć wariacji na popularne tematy muzyki hiszpańskiej i taniec andaluzyjski, hiszpańskiego pianisty i kompozytora Manuela Infante (1883-1958).

Temat jest prosty, bez uwydatniania dynamiki i ścisłego grania w tempie. Pierwsza wariacja utrzymuje ten sam charakter co temat; finałowa fraza jest utrzymana w charakterze expresive. Druga wariacja, ma najbardziej pianistyczny charakter, koniecznie musi być zagrana jasnym dźwiękiem, przestrzegając wskazanego cieniowania. Zalecane jest, aby nie przewyższać wskazanego tempa. 3. wariacja musi być zagrana w cieniującym pp, z pięknym sonoristy. Melodia w lewej ręce musi być wyraźnie słyszalna, ale bez przesady. Pedał una corda musi być trzymany podczas całej wariacji, która musi być zagrana bez ekspresji. 4. wariacja o charakterze burleski napisana jest w stylu tańca hiszpańskiego. Świetne akcenty na słabych częściach taktu i gwałtowność charakteru. 5. wariacja, o romantycznym charakterze, musi być zagrana ze świetną ekspresją, oczarowaniem i natężeniem dźwięku w pewnych momentach. 6. wariacja i następujący Dance, utrzymane są w dużej rozpiętości dynamiki oraz delikatnym rubato. Zawsze miej na uwadze, że rytm to najważniejsza cecha muzyki hiszpańskiej.


The theme be sounded with simplicity, without insisting on the shading and strictly in time. The 1st variation keeps the same characteras the theme; it has in addition a final phrase of expresive character. The 2nd variation, in the most pianistic character, must be played with great clearness, observing the indicated shading. It is recommended not to exceed the metronome speed indicated. The 3rd variation must be played in the shading pp, with a beautiful sonoristy. The melody at the left hand must be clearly heard without exaggeration. The soft pedal must be held during the whole variation that must be played without expression. The 4th variation of a burlesque character in the style of certain Spanish dances. Great emphasis in the shading and stress. The 5th variation, of a romantic character, must be played with great expression, charm and strength at certain moments. It the 6th variation and the following Dance, keep the Movement and shading as indicated without overdoing the rubato. And always keep in mind that rhythm is the most important feature of Spanish Music.


Lista utworów:
El Vito Gracia (Infante Manuel)

Okładka: Paderewski Ignacy Jan, Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian

cena 47,2 zł.


nuty.pl

Paderewski Ignacy Jan
Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian

polski Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian
angielski Twelve songs op. 22 for voice and piano


Ilość stron:84
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (0)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
słów utworów: polska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066201

„Pieśni do słów Catulle Mendesa op. 22 nie przypominają w niczym wcześniejszych kompozycji wokalnych Paderewskiego, jak na przykład Pieśni do słów Asnyka op. 7 czy Pieśni do słów Mickiewicza op. 18 - nieco „moniuszkowskich”, bardzo polskich, z prostym diatonicznym akompaniamentem. W Pieśniach op. 22 Paderewski zbliżył się do stylistyki kompozytorów francuskich i bodaj po raz pierwszy w muzyce polskiej - przed Szymanowskim i Eugeniuszem Morawskim - świadomie nawiązał do wzorów tradycji „paryskiej”, coraz częściej stosowanej w ówczesnej muzyce europejskiej. Pieśni op. 22 są jakby „usymfonizowanymi” poematami z partią wokalną. Kompozytor - wyczulony na poetyckie niuanse - pogłębia, poszerza i sublimuje ekspresję słowa, które melodycznie wibruje, „wpada” w przygotowany tok harmoniczny, tłumaczy go. Ciemne obrazy poetyckie Mendesa wzbogacił Paderewski barwami niejednokrotnie jaśniejszymi, świetlistszymi. Operuje przy tym rozległą skalą środków harmonicznych w partii fortepianu; znajdujemy wśród nich chromatykę obcą pieśniom wcześniejszym, ton chorałowy (La nonne, Le ciel est tres-bas), akordykę kwartowo-kwintową w ulubionym układzie kwartowo-sekundowym (Dans la foret), współbrzmienia septymowo-sekundowe i akordy z wielką septymą, jak również jawne symbole dźwiękowe: 'szkliste”, zimne brzmienie arpeggiowanych akordów z trójdźwiękiem zwiększonym w pieśni Lune froide oraz powtarzany i akcentowany melodyczny interwał trytonu jako znak pustki w pieśni Viduité. Partia fortepianowa np. w pieśni Dans la foret przywodzi na myśl dzisiejszą technikę klasterową, przejawiającą się w nawarstwianiu współbrzmień, doprowadzonych do ośmiodźwiękowego diatonicznego klasteru (takty 20-22). Zagęszczanie składników akordowych stosuje Paderewski nawet w najniższej oktawie fortepianu - wbrew alikwotowej naturze dźwięku i wypływającej stąd zasadzie instrumentacyjnej - operuje czterodźwiękiem w skupionym układzie dwóch współbrzmień sekundowych zestawionych w odstępie kwarty (La nonne, takty 53, 55, 57, 59, 76, 78). Siła wyrazu Pieśni do słów Mendesa przejawia się również w różnego rodzaju napięciach metrorytmicznych (śmiałe zmiany metrum, dość częsta akcentuacja na słabych częściach taktu) i dynamicznych oraz w oryginalnym kolorycie i niuansach partii wokalnej.


Lista utworów:
Dans la forét op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Ton coeur est d'or pur op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Le ciel est trés bas op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Naguére op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Un jeune pátre op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Elle marche d'un pas distrait op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
La nonne op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Viduité op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Lune froide op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Querelleuse op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
L'amour fatal op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
L'ennemie op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)

Okładka: Różni, Cinderella II: Dreams Come True

cena 74,95 zł.


nuty.pl

Różni
Cinderella II: Dreams Come True

polski Kopciuszek II: spełnione marzenia
angielski Cinderella II: Dreams Come True


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066776

Cztery piosenki z filmu animowanego produkcji Walta Disneya "Kopciuszek II: spełnione marzenia". Film składa się z 3 opowieści: pierwsza opowiada o tym, jak Kopciuszek nie mógł znaleźć się w roli księżniczki, druga o tym jak Jaq chciał być człowiekiem, a trzecia o miłostkach sióstr Kopciuszka. Wszystkie utwory zostały opracowane w typowym zapisie PVG (Piano / Vocal / Guitar). Dodatkowo publikacja została wzbogacona kolorowymi fotografiami z filmu.

Selections for Disney's Cinderella II 'Dreams Come True' arranged for piano, vocal and guitar. Suitable for intermediate standard pianists.

Lista utworów:
Follow Your Heart (Weiner Michael, Zachary Alan)
It's What's Inside That Counts (Rogel Randy)
Put It Together (Bibbidi Bobbidi Boo) (Bradford Michael)
The World Is Looking Up To You (Rogel Randy)

Okładka: Biscardi Chester, Piano Sonata

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Biscardi Chester
Piano Sonata

polski Sonata fortepianowa
angielski Piano Sonata
niemiecki Sonate für Klavier


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067890

Chester Biscardi (ur. 1948) jest amerykańskim kopozytorem i pedagogiem. Kompozytor w swojej twórczości stara się dociec w jaki sposób dzieła literackie i obrazy mogą mieć wpływ na skład muzyki. ''Piano Sonata'', powstała w 1986 roku i jest jednym z bardziej znanych utworów Biscardiego. 3 - częściowa budowa utworu nawiązywać ma do tryptyku. Utwór charakteryzuje się nowoczesną harmonią i czystym, amerykańskim dźwiękiem. Sam kompozytor sugeruje tę sonatę wszytskim, którzy nie znają jego muzyki, jako 10-cio minutową próbkę jego pracy twórczej.

Since the early 1970's, I have been interested in the ways literature and painting influence musical ideas and form - how literatury images or use of color can inspire everything from the smallest melodic shape to a work's overall structure. The structure of ''Piano Sonata'' is based upon Jasper Johns' Voice 2. Voice 2 has gone trough three transformations: originally an oil and collage tryptich (1971), later a three-panel litograph (1982), and, in a final version, a nine-panel interchangeable series made of the 1982 lithograph. Johns borrows material from earlier works and utilizes overlapping, extension, and repetition as the main ingredients of form. ''Piano Sonata'' is divided into three sections which reflect three musicial textures: angular and pulsating; fast runs and chords; and lyrical. As with Johns' series, the three sections of ''Piano Sonata'' evolve into nine interactive sections and a coda. ''Piano Sonata'' was written for Antohny de Mare and premiered on his New York debut recital in 1986.
C.B.

Lista utworów:
Piano Sonata (Biscardi Chester)

Okładka: , Walk The Line: The Original Soundtrack

cena 120,95 zł.


nuty.pl

Walk The Line: The Original Soundtrack

polski Walk The Line: ścieżka dźwiękowa
angielski Walk The Line: The Original Soundtrack


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Harvey Chris
Autor aranżacji/opracowania: Keenan Andy
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074705

Ścieżka dźwiękowa z filmu "Walk The Line" w opracowaniu na głos wokalny i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo nad linią melodyczną znajdują się diagramy chwytów gitarowych. Film "Walk The Line" opowiada historię jednego z największych amerykańkich muzyków, Johnnyego Casha, nazywanego często "człowiekiem w czerni". Cash był muzykiem country i jednym z najbardziej wpływowych artystów amerykańskich XX wieku.

The matching folio of the soundtrack to the sensational motion picture based upon the life and times of one of America's greatest musical legends, the 'Man In Black' - Johnny Cash.

Every song from the hit movie has been arranged for Piano, Voice and Guitar.

Lista utworów:
Cocaine Blues
Cry! Cry! Cry!
Folsom Prison Blues
Get Rhythm
Home Of The Blues
I Walk The Line
I'm A Long Way From Home
It Ain't Me Babe
Jackson
Juke Box Blues
Lewis Boogie
Milk Cow Blues
Ring Of Fire
That's All Right
Wildwood Flower
You're My Baby





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland