•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Oda do wąsów

Dostępne opracowania:

chór dziecięcy a cappella (partytura) (1)
chór, głosy: SATB div. a cappella (1)
fortepian solo (1)
klarnet B i fortepian (1)
książka (1)
wiolonczela i fortepian (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Oda do wąsów znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Woźny Michał, W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 7

cena 42 zł.


nuty.pl

Woźny Michał
W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 7

Ilość stron:88
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:3-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001450
Produkty podobne:Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 1
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 2
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 3
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 4
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 5
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym układzie na fortepian, z. 6

Jest to kolejne popularne wydanie ciekawych i ulubionych utworów,gdzie między innymi znajdziemy Czardasza V. Montiego, Artystki z variétés- marsz z operetki Księżniczka czardasza I. Kálmána.


Lista utworów:
Gdzie strumyk płynie z wolna (melodia popularna)
Rosną w polu kwiatki (melodia popularna)
Bal u weteranów (melodia popularna)
Smutna jest dola ma (melodia popularna)
Kołysanka (melodia popularna)
Jak to miło w wieczór bywa ( kanon ) (melodia popularna)
Hej, bystra woda ( marsz orawski ) (melodia ludowa)
Laura i Filon (melodia popularna)
Marsz powitalny (Melcer H.)
Polonez weselny ( Otwierajcie stare wrota ) (Minchejmer A.)
Polonez weselny (Orłowski A.)
Polonez warszawski (Sygietyński T.)
Pieśń o Wiśle (Hadyna S.)
Po ten kwiat czerwony (Wasowski J.)
Przyjedź, mamo, na przysięgę (Klejne H.)
Wojsko, wojsko (Ratkowski T.)
Wania drwal (Jeżewski Z.)
Na moście w Awinionie (francuska melodia popularna)
Barkarola (wenecka melodia popularna)
Żółta róża z Teksasu ( piosenka kowbojska ) (amerykańska melodia popularna)
Łabędzia rzeka (Foster S.)
Hiszpanka ( piosenka neapolitańska ) (Chiara V. di)
Aria z opery "Orfeusz i Eurydyka" (Gluck Ch.W.)
Cavatina z opery "Lunatyczka" (Bellini V.)
Walc z opery "Romeo i Julia" (Gounod Ch.)
Polonez z opery "Halka" (Moniuszko S.)
Walc z opery "Opowieści Hoffmanna" (Offenbach J.)
Wiedeńska pieśń z operetki "Domek trzech dziewcząt" (Schubert - Berté)
Walc z operetki "Cygańska miłość" (Lehár F.)
Miłość to niebo na ziemi - walc z operetki "Paganini" (Lehár F.)
Twoim jest serce me - pieśń z operetki "Wesoła wdówka" (Lehár F.)
Przyjdź dziś - pieśń z operetki "Frasquita" (Lehár F.)
Walc z operetki "Hrabia Luksemburg" (Lehár F.)
Wilio, o Wilio - pieśń z operetki "Wesoła wdówka" (Lehár F.)
Usta milczą, dusza śpiewa - pieśń z operetki "Wesoła wdówka" (Lehár F.)
Marsz z operetki "Wesoła wdówka" (Lehár F.)
W rytm walczyka serce śpiewa - walc z operetki "Księżniczka czardasza" (Kálmán I.)
Artystki z variétés - marsz z operetki "Księżniczka czardasza" (Kálmán I.)
O bajadero - pieśń z operetki "Bajadera" (Kálmán I.)
Czardasz z operetki "Hrabina Marica" (Kálmán I.)
Ach, jedź do Waraszdin - marsz z operetki "Hrabina Marica" (Kálmán I.)
Walc z operetki "Księżniczka dolara" (Fall L.)
Dobranoc, kochana - pieśń z operetki "Kuzynek z księżyca" (Künneke E.)
Polka pizzicato z baletu "Sylvia" (Delibes L.)
Fiołek (Mozart W.A.)
Groźna dziewczyna (Moniuszko S.)
Gdy kocha słowik róży pąk ( romans wschodni ) (Rimski - Korsakow M.)
Dziewczęta z Kadyksu ( bolero ) (Delibes L.)
Otwórz, Janku (Niewiadomski S.)
Zabroniona piosenka (Gastaldon S.)
Odejdź, Jasiu, od okienka (Nowowiejski F.)
Na ust koralu (Marczewski L.)
Temat z II cz. VII Symfonii (Beethoven L.van)
Lendler (Beethoven L.van)
Lendler (Schubert F.)
Andante z koncertu skrzypcowego e-moll (Mendelssohn Bartholdy F.)
Pieśń polska ( mazurek ) (Wieniawski H.)
Skarga lalki (Franck C.)
Stary zamek (Musorgski M.)
Piosnka dudarza (Paderewski I.)
Marsz (Strauss J. ( ojciec ))
Czardasz (Monti V.)
Złoto i srebro (Lehár F.)
Na skrzydłach walca (Joyce A.)
Marzenia jsienne ( walc ) (Joyce A.)
Przeznaczenie ( walc ) (Baynes S.)
Senne marzenia ( walc ) (Fučik J.)
Rusałka ( polka francuska ) (Wroński A.)
Miodowy miesiąc ( marsz ) (Rosey G.)
Madonna (Sweet A.S.)
Nasza jest noc ( tango ) (Górska S.)
Tango milonga (Petersburski J.)

Okładka: Przybora Jeremi, Wasowski Jerzy, Piosenki Starszych Panów

cena 69,95 zł.


nuty.pl

Przybora Jeremi, Wasowski Jerzy
Piosenki Starszych Panów

polski Piosenki Starszych Panów


Ilość stron:96
Format:210 x 305
Opracowanie na:chór, głosy: SATB div. a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sołtysik Włodzimierz
Autor aranżacji/opracowania: Borzym Andrzej
Autor wstępu: Borzym Andrzej
Autor okładki: Bocian Piotr
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058444

"Oddaję w Państwa ręce zbiór, który ma dla mnie wyjątkowe znaczenie. Jest to materiał unikatowy, przede wszystkim na jego niezwykłą urodę: najwyższego lotu poezję, która co chwila to wzrusza i zachwyca swym pięknem, to rozbawia do łez, skrząc się perłami najprzedniejszego dowcipu" (Andrzej Borzym).


Lista utworów:
Herbatka
Wesołe jest życie staruszka
Ballada jarzynowa
Zmierzch
O kutno!
W kawiarence ,,Sułtan"
Rzuc chuć!
Stacyjka Zdrój
Rodzina, rodzina
Na całej połaci śnieg
Ząb zupa dąb
Po kompocie
Szarp pan bas!
No i jak tu nie jechać
Piosenka jest dobra na wszystko

Okładka: Michalski Dariusz, Starszy Pan A. Opowieść o Jerzym Wasowskim

cena 56,65 zł.


nuty.pl

Michalski Dariusz
Starszy Pan A. Opowieść o Jerzym Wasowskim

polski Starszy Pan A. Opowieść o Jerzym Wasowskim


Ilość stron:524
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL067306

Jerzy Wasowski, znany przede wszystkim jako współtwórca Kabaretu Starszych Panów, reżyser, aktor, kompozytor, autor niezapomnianych melodii do tekstów Jeremiego Przybory. Ale przecież z Polskim Radiem związał się jeszcze przed wojną – z zawodu inżynier akustyk, pracował tam jako technik – po wojnie zaś zaczął występować jako aktor i spiker. Był świadkiem powstawania w Polsce telewizji. Współpracował ze znakomitymi twórcami polskiej piosenki i kabaretu, a także z wybitnymi wykonawcami, aktorami i piosenkarzami, skomponował wiele popularnych utworów i komedii muzycznych. O barwnym życiu Starszego Pana A, czasach, w których działał, i ludziach, których znał, pisze znany dziennikarz muzyczny, Dariusz Michalski. Książka bogato ilustrowana prywatnymi zdjęciami rodziny Wasowskich oraz z archiwów teatralnych i telewizyjnych.


cena 26 zł.


nuty.pl

Mazur Marcin Łukasz
Sześć pieśni do słów Joanny Kulmowej na chór dziecięcy lub żeński a cappella z. 4 - partytura studyjna

polski Sześć pieśni do słów Joanny Kulmowej na chór dziecięcy lub żeński a cappella z.4 - partytura studyjna
angielski Six Songs To Words By Joanna Kulmowa for Unccompanied Children's or Female Choit -Book 4


Ilość stron:32
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór dziecięcy a cappella (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Bruchnalski Marcin
Redaktor: Wąsowska Magdalena
Kod produktu:NPL084566

Zbiór, obejmujący kompozycje przeznaczone na 3- i 4-głosowy chór dziecięcy lub żeński, stanowi ostatnie ogniwo cyklu 24 pieśni chóralnych a cappella do słów Joanny Kulmowej. Treści ujęte w poezji (np. w wierszach Zbójcy świerki, Rzeka, Echo i echo) kompozytor przedstawia za pomocą środków muzycznych, co pobudza wyobraźnię wykonawców i zachęca do wspólnego muzykowania.


Lista utworów:
Zasypianie sarny
Zasypianie sowy
Zbójnicy świerki
Rzeka
Gile jak maki
Echo i echo

cena 39 zł.


nuty.pl

Chyrzyński Marcel
Death In Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian

polski Death In Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian
angielski Death In Venice for Clarinet, Cello and Piano


Ilość stron:20+4+6
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Wąsowska Magdalena
Kod produktu:NPL084542

Death in Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian (2017) to utwór inspirowany filmem Śmierć w Wenecji Luchina Viscontiego – obrazem zrealizowanym w 1971 roku na podstawie noweli Tomasza Manna. O odwołaniu się do dzieła słynnego reżysera kompozytor pisze następująco:
„Wielokrotnie bywałem w Wenecji na Biennale Sztuki, ale dopiero w tym roku udało mi się odwiedzić wyspę Lido. Chciałem koniecznie obejrzeć słynny Grand Hotel des Bains i poczuć klimat dawnych czasów. Niestety w 2010 roku, czego nie wiedziałem, hotel ten został zamknięty i do tej pory czeka na renowację. […] Z uczuciem żalu, że nie udało mi się wejść do środka, poszedłem na hotelową plażę, na której zmarł główny bohater – kompozytor Gustav von Aschenbach. Z dawnych czasów nie pozostało nic. […] Po godzinie dwudziestej plaża była tak samo pusta i martwa jak Grand Hotel des Bains. Siedziałem na piasku patrząc w horyzont. Wówczas pustka zaczęła napełniać się dźwiękami. Moja własna muzyka przeplatała się z Adagiettem Gustava Mahlera i motywami z Tristana i Izoldy Richarda Wagnera..."
Autor Marcel Chyrzyński


cena 39 zł.


nuty.pl

Chyrzyński Marcel
Haiku No.2 na klarnet i fortepian

polski Haiku No.2 na klarnet i fortepian
angielski Haiku NO.2 for Clarinet and Piano


Ilość stron:20+8
Format:235 x 305
Opracowanie na:klarnet B i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Wąsowska Magdalena
Kod produktu:NPL084543

Utwór Haiku No. 2 na klarnet i fortepian (2016) nawiązuje do struktury haiku, która jest trzyczęściowa (5, 7 i 5 sylab). Kompozycja ma również budowę trzyczęściową, a części te grane są attacca: cz. I – szybka (2'), cz. II – wolna (2') i cz. III – szybka (2'). Pierwsza część zbudowana jest na 5 akordach, druga na 7, trzecia ponownie na 5. Akordy te są transponowane, a wyprowadzone z nich skale stanowią podstawę całej kompozycji.


Lista utworów:
Haiku NO.2 (Chyrzyński Marcel)

cena 49,9 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland