•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Kto ze soli żyje

Dostępne opracowania:

akordeon solo (1)
chór, głosy: SATB a cappella (1)
gitara solo (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
skrzypce i fortepian (1)
zespół wokalno - instrumentalny (partytura) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Kto ze soli żyje znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Niemira Mieczysław, Szkoła na akordeon, cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Niemira Mieczysław
Szkoła na akordeon, cz. 2

polski Szkoła na akordeon, cz. 2


Ilość stron:80
Format:205 x 290
Opracowanie na:akordeon solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Akordeon (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćdostawa w ciągu 30 dni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL054799
Produkty podobne:Niemira Mieczysław - Szkoła na akordeon, cz. 1
Niemira Mieczysław - Szkoła na akordeon, cz. 3

Szkoła na akordeon Mieczysława Niemiry przeznaczona jest dla najmłodszych uczniów rozpoczynających od podstaw naukę gry na tym instrumencie. Podręcznik obok etiud technicznych zawiera wiele znanych melodii takich jak: Panie Janie, W murowanej piwnicy, Zielony mosteczek, O sole mio. Przeplatają się one między etiudami tak, aby nauka była przyjemniejsza.


Lista utworów:
Jesienią (Jotejko T.)
Jedzie pociąg (Konicówna Z.)
Pieśń weselna (mel. ludowa)
Melodia (Niemira M.)
Panie Janie
U komarów wesele
Mało nas
Etiuda (Kolasiński J.)
Etiuda (Popiel St. )
Sierotka op. 20 (Rybicki F.)
Etiuda (Kolasiński J.)
Etiuda (Gurlitt C.)
Etiuda op. 261 nr 11 (Czerny C.)
Gigue (Anonimus)
Menuet (Kuhnau J.)
Etiuda (Dastych J.)
Kłótnia op. 20 (Rybicki F.)
Marsz (Persuis L. de)
Cicho konie
Etiuda (Bayer F.)
Brzęczące dzwoneczki (mel. amerykańska)
W murowanej piwnicy (mel. ludowa)
Etiuda op. 139 nr 7 (Czerny C.)
Melodia ludowa (mel. ludoiwa)
Marsz (Niemira M.)
Trzy Kurki (mel. francuska)
Nie płacz dziewczę (mel. niemiecka)
A dzień dobry (mel. ludowa)
Etiuda (Goedicke A.)
Siedzi sobie zając (mel. ludowa)
Etiuda (wg. Czernego C.)
Etiuda op. 599 (Czerny C.)
Marsz (Niemira M.)
Poleczka (NIemira M.)
Węgierska melodia ludowa
Kura nogę wykręciła (mel. ludowa)
Suliko (Gruzińska melodia ludowa)
Dalej, dalej (mel. ludowa)
Walc z operetki "Baron Cygański" (Strauss J.)
abędzia RzekaL (mel. amerykańska)
Etiuda (Raczkowski Wł.)
Etiuda (Raczkowski Wł.)
Kołysanka (Chrennikow T.)
Chora Lalka (Gurlitt C.)
Pole (Rosyjska mel. ludowa)
Kto się żeni (mel. ludowa)
Etiuda op. 139 nr 8 (Czerny C.)
Etiuda op. 599 nr 24 (Czerny C.)
Etiuda (Czerny C.)
Etiuda op. 599 (Czerny C.)
U żródła (Gurlitt C.)
Etiuda op. 599 nr 18 (Czerny C.)
Etiuda op. 261 nr 1 (Czerny C.)
Taniec bawarski (mel. niemiecka)
Dokoła step (Rosyjska mel. ludowa)
Etiuda op. 599 (Czerny C.)
Gawot (Teleman G. Ph.)
Od Krakowa czarna rola (mel. ludowa)
Etiuda op. 599 nr 47 (Czerny C.)
Polka (Białoruska mel. ludowa)
Bulba (mel. białoruska)
Gdybym to ja miała (Hadyna S.)
Owieczki chodzą (mel. ludowa)
Więc pijmy, chór z opery "Traviata" (Verdi G.)
Etiuda op. 599 nr 89 (Czerny C.)
Walc (Weber C. M.)
Bourree (Graupner Chr.)
Tam w ogródeczku (mel. ludowa)
Menuet (Krieger J.)
O sole mio (Capua E. di)
Etiuda op. 261 (Czerny C.)
Miotlarz (mel. ludowa)

Spis treści:

Legato palcowe, miechowe i miechowo palcowe
Tonacja C-dur
Tonacja G-dur
Tonacja F-dur
Non legato palcowe
Ćwiczenia dla prawej ręki
Ćwiczenia dla lewej ręki
Utwory na obie ręce
Portato palcowe, miechowe i miechowo-palcowe
Staccato miechowe, palcowe i miechowo-palcowe
Szybka repetycja dźwięków
Ćwiczenia dla prawej ręki
Ćwiczenia dla lewej ręki
Utwory służące do ugruntowania różnych problemów muzyczno-technicznych
Tabele
Podział klawiatury na oktawy oraz położenie nut na klawiaturze i pięciolinii
Tabela basowo-akordowa

Okładka: , Zagraj to sam - wydanie specjalne 050

cena 39 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam - wydanie specjalne 050

Ilość stron:36
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Stopień trudności:3-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL054951


Lista utworów:
DAJ MI TĘ NOC - Bolter
CZEGO SIĘ BOISZ, GŁUPIA? - Kabaret Elita
CZARNY ALI BABA - Andrzej Zaucha
ZIELONE WZGÓRZA NAD SOLINĄ - Wojciech Gąssowski
CÓRKA RYBAKA - Wały Jagiellońskie
CHAŁUPY WELCOME TO - Zbigniew Wodecki
DO ZAKOCHANIA JEDEN KROK - Andrzej Dąbrowski
ANNA MARIA - Czerwone Gitary
BEATA Z ALBATROSA - Janusz Laskowski
ANNA - Stan Borys
PRZEŻYJ TO SAM - Lombard
REMEDIUM - Czerwone Gitary
SZCZĘŚLIWEJ DROGI, JUŻ CZAS - Ryszard Rynkowski i grupa Vox
TO NIE JA - Edyta Górniak
UCIEKAJ MOJE SERCE - piosenka z filmu JAN SERCE, śpiewa Seweryn Krajewski
GDZIE SIĘ PODZIAŁY TAMTE PRYWATKI - Wojciech Gąssowski
WAKACJE Z BLONDYNKĄ Maciej Kossowski
WIELKA MIŁOŚĆ (CZEKASZ NA TĘ JEDNĄ CHWILĘ) - piosenka z filmu Marka Piwowskiego pt. UPROWADZENIE AGATY, wykonuje Seweryn Krajewski
PRZEŚLICZNA WIOLONCZELISTKA - Skaldowie
POD PAPUGAMI - Czesław Niemen
NIECH ŻYJE BAL - Maryla Rodowicz
NIE ZADZIERAJ NOSA - Czerwone Gitary
NIE PŁACZ, EWKA - Perfect
MEXICANA - Natasza Zylska
KWIAT JEDNEJ NOCY - Alibabki
JOLKA, JOLKA PAMIĘTASZ - Budka Suflera
GONIĄC KORMORANY - Piotr Szczepanik
WSPOMNIENIE - Czesław Niemen

Okładka: Händel George Friedrich, Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

polski Messiah, Oratorium religijne na sopran, alt, tenor i bas solo, chór mieszany SATB oraz orkiestrę
angielski Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra


Ilość stron:276
Format:195 x 275
Opracowanie na:zespół wokalno - instrumentalny (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Shaw Watkins
Autor aranżacji/opracowania: Shaw Watkins
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075043
Produkty podobne:

Oratorium "Mesjasz" Händla powstało w 1741 roku. Dzieło składa się z trzech części: cz. 1 - zapowiedź przyjścia Mesjasza; cz. 2 - opowieść o życiu, śmierci i zmartwychwstaniu Mesjasza; cz. 3 - misja zbawienia ludzkości. Oratorium to Händel skomponował w przeciągu dwóch tygodni w podziękowaniu dla Irlandczyków za ich gościnę. Kompozycja została bardzo dobrze przyjęta przez publiczność i zaliczana jest obecnie do najdoskonalszych utworów na przełomie wieków. W prezentowanym wydaniu zawarto oratorium Händla w opracowaniu na solowe głosy wokalne, chór mieszany (SATB) oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

The vocal score of this edition first appeard in 1959, followed in 1965 by the full score, subsequently issued in redeuced format as a 'study score'. Also in 1965 a related work, A Textual and Historical Companion to Handel's Messiah by the present editor was published. This includes extensive discussion of the principal manuscripts together with details of numerous secondary manusctript sources and the earliest pronted editions and a discussion of textual authority.
A sacred oratorio arranged for SATB with piano part. Edited, with piano reduction, by Watkins Shaw. Paperback Edition.

Lista utworów:
PART ONE (Händel George Friedrich)
Sinfonia (Händel George Friedrich)
Recitativ - Comfort ye my people (Händel George Friedrich)
Air - Ev'ry valley shall be exalted (Händel George Friedrich)
Chorus - And the glory of the Lord (Händel George Friedrich)
Recit. - Thus saith the Lord (Händel George Friedrich)
Air for Alto - But who may abide the day of his coming? (Version one) (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - But who may abide the day of his coming? (Version two) (Händel George Friedrich)
Chorus - And he shall purify (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, a virgin shall conceive (Händel George Friedrich)
Air and Chorus - O thou that tellest good tidings to Zion (Händel George Friedrich)
Recit. - For behold, darkness shall cover the earth (Händel George Friedrich)
Air - The people that walked in darkness (Händel George Friedrich)
Chorus - For unto us a child is born (Händel George Friedrich)
Pifa (pastoral symphony) (Händel George Friedrich)
Recit. - There were shepherds abiding in the field (Händel George Friedrich)
Recit. - And lo, the angel of the Lord came upon them (Händel George Friedrich)
Recit. - And the angel saind unto them (Händel George Friedrich)
Recit. - And suddenly there was with the angel (Händel George Friedrich)
Chorus - Glory to God (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O daughter of Zion (Version I) (Händel George Friedrich)
Recit. -- Then shall the eyes of the blind (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - He shall feed his flock (Version I) (Händel George Friedrich)
Transposed for Alto and Soprano - He shall feed his flock (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - His yoke is easy and his burthen is light (Händel George Friedrich)
PART TWO (Händel George Friedrich)
Chorus - Behold the Lamb of God (Händel George Friedrich)
Air - He was despised (Händel George Friedrich)
Chorus - Surely he hath borne our griefs (Händel George Friedrich)
Chorus - And with stripes we are healed (Händel George Friedrich)
Chorus - All we like sheep have gone astray (Händel George Friedrich)
Recit. - All they that see him laugh him to scorn (Händel George Friedrich)
Chorus - He trusted in God (Händel George Friedrich)
Recit. - Thy rebuke hath broken his heart (Händel George Friedrich)
Air - Behold, and see if there be any sorrow (Händel George Friedrich)
Recit. - He was cut off out of the land of the living (Händel George Friedrich)
Air - But thou didst not leave his soul in hell (Händel George Friedrich)
Chorus - Lift up your heads, O ye gates (Händel George Friedrich)
Recit. - Unto which of the angels said he at any time (Händel George Friedrich)
Chorus - Let all the angels of God worship him (Händel George Friedrich)
Air for Alto - Thou art gone up on high (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Soprano (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - The Lord gave the word (Händel George Friedrich)
Air - How beautiful are the feet (Version I) (Händel George Friedrich)
Chorus - Their sound is gone out (Version I) (Händel George Friedrich)
Why does the nations so furiously rage together? (Händel George Friedrich)
Chorus - Let us break their bonds asunder (Händel George Friedrich)
Recit. - He that dwelleth in heaven (Händel George Friedrich)
Air - Thou shalt break them (Händel George Friedrich)
Chorus - Hallelujah (Händel George Friedrich)
PART THREE (Händel George Friedrich)
Air - I know that my redeemer liveth (Händel George Friedrich)
Chorus - Since by man came death (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, I tell you a mystery (Händel George Friedrich)
Air - The trumpet shall sound (Händel George Friedrich)
Recit. - Then shall be bought to pass (Händel George Friedrich)
Duet, A. and T. - O deth, where is thy sting? (Händel George Friedrich)
Chorus - But thanks be to God (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - If God be for us (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Alto - If God be for us (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - Worthy is the lamb that was slain (Händel George Friedrich)
APPENDIX (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O doughter of Zion (Version II) (Händel George Friedrich)
Air for Bass - Thou art gone up on high (Version III) (Händel George Friedrich)
Air for Alto - How beautiful are the feet (Version II) (Händel George Friedrich)
Duet and Chorus - How beautiful are the feet...Break forth into joy (Händel George Friedrich)
Air - Their sound is gone out (Version II) (Händel George Friedrich)

Okładka: Bobrowicz Jan Nepomucen, Distraction rondeau brillant et facile, op. 17

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Bobrowicz Jan Nepomucen
Distraction rondeau brillant et facile, op. 17

francuski Distraction rondeau brillant et facile, op. 17


Ilość stron:12
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Oberbek B. Jan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077888

Jan Nepomucen Bobrowicz urodził się w Krakowie w 1805 roku w rodzinie szlacheckiej. Należał do grupy najwybitniejszych gitarzystów epoki, do której zaliczeni zostali jeszcze trzej polscy wirtuozi: Feliks Horecki, Marek Sokołowski i Stanisław Szczepanowski. Jeszcze jako dziecko rozpoczął naukę gry na gitarze pod kierunkiem swojego ojca. Kształcił się później u Mauro Giulianiego w Wiedniu. W 1822 roku został przyjęty do Krakowskiego Towarzystwa Muzycznego. Brał udział w koncertach wielu odwiedzających Kraków artystów oraz występował jako solista, zyskując sławę znakomitego wykonawcy.
Bobrowicz był gitarzystą - wirtuozem, jak również znakomitym kompozytorem. Napisał około 70 utworów, z czego zachowało się około 50. Są to wariacje, fantazje, marsze, walce, polonezy, transkrypcje pieśni na głos z gitarą i transkrypcje utworów Chopina.
Niniejsza publikacja zawiera utwór "Distraction rondeau brillant et facile" z op. 17 i jest to pierwsze polskie wydanie tego utworu.

Jan Nepomucen Bobrowicz was born on 1805 in Crawo, Poland, to the family of the Polish gentry. He belong to the most extaordinary guitar players of his time, along with three Polish virtuosos, namely Feliks Horecki, Marek Sokolowski ans Stanislaw Szczepnowski. Still as a child Bobrowicz started guitar lessons under his father's guideance. Later on he studied at Mauro Giuliani's in Vienna. In 1822 Bobrowicz was admitted to the Cracow Music Society. He participated in numerous concerts played by the artists visiting Cracowa and performer as a soloist achieving fame as an outstanding performer. Jan Nepomucen Bobrowicz was not only guitar player and virtuoso but a composer, as well. He issued about 70 compositions, of which have been preserved. These are variations, marches, waltzes, polonaises, transcriptions of Chopin piece of music.
This is the very first Polish edition.

Lista utworów:
Distraction rondeau brillant et facile op. 17 (Bobrowicz Jan Nepomucen)

Okładka: , Śpiewnik

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Śpiewnik

polski Śpiewnik


Ilość stron:350
Format:140 x 200
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Redaktor: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080836

Prezentowany "Śpiewnik" opracował ks. Hieronim Chamski. Zbiór zawiera liczne pieśni i piosenki podzielone na działy o różnej tematyce: pieśni patriotyczne, pieśni żołnierskie, pieśni towarzyskie, pieśni ludowe oraz pieśni okolicznościowe. Jest to repertuar pieśni i piosenek zaleconych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej dla Wychowania Muzycznego w szkołach podstawowych i średnich. Publikacja w spiralnej oprawie.


Lista utworów:
Ad multom annos
Anim jo nie juhas
Białe róże
Biją dzwony
Bóg się rodzi
Bogurodzica
Bosman
Boże, cos Polskę
Boże, coś Polskę
By coś zostało z tych dni
Był Duda, maruda
Był Matysek
Bywaj dziewczę zdrowe
Chciało się Zosi jagódek
Choć burza huczy wkoło nas
Choć nam dzisiaj więcej wolno
Chociaż tyle w świecie miast
Chodzi lato p[o bezdrożach
Chodziła po polu
Cicha woda
Ciężko uczniom żyć
Cygańska ballada
Czardasz
Czarne wrony czarno kraczą
Czerwona róża
Czerwone jabłuszko
Czerwone maki
Czerwony pas
Cześć ci, Polsko
Cześć Polskiej ziemi, cześć
Cztrey m,ile za Warszawą
Czy kochasz dom
Czy słońce na niebie
Czy słyszycie
Czy to w dzień, czy o zachodzie
Czy widzisz
Dalej, chłopcy
Deszcz jesienny, deszcz
Dla chleba
Do – jak dom...
Do widzenia, profesorze
Do, Re, Mi...
Dobrej nocy i sza
Dopóki ziemia kręci się
Dzień jeden w roku
Dziś do ciebie przyjść nie mogę
Dzwonki sań
Echa kołyski
Ej, po drogach dmie wichura
Francois Villon
Gaude Mater Polonia
Gaudeamus igitur
Gdy już ciemna noc zapada
Gdy ognisko w lesie płonie
Gdy serce twe
Gdybym ja była
Gdybym to ja miała
Gdybym to ja miała
Gdym jeszcze dzieckiem, był
Gdzie strumyk płynie z wolna
Głęboka studzienka
Glory, glory, alleluja
Góralu, czy ci nie żal?
Górol ci jo, górol
Gra w kolory
Hej tam pod lasem
Hej te nase góry
Hej ty Wisło
Hej wolny ja chłopiec
Hej, bystra woda
Hej, chłopcy, bagnet na broń
Hej, górol ci jo, górol
Hej, idem w las
Hej, ludziska posłuchajcie
Hej, Mazury
Hej, przyjacielu
Hej, sokoły
Hej, strzelcy wraz
Hej, tam pod lasem
Hejnał mariacki
Hejnał płocki
Hejże wraz, zanućmy pienie
Hymn do Bałtyku
Idę sobie przez podwórze
Idzie dysc, idzie dysc
Idzie Maciek bez wieś
Idzie noc
Idzie żołnierz borem lasem
Idziemy w jasną dal
Jadą wozy kolorowe
Jak długo w sercach naszych
Jak dobrze nam
Jak to miło
Jak to miło wieczór bywa
Jak to na wojence ładnie
Jak uśmiech dziewczyny kochanej
Jaś i Zosia
Jaś i Zosia
Jest taki dzień
Jeszcze jeden mazur dzisiaj
Jeszcze Polska
Już księżyc zgasł
Już miesiąc zeszedł
Już z ogniska iskra pryska
Już za parę dni, za dni parę
Karlik
Karolinka
Karpaccy górale
Kocham Cię (Poemat Fibicha)
Koło mego ogródeczka
Kołysanka (I. Dunajewskiego)
Kołysanka (Schubert’a)
Kołysanka Brahm’sa
Kołysanka Flies’a
Krakowiaczek ci ja
Ksiądz mi zakazował
Kto będąc dzieckiem
Kukułeczka kuka
Kukułka
Lato, lato
Laura i Filon
Leci, huczy bystra potok
Legiony to...
Lotnik skrzydlaty
Lubiły babunie
Lulajże Jezuniu
Luli, luli mój maleńki
Maj weselem serce urzekł
Maleńki znak
Marsz I Korpusu
Marsz lotników
Marsz Mokotowa
Marsz zbójecki
Marsz, marsz Polonia
Matysek
Mazur
Mazurek 3-go Maja
Mazurek Dąbrowskiego
Miała baba koguta
Mój synku uśnijże mi
Morze, nasze morze
Myśmy przyszłością narodu
Na drogę życia
Na imieniny
Na koniec roku szkolnego
Na pokładzie od rana
Na ramię broń
Na strażnicy
Na świecie, na ziemi szerokiej
Na Wawel, na Wawel
Na Wawel, na Wawel
Naprzód wesoło
Naprzód, naprzód marsz
Naszej braterskiej gromadzie
Nie było ciebie tyle lat
Nie grają nam surmy bojowe
Nie noszą lampasów
Nie rzucim ziemi
Nie złamie wolnych
Niech im gwiazdka pomyślności
Niech żyje nam (kanon)
Niedaleko od Krakowa
Nikt nam nie powie
Nim las, nim kłos
O mój rozmarynie
O Narodzeniu Pańskim
O Panie Boże
Od nocy do nocy
Odejdź Jasiu od okienka
Ogniska już dogasa blask
Ognisko płonie w lesie
Ognisko, ognisko
Oj, zagraj ta nam poleczkę
Oj, żeglujże, żeglarzu
Ojcze z niebios
Ojczyzna ma droga
Ojczyzno jedyna
Ojczyzno ma
Oka
Opłatek studencki
Orkiestry dęte
Ostatni mazur
Oto dziś dzień krwi i chwały
Pa, pa pa
Pałacyk Michla
Piechota
Piękna nasza Polska cała
Pierwsza Brygada
Pierwsza Kadrowa
Pieśń Don Kichota
Pieśń o domu (kanon)
Pieśń wieczorna
Piosenka o mojej Warszawie
Piosenka o żołnierskich butach
Piosenka żołnierza
Piosenkę zanućmy (kanon)
Płonie ognisko i szumią knieje
Płyną fale
Płynął strumyk przez zielony las
Płynie łódź moja
Płynie Wisła, płynie
Po partyzancie
Pociąg
Pod laskiem zielonym
Pod żaglami „Zawiszy”
Poemat (Fibicha)
Pojedziemy na łów
Polonez warszawski
Polonez warszawski
Prząśniczka
Przez ile dróg
Przybyli ułani
Pytasz mnie, co ci dam
Raduje się serce
Rota
Rozdziela nas cały ocean
Rozkwitały pąki białych róż
Rozłączenie
Rozproszeni po wszem świecie
Rozszumiały się wierzby płaczące
Santa Lucia
Sen przekracza cicho próg
Serce w plecaku
Serce załogi
Słoneczny marsz
Śnić sen najpiękniejszy
Solidarni
Śpiewaj, wesel się (kanon)
Srebrne wesele
Stary kapral
Starzyk
Sto lat sto lat (Mel.2)
Sto lat(Mel.1)
Święta miłości kochanej Ojczyzny
Sygnał I
Sygnał II
Sygnał III
Szła dzieweczka
Szturmówka
Szukajmy przyjaciół (kanon)
Tam na błoniu
Tam za górą jest strażnica
Tańcuj, tańcuj
To był zwyczajny szary dzień
To i hola
Tramblanka
Trojak
Tu wszędzie jest moja Ojczyzna
Twój czas
U prząśniczki siedzą
Ukochany kraj
Ułani, ułani
Umfa, umfa...
Upływa szybko życie
Uśnijże mi, uśnij
W drogę
W dwudziestym pierwszym wieku
W kwiaciarni wybiorę...
W morzu przegląda się...
W murowanej piwnicy
W nadwiślańskim grodzie
W ochoczym dziś stajemy gronie
W Pikutkowie
W Saskim Ogrodzie
Walc maturzystów
Warszawianka
Warszawskie dzieci
Wędrowiec jestem
Werbel domowy
Wesoła marynarska wiara
Wesoły wędrowiec
Wieczorem, wieczorem
Wieczorny dzwon
Wiesz ty co
Wisło moja
Wita, majowa jutrzenko
Wiwat Szkoła! (kanon)
Wlazł kotek na płotek
Wojenka cudna pani
Wojenko, wojenko
Wolności słońce pieści lazur
Wśród nocnej ciszy
Wszyscy wraz, wszyscy wraz
Wszystko tobie, ukochana ziemio
Wszystko, co nasze
Wybaczcie piechocie
Wybaczcie piechocie
Z głębi dziejów...
Z miejsca na miejsce
Z młodej piersi się wyrwało
Za górami, za lasami
Za Niemen
Zasiali górale
Żeby Polska była Polską
Zielony mosteczek
Złączeni węzłem
Zmarł biedaczysko
Znów buty, buty, buty...
Znów no, noc, pani szalona
Życzenie

Spis treści:

Wstęp
Objaśnienie znaków
Pieśni patriotyczne
Pieśni żołnierskie
Pieśni towarzyskie
Pieśni ludowe
Pieśni okolicznościowe
Alfabetyczny spis autorów
Alfabetyczny spis utworów

Okładka: , Złote przeboje lata 80-te z. 1

cena 34 zł.


nuty.pl

Złote przeboje lata 80-te z. 1

polski Złote przeboje lata 80-te z. 1


Ilość stron:44
Format:200 x 285
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083331

Publikacja zawiera złote przeboje lat osiemdziesiątych, polskich zespołów i wykonawców. Znajdziemy tu utwory zespołów takich jak Lombard, Perfect czy Vox oraz solistów K. Giżowskiej czy S. Krajewskiego. Zapis nutowy łatwy, co pozwala zarówno amatorom jak i profesjonalnym muzykom na wykonywanie utworów. Znajdziemy tu linię melodyczną, akordy, słowa oraz diagramy chwytów gitarowych.


Lista utworów:
CÓRKA RYBAKA – Wały Jagiellońskie
DAJ MI TĘ NOC – Bolter
DROGA PANI Z TV – Lombard
GDZIE SIĘ PODZIAŁY TAMTE PRYWATKI – Wojciech Gąssowski
MALINOWY KRÓL – Urszula z zesp. Budka Suflera
NASZE RENDEZ-VOUS – Kombi
NIE BYŁO CIEBIE TYLE LAT – Krystyna Giżowska
NIECH ŻYJE BAL – Maryla Rodowicz
NIE LICZĘ GODZIN I LAT – Andrzej Rybiński
NIE PŁACZ EWKA – Perfect
OCH, ŻYCIE, KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE – Edyta Geppert
PRZEMIJA URODA W NAS – Seweryn Krajewski
SERCE TO JEST MUZYK – Ewa Bem
SZCZĘŚLIWEJ DROGI, JUŻ CZAS – Vox
TIN PAN ALLEY – Halina Fąckowiak

Okładka: Beethoven Ludwig van, Schiller Friedrich, Hymn Unii Europejskiej

cena 11 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van, Schiller Friedrich
Hymn Unii Europejskiej "Oda do radości" z finału IX Symfonii Ludwiga van Beethovena do słów Friedricha Schillera w opracowaniu na chór mieszany a cappella

polski Hymn Unii Europejskiej „Oda do radości” z finału IX Symfonii Ludwiga van Beethovena do słów Friedricha Schillera w opracowaniu na chór mieszany a cappella


Ilość stron:8
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Meyer Krzysztof
Autor aranżacji/opracowania: Gałczyński Konstanty Ildefons
Kod produktu:NPL066195

IX Symfonia Ludwiga van Beethovena od dawna uznana jest za symbol „najwznioślejszych ideałów i wzlotów ludzkiego ducha”. Do finału Symfonii kompozytor wprowadził fragment „Ody do radości” Friedricha Schillera. Schillerowska wizja całej ludzkości połączonej w bratnim uścisku, afirmacja życia bliskie były także Beethovenowi. Idee wolności, pokoju i solidarności to wartości ponadczasowe. W 1972 r. Rada Europy przyjęła „Odę" zawartą w finale Symfonii jako swój hymn. Od 1985 r. jest to oficjalny hymn Unii Europejskiej, zaakceptowany przez wszystkie państwa członkowskie. Wykonywany jest najczęściej 9 maja, w święto Unii, a także podczas oficjalnych uroczystości i szczytów zazwyczaj z hymnem państwa, które aktualnie przewodniczy Unii Europejskiej.


Lista utworów:
Hymn Unii Europejskiej „Oda do radości” (Gałczyński Konstanty Ildefons)

Okładka: Szymanowski Karol, Pieśń Roksany z opery Król Roger w transkrypcji na skrzypce i fortepian

cena 20 zł.


nuty.pl

Szymanowski Karol
Pieśń Roksany z opery Król Roger w transkrypcji na skrzypce i fortepian

polski Pieśń Roksany z opery Król Roger w transkrypcji na skrzypce i fortepian
angielski Roxana's Song from the Opera King Roger - transcription for Violin and Piano


Ilość stron:8 + 4
Format:240 x 335
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Chylińska Teresa, Konarska Barbara
Transkrypcja: Kochański Paweł
Kod produktu:NPL080285

W obecnym wydaniu zawarto transkrypcję "Pieśni Roksany" z drugiego aktu opery "Król Roger" Karola Szymanowskiego, na skrzypce z fortepianem. Premiera opery "Król Roger" miała miejsce w Warszawie, 19 czerwca 1924 roku. Początkowo dzieło zostało przyjęte w chłodny sposób. Przez długie lata opera była niezrozumiana i umieszczana jako marginalna w światowej tradycji operowej. Współcześnie zaczyna być coraz częściej wystawiana zarówno w Polsce jak i za granicą i przynosi coraz większe sukcesy. "Pieśń Roksany" wymaga bardzo dobrego przygotowania technicznego zarówno od solisty jak i akompaniatora.


Lista utworów:
Pieśń Roksany z opery Król Roger (Szymanowski Karol)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland