•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

DZIŚ JEST CZAS

Dostępne opracowania:

chór, głosy: SATB a cappella (1)
chór, głosy: SATB div. a cappella (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (1)
chór, głosy: SSAA a cappella (1)
fortepian (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (2)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty, diagramy chwytów gitarowych) (1)
gitara solo (1)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty) (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
książka (3)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
organy solo (1)
organy solo (zawiera teksty) (1)
orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe) (1)
skrzypce i fortepian (1)
zespół smyczkowy (partytura + głosy) (1)
zestaw perkusyjny (1)

DZIŚ JEST CZAS znajdziesz w 26 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Dziecinnych marzeń świat

cena 28 zł.


nuty.pl

Dziecinnych marzeń świat

Ilość stron:64
Format:205 x 290
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy
Stopień trudności:3-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL054966

Zestaw 16 piosenek (teksty Leona Sęka do kompozycji m.in. Krzysztofa Sadowskiego i Adama Skorupki) znakomitych do wykorzystania podczas różnych imprez w szkole. Sposób opracowania na trzech pięcioliniach (głos z fortepianem) umożliwia granie z tego zapisu zarówno keyboardzistom oraz gitarzystom, a także (bądź może przede wszystkim) pianistom.


Lista utworów:
Bo To Jest Zyzio
Bo Tylko Maleńka
Byczki
Dziecinnych Marzeń Świat
Jestem Gabrysia
Kolorowy Jest Ten Świat
Na Siebie Licz
Na Zielonej Trawce
Nie Bądź Chwastem
O Le - O La
Piosenka Dla Taty
Przepraszamy Was Za Wszystko
Skrzydlate Nutki
Słoneczne Lato
Szkolny Pamiętnik
Z Naturą Na Ty

Okładka: Pucek Zdzisław, Passacaglia na organy

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Pucek Zdzisław
Passacaglia na organy

Ilość stron:8
Format:210 x 297
Opracowanie na:organy solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055306

Passacaglia na organy autorstwa Zdzisława Pucka, czas trwania ok. 8', rejestracja wg własnego uznania.


Lista utworów:
Passacaglia (Pucek Zdzisław)

Okładka: Emerson Roger, The Lion Sleeps Tonight

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Emerson Roger
The Lion Sleeps Tonight

polski Lew śpi dzisiaj wieczorem
angielski The Lion Sleeps Tonight


Ilość stron:8
Format:170 x 265
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056159

"The Lion Sleeps Tonight" jest popularnym przebojem afrykańskiej grupy "Mbube". Utwór stał się w krótkim czasie hitem także w USA i Wielkiej Brytanii. W niniejszym wydaniu piosenka została zaaranżowana przez Rogera Emersona na chór SATB z fortepianem.


(Emerson) SATB


Lista utworów:
The Lion Sleeps Tonight (Robert John, Tokens)

Okładka: Siedlecka-Sułek Danuta, Wołałeś mnie z obłokó w, śpiewnik religijny, linia mel.teksty, akordy, twarda opr.

cena 23,95 zł.


nuty.pl

Siedlecka-Sułek Danuta
Wołałeś mnie z obłokó w, śpiewnik religijny, linia mel.teksty, akordy, twarda opr.

Ilość stron:114
Format:152 x 212
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Rodzaj produktu:śpiewnik
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL057719

Danuta Siedlecka-Sudek urodziła się i mieszka w Krakowie. Jest absolwentką krakowskiej Akademii Muzycznej. Od wielu lat pracuje nieprzerwanie jako organistka w kościele. Podczas pobytu w USA przez lat pełniła obowiązki organisty w jednej z nowojorskich parafii. Spośród zainteresowań autorki jej ulubionym zajęciem jest malarstwo. Śpiewnik "Wołałeś mnie z obłoków" zawiera utwory dotychczas nie publikowane. znajdujące sie tu kompozycje są dostosowane do okresów roku liturgicznego, nadają się zarówno do śpiewu solowego, jak i zbiorowego, a także do opracowania dla chóru lub scholi.


Lista utworów:
Wołałeś mnie z obłoków (Siedlecka-Sułek Danuta)
W każdym życiu (Siedlecka-Sułek Danuta)
Pieśń o wiośnie (Siedlecka-Sułek Danuta)
W jesienną patrzę dal (Siedlecka-Sułek Danuta)
Psalm (wg psalmu 13) (Siedlecka-Sułek Danuta)
Nie chciej rozumieć wszystkiego (Siedlecka-Sułek Danuta)
Kiedy powraca obraz (Siedlecka-Sułek Danuta)
Postanowienie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Pożegnanie dnia (Siedlecka-Sułek Danuta)
Gdzie Cię spotkam (Siedlecka-Sułek Danuta)
Nie znam o Panie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Przyjdź dawco wolności (Siedlecka-Sułek Danuta)
Zbawiciel się narodzi (Siedlecka-Sułek Danuta)
Szczęśliwa ziemia (Siedlecka-Sułek Danuta)
Chwalmy Pana, Boga chwalmy (Siedlecka-Sułek Danuta)
O najpiękniejsza nocy (Siedlecka-Sułek Danuta)
Dziś przyszlismy do Betlejem (Siedlecka-Sułek Danuta)
Miliony gwiazd (Siedlecka-Sułek Danuta)
To była taka noc (Siedlecka-Sułek Danuta)
Boże wzywam Cię (Siedlecka-Sułek Danuta)
Krzyż w dziejach świata (Siedlecka-Sułek Danuta)
Dobry Boże, zbawicielu (Siedlecka-Sułek Danuta)
Milczący Krzyż (Siedlecka-Sułek Danuta)
Choc jesteś Bogiem (Siedlecka-Sułek Danuta)
Tyś drzewo najsławniejsze (Siedlecka-Sułek Danuta)
Nie ma śmierci Panie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Czas Zmartwychwstania (Siedlecka-Sułek Danuta)
Stół Pański (Siedlecka-Sułek Danuta)
Żyjesz pośród nas (Siedlecka-Sułek Danuta)
Pragnienie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Prowadź nas o Panie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Podziękowanie (Siedlecka-Sułek Danuta)
U stóp ołtarza (Siedlecka-Sułek Danuta)
Ona przychodzi do ciebie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Z prawdą na ustach (Siedlecka-Sułek Danuta)
Jesteś obecna Maryjo (Siedlecka-Sułek Danuta)
Wielbimy Cie dziś Matko (Siedlecka-Sułek Danuta)
Mała litania (Siedlecka-Sułek Danuta)
Maria jest moja Matką (Siedlecka-Sułek Danuta)
Matko nieustającej pomocy (Siedlecka-Sułek Danuta)
Przed snem (Siedlecka-Sułek Danuta)
Październikowa modlitwa (Siedlecka-Sułek Danuta)
Pieśń ślubna (Siedlecka-Sułek Danuta)
W Twojej mocy (Siedlecka-Sułek Danuta)
W krainie dalekiej (Siedlecka-Sułek Danuta)
Panie, Tyś ponad czasem (Siedlecka-Sułek Danuta)
W dolinie cieni (Siedlecka-Sułek Danuta)
Nie pragnę bogactw (Siedlecka-Sułek Danuta)
Polecam się Tobie (Siedlecka-Sułek Danuta)
Pragnę Cię kochać (Siedlecka-Sułek Danuta)
Dziękuję za świat (Siedlecka-Sułek Danuta)

Okładka: Biskupska Małgorzata, Bruce David, Łatwe kolędy na fortepian na cztery ręce

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Biskupska Małgorzata, Bruce David
Łatwe kolędy na fortepian na cztery ręce

polski Łatwe kolędy na fortepian na cztery ręce


Ilość stron:36
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058493

Publikacja ta jest przeznaczona dla początkujących pianistów mających za sobą kilka tygodni nauki gry, najlepiej po wcześniejszym przegraniu I części szkoły "Ja i pianino". Melodia jest grana na przemian prawą lub lewą ręką. Pomocne może być śpiewanie lub liczenie w czasie gry oraz zachowanie palcowania. Po zapoznaniu się z melodią można dołączyć dźwięki towarzyszące drugiej ręki. Dodatkową atrakcją jest partia akompaniamentu. Może ją wykonywać nauczyciel lub ktokolwiek inny grający w stopniu nieco bardziej zaawansowanym. Wspólne muzykowanie dostarczy dodatkowych wrażeń również przez pełniejsze, bardziej profesjonalne brzmienie, stając się przyjemnym elementem nauki. Inicjuje także początki gry zespołowej - wzajemnego słuchania siebie i zachowania idealnego rytmu.


Lista utworów:
Pójdźmy wszyscy do stajenki
Gdy śliczna Panna
Wśród nocnej ciszy
Jingle bells
Gdy się Chrystus rodzi
Przybieżeli do Betlejem
Cicha noc
Lulajże Jezuniu
Śliczna Panienka
Dzisiaj w Betlejem
Jezus malusieńki
W żłobie leży
Bóg się rodzi
We wish you
Do szopy hej pasterze
Mędrcy świata

Okładka: Wieniawski Henryk, Scherzo-Tarantelle, op.16 na fortepian

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Scherzo-Tarantelle, op.16 na fortepian

polski Scherzo-Tarantelle, op.16 na fortepian


Ilość stron:16
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gembara Arkadiusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 0472
Kod produktu:NPL059233

Scherzo-tarantela jest, w dzisiejszych czasach, najczęściej wykonywanym, wirtuozowskim utworem Wieniawskiego. Wieniawski był ostatnim wirtuozem skrzypiec, który przeszedł do historii muzyki również jako kompozytor. Scherzo-tarantela została skomponowana przez niego na skrzypce i fortepian. W prezentowanej publikacji utwór został transkrybowany na fortepian solo.


Okładka: Charles Ray, Ray

cena 108,95 zł.


nuty.pl

Charles Ray
Ray

Ilość stron:56
Format:220 x 300
Opracowanie na:fortepian (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061076

Jerry Digney, rzecznik Ray'a Charlesa, wydał 10 czerwca 2004 roku, w Los Angeles, krótki komunikat:"Legenda współczesnej muzyki rozrywkowej, 73-letni Ray Charles, 13-krotny zdobywca Grammy, znany na całym świecie jako geniusz soul, zmarł dziś o godzinie 11:35 czasu miejscowego." Śmierć Ray'a Charlesa była dla środowiska muzycznego szokiem. Pomimo niedawnych problemów zdrowotnych, Charles planował kolejną trasę koncertową, miała się ona rozpocząć w połowie czerwca. Komplikacje, które pojawiły się po leczeniu stawu biodrowego, były dla wszystkich zaskoczeniem, nikt jednak nie spodziewał się, że geniusz odejdzie.Niewidomy od siódmego roku życia Ray Charles był znakomitym pianistą i kompozytorem. Artysta uznawany jest m.in. za twórcę gatunku soul i prekursora R&B. W ciągu trwającej 58 lat kariery wystąpił na ponad 250 płytach reprezentujących rozmaite gatunki muzyczne. Wiele z nich trafiło na listy bestsellerów. Był jednym z najbardziej utalentowanych muzycznie ludzi dwudziestego wieku i już kilkadziesiąt lat temu został uznany za symbol kultury amerykańskiej. Stworzył wiele niezapomnianych przebojów, takich jak "What'd I Say", "I Got A Woman", "Georgia", "Born To Lose", "Hit The Road Jack", czy "I Can't Stop Loving You."


15 songs from the Academy Award-winning movie about the dramatic life story of the legendary Ray Charles. Songs include: Bye Bye Love • Georgia on My Mind • Hard Times • I Can't Stop Loving You • I Got a Woman • Mess Around • What'd I Say • You Don't Know Me • and more.


Lista utworów:
Born To Lose (Ray Charles, Zakk Wylde)
Bye Bye Love (The Everly Brothers, Webb Pierce)
Georgia On My Mind (Ray Charles)
Hallelujah I Love Him (Her) So (Peggy Lee, Ray Charles)
Hard Times (Eric Clapton)
I Can't Stop Loving You (Conway Twitty, Don Gibson, Elvis Presley, Kitty Wells, Ray Charles)
I Got A Woman (Elvis Presley, Jimmy McGriff)
I'll Drown In My Tears (Joe Cocker, Ray Charles)
Let The Good Times Roll (B.B. King, POPULAR SONG!!!!!, Shirley & Lee)
Mary Ann (Michael Bloomfield, Ray Charles)
Mess Around (Ahmet Ertegun)
The Right Time (Ray Charles)
Unchain My Heart (Ray Charles)
What'd I Say (Elvis Presley, Ray Charles)
You Don't Know Me (Eddy Arnold, Elvis Presley, Mickey Gilley, Ray Charles)

Okładka: Marley Bob, The Very Best Of Bob Marley

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Marley Bob
The Very Best Of Bob Marley

angielski The Very Best Of Bob Marley


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061125

Bob Marley przyszedł na świat we wsi Nine Maile nieopodal miasta Saint Anns na Jamajce. Jego ojcem był biały oficer armii brytyjskiej (Marley nigdy go nie poznał), a matka jamajską wieśniaczką. Rodzina przeniosła się do stolicy Jamajki - Kingston, gdzie zamieszkali w dzielnicy slumsów - Trenchtown. Marley znalazł pracę jako spawacz i w tym właśnie czasie założył swój pierwszy zespół. W 1962 roku Marley nagrał w studiu swój pierwszy singel "Judge Not". Pierwsze nagrania Marleya, takie jak "Put It On", "Ten Commandments" oraz "Love and Affection", opowiadały o świecie ulic Trenchtown, o zdesperowanych chuliganach i ulicznikach. W tym czasie zaczął krystalizować się skład Weilersów - grupy, która współtworzyła później sławę Marleya. W lutym 1966 roku Bob Marley poślubił czarnoskórą wokalistkę Ritę Anderson i przeniósł się do Delaware w USA (pracował tam jako kelner, asystent w laboratorium, kierowca wózka widłowego na nocnej zmianie w magazynie oraz monter w fabryce). Zagrożony poborem do wojska i wysłaniem na wojnę do Wietnamu, Bob Marley powrócił na Jamajkę. W kwietniu 1966 roku Jamajkę odwiedził król Etiopii - Hajle Selasie I, który był czczony jako prorok przez rastafarian - członków ruchu religijnego, który łączy tradycje biblijne z elementami wierzeń afrykańskich. Rastafarianizm to nie tylko religia, ale także specyficzny styl życia (np. marihuana uważana jest tu za święte ziele). Marley zaangażował się w ten ruch. Rastafarianie wierzą, że Afrykanie są narodem wybranym. Marley śpiewał właśnie o idei powrotu Afrykanów z ziemi wygnania i wyzysku - Babilonu (czyli świata Zachodu) do ziemi wolności - Afryki. W połowie lat 60 kształtował się nurt, który dziś określany jest jako reggae - szybka, rytmiczna muzyka z wyrazistym rytmem. The Wailers mieli wielki udział w rozpropagowaniu tej muzyki. W 1968 r. Marley ostatni raz obciął włosy. Potem już zawsze nosił długie dredy, fryzurę typową dla rastafarian.
3 grudnia 1976 r. siedmiu napastników z bronią wpadło do domu artysty w Kingston, raniąc Marleya, jego żonę i menedżera Dona Taylora. Po zamachu Marley przeniósł się na Florydę. W 1977 r. stwierdzono u niego nowotwór i usunięto mu palec u nogi, informując media, że odniósł kontuzję podczas gry w piłkę nożną. Latem 1980 r. nowotwór znów dał znać o sobie, gdy artysta zasłabł podczas joggingu w nowojorskim Central Parku. Ostatni koncert Marleya odbył się 23 września 1980 r. w Pittsburgu. Po koncercie muzyk poddany został badaniom lekarskim, które ujawniły raka płuc i żołądka oraz wielki guz w mózgu. Zmarł 11 maja 1981 roku. Pochowano go na Jamajce.
Publikacja zawiera wybrane utwory artysty napisane na gitarę solo.


17 songs arranged for guitar with authentic chords in their original keys from this reggae master: I Shot the Sheriff • Jamming • No Woman No Cry • One Love • Redemption Song • Stir It Up • and more.


Lista utworów:
Buffalo Soldier (Bob Marley)
Concrete Jungle (Bob Marley)
Could You Be Loved (Bob Marley and The Wailers)
Easy Skanking (Bob Marley)
Get Up Stand Up (Bob Marley)
I Shot The Sheriff (Bob Marley, Eric Clapton, Warren G)
I'm Hurting Inside (Bob Marley)
Jamming (Bob Marley)
Lively Up Yourself (Bob Marley)
No Woman No Cry (Bob Marley)
Redemption Song (Bob Marley)
Roots, Rock, Reggae (Bob Marley)
So Much Trouble In The World (Bob Marley)
Sun Is Shining (Bob Marley)

Okładka: Twain Shania, Greatest Hits

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Twain Shania
Greatest Hits

angielski Greatest Hits


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Keyboard lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061137

Shania Twain dokonała rzeczy, która trafia się niezwykle rzadko - została wielką gwiazdą zarówno w świecie muzyki country, jak i na scenie pop. Do tej pory rozeszło się ponad 80 milionów egzemplarzy wszystkich jej płyt.Piękna Kanadyjka przyszła na świat w małej miejscowości Timmins, w prowincji Ontario, jako drugie z pięciorga dzieci. Dziś Shania jest multimilionerką, ale w dzieciństwie jej rodzina nie raz zaznała biedy. W jej domu czasami brakowało jedzenia, ale za to nigdy nie było za mało muzyki.Twain zaczęła jako dziecko uczyć się gry na gitarze. Od samego początku również dużo śpiewała i pisała teksty. Rodzice szybko odkryli, że ich córka posiada wielki talent i namówili ją do śpiewania w lokalnych klubach, na długo przed tym zanim osiągnęła pełnoletność. Shania pojawiała się również w lokalnych stacjach radiowych i telewizyjnych.
Publikacja zawiera utwory z płyty "Greatest Hits" z 2004 roku. Utwory opracowane są na gitarę solo zapisaną w sposób tradycyjny wraz tabulaturą i diagramami akordów oraz dodatkowo zalączone są teksty piosenek.


15 of Shania's best for easy guitar: Forever and For Always • Up! • Come On Over • Man! I Feel Like a Woman • That Don't Impress Me Much • From This Moment On • You're Still the One • Any Man of Mine • Honey, I'm Home • and more.


Lista utworów:
(If You're Not In It For Love) I'm Outta Here! (Shania Twain)
Any Man Of Mine (Shania Twain)
Come On Over (Shania Twain, The Bee Gees)
Don't Be Stupid (You Know I Love You) (Shania Twain)
Don't! (Shania Twain)
Forever And For Always (Shania Twain)
From This Moment On (Linda Eder, Shania Twain)
Honey, I'm Home (Shania Twain)
I Ain't No Quitter (Shania Twain)
I'm Gonna Getcha Good! (Shania Twain)
Love Gets Me Every Time (Shania Twain)
Man! I Feel Like A Woman! (Shania Twain)
No One Needs To Know (Shania Twain)
Party For Two (Shania Twain with Billy Currington or Mark McGrath, Shania Twain with Mark McGrath)
That Don't Impress Me Much (Shania Twain)
The Woman In Me (Needs The Man In You) (Shania Twain)
Up! (Shania Twain)
Whose Bed Have Your Boots Been Under? (Shania Twain)
You Win My Love (Shania Twain)
You're Still The One (Shania Twain)

Okładka: Woźniakowska Anna, Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim

cena 30,45 zł.


nuty.pl

Woźniakowska Anna
Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim

polski Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim


Ilość stron:160
Format:140 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061712

"Mojego Interlokutora poznałam w 1959 roku w legendarnej dziś Państwowej Średniej Szkole Muzycznej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 11. Łączy nas wspólne próby chóru i koncerty, które w życiu szkoły odgrywały ważną rolę integrującą, dzieliła różnica wieku - w tym okresie życiowego doświadczenia ogromna.
Po kilku latach spotkaliśmy się w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej i odtąd, choć główną płaszczyzną naszego porozumienia była muzyka, nie brakowało w naszych kontaktach zwykłej ludzkiej sympatii, z upływem czasu coraz głębszej, tym bardziej, że należeliśmy do tego samego pokolenia, które chwilami ze zdziwieniem spogląda na otaczający nas dzisiaj świat...
W niniejszej książce nie ma muzykologicznych analiz kompozycji Marka Stachowskiego ani pełnego opisu Jego drogi twórczej i życiowej. Jest zapis luźnych, niespiesznych rozmów o życiu wijących się meandrami, pełnych przeskoków tematycznych oraz powrotów do głównego wątku, rozmów prowadzonych przy kawie i kremówce przez dwoje ludzi, których połączyła miłość do muzyki, a także blisko pięćdziesięcioletnia zażyłość."
Anna Woźniakowska


Okładka: Vivaldi Antonio, Koncert g-moll (partytura + głosy)

cena 79,95 zł.


nuty.pl

Vivaldi Antonio
Koncert g-moll (partytura + głosy)

polski Koncert g-moll (partytura + głosy)


Ilość stron:24 + 5x8
Format:210 x 305
Opracowanie na:zespół smyczkowy (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Altówka (1)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Żarejko Romuald
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 0883
Kod produktu:NPL062418

Koncert skrzypcowy g-moll op. 12 nr. 1 Antonio Vivaldiego w opracowaniu na skrzypce i kwartet skrzypcowy. Antonio Vivaldi to włoski skrzypek i kompozytor okresu baroku. Do dzisiejszych czasów zachowało się ponad 850 jego kompozycji, w tym ponad 500 koncertów. Był jednym z najwybitniejszych kompozytorów epoki baroku, wykorzystywał niemal wszystkie formy uprawiane w tym okresie. W dziełach instrumentalnych, zwłaszcza w koncertach na instrumenty smyczkowe przejawia się wyraźnie indywidualny styl Vivaldiego. Będąc wybitnym skrzypkiem-wirtuozem, wzbogacił technikę gry na skrzypcach wprowadzając nowe sposoby artykulacji a także wykorzystywał wysokie rejestry (do 12 pozycji).


Lista utworów:
Koncert g-moll op. 12 nr 1 (Antonio Vivaldi)

Okładka: Milan Luis, Pavane V (Pujol 1046)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Milan Luis
Pavane V (Pujol 1046)

polski Pawana V na gitarę solo (Pujol 1046)
francuski Pavane V (Pujol 1046)


Ilość stron:4
Format:225 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063833

Pavane szesnastowiecznego gitarzysty Luisa Milana. Utwór w transkrypcji dokonanej przez Emilio Pujol Villarubi (1886 - 1980), hiszpańskiego gitarzysty, który uważany jest za twórcę XX wiecznej dydaktyki gitarowej. Szesnastowieczne gitary różniły się od współczesnych i zapisywane były systemem tabulaturowym. Vihuela (na jakiej grał Luis Milan) - początkowo była cztero lub pięciostrunową gitarą. W tym samym czasie najpopularniejszym instrumentem wśród arystokracji całej Europy stała się lutnia, gitara Rizzio z Francji i guitarra battente z Włoch. W ostatecznej wersji wihuela była gitarą z sześcioma podwójnymi strunami z jelit. Była ona ok. 4 cale dłuższa od dzisiejszej gitary. Na gryfie było dwanaście progów. Jednym z pierwszych znanych artystów grających na vihueli, był właśnie Luis Milan. Ostatnia znana vihuela pochodzi z roku 1700 i reprezentuje końcowy etap rozwoju tego instrumentu.



Lista utworów:
Pavane (Milan Luis)

Okładka: Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef, Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

cena 32 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk, Wieniawski Józef
Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian

polski Grand Duo Polonais na skrzypce i fortepian
angielski Grand Duo Polonaise for Violin and Piano
niemiecki Grand Duo Polonaise für Violine und Klavier
francuski Grand Duo Polonaise pour violon et piano concertant


Ilość stron:32 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066177

„Kolejnym po „Allegro de Sonate”, wspólnym dziełem braci Henryka i Józefa Wieniawskich jest „Grand Duo Polonais”, zadedykowane Stanisławowi Moniuszce. Utwór powstał około 1851 roku, podczas wielkiego rosyjskiego tournee dwójki młodych artystów. Fantazja oparta jest na dwóch pieśniach twórcy polskiej opery narodowej - dumce „Kozak” oraz jednej z najbardziej przejmujących pieśni moniuszkowskich - „Maciek”. W Finale wykorzystane zostały motywy „Poloneza G-dur” z popularnej swego czasu rosyjskiej opery „Mogiła Askolda” Aleksandra Wierstowskiego”. Konstrukcja całości jest raczej luźna, a poszczególne ogniwa łączą ze sobą wirtuozowskie kadencje skrzypiec lub fortepianu. Obydwie partie instrumentów potraktowane są równorzędnie, stawiając zarówno przed skrzypkiem, jak i pianistą wysokie wymagania techniczne. „Grand Duo Polonais” było kompozycją, którą bracia Wieniawscy porywali publiczność w wielu krajach. Wielokrotnie musieli je powtarzać, ulegając żądaniom rozentuzjazmowanych słuchaczy. Dzisiaj utwór ten poszedł niemal zupełnie w zapomnienie - może dlatego, że mało kto potrafi je zagrać tak, jak grali go kongenialni bracia. [A. Cofalik]

Allegro de Sonate was followed by Grand Duo Polonais, another joint work by Henryk (Op. 8) and Józef (Op. 5) Wieniawski. Dedicated to Stanisław Moniuszko, the piece was composed c. 1851, during the grand Russian tour of the two young artists. The fantasy is based on two songs by the creator of the Polish national opera - the dumky Cossack and one of Moniuszko's most moving songs - Maciek. Motives from Alesky Wierstowski's Polonaise in G major from the then popular Russian opera Askold's Grave were used in the Finale. The construction of the whole is rather loose and the individual sections are linked with virtuosic cadenzas for violin or piano. The parts for both instruments are treated in a similar way, making high technical demands on both the violinist and the pianist. Grand Duo Polonais was a composition with which the Wieniawski brothers thrilled audiences of many countries. They had to repeat it many times, yielding to the demands of enthusiastic listeners, as was the case during concerts at the Wielki Theatre in Warsaw as well as Poznań and Cracow, among other places. Today the work is almost completely forgotten, perhaps because there is no one to play it in the same way as the two brothers of genius. [A. Cofalik]

Lista utworów:
Grand Duo Polonais (Wieniawscy Henryk i Józef)

Okładka: Mazur Marcin Łukasz, Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)

cena 37,95 zł.


nuty.pl

Mazur Marcin Łukasz
Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)

polski Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)


Ilość stron:36
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: hiszpańska
słów utworów: polska, hiszpańska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080238
Produkty podobne:Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata I Anglia
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata II (Francja)
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata III Niemcy i Austria
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata-Czechy na SATB

Niniejsza antologia składa się z dziesięciu utworów anonimowych pochodzenia ludowego oraz jednej pieśni autentycznej w oryginalnym układzie czterogłosowym, "Riu, Riu, chiu", przypisywanej kompozytorowi Mateo Flecha starszemu (1481 - 1553). Pochodzi ona z opublikowanego w 1556 roku w Wenecji zbioru "Villancicos de diversos autores", zwanego dzisiaj "Cancionero de Uppsala, od miejsca znalezienia jedynego zachowanego do naszych czasów egzemplarza. Wśród kolęd tradycyjnych największą popularnością cieszą się obecnie w Hiszpanii utwory andaluzyjskie oraz katalońska kolęda "Fum , Fum, Fum" Rzeczywiście, niebanalna melodyka, urozmaicona rytmika, zawierająca liczne synkopy i triole, asymetryczna budowa fraz, ciekawie stosowane progresje i efekty dźwiękonaśladowcze stanowią o odrębności i atrakcyjności tej muzyki.
Niniejszy zbiór jest pierwszą publikacją kolęd hiszpańskich skierowaną do polskich chórów. Składają się nań opracowania o niskim i średnim stopniu trudności, przeznaczone dla średnio zaawansowanych chórów mieszanych.

The present anthology comprises ten anonymous pieces of folk origin and one authentic song originally set for four parts, Riu, riu, chiu, ascribed to composer Mateo Flecha the Elder (1481 - 1553). It comes from Villamcicos de diversos autores, known today as Cancionero de Uppsala, published in Venice in 1556. Its contemporary name is due to the place where the only preserved copy was found. As far as traditional carols are concerned, the most popular ones in Spain are songs from Andalusia and a carol from Catalonia, Fum, fum, fum. The attractiveness and originality of this music is due to its unconventional melodics, varying rhythmics, containing many syncopations and triplets, asymmetric construction of phrases, interestinlgy used progressions and sound-imitating effects.
The present set is the first collection of Spanish Christmas carols offered to Polish choirs. It contains works of low and intermediate difficulty, elaborated for moderately advanced mixed choirs.

Lista utworów:
Rin Rin
Ay del Chiquirritin
Fum Fum Fum
Ye Viene la Vieja
El Rabadán
Una pandereta Suena
Esta noche, Caballeros
Campanas de Belén
Dime nino
Esta noche nace el nino
Riu, Riu, Riu

Okładka: Woźniakowska Anna, Rzeki płyną różnymi korytami

cena 31 zł.


nuty.pl

Woźniakowska Anna
Rzeki płyną różnymi korytami

polski Rzeki płyną różnymi korytami - Rozmowy z Adamem Walacińskim


Ilość stron:200
Format:145 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080290

"Do dziś ktoś odkrywa z niemałym zdumieniem, że to ja skomponowałem muzykę do popularnego serialu, lub na odmianę, że jestem także autorem prac naukowych, które raczej trudno śpiewać na melodię "Deszcze niespokojne" (...). Wielotorowość dawała mi poczucie życiowego bezpieczeństwa. Nie musiałem się czegoś trzymać kurczowo za wszelką cenę, bo mogłem robić z powodzeniem coś całkiem innego. W rezultacie czasem odpuszczałem ważne sprawy lekką ręką i ustępowałem bezkonfliktowo z placu boju. Może byłem zbyt pasywny, by walczyć drapieżnie o swoją pozycję, ale tak mi było dobrze i wcale nie czułem się nieszczęśliwy. Cóż, rzeki płyną różnymi korytami, a los ludzki różnie się układa."
Książka rysuje z grubsza portret Adama Walacińskiego. Z grubsza, bo temat nie jest do końca wyczerpany.


Spis treści:

Tak to się zaczęło...
Na początku były skrzypce
Poszukiwanie drogi
A jednak kompozycja
Na ścieżce dźwiękowej
W meandrach sztuki
De se ipso...
Kalendarium życia i twórczości
Wykaz wybranych kompozycji
Spis ilustracji

Okładka: , Śpiewnik

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Śpiewnik

polski Śpiewnik


Ilość stron:350
Format:140 x 200
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Redaktor: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080836

Prezentowany "Śpiewnik" opracował ks. Hieronim Chamski. Zbiór zawiera liczne pieśni i piosenki podzielone na działy o różnej tematyce: pieśni patriotyczne, pieśni żołnierskie, pieśni towarzyskie, pieśni ludowe oraz pieśni okolicznościowe. Jest to repertuar pieśni i piosenek zaleconych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej dla Wychowania Muzycznego w szkołach podstawowych i średnich. Publikacja w spiralnej oprawie.


Lista utworów:
Ad multom annos
Anim jo nie juhas
Białe róże
Biją dzwony
Bóg się rodzi
Bogurodzica
Bosman
Boże, cos Polskę
Boże, coś Polskę
By coś zostało z tych dni
Był Duda, maruda
Był Matysek
Bywaj dziewczę zdrowe
Chciało się Zosi jagódek
Choć burza huczy wkoło nas
Choć nam dzisiaj więcej wolno
Chociaż tyle w świecie miast
Chodzi lato p[o bezdrożach
Chodziła po polu
Cicha woda
Ciężko uczniom żyć
Cygańska ballada
Czardasz
Czarne wrony czarno kraczą
Czerwona róża
Czerwone jabłuszko
Czerwone maki
Czerwony pas
Cześć ci, Polsko
Cześć Polskiej ziemi, cześć
Cztrey m,ile za Warszawą
Czy kochasz dom
Czy słońce na niebie
Czy słyszycie
Czy to w dzień, czy o zachodzie
Czy widzisz
Dalej, chłopcy
Deszcz jesienny, deszcz
Dla chleba
Do – jak dom...
Do widzenia, profesorze
Do, Re, Mi...
Dobrej nocy i sza
Dopóki ziemia kręci się
Dzień jeden w roku
Dziś do ciebie przyjść nie mogę
Dzwonki sań
Echa kołyski
Ej, po drogach dmie wichura
Francois Villon
Gaude Mater Polonia
Gaudeamus igitur
Gdy już ciemna noc zapada
Gdy ognisko w lesie płonie
Gdy serce twe
Gdybym ja była
Gdybym to ja miała
Gdybym to ja miała
Gdym jeszcze dzieckiem, był
Gdzie strumyk płynie z wolna
Głęboka studzienka
Glory, glory, alleluja
Góralu, czy ci nie żal?
Górol ci jo, górol
Gra w kolory
Hej tam pod lasem
Hej te nase góry
Hej ty Wisło
Hej wolny ja chłopiec
Hej, bystra woda
Hej, chłopcy, bagnet na broń
Hej, górol ci jo, górol
Hej, idem w las
Hej, ludziska posłuchajcie
Hej, Mazury
Hej, przyjacielu
Hej, sokoły
Hej, strzelcy wraz
Hej, tam pod lasem
Hejnał mariacki
Hejnał płocki
Hejże wraz, zanućmy pienie
Hymn do Bałtyku
Idę sobie przez podwórze
Idzie dysc, idzie dysc
Idzie Maciek bez wieś
Idzie noc
Idzie żołnierz borem lasem
Idziemy w jasną dal
Jadą wozy kolorowe
Jak długo w sercach naszych
Jak dobrze nam
Jak to miło
Jak to miło wieczór bywa
Jak to na wojence ładnie
Jak uśmiech dziewczyny kochanej
Jaś i Zosia
Jaś i Zosia
Jest taki dzień
Jeszcze jeden mazur dzisiaj
Jeszcze Polska
Już księżyc zgasł
Już miesiąc zeszedł
Już z ogniska iskra pryska
Już za parę dni, za dni parę
Karlik
Karolinka
Karpaccy górale
Kocham Cię (Poemat Fibicha)
Koło mego ogródeczka
Kołysanka (I. Dunajewskiego)
Kołysanka (Schubert’a)
Kołysanka Brahm’sa
Kołysanka Flies’a
Krakowiaczek ci ja
Ksiądz mi zakazował
Kto będąc dzieckiem
Kukułeczka kuka
Kukułka
Lato, lato
Laura i Filon
Leci, huczy bystra potok
Legiony to...
Lotnik skrzydlaty
Lubiły babunie
Lulajże Jezuniu
Luli, luli mój maleńki
Maj weselem serce urzekł
Maleńki znak
Marsz I Korpusu
Marsz lotników
Marsz Mokotowa
Marsz zbójecki
Marsz, marsz Polonia
Matysek
Mazur
Mazurek 3-go Maja
Mazurek Dąbrowskiego
Miała baba koguta
Mój synku uśnijże mi
Morze, nasze morze
Myśmy przyszłością narodu
Na drogę życia
Na imieniny
Na koniec roku szkolnego
Na pokładzie od rana
Na ramię broń
Na strażnicy
Na świecie, na ziemi szerokiej
Na Wawel, na Wawel
Na Wawel, na Wawel
Naprzód wesoło
Naprzód, naprzód marsz
Naszej braterskiej gromadzie
Nie było ciebie tyle lat
Nie grają nam surmy bojowe
Nie noszą lampasów
Nie rzucim ziemi
Nie złamie wolnych
Niech im gwiazdka pomyślności
Niech żyje nam (kanon)
Niedaleko od Krakowa
Nikt nam nie powie
Nim las, nim kłos
O mój rozmarynie
O Narodzeniu Pańskim
O Panie Boże
Od nocy do nocy
Odejdź Jasiu od okienka
Ogniska już dogasa blask
Ognisko płonie w lesie
Ognisko, ognisko
Oj, zagraj ta nam poleczkę
Oj, żeglujże, żeglarzu
Ojcze z niebios
Ojczyzna ma droga
Ojczyzno jedyna
Ojczyzno ma
Oka
Opłatek studencki
Orkiestry dęte
Ostatni mazur
Oto dziś dzień krwi i chwały
Pa, pa pa
Pałacyk Michla
Piechota
Piękna nasza Polska cała
Pierwsza Brygada
Pierwsza Kadrowa
Pieśń Don Kichota
Pieśń o domu (kanon)
Pieśń wieczorna
Piosenka o mojej Warszawie
Piosenka o żołnierskich butach
Piosenka żołnierza
Piosenkę zanućmy (kanon)
Płonie ognisko i szumią knieje
Płyną fale
Płynął strumyk przez zielony las
Płynie łódź moja
Płynie Wisła, płynie
Po partyzancie
Pociąg
Pod laskiem zielonym
Pod żaglami „Zawiszy”
Poemat (Fibicha)
Pojedziemy na łów
Polonez warszawski
Polonez warszawski
Prząśniczka
Przez ile dróg
Przybyli ułani
Pytasz mnie, co ci dam
Raduje się serce
Rota
Rozdziela nas cały ocean
Rozkwitały pąki białych róż
Rozłączenie
Rozproszeni po wszem świecie
Rozszumiały się wierzby płaczące
Santa Lucia
Sen przekracza cicho próg
Serce w plecaku
Serce załogi
Słoneczny marsz
Śnić sen najpiękniejszy
Solidarni
Śpiewaj, wesel się (kanon)
Srebrne wesele
Stary kapral
Starzyk
Sto lat sto lat (Mel.2)
Sto lat(Mel.1)
Święta miłości kochanej Ojczyzny
Sygnał I
Sygnał II
Sygnał III
Szła dzieweczka
Szturmówka
Szukajmy przyjaciół (kanon)
Tam na błoniu
Tam za górą jest strażnica
Tańcuj, tańcuj
To był zwyczajny szary dzień
To i hola
Tramblanka
Trojak
Tu wszędzie jest moja Ojczyzna
Twój czas
U prząśniczki siedzą
Ukochany kraj
Ułani, ułani
Umfa, umfa...
Upływa szybko życie
Uśnijże mi, uśnij
W drogę
W dwudziestym pierwszym wieku
W kwiaciarni wybiorę...
W morzu przegląda się...
W murowanej piwnicy
W nadwiślańskim grodzie
W ochoczym dziś stajemy gronie
W Pikutkowie
W Saskim Ogrodzie
Walc maturzystów
Warszawianka
Warszawskie dzieci
Wędrowiec jestem
Werbel domowy
Wesoła marynarska wiara
Wesoły wędrowiec
Wieczorem, wieczorem
Wieczorny dzwon
Wiesz ty co
Wisło moja
Wita, majowa jutrzenko
Wiwat Szkoła! (kanon)
Wlazł kotek na płotek
Wojenka cudna pani
Wojenko, wojenko
Wolności słońce pieści lazur
Wśród nocnej ciszy
Wszyscy wraz, wszyscy wraz
Wszystko tobie, ukochana ziemio
Wszystko, co nasze
Wybaczcie piechocie
Wybaczcie piechocie
Z głębi dziejów...
Z miejsca na miejsce
Z młodej piersi się wyrwało
Za górami, za lasami
Za Niemen
Zasiali górale
Żeby Polska była Polską
Zielony mosteczek
Złączeni węzłem
Zmarł biedaczysko
Znów buty, buty, buty...
Znów no, noc, pani szalona
Życzenie

Spis treści:

Wstęp
Objaśnienie znaków
Pieśni patriotyczne
Pieśni żołnierskie
Pieśni towarzyskie
Pieśni ludowe
Pieśni okolicznościowe
Alfabetyczny spis autorów
Alfabetyczny spis utworów

Okładka: Weyna Zdzisław Adam, Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Weyna Zdzisław Adam
Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

polski Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej - Sztuka myślenia i ekspresji w języku muzycznym


Ilość stron:112
Format:210 x 297
Opracowanie na:zestaw perkusyjny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Werbel (tamburo) (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:1-10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 1054
Kod produktu:NPL081104
Produkty podobne:

Ze wstępu ...

"Szkoła na zestaw perkusyjny" przeznaczona jest dla wszystkich zafascynowanych grą na bębnach. Każdy, kto pragnie poznać przepiękny świat muzyki, może otworzyć drzwi z napisem perkusja i znaleźć coś dla siebie. Spektrum poruszanych zagadnień powinno zaspokoić potrzeby zarówno hobbistów, samouków, amatorów, a także muzyków i nauczycieli. Pragnieniem autora było zebranie wszystkich niezbędnych zagadnień i ćwiczeń, potrzebnych w grze na zestawie perkusyjnym. Jak dom z solidnym fundamentem i dachem, tak "Szkoła na zestaw perkusyjny" została podzielona metodologicznie, według stopni trudności, na trzy części:
1. Podstawy techniki werblowej,
2. Koordynacja rąk i nóg na zestawie perkusyjnym,
3. Rytmy studyjne w różnych stylach muzycznych.

Wszystkie części stanowią całość. W I części omawiamy technikę gry rękami. W II części przedstawiona jest technika gry nogami. Zagadnienia metrorytmiczne i ćwiczenia z części I, są powtórzone i rozszerzone z układami rytmicznymi nóg. Natomiast w części III, mamy praktyczne zastosowanie poruszanych wcześniej zagadnień w rytmach studyjnych różnych stylów muzycznych.

Zdzisław Adam Weyna



"Szkoła na perkusję" Zdzisława Adama Weyny jest jedyną znaną mi szkołą obejmującą wszystkie znane techniki gry na zestawie perkusyjnym. Jej układ umożliwia korzystanie z niej na każdym etapie zaawansowania: od amatora rozpoczynającego naukę po profesjonalistę doskonalącego swój warsztat. Etiudy mogą być wykonane na egzaminie dyplomowym Akademii Muzycznej. Warte podkreślenia jest zamieszczenie bardzo dużej ilości rysunków obrazujących trzymanie pałeczek w różnych uchwytach, oraz fazy ruchu podczas grania poszczególnymi technikami. Do każdego zagadnienia, jest bardzo starannie opracowany zestaw ćwiczeń, w pełni je wyczerpujących. Szkoła stanowi swoistą biblię perkusisty i jest najprostsza drogą do mistrzostwa.

Mirosław Bereźnicki



O książce:

Zbiór fundamentalnych zasad i zagadnień metrorytmicznych z kanonem współczesnych figur rytmicznych, ćwiczeń i etiud. Tematyka obejmuje regularne i nieregularne podziały rytmiczne, paradidle, polirytmie i polimetrie, artykulację werblową, ozdobniki i tremola, przesunięcia i modulacje rytmiczne, alternatywne grupowanie, zagadnienia związane z dynamiką i tempem. Blisko 60 rysunków ilustruje sposoby trzymania pałeczek, postawy przy werblu i różne techniki wykonawcze z niezbędną, niekonwencjonalnie przedstawioną teorią muzyki.


Spis treści:

Rozdział I: Podstawy teorii muzyki, technika gry, wskazówki
Podstawy teorii muzyki
Cyfry, nuty i pauzy
Podział nut
A - podział parzysty
B - podział nieparzysty triolowy
C - podział nieparzysty kwintolowo-septymolowy
Znaki muzyczne, kropki i łuki
Notacja muzyczna i zasady metrorytmiczne
Strefy brzmieniowe bębnów
Technika gry na werblu
Wskazówki do ćwiczeń i rozwoju
Rozdział II: Od jednego do ośmiu
Ćwierćnuty
Ósemki
Synkopy ósemkowe
Triole
Synkopy triolowe
Szesnastki
Kwintole
Sekstole
Septymole
Trzydziestodwójki
Rozdział III: Paradidle
Paradidle pojedyncze
Dragadidle
Tripladidle
Kwintodidle
Kwintodidle didle
Paradidle podwójne
Paradidle didle
Septodidle
Septodidle didle
Paradidle potrójne
Kombinacje metrorytmiczne paradidli
Rozdział IV: Łamańce porąbańce
Polirytmie
Polimetrie
Rozdział V: Artykulacja werblowa
Wprawki
Paradidle z akcentami
Uderzenia naprzemienne z akcentami
Rim shot
Rim shot latynoski
Cross stick
Buzz
Rim stick, cascara
Stick and stick
Backstick
Rozdział VI: Ozdobniki
Przednutka pojedyncza
Hybrydowe figury rytmiczne
Przednutka podwójna
Przednutka potrójna
Zanutka
Rozdział VII: Tremolandia
Tremolo klasyczne
Tremolo naprzemienne
Tremolo podwójne
Tremolo potrójne
Tremolo paradidlowe
Tremolo kontrolowane "5"
Tremolo kontrolowane "7"
Tremolo kontrolowane "9"
Tremolo kontrolowane "11-33"
Tremolo jednoręczne
Rozdział VIII: Przesunięcia i modulacje rytmiczne
Przesunięcia rytmiczne
Modulacje rytmiczne
Rozdział IX: Grupowanie alternatywne, dynamika, tempo
Grupowanie alternatywne
Dynamika
Tempo
Rozdział X: Etiudy werblowe
Etiuda I
Etiuda II
Etiuda III
Etiuda IV

Okładka: Chamski ks. Hieronim, Pieśni chóralne zeszyt 4. Zbiór pieśni patriotyczne na chór SATB oraz SAB a capella

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Chamski ks. Hieronim
Pieśni chóralne zeszyt 4. Zbiór pieśni patriotyczne na chór SATB oraz SAB a capella

polski Pieśni chóralne zeszyt 4. Zbiór pieśni patriotyczne na chór SATB oraz SAB a capella


Ilość stron:48
Format:210 x 300
Opracowanie na:chór, głosy: SATB div. a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081550

Publikacja zawiera dwanaście pieśni patriotycznych. Każda pieśń opracowana jest w dwóch wersjach: na chór mieszany (SAB) a cappella i na chór mieszany( SATB) a cappella. Znajdziemy tu Hymn Narodowy, Rotę utwór poetycki Marii Konopnickiej, a także pieśń hymniczną, która pierwszy raz została opublikowana w 1908 w czasopiśmie Przodownica. Powstała pod wpływem oburzenia prześladowaniami polskości w zaborze pruskim. W książce jest również słynna Warszawiankę 1831 roku. Pieśń została napisana w języku francuskim przez narodowego poetę Francji Casimira François Delavigne'a pod wpływem wydarzeń powstania listopadowego. Zawiera pewne nawiązania stylistyczne do Marsylianki np. Do broni, bracia dziś! (w Warszawiance: Polonais, a la baionnette), Bo nadszedł chwały naszej dzień! (w Warszawiance: Oto dziś dzień krwi i chwały). Autorem najbardziej znanego polskiego przekładu był poeta i historyk Karol Sienkiewicz, brat dziadka Henryka Sienkiewicza. Muzykę skomponował Karol Kurpiński. Wszystkie utwory opracował ks. H. Chamski.


Lista utworów:
Hymn Narodowy
Bogurodzica
Cześć polskiej ziemi
Marsz Mokotowa
Modlitwa obozowa
Ojczyzna ma droga
Ojczyzno ma
Piękna nasza Polska cała
Rota
Święta miłości kochanej Ojczyzny

Okładka: Łukaszewski Paweł, O Radix Jesse

cena 27 zł.


nuty.pl

Łukaszewski Paweł
O Radix Jesse

łaciński O Radix Jesse


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:chór, głosy: SSAA a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Alt III (0)
Głos wokalny chóralny - Alt II (0)
Głos wokalny chóralny - Alt I (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran III (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
słów utworów: łacińska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081588

"O Radix Jesse” (wersja na chór żeński) należy do cyklu Antiphonae, powstałego na przestrzeni lat 1995 - 1999. Ta, ponad 40-minutowa symfonia chóralna charakteryzuje się wysokim stopniem trudności wykonawczej, zagęszczoną fakturą i wysoce zindywidualizowanym językiem dźwiękowym, wyróżniającym się pewnymi rozwiązaniami melodycznymi, harmonicznymi, rytmicznymi i kolorystycznymi przy jednoczesnym pozostaniu w quasi tonalnej materii, zwanej powszechnie w dzisiejszych czasach neotonalną. Każda antyfona posiada swoje własne cechy stylistyczne, jednakże w całości można doszukać się licznych podobieństw, przewijających się przez poszczególne utwory wątków przewodnich i cech wspólnych typowych dla całego cyklu, np.: ulegające wyciszeniu, wygaśnięciu lub zawieszeniu zakończenia, odznaczająca się przeplataniem głównych wątków odcinkowość, charakterystyczne motywy (np. skok kwinty lub seksty w górę), przypominanie w zakończeniu początkowego tematu, burdonowe kwinty w głosach męskich, trójfazowa ewolucja motywiczna, polegająca na realizowaniu linii melodycznej zawsze w trzech fazach rozwojowych, z których druga jest powtórzeniem pierwszej, a trzecia jej rozwinięciem. W Kościele Katolickim antyfony „O” śpiewa się w ostatnim tygodniu Adwentu: „W miarę zbliżania się Bożego Narodzenia, Kościół święty z coraz to gorętszym pragnieniem oczekuje na przyjście Zbawiciela. Począwszy od 17 grudnia śpiewa przy Magnificat nieszpornym Wielkie Antyfony zwane również Antyfonami O, od litery zaczynającej każdą z nich. Są one płomiennym wołaniem do Mesjasza, a zarazem przedziwnie określają Jego właściwości i chwalebne Imiona." (Mszał Rzymski, 1956). Treść omawianych antyfon stanowią żarliwe zawołania do Mesjasza, zawierające element wysławiający Boga pod jego wieloma imionami, a także wyrażają oczekiwanie i tęsknotę za Mesjaszem.


Okładka: Drzewiecki Zbigniew, Wspomnienia muzyka

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Drzewiecki Zbigniew
Wspomnienia muzyka

polski Wspomnienia muzyka


Ilość stron:200
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082833

Zbigniew Drzewiecki (1890-1971) był wybitną postacią polskiej i światowej pianistyki, wspaniałym pedagogiem, publicystą muzycznym oraz jednym z redaktorów serii wydawniczej w PWM Polskiej Biblioteki Fortepianowej. Koncertował w kraju i za granicą, włączając do swego repertuaru kompozycje Skriabina, Debussyego, Paderewskiego i Prokofiewa. Przygotowywał do publikacji utwory fortepianowe m.in. Händla, Scarlattiego, Mozarta, Beethovena, Czernego, Lessla i Szymanowskiego. Będąc profesorem polskich uczelni, wykształcił grono znakomitych uczniów, laureatów konkursów pianistycznych najwyższej rangi. Często zapraszano go na nie w charakterze jurora. Nagrodzony wieloma odznaczeniami był również członkiem honorowym wielu zagranicznych uczelni, np. uniwersytetów w Helsinkach, Tokio czy Royal Academy of Music w Londynie. We wspomnieniach przyjaciół i uczniów zawsze przedstawiany jest jako osoba bardzo towarzyska, ciepła i życzliwa.
Prezentowane Wspomnienia muzyka są poszerzoną wersją wydania pierwszego (PWM 1971). Tekst został uzupełniony o krótkie charakterystyki uczniów, którzy z powodów działalności cenzury zostali w 1971 roku pominięci w rozdziale zatytułowanym Uczniowie (Aneks I w obecnym wydaniu), oraz o artykuł przyjaciela Zbigniewa Drzewieckiego profesora Mieczysława Tomaszewskiego (Drzewiecki: edytor i krytyk muzyczny; Aneks II). Publikację uatrakcyjniają zdjęcia, udostępnione z archiwum rodzinnego Barbary i Zbigniewa Drzewieckich.
Wydanie II poszerzone ukazało się dzięki pomocy finansowej rodziny profesora Zbigniewa Drzewieckiego - żony Barbary i syna Zbigniewa.
Chcę spełnić (...) obowiązek życiowy dania świadectwa prawdzie - a więc tym przemianom, którym się ulegało, tym wydarzeniom, których się było świadkiem, tej muzyce, która ustawicznie żyła, przepływała, powstawała,trwała lub zamierała, a za której zmiennym nurtem trudno jest dziś - a tym bardziej jutro - nadążać temu, kto wzrósł i wychował się w poszanowaniu jej praw klasycznych. Spoglądając wstecz na wyniki mojej pracy, utwierdzam się właściwie w jednym tylko przekonaniu: że w miarę swych sił i umiejętności starałem się wychowywać porządnych i wrażliwych na piękno (nie tylko dźwiękowe) muzyków o nienagannej technice, ale nie techników za wszelką cenę. [Zbigniew Drzewiecki]


Spis treści:

K.Stromenger- Przedmowa
Dzieciństwo
Wiedeń
Początek kariery artystycznelj
Okupacja.Wyzwolenie
Uczniowie
Wielcy artyści naszych czasów
Szymanowski
Mój udział w rewindykacji skarbów wawelskich
Quasi-epilog
Repertuar koncertowy
Zbigniewa Drzewieckiego (wybór)
Aneks I
Uczniowie II
Aneks II
M. Tomaszewski, Drzewiecki: edytor i krytyk muzyczny

Okładka: , Zagraj to sam 2011/01

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2011/01

polski Zagraj to sam 2011/01


Ilość stron:36
Format:205 x 295
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083068

Publikacja zawiera 11 utworów polskiej muzyki rozrywkowej w zapisie nutowym. Znajdziemy tu: "Bluzwis", "Gdzie są dzisiaj tamci ludzie"," Doskonały pomysł", "Hallo, Hallo", "Póki na to czas", "Made in China", "Niebo", "Smuga cienia", "Wiem , że jesteś tam", "Zanim wszystko się odwróci", "Z Tobą mam sen".


Lista utworów:
BLUZWIS - piosenka z musicalu METRO; wyk. Janusz Józefowicz i Marc Thomas
GDZIE SĄ DZISIAJ TAMCI LUDZIE - Anna Jantar
DOSKONAŁY POMYSŁ - No! No! No!
HALLO, HALLO - Patrycja Markowska
PÓKI NA TO CZAS - De Mono
MADE IN CHINA - Happysad
NIEBO - Agnieszka Chylińska
SMUGA CIENIA - temat przewodni z filmu; muz.:Wojciech Kilar
WIEM, ŻE JESTEŚ TAM - Ania Wyszkoni
ZANIM WSZYSTKO SIĘ ODWRÓCI - Natalia Kukulska
Z TOBĄ MAM SEN - Volver

Okładka: Kozłowski Karol, Nutki dla malutkich

cena 19,95 zł.


nuty.pl

Kozłowski Karol
Nutki dla malutkich

polski Nutki dla malutkich


Ilość stron:48
Format:280 x 196
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Flet lub Skrzypce
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083174

Karol Kozłowski -ukończył Państwową Wyższą Szkołę Muzyczną w Sopocie.Już w czasie studiów działał w Studenckim Radiu "Medyk" w Gdańsku , prezentując na antenie teksty satyryczne i piosenki własnego autorstwa. Arkana sztuki scenicznej zgłębiał u danuty Baduszkowej w Teatrze Muzycznym w Gdyni.W 1966 r. przeniósł się do Krakowa, gdzie od 1972 r. prowadzi Kabaret Nauczycielski, dla którego do dziś pisze wszystkie teksty.Poświęcił się głównie działalności pedagogicznej. Był nauczycielem krakowskich Szkół Muzycznych I i II stopnia.Za wybitne osiągnięcia w działalności pedagogicznej i społecznej otrzymał wiele nagród i odznaczeń:Związku Nauczycielstwa Polskiego, Władz Miasta Krakowa , Kuratora i Ministra Oświaty, Ministra Kultury i Sztuki oraz Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Był członkiem " Klubu Literackiego Nauczycieli". Drobne wiersze i fraszki drukowały na swoich łamach:"Życie Literackie", "Pismo Literacko Artystyczne" i "Gazeta Krakowska" już od roku 1972. Jego wiersze znalazły się również w Almanachu poetyckim Nauczycieli pt."Niepokoje", Który ukazał się w roku 1989 nakładem Wydawnictwa Literackiego.W 1994 r. wydane zostały 2 pierwsze tomiki poezji dla dzieci pod wspólnym tytułem "Zwierzątkowo"w sumie powstało ich 7 (210 wierszyków) . Pisze przede wszystkim dla dzieci. Dziś ma już na swoim koncie 51 tytułów, które ukazały się w wydawnictwach :"Baseder", "Skrzat" , "Smyk" i "Grafix". Jest również autorem wielu tekstów piosenek. Z czytelnikami spotyka się w domach kultury, klubach, bibliotekach, a przede wszystkim w szkołach i przedszkolach Krakowa i województwa, zaś w okresie wakacji z kolonistami na ...Mazurach, gdzie co roku spędza wakacje. Wspólnie z Panią prof. Janiną Garścią napisał dwa śpiewniki pt "Kaczątka, kogutki i wesołe nutki" i "Pory roku" , a ostatnio wydany został śpiewnik z jego muzyką i słowami pt. "Nutki dla malutkich". Twórczość Karola Kozłowskiego bała tematem dwóch prac magisterskich: w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach - O literackich i muzycznych wartościach działalności kabaretowej oraz w Instytucie Pedagogiki na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego - praca pt. Wartości kreowane w poezji dla dzieci - Karola Kozłowskiego.


Lista utworów:
Mam trzy latka (Kozłowski Karol)
Mam cztery latka (Kozłowski Karol)
Mam pięć latek (Kozłowski Karol)
Mam sześć latek! (Kozłowski Karol)
Krakowiaczek malutki (Kozłowski Karol)
Moja mama (Kozłowski Karol)
Mój tata (Kozłowski Karol)
Piję mleczko (Kozłowski Karol)
Nasz babcia (Kozłowski Karol)
Jubileusz babci (Kozłowski Karol)
Nasz dziadek (Kozłowski Karol)
Nasza babcia w dżinsach chodzi (Kozłowski Karol)
"Dzień Matki" (Kozłowski Karol)
"Dzień Ojca" (Kozłowski Karol)
"Dzień Babci " (Kozłowski Karol)
"Dzień Dziadka" (Kozłowski Karol)
"Międzynarodowy Dzień Dziecka" (Kozłowski Karol)
Babcia Basia bajki baja (Kołysanka) (Kozłowski Karol)
"Międzynarodowy Dzień Kobiet" (Kozłowski Karol)
Przedwiośnie (Kozłowski Karol)
Wiosenny poranek (Kozłowski Karol)
Wiosna (Kozłowski Karol)
lato (Kozłowski Karol)
Wakacje (Kozłowski Karol)
Jesień (Kozłowski Karol)
Zima (Kozłowski Karol)
Nowy Rok (Kozłowski Karol)
Będziesz "wielbłądem"! (Kozłowski Karol)
Nasze Przedszkole (Kozłowski Karol)
Zuchowa piosenka (Kozłowski Karol)
Moja Szkoła (Kozłowski Karol)
Kundelek (Kozłowski Karol)
Wszyscy z tobą śpiewać będą (Kozłowski Karol)
Rozbawione nutki (Kozłowski Karol)
"Zwierzyniec" moich dziadków (Kozłowski Karol)
Skrzat - domowy Duszek (Kozłowski Karol)
Kotek (Kozłowski Karol)
"Maluchem" w siną dal (Kozłowski Karol)
Kołysanka o zwierzętach (Kozłowski Karol)
Polonez na 3 Maja (Kozłowski Karol)
Rodzinna wycieczka (Kozłowski Karol)
Polonez malucha (Kozłowski Karol)

Okładka: Górecki Mikołaj, Sonata na fortepian

cena 29 zł.


nuty.pl

Górecki Mikołaj
Sonata na fortepian

polski Sonata na fortepian
angielski Sonata for piano


Ilość stron:17
Format:235 x 310
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083247

Sonata na fortepian została skomponowana w 2010 roku i została zadedykowana siostrze kompozytora, wybitnej pianistce - Annie Góreckiej. Utwór jest jednoczęściowy, jednak można wyróżnić w nim wstęp oraz odcinki luźno nawiązujące do ekspozycji, przetworzenia i repryzy występujących w klasycznej formie sonatowej. Sonatę scala główny temat kompozycji, złożony z izolowanych dźwięków i współbrzmień, powracający w utworze w różnych odsłonach. W Sonacie nowy język muzyczny styka się z wiekową tradycją formy sonatowej. Ten powrót do klasycznych form - jak mówi kompozytor - jest ucieczką przed muzyczną anarchią, nawiązaniem do tradycji, wyzwaniem. Jak najbardziej wierzę, że sonata, tak jak symfonia i kwartet itp., bronią się dzisiaj. [...] Oczywiście, rozumienie, czym jest np. sonata, zmieniło się, ale sama idea form klasycznych jest, wydaje mi się, ponadczasowa. Prawykonanie utworu miało miejsce w Katowicach w Państwowej Szkole Muzycznej im. Mieczysława Karłowicza 24 października 2011 roku. Sonatę wykonała wówczas Anna Górecka.


Lista utworów:
Sonata (Górecki Mikołaj)

Okładka: , Muzyka w Liturgii nr 63

cena 10,95 zł.


nuty.pl

Muzyka w Liturgii nr 63

polski Muzyka w Liturgii nr 63


Ilość stron:32
Format:160 x 230
Opracowanie na:organy solo (zawiera teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Borowiec ks.Krzysztof, Pucia Mariusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083514

"Muzyka w Liturgii. Pomoce dla organistów i muzyków kościelnych" to kwartalnik zaadresowany do osób zainteresowanych śpiewem i muzyką liturgiczną, organistów, muzyków, dyrygentów prowadzących chóry, schole czy zespoły instrumentalne na terenie parafii, a także kapłanów, starających się w swych kościołach o uświetnienie liturgii. Czasopismo zawiera opracowania chóralne i akompaniamenty organowe oraz wokalno-instrumentalne opracowania pieśni religijnych. Redakcję czasopisma tworzą absolwenci i profesorowie Instytutu Muzykologii KUL. W zeszycie Hymny brewiarzowe



Lista utworów:
Stwórco gwiaździstych przestworzy
W tym świętym czasie
Prorocy pełni natchnienia
Chryste, zbawienie ludzkości
Ty, który jesteś Synem Boga
Ten, którego zrodził Ojciec
Wy, którzy Pana szukacie
Niech wszystkie rzeki
Zmiłuj się, Stwórco
Oto znaki Bożej męki
Niech nowy naród wybrany
Nie zna śmierci
O Boże w Trójcy niepojęty
W promieniach zorzy zbawienia
Światło ze światła zrodzone
Józefie, niech Ciebie sławi całe niebo
Wesel się, Ojczyzno
Już dzień chwalebny jaśnieje
Jutrzenko wschodząca przed słońcem
Jakżeś szczęśliwy, pełen wzniosłych zasług
Męka Bożych Apostołów
Ciesz się, ziemio śląska
O Chryste, Zbawco ludzkości
Złożyłeś, Panie w dłoniach kapłana
Błogosławiony ubogi w duchu

cena 39 zł.


nuty.pl

Brzozowski Adam
Alexnader's Ragtime Band na zespół dixielandowy

polski Alexnader's Ragtime Band na zespół dixielandowy


Ilość stron:16+4+4+4+4+4+4+4
Format:235 x 305
Opracowanie na:orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Trąbka B (1)
Puzon (1)
Gitara basowa (1)
Perkusja (1) lub Banjo
Fortepian (1)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Rusinek Joanna
Redaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084533

"Utwór skomponowany w 1911 roku przez Irvinga Berlina z miejsca stał się przebojem. Związany ze środowiskiem artystycznym Brodwayu Berlin napisał największe amerykańskie hity, jak Cheek to Cheek czy White Christmas. Alexander’s Ragtime Band był jego pierwszym, dopiero otwierającym drogę do sławy. Podchwycili go zarówno instrumentaliści, jak i piosenkarze. Melodia była na tyle atrakcyjna, wpadająca w ucho, że nowoorleańskie i dixielandowe zespoły jazzowe bardzo szybko wprowadziły ten utwór do swojego repertuaru i stał się on jednym z najpopularniejszych standardów jazzowych. W wykonaniu wokalistów stawał się lekką piosenką, często goszczącą na listach prze-bojów. Nagrali ją m.in. Louis Armstrong, Bing Crosby, Bessie Smith, Ella Fitzgerald, Liza Minnelli i Ray Charles. Do dziś pozostaje w repertuarze miłośników standardów jazzowych na całym świecie.
Licząca sobie już ponad 100 lat melodia jest prosta i ponadczasowa. Warto ją grać współcześnie, w niezmienionej formie – zachowuje wtedy swój tradycyjny smak. Jest znakomitą propozycją dla muzyków zaczynających właśnie swoją przygodę z jazzem".



Antoni Krupa




Lista utworów:
Alexnader's Ragtime Band (Brzozowski Adam)

cena 79 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I

polski Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I
angielski Songs Op. 1, 3, 4 and without opus number. Works I
niemiecki Lieder Op. 1, 3, 4 und ohne Opuszahl. Werke I


Ilość stron:82
Format:237 x 312
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, niemiecka
słów utworów: polska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyOpracowanie akompaniamentu: Polony L.
Autor wstępu: Tomaszewski Mieczysław
Kod produktu:NPL084471

Pieśni Mieczysława Karłowicza pojawiły się w dziejach pieśni polskiej jako zjawisko dosyć niezwykłe. W twórczości wybitnego symfonika – jako jego utwory młodzieńcze – stały się wprawdzie znaczącym, ale jedynie przedtaktem twórczości w pełni dojrzałej i mistrzowskiej. Niemal wszystkie powstały na przestrzeni jednego roku. Komponowane niejako na marginesie akademickiej nauki kompozycji, zdają się stanowić zapis uczuć i myśli dogłębnie osobistych, sejsmograficznie notujących bieżący stan ducha.
Z dwudziestu dziewięciu – o jakich wiemy, że zaistniały – zachowały się dwadzieścia dwie; siedem niewydanych, niekiedy jedynie naszkicowanych, zginęło w czasie II wojny światowej. Gdy pominąć parę z tych, o charakterze odrębnym – tworzą całość o spójności niezwyczajnej. Jak się po bliższych badaniach okazało, ową spójnością określonego charakteru naznaczona została cała twórczość Karłowicza. Poematy symfoniczne autora Odwiecznych pieśni rozgrywają się bowiem w tej samej co pieśni przestrzeni idei i sensów; zostały naznaczone analogicznymi kategoriami ekspresji. A jest to przestrzeń, którą naczelny biograf kompozytora Adolf Chybiński określił jako „tętniącą tragedią i bezbrzeżnym smutkiem, rezygnacją i tęsknotą za innym światem''.
Pod względem stylu wypowiedzi pieśni Mieczysława Karłowicza – jakkolwiek głęboko zakorzenione w stylu późnoromantycznym – bywają określane jako twórczość stojąca u progu fazy modernizmu.
Zdzisław Jachimecki pisał o nich w 1930 r.: „Pełna ciepła nuta liryczna w wielu spośród nich, szczerość inspiracji, objawiająca się w bardzo naturalnie wysnutych melodiach, niewyszukane formy akompaniamentu, trafnie jednak dostosowanego do nastroju danej poezji i organicznie łączącego się ze śpiewem, poprawność deklamacji i konstrukcji utworów wyrobiły pieśniom Karłowicza zasłużoną popularność w kołach śpiewactwa polskiego.”

(fragm. wstępu autorstwa M. Tomaszewskiego)




Lista utworów:
Z nową wiosną (Karłowicz Mieczysław)
Zasmuceni op. 1 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Czasem, gdy długo na pół sennie marzę (Karłowicz Mieczysław)
Z erotyków (I zamiast słońc i gwiazd) op. 3 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Skąd pierwsze gwiazdy op. 1 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Na śniegu op. 1 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Zawód op. 1 nr 14 (Karłowicz Mieczysław)
Na spokojnem, ciemnem morzu op. 3 nr 4 (Karłowicz Mieczysław)
Idzie na pola op. 3 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Rdzawe liście strzasa z drzew (Karłowicz Mieczysław)
Po szerokiem, po szerokiem morzu op. 3 nr 9 (Karłowicz Mieczysław)
W wieczorną ciszę op. 3 nr 8 (Karłowicz Mieczysław)
Pamiętam ciche, jasne, złote dnie op. 1 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Smutną jest dusza moja op. 1 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Śpi w blaskach nocy (Im Mondeglaze) op. 3 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Przed nocą wieczną op. 3 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Nie płacz nade mną op. 3 nr 7 (Karłowicz Mieczysław)
Zaczarowana królewna op. 3 nr 10 (Karłowicz Mieczysław)
Mów do mnie jeszcze op. 3 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Najpiękniejsze piosenki (Meine schönsten Lieder) (Karłowicz Mieczysław)
Pod jaworem (Underm Ahorn) (Karłowicz Mieczysław)
Na Anioł Pański (Karłowicz Mieczysław)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland