•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

An die ferne Geliebte

Dostępne opracowania:

fortepian solo (dodatkowo zawiera teksty) (1)
głos wokalny (1)
głos wokalny (tenor) i fortepian (1)
głos wokalny i fortepian (1)
głos wokalny solowy (mezzosopran lub alt lub baryton) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (wysoki lub średni) i fortepian (organy) (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
książka (1)

An die ferne Geliebte znajdziesz w 8 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Wacholc Maria, Czytanie nut głosem cz.2

cena 49 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Czytanie nut głosem cz.2

polski Czytanie nut głosem cz.2


Ilość stron:176
Format:227 x 207
Opracowanie na:głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL005089
Produkty podobne:Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.1
Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.3

Część II podręcznika "Czytanie nut głosem"- przeznaczona jest dla uczniów klas III-IV szkół muzycznych II stopnia, została opracowana w oparciu o założenia metodyczne wykorzystane i przedstawione szczegółowo w części I.

Dobór materiału uwzględnia wytyczne dwóch programów kształcenia słuchu: jako przedmiotu autonomicznego oraz zintegrowanego z zasadami muzyki
i harmonią. Czytanie nut głosem I jest przeznaczone dla klas I II (VII VIII), część II dla klas III IV (IX X), część III zaś dla klas V VI (XI XII).


Spis treści:

Od autora
Rozdział I Ćwiczenia jednogłosowe
W.A.Mozart "Brüder, laßt uns lustig sein" KV 336b
W.A.Mozart "Dir kleine Spinnerin" KV 531
Melodia ludowa ze Śląska
J. Brahns "Gand zur Liebsten" op 14 nr 6
Melodia ludowa z Mazowsza
F. Poulenc "Bonne journée"
C.M.Weber " Das Mädchen ging Wies ' entlang "op 71 nr 2
C.M. Weber "Ich sah ein Röschen am Wege stehn" op 15 nr 5
W.A.Mozart " Czrodziejski flet" KV 620 akt II nr 9
W.M.Mozart "Die Zufriedenheit" KV 473
Melodia ludowa z Kieleckiego
F. Chopin "Poseł" op. 74 nr 7
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Poznańskiego
W.A. Mozart "Sonata fortepianowa C-dur" KV 300h
M. Karłowicz "Z nową wiosną"
L.v. Beethoven "Urians Reisa um die Welt" op 52 nr 1
F,Schubert "Winterreise" op 89 nr 5, De Lindenbaum
Melodia ludowa z Mazowsza
F.Chopin "Etiuda e-moll" op 25 nr 5
J. Brahms "Von waldbekräntzter Höhe" op 57 nr 1
B. Flies "Kołysanka"
Melodia ludowa z Mazowsza
Melodia ludowa z Poznańskiego
S. Moniuszko "Verbum nobile", nr 8, Recytatyw i aria
N. Rimski-Korsakov "Koncert na puzon z orkiestrą dętą"
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 1
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 3
Węgierska melodia ludowa
J. Haydn Kwartet smyczkowy op 33 nr 3 cz II Scherzando
W.A.Mozart Koncert fortepianowy d-moll KV 466
F. Chopin "Wojak" op 74 nr 10
Kaszubska melodia ludowa
F. Mendelssohn- Bartholdy " Sen nocy letniej" op 61 nr 7 Nokturn
F. Chopin Etiuda E-dur op 10 nr 3
F. Schubert "Die schöne Müllerin" op 25 nr 2 Wohin?
J.S.Bach III Koncert fortepianowy D-dur cz II
R. Schumann "Die Waise" op 79 nr 15
Melodia ludowa z Poznańskiego
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Warmii i Mazur
Melodia ludowa z Mazowsza
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
B. Bartok "Mikrokosmos III"
F. Chopin "Śliczny chłopiec"
J. Haydn Symfonia D-dur nr 101,,Zegarowa" cz III Menuet
R. Schumann "Sonntag"
Słowacka melodia ludowa
Melodia ludowa ze Śląska
Melodia ludowa z Mazowsza
S. Moniuszko "Sołtys"
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Kujaw
F. Mendelssohn-Bartholdy "Lieblingsplätzchen" op 99 nr 3
R. Schumann "Dichterliebe" op 48 nr 8 Und wüßten die Blumen
T. Baird 5 piosenek dla dzieci. Piosenka IV
F.R. Łabuński, Miniatury, nr 1 Marsz
B. Bartok Koncert na orkiestrę, cz I
R Schumann, Frühlingsgruß, op 79 nr 4
Melodia ludowa z Poznańskiego
F. Mendelssohn - Bartholdy IV Symfonia A-dur "Włoska" op 90 cz III
W.A. Mozart IV Sonatina wiedeńska B-dur cz I Romanze
W.A. Mozart "Don Juan"KV 527, akt I, nr 12 Aria Don Juana
Melodia ludowa z Wielkopolski
Melodia ludowa z Mazowsza
L v Beethoven "Sześć pieśni do słów Gellerta" op 48 nr 5
W. A. Mozart "Der Frühling" KV 597
R. Schumann "Die rote Hanne" op 31 nr 3
R. Schumann "Soldatenbraut" op 64 nr 1
S. Moniuszko "Serce moje"
S. Moniuszko pod górą
K. Szymanowski "Stabat Mater" op 53 nr 5
K. Szymanowski "Słopiewnie" op 46 nr 2 Zielone słowa
R. Twardowski "Tre studi secondo Giotto per orchestra da camera"
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz IV
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik"KV 525 cz II Romanse
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik" KV 525 cz III Minuetto
W.A.Mozart "Serenata Notturna D-dur" KV 239, cz III Rondo
S. Moniuszko "Kłosek"
M.Ravel "5 ludowych pieśni greckich", Pieśń weselna
F. Schubert "Die schöne Müllerin"
J. Brahms "Entführung" op 97 nr 3
D. Szostakowicz X Symfonia
R. Schumann "Verrathene Liebe" op 40 nr 5
Melodia ludowa z Krakowskiego
Melodia ludowa z Sandomierskiego
L v Beethoven II Symfonia D-dur op 36 cz IV
F. Mendelssohn Bartholdy "Auf Flügaln des Gesanges" op 34 nr 2
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 47 nr 3
F. Mendelssohn Bartholdy "Suleika" op 34 nr 4
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
Kurpiowska melodia ludowa
F.Liszt Preludia
R. Schumann Liederkreis
S.Moniuszko "Maciek"
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 70 nr 2
S. Moniuszko "Trzy kwiatki"
Melodia ludowa z Kujaw
W.A.Mozart "Ich würd' auf meinem Pfad" KV 390
B.Bartok II Koncert skrzypcowy cz III
R. Schumann "Spanische Liebeslieder"
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
Melodia ludowa z Mazowsza
R. Schumann "Stille Liebe"
J. Brahms "Vorschneller Schwur" op 95 nr 5
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 68
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 107
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 144
F. Mendelssohn Bartholdy "Fantazja" op 28
Melodia ludowa z Krakowskiego
B.Bartok III Koncert fortepianowy cz III
B.Bartok "Kniax Igor akt III, akt III nr 19 Pieśń chana Kończaka
S.Moniuszko " Hrabina"Recytatyw i piosnka Broni
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
J. Brahms "Das Lied von Herrn von Falkenstein"op 43 nr 4
L v Beethoven"Des Kriegers Abschied"
W.A.Mozart "Die Verschweigung"
W.A.Mozart "Warnung"
M. Ravel "Pawana dla zmarłej infantki"
S. Moniuszko "Halka" Uwertura
L v Beethoven "Das Blümchen Wunderhold" op 52 nr 8
Melodia ludowa z Krakowskiego
M. Karłowicz Z "Erotyków" op 3 nr 6
F. Schubert "Wiegenlied"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
W.A.Mozar Der Zauberer
F. Chopin Mazurek es-moll
Melodia ludowa z Mazowsza
K. Meyer "Czarodziejskie obrazki ", Skakanka
A.Schönberg "Gurre - Lieder"
A.Schönberg "In diesen Winterfagen"
S. Moniuszko :"Chanson"
R. Schumann "Dichterliebe" ( Miłość poety ), Die Rose, Die Lilie
Melodia ludowa z Mazowsza
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
Rozdział II Ćwiczenia do czytania nut na liniach dodanych
E. Pałłasz "Wieża malowana, suita na flet, klarnet i fagot" cz I Zaloty
M. Musorgski "Chowańszczyzna" akt IV obraz II
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 24 "Chmury"
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 22 " Buty siedmiomilowe"
A.Andrzejowski "Burlesque" na skrzypce i fortepian
S.Moniuszko "Hrabina" Uwertura
Z. Noskowski "Step" op 66
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian"cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz III
A. Borodin Kwartet smyczkowy nr 2
N. Rimski-Korsakov "Złoty kogucik" Aria Szemachańskiej Królowej
K.Szymanowski "Król Roger" Pieśń Roksany
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
Rozdział III Ćwiczenia z akompaniamentem fortepianu
H. Purcell "The Prophetess" aria What shall I do
H. Purcell "The Indian Queen", aria I attempt from Love's sickness
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 2 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 5 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 27 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 44 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz III, nr 61 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz II, nr 39 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz III nr 57 Recytatyw
W.A.Mozart "Das Kinderspiel"
L v Beethoven "Ich liebe dich"
W.A.Mozart "Die Zufriedenheit"
F. Schubert "Meeres Stille"
F. Schubert " Die schöne Müllerin" , Morgengruß
R. Schumann "Nach der Geburt ihres Sohnes"
R. Schumann "Liederkreis"
R. Schumann "Frauenliebe und Leben"
R. Schumann "Mond, meiner Seele Liebling"
S. Moniuszko "Morel"
S. Moniuszko "Niepewność"
S.Moniuszko "Piosenka bez tytułu"
J.Brahms "Anklänge"
M. Karłowicz "Rdzawe liście strząsa z drzew"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
Rozdział IV Ćwiczenia do śpiewania z graniem
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 1 Zangou - se o cravo com a rosa?
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 8 Vamos ver a mulatinha
A. Tansman "Oberek"
A. Gedike "W zamyśleniu"op 36 nr 12
F.R.Łabuński "Miniatury nr 2, Mzurek"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Obertas"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Jesienny i wiatr"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 6 Trio"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 9 Trio"
L v Beethoven "Menuet , Trio"
T. Baird " 5 piosenek dla dzieci na głos z fortepianem"
T. Paciorkiewicz "Melodie i rytmy , Krakowiak"
I.Garztecka "Piosenka kurpiowska"
I.Garztecka "Piłka"
R.Twardowski "Capricci per pianoforte nr II"
W. Lutosławski "Melodie ludowe, W polu lipeńka"
E.Pałłasz "Sonatina" cz III
J.Garścia "Łamigłówki op 23, Wodotrysk"
K.Meyer "Czarodziejskie obrazki, Marsz ołowianych żołnierzyków"
J.S.Bach "Inwencja dwugłosowa E-dur"
J.S.Bach "Msza h-moll nr 9, Qui sedes"
Rozdział V Ćwiczenia dwugłosowe
Anonim ( poł XVII w. )"O przedziwna gładkości"
Anonim ( pol.XVII w ) "Nie złodziejem choc kradnę "
Anonim ( poł XVII w ) Zranionym jest jest od ciebie
J.Krieger "Bourrée
B.Bartok "Duet nr 9"
G. de Machaut "Chanson balladée"
G. Dufay "Missa Caput", Kyrie
Anonim ( XV w ) Patrem
I. Pfeiffer "Gołębisie" melodia ludowa z Krakowskiego
T. Albinoni "Magnifikat na 4 głosy solowe, chór mieszany"
W.A.Mozart "An die Freude"
W.A.Mozart "Lobgesang auf die feiefliche Johannisloge"
J.S.Bach Fuga
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz I, nr 29, Aria
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz II, nr 61, Aria
J.S.Bach "Msza h-moll nr 23 Agnus Dei"
J.S.Bach "Das Wohltemperierte Klavier I, XX Fuga a-moll"
J.S.Bach "Pasja wg św Jana , cz I, nr 11, Aria"
J. S. Bach "Magnifikat, nr 5, Quia fecit mihi magna"
A.Krzanowski "Kalangra, Kanon"
D.Szostakowicz "24 preludia i fugi"op 87, VIII Fuga"
T.Paciorkiewicz "Melodie o rymy" Kanon
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Krążące planety"
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Warkocz Bereniki
G.de Antiquis "Tutto lo mal"
J.Arcadelt "Nous voyons que les hommes"
G.P.da Palestrina "Ahi, che quest ' occho mei "
L.Marenzio "Amor e ritornato"
L.Marenzio Se la vostra partita
G.G.Gastoldi II Risentito
C.Monteverdi II mio martir
C.Montverdi Son questi i crespi crini
T.Szeligowski Regina coeli laetare
B. Rutkowski ( opr. ) Gwałtu, gwałtu! Pastuszkowie!
J. Fotek "Na zdrowie"
P.G.Martini "Gawot"
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa g-moll, cz II Courante
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa F -dur, cz IV Allegro
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa fis-moll, cz III Allegro
J.S.Bach Fantazja i fuga c-moll , Fuga
J.S,Bach Preludium i fuga Es- dur
J.S.Bach Pasja wg św Mateusza
N. Rimski - Korsakov Fuga G - dur
N. Rimski - Korsakov Fuga E-dur
N. Rimski - Korsakov Fuga F-dur
D. Szostakovicz 24 preludia i fugi op 87, Fuga I
A. Borodin "Kniaź Igor" akt II nr 17. Tańce połowieckie
F.R,Łabuński Miniatury nr 1 Marsz
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
R. Twardowski Preludio e toccata
T.Maklakiewicz Kanon dwugłosowy z głosem uzupełniającym
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 1 Na polu wierzba
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 3 Z tamtej strony jeziora
J. Garścia Wariacje na temat melodii ludowej op. 26, Temat
R. Schumann Album dla młodzieży op 68 Chorał
L v Beethoven 32 wariacje c-moll
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz I nr 7 Chorał
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz II nr 21 Chorał
J.S.Bach Pasja wg św Jana cz II nr 40 Chorał
J.S, Bach Pasja wg św Mateusza cz I nr 31 Chorał
J.S. Bach Pasja wg św Mateusza cz II nr 44 Chorał
M.Gomółka Do tegom był myśl swą skłonił - XXXIX Psalm
M. Gomółka Ciebie ja cgwalić będę. Ciebie przed możnymi CXXXVIII Psalm
O. di Lasso Io ti voria contar ( Madrygał )
Anonim ( XVII w ) Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota
J. Brahms " Ach, arme Welt"
J.Maklakiewicz Kołysanka
S.Wiechowicz Mruczkowe bajki
S. Wiechowicz "Ach ubogi żłobie " kolęda
S. Wiechowicz " A cóż z tą dzieciną " kolęda
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
J. Pachelbel Fuga na Magnifikat
J.S Bach Msza h-moll nr 3 Kyrie eleison

Okładka: Beethoven Ludwig van, Songs For Solo Voice And Piano

cena 92,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
Songs For Solo Voice And Piano

Ilość stron:174
Format:220 x 300
Opracowanie na:głos wokalny i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL057836
Produkty podobne:Beethoven Ludwig van - 30 Selected Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - 67 Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Selected Song for Voice and Piano


Lista utworów:
Abendlied Unter'm Gestirnten Himmel
Abschiedsgesang An Wien's Burger
Acht Gesange Und Lieder
Adelaide
Als Die Geliebte Sich Trennen Wolte
An Den Fernen Geliebten
An Die Ferne Geliebten
An Die Geliebte
An Einen Saugling
And Die Hoffnung
Andenken
Aus Goethe's Faust
Bitten
Busslied
Das Blumchen Wunderhold
Das Geheimniss
Das Gluck Der Freundschaft
Das Liedchen Von Der Ruhe
Der Bardengeist
Der Freie Mann
Der Jungling In Der Fremde
Der Kuss
Der Liebende
Der Mann Von Wort
Der Wachtelschlag
Der Zufriedene
Des Krieger's Abschied
Die Ehre Gottes Aus Der Natur
Die Laute Klage
Die Liebe Des Nachsten
Drei Gesange
Feuerfarb
Gegenliebe
Gottes Macht Und Vorsehung
Gretels Warnung
Hoffnung
Ich Liebe Dich
In Questa Tomba Oscura
Kriegslied Der Oesterreicher
La Partenza
L'amante Impaziente
Lebens-genuss
Liebes-klage
Lied
Lied Aus Der Ferne
Mailied
Marmotte
Merkenstein
Mignon
Mit Einem Gemalten Band
Mollys Abschied
Neue Liebe, Neues Leben
Opferlied
Resignation
Ruf Vom Berge
Schilderung Eines Madchens
Sechs Gesange
Sechs Lieder Von Gellert
Sehnsucht
Seufzer Eines Ungeliebten
So Oder So
Urians Reise Um Die Welt
Vier Arietten Und Ein Duett
Vom Tode
Wonne Der Wehmuth

Okładka: Boytim Joan Frey, The First Book Of Tenor Solos - Part II

cena 71,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
The First Book Of Tenor Solos - Part II

Ilość stron:128
Format:220 x 300
Opracowanie na:głos wokalny (tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL060868

W tomie II zaprezentowane są orginalne pieśni na głos tenor z towarzyszeniem fortepianu. Trzydzieści pięć pieśni stanowią syntezę od utworów barokowych po współczesne pieśni XX wieku. Selekcja 37 wybranych utworów przeznaczona jest dla śpiewaków średnio zaawansowanych.


More great teaching material at the same level as the first volume. Over 30 songs in each volume with no song duplicated between voice types. A student could easily begin either in The First Book or The First Book Part II, or the books may be used concurrently.


Lista utworów:
A Kingdom By The Sea (Somervell)
Adieu (FaurÚ)
An Die Ferne Geliebte,Op.98#3
An Die Geliebte (To the Beloved) (Beethoven) (Ludwig van Beethoven)
Ave Maria (Father in Heaven) (Saint-SaŰns)
Bonjour, Suzon! (Good-Morning, Sue!) (Delibes)
Down by the Sally Gardens (Hughes)
Du Bist Wie Eine Blume (Thou'rt Like Unto A Flower) (Schumann)
El Trobador (The Troubador) (Kilenyi)
Every Day is Ladies' Day With Me (Herbert) (V. Herbert)
Fame's an Echo (Arne)
Fishermaiden,The (Schubert)
Forget Me Not (Bach)
In der Fremde (In a Foreign Land) (Schumann)
Incline Thine Ear (Charles) (Ernest Charles)
It Was A Lover And His Lass (Coates)
Linden Lea (Vaughan Williams)
Love Quickly Is Pall'd (Purcell)
My Lovely Celia (Monro)
Nobody Knows The Trouble I've Seen (African-American Spiritual, Liam Noble, Traditional)
O Come, O Come, My Dearest (Arne)
O Del Mio Amato Ben (Donaudy) (Stephano Donaudy)
On Richmond Hill There Lives a Lass (Hook)
Panis Angelicus (O Lord Most Holy) (Cesar Franck)
Phillis Has Such Charming Graces (Young)
Russian Picnic (Enders) (Harvey Enders)
Sea Fever (Ireland)
Sonntag (Sunday) (Brahms)
Stille Sicherheit (Hark! How Still) (Franz)
The Birthday of a King (Neidlinger) (William H. Neidlinger)
The Cloths Of Heaven (T.Dunhill)
Un Doux Lien (Tender Ties) (Delbruck)
Wanderers Nachtlied (Wanderer's Night Song) (Schubert)
Weep You No More (Quilter) (Roger Quilter)
What Songs Were Sung (Niles) (John Jacob Niles)
Where E'er You Walk (Handel) (George Frideric Handel)
Who Is Sylvia? (Coates) (Franz Schubert, Goff Richards)

Okładka: Liszt Franz, Klavierwerke, Lieder - Bearbeitungen, Band 9

cena 224,95 zł.


nuty.pl

Liszt Franz
Klavierwerke, Lieder - Bearbeitungen, Band 9

polski Dzieła fortepianowe, Opracowania pieśni, z. 9
niemiecki Klavierwerke, Lieder - Bearbeitungen, Band 9


Ilość stron:208
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (dodatkowo zawiera teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sauer Emil von
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076342
Produkty podobne:Liszt Ferenc - Hungarian Rhapsody No. 2
Liszt Franz - II Rapsodia węgierska
Liszt Franz - Klavierwerke, Opern - Phantasien, Band 7, Teil I
Liszt Franz - Piano Works, Concertos and other Pieces for Piano and Orchestra, Vol. 11
Liszt Franz - Piano Works, Miscellaneous Transcriptions, Vol. 10
Liszt Franz - Piano Works, Opera Fantasies, Part II, Vol. 8
Liszt Franz - Piano Works, Original Works, Part 1, Vol. 5
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 12
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 2. Rhapsodien No. 9 - 19
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 6, Part 2
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 6 na fortepian (luźne kartki) wyd.Peters
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 8 na fortepian
Liszt Franz - Rhapsodies Hongroises, Vol. 5 Piano (Nos. 13-15)
Różni - Selected Pieces for Piano
Liszt Franz - VI Rapsodia węgierska
Liszt Franz - VIII Rapsodia węgierska

Franz Liszt (1811 - 1886) to kompozytor, dyrygent i pianista węgierski, twórca gatunku poematu symfonicznego oraz wielu wirtuozowskich dzieł fortepianowych. Zeszyt dziewiąty "Dzieł fortepianowych" Liszta zawiera jego opracowania pieśni różnych kompozytorów na fortepian solo. Są to dzieła wirtuozowskie, o typowo romantycznej stylistyce. W zbiorze odnaleźć można m. in. utwory skomponowane na podstawie wybranych pieśni Franza Schuberta, Roberta Schumanna, Fryderyka Chopina i Felixa Mendelssohna. W niniejszym wydaniu nad pięcioliniami zamieszczono również fragmenty tekstów do których w oryginale napisane zostały konkretne pieśni.


Lista utworów:
An die ferne Geliebte, "Auf dem Hügel sitz ich" Es-Dur (Beethoven Ludwig van)
Ungeduld, "Ich schnitt es gern in alle Rinden ein" F-Dur (Schubert Franz)
Das Sterbeglücklein, "Kling, die Nacht durchklinge" As-Dur (Schubert Franz)
Liebesbotschaft, "Rauschendes Bächlein, so silbern und hell" G-Dur (Schubert Franz)
Ständchen, "Leise flehen meine Lieder" d-Moll (Schubert Franz)
Liebeslied, "Du meine Seele, du mein Herz" As-Dur (Schumann Robert)
Sechs polnische Lieder: Frühling, "Murmelnd singt die Quelle" g-Moll (Chopin Frédéric)
Adelaide, "Einsam wandelt dein Freund im Frühlingsgarten" B-Dur (Beethoven Ludwig van)
Sechs polnische Lieder: Meine Freuden (Nocturne), "Girrt eine Taube" Ges-Dur (Chopin Frédéric)
Sechs polnische Lieder: Mädchens Wunsch, "Könnt ich als Sonne mich gen Himmel heben" G-Dur (Chopin Frédéric)
Der Lindenbaum, "Am Brunnen vor dem Tore" E-Dur (Schubert Franz)
Löse, Himmel, meine Seele, "Löse, Himmel, meine Seele" Fis-Dur (Lassen Eduard)
Sechs polnische Lieder: Das Ringlein, "Einst in sel'ger Kindheit Tagen" Es-Dur (Chopin Frédéric)
Sechs polnische Lieder: Die Heimkehr c-Moll (keine Textunterlegung) (Chopin Frédéric)
Sechs polnische Lieder: Bacchanal, "Tolle Kleine, mit dem Weine" C-Dur (Chopin Frédéric)
Mignon, "Kennst du das Land, wo die Zitronen blühn" A-Dur (Beethoven Ludwig van)
Du bist die Ruh, "Du bist die Ruh" Es-Dur (Schubert Franz)
Aufenthalt, "Rauschender Strom, brausender Wald" e-Moll (Schubert Franz)
Gretchen am Spinnrade, "Meine Ruh ist hin" d-Moll (Schubert Franz)
Frühlingslied, "Duch den Wald, den dunkeln" B-Dur (Mendelssohn Bartholdy Felix)
Die Loreley, "Ich weiß nicht, was soll's bedeuten" G-Dur (Liszt Franz)
Ständchen von Shakespeare, "Horch, horch, die Lerch" B-Dur (Schubert Franz)
Frühlingsnacht, "Überm Garten durch die Lüfte" Fis-Dur (Schumann Robert)
Frühlingsglaube, "Die linden Lüfte sind erwacht" As-Dur (Schubert Franz)
Auf den Flügeln des Gesanges, "Auf den Flügeln des Gesanges" As-Dur (Mendelssohn Bartholdy Felix)
Erlkönig, "Wer reitet so spät" g-Moll (Schubert Franz)
Der Wanderer, "Ich komme vom Gebirge her" E-Dur (Schubert Franz)
Meeresstille, "Tiefe Stille herrscht im Wasser" C-Dur (Schubert Franz)
Ave Maria, "Ave Maria! Jungfrau mild" B-Dur (Schubert Franz)
Wohin? "Ich hört ein Bächlein rauschen" G-Dur (Schubert Franz)
Auf dem Wasser zu singen, "Mitten im Sommer" As-Dur (Schubert Franz)
Sei mir gegrüßt, "O, du Entrissne mir" B-Dur (Schubert Franz)
Die Forelle, "In einem Bächlein helle" Des-Dur (Schubert Franz)
Die junge Nonne, "Wie braust durch die Wipfel" f-Moll (Schubert Franz)
Rastlose Liebe, "Dem Schnee, dem Regen, dem Wind entgegen" E-Dur (Schubert Franz)

Okładka: Beethoven Ludwig van, 67 Songs for Voice and Piano

cena 140,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
67 Songs for Voice and Piano

polski 67 Pieśni na głos wokalny i fortepian
angielski 67 Songs for Voice and Piano
niemiecki 67 Lieder für eine Singstimme und Klavier


Ilość stron:196
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki lub średni) i fortepian (organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran lub Głos wokalny solowy - Tenor lub Głos wokalny solowy - Baryton lub Głos wokalny solowy - Alt
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Unger Max
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076634
Produkty podobne:Beethoven Ludwig van - 30 Selected Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Selected Song for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Songs For Solo Voice And Piano

Publikacja zawiera wszystkie pieśni jakie skomponował Ludwig van Beethoven. Mimo, iż są to utwory jednego z klasyków wiedeńskich, wyraźnie cechują się one romantyczną stylistyką. Beethoven bowiem uważany jest za prekursora romantyzmu w muzyce. Kompozytor starannie dobierał teksty do swoich pieśni. Inspirował go przede wszystkim temat miłości wiernej, ale także miłości nieszczęśliwej. Taką tematykę odnalazł przede wszystkim w poezji Goethego (pieśni op. 83), Matchissona oraz Reissiga. Oprócz tych poetów niemieckich, Beethoven komponował również pieśni do tekstów włoskich takich poetów, jak Giuseppe Carpani (pieśń "In questa tomba oscura") oraz Pietro Metastasio (pieśni "La partenza", czy "Odi l'aura"). W niniejszym zbiorze znajduje się 67 pieśni Beethovena na różne rodzaje głosów wokalnych z fortepianem. W tym również kompozycje na chór i głos solowy: pieśni "Der freie Mann", "Kriegslied der Österreicher" oraz "Urians Reise um dei Welt". Chór jest najczęściej wzmocnieniem linii melodycznej głosu solowego (śpiew jednogłosowy). Odnaleźć można w zbiorze również dwa duety: "Merkenstein" op. 100 oraz "Lebensgenuß" na sopran, tenor i fortepian. Jedynie utwór "Der Bardengeist" zapisany jest w kluczu basowym, wszystkie pozostałe pieśni posiadają zapis w kluczu wiolinowym.


Lista utworów:
An die Hoffnung Es-Dur "Die du so gern in heilgen Nächten feierst" op. 32 (Beethoven Ludwig van)
Feuerfarb G-Dur"Ich weiß eine Farbe, der bin ich so hold" op. 52 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Urians Reise um die Welt a-Moll "Wenn jemand eine Reise tut" op. 52 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Bußlied a-Moll "An dir allein, an dir hab ich gesündigt" op. 48 nr 6 (Beethoven Ludwig van)
Gottes Macht und Vorsehung C-Dur "Gott ist mein Lied!" op. 48 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
Die Ehre Gottes aus der Natur C-Dur "Die Himmel rühmen des Ewigen Ehre" (Beethoven Ludwig van)
Vom Tode fis-Moll "Meine Lebenszeit verstreicht" op. 48 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Die Liebe des Nächsten Es-Dur "So jemand spricht: Ich liebe Gott" op. 48 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Resignation D-Dur WoO 149 "Lisch aus, lisch aus, mein Licht" (Beethoven Ludwig van)
Adelaide B-Dur "Einsam wandelt dein Freund" op. 46 (Beethoven Ludwig van)
Bitten E-Dur "Gott, deine Güte reicht so weit" op. 48 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
An die Geliebte [1. Fassung] D-Dur WoO 140 [1] "O daß ich dir vom stillen Auge" (Beethoven Ludwig van)
Kriegslied der Österreicher C-Dur WoO 122 "Ein großes deutsches Volk sind wir" (Beethoven Ludwig van)
Der freie Mann C-Dur WoO 117 "Wer, wer ist ein freier Mann?" (Beethoven Ludwig van)
Opferlied E-Dur WoO 126 "Die Flamme lodert" (Beethoven Ludwig van)
Der Wachtelschlag F-Dur WoO 129 "Horch, wie schallt's dorten so lieblich hervor" (Beethoven Ludwig van)
Als die Geliebte sich trennen wollte Es-Dur WoO 132 "Der Hoffnung letzter Schimmer sinkt dahin" (Beethoven Ludwig van)
Lied aus der Ferne B-Dur WoO 137 "Als mir noch die Träne der Sehnsucht nicht floß" (Beethoven Ludwig van)
Der Jüngling in der Fremde B-Dur WoO 138 "Der Frühling entblühet dem Schoß der Natur" (Beethoven Ludwig van)
Der Liebende D-Dur WoO 139 "Welch ein wunderbares Leben" (Beethoven Ludwig van)
Sehnsucht (Die stille Nacht) E-Dur WoO 146 "Die stille Nacht umdunkelt ..." (Beethoven Ludwig van)
Der Kriegers Abschied Es-Dur WoO 143 "Ich zieh' ins Feld, von Lieb entbrannt" (Beethoven Ludwig van)
Der Bardengeist e-Moll WoO 142 "Dort auf dem hohen Felsen" (Beethoven Ludwig van)
Abschiedsgesang an Wiens Bürger G-Dur WoO 121 "Keine Klage soll erschallen" (Beethoven Ludwig van)
An die Geliebte [2. Fassung] D-Dur WoO 140 [2] "O daß ich die vom stillen Auge" (Beethoven Ludwig van)
Abendlied unterm gestirnten Himmel E-Dur WoO 150 "Wenn die Sonne niedersinket" (Beethoven Ludwig van)
Das Geheimnis G-Dur WoO 145 "Wo blüht das Blümchen, das nie verblüht?" (Beethoven Ludwig van)
Das Liedchen von der Ruhe F-Dur "Im Arm der Liebe ruht sich's wohl" op. 52 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Andenken D-Dur WoO 136 "Ich denke dein" (Beethoven Ludwig van)
So oder So F-Dur WoO 148 "Nord oder Süd!" (Beethoven Ludwig van)
Sehnsucht [Viermal komponiert] g-Moll WoO 134"Nur wer die Sehnsucht kennt" (Beethoven Ludwig van)
La Partenza (Der Abschied) A-Dur WoO 124 "Ecco quel fiero istante!" ["Das ist die Schreckensstunde"] (Beethoven Ludwig van)
In questa tomba oscura As-Dur WoO 133 "In questa tomba oscura" ["In dieses Grabes Dunkel"] (Beethoven Ludwig van)
Seufzer eines Ungeliebten / Gegenliebe c-Moll/C-Dur WoO 118 "Hast du nicht Liebe zugemessen" (Beethoven Ludwig van)
Die laute Klage c-Moll WoO 135 "Turteltaube, du klagest so laut" (Beethoven Ludwig van)
"Ah! perfido" C-Dur/Es-Dur - "Ah! perfido, spergiuro" ["Ha, Treuloser, Verräter"] op. 65 (Beethoven Ludwig van)
Die Trommel gerühret f-Moll "Die Trommel gerühret, das Pfeifchen gestimmmt" - Lieder aus "Egmont" op. 84 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Freudvoll und leidvoll A-Dur"Freudvoll und leidvoll, gedankenvoll sein" - Lieder aus "Egmont" op. 84 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Ruf vom Berge A-Dur WoO 147 "Wenn ich ein Vöglein wär" (Beethoven Ludwig van)
Hoffnung A-Dur "Dimmi, ben mio, che m'ami" ["Nimmer dem liebenden Herzen"] op. 82 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
An einen Säugling A-Dur WoO 108 "Noch weißt du nicht, wes Kind du bist" (Beethoven Ludwig van)
Mollys Abschied G-Dur "Lebe wohl, du Mann der Lust und Schmerzen" op. 52 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
Die Liebe F-Dur "Ohne Liebe lebe wer da kann" op. 52 nr 6 (Beethoven Ludwig van)
Marmotte a-Moll "Ich komme schon durch manches Land" op. 52 nr 7 (Beethoven Ludwig van)
Das Blümchen Wunderhold G-Dur "Es blüht ein Blümchen irgendwo" op. 52 nr 8 (Beethoven Ludwig van)
Mignon A-Dur "Kennst du das Land, wo die Zitronen blühn" op. 75 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Neue Liebe, neues Leben C-Dur ("Herz, mein Herz, was soll das geben?" op. 75 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Aus Goethes Faust (Flohlied) g-Moll "Es war einmal ein König" op. 75 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Gretels Warnung A-Dur "Mit Liebesblick und Spiel und sang" op. 75 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Ich liebe dich (Zärtliche Liebe) G-Dur WoO 123 "Ich liebe dich, so wie du mich" (Beethoven Ludwig van)
Der Zufriedene A-Dur "Zwar schuf das Glück hienieden" op. 75 nr 6 (Beethoven Ludwig van)
Mailied Es-Dur "Wie herrlich leuchtet mir die Natur" op. 52 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Liebesklage D-Dur "T'intendo, si, mio cor" ["Den stummen Felsen nur klag ich"] op. 82 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
An die ferne Geliebte - Liederkreis Es-Dur "Auf dem Hügel sitz ich, spähend" op. 98 (Beethoven Ludwig van)
Schilderung eines Mädchens G-Dur WoO 107 "Schildern willst du, Freund, soll ich dir Elisen?" (Beethoven Ludwig van)
Der Kuß A-Dur "Ich war bei Chloën ganz allein" op. 128 (Beethoven Ludwig van)
An den fernen Geliebten G-Dur "Einst wohnten süße Ruh und goldner Frieden" op. 75 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
Der Mann vom Wort G-Dur "Du sagtest, Freund, an diesen Ort komm ich zurück" op. 99 (Beethoven Ludwig van)
L'amante impaziente (Stille Frage) Es-Dur "Che fa, che fa il mio bene?" ["Darf nimmer ich dir nahen?"] op. 82 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
An die Hoffnung b-Moll "Ob ein Gott sei?" op. 94 (Beethoven Ludwig van)
Das Glück der Freundschaft A-Dur "Der lebt ein Leben wonniglich" op. 88 (Beethoven Ludwig van)
Mit einem gemalten Band F-Dur "Kleine Blumen, kleine Blätter" op. 83 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Sehnsucht h-Moll ("Was zieht mir das Herz so? op. 83 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Wonne der Wehmut E-Dur "Trocknet nicht, Tränen der ewigen Liebe" op. 83 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Lebensgenuß E-Dur "Odi l'aura che dolce sospira" ["Schnell verblühen im Wechsel der Stunden"] op. 82 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
L'amante impaziente (Liebesungeduld) B-Dur "Che fa il mio bene?" ["So muß ich ihm entsagen"] op. 82 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Merkenstein F-Dur "Merkenstein! Wo ich wandle, denk ich dein" op. 100 (Beethoven Ludwig van)

Okładka: Beethoven Ludwig van, 30 Selected Songs for Voice and Piano

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
30 Selected Songs for Voice and Piano

polski 30 Wybranych pieśni na głos wokalny i fortepian
angielski 30 Selected Songs for Voice and Piano
niemiecki 30 Ausgewählte Lieder für Gesang und Klavier


Ilość stron:96
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Tenor
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka, włoska
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Friedlaender Max
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076711
Produkty podobne:Beethoven Ludwig van - 67 Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Selected Song for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Songs For Solo Voice And Piano

Publikacja "30 ausgewählte Lieder" to wybór pieśni Ludwika van Beethovena pochodzących z różnych jego opusów. Mimo, iż są to utwory jednego z klasyków wiedeńskich, wyraźnie cechują się one romantyczną stylistyką. Beethoven bowiem uważany jest za prekursora romantyzmu w muzyce. Kompozytor starannie dobierał teksty do swoich pieśni. Inspirował go przede wszystkim temat miłości wiernej, ale także miłości nieszczęśliwej. Taką tematykę odnalazł przede wszystkim w poezji Goethego, Matchissona oraz Reissiga. Oprócz tych poetów niemieckich, Beethoven komponował również pieśni do tekstów włoskich takich poetów, jak Giuseppe Carpani (pieśń "In questa tomba oscura") oraz Pietro Metastasio ("La partenza").


Lista utworów:
An die ferne Geliebte - Liederkreis Es-Dur op. 98 (Beethoven Ludwig van)
Der treue Johnie Es-Dur op. 108 nr 17 (Beethoven Ludwig van)
Opferlied E-Dur WoO 126 (Beethoven Ludwig van)
Freudvoll und leidvoll A-Dur op. 84 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Der Wachtelschlag F-Dur WoO 129 (Beethoven Ludwig van)
Sehnsucht h-Moll op. 83 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Neue Liebe, neues Leben C-Dur op. 75 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Die Ehre Gottes aus der Natur op. 48 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Gottes Macht und Vorsehung C-Dur op. 48 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
Bußlied a-Moll op. 48 nr 6 (Beethoven Ludwig van)
Mailied Es-Dur op. 52 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
An die Hoffnung Es-Dur op. 32 (Beethoven Ludwig van)
Die Trommel gerühret f-Moll op. 84 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Mignon A-Dur op. 75 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Wonne der Wehmut E-Dur op. 83 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Ich liebe dich (Zärtliche Liebe) G-Dur WoO 123 (Beethoven Ludwig van)
Das Blümchen Wunderhold G-Dur op. 52 nr 8 (Beethoven Ludwig van)
Adelaide B-Dur op. 46 (Beethoven Ludwig van)
Mit einem gemalten Band F-Dur op. 83 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Bitten E-Dur op. 48 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Abendlied unterm gestirnten Himmel E-Dur WoO 150 (Beethoven Ludwig van)
Die Liebe des Nächsten Es-Dur o op. 48 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Marmotte a-Moll op. 52 nr 7 (Beethoven Ludwig van)
Der Kuß A-Dur op. 128 (Beethoven Ludwig van)
Der Liebende D-Dur WoO 139 (Beethoven Ludwig van)
Lied aus der Ferne B-Dur WoO 137 (Beethoven Ludwig van)
Andenken D-Dur WoO 136 (Beethoven Ludwig van)
In questa tomba oscura As-Dur WoO 133 (Beethoven Ludwig van)
La Partenza (Der Abschied) A-Dur WoO 124 (Beethoven Ludwig van)
Vom Tode fis-Moll op. 48 nr 3 (Beethoven Ludwig van)

Okładka: Beethoven Ludwig van, Selected Song for Voice and Piano

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
Selected Song for Voice and Piano

polski Wybór pieśni na głos wokalny i fortepian
angielski Selected Song for Voice and Piano
niemiecki Ausgewählte Lieder für Singstimme und Klavier (Tiefe Stimme)
francuski Choix des chants pour voix et piano


Ilość stron:96
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (mezzosopran lub alt lub baryton) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Alt (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Friedlaender Max
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076712
Produkty podobne:Beethoven Ludwig van - 30 Selected Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - 67 Songs for Voice and Piano
Beethoven Ludwig van - Songs For Solo Voice And Piano

Publikacja "Ausgewählte Lieder" gromadzi w sobie trzydzieści wybranych pieśni na głos wokalny i fortepian Ludwika van Beethovena. Mimo, iż są to utwory jednego z klasyków wiedeńskich, wyraźnie cechują się one romantyczną stylistyką. Beethoven bowiem uważany jest za prekursora romantyzmu w muzyce. Kompozytor starannie dobierał teksty do swoich pieśni. Inspirował go przede wszystkim temat miłości wiernej, ale także miłości nieszczęśliwej. Taką tematykę odnalazł przede wszystkim w poezji Goethego, Matchissona oraz Reissiga. Oprócz tych poetów niemieckich, Beethoven komponował również pieśni do tekstów włoskich takich poetów, jak Giuseppe Carpani (pieśń "In questa tomba oscura") oraz Pietro Metastasio ("La partenza").


Lista utworów:
Sehnsucht g-Moll ("Was zieht mir das Herz so?" [Originaltonart: h-Moll]) op. 83 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Das Blümchen Wunderhold G-Dur ("Es blüht") op. 52 nr 8 (Beethoven Ludwig van)
Marmotte g-Moll ("Ich komme schon durch manches Land" [Originaltonart: a-Moll]) op. 52 nr 7 (Beethoven Ludwig van)
Der Kuß G-Dur ("Ich war bei Chloën ganz allein" [Originaltonart: A-Dur]) op. 128 (Beethoven Ludwig van)
Lied aus der Ferne G-Dur WoO 137 ("Als mir noch die Träne der Sehnsucht nicht floß" - [Originaltonart: B-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
Opferlied D-Dur WoO 126 ("Die Flamme lodert" [Originaltonart: E-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
Der Wachtelschlag D-Dur WoO 129 ("Horch, wie schallt's dorten so lieblich hervor" - [Originaltonart: F-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
An die Hoffnung C-Dur ("Die du so gern in heilgen Nächten feierst" [Originaltonart: Es-Dur]) op. 32 (Beethoven Ludwig van)
Adelaide G-Dur ("Einsam wandelt dein Freund" - [Originaltonart: B-Dur]) op. 46 (Beethoven Ludwig van)
Wonne der Wehmut Des-Dur ("Trocknet nicht, Tränen der ewigen Liebe!" [Originaltonart: E-Dur]) op. 83 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
An die ferne Geliebte - Liederkreis C-Dur ("Auf dem Hügel sitz ich, spähend" - [Originaltonart: Es-Dur]) op. 98 (Beethoven Ludwig van)
Mignon F-Dur ("Kennst du das Land, wo die Zitronen blühn" - [Originaltonart: A-Dur]) op. 75 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Die Liebe des Nächsten Des-Dur ("So jemand spricht: Ich liebe Gott" [Originaltonart: Es-Dur]) op. 48 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Vom Tode e-Moll ("Meine Lebenszeit verstreicht" - [Originaltonart: fis-Moll]) op. 48 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Die Ehre Gottes aus der Natur As-Dur ("Die Himmel rühmen des Ewigen Ehre" [Originaltonart: C-Dur]) op. 48 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Gottes Macht und Vorsehung As-Dur ("Gott ist mein Lied!" [Originaltonart: C-Dur]) op. 48 nr 5 (Beethoven Ludwig van)
Bußlied f-Moll ("An dir allein, an dir hab ich gesündigt" - [Originaltonart: a-Moll]) op. 48 nr 6 (Beethoven Ludwig van)
Mit einem gemalten Band Es-Dur ("Kleine Blumen, kleine Blätter" - [Originaltonart: F-Dur]) op. 83 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Mailied D-Dur ("Wie herrlich leuchtet mir die Natur" [Originaltonart: Es-Dur]) op. 52 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Ich liebe dich (Zärtliche Liebe) F-Dur WoO 123 -für Singstimme und Klavier - Ausgabe für tiefe Stimme- ("Ich liebe dich, so wie du mich" - Tonumfang: c' - es" [Originaltonart: G-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
Neue Liebe, neues Leben A-Dur ("Herz, mein Herz, was soll das geben?" - [Originaltonart: C-Dur]) op. 75 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Bitten C-Dur ("Gott, deine Güte reicht so weit" - [Originaltonart: E-Dur]) op. 48 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Freudvoll und leidvoll E-Dur ("Freudvoll und leidvoll, gedankenvoll sein" - [Originaltonart: A-Dur]) op. 84 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Abendlied unterm gestirnten Himmel C-Dur WoO 150 ("Wenn die Sonne niedersinket" - [Originaltonart: E-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
Der treue Johnie Es-Dur aus "Schottische Lieder"- ("O wann kehrst du zurück") op. 108 nr 7 (Beethoven Ludwig van)
Der Liebende B-Dur WoO 139 ("Welch ein wunderbares Leben" - [Originaltonart: D-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
Die Trommel gerühret d-Moll ("Die Trommel gerühret, das Pfeifchen gestimmt" - [Originaltonart: f-Moll]) op. 84 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
La Partenza (Der Abschied) G-Dur WoO 124 ("Ecco quel fiero istante!" ["Das ist die Schreckensstunde"] - [Originaltonart: A-Dur]) (Beethoven Ludwig van)
In questa tomba oscura As-Dur WoO 133 ("In questa tomba oscura" ["In dieses Grabes Dunkel"] ) (Beethoven Ludwig van)
Andenken B-Dur WoO 136 ("Ich denke dein" -[Originaltonart: D-Dur]) (Beethoven Ludwig van)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland