•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Między twórczością a biznesem
Kowalski Tadeusz

Okładka: Kowalski Tadeusz, Między twórczością a biznesem

cena 32,65 zł.


nuty.pl

Kowalski Tadeusz
Między twórczością a biznesem

polski Między twórczością a biznesem


Ilość stron:290
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Dostępność:dostawa w ciągu 30 dni
Kod produktu:NPL077901

Lektura nie tylko dla menedżerów mediów, ale dla dziennikarzy, polityków, wreszcie urzędników zajmujących się kulturą, czyli wszystkich, dla których media pozostają w orbicie zainteresowania zawodowego czy społecznego.

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.

Książka ukazała się w serii "Edukacja medialna.Podręcznik akademicki".

Tadeusz Kowalski, medioznawca, profesor UW, kierownik Pracowni Ekonomiki i Zarządzania Mediami w Zakładzie Systemów Medialnych, autor wielu prac z zakresu ekonomiki mediów, zarządzania w mediach, ekspert w dziedzinie radiofonii i telewizji, dyrektor Filmoteki Narodowej.

"Większość menedżerów polskich mediów, w tym i ja, to samoucy. Bo przecież wolny i konkurencyjny rynek mediów istnieje w Polsce dopiero kilkanaście lat, a to czego uczyliśmy się wcześniej - w praktyce i na studiach - okazało się w nowej rzeczywistości całkowicie bezużyteczne, a nawet niebezpieczne. W książce Tadeusza Kowalskiego znajduję świetny wykład i analizę wielu dylematów i wyzwań, którym próbowałem podołać, kierując się głównie intuicją i narastającym doświadczeniem. Żałuję, że ta książka nie powstała wcześniej. Może szybciej byłbym mądrzejszy. Polecam ją wszystkim, którzy zechcą wiązać swoje kariery z fascynującym światem mediów".

Jerzy Baczyński "Polityka"

"Książka trafiła dziś w Polsce na dobry czas intensywnej profesjonalizacji mediów. Już nie można pozostać na poziomie komunałów, bo coraz łatwiej narazić się na śmieszność. Tadeusz Kowalski łączy erudycję nauczyciela akademickiego z wiedzą człowieka, który funkcjonowanie mediów poznał w praktyce. Obserwowałem z satysfakcją jego kompetencje, kiedy kierował Radą Nadzorczą TVP. Teraz mogą je ocenić czytelnicy".

Jan Dworak


Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.


Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2012 Fraza s.c., Wrocław, Poland