System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 


Indeks autorów:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  0-9 

Publikacje: Kowalski Tadeusz

Okładka: Kowalski Tadeusz, Między twórczością a biznesem

cena 31 zł.


nuty.pl

Kowalski Tadeusz
Między twórczością a biznesem

polski Między twórczością a biznesem


Ilość stron:290
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:akcesoria muzyczne
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077901

Lektura nie tylko dla menedżerów mediów, ale dla dziennikarzy, polityków, wreszcie urzędników zajmujących się kulturą, czyli wszystkich, dla których media pozostają w orbicie zainteresowania zawodowego czy społecznego.

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.

Książka ukazała się w serii "Edukacja medialna.Podręcznik akademicki".

Tadeusz Kowalski, medioznawca, profesor UW, kierownik Pracowni Ekonomiki i Zarządzania Mediami w Zakładzie Systemów Medialnych, autor wielu prac z zakresu ekonomiki mediów, zarządzania w mediach, ekspert w dziedzinie radiofonii i telewizji, dyrektor Filmoteki Narodowej.

"Większość menedżerów polskich mediów, w tym i ja, to samoucy. Bo przecież wolny i konkurencyjny rynek mediów istnieje w Polsce dopiero kilkanaście lat, a to czego uczyliśmy się wcześniej - w praktyce i na studiach - okazało się w nowej rzeczywistości całkowicie bezużyteczne, a nawet niebezpieczne. W książce Tadeusza Kowalskiego znajduję świetny wykład i analizę wielu dylematów i wyzwań, którym próbowałem podołać, kierując się głównie intuicją i narastającym doświadczeniem. Żałuję, że ta książka nie powstała wcześniej. Może szybciej byłbym mądrzejszy. Polecam ją wszystkim, którzy zechcą wiązać swoje kariery z fascynującym światem mediów".

Jerzy Baczyński "Polityka"

"Książka trafiła dziś w Polsce na dobry czas intensywnej profesjonalizacji mediów. Już nie można pozostać na poziomie komunałów, bo coraz łatwiej narazić się na śmieszność. Tadeusz Kowalski łączy erudycję nauczyciela akademickiego z wiedzą człowieka, który funkcjonowanie mediów poznał w praktyce. Obserwowałem z satysfakcją jego kompetencje, kiedy kierował Radą Nadzorczą TVP. Teraz mogą je ocenić czytelnicy".

Jan Dworak




Jeśli chcesz być informowany o nowych produktach na tej stronie i jej podstronach wpisz poniżej swój e-mail i naciśnij przycisk WYŚLIJ.

Zlecenie takie możesz złożyć na każdej stronie zawierającej interesujące Ciebie materiały.


dodaj usuń z tej strony usuń wszystkie wpisy

Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.


Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel. ZAMOWIENIA: 792-524-314, tel. DOSTAWA/REKLAMACJE 730-000-102, 693-688-975
Copyright 1997 - 2010 Fraza s.c., Wrocław, Poland