Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
cena 59 zł. nuty.pl | Międlar Marian Szkoła na wiolonczelę, z. 1 Szkoła na wiolonczelę, z. 1 Cello course, vol 1
Podręcznik ten przeznaczony jest dla szkół muzycznych I stopnia Jednym z jego założeń było oparcie się na melodyce ludowej i możliwie maksymalnej eliminacji materiału jałowego, zbyt mechanicznego, niezawierającego żadnej treści muzycznej, nużącego i często zniechęcającego młodego ucznia do dalszej gry. Spis treści: |
cena 91,95 zł. nuty.pl | Lee Sebastian 40 Melodic Studies for Violoncello, Op. 31, Vol. 1 40 Etiud melodycznych na wiolonczelę, op. 31, z. 1 40 Melodic Studies for Violoncello, Op. 31, Vol. 1 40 Melodische Etüden für Violoncello, op. 31, Heft 1 40 Études pour violoncelle, op. 31, vol. 1
Sebastian Lee zapisał się w historii muzyki przede wszystkim jako autor utworów pedagogicznych. Jego etiudy, kaprysy, duety itp.. wychowały już niejedno pokolenie wiolonczelistów i nadal są cenną pomocą nauczyciela. Etiudy Sebastiana Lee łączą problemy techniczne z melodyjnością i dlatego uczniowie chętnie je grają. Niniejsza publikacja jest pierwszą częścią zbioru 40 Etiud na wiolonczelę z op. 31, zawiera utwory nr 1 - 22. Notacja zawiera zapis palcowania i znaki dynamiczne - dodane przez edytora. Lista utworów: |
cena 110,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Projection I for Cello Projekcja nr 1 na wiolonczelę Projection I for Cello Projection 1 für Violoncello
Morton Feldman to amerykański kompozytor należący do głównych postaci muzyki XX wieku. Niniejszy utwór na wiolonczelę solo ''Projection 1'', to typowo współczesny gatunek muzyki. Utwór posiada zapis współczesny - graficzny, we wstępie dokładnie określono znaczenie poszczególnych znaków. Wskazana jest względna wysokość dźwięku, długość prostokątów określa długość trwania dźwięku. The pieces, while looking identical on paper, were actually conceived quite deifferently. In Durations I the quality of the particular instruments together suggested a closely written kaleidoscope of sound. To achieve this I wrote each voice individually, choosing intervals that seemed to erase or cancel out each sound as soon as we hear the next. In the Duration with the tuba, the weight of the three instruments used made me treat them as one. I wrote all sounds simultaneously, knowing that no instrument would never be too far behind or too far ahead of the other. Through thinning and thickening mu sounds. I kept the image intact. In Durations IV there was a combination of both. Here I was a little more precise in that 1 gave metronome indications. I also allowed the instruments to have their own individual color more pronouncedly than in the others. Lista utworów: |
Wyszukiwarka
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland