•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Och Ela

Dostępne opracowania:

2 skrzypiec i wiolonczela (1)
książka (2)
skrzypce i CD (1)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce i zespół instrumentalny (partytura + głosy) (1)
skrzypce solo (3)
więcej opracowań ...

Och Ela znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Wieniawski Henryk, Najpiękniejszy Wieniawski

cena 39 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Najpiękniejszy Wieniawski

polski Najpiękniejszy Wieniawski
angielski The Most Beautiful Wieniawski


Ilość stron:72 + 36
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Sędziwy Anna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL004797

Utwory zawarte w niniejszym zbiorze to jedne z najbardziej efektownych i pięknych spośród kompozycji na skrzypce i fortepian Henryka Wieniawskiego (jedynie Trzy kaprysy pochodzące z op. 10 i 18 z partią fortepianową zaaranżowaną przez Z. Jahnkego w oryginale przeznaczone są na skrzypce solo lub solo z towarzyszeniem drugich skrzypiec).

Zbiór składa się z 12 następujących kompozycji Henryka Wieniawskiego: Kujawiak a-moll, Polonaise brillante D-dur, Souvenir de Moscou, Sielanka, Pieśń polska, Legenda, Obertas, Dudziarz, Gigue oraz Trzy kaprysy: Prélude, La Vélocité, Le Chant du Bivouac. Utwory przejrzane zostały przez znakomitych polskich pedagogów A. Cofalika, I. Dubiską, Z. Jahnkego, E. Umińską.

Kompozycje Wieniawskiego wykonywane przez samego autora zawsze cieszyły się olbrzymim aplauzem, podejmowane przez kolejnych skrzypków weszły na stałe do literatury skrzypcowej ciesząc się niezmiennym powodzeniem. Do ich popularności i rozpowszechnienia przyczynił się niewątpliwie trwający od 1935 roku Międzynarodowy Konkurs im. H. Wieniawskiego.


Lista utworów:
Kujawiak a-moll op. 3 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Polonasie brillante D-dur op. 4 (Wieniawski Henryk)
Souvenir de Mosciu op. 6 (Wieniawski Henryk)
Sielanka D-dur op. 12 nr 1 (Wieniawski Henryk)
Pieśń polska g-moll op. 12 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Legenda op. 17 (Wieniawski Henryk)
Obertas G-dur op. 19 nr 1 (Wieniawski Henryk)
Dudziarz D-dur op. 19 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Prélude z op. 18 (Wieniawski Henryk)
La Vélocité z op. 10 (Wieniawski Henryk)
Le Chant du Bivuac z op.10 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

cena 75 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Ilość stron:164
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL004996
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Jest to pierwsza część Dyktand muzycznych Danuty Dobrowolskiej - Maruty, wydane w 1988 r., w formie 5 - częściowego podręcznika. Niniejszy zeszyt pierwszy zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej.

Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od Autora
Dyktanda tonalne
Tonacja C-dur
J.Ph.Rameau, Menuet
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Nie bana jo panu służyć
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 74
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 13
L.v. Beethoven, Wariacje na temat "La ci darem la mano", Temat
C.M. Weber, V Sonata op. 13 na skrzypce i fortepian, Siciliana
M.J.Gebauer, Duet, cz. II
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op.33
M. Jordański, Marsz op 24 nr 1
Tonacja a-moll
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
B.Marcello, Sonata cz.II
G.F. Haendel, Sonata cz III
R.Schumann, Album dla młodzieży, Siciliana op. 68 nr 11
B. Campagnoli, Duet op 14
D.Cimarosa, Koncert c-moll na obój i orkiestrę, cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
Tonacja G-dur
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego Descycek pado
L.v.Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz"
Melodia ludowa z Kujaw "U jeziorecka"
W.A.Mozart, Menuet, Trio
W.A.Mozart, Sonata G-dur KV 283
G.F.Haendel Gawot G-dur
D.Scarlatti Sonata G-dur
Tonacja e-moll
J.S. Bach, V Suita angielska, Sarabanda
H.Purcell, Aria na wioloczelę i b.c.
J.S.Bach, Menuet G-dur
R.Schumann, Album dla młodzieży, Pierwsze zmartwienie op. 68 nr 16
Tonacja F-dur
Melodia ludowa "Ej, nie ryczże, Pawołków byku"
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7, nr 1
W.A. Mozart, Koncert na obój i orkiestrę KV 314 cz II
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV280 cz III
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66, Var. II
J.S. Bach, An Pfingsten
Tonacja d-moll
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Robota stanęła
J.Françaix, Sonatina, cz.II Sarabanda
J.S.Bach, Menuet d-moll
A.Corelli, sonata na wiolonczelę i b.c.
J.S. Bach, Die Kunst der fuge, Contrapunctus I
Tonacja D-dur
J.S.Bach, VI Suita, Gavotte I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "O, wy carne kawki"
J.S. Bach, marsz D-dur
W.A. Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622 cz II
Tonacja h-moll
J.S.Bach, III Suita francuska, Anglaise,
J.S.Bach, Fuga e-moll
J.S. Bach, III Inwencja dwugłosowa
D.Scarlatti, Sonata h-moll
Tonacja B-dur
L.v.Beethoven Uwertura "Leonora nr 3" op. 138
L.v. Beethoven, Sonata B-dur op. 106 cz.I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego " Na Grodzisku Łoset rośnie"
W.A. Mozart, Allegro KV 3
J.S. Bach, Menuet B-dur
G.F.Haendel, I Koncert B-dur na obój i orkiestrę smyczkową cz IV
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz I
Tonacja g-moll
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego " Chociaż jo chudobny"
H.Eccles, Sonata g-moll, cz.III, Sarabanda
J.S. Bach, Menuet g-moll
J.S.Bach, So oft ih meine Tabakspfeife
Dyktanda wykraczające poza system dur - moll
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 65
T.Paciorkiewicz, Sonatina cz I
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
I.Garztecka, Mazurek
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Gdzie ty jadziesz"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Szła dziyweczka na wodym"
J. Krieger, Mit fried ' und Freud' ich fahr' dahin
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 87
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
M. Jordański, Marsz op. 24 nr 1
T. Paciorkiewicz Sonatina , cz !
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Przechadzka op. 65 nr 2
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Bez ta olesko wieś"
B.Bartok Allegro ironico
Melodia ludowa z górnego Śląska "Z tyj taj strony wody"
Z. Kodaly, sonata na wiolonczelę solo,cz III
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Nie brońcie, nie brońcie"
L.v.Beethoven, Uwertura "Leonora nr 2" op. 138
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Szła dzieweczka fiksum, fidrum"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Melodia ludowa z Kujaw "Dziekujem Ci panno młodo"
J.S.Bach "II inwencja dwuglosowa"
G.Ph.Telemann, VIII fantazja na skrzypce solo, cz II
Kurpiowska melodia ludowa "A kiedy to wyjde na dąbrowskie pole"
I.F.Dobrzyński Duet (Muzyka do "Konrada Walenroda"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 67
J.S. Bach, Das wohltemperierte Klavier II, Fuga fis-moll
G.Ph.Telemann, VII Fantazja na skrzypce solo, cz II
Melodia ludowa z Kujaw "Nie chcieliscie matulecko, słuchac muzyki"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 137
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
A. Corelli, Sonata d-moll na wiolonczelę i b.c.
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub sama melodię
P.Czajkowski , Smutna pieśń
T.Baird, 4 preludia nr II
G.Faure, Elegia op 24
F.Chopin, Mazurek h-moll op33 nr 4
G.f. Haendel, Bourree
L.V.Beethoven, Sonata D-dur, op 102 nr 2 cz II
R.Schumann, Album dla młodzieży, Wesoły wiesniak op. 68 nr 10
F.Mandelssohn - Bartholdy, Sonata op. 45, cz III,
F.Poulenc, Air Romantique
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 24 nr 1
W.A. Mozart, III Koncert Es -dur na róg i orkiestrę KV 447
F. Chopin, Nokturn cis-moll op 27 nr 1
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 4
M.Karłowicz, Serenada
B.Bartók, Piosenka ludowa
W.A.Mozart, III Koncert Es-dur na róg i orkiestrę
L. Boccherini, sonata cz I,
A.Vivaldi Sonata a-moll, cz III
G.Faure, Siciliana op 78
F.Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
A. Vivaldi, IV Sonata na wiolonczelę i b.c., cz I
W.A.Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622
F.Chopin, Nokturn fis-moll, op. 48 nr 2
C.Ph.E.Bach, Sonata na obój i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek h-moll, op. 30 nr 2
B.Marcello, V Sonata na wiolonczelę i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op 67 nr 4
C.M. Weber, Wariacje op. 33, temat
R. Schumann, Märchenbilder op.13 nr 1
A.Honegger, Intrada
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
W.A Mozart, III Koncert Es - dur na róg orkiestrę KV 447
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 59 nr 1
Anonimus, Allegro na altówkę i b.c.
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op. 33, temat
F.Chopin, Mazurek E-dur op. 6 nr 3
F Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
C.M. Weber, Andante i rondo węgierskie, op 35
J.S. Bach, I Suita francuska, Sarabanda
P.Czajkowski, Wariacje na temat rokoko. op 33 Var III
F. Chopin, Nokturn E-dur op. 62 nr 2
C.M. Weber, Sonata B-dur, KV 570, cz I
F.Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
J.S. Bach, Gib dich zufrieden
F.Chopin, Wariacje, Temat
R.Schumann, Motylek, op 79 nr 2
K. Stamic, Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę op. 1 cz II
T. Szeligowski, Menuet
R. Schumann, Romanza op. 94 nr 2
R. Schumann"Piosenka cygańska" op 79 mr 7
C. Ph. E Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
Dyktanda dwugłosowe
G.Ph.Telemann, XI Fantazja na skrzypce solo cz II
Ch.J.Graupner, Bourree
J.S.Bach, Fuga G-dur
G.Ph.Telemann, X Fantazja na skrzypce solo cz III
J. Kuhnau, Menuet
H.Purcell, Aria
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 3 cz I
G.Ph Haendel, Passepied
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 1 cz I
J.C.F. Fischer, Fuga na organy
G.Ph.Haendel, Menuet
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 17
G.Ph. Telemann, I Fantazja na skrzypce solo cz I
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
G.F. Haendel, Inwencja G-dur
M.Reger, Grablied op. 137 nr 7
W.A. Mozart, sonata C-dur KV 309 cz I
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo cz I
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
N. Rimski - Korsakow, II Duet
J.S.Bach, I Inwencja dwugłosowa
J.S. Bach, Fuga a-moll
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart Sonata G-dur KV 283
G.Ph.Telemann, V Fantazja na skrzypce solo, cz V
S. Prokofiew, Romeo i Julia, Młodzieńcza Julia
J.Pleyel, Duet op 8 nr 6, cz II Romanza
J.S. Bach, Fuga d-moll
G. Ph Telemann VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 130
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 50
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 106
Indeks instrumentów
Indeks Kompozytorów i utworów

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

cena 65 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Ilość stron:132
Format:169 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056677
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Cały podręcznik złożony jest z trzech zeszytów, zawiera 52 dyktand muzycznych nagranych na płyty CD. Niniejsze wydanie to zeszyt trzeci, przeznaczony jest przede wszystkim dla nauczycieli, mogą z niego jednak korzystać także uczniowie, którzy chcieliby samodzielnie pracować nad kształceniem słuchu.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od reakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Na wysoki górze
Melodia ludowa z Lubelskiego, Frasuje sie moja mama, frasuje
K. Serocki, I Symfonia cz I
Melodia ludowa z Sandomierskiego, Jaworowe stoły macie
K. Serocki, I Symfonia cz IV
Melodia ludowa z Sandomierskiego, A wsiadajze na wóz
K. Serocki, I Symfonia cz. II
Melodia ludowa z Podhala, Ej, sama jo se sama
Melodia ludowa z Rzeszowskiego, Zagraj mi, muzyka
Melodia ludowa z Podhala, Jurgowska dziedzina to piekne miastecko
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Nic sie mie to, synecku, nie tyczy
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, A mioł jo też konia siwka
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Ej idom se owiecki
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz.III
C. Debussy, Preludia II, Taniec Puka,
G.Ph. Telemann, X Fantazja na skrzypce solo, cz.III
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz III
Z. Kodaly, Sonata na wiolonczelę solo, op. 8 cz I
A. Malawski, Miniatury, II
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 9
Z. Kodaly, Sonata na wiolonvczelę solo op. 8 cz II
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz I
J. Brahms, Sonata f-moll op. 120 nr 2 cz I
W.A. Mozart, Kwartet obojowy, KV 370, cz. II ( transkrypcja na obój i fortepian )
F. Chopin, Mazurek f-moll. op. 63 nr 2
C.M. Weber, I Koncert f-moll na klarnet i orkiestrę, cz. II
F. Poulenc Air champętre
B. Martinů, I Sonata, cz I
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2 cz I
F. Chopin, Mazurek, G-dur op. 50 nr 1
S. Barber, Sonata op. 6, cz I
F. Poulenc A sa guitare
C.Ph.E. Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
S. Prokofiew, Gawot D-dur, op. 25
F. Poulenc, Sonata, cz.I
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2 cz I
K. Serocki, Taniec
O. Messiaen, 9 méditations, La Nativité du Seigneur, IV Le Verbe, cz II
D. Szostakowicz, Sonata, cz IV
S. Propkofiew, Wizje ulotne op. 22 nr 5
Dyktanda dwugłosowe
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Kołysanka słonia
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 11
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz.I
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Poranek op. 65 nr 1
L.v Beethoven, Sonata Es-dur op. 7 cz III
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr (
C. Debussy, Preludia I, Żagle
M. Reger, Suita na wiolonczelę solo, op. 131c nr 1, Fuga
J.S. Bach, II Partita c-moll, Rondo
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 4 Polonaise
G.Ph Telemannm III Fantazja na skrzypce solo, cz II
N. Rimski - Korsakow, II Duet
W.A. Mozart, sonata F-dur KV 332 cz III
B. Bartók, Duet nr 7
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
G.Ph Telemannm VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz III
J.S. Bach, Sonata c-moll na flet, skrzypce i b.c. cz I
J.S. Bach, III Suita angielska, Gigue
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. II
C. Debussy, Arabeska E-dur
P. Czajkowski, Album dla młodziueży, Polka op. 39 nr 14
M. Reger, Trio na skrzypce, altówkę i wiolonczelę op. 141b, cz III
B. Bartók, Duet nr 4
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c. cz III
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke na 2 flety, nr 12
B. Bartók, Duet nr 31
C. Debussy, Arabeska E-dur
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 136
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. IV
B. Bartók, Duet nr 17
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 4
Dyktanda trzygłosowe
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz. III
J. Haydn, Trio C-dur, cz. III, Trio
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
L.v Beethoven, Sonata E-dur, op. 14 nr 1, cz,II
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Trio op. 87 cz II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV457, cz III
W.A. Mozart, Sonata Es-dur, KV 282, cz I
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 49 nr 1 cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz I
J.S. Bach, IV Inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 533/494, cz III
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz III
J.S. Bach, I Suita francuska, Menuet II
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491, cz I
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec, wiolonczel,e i b.c., cz. III
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz III
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Wariacje na temat " La ci darem la mano", Var. IV
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz II
J.S. Bach, V Suita francuska, Gawot
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
M. Reger, Trio a-moll op. 77b, cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz III
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz. II
J.S. Bach, III Suita francuska, Sarabanda
W.A. Mozart, Sonata A-dur KV 331 cz I
W.A. Mozart, Fantazja c-moll KV 475
L.v Beethoven, Kwintet Es-dur na ogój, 3 rogi i fagot, cz I
F. Chopin, Mazurek b-moll op. 24 nr 4
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur KV 488, cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz II
R. Schumann, Sceny dziecięce, Strachy op. 15 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Panie Michale
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
J.s. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus VIII
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 17 nr 1
L. Różycki, Trzy tańce polskie op.37, Taniec I
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 2
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op. 18, Fuga
O. Messiaen, Le mystere de la Sainte Trinité, cz VII Les Corps Glorieux
Indeks oinstrumentów
Indeks kompozytorów i utworów

Okładka: , Holiday Hits

cena 94,95 zł.


nuty.pl

Holiday Hits

polski Hity świąteczne
angielski Holiday Hits


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064741

Książka z serii Violin Play - Along zawiera zbiór popularnych utworów świątecznych na skrzypce solo. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Jingle-Bell Rock", "Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!", "Merry Christmas, Darling", "Rudolph the Red-Nosed Reindeer" i inne. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD z nagranymi akompaniamentami oraz wersjami demonstracyjnymi utworów. Po prostu pójdź w ślad za muzyką, posłuchaj CD, aby usłyszeć jak skrzypce powinny zabrzmieć i dopiero wtedy zacznij grać z samym akompaniamentem nagranym na płycie.


The Violin Play-Along Series will help you play your favorite songs quickly and easily. Just follow the music, listen to the CD to hear how the violin should sound, and then play along using the separate backing tracks. With the melody and lyrics included in the book, you may also choose to sing along. Chord symbols are provided should you wish to elaborate on the melody. The audio CD is playable on any CD player. For PC and MAC computer users, the CD is enhanced so you can adjust the recording to any tempo without changing pitch! This volume includes the songs: Frosty the Snow Man • Here Comes Santa Claus (Right down Santa Claus Lane) • (There's No Place Like) Home for the Holidays • Jingle-Bell Rock • Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! • Merry Christmas, Darling • Rudolph the Red-Nosed Reindeer • Silver Bells.


Lista utworów:
(There's No Place Like) Home For The Holidays (Perry Como)
Frosty The Snow Man (Jack Rollins, Steve Nelson)
Here Comes Santa Claus (Right Down Santa Claus Lane) (The Carpenters)
Jingle-Bell Rock (Aaron Tippin, Bobby Helms)
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! (Jessica Simpson, Joe Nichols, Ricochet)
Merry Christmas, Darling (The Carpenters)
Rudolph The Red-Nosed Reindeer (John Denver)
Silver Bells (John Denver, Kenny Chesney)

Okładka: Suzuki Shinichi, Suzuki Violin School, Vol. 1

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Suzuki Shinichi
Suzuki Violin School, Vol. 1

polski Szkoła gry na skrzypcach Suzuki, z. 1
angielski Suzuki Violin School, Vol. 1


Ilość stron:32
Format:215 x 280
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, japońska
opisów: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, japońska
tytułów utworów: angielska, japońska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067003
Produkty podobne:Cerone David - Suzuki Violin School 2 (Cd)
Cerone David - Suzuki Violin School 4 (Cd)
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Piano Accompaniments, Volume 3
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 2
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 3
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 4
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Volume 5
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part Volume 8
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part, Vol. 6
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part, Volume 9

Szkoła gry na skrzypcach Schinichi Suzukiego opiera się na przekonaniu, że dzieci mogą się nauczyć muzyki tak samo jak pierwszego języka, poprzez powtarzające się słuchanie. Trzeba je jednak wspomagać instrukcjami nauczyciela wyszkolonego w nauczaniu tą metodą, zajęciami grupowymi 1-2 razy w tygodniu oraz zaangażowaniem rodziców i zachęcaniem dziecka do rozwoju.

The Suzuki philosophy is based upon the idea that children can learn music in the same manner they do their native language, through repetitive listening. This listening is then followed up with 1) Individual Instruction with a trained Suzuki teacher 2) Group lessons on a bi-weekly / weekly basis 3) Parent Involvement 4) Encouragement. Students begin lessons as early as two years old and through repetition of small and enjoyable steps begin building a music vocabulary.

Lista utworów:
Twinkle Twinkle little star variations (Suzuki Schinichi)
Lightly row (folk song)
Song of the wind (folk song)
Go tell aunt rhody (folk song)
O come, little children (folk song)
May song (Bayly T. H.)
Allegro (Suzuki Schinichi)
Perpetual Motion (Suzuki Schinichi)
Allegretto (Suzuki Schinichi)
Andantino (Suzuki Schinichi)
Etude (Suzuki Schinichi)
Minuet 1 (Bach J. S.)
Minuet 2 (Bach J. S.)
Minuet 3 (Bach J. S.)
The Happy Farmer (Schumann R.)
Gavotte (Gossec F. J.)

Okładka: Kaczkowski Joachim, 6 etiud na skrzypce op. 13

cena 22,95 zł.


nuty.pl

Kaczkowski Joachim
6 etiud na skrzypce op. 13

polski 6 etiud na skrzypce op. 13
francuski 6 Etudes ou Caprices pour le violon op. 13


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077896

Joachim Kaczkowski (ok. 1789 - 1829) to polski kompozytor, skrzypek i pedagog. Jego kompozycje obejmują m. in. 2 koncerty skrzypcowe, dzieła kameralne na dwa i trzy instrumenty, wariacje i polonezy na kwartet smyczkowy i utwory fortepianowe. Współczesne encyklopedie zarzucają Kaczkowskiemu braki w technice kompozytorskiej. Tę opinię będzie można zweryfikować po opublikowaniu jego dzieł. Chopin w liście do J. Białobłockiego napisał o jednym z polonezów Kaczkowskiego: "Polonez bardzo dobry, piękny, słowem do słuchania i delektowania się".
Kopię wydania stanowiącego podstawę niniejszej edycji uzyskano od Staatsbibliothek zu Berlin. Wydanie niniejsze oddaje wiernie tekst nutowy pierwodruku. Zachowane są wszelkie, pochodzące od kompozytora, znaki dynamiczne, artykulacyjne, a także aplikatura. Oczywiste pomyłki tekstowe pierwszego wydania zostały poprawione, a ortografia muzyczna uwspółcześniona.

Joachim Kaczkowski, polish violinist, composer and pedagogue. Among Kaczkowski's music compositions we find 2 violin concertos, chamber pieces for 2 and 3 instruments, variations and polonaises for violin quartets and piano pieces. In contemporary encyclopedias we often find Kaczkowski being reproached for his composing techniques. These opinion will be verified once his works are published. F. Chopin in his letter to Białobłocki wrote the following about one of the Kaczkowski's polonaises: "It is very good, beautiful, in a nutshell - to be listened in delight". 6 Etudes pour le Violon op. 13 was first published ca 1815 by Breitkopf & Haertel in Leipzig. A copy of notes was provided by Staatsbibliothek zu Berlin.
This edition in every detail follows the original one. None of the composer's notes have been altered. Obvious mistakes have been corrected.

Lista utworów:
6 Etudes ou Caprices pour le violon op. 13 (Kaczkowski Joachim)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Gerke August, Trio na 2 skrzypiec i wiolonczelę op.2

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Gerke August
Trio na 2 skrzypiec i wiolonczelę op.2

polski Trio na 2 skrzypiec i wiolonczelę op.2
francuski Trio pour deux violons et violoncelle op. 2


Ilość stron:24 + 15 + 11 + 8
Format:210 x 300
Opracowanie na:2 skrzypiec i wiolonczela
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081254

Polski skrzypek i kompozytor niemieckiego pochodzenia. W latach 1815 - 1825 występował wielokrotnie z Karolem Lipińskim w Kijowie podczas dorocznych jarmarków tzw. kontraktów. Od 1825 roku był kapelmistrzem orkiestry hrabiego Hańskiego w Żytomierzu. Przyjaźnił się m. in. z Andreasem Rombergiem - skrzypkiem i dyrygentem, któremu zadedykował Cinquieme duo concertant pour deux violons. Skomponował kilkadziesiąt utworów, w tym m. in. duety skrzypcowe, tria smyczkowe, utwory na skrzypce i orkiestrę, utwory na okiestrę dętą. Louis Spohr zadedykował Augustowi Gerke Quintet op. 22. Trio pour deux violons et basse op. 2 jest w zasadzie piękną, rozbudowaną sonatą na skrzypce solo z towarzyszeniem drugich skrzypiec i wiolonczeli. Tylko pierwsze skrzypce, z niewielkimi wyjątkami, są traktowane solistycznie, nierzadko w sposób wirtuozowski. Zgodnie ze stylem wykonawczym wczesnego romantyzmu partia drugich skrzypiec i wiolonczeli może być zaaranżowana na fortepian, gitarę czy nawet organy - fisharmonię. Pełen uroku utwór stanowi idealny przykład wczesnoromantycznej muzyki salonowej.


Lista utworów:
Trio pour deux violons et violoncelle op. 2 (Gerke August)

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)

Okładka: Wieniawski Henryk, Scherzo-Tarantelle op. 16, transkrypcja na skrzypce solo i zespół kameralny (partytura + głosy)

cena 79 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Scherzo-Tarantelle op. 16, transkrypcja na skrzypce solo i zespół kameralny (partytura + głosy)

polski Scherzo-Tarantelle op. 16, transkrypcja na skrzypce solo i zespół kameralny (partytura + głosy)
angielski Scherzo - Tarantelle, op. 16, Transcription for Solo Violin and Chamber Ensemble (score and parts)


Ilość stron:44 + 10 + 5x8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i zespół instrumentalny (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Skrzypce III (1)
Skrzypce IV (1)
Skrzypce V (1)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Rezler Arnold
Kod produktu:NPL066184

„Scherzo-Tarantelle g-mill” op. 16 zostało skomponowane w 1855 r. I zadedykowane Lambertowi Massartowi przez dwudziestoletniego zaledwie ucznia. Utwór napisany w oryginale na skrzypce z fortepianem, w transkrypcji Arnolda Rezlera na skrzypce solo i zespół kameralny (czworo skrzypiec i wiolonczela) nabiera nowych, nieznanych dotąd wartości. Blask instrumantacji, nowe współbrzmienia sprawiają, że słuchacz ma wrażenie obcowania z oryginalną kompozycją nie zaś z jej opracowaniem; nie sposób dostrzec tu ingerencji innego muzyka. Dodatkowym walorem opracowania jest mozliwość wykorzystania utworu w szkolnej dydaktyce - dokooptowanie wiolonczelisty do klasy skrzypiec sprawi, że młody solista będzie miał możliwość obcowania nie tylko z pianistą-akompaniatorem, ale także z zespołem kolegów-muzyków, z orkiestrowymi barwami. [M. Rezler-Niesiołowska]


Lista utworów:
Scherzo - Tarantelle op. 16 (Wieniawski Henryk)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland