•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Och Ela

Dostępne opracowania:

altówka i fortepian (1)
książka (1)
skrzypce i fortepian (9)
skrzypce i fortepian i wiolonczela (1)
skrzypce solo (1)
więcej opracowań ...

Och Ela znajdziesz w 13 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Wieniawski Henryk, Legenda op. 17 na skrzypce i fortepian

cena 9,9 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Legenda op. 17 na skrzypce i fortepian

polski Legenda op. 17 na skrzypce i fortepian
angielski Légende op. 17 for Violin and Piano


Ilość stron:10 + 4
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Jahnke Zdzisław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001663
Produkty podobne:Różni - Famous Pieces for Violin and Piano
Wieniawski Henryk - Legenda g-moll op.17
Wieniawski Henryk - Legenda op. 17 na skrzypce i fortepian (seria A, t. V)

Henryk Wieniawski (ur. 10 lipca 1835 w Lublinie - zm. 31 marca 1880 w Moskwie) - skrzypek, kompozytor i pedagog. Pochodził z żydowskiej rodziny z pod lubelskiej Wieniawy, która na początku XIX wieku przyjęła chrześcijaństwo. Jego ojciec, Tadeusz, był znanym chirurgiem, matka, Regina z domu Wolff, bardzo dobrze grała na fortepianie. Dom Wieniawskich był prawdziwym lubelskim salonem. Odwiedzali go wybitni artyści, tu odbywały się koncerty, spotkania literackie i dyskusje.
Publikacja przeznaczona jest dla instrumentalistów zaawansowanych.


Lista utworów:
Legenda op. 17 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Rimski-Korsakow Mikołaj, Lot trzmiela

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Rimski-Korsakow Mikołaj
Lot trzmiela

polski Lot trzmiela


Ilość stron:8 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Kołłowicz Małgorzata
Redaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL004568

"Lot trzmiela" to utwór pochodzący z opery "Bajka o carze Sałtanie" Mikołaja Rimskiego - Korsakowa. W oryginale jest to utwór orkiestralny. W niniejszym wydaniu zawarto opracowanie na skrzypce z fortepianem. Tempo: Allegro vivace.


Lista utworów:
Lot trzmiela (Rimski-Korsakow Mikołaj)

Okładka: Wieniawski Henryk, Najpiękniejszy Wieniawski

cena 39 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Najpiękniejszy Wieniawski

polski Najpiękniejszy Wieniawski
angielski The Most Beautiful Wieniawski


Ilość stron:72 + 36
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Sędziwy Anna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL004797

Utwory zawarte w niniejszym zbiorze to jedne z najbardziej efektownych i pięknych spośród kompozycji na skrzypce i fortepian Henryka Wieniawskiego (jedynie Trzy kaprysy pochodzące z op. 10 i 18 z partią fortepianową zaaranżowaną przez Z. Jahnkego w oryginale przeznaczone są na skrzypce solo lub solo z towarzyszeniem drugich skrzypiec).

Zbiór składa się z 12 następujących kompozycji Henryka Wieniawskiego: Kujawiak a-moll, Polonaise brillante D-dur, Souvenir de Moscou, Sielanka, Pieśń polska, Legenda, Obertas, Dudziarz, Gigue oraz Trzy kaprysy: Prélude, La Vélocité, Le Chant du Bivouac. Utwory przejrzane zostały przez znakomitych polskich pedagogów A. Cofalika, I. Dubiską, Z. Jahnkego, E. Umińską.

Kompozycje Wieniawskiego wykonywane przez samego autora zawsze cieszyły się olbrzymim aplauzem, podejmowane przez kolejnych skrzypków weszły na stałe do literatury skrzypcowej ciesząc się niezmiennym powodzeniem. Do ich popularności i rozpowszechnienia przyczynił się niewątpliwie trwający od 1935 roku Międzynarodowy Konkurs im. H. Wieniawskiego.


Lista utworów:
Kujawiak a-moll op. 3 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Polonasie brillante D-dur op. 4 (Wieniawski Henryk)
Souvenir de Mosciu op. 6 (Wieniawski Henryk)
Sielanka D-dur op. 12 nr 1 (Wieniawski Henryk)
Pieśń polska g-moll op. 12 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Legenda op. 17 (Wieniawski Henryk)
Obertas G-dur op. 19 nr 1 (Wieniawski Henryk)
Dudziarz D-dur op. 19 nr 2 (Wieniawski Henryk)
Prélude z op. 18 (Wieniawski Henryk)
La Vélocité z op. 10 (Wieniawski Henryk)
Le Chant du Bivuac z op.10 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

cena 75 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Ilość stron:164
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL004996
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Jest to pierwsza część Dyktand muzycznych Danuty Dobrowolskiej - Maruty, wydane w 1988 r., w formie 5 - częściowego podręcznika. Niniejszy zeszyt pierwszy zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej.

Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od Autora
Dyktanda tonalne
Tonacja C-dur
J.Ph.Rameau, Menuet
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Nie bana jo panu służyć
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 74
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 13
L.v. Beethoven, Wariacje na temat "La ci darem la mano", Temat
C.M. Weber, V Sonata op. 13 na skrzypce i fortepian, Siciliana
M.J.Gebauer, Duet, cz. II
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op.33
M. Jordański, Marsz op 24 nr 1
Tonacja a-moll
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
B.Marcello, Sonata cz.II
G.F. Haendel, Sonata cz III
R.Schumann, Album dla młodzieży, Siciliana op. 68 nr 11
B. Campagnoli, Duet op 14
D.Cimarosa, Koncert c-moll na obój i orkiestrę, cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
Tonacja G-dur
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego Descycek pado
L.v.Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz"
Melodia ludowa z Kujaw "U jeziorecka"
W.A.Mozart, Menuet, Trio
W.A.Mozart, Sonata G-dur KV 283
G.F.Haendel Gawot G-dur
D.Scarlatti Sonata G-dur
Tonacja e-moll
J.S. Bach, V Suita angielska, Sarabanda
H.Purcell, Aria na wioloczelę i b.c.
J.S.Bach, Menuet G-dur
R.Schumann, Album dla młodzieży, Pierwsze zmartwienie op. 68 nr 16
Tonacja F-dur
Melodia ludowa "Ej, nie ryczże, Pawołków byku"
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7, nr 1
W.A. Mozart, Koncert na obój i orkiestrę KV 314 cz II
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV280 cz III
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66, Var. II
J.S. Bach, An Pfingsten
Tonacja d-moll
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Robota stanęła
J.Françaix, Sonatina, cz.II Sarabanda
J.S.Bach, Menuet d-moll
A.Corelli, sonata na wiolonczelę i b.c.
J.S. Bach, Die Kunst der fuge, Contrapunctus I
Tonacja D-dur
J.S.Bach, VI Suita, Gavotte I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "O, wy carne kawki"
J.S. Bach, marsz D-dur
W.A. Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622 cz II
Tonacja h-moll
J.S.Bach, III Suita francuska, Anglaise,
J.S.Bach, Fuga e-moll
J.S. Bach, III Inwencja dwugłosowa
D.Scarlatti, Sonata h-moll
Tonacja B-dur
L.v.Beethoven Uwertura "Leonora nr 3" op. 138
L.v. Beethoven, Sonata B-dur op. 106 cz.I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego " Na Grodzisku Łoset rośnie"
W.A. Mozart, Allegro KV 3
J.S. Bach, Menuet B-dur
G.F.Haendel, I Koncert B-dur na obój i orkiestrę smyczkową cz IV
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz I
Tonacja g-moll
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego " Chociaż jo chudobny"
H.Eccles, Sonata g-moll, cz.III, Sarabanda
J.S. Bach, Menuet g-moll
J.S.Bach, So oft ih meine Tabakspfeife
Dyktanda wykraczające poza system dur - moll
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 65
T.Paciorkiewicz, Sonatina cz I
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
I.Garztecka, Mazurek
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Gdzie ty jadziesz"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Szła dziyweczka na wodym"
J. Krieger, Mit fried ' und Freud' ich fahr' dahin
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 87
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
M. Jordański, Marsz op. 24 nr 1
T. Paciorkiewicz Sonatina , cz !
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Przechadzka op. 65 nr 2
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Bez ta olesko wieś"
B.Bartok Allegro ironico
Melodia ludowa z górnego Śląska "Z tyj taj strony wody"
Z. Kodaly, sonata na wiolonczelę solo,cz III
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Nie brońcie, nie brońcie"
L.v.Beethoven, Uwertura "Leonora nr 2" op. 138
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Szła dzieweczka fiksum, fidrum"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Melodia ludowa z Kujaw "Dziekujem Ci panno młodo"
J.S.Bach "II inwencja dwuglosowa"
G.Ph.Telemann, VIII fantazja na skrzypce solo, cz II
Kurpiowska melodia ludowa "A kiedy to wyjde na dąbrowskie pole"
I.F.Dobrzyński Duet (Muzyka do "Konrada Walenroda"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 67
J.S. Bach, Das wohltemperierte Klavier II, Fuga fis-moll
G.Ph.Telemann, VII Fantazja na skrzypce solo, cz II
Melodia ludowa z Kujaw "Nie chcieliscie matulecko, słuchac muzyki"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 137
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
A. Corelli, Sonata d-moll na wiolonczelę i b.c.
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub sama melodię
P.Czajkowski , Smutna pieśń
T.Baird, 4 preludia nr II
G.Faure, Elegia op 24
F.Chopin, Mazurek h-moll op33 nr 4
G.f. Haendel, Bourree
L.V.Beethoven, Sonata D-dur, op 102 nr 2 cz II
R.Schumann, Album dla młodzieży, Wesoły wiesniak op. 68 nr 10
F.Mandelssohn - Bartholdy, Sonata op. 45, cz III,
F.Poulenc, Air Romantique
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 24 nr 1
W.A. Mozart, III Koncert Es -dur na róg i orkiestrę KV 447
F. Chopin, Nokturn cis-moll op 27 nr 1
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 4
M.Karłowicz, Serenada
B.Bartók, Piosenka ludowa
W.A.Mozart, III Koncert Es-dur na róg i orkiestrę
L. Boccherini, sonata cz I,
A.Vivaldi Sonata a-moll, cz III
G.Faure, Siciliana op 78
F.Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
A. Vivaldi, IV Sonata na wiolonczelę i b.c., cz I
W.A.Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622
F.Chopin, Nokturn fis-moll, op. 48 nr 2
C.Ph.E.Bach, Sonata na obój i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek h-moll, op. 30 nr 2
B.Marcello, V Sonata na wiolonczelę i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op 67 nr 4
C.M. Weber, Wariacje op. 33, temat
R. Schumann, Märchenbilder op.13 nr 1
A.Honegger, Intrada
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
W.A Mozart, III Koncert Es - dur na róg orkiestrę KV 447
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 59 nr 1
Anonimus, Allegro na altówkę i b.c.
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op. 33, temat
F.Chopin, Mazurek E-dur op. 6 nr 3
F Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
C.M. Weber, Andante i rondo węgierskie, op 35
J.S. Bach, I Suita francuska, Sarabanda
P.Czajkowski, Wariacje na temat rokoko. op 33 Var III
F. Chopin, Nokturn E-dur op. 62 nr 2
C.M. Weber, Sonata B-dur, KV 570, cz I
F.Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
J.S. Bach, Gib dich zufrieden
F.Chopin, Wariacje, Temat
R.Schumann, Motylek, op 79 nr 2
K. Stamic, Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę op. 1 cz II
T. Szeligowski, Menuet
R. Schumann, Romanza op. 94 nr 2
R. Schumann"Piosenka cygańska" op 79 mr 7
C. Ph. E Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
Dyktanda dwugłosowe
G.Ph.Telemann, XI Fantazja na skrzypce solo cz II
Ch.J.Graupner, Bourree
J.S.Bach, Fuga G-dur
G.Ph.Telemann, X Fantazja na skrzypce solo cz III
J. Kuhnau, Menuet
H.Purcell, Aria
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 3 cz I
G.Ph Haendel, Passepied
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 1 cz I
J.C.F. Fischer, Fuga na organy
G.Ph.Haendel, Menuet
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 17
G.Ph. Telemann, I Fantazja na skrzypce solo cz I
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
G.F. Haendel, Inwencja G-dur
M.Reger, Grablied op. 137 nr 7
W.A. Mozart, sonata C-dur KV 309 cz I
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo cz I
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
N. Rimski - Korsakow, II Duet
J.S.Bach, I Inwencja dwugłosowa
J.S. Bach, Fuga a-moll
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart Sonata G-dur KV 283
G.Ph.Telemann, V Fantazja na skrzypce solo, cz V
S. Prokofiew, Romeo i Julia, Młodzieńcza Julia
J.Pleyel, Duet op 8 nr 6, cz II Romanza
J.S. Bach, Fuga d-moll
G. Ph Telemann VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 130
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 50
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 106
Indeks instrumentów
Indeks Kompozytorów i utworów

Okładka: Bloch Ernest, Suite Hebraique for Viola (or Violin) and Piano

cena 79,95 zł.


nuty.pl

Bloch Ernest
Suite Hebraique for Viola (or Violin) and Piano

polski Suite Hebraique na altówkę (lub skrzypce) i fortepian
angielski Suite Hebraique for Viola (or Violin) and Piano
niemiecki Suite Hebraique für Bratsche (oder Geige) und Klavier
francuski Suite Hebraique pour viole (violon) et piano


Ilość stron:16 + 2x8
Format:225 x 300
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1) lub Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060195

Publikacja zawiera Suitę hebrajską Ernesta Blocha (1880 - 1959) - współczesnego amerykańskiego kompozytora. Bloch studiował u takich mistrzów, jak: E. Jaques-Dalcrose'a w Genewie, E. Ysaye w Brukseli oraz L. Thuillego w Monachium. Artysta jest także założycielem Instytutu Muzycznego w Cleveland. Niniejsza Suita posiada budowę trzyczęściową: I - Rapsodie, II - Processional, III - Affirmation.



Lista utworów:
Suita hebrajska (Bloch Ernest)

Okładka: Bloch Ernest, Suite for Viola and Piano

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Bloch Ernest
Suite for Viola and Piano

polski Suita na altówkę i fortepian
angielski Suite for Viola and Piano


Ilość stron:68 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:altówka i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064920

Suita na skrzypce i fortepian Ernesta Blocha (1880-1959) - współczesnego amerykańskiego kompozytora. Bloch studiował u takich mistrzów, jak: E. Jaques-Dalcrose'a w Genewie, E. Ysaye w Brukseli oraz L. Thuillego w Monachium. Artysta jest także założycielem Instytutu Muzycznego w Cleveland. W swoich utworach często stosował motywikę hebrajską. Prezentowana Suita składa się z 3 części:
I - Lento (ćwierćnuta = 84 - 92);
II - Allegro ironico (ćwierćnuta = 120);
III - Lento (ćwierćnuta = 50).



Lista utworów:
Suite for Viola and Piano (Bloch Ernest)

Okładka: Vivaldi Antonio, Violin Concerto in A

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Vivaldi Antonio
Violin Concerto in A

polski Koncert skrzypcowy A-Dur
angielski Violin Concerto in A
niemiecki Konzert für Violine A-Dur


Ilość stron:20 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Landshoff Ludwig
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067573

Nieoficjalny tytuł tego dzieła "Pisendel Konzert", pochodzi od Johanna Georga Pisendela, współczesnego Vivaldiemu skrzypka, który dzięki patronatowi Fryderyka Augusta II mógł pobierać u niego lekcje. Na oryginalnym rękopisie znalazła się wzmianka na ten temat, dopisana dużo później, gdy koncert został odnaleziony w posiadłości Pisendela.

The impression of this violin concerto which is now published for the first time was made possibleby reference to the manuscript by Vivaldi preserved in the "Sachsische Landesbibliothek" at Dresden. Some contemporary writer has headed this copy with the remark: "fatto per Sgr. Pisendel" and originally it belongedto the estate of this famous violinist.

Lista utworów:
Concerto (Antonio Vivaldi)

Okładka: Küchler Ferdinand, Concertino In D Op. 12 for Violin and Piano

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Küchler Ferdinand
Concertino In D Op. 12 for Violin and Piano

polski Concertino D-dur op. 12 na skrzypce i fortepian
angielski Concertino In D Op. 12 for Violin and Piano
niemiecki Concertino D-dur Op. 12 für Violine und Klavier
francuski Concertino in Ré Majeur op. 12 pour violon et piano


Ilość stron:12 +4
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074797
Produkty podobne:

Seria Easy Concertos and Concertinos jest kolekcją łatwiejszych utworów na skrzypce z towarzyszeniem fortepianu. Publikacja zawiera Concertiono D-dur Ferdynanda Küchlera - niemieckiego skrzypka, nauczyciela gry i kompozytora. Utwór przeznaczony jest dla młodszych wykonawców i cechuje go duża melodyjność i przejrzystość formy, a także ogromne walory edukacyjne. Concertino przeznaczone jest do gry w pozycjach 1 - 3.

Covers first to third positions.

Lista utworów:
Concertino In D op. 12 (Küchler Ferdinand)

Okładka: Schubert Franz, Duos for Piano and Violin, Op. 70, 159, 160, 162

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Schubert Franz
Duos for Piano and Violin, Op. 70, 159, 160, 162

polski Duety na fortepian i skrzypce, op. 70, 159, 160, 162
angielski Duos for Piano and Violin, Op. 70, 159, 160, 162
niemiecki Duos für Klavier und Violine, Op. 70, 159, 160, 162


Ilość stron:100 + 44
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Herrmann Carl
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076621

Publikacja "Duos" na skrzypce i fortepian zawiera cztery utwory Franza Schuberta pochodzące z różnych jego opusów. Oprócz "Rondeau brillant" op. 70 są to dzieła skatalogowane i wydane po śmierci kompozytora. Wszystkie kompozycje cechują się klasyczną przejrzystą budową oraz typowo romantyczną wirtuozerią. W partii skrzypiec odnaleźć można m. in. szereg efektownych pochodów melodyczno - rytmicznych oraz pasaży. Pośród utworów znajduje się "Introdukcja i wariacje" op. 160 skomponowana przez Schuberta na temat jego pieśni "Trockne Blumen" z cyklu "Piękna młynarka". Niniejsza publikacja zawiera również opracowanie tej "Introdukcji i wariacji" na flet i fortepian.


Lista utworów:
Sonate A-Dur D 574 (August 1817) op. 162 (Schubert Franz)
Rondo [brillant] h-Moll D 895 (Oktober 1826) op. 70 (Schubert Franz)
Introduktion und Variationen e-Moll D 802 (Januar 1824) über das Lied "Trockne Blumen" aus "Die schöne Müllerin" op. 25 D 795 op. 160 (Schubert Franz)
Fantasie C-Dur D 934 (Dezember 1827) op. 159 (Schubert Franz)

Okładka: Wieniawski Henryk, Romance Sans Paroles et Rondo Elegant pour violon avec de piano op. 9, seria A tom 17

cena 29 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Romance Sans Paroles et Rondo Elegant pour violon avec de piano op. 9, seria A tom 17

francuski Romance Sans Paroles et Rondo Elegant pour violon avec de piano op.9


Ilość stron:36 + 8
Format:240 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081606

Publikacja opus 9 składa się z dwóch nietanecznych, skontrastowanych miniatur. Po sentymentalnym, prostym w swej konstrukcji i wyrazowości "Romance sans parole" następuje pełne wdzięku i lekkości "Rondo élégant" o figuracyjnej, zdobionej ornamentami melodyce rodem ze stylu brillant.
Józef Reiss o Romansie z op. 9 pisze, iż posiada on charakter typowo rosyjski i stanowi rodzaj "hołdu wobec publiczności rosyjskiej", melodię Romansu porównuje do melancholijnych rosyjskich dum lub romansów cygańskich. Utwór utrzymany jest w tanecznym, trójdzielnym metrum, w umiarkowanie szybkim tempie.


Spis treści:

Od wydawców
Plan edycji Dzieł Wszystkich Henryka Wieniawskiego
Editor's Forewort
Schedule of the edition of the Complete Works of Henryk Wieniawski
Wstęp do utworu
Introduction to the Work
Romance Sans Paroles et Rondo Elegant pour violon avec de piano op.9
Zasady przygotowania tekstu nutowego wydania Dzieł szystkich Henryka Wieniawskiego
Editorial principles used in the edition of the Complete Works of Henryk Wieniawski
Komentarz krytyczny
Critical Commentary

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)

Okładka: Lipiński Karol, Souvenir de la Mer Baltique op.19

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Souvenir de la Mer Baltique op.19

francuski Souvenir de la Mer Baltique op.19


Ilość stron:16 + 3
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Pabisiak Barbara
Redaktor: Jurecka Krystyna, Czerwińska - Szymula Bogna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083259

Karol Józef Lipiński (ur. 30 października 1790 w Radzyniu Podlaskim na Lubelszczyźnie, zm. 16 grudnia 1861 w Urłowie) - polski skrzypek, kompozytor i pedagog.
Od wczesnego dzieciństwa zdradzał wybitne zdolności muzyczne. Gry na skrzypcach uczył się od piątego roku życia - początkowo od ojca Feliksa (1765-1847) (kapelmistrza orkiestry w majątku Potockich w Radzyniu Podlaskim koło Lublina).
Po przeniesieniu się Lipińskich w 1799 roku do Lwowa grał w orkiestrze prowadzonej przez ojca w domu Adama Starzeńskiego oraz w zespołach kameralnych. Pod koniec 1809 r. Lipiński został zaangażowany na stanowisko koncertmistrza orkiestry teatru niemieckiego we Lwowie ( Obowiązujący do 1842 roku przywilej teatralny obejmował tylko teatr niemiecki - polscy aktorzy działali wyłącznie na podstawie nie zawsze formalnych umów z przedsiębiorcami austriackimi). Po dwóch latach pracy w orkiestrze został jej kapelmistrzem. We Lwowie mieszkał przez 40 lat do 1839 r., pracując jako dyrygent, a potem dyrektor orkiestry. We Lwowie powstała zdecydowana większość jego kompozycji, m.in. symfonie, trzy koncerty skrzypcowe, kaprysy, polonezy.
Około 1810 roku powstały pierwsze autorskie utwory Lipińskiego: 3 symfonie Es-dur, B-dur, Uwertura D-dur. W 1812 roku odbył podróż do Warszawy, aby zapoznać się z pracą teatru operowego.
W roku 1814 wyjechał do Wiednia, aby poznać sławnego wówczas niemieckiego skrzypka-wirtuoza Ludwika Spohra. Po tym spotkaniu postanowił obrać karierę koncertującego skrzypka, zaś po powrocie do Lwowa porzucił pracę w teatrze i zajął się doskonaleniem gry na skrzypcach. Równocześnie tworzy i zajmuje się działalnością pedagogiczną.
Pod koniec października 1817 r. udaje się na koncerty do Włoch. Spotał się z Paganinim w 1818 r. (wspólnie koncertowali dwukrotnie 17 kwietnia i 24 maja 1818 r.).
W latach 1819-1824 koncertował w Kijowie, Krakowie, Poznaniu, Berlinie, Lipsku i Wrocławiu, Wilnie, Krzemieńcu i Kamieńcu Podolskim. W tym czasie powstały liczne jego utwory.
W 1823 r. koncertował w Kijowie wspólnie z Marią Szymanowską. Występował w Warszawie w grudniu 1827 i na początku 1828 r. dając sześć koncertów w Teatrze Narodowym, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królewsko-Polskiego.
W 1829 r. podczas uroczystości koronacyjnych Mikołaja I, na które przybył również Paganini obaj artyści koncertowali wywołując w prasie warszawskiej gorącą polemikę na temat wyższości ich gry. Lipiński po powrocie z Warszawy zaniechał koncertowania i poświęcił się pracy kompozytorskiej. W 1834 r. rozpoczął występy z nowym repertuarem w Warszawie i Poznaniu, w 1835 roku udał się na półtoraroczną podróż artystyczna na Zachód. W Lipsku sprawował stanowisko koncertmistrza w słynnej orkiestrze Gewandhaus. Stamtąd udał się do Paryża. Koncertował niewiele z powodu długiej naprawy uszkodzonych skrzypiec. Z Paryża przeniósł się z koncertami do Anglii (Londyn, Manchester).
W latach 1837-1839 poczynił starania o stanowisko koncertmistrza kapeli króla saskiego w Dreźnie, które otrzymał w 1839 r. Niemal do ostatnich dni swego życia działalności jego związana była z tym miastem.
Współpracował z R. Wagnerem, przyjaźnił się z R. Schumannem. W Dreźnie powstały jego ostatnie utwory.Tutaj też rozwinął swoją działalność pedagogiczną kształcąc wielu skrzypków i opiekując się młodymi talentami (H. Wieniawski). Paganini zapytany, kto według niego jest najlepszym skrzypkiem na świecie odpowiedział: "Nie wiem kto jest najlepszy, ale Lipiński ma na pewno drugie miejsce".
Zmarł z powodu astmy.
Największe dzieła:
•Wariacje na tematy z opery "Kopciuszek" Rossiniego op. 10
•Rondo alla polacca op. 13
•I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14
•II Koncert skrzypcowy D-dur (Concerto militaire; Wojskowy) op. 21
•Variations de Bravoure op. 22
•Fantazja i wariacje na tematy z opery "Lunatyczka" Belliniego op. 23
•Fantazja na motywach opery "Krakowiacy i Górale" Stefaniego op. 33
•III Koncert skrzypcowy e-moll op.24
•IV Koncert skrzypcowy A-dur op.32















Lista utworów:
Souvenir de la mer baltique op. 19 (Lipiński Karol)

Okładka: Czerniewicz Marek, Ostatni dzień sierpnia. Upadek. Na skrzypce, wiolonczelę i fortepian

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Czerniewicz Marek
Ostatni dzień sierpnia. Upadek. Na skrzypce, wiolonczelę i fortepian

polski Ostatni dzień sierpnia. Upadek. Na skrzypce, wiolonczelę i fortepian


Ilość stron:16 + 2 + 2
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i fortepian i wiolonczela
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Pabisiak Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083480

Publikacja zawiera dwa utwory na skrzypce, wiolonczelę i fortepian polskiego, współczesnego kompozytora utrzymane w rytmie walca. Marek Czerniewicz urodził się 16 września 1974 r. w Ornecie. Jest kompozytorem i pedagogiem. Studia muzyczne w zakresie kompozycji ukończył w Akademii Muzycznej w Gdańsku u prof. Eugeniusza Głowskiego (dyplom z wyróżnieniem w 2000 r.). W 2008 r. uzyskał doktorat z kompozycji na Akademii Muzycznej w Krakowie. Twórczość marka Czerniewicza jest zróżnicowana i obejmuje wiele gatunków muzycznych. W jego dorobku znajduje się szereg kompozycji kameralnych, wokalno - instrumentalnych i aranżacji muzyki klasycznej i rozrywkowej. Współpracuje z wieloma artystami i zespołami m.in. wokalistą i reżyserem teatralnym André Ochodlo, Teatrem Wybrzeże w Gdańsku, triem fortepianowym Les Mistiques, kwintetem instrumentów dętych blaszanych Hevelius Brass, zespołem kameralnym Pro Musica Antiqua. Kompozytor jest stypendystą prestiżowej londyńskiej organizacji European Associiation for Jewish Culture (2002). Partia dla wiolonczeli i skrzypiec o średniej trudności, akompaniament fortepianowy trudniejszy.


Lista utworów:
Ostatni dzień sierpnia (Czerniewicz Marek)
Upadek (Czerniewicz Marek)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland