Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
cena 123,95 zł. nuty.pl | Sanchez Poncho Poncho Sanchez' Conga Cookbook (Percussion / Conga Drums / Congas)
W załączeniu płyta CD. Grammy-award winning conga player Poncho Sanchez and Chuck Silverman have joined forces to produce this book of riffs for beginning conga players or percussionists who want to incorporate Latin or conga techniques into their playing style. This unique book/CD pack covers all the essential styles you'll need, including many of the grooves that have made Poncho one of the world's most in-demand congueros. The tracks on the accompanying CD are performed by a world-class band - members of the Poncho Sanchez Latin Jazz Band - with and without conga parts, so after you learn the material in the book, you'll be able to practice by playing along. Plus - there is a tasty bonus. Not only does the music have a decidedly Latin flavor, but so do the spicy hot cooking recipes from Poncho that are interspersed throughout the book! |
cena 110,95 zł. nuty.pl | Hoffman Steven Learn Play Bass with Metallica, Volume 2 Ucz się gry na gitarze basowej z Metallicą, z. 2 Learn Play Bass with Metallica, Volume 2
Druga część publikacji autorstwa Stevena Hoffmana będąca szkołą gry na gitarze basowej bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: techniki gry lewej ręki, techniki gry prawej ręki, ćwiczenia w oparciu o skale muzyczne, arpeggia, solówki i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów i solówek Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Karla Kaminskiego (gitara basowa) i Jay'a Fredericka (perkusja). Wyciszając partię gitary możesz ćwiczyć razem z płytą. Welcome to Learn To Play Bass with Metallica: Volume 2. Metallica is the foremost authority in heavy metal. Their debut album, Kill 'Em All, set the standard for speed metal with its driving rhythms and articulate riffs. Each album after that raised the bar for the quality of what a heavy metal band could accomplish. The late Cliff Burton, Jason Newstead, Bob Rock, and Robert Trujillo have filled the bassist chair over the years, each leaving their indelible, bone - crushing mark on Metallica's albums. Lista utworów: Spis treści: |
cena 98,95 zł. nuty.pl | Gross Dan Learn Play Drums with Metallica, Volume 2 Ucz się gry na perkusji z Metallicą, z. 2 Learn Play Drums with Metallica, Volume 2
Druga część publikacji autorstwa Dan'ego Gross'a będąca szkołą gry na zestawie perkusyjnym bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: technika gry, rodzaje uderzeń, ćwiczenia rytmiczne i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Jay'a Fredericka (perkusja) i Karla Kaminskiego (gitara basowa). Wyciszając partię perkusji możesz ćwiczyć razem z płytą. Welcome to learn to Play Drums with Metallica: Volume 2. Picking up where the first book left off, we'll be diving headlong into the essence of Master Ulrich's drumming wizardry. You may at times be astounded and confounded, but you'll come around as you joyfully pound those drums into submission. Lista utworów: Spis treści: |
cena 208,95 zł. nuty.pl | Reynolds Roger " the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound " the serpent-snapping eye" na trąbkę, perkusję, fortepian i czterokanałowy komputer - dżwięk syntetyczny " the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound
Roger Reynolds (ur. 1934) to współczesny, amerykański kompozytor i pedagog, jeden z pionierów muzyki komputerowej w Stanach Zjednoczonych. Utwór "...the serpent-snapping eye" powstał w latach 1978 - 1979. Inspiracją do jego napisania była dla kompozytora słynna powieść Hermana Melville - "Moby - dick". Wszystkie partie zostały ujęte w notacji graficznej. W skład perkusji wchodzą: dwa trójkąty, wibrafon, marimba, dwa krowie dzwonki, dwa tom tomy, jeden kocioł (pedałowy), dzwonki orkiestrowe i dzwony rurowe. Czas trwania utworu: ok. 20' "...the serpent-snapping eye" is the second of a series of works based on images from Melvile's Moby Dick. Concurrent series of accelerating and ritarding events / lengths. In each, a four-channel tape provides a sonorous model and controls the temporal placement of events. The work explores the way performers can join with the rich fabric of taped sound. In the first of three sections, the primary aim is to match, to submit to and intensify the taped sound. The balance between synthesized and live sounds is critical to proper performance. Percussion is: 2 triangles, glockenspiel, vibraphone, marimba, tubular chimes, 2 cow bells, 2 tom toms and pedal timpanum. Lista utworów: |
cena 79,95 zł. nuty.pl | Harr Haskell Drum Method For Band And Orchestra, Book One Szkoła gry na perkusji. Perkusista w zespołe i orkiestrze, z. 1 Drum Method For Band And Orchestra, Book One
Publikacja jest pierwszą częścią szkoły gry na perkusji autorstwa Haskella W. Harrego. Głównym jej celem jest zaspokojenie potrzeb studenta mającego aspiracje stać się perkusistą w szkolnym zespole albo orkiestrze. Zawarto tu liczne ćwiczenia, ilustracje, schematy pozwalające na dokładniejsze zrozumienie danego zagadnienia muzyczno - technicznego. Szkoła obejmuje naukę gry na m. in. werblu i bębnie wielkim, dotyczy sposobów uderzeń, budowy instrumentów, gry rytmicznej w różnych metrum i innych. A complete and comprehensive Drum tutor designed to meet the needs of the young student aspiring to play in a school band or orchestra. Lista utworów: Spis treści: |
cena 87,95 zł. nuty.pl | Harr Haskell Drum Method For Band And Orchestra, Book 1 Szkoła gry na perkusji dla perkusisty grającego w zespole lub orkiestrze, z. 1 Drum Method For Band And Orchestra, Book 1
Publikacja jest pierwszą częścią szkoły gry na perkusji autorstwa Haskella W. Harrego. Głównym jej celem jest zaspokojenie potrzeb studenta mającego aspiracje stać się perkusistą w szkolnym zespole albo orkiestrze. Zawarto tu liczne ćwiczenia, ilustracje, schematy pozwalające na dokładniejsze zrozumienie danego zagadnienia muzyczno - technicznego. Do książki została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi ćwiczeń, oraz z akompaniamentami orkiestry, dzięki czemu możesz ćwiczyć razem z płytą. Now available with CD! This best-selling instruction book was developed to meet the needs of the young student aspiring to become a drummer in the school band or orchestra. Book 1 spans 52 lessons and includes rudiments, study of various time figures found in every day playing, care and maintenance of drums, and more. The detailed early lessons feature diagrams, explanations, photographs and illustrations, while the exercises in later lessons are presented with brief but helpful introductions. Lista utworów: Spis treści: |
cena 63,95 zł. nuty.pl | Weyna Zdzisław Adam Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej - Sztuka myślenia i ekspresji w języku muzycznym
Ze wstępu ... Spis treści: |
cena 286,95 zł. nuty.pl | Crumb George Songs, Drones and Refrains of Death for Baritone, Electric Guitar, Electric Contrabass, Electric Piano (Harpsichord) and Percussion Pieśni, warkot i refreny śmierci na baryton, gitarę elektryczną, kontrabas elektryczny, pianino (klawesyn) elektryczne oraz perkusję Songs, Drones and Refrains of Death for Baritone, Electric Guitar, Electric Contrabass, Electric Piano (Harpsichord) and Percussion Songs, drones and refrains of death für Bariton, E-Gitarre, E-Bass, E-Klavier und Percussion
George Crumb (ur. 1929) to amerykański kompozytor awangardowej muzyki współczesnej. W jego twórczości dominują poszukiwania niekonwencjonalnej kolorystyki, oraz nowych technik kompozytorskich. Ogromny wpływ na jego muzykę miały kompozycje Antona Weberna. "Songs, drones and refrains of death" Georga Crumba to utwór skomponowany do poezji Federico Garcia Lorca. W obsadzie, poza barytonem, fortepianem elektrycznym (amplifikowanym), gitarą elektryczną, znajdują się również dwie perkusje (perkusja I - m. in. tamburyn, ksylofon, 3 tom tomy, bongosy, trójkąt; perkusja II - wibrafon, marimba, bębny, tam-tam, chiński gong). Ponadto każdy z wykonawców (poza perkusistami) posiada również w swojej partii grę na różnych instrumentach perkusyjnych (np. baryton gra również m. in. na 3 tom-tomach, talerzach oraz tamburynie). W prezentowanej kompozycji Crumb stosuje ponadto wiele niekonwencjonalnych technik wykonawczych takich jak m. in.: gra na strunach fortepianu, czy w głosie wokalnym - krzyk oraz różne rodzaje szeptu. All performers read from score (9 scores needed for performance). Each note is preceded by an accidental, exept in case of an immediate repetition of pitch or a pattern of pitches. The metronome indications are approximate and may vary slightly, depending on the acoustics of the hall. All glissandi occupy the total duration of the note to which they are affixed. The baritone should carefully differentiate between the various modes of vocal projection indicated in the score. "Electric piano" means simply an amplified grand piano. "Electric guitar" refers to the genuine electric instrument. Lista utworów: |
cena 175,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Marginal Intersection for Orchestra Skrajny punkt przecięcia na wielką orkiestrę Marginal Intersection for large Orchestra Marginal Intersection für große Orchester
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działań losowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Marginal Intersection" to aleatoryczna orkiestrowa kompozycja Feldamana, powstała w 1951 roku. W jej obsadzie znajdują się: instrumenty dęte drewniane, instrumenty dęte blaszane, fortepian, perkusja (ksylofon, wibrafon oraz przedmioty drewniane, szklane, metalowe, np. aluminiowe naczynia - przynajmniej 6 wykonawców), gitara aplifikowana, smyczki, dwa oscylatory, oraz urządzenie rejestrujące efekty dźwiękowe. Partytura tego utworu ujęta jest jako zapis graficzno-symboliczny. Podstawowe oznaczenia - w postaci układów prostokątów i kwadratów - dotyczą rejestrów (niski, średni, wysoki) w jakich grać powinny poszczególne grupy instrumentów. Podany jest zatem jedynie przybliżony zakres wysokości dźwięków, z których każdy z wykonawców może wybrać dowolne brzmienia. Jedynie wykonawcy partii ksylofonu, wibrafonu i gitary mogą wybierać całkowicie dowolne wysokości dźwięków, niezależnie od rejestru. Dynamika w całym utworze jest dowolna. Kompozytor stosuje ponadto literowe oznaczenia dotyczące artykulacji w instrumentach smyczkowych (pizzicato, sul ponticello, flażolety). "Margnal Intersection" requires a large orchestra which also includes piano, xylophone, vibraphone, amplified guitar, 2 oscillators (one for high frequencies, the other for low), a sound-effects recording of riveting, at least 6 percussionists with a large selection of wood, glass, (or less breakable substitutes) and metal objects (aluminium pots, etc. etc.). The performer may take his entrance onor within each time duration. Duration is indicated by the amount of space taken up by the square or recatngle, each box beaing potentially 4 icti. The single ictus or pulse is at the tmepo 128 or thereabouts. The dynamics aslo are freely chosen by all players, but once established, must be sustained at the same level to the end of the given time duration. A minimum of vibrato should be used throughout in all instruments. Lista utworów: |
Wyszukiwarka
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland