•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Tic Tic Tac

Dostępne opracowania:

gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)
orkiestra obsada mieszana (partytura) (1)
perkusja (1)
perkusja i CD (3)
trąbka B, perkusja, fortepian i komputer (1)
zespół instrumentalny (baryton, gitara elektryczna, kontrabas elektryczny, pianino (klawesyn) elektryczne i perkusja) (partytura) (1)
zestaw perkusyjny (1)
więcej opracowań ...

Tic Tic Tac znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Sanchez Poncho, Poncho Sanchez' Conga Cookbook (Percussion / Conga Drums / Congas)

cena 123,95 zł.


nuty.pl

Sanchez Poncho
Poncho Sanchez' Conga Cookbook (Percussion / Conga Drums / Congas)

Ilość stron:64
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:perkusja i CD
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL051687

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

W załączeniu płyta CD.

Wyśmienita szkoła gry na conga'ch. Panch Sanchez' krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo grać. Na płycie CD znajdziesz 62 ścieżki, które pozwolą Ci skontrolować, czy wszystko wykonujesz prawidłowo. Tutaj prezentujemy tylko kilka fragmentów.

Ucz się od najlepszych. To daje najlepsze wyniki.

Grammy-award winning conga player Poncho Sanchez and Chuck Silverman have joined forces to produce this book of riffs for beginning conga players or percussionists who want to incorporate Latin or conga techniques into their playing style. This unique book/CD pack covers all the essential styles you'll need, including many of the grooves that have made Poncho one of the world's most in-demand congueros. The tracks on the accompanying CD are performed by a world-class band - members of the Poncho Sanchez Latin Jazz Band - with and without conga parts, so after you learn the material in the book, you'll be able to practice by playing along. Plus - there is a tasty bonus. Not only does the music have a decidedly Latin flavor, but so do the spicy hot cooking recipes from Poncho that are interspersed throughout the book!


Okładka: Hoffman Steven, Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Hoffman Steven
Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na gitarze basowej z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Bass with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
posłowia: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066300

Druga część publikacji autorstwa Stevena Hoffmana będąca szkołą gry na gitarze basowej bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: techniki gry lewej ręki, techniki gry prawej ręki, ćwiczenia w oparciu o skale muzyczne, arpeggia, solówki i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów i solówek Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Karla Kaminskiego (gitara basowa) i Jay'a Fredericka (perkusja). Wyciszając partię gitary możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to Learn To Play Bass with Metallica: Volume 2. Metallica is the foremost authority in heavy metal. Their debut album, Kill 'Em All, set the standard for speed metal with its driving rhythms and articulate riffs. Each album after that raised the bar for the quality of what a heavy metal band could accomplish. The late Cliff Burton, Jason Newstead, Bob Rock, and Robert Trujillo have filled the bassist chair over the years, each leaving their indelible, bone - crushing mark on Metallica's albums.
The intent of this second volume of Learn to play Bass with Metallica is to provide the intermediate through advanced bassist with techniques to help with their own creative processes, using the music of Metallica as the source material. It is recommended that you as an aspiring bassist try to hook up with other players and form bands, as this is crucial in putting these concepts into the contexts in which they can be fully realized. It is also important that you not only listen to the examples on the enclosed CD, but also the actual recorded songs as played by the band.

Lista utworów:
Bleeding Me (Godsmack, Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
Fuel (Ani DiFranco, Metallica)
King Nothing (Metallica)
One (Alanis Morissette, Bee Gees, Creed, Faith Hill, Johnny Cash, Mary J. Blige, Metallica, Three Dog Night, U2)
Orion (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Unforgiven II (Metallica)
Until It Sleeps (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - A Refresher Course on the basics
Chapter 2 - Right - Hand Technique Review
"Whiplash", "Enter Sandman", "Fuel" and "Orion"
Chapter 3 - Left Hand Technique Review
"Seek and Destroy", "No Remorse", "The Four Horseman" and "For Whom the Bell Tolls"
Chapter 4 - Scale Studies - Part 1
"The Gold That Failed" and "Slither"
Chapter 5 - The bass Player's Toolbox - Part 1
"Metal Militia", "King Nothing" and "Orion"
Chapter 6 - The Bass Player's Toolbox - Part 2
"Wherever I May Roam", "Metal Militia", "Seek and Destroy", "Where the Wild Things Are", "No Remorse" and "...And Justice for All"
Chapter 7 - Further Adventurse in Rhythm
"The Four Horseman", "One", "Ride the Lightning" and "The Unforgiven II"
Chapter 8 - Scale Studies - Part 2
"Phantom Lord", "Seek and Destroy", "Master of Puppets", "Wherever I May Roam", "Damage, Inc." and "Through the Never"
Chapter 9 - Arpeggios
"(Anesthesia) - Pulling Teeth" and "My Friend of Misery"
Chapter 10 - Further Adventures in Rhythm
"Welcome Home (Sanitarium)", "The Unforgiven", "Tje Shortest Straw" and "Battery"
Chapter 11 - The Bass Player's Toolbox - Part 3
"Master of Puppets", "For Whom the Bell Tolls", "No Remorse", "Fuel", "To Live Is to Die", "Welcome Home (Sanitarium)", "Where the Wild Things Are", "Until It Sleeps" and "Bleeding Me"
Chapter 12 - Studies in Grooving and Effective Group Playing
"The unforgiven II", "One", "The Unforgiven", "Ride the Ligtning", "Battery", "Through the Never" and "Harvester of Sorrow"
Chapter 13 - Soloing
"For Whom the Bell Tolls", "Orion" and "(Anesthesia) - Pulling Teeth"
Epilogue

Okładka: Gross Dan, Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

cena 98,95 zł.


nuty.pl

Gross Dan
Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na perkusji z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Drums with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:perkusja i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Zestaw perkusyjny (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066301

Druga część publikacji autorstwa Dan'ego Gross'a będąca szkołą gry na zestawie perkusyjnym bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: technika gry, rodzaje uderzeń, ćwiczenia rytmiczne i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Jay'a Fredericka (perkusja) i Karla Kaminskiego (gitara basowa). Wyciszając partię perkusji możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to learn to Play Drums with Metallica: Volume 2. Picking up where the first book left off, we'll be diving headlong into the essence of Master Ulrich's drumming wizardry. You may at times be astounded and confounded, but you'll come around as you joyfully pound those drums into submission.
Through examples from dozens of Metallica songs, time first book in this series introduced you to the building blocks of drumset notation, rhythm notation, counting, time feels, time signatures, and basic drumming rudiments. This volume takes it from there, guiding you step - by - step through intermediate and advanced patterns and concepts.
With a through analysis of the hey technical and stylistic components of Lars' playing, you can begin to absorb not only his drumbeats but his approach to music as well. And you come to understand and appreciate even more the significance of his contribution to the depth, strength, and sound that are Metallica.

Lista utworów:
2 x 4 (Metallica)
Better Than You (Metallica)
Cure (Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
King Nothing (Metallica)
Poor Twisted Me (Metallica)
Ronnie (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Thorn Within (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - Battery - Gear Selection, Mechanics, Timekeeping, and Practice Approach
Chapter 2 - Jump in the Fire - a Review of Notation and Other basics
"2x4", "Blackened", "Don't Tread on Me", "Disponsable Heroes", "The Thorn Within", "Holier Than Thou", "Poor Twisted Me"
Chapter 3 - Ride the Lightning - Cymbal and Floor Tom Ride Patterns
"No Remorse", "Seek and Destroy", "Jump in the Fire", "Ronnie", "Slither", "Enter Sandman", "Cure", "Trapped Under Ice", "Harvester of Sorrow"
Chapter 4 - Wherever the Snare May Roam - Half-Time Feels, Straight - Time Feels, and Shadowed backbeats
"No Remorse", "King Nothing"
Chapter 5 - Slither - Shuffle Grooves
"For Whom the Bell Tolls", "2x4", "The Four Horseman" and "Eye of the Beholder"
Chapter 6 - Getting Off on the Right Foot - Single Bass Drum 16th Note Paris and Triplets
"Creeping Death", "Ride the Lightning", "Phantom Lord", (Anesthesia) - Pulling Teeth", "Jump in the Fire", "The Four Horseman", "Hit the Lights", and "Blackened"
Chapter 7 - The Thunder Down Under - Further Adventures in Double Bass Drum Technique
"Fade to Black", "Leper Messiah", "Trapped Under Ice", "Master of Puppets" and "Cure"
Chapter 8 - The Triple Double - Triplets with Two bass Drums
"Eye of the Beholder", "No Remorse", "Leper Messiah", and "Dyers Eve"
Chapter 9 - 2 x 2 - Four Note Hand / Foot Combination Drills and 16th Notes on One and Two bass Drums
"The Shortest Straw", "Ride the Lightning", "Disposable Heroes", "The God That Failed", and "Blackened"
Chapter 10 - All Within My Feet - Total Command of Double Bass Drums
"Leper Messiah", "Damage, Inc.", "Cure", "Blackened" and "Dyers Eve"
Chapter 11 - The Fill That Should Not Be - Flam and Double Bass Licks and Hands - Only Fills
"The God That Failed", "Battery", "Phantom Lord", and "Of Wolf and Man"
Chapter 12 - The House Lars Built - Growing and Maturing as a Drummer and a Musician
"Welcome Home (Sanitarium)", "Creeping Death", "King Nothing", "The Thorn Within", "Ronnie", "Better Than You", and "Where the Wild Things Are"
Chapter 13 - Welcome Home (Sanitarium) - Further Study

Okładka: Reynolds Roger,

cena 208,95 zł.


nuty.pl

Reynolds Roger
"…the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound

polski "…the serpent-snapping eye" na trąbkę, perkusję, fortepian i czterokanałowy komputer - dżwięk syntetyczny
angielski "…the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound


Ilość stron:38
Format:215 x 305
Opracowanie na:trąbka B, perkusja, fortepian i komputer
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Trąbka B (0)
Perkusja (0)
Fortepian (0)
Komputer (0)
Rodzaj produktu:graficzno-symboliczny zapis muzyczny
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076444

Roger Reynolds (ur. 1934) to współczesny, amerykański kompozytor i pedagog, jeden z pionierów muzyki komputerowej w Stanach Zjednoczonych. Utwór "...the serpent-snapping eye" powstał w latach 1978 - 1979. Inspiracją do jego napisania była dla kompozytora słynna powieść Hermana Melville - "Moby - dick". Wszystkie partie zostały ujęte w notacji graficznej. W skład perkusji wchodzą: dwa trójkąty, wibrafon, marimba, dwa krowie dzwonki, dwa tom tomy, jeden kocioł (pedałowy), dzwonki orkiestrowe i dzwony rurowe. Czas trwania utworu: ok. 20'

"...the serpent-snapping eye" is the second of a series of works based on images from Melvile's Moby Dick. Concurrent series of accelerating and ritarding events / lengths. In each, a four-channel tape provides a sonorous model and controls the temporal placement of events. The work explores the way performers can join with the rich fabric of taped sound. In the first of three sections, the primary aim is to match, to submit to and intensify the taped sound. The balance between synthesized and live sounds is critical to proper performance. Percussion is: 2 triangles, glockenspiel, vibraphone, marimba, tubular chimes, 2 cow bells, 2 tom toms and pedal timpanum.

Lista utworów:
"…the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion and 4-Channel Computer - Syntesized Sound (Reynolds Roger)

Okładka: Harr Haskell, Drum Method For Band And Orchestra, Book One

cena 79,95 zł.


nuty.pl

Harr Haskell
Drum Method For Band And Orchestra, Book One

polski Szkoła gry na perkusji. Perkusista w zespołe i orkiestrze, z. 1
angielski Drum Method For Band And Orchestra, Book One


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:perkusja
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078174
Produkty podobne:Harr Haskell - Drum Method For Band And Orchestra, Book 1
Harr Haskell - Drum Method For Band And Orchestra, Book 2

Publikacja jest pierwszą częścią szkoły gry na perkusji autorstwa Haskella W. Harrego. Głównym jej celem jest zaspokojenie potrzeb studenta mającego aspiracje stać się perkusistą w szkolnym zespole albo orkiestrze. Zawarto tu liczne ćwiczenia, ilustracje, schematy pozwalające na dokładniejsze zrozumienie danego zagadnienia muzyczno - technicznego. Szkoła obejmuje naukę gry na m. in. werblu i bębnie wielkim, dotyczy sposobów uderzeń, budowy instrumentów, gry rytmicznej w różnych metrum i innych.

A complete and comprehensive Drum tutor designed to meet the needs of the young student aspiring to play in a school band or orchestra.

From how to stand correctly and hold the sticks/beaters, to rudiments such as rolls and flams, as well as syncopations. Book One concentrates largely upon the snare drum, with an emphasis on accuracy, counting and controlling time. Later lessons also introduce the bass drum and hand-held cymbals.

With no stone left unturned, this detailed and rigorous method provides everything you need to master the drums as a band/orchestral percussionist.

Lista utworów:
Haskell W. Harr Drum Method, Book One (Haskell W. Harr)

Spis treści:

Introduction
Preface
Contents
Instruments of percussion
The snare drum
Parts of the drum
Drumsticks, drumheads
Care of the drum
Rudiments of music
Lesson One: Holding the drum
Lesson Two: Holding the left stick
Lesson Three: Holding the right stick
Incorrect ways of holding the sticks
Lesson Four: Making the stroke right stick, left stick
Lesson Five: Alternating the sticks
Lesson Six: Exercises in quarter notes
Lesson Seven: Introducing eighth rest
Lesson Eight: Exercises in 4/4 time using eighth and quarter notes
Lesson Nine: Introducing the eighth notes
Lesson Ten: Exercises using eighth notes and eighth rests
Lesson Eleven: Expression marks, application of time figures
Lesson Twelve: Application of time figures. New music signs
Lesson Thirteen: Time figures application, Repeat signs and endings
Lesson Fourteen: 2/4 Time
Lesson Fifteen: Application of time figure in 2/4 tempo
Lesson Sixteen: Introducing sixteenth notes
Lesson Seventeen: Time figures in 2/4 time
Lesson Eighteen: The sixteenth rest
Lesson Nineteen: Sixteenth notes and rests
Lesson Twenty: Sixteenth notes and rests
Lesson Twenty One: 2/4 Time figures
Lesson Twenty Two: 2/4 Time
Lesson Twenty Three: Accents
The study of rolls
Lesson Twenty Four: The controlled rebound and five stroke roll
Lesson Twenty Five: Application of the five stroke roll
Lesson Twenty Six: Seven stroke roll and nine stroke roll
Lesson Twenty Seven: Thirteen and seventeen stroke roll
Lesson Twenty Eight: Application of rolls
Lesson Twenty Nine: Application of rolls
Lesson Thirty: Alla Breve or cut time
Lesson Thirty one: Time figures in cut time
Lesson Thirty Two: Application of rolls in cut time
Lesson Thirty Three: Application of rolls in cut time
Lesson Thirty Four: Triplets
Lesson Thirty Five: Dotted notes
Lesson Thirty Six: Study of flams
Lesson Thirty Seven: Study o flams
Lesson Thirty Eighth: Alternate flams, Flam accents 1&2
Lesson Thirty Nine: 6/8 time: Rolls in 6/8 time
Lesson Forty One: 6/8 time rolls
Lesson Forty Two: Additional time figures in 6/8 time
Lesson Forty Three: Studies and rolls in 6/8 time
Lesson Forty Four: Studies and rolls in 6/8 time
Lesson Forty Five: Application of flam accents
Lesson Forty Six: Ruffs
Lesson Forty Seven: 3/4 time
Lesson Forty Eighth: 3/4 time
Lesson Forty Nine: Syncopation
Lesson Fifty: Syncopation
Lesson Fifty One: Bass drum
Lesson Fifty Two: Cymbals
Lesso Fifty Three: Use of traps

Okładka: Harr Haskell, Drum Method For Band And Orchestra, Book 1

cena 87,95 zł.


nuty.pl

Harr Haskell
Drum Method For Band And Orchestra, Book 1

polski Szkoła gry na perkusji dla perkusisty grającego w zespole lub orkiestrze, z. 1
angielski Drum Method For Band And Orchestra, Book 1


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:perkusja i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Perkusja (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078175
Produkty podobne:Harr Haskell - Drum Method For Band And Orchestra, Book 2
Harr Haskell - Drum Method For Band And Orchestra, Book One

Publikacja jest pierwszą częścią szkoły gry na perkusji autorstwa Haskella W. Harrego. Głównym jej celem jest zaspokojenie potrzeb studenta mającego aspiracje stać się perkusistą w szkolnym zespole albo orkiestrze. Zawarto tu liczne ćwiczenia, ilustracje, schematy pozwalające na dokładniejsze zrozumienie danego zagadnienia muzyczno - technicznego. Do książki została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi ćwiczeń, oraz z akompaniamentami orkiestry, dzięki czemu możesz ćwiczyć razem z płytą.

Now available with CD! This best-selling instruction book was developed to meet the needs of the young student aspiring to become a drummer in the school band or orchestra. Book 1 spans 52 lessons and includes rudiments, study of various time figures found in every day playing, care and maintenance of drums, and more. The detailed early lessons feature diagrams, explanations, photographs and illustrations, while the exercises in later lessons are presented with brief but helpful introductions.

Lista utworów:
Haskell W. Harr Drum Method, Book One (Haskell W. Harr, Haskell W. Harr)

Spis treści:

Introduction
Preface
Contents
Instruments of percussion
The snare drum
Parts of the drum
Drumsticks, drumheads
Care of the drum
Rudiments of music
Lesson One: Holding the drum
Lesson Two: Holding the left stick
Lesson Three: Holding the right stick
Incorrect ways of holding the sticks
Lesson Four: Making the stroke right stick, left stick
Lesson Five: Alternating the sticks
Lesson Six: Exercises in quarter notes
Lesson Seven: Introducing eighth rest
Lesson Eight: Exercises in 4/4 time using eighth and quarter notes
Lesson Nine: Introducing the eighth notes
Lesson Ten: Exercises using eighth notes and eighth rests
Lesson Eleven: Expression marks, application of time figures
Lesson Twelve: Application of time figures. New music signs
Lesson Thirteen: Time figures application, Repeat signs and endings
Lesson Fourteen: 2/4 Time
Lesson Fifteen: Application of time figure in 2/4 tempo
Lesson Sixteen: Introducing sixteenth notes
Lesson Seventeen: Time figures in 2/4 time
Lesson Eighteen: The sixteenth rest
Lesson Nineteen: Sixteenth notes and rests
Lesson Twenty: Sixteenth notes and rests
Lesson Twenty One: 2/4 Time figures
Lesson Twenty Two: 2/4 Time
Lesson Twenty Three: Accents
The study of rolls
Lesson Twenty Four: The controlled rebound and five stroke roll
Lesson Twenty Five: Application of the five stroke roll
Lesson Twenty Six: Seven stroke roll and nine stroke roll
Lesson Twenty Seven: Thirteen and seventeen stroke roll
Lesson Twenty Eight: Application of rolls
Lesson Twenty Nine: Application of rolls
Lesson Thirty: Alla Breve or cut time
Lesson Thirty one: Time figures in cut time
Lesson Thirty Two: Application of rolls in cut time
Lesson Thirty Three: Application of rolls in cut time
Lesson Thirty Four: Triplets
Lesson Thirty Five: Dotted notes
Lesson Thirty Six: Study of flams
Lesson Thirty Seven: Study o flams
Lesson Thirty Eighth: Alternate flams, Flam accents 1&2
Lesson Thirty Nine: 6/8 time: Rolls in 6/8 time
Lesson Forty One: 6/8 time rolls
Lesson Forty Two: Additional time figures in 6/8 time
Lesson Forty Three: Studies and rolls in 6/8 time
Lesson Forty Four: Studies and rolls in 6/8 time
Lesson Forty Five: Application of flam accents
Lesson Forty Six: Ruffs
Lesson Forty Seven: 3/4 time
Lesson Forty Eighth: 3/4 time
Lesson Forty Nine: Syncopation
Lesson Fifty: Syncopation
Lesson Fifty One: Bass drum
Lesson Fifty Two: Cymbals
Lesso Fifty Three: Use of traps

Okładka: Weyna Zdzisław Adam, Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Weyna Zdzisław Adam
Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

polski Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej - Sztuka myślenia i ekspresji w języku muzycznym


Ilość stron:112
Format:210 x 297
Opracowanie na:zestaw perkusyjny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Werbel (tamburo) (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:1-10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 1054
Kod produktu:NPL081104
Produkty podobne:

Ze wstępu ...

"Szkoła na zestaw perkusyjny" przeznaczona jest dla wszystkich zafascynowanych grą na bębnach. Każdy, kto pragnie poznać przepiękny świat muzyki, może otworzyć drzwi z napisem perkusja i znaleźć coś dla siebie. Spektrum poruszanych zagadnień powinno zaspokoić potrzeby zarówno hobbistów, samouków, amatorów, a także muzyków i nauczycieli. Pragnieniem autora było zebranie wszystkich niezbędnych zagadnień i ćwiczeń, potrzebnych w grze na zestawie perkusyjnym. Jak dom z solidnym fundamentem i dachem, tak "Szkoła na zestaw perkusyjny" została podzielona metodologicznie, według stopni trudności, na trzy części:
1. Podstawy techniki werblowej,
2. Koordynacja rąk i nóg na zestawie perkusyjnym,
3. Rytmy studyjne w różnych stylach muzycznych.

Wszystkie części stanowią całość. W I części omawiamy technikę gry rękami. W II części przedstawiona jest technika gry nogami. Zagadnienia metrorytmiczne i ćwiczenia z części I, są powtórzone i rozszerzone z układami rytmicznymi nóg. Natomiast w części III, mamy praktyczne zastosowanie poruszanych wcześniej zagadnień w rytmach studyjnych różnych stylów muzycznych.

Zdzisław Adam Weyna



"Szkoła na perkusję" Zdzisława Adama Weyny jest jedyną znaną mi szkołą obejmującą wszystkie znane techniki gry na zestawie perkusyjnym. Jej układ umożliwia korzystanie z niej na każdym etapie zaawansowania: od amatora rozpoczynającego naukę po profesjonalistę doskonalącego swój warsztat. Etiudy mogą być wykonane na egzaminie dyplomowym Akademii Muzycznej. Warte podkreślenia jest zamieszczenie bardzo dużej ilości rysunków obrazujących trzymanie pałeczek w różnych uchwytach, oraz fazy ruchu podczas grania poszczególnymi technikami. Do każdego zagadnienia, jest bardzo starannie opracowany zestaw ćwiczeń, w pełni je wyczerpujących. Szkoła stanowi swoistą biblię perkusisty i jest najprostsza drogą do mistrzostwa.

Mirosław Bereźnicki



O książce:

Zbiór fundamentalnych zasad i zagadnień metrorytmicznych z kanonem współczesnych figur rytmicznych, ćwiczeń i etiud. Tematyka obejmuje regularne i nieregularne podziały rytmiczne, paradidle, polirytmie i polimetrie, artykulację werblową, ozdobniki i tremola, przesunięcia i modulacje rytmiczne, alternatywne grupowanie, zagadnienia związane z dynamiką i tempem. Blisko 60 rysunków ilustruje sposoby trzymania pałeczek, postawy przy werblu i różne techniki wykonawcze z niezbędną, niekonwencjonalnie przedstawioną teorią muzyki.


Spis treści:

Rozdział I: Podstawy teorii muzyki, technika gry, wskazówki
Podstawy teorii muzyki
Cyfry, nuty i pauzy
Podział nut
A - podział parzysty
B - podział nieparzysty triolowy
C - podział nieparzysty kwintolowo-septymolowy
Znaki muzyczne, kropki i łuki
Notacja muzyczna i zasady metrorytmiczne
Strefy brzmieniowe bębnów
Technika gry na werblu
Wskazówki do ćwiczeń i rozwoju
Rozdział II: Od jednego do ośmiu
Ćwierćnuty
Ósemki
Synkopy ósemkowe
Triole
Synkopy triolowe
Szesnastki
Kwintole
Sekstole
Septymole
Trzydziestodwójki
Rozdział III: Paradidle
Paradidle pojedyncze
Dragadidle
Tripladidle
Kwintodidle
Kwintodidle didle
Paradidle podwójne
Paradidle didle
Septodidle
Septodidle didle
Paradidle potrójne
Kombinacje metrorytmiczne paradidli
Rozdział IV: Łamańce porąbańce
Polirytmie
Polimetrie
Rozdział V: Artykulacja werblowa
Wprawki
Paradidle z akcentami
Uderzenia naprzemienne z akcentami
Rim shot
Rim shot latynoski
Cross stick
Buzz
Rim stick, cascara
Stick and stick
Backstick
Rozdział VI: Ozdobniki
Przednutka pojedyncza
Hybrydowe figury rytmiczne
Przednutka podwójna
Przednutka potrójna
Zanutka
Rozdział VII: Tremolandia
Tremolo klasyczne
Tremolo naprzemienne
Tremolo podwójne
Tremolo potrójne
Tremolo paradidlowe
Tremolo kontrolowane "5"
Tremolo kontrolowane "7"
Tremolo kontrolowane "9"
Tremolo kontrolowane "11-33"
Tremolo jednoręczne
Rozdział VIII: Przesunięcia i modulacje rytmiczne
Przesunięcia rytmiczne
Modulacje rytmiczne
Rozdział IX: Grupowanie alternatywne, dynamika, tempo
Grupowanie alternatywne
Dynamika
Tempo
Rozdział X: Etiudy werblowe
Etiuda I
Etiuda II
Etiuda III
Etiuda IV

Okładka: Crumb George, Songs, Drones and Refrains of Death for Baritone, Electric Guitar, Electric Contrabass, Electric Piano (Harpsichord) and Percussion

cena 286,95 zł.


nuty.pl

Crumb George
Songs, Drones and Refrains of Death for Baritone, Electric Guitar, Electric Contrabass, Electric Piano (Harpsichord) and Percussion

polski Pieśni, warkot i refreny śmierci na baryton, gitarę elektryczną, kontrabas elektryczny, pianino (klawesyn) elektryczne oraz perkusję
angielski Songs, Drones and Refrains of Death for Baritone, Electric Guitar, Electric Contrabass, Electric Piano (Harpsichord) and Percussion
niemiecki Songs, drones and refrains of death für Bariton, E-Gitarre, E-Bass, E-Klavier und Percussion


Ilość stron:24
Format:345 x 444
Opracowanie na:zespół instrumentalny (baryton, gitara elektryczna, kontrabas elektryczny, pianino (klawesyn) elektryczne i perkusja) (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Kontrabas elektryczny (0)
Baryton (klucz basowy) (0)
Perkusja I (0)
Perkusja II (0)
Gitara elektryczna (0)
Pianino elektryczne (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska, hiszpańska
słów utworów: angielska, hiszpańska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076427

George Crumb (ur. 1929) to amerykański kompozytor awangardowej muzyki współczesnej. W jego twórczości dominują poszukiwania niekonwencjonalnej kolorystyki, oraz nowych technik kompozytorskich. Ogromny wpływ na jego muzykę miały kompozycje Antona Weberna. "Songs, drones and refrains of death" Georga Crumba to utwór skomponowany do poezji Federico Garcia Lorca. W obsadzie, poza barytonem, fortepianem elektrycznym (amplifikowanym), gitarą elektryczną, znajdują się również dwie perkusje (perkusja I - m. in. tamburyn, ksylofon, 3 tom tomy, bongosy, trójkąt; perkusja II - wibrafon, marimba, bębny, tam-tam, chiński gong). Ponadto każdy z wykonawców (poza perkusistami) posiada również w swojej partii grę na różnych instrumentach perkusyjnych (np. baryton gra również m. in. na 3 tom-tomach, talerzach oraz tamburynie). W prezentowanej kompozycji Crumb stosuje ponadto wiele niekonwencjonalnych technik wykonawczych takich jak m. in.: gra na strunach fortepianu, czy w głosie wokalnym - krzyk oraz różne rodzaje szeptu.

All performers read from score (9 scores needed for performance). Each note is preceded by an accidental, exept in case of an immediate repetition of pitch or a pattern of pitches. The metronome indications are approximate and may vary slightly, depending on the acoustics of the hall. All glissandi occupy the total duration of the note to which they are affixed. The baritone should carefully differentiate between the various modes of vocal projection indicated in the score. "Electric piano" means simply an amplified grand piano. "Electric guitar" refers to the genuine electric instrument.

Lista utworów:
La guitarra (Crumb George)
Casida de las Palomas Oscuras (Crumb George)
Canción de jinete (Crumb George)
Casida del Herido por el Agua (Crumb George)

Okładka: Feldman Morton, Marginal Intersection for Orchestra

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Feldman Morton
Marginal Intersection for Orchestra

polski Skrajny punkt przecięcia na wielką orkiestrę
angielski Marginal Intersection for large Orchestra
niemiecki Marginal Intersection für große Orchester


Ilość stron:8
Format:277 x 350
Opracowanie na:orkiestra obsada mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Rodzaj produktu:graficzno-symboliczny zapis muzyczny
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076695

Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działań losowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Marginal Intersection" to aleatoryczna orkiestrowa kompozycja Feldamana, powstała w 1951 roku. W jej obsadzie znajdują się: instrumenty dęte drewniane, instrumenty dęte blaszane, fortepian, perkusja (ksylofon, wibrafon oraz przedmioty drewniane, szklane, metalowe, np. aluminiowe naczynia - przynajmniej 6 wykonawców), gitara aplifikowana, smyczki, dwa oscylatory, oraz urządzenie rejestrujące efekty dźwiękowe. Partytura tego utworu ujęta jest jako zapis graficzno-symboliczny. Podstawowe oznaczenia - w postaci układów prostokątów i kwadratów - dotyczą rejestrów (niski, średni, wysoki) w jakich grać powinny poszczególne grupy instrumentów. Podany jest zatem jedynie przybliżony zakres wysokości dźwięków, z których każdy z wykonawców może wybrać dowolne brzmienia. Jedynie wykonawcy partii ksylofonu, wibrafonu i gitary mogą wybierać całkowicie dowolne wysokości dźwięków, niezależnie od rejestru. Dynamika w całym utworze jest dowolna. Kompozytor stosuje ponadto literowe oznaczenia dotyczące artykulacji w instrumentach smyczkowych (pizzicato, sul ponticello, flażolety).

"Margnal Intersection" requires a large orchestra which also includes piano, xylophone, vibraphone, amplified guitar, 2 oscillators (one for high frequencies, the other for low), a sound-effects recording of riveting, at least 6 percussionists with a large selection of wood, glass, (or less breakable substitutes) and metal objects (aluminium pots, etc. etc.). The performer may take his entrance onor within each time duration. Duration is indicated by the amount of space taken up by the square or recatngle, each box beaing potentially 4 icti. The single ictus or pulse is at the tmepo 128 or thereabouts. The dynamics aslo are freely chosen by all players, but once established, must be sustained at the same level to the end of the given time duration. A minimum of vibrato should be used throughout in all instruments.

Lista utworów:
Marginal Intersection for Orchestra (Feldman Morton)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland