Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
cena 109,95 zł. nuty.pl | Kiss Kiss Kiss Vol.30
Zespół został założony w styczniu 1973 r. na gruzach grupy Wicked Lester przez Paula Stanley'a (Stanley Eisen, ur. 20.01.1952 r. w Nowym Jorku, USA - gitara rytmiczna / śpiew) i Gene'a Simmonsa (Chaim Witz, ur. 25.08.1949 r. w Haifie, Izrael - gitara basowa / śpiew). Przez ogłoszenie w magazynie "Rolling Stone" pozyskali pochodzącego z włoskiej rodziny Petera Crissa (Peter Crisscoula, ur. 20.12.1945 r. w Nowym Jorku, USA - perkusja / śpiew) i Ace'a Frehley'a (Paul Frehley, ur. 27.04.1951 r. w Nowym Jorku, USA - gitara prowadząca / śpiew), który 22 stycznia 1973 roku dołącza do zespołu. Nazwa Wicked Lester zostaje zmieniona na Kiss. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound Of Pop, Rock & Blues The Easy Sound Of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues The Easy Sound of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961) pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues for Soprano recorder The Easy Sound of Pop, Rock & Blues for Soprano recorder
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues The Easy Sound of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues The Easy Sound of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues The Easy Sound of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie pobierał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 83,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The easy sound of pop, rock & blues The easy sound of pop, rock & blues
Merkies Michiel (1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 94,95 zł. nuty.pl | Merkies Michiel The Easy Sound of Pop, Rock & Blues The Easy Sound of Pop, Rock & Blues
Michiel Merkies (ur. 1961), pierwsze lekcje gry na fortepianie miał w wieku 9 lat. Grał w zespole pop'owym w składzie: fortepian, gitara, perkusja i bas. Studiował na Akademii Muzycznej w Leeuwarden. Lista utworów: |
cena 145,95 zł. nuty.pl | Roscetti Ed Rock Drumming Workbook Rock Drumming Workbook
Doskonała pozycja autorstwa Eda Roscettiego umożliwiająca naukę gry na zestawie perkusyjnym w stylu rock, funk rock, alternative, grung. Do książki dołączona jest płyta CD ze ścieżkami dźwiękowymi do prezentowanych fragmentów. Spis treści: |
cena 208,95 zł. nuty.pl | Reynolds Roger " the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound " the serpent-snapping eye" na trąbkę, perkusję, fortepian i czterokanałowy komputer - dżwięk syntetyczny " the serpent-snapping eye" for Trumpet, Percussion, Piano and 4-Channel Computer - Syntesized Sound
Roger Reynolds (ur. 1934) to współczesny, amerykański kompozytor i pedagog, jeden z pionierów muzyki komputerowej w Stanach Zjednoczonych. Utwór "...the serpent-snapping eye" powstał w latach 1978 - 1979. Inspiracją do jego napisania była dla kompozytora słynna powieść Hermana Melville - "Moby - dick". Wszystkie partie zostały ujęte w notacji graficznej. W skład perkusji wchodzą: dwa trójkąty, wibrafon, marimba, dwa krowie dzwonki, dwa tom tomy, jeden kocioł (pedałowy), dzwonki orkiestrowe i dzwony rurowe. Czas trwania utworu: ok. 20' "...the serpent-snapping eye" is the second of a series of works based on images from Melvile's Moby Dick. Concurrent series of accelerating and ritarding events / lengths. In each, a four-channel tape provides a sonorous model and controls the temporal placement of events. The work explores the way performers can join with the rich fabric of taped sound. In the first of three sections, the primary aim is to match, to submit to and intensify the taped sound. The balance between synthesized and live sounds is critical to proper performance. Percussion is: 2 triangles, glockenspiel, vibraphone, marimba, tubular chimes, 2 cow bells, 2 tom toms and pedal timpanum. Lista utworów: |
cena 107,95 zł. nuty.pl | Grossmann Hannes Extreme Metal Drumming Extreme Metal Drumming
Exteme Metal Drumming to publikacja dla perkusistów chcący poznać technikę, rytmy sposoby gry w muzyce heavymetalowej. W książce znajdziemy przykłady ćwiczeń, rytmy dla poszczególnych bębnów i talerzy zestawu perkusyjnego. Powtarzanie ćwiczeń umożliwia muzykom nabycie wprawnej umiejętności gry. Dołączona płyta CD zawiera zapis dźwiękowych przykładów muzycznych z książki. słowo wstępne umieścił George'a Kollias.
|
cena 175,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Marginal Intersection for Orchestra Skrajny punkt przecięcia na wielką orkiestrę Marginal Intersection for large Orchestra Marginal Intersection für große Orchester
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działań losowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Marginal Intersection" to aleatoryczna orkiestrowa kompozycja Feldamana, powstała w 1951 roku. W jej obsadzie znajdują się: instrumenty dęte drewniane, instrumenty dęte blaszane, fortepian, perkusja (ksylofon, wibrafon oraz przedmioty drewniane, szklane, metalowe, np. aluminiowe naczynia - przynajmniej 6 wykonawców), gitara aplifikowana, smyczki, dwa oscylatory, oraz urządzenie rejestrujące efekty dźwiękowe. Partytura tego utworu ujęta jest jako zapis graficzno-symboliczny. Podstawowe oznaczenia - w postaci układów prostokątów i kwadratów - dotyczą rejestrów (niski, średni, wysoki) w jakich grać powinny poszczególne grupy instrumentów. Podany jest zatem jedynie przybliżony zakres wysokości dźwięków, z których każdy z wykonawców może wybrać dowolne brzmienia. Jedynie wykonawcy partii ksylofonu, wibrafonu i gitary mogą wybierać całkowicie dowolne wysokości dźwięków, niezależnie od rejestru. Dynamika w całym utworze jest dowolna. Kompozytor stosuje ponadto literowe oznaczenia dotyczące artykulacji w instrumentach smyczkowych (pizzicato, sul ponticello, flażolety). "Margnal Intersection" requires a large orchestra which also includes piano, xylophone, vibraphone, amplified guitar, 2 oscillators (one for high frequencies, the other for low), a sound-effects recording of riveting, at least 6 percussionists with a large selection of wood, glass, (or less breakable substitutes) and metal objects (aluminium pots, etc. etc.). The performer may take his entrance onor within each time duration. Duration is indicated by the amount of space taken up by the square or recatngle, each box beaing potentially 4 icti. The single ictus or pulse is at the tmepo 128 or thereabouts. The dynamics aslo are freely chosen by all players, but once established, must be sustained at the same level to the end of the given time duration. A minimum of vibrato should be used throughout in all instruments. Lista utworów: |
Wyszukiwarka
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland