•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

op. 68 nr 41

Dostępne opracowania:

gitara solo (1)
książka (8)
skrzypce solo (1)
więcej opracowań ...

op. 68 nr 41 znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Noad Frederick, First Book For The Guitar

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Noad Frederick
First Book For The Guitar

polski Pierwsza książka na gitarę solo
angielski First Book For The Guitar


Ilość stron:200
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065251
Produkty podobne:Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 1
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 2
Noad Frederick - First Book for the Guitar - Part 3

Obszerna szkoła gry na gitarze klasycznej - zawiera w sobie zarówno 1-szą, 2-gą, jak i 3-cią część podręcznika. Autor podręcznika - Frederick Noad - krok po kroku wprowadzi Cię w niezbędne zagadnienia dotyczące zarówno techniki gitarowej, jak i przedstawi rozmaite ćwiczenia melodyczno - rytmiczne dopasowane do danego zagadnienia. Wśród przykładowych utworów znajdziesz m. in.: "Andante" (Sor), "Andante", Op. 6 (Molino), "Andantino" (Sor), "Andantino" (Carulli), "Andantino", Op. 139, No. 1 (Giuliani), "Aura Lee" (L. Mozart) i wiele innych.


Contents: All Through the Night • Allegretto (Giuliani) • Allegretto, Op. 44, No. 8 (Sor) • Alman (16th C.) • Amusement, Op. 18, No. 3 (Horetzky) • Andante (Sor) • Andante, Op. 6 (Molino) • Andantino (Sor) • Andantino (Carulli) • Andantino, Op. 139, No. 1 (Giuliani) • Aura Lee • Banks of the Ohio • Bourrée in A Minor (L. Mozart) • El Vito • The Entertainer • Etude (Carulli) • Etude in A Minor • Evening Breeze (Noad) • Fandango • Greensleeves • I Gave My Love a Cherry (The Riddle Song) • Theme from Jocelyn (Godard) • La Volta • Little Rondo (Meissonier) • Minuet • Minuet (Carcassi) • Minuet I • Moorish Dance • On Top of Old Smoky • Packington's Pound (16th C.) • Pastoral (Noad) • Pavane (16th C.) • Petenera (Traditional) • The Piper's Tune • Rondo from Sonatina, Op. 71 (Giuliani) • Sicilienne (Meissonier) • Solitude • Sonatina (Attwood) • Song at Nightfall • The St. Catherine (Barrett) • Study in C (Giuliani) • Study in D (Sor) • Study in D Minor (Coste) • Study in F (Sor) • Study in 3rds (Sor) • Study in 6ths (Sor) • Theme by De Visee • Theme by Hook • Theme by Purcell • Victorian Song (Noad) • Waltz (Carcassi) • The Willow • Zapateado.


Lista utworów:
All Through The Night (Welsh Folksong)
Allegretto (Mauro Guiliani)
Allegretto,Op.44,No.8 (Sor)
Alman (16th C.)
Amusement,Op.18,No.3 (Horetzky)
Andante (Sor)
Andante(Op.6) Molino
Andantino (Sor)
Andantino (Carulli)
Andantino,Op.139,No.1 (Giuliani)
Aura Lee (George R. Poulton)
Banks Of The Ohio (19th Century Western American)
Bourree In A Minor (Mozart L)
El Vito
Etude (Carulli)
Etude In A Minor (Ferdinand Carulli)
Evening Breeze (Noad)
Fandango (Frank Perkins)
Greensleeves (Traditional English)
I Gave My Love A Cherry (The Riddle Song) (Traditional)
Jocelyn, Theme From(Godard)
La Volta
Little Rondo (Meissonier)
Minuet (Bach)
Minuet (Carcassi)
Minuet I (Henry Purcell)
Moorish Dance
On Top Of Old Smoky (Kentucky Mountain Folksong)
Packington's Pound (Anonymous 16th Century English)
Pastoral (Noad)
Pavane (16th C.)
Petenera (Traditional)
Piper's Tune, The
Rondo(Sonatina,Op.71) Giuliani
Sicilienne (Meissonier)
Solitude (Duke Ellington, Eddie De Lange, Irving Mills)
Sonatina (Attwood)
Song At Nightfall
St. Catherine, The (Barrett)
Study In 3rds (Sor)
Study In 6ths (Sor)
Study In C (Giuliani)
Study In D (Fernando Sor)
Study In D Min. (Coste)
Study In F (Sor)
The Entertainer (Scott Joplin)
Theme By De Visee
Theme By Hook
Theme By Purcell
Victorian Song (Noad)
Waltz (Carcassi)
Willow, The
Zapateado

Spis treści:

Note to the reader
Note to the teacher
About the guitar
How guitar music is written
Notes and rests
Tuning
Special tuning tips
Beginning to play
The sitting position
The right hand
The rest stroke
Tone quality
The shape of the nails
Finger identification
First practice of the rest stroke alternation
The left hand
The left-hand exercise
Putting both hands together
Further development
The free stroke
Notes on the first string
Counting
Exercise 1
Exercise 2
Exercise 3
Notes on the second string
Rest and damping
Exercise 5
Exercise 6
Exercise 7
Pick-up notes
Bank of the Ohio
Notes on the third string
Counting eighth notes
Exercise 8
Exercise 9
Exercise 10
Aura Lee
Thumb technique
Notes on the fourth string
Exercise 11
Exercise 12
Exercise 13
Notes on the fifth and sixth strings
Exercise 14
Fandango
Exercise 15
Ties
Exercise 16
Sharps and flats
Exercise 17
Exercise 18
Minuet
Chord technique
Exercise 19
Exercise 20
Cherry Song
Exercise 21
Arpeggios and Triplets
Technique of arpeggio
The Upward arpeggio
The downward arpeggio
Exercise 22
Exercise 23
Exercise 24
Combining chords and melody
Exercise 25
Exercise 26
La Volta
Practice suggestions
The Moorish dance
Evening Breeze
Etude
Minuet Theme
Flamenco Study
Song at nightfall
To the reader
A note to the teacher
Keys and scales
Scale of C Major
Other Major Keys
Scale of G Major
Minor Keys
Exercise 1
Study in G Major
Counting sixteenth notes
Exercise 2
Mixed Eighths and Sixteenths
Exercise 3
Etude in A Minor
Right hand fingering
General Principles
A Warning
Two Note Chords
Exercise 4
Crossing From String to String
Use of the Ring Finger
Exercise 5
Exercise 6 to 10
The Dotted Quarter Note
Exercise 11
Exercise 12
Packington's Pound
Right-Hand Technique
Choice of the Rest Stroke or Free Stroke
Single-Note Passages
Chords
Two-Note Chords with Rest Stroke
Exercise 13
Exercise 14
Chords of Three or More Notes
Arpeggios
To the reader
To the teacher
A practical warm-up routine
More advanced counting
The dotted eighth note
Grace notes
Andante
Syncopation
Exercise 1
The half bar
Andantino
More about chords
Exercise 2
Arpeggiated chords
When to arpeggiate
Amusement
Shorthand systems for chords
Components of a Major Chord
The Right Hand
Breaking up the Chords
Formation of More Complex Chords
On top of old smokey
Exploring new keys
Flat keys
Exercise 3
Study in F
Keys with more Sharps
Scale of A Major
Exercise 4
Andante
Alman
Scale of E Major
Exercise 5
Little Rondo

Okładka: Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian, Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian
Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

polski Johann Sebastian Bach, Pasja według św. Mateusza, Wprowadzenie i wskazówki wykonawcze
angielski Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study
niemiecki Johann Sebastian Bach, Matthäus-Passion, Einführung und Studieneinleitung


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nafziger Kenneth
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068532

"Pasja według św. Mateusza" jest jedną z dwóch pasji Bacha, które zachowały się w całości. Powstała ona w późnym okresie jego twórczości, gdy kompozytor był kantorem w kościele św. Tomasza w Lipsku. Pierwsze wykonanie "Pasji według św. Mateusza" miało miejsce w Wielki Piątek 15 kwietnia 1729 roku. Ten monumentalny, złożony z 24 scen, utwór stawia współczesnych dyrygentów oraz instrumentalistów wobec wielu różnorodnych problemów wykonawczych. Publikacja "Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study" Helmutha Rilinga jest skierowana szczególnie do dyrygentów. Zawiera ona wiele przydatnych wskazówek (m. in. odnośnie artykulacji, tempa, dynamiki, frazowania) w odniesieniu do każdej ze scen pasji. Zawarty jest w niej także opis pierwszych wykonań tej kompozycji w czasach współczesnych Bachowi.

The technical and interpretive analyses of the "Passion According to Saint Matthew" which are found in this volume offer a new, exciting, and thoroughly logical approach to solving the intricate problems presented by Bach's masterpiece. For a modern performance of the St. Matthews Passion, the knowledge of performancew practice in Bach's time must be presupposed. The modern conductor must become familiar with special performance characteristics of the situation in which Bach foud himself at the Thimaskirche in Leipzig from 1723 to 1750.The St. Matthew Passion was written for the Good Friday afternoon service in 1729.

Spis treści:

Preface
Presuppositions
Sources
Performance materials
Performance practise in Bach's time
Fundamental considerations for interpretation
Nature of the forces to be used
Number of forces
Chorus primus and Chorus secundus
Arrangement of forces
Shortening of the work
Performance of the work in translation
Fundamental components of interpretation
The interpretation of individual movements
Chorus: Kommt, iht Töcher, helft mir klagen
Recitative: Da Jesus diese Rede vollendet hatte
Chorale: Herzliebster Jesu
Recitative: Da versammelten sich die Hohenpriester
chorus: Ja nicht auf das Fest
Recitative: Da nun Jesus war zu Bethanien
Chorus: Wozu dienet dieser Unrat
Recitative: Da das Jesus merkete
Recitative: Du lieber Heiland du
Aria: Buß und Reu
Recitative: Da ging hin der Zwölfen einer
Aria : Blute nur, di liebes Herz
Recitative: am erten Tage der süßen Brot
Recitative: Wo willst du, daß wir dir bereiten

Recitative and Chorus: Er sprach: Gehet hin in die Stadt

Chorale: Ich bin's, ich sollte büßen

Recitative: Er antwortete und sprach: Der mit der Hand mit mir in die Süssel tauchet

Recitative: Wiewohl mein Herz in Tänen schwimmt

Aria: Ich will dor mein Herze schenken

Recitative: Und da sie den Logesang gesprochen hatten

Chorale: Erkenne mich, mein Hüter

Recitative: Petrus aber antwortete

Chorale:Ich will hier bei dir stehen

Recitative: Da kam Jesus mit ihnen
Recitative with chorus: O Schmerz, hier zittet das gequälte Herz

Aria with Chorus: Ich will bei meinem Jesu wachen

Recitative: Und ging hin ein wenig

Recitaive: Der Heiland fällt vor seinem Vater nieder

Aria: Gerne will ich mich bequemen

Recitative: Und er kam zu seinen Jüngern

Chorale: Was mein Gott will

Recitative: Und er kam und fand sie aber schlafend

Due with Chorus: So ist mein Jesus nin gefangen

Chorus: Sind Blitze, sind Donner in Wolken verschwunden

Recitative: Und siehe , einer aus denen, die mit Jesu waren

Chorale: O Mensch, bewein dein Sünde groß

Aria with Chorus: Ach, nun ist mein Jesus hin

Recitative: Dei aber Jesum gegriffen hatten

chorale: Mit hat die Welt trüglich gericht't

Recitative: Und wiewihl viel falsche Zeugen herzutraten

Recitative: Mein Jesu schweigt

Aria: Geduld, wenn mich false Zungen stechen

Recitative and Chorus: Und der Hohepriester antwortete

Recitative and Chorus: Da speiten sie aus

Chorale: Wer hat dich so geschlagen

Recitative and Chorus Petrus aber saß draußen im Palast

Recitative: Da hub er an sich zu verfluchen

Aria: Erbarme dich

Chorale: Bin ich gleich von dir gewichen

Recitative and Chorus: Des Morgens aber hielten alle Hohenpriester

Recitative: Und er warf die Silberlinge

Aria: Gebt mir meinem Jesum wieder

Recitative: Sie hielten aber einen Rat

Chorale: Befiehl du deine Wege

Recitative and Chorus: Auf das Fest aber

Chorale: Wie wunderbarlich ist doch diese Strafe

Recitative: Der Landpfelger sagte: Was hat er denn Übels getan

Recitative: Er hat uns allen wohlgetan

Aria: Aus Liebe will mein heoland sterben

Recitative and Chorus: Sie schreien aber noch mehr

Recitative: Erbarm es Gott

Aria: Können Tränen meiner Wangen

Recitative and Chorus: Da nahmen die Kriegsknechte des Landpflegers

Chorale: O haupt voll Blut un Wunden

Recitative: Und da sie ihn verspottet hatten

Recitative: Ja, freilich will in uns das Fleisch und Blut

Aria: Komm, süßes Kreuz
Recitative and Chorus: Und da sie an die Stätte kamen, mit Nemen Golgatha

Recitative: Desgleichen schmäheten ihn auch die Mörder

Recitative: Ach, Golgatha

Aria with Chorus: Sehet, Jesus hat die hand

Recitative and Chorus: Und von der sechsten Strunde an

Chorale: Wenn ich einmal soll scheiden

Recitative and Chorus: Und sie da, der Vorhang im Tempel zerriß

Recitative: Am Abend, da es kühle war

Aria: Mache dich, meine Herze, rein

Recitative and Chorus: Und Joseph nahm den Leib

Recitative and Chorus: Nun ist der Herr zur Ruh gebracht

Chorale: Wir setzen uns mit Tränen nieder

The work of the rehersals

Okładka: Mazas Jacques-Féréol, Special Studies for Violin, Op. 36, Vol. 1

cena 97,95 zł.


nuty.pl

Mazas Jacques-Féréol
Special Studies for Violin, Op. 36, Vol. 1

polski Etiudy skrzypcowe, op. 36, z. 1
angielski Special Studies for Violin, Op. 36, Vol. 1
niemiecki Etüden für Violin, op. 36, Band 1


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Davisson W.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068723
Produkty podobne:Mazas Jacques-Féréol - 40 Selected Studies For the Violin in Two Parts, Op. 36, Vol. 2
Mazas Jacques-Féréol - 75 melodycznych etiud ułożonych progresywnie, op. 36 z. 1 (1 - 30)
Mazas Jacques-Féréol - Forty Selected Studies For The Violin, Op. 36, Book 1
Mazas Jacques-Féréol - Studies Op. 36 - Virtuoso Studies for Violine, Vol. 3
Mazas Jacques-Féréol - Studies Op.36 Vol.2: 'Etudes brillantes' (Vln)

Publikacja zawiera Etiudy skrzypcowe z op. 36 Jacquesa - Féréola Mazasa (1782-1849) - skrzypka - wirtuoza i kompozytora, oraz dyrektora szkoły muzycznej w Cambrai. Są to utwory wirtuozowskie, doskonalące wyższy stopień techniki skrzypcowej. Niniejsza książka jest częścią pierwszą, zawiera Etiudy nr 1 - 30.

Of the numerous works written for violin, the "75 Etudes melodiques et progressives" op. 36 of Mazas (French violinist and composer of violin music, 1782 - 1849) undoubtedly occupy a position of eminent importance.
The 57 exercises, popularly known as "Etudes specials" and "Etudes brillantes" constitute together with the classical studies of Kreutzer and Rode ideal material for purposes of violin study.

Lista utworów:
Etiuda G-dur op. 36 nr 1 (Mazas Jacques)
Etiuda a-moll op. 36 nr 2 (Mazas Jacques)
Etiuda a-moll op. 36 nr 3 (Mazas Jacques)
Etiuda D-dur op. 36 nr 4 (Mazas Jacques)
Etiuda D-dur op. 36 nr 5 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 6 (Mazas Jacques)
Etiuda C-dur op. 36 nr 7 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 8 (Mazas Jacques)
Etiuda fis-moll op. 36 nr 9 (Mazas Jacques)
Etiuda a-moll op. 36 nr 10 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 11 (Mazas Jacques)
Etiuda d-moll op. 36 nr 12 (Mazas Jacques)
Etiuda D-dur op. 36 nr 13 (Mazas Jacques)
Etiuda Es-dur op. 36 nr 14 (Mazas Jacques)
Etiuda C-dur op. 36 nr 15 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 16 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 17 (Mazas Jacques)
Etiuda E-dur op. 36 nr 18 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 19 (Mazas Jacques)
Etiuda fis-moll op. 36 nr 20 (Mazas Jacques)
Etiuda A-dur op. 36 nr 21 (Mazas Jacques)
Etiuda A-dur op. 36 nr 22 (Mazas Jacques)
Etiuda Es-dur op. 36 nr 23 (Mazas Jacques)
Etiuda A-dur op. 36 nr 24 (Mazas Jacques)
Etiuda A-dur op. 36 nr 25 (Mazas Jacques)
Etiuda G-dur op. 36 nr 26 (Mazas Jacques)
Etiuda a-moll op. 36 nr 27 (Mazas Jacques)
Etiuda F-dur op. 36 nr 28 (Mazas Jacques)
Etiuda A-dur op. 36 nr 29 (Mazas Jacques)
Etiuda D-dur op. 36 nr 30 (Mazas Jacques)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

polski Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1


Ilość stron:76
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078235
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone zostały na 3 tomy. Niniejsze "Podstawy historii muzyki - tom III - część 1" dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadają poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszym klasom szkoły muzycznej II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka dawna
Średniowiecze
Renesans, czyli Odrodzenie
Muzyka religijna
Muzyka świecka
Muzyka instrumentalna
Europejscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Polscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Barok
Formy muzyczne epoki baroku
Faktura instrumentalna
Faktura wokalno - instrumentalna
Johann Sebastian Bach - literatura
Georg Friedrich Haendel - literatura
Barokowa muzyka skrzypcowa - literatura
Klawesyniści francuscy - literatura
Kompozytorzy polskiego baroku - literatura
Klasycyzm
Joseph Haydn - literatura
Wolfgang Amadeus Mozart - literatura
Ludwig van Beethoven - literatura
Kompozytorzy polscy - literatura
Romantyzm
Formy romantyczne
Carl Maria von Weber - literatura
Franz Peter Schubert - literatura
Robert Alexander Schumann - literatura
Felix Mendelssohn - Bartholdy - literatura
Fryderyk Franciszek Chopin - literatura
Impresjonizm
Claude Achille Debussy - literatura
Maurice Ravel - literatura
Neoromantyzm w muzyce
Johannes Brahms - literatura
Richard Wagner - literatura
Richard Strauss - literatura
Kompozytorzy XIX wieku
Kompozytorzy francuscy
Charles Gounod - lit.
Cesar Franck - lit.
Edouardo Lalo - lit.
Leo Delibes - lit.
Georges Bizet - lit.
Camille Saint - Saens - lit.
Jules Massenet - lit.
Paul Dukas - lit.
Kompozytorzy polscy
Karol Kurpiński - lit.
Ignacy Komorowski - lit.
Aleksander Zarzycki - lit.
Juliusz Zarębski - lit.
Muzyka skrzypcowa
Niccolo Paganini - lit.
Karol Lipiński - lit.
Henryk Wieniawski - lit.
Pablo Sarasate - lit.
Fritz Kreisler - lit.
Muzyka operowa
Daniel Francois Auber - lit.
Gioacchino Rossini - lit.
Gaetano Donizetti - lit.
Vincenzo Bellini - lit.
Giuseppe Verdi - lit.
Ruggiero Leoncavallo - lit.
Giacomo Puccini - lit.
Pietro Mascagni - lit.
Muzyka operetkowa
Jacques Offenbach - lit.
Johann Strauss (o.) - lit.
Ferenc Lehar - lit.
Imre Kalman - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

cena 45 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

polski Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3


Ilość stron:304
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Leszczyńska-Zając Dorota
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081045
Produkty podobne:Gwizdalanka Danuta - Historia muzki cz. 2 Podręcznik dla szkół muzycznych: Barok - Klasycyzm - Romantyzm
Gwizdalanka Danuta - Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

"Obfitość muzyki skomponowanej w XX wieku oraz jej ogromne zróżnicowanie sprawiły, że okresowi temu poświęcone są dwie książki. Wytyczną dla pierwszej, a więc tego tomu, jest podstawowy poziom wiedzy wymaganej przy egzaminie maturalnym z historii muzyki (...). Argumentem przemawiającym na rzecz tak obszernego omówienia repertuary powstałego w minionym stuleciu była chęć przybliżenia do czytelników muzyki uważanej niekiedy za "trudną", "niezrozumiałą", a nawet "brzydką". Oczywiście, rodzi to pytanie: czy muzykę można "zrozumieć"? Otóż w pewien sposób można, a służy temu poznanie technik kompozytorskich, czyli zasad według których kompozytorzy "składają dźwięki" - jak pisze Gwizdalanka we wstępie "Od Autora". Prezentowany podręcznik zawiera liczne fotografie, przykłady muzyczne, fragmenty partytur, ilustracje, rysunki, diagramy wykresy, które z pewnością przybliżą uczniom zagadnienia związane z muzyką XX wieku.


Lista utworów:
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3 (Gwizdalanka Danuta)

Spis treści:

Od Autora
POCZĄTEK WIEKU
Kryzys tonalności
Claude Debussy: "muzyka jest cała z kolorów i rytmów"
Muzyka francuska
Kompozytorzy-impresjoniści
"Zegarmistrz" Ravel
Kalejdoskop stylów
Kwartowe akordy Skriabina
Włoska opera werystyczna
"Mołoda Polska" w muzyce
Symfonicy z Północy
Leos Janacek
Charles Ives: "Słyszę co innego!"
Repetytorium: na granicy epok
Przypisy
OKRES MIĘDZYWOJENNY I POWOJENNY
Igor Strwiński: patron epoki
Neoklasycyzm
Muzyka francuska: od zabawy do powagi
Bela Bartok: "wulkan pod kontrolą"
Folkloryzm
Siergiej Prokofiew: "melodia jest podstawą muzyki"
Karol Szymanowski: liryka, ekstaza i lechickość
Muzyka polska 1918-1956
Między tradycją a nowoczesnością
"Polscy paryżanie"
Powojenna dekada
Dodekafonia: logika i ekspresja
Arnold Schoenberg
Zasady dodekafonii
Alban Berg: liryka i dramat
Anton Webern: "kompozytor w pianissimo espressivo"
Muzyka niemiecka
Prostota i rzeczywistość
Paul Hindemith: od prowokatora do profesora
Dymitr Szostakowicz: "Beethoven XX wieku"
Muzyka coraz wyraźniej amorykańska
Repetytorium: różne oblicza nowoczesności sprzed lat
Przypisy
DRUGA POŁOWA XX WIEKU
Oliver Messiaen: kompozytor witraży
Symbioza tradycji i współczesności
Społeczna misja muzyki
W poszukiwaniu porządku
Druga awangarda
Fascynacja dodekafonią
Serializm, czyli maksimum kontroli
Muzyka elektroniczna
"Wynalazca" John Cage
Galeria nowatorów
Luigi Nono: muzyka i polityka
Pierre Boulez: "serializm to współczesny kontrapunkt"
Utwory i rytuały Karlheinza Stockhausena
Glissanda Iannisa Xenakisa
Chmury, przygody i zegary Ligetiego
Luciano Berio, czyli nowy głos
Teatr instrumentalny Mauricia Kagla
Witold Lutosławski: precyzja i porządek
Muzyka polska minionego półwiecza
Prekursorzy przemian
"Szkoła polska"
Krzysztof Penderecki
Henryk Mikołaj Górecki
Muzyka medytacyjna, malarska i narracyjna
Pokolenie postmodernistów
Redukcja i prostota
Pokkolenie docenione pod koniec stulecia
Spektralizm
Przypisy
Rzut oka w cztery szuflady z perspektywy minionego półwiecza
Zajrzyj do dwóch szuflad (psalmy, Orfeusz) z wiadomościami odkładanymi w nich w trzech tomach "Historii muzyki"
Interwały, strój i skale, czyli dźwiękowy budulec utworów muzycznych
Notacja, czyli "muzyka oglądana"
Poznaj, zastanów się, wybierz i zachęć innych
Wyobraź sobie że...
Słowniczek trudniejszych terminów
Indeks nazwisk
Bibliografia

Okładka: Dąbek Stanisław, Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Dąbek Stanisław
Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

Ilość stron:166
Format:157 x 220
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081153

Additamenta Musicologica Lublinensia jest czasopismem Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Numer pierwszy wypełniają teksty uczestników ogólnopolskiego sympozjum „Ecclesia psalmis cantans”, zorganizowanego przez Instytut Muzykologii i Koło Naukowe Studentów Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 12 maja 2005 roku.


Spis treści:

Miłosz Aleksandrowicz (KUL)
Uwagi o śpiewie psalmów zawarte w Disseratation sur chant gregorien (1683) Guillaume-Gabriela Niversa
Robert Bernagiewicz (KUL)
Śpiew psalmów w liturgii do IV wieku
Jerzy Bisztyga (KUL)
Psałterz Andrzeja Piotrkowczyka z 1599 roku jako księga liturczno-muzyczna
Stanisław Czajkowski (KUL)
Tekst i muzyka w wielogłosowych psalmach kompozytorów wawelskich doby baroku
Stanisław Dąbek (KUL-UKSW)
Offertorium Deus meus, ne in furore tuo (ps 38) z Mszy Des-dur Stanisława Moniuszki w kontekście pobożności okresu romantyzmu

Okładka: , Spotkania z kompozytorami 1 - Chopin Fryderyk

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Spotkania z kompozytorami 1 - Chopin Fryderyk

polski Spotkania z kompozytorami 1 - Chopin Fryderyk


Ilość stron:16
Format:208 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:biografii: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082820

Spotkania z kompozytorami 1 - Chopin Fryderyk. Publikacja stanowi pierwszą część cyklu, który ma za zadanie upowszechnianie wiedzy o najważniejszych kompozytorach w historii muzyki.
W każdej części znajdziemy życiorys kompozytora, opis jego twórczości wraz z reprezentatywną formą muzyczną, fragment utworu (jego genezę) - można go zagrać na fortepianie, skrzypcach, flecie (lub innym instrumencie muzycznym), jak również keyboardzie, a także słowniczek muzyczny związany z danym twórcą oraz zagadki muzyczne


Spis treści:

Fryderyk Chopin - Życiorys
Wielcy artyści o Fryderyku Chopinie
Twórczość Fryderyka Chopina
Żelazowa Wola
Mazurki
Mazurek F-dur op. 68 nr 3 - Nuty
Mazurek F-dur op. 68 nr 3 - Geneza
Mazurek F-dur op. 68 nr 3 - Jak grać (trochę teorii muzycznej)
Słowniczek muzyczny
Główkowanie z Chopinem

Okładka: ks.Stępniak Zbigniew, Wybrane polskie chóry akademickie w dwudziestoleciu 1980-2000. Repertuar-konkursy-wykonania

cena 40,95 zł.


nuty.pl

ks.Stępniak Zbigniew
Wybrane polskie chóry akademickie w dwudziestoleciu 1980-2000. Repertuar-konkursy-wykonania

polski Wybrane polskie chóry akademickie w dwudziestoleciu 1980-2000. Repertuar-konkursy-wykonania


Ilość stron:388
Format:165 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083471

Ks. Zbigniew Stępniak urodzony 22 marca 1968 roku w Giżycku. Ukończył studia magisterskie w Wyższym seminarium Duchownym "Hosianum" Metropolii Warmińskiej w Olsztynie (1988 - 1994), w Instytucie Muzyki na Wydziale Pedagogiki i Wychowania Artystycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (1988 - 2000) oraz na Wydziale Wokalno- Aktorskim Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy (2010-2012). Studiował również w Sekcji Muzykologi Teoretycznej i Stosowanej na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (2000 - 2004), w Podyplomowym Studium Emisji Głosu przy akademii Muzycznej w Bydgoszczy i Narodowym Centrum Kultury w Warszawie (200-2004) oraz w Prywatnym Policealnym Studium Sztuki Wokalnej w Poznaniu. Pracę doktorską obronił na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (2011). Pełnił funkcje wikariusza Parafii Najświętszego Serca Pana Jezusa i nauczyciela religii w Zespole Szkół Zawodowych w Olsztynku (1994-200). Jako proboszcz pracował w parafii pw. św. Andrzeja Apostoła i św. Rocha w Ramsowie (2006-2009). Od 2003 roku jest nauczycielem akademickim, obecnie na stanowisku adiunkta Katedry Aksjologicznych Podstaw Edukacji na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Współpracuje też z Archidiecezjalną Szkołą Muzyki Kościelnej w olsztynie i Warmińsko-Mazurskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie. Jest autorem kilku haseł w encyklopediach: Religia. Encyklopedia PWN i Encyklopedii katolickiej KUL oraz artykułów naukowych i popularno-naukowych. Jest pomysłodawcą, inicjatorem i pierwszym dyrektorem artystycznym Letnich Koncertów Muzyki Wokalnej "Varmia gaudet et cantat"w Romsowie, a także cyklicznych spotkań z muzyką wokalną w Instytucie Kultury Chrześcijańskiej im. Jana Pawła II w Olsztynie. Jako śpiewak (bas) koncertuje głównie na terenach województwa warmińsko-mazurskiego, choć w swoim dorobku artystycznym ma również koncerty solowe w Szwajcarii.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I. Kulturotwórcza rola uczelini wyższej
Uczelnia wyższa wobec kultury
Artystyczna aktywność wybranych chórów akademickich
Geneza, struktura organizacyjna, cel i zadania chóru akademickiego
Działalność na rzecz rozwoju chóralistyki w Polsce
Współópraca krajowa i zagraniczna
Rozdział II. Konkursy
Charakterystyka wybranych konkursów
Konkursy polskie
Konkursy zagraniczne
Repertuar w regulaminie konkursu
Repertuar konkursowy w wypowiedziach jurorów konkursów chóralnych
Utwory konkursowe chórów akademickich
Rozdział III. Repertuar
Rys historyczny
Gatunki
Rozdział IV. Wykonywania
Wykonawcze zagadnienia muzyki chóralnej
Charakterystyka nagrań wybranych utworów
Zakończenie
Bibliografia
Źródła
Literatura
Netografia
Aneksy
Aneks nr 1. Zespoły występujące na Ogólnopolskim Turnieju Chórów Legnica Cantat i nagrody (zestawienie ilościowe)
Aneks nr 2. Noty historyczne wybranych chórów akademickich
Aneks nr 3. Lata powstania chórów i uczelni (zestawienie tabelaryczne)
Aneks nr 4. Utwory reprezentatywne w repertuarze akademickich chórów w Polsce w latach 1980 - 2000
Aneks nr 5. Kompozytorzy, których utwory wykonywane były w obu dziesięcioleciach: 1980 - 1990 i 1991 - 2000
Aneks nr 6. Kompozytorzy, których utwory wykonywane były tylko w jednym z dziesięcioleci : !980 - 1990 lub 1991 - 2000
Aneks nr 7. Analiza porównawcza repertaru chórów akademickich 1980 - 1990 i 1991 - 2000
Aneks nr 8. Nagrody w konkursach i zagranicznych (spis chronologiczny)
Aneks nr 9. Nagrody w konkursach oraz utwory na ich wykonywane
Aneks nr 10. Utwory konkursowe ( na podstawie regulaminów wybranych konkursów)
Aneks nr 11. Utwory konkursowe, z którymi chóry akademickie zdobywały pierwsze nagrody
Aneks nr 12. Kompozycje wykonywane na konkursach (z wyłączeniem utworów z aneksu nr 10)
Aneks nr 13. Pozostałe nagrania audio z lat 1980 - 2000 nie wykorzystane w pracy
Aneks nr 14. Utwory powtarzajace się w nagraniach z chórów akademickich wybrane do analizy w rozdziale czwartym

Okładka: Świąder Janusz, Gwiazdy błyszczały wczoraj

cena 102,95 zł.


nuty.pl

Świąder Janusz
Gwiazdy błyszczały wczoraj

polski Gwiazdy błyszczały wczoraj


Format:178 x 235
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084068

Obszerne wydanie encyklopedyczne zawierające 121 sylwetek piosenkarzy, kompozytorów oraz osób związanych z polską piosenką. Zawarto tu biogramy muzyczne i artystyczne, jak również wywiady, zdjęcia, dyskografie. Do każdego opisu danego artysty dołączany jest reprezentatywny tekst piosenki, wykonywanej w czasach ich świetności i sławy.


Spis treści:

WSTĘP
Elżbieta Adamiak
Witold Antkowiak
Lucyna Arska
Bronisława Baranowska
Jadwiga Barańska
Barbara Barska
Ada Biell
Regina Bielska
Andrzej Bogucki
Katarzyna Bovery
Olgierd Buczek
Michaj Burano
Krzysztof Cwynar
Jadwiga Czerwińska
Bogdan Czyżewski
Jan Danek
Wiesława Drojecka
Fryderyka Elkana
Cezary Fabiński
Rajmund Fleszar
Zofia i Zbigniew Framerowie
Mieczysław Friedel
Irena Gałuszko Vel Gałuszka
Anna German
Rene Glaneau
Zofia Grabińska
Bożena Grabowska
Elżbieta Igras
Ludmiła Jakubczak
Leonard Jakubowski
Zenon Jaruga
Marian Kawski
Sylwia Klejdysz - Petersburska
Maciej Klociński
Edward Kluczka
Waldemar Kocoń
Maciej Kolesik
Krystyna Konarska
Hanna Konieczna
Lidia Karsakówna
Włodzimierz Kotarba
Marta Kotowska-Lenarcińska
Halina Kowalewska-Mikosa
Stenia Kozłowska
Renata Kretówna
Jolanta Kubicka
Zbigniew Kurtycz
Stanley Laudan
Józef Ledecki
Dana Lerska
Aneta Łastik
Krystyna Maciejewska-Gniatkowska
Helena Majdaniec
Irena Malkiewicz
Jerzy Malota
Marta Martelińska
Bogusław Mec
Jerzy Michotek
Tadeusz Miller
Stanisław Młynarczyk
Carmen Moreno
Barbara Muszyńska
Maria Namysłowska
Iwona Niedzielska
Bogdan Niewinowski
Aleksander Nizowicz
Marcel Novek
Ola Obarska
Wiesława Orlewicz
Regina Pisarek
Paweł Prokopieni
Jadwiga Prolińska
Łucja Prus
Zbigniew Rawicz
Hanna Rek-Wyrobek
Rena Rolska
Henryk Roztworowski
Barbara Rybałtowska
Jerzy Rybiński
Jerzy Sidorowicz
Hanna Skarżanka
Tadeusz Skrzypczak
Romuald Spychalski
Danuta Stankiewicz
Elżbieta Staarostecka
Andrzej Stockinger
Jadwiga Strzelecka
Jadwiga Swirtun
Janusz Szczepkowski
Julian Sztatler
Ewa Śnieżanka
Mieczysław Święcicki
Teresa Tutinas-Lisowska
Nina Urbano
Kazimiera Utrata-Lusztig
Jadwiga Wejcman
Krystyna Wieczorek-Jaworek
Elżbieta Wojnowska
Irena Woźniacka
Wiktor Zatwarski
Ewa Złotowska
Natasza Zylska
Andrzej Żarnecki
KOMPOZYTORZY, TWÓRCY PIOSENKI I PRODUCENCI
Jerzy Abratowski
Jan Cajmer
Edward Ciuksza
Edward Czerny
Henryk Debich
Jerzy Derfel
Jerzy Harald
Henryk Hubert Jabłoński
Zygmunt Karasiński
Waldemar Kazanecki
Bogusław Klimczuk
Jerzy Milian
Stefan Rachoń
Adam Skorupka
Tadeusz Stolarski
Władysław Szpilman
Kazimierz Turewicz
Marian Zacharewicz
PIOSENKARZE O KTÓRYCH WARTO PAMIĘTAĆ
OD AUTORA
BIOGRAFIA
INDEKS NAZWISK





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland