•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

No, No, No Part II

Dostępne opracowania:

altówka i fortepian (1)
gitara solo (1)
kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym) (1)
książka (2)
kształcenie słuchu (1)
teoria muzyki (1)
więcej opracowań ...

No, No, No Part II znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Noad Frederick, First Book For The Guitar

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Noad Frederick
First Book For The Guitar

polski Pierwsza książka na gitarę solo
angielski First Book For The Guitar


Ilość stron:200
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065251
Produkty podobne:Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 1
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 2
Noad Frederick - First Book for the Guitar - Part 3

Obszerna szkoła gry na gitarze klasycznej - zawiera w sobie zarówno 1-szą, 2-gą, jak i 3-cią część podręcznika. Autor podręcznika - Frederick Noad - krok po kroku wprowadzi Cię w niezbędne zagadnienia dotyczące zarówno techniki gitarowej, jak i przedstawi rozmaite ćwiczenia melodyczno - rytmiczne dopasowane do danego zagadnienia. Wśród przykładowych utworów znajdziesz m. in.: "Andante" (Sor), "Andante", Op. 6 (Molino), "Andantino" (Sor), "Andantino" (Carulli), "Andantino", Op. 139, No. 1 (Giuliani), "Aura Lee" (L. Mozart) i wiele innych.


Contents: All Through the Night • Allegretto (Giuliani) • Allegretto, Op. 44, No. 8 (Sor) • Alman (16th C.) • Amusement, Op. 18, No. 3 (Horetzky) • Andante (Sor) • Andante, Op. 6 (Molino) • Andantino (Sor) • Andantino (Carulli) • Andantino, Op. 139, No. 1 (Giuliani) • Aura Lee • Banks of the Ohio • Bourrée in A Minor (L. Mozart) • El Vito • The Entertainer • Etude (Carulli) • Etude in A Minor • Evening Breeze (Noad) • Fandango • Greensleeves • I Gave My Love a Cherry (The Riddle Song) • Theme from Jocelyn (Godard) • La Volta • Little Rondo (Meissonier) • Minuet • Minuet (Carcassi) • Minuet I • Moorish Dance • On Top of Old Smoky • Packington's Pound (16th C.) • Pastoral (Noad) • Pavane (16th C.) • Petenera (Traditional) • The Piper's Tune • Rondo from Sonatina, Op. 71 (Giuliani) • Sicilienne (Meissonier) • Solitude • Sonatina (Attwood) • Song at Nightfall • The St. Catherine (Barrett) • Study in C (Giuliani) • Study in D (Sor) • Study in D Minor (Coste) • Study in F (Sor) • Study in 3rds (Sor) • Study in 6ths (Sor) • Theme by De Visee • Theme by Hook • Theme by Purcell • Victorian Song (Noad) • Waltz (Carcassi) • The Willow • Zapateado.


Lista utworów:
All Through The Night (Welsh Folksong)
Allegretto (Mauro Guiliani)
Allegretto,Op.44,No.8 (Sor)
Alman (16th C.)
Amusement,Op.18,No.3 (Horetzky)
Andante (Sor)
Andante(Op.6) Molino
Andantino (Sor)
Andantino (Carulli)
Andantino,Op.139,No.1 (Giuliani)
Aura Lee (George R. Poulton)
Banks Of The Ohio (19th Century Western American)
Bourree In A Minor (Mozart L)
El Vito
Etude (Carulli)
Etude In A Minor (Ferdinand Carulli)
Evening Breeze (Noad)
Fandango (Frank Perkins)
Greensleeves (Traditional English)
I Gave My Love A Cherry (The Riddle Song) (Traditional)
Jocelyn, Theme From(Godard)
La Volta
Little Rondo (Meissonier)
Minuet (Bach)
Minuet (Carcassi)
Minuet I (Henry Purcell)
Moorish Dance
On Top Of Old Smoky (Kentucky Mountain Folksong)
Packington's Pound (Anonymous 16th Century English)
Pastoral (Noad)
Pavane (16th C.)
Petenera (Traditional)
Piper's Tune, The
Rondo(Sonatina,Op.71) Giuliani
Sicilienne (Meissonier)
Solitude (Duke Ellington, Eddie De Lange, Irving Mills)
Sonatina (Attwood)
Song At Nightfall
St. Catherine, The (Barrett)
Study In 3rds (Sor)
Study In 6ths (Sor)
Study In C (Giuliani)
Study In D (Fernando Sor)
Study In D Min. (Coste)
Study In F (Sor)
The Entertainer (Scott Joplin)
Theme By De Visee
Theme By Hook
Theme By Purcell
Victorian Song (Noad)
Waltz (Carcassi)
Willow, The
Zapateado

Spis treści:

Note to the reader
Note to the teacher
About the guitar
How guitar music is written
Notes and rests
Tuning
Special tuning tips
Beginning to play
The sitting position
The right hand
The rest stroke
Tone quality
The shape of the nails
Finger identification
First practice of the rest stroke alternation
The left hand
The left-hand exercise
Putting both hands together
Further development
The free stroke
Notes on the first string
Counting
Exercise 1
Exercise 2
Exercise 3
Notes on the second string
Rest and damping
Exercise 5
Exercise 6
Exercise 7
Pick-up notes
Bank of the Ohio
Notes on the third string
Counting eighth notes
Exercise 8
Exercise 9
Exercise 10
Aura Lee
Thumb technique
Notes on the fourth string
Exercise 11
Exercise 12
Exercise 13
Notes on the fifth and sixth strings
Exercise 14
Fandango
Exercise 15
Ties
Exercise 16
Sharps and flats
Exercise 17
Exercise 18
Minuet
Chord technique
Exercise 19
Exercise 20
Cherry Song
Exercise 21
Arpeggios and Triplets
Technique of arpeggio
The Upward arpeggio
The downward arpeggio
Exercise 22
Exercise 23
Exercise 24
Combining chords and melody
Exercise 25
Exercise 26
La Volta
Practice suggestions
The Moorish dance
Evening Breeze
Etude
Minuet Theme
Flamenco Study
Song at nightfall
To the reader
A note to the teacher
Keys and scales
Scale of C Major
Other Major Keys
Scale of G Major
Minor Keys
Exercise 1
Study in G Major
Counting sixteenth notes
Exercise 2
Mixed Eighths and Sixteenths
Exercise 3
Etude in A Minor
Right hand fingering
General Principles
A Warning
Two Note Chords
Exercise 4
Crossing From String to String
Use of the Ring Finger
Exercise 5
Exercise 6 to 10
The Dotted Quarter Note
Exercise 11
Exercise 12
Packington's Pound
Right-Hand Technique
Choice of the Rest Stroke or Free Stroke
Single-Note Passages
Chords
Two-Note Chords with Rest Stroke
Exercise 13
Exercise 14
Chords of Three or More Notes
Arpeggios
To the reader
To the teacher
A practical warm-up routine
More advanced counting
The dotted eighth note
Grace notes
Andante
Syncopation
Exercise 1
The half bar
Andantino
More about chords
Exercise 2
Arpeggiated chords
When to arpeggiate
Amusement
Shorthand systems for chords
Components of a Major Chord
The Right Hand
Breaking up the Chords
Formation of More Complex Chords
On top of old smokey
Exploring new keys
Flat keys
Exercise 3
Study in F
Keys with more Sharps
Scale of A Major
Exercise 4
Andante
Alman
Scale of E Major
Exercise 5
Little Rondo

Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists

Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 1

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Harrington Karen
Notespeller For Piano, Book 1

polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 1
angielski Notespeller For Piano, Book 1


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Klose Carol
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079554
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 3
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons - Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Lessons, Book 5
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 3
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 4
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 3
Kern Fred, Kreader Barbara, Rejino Mona, Harrington Jeff - Piano Theory Workbook, Book 4
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 5

Publikacja została stworzona z myślą o najmłodszych uczniach rozpoczynających naukę gry na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje z zakresu teorii muzyki dotyczące numeracji palców, budowy klawiatury, wartości rytmicznych, zapisu nutowego. Zawarto tu wiele ćwiczeń m. in. doskonalących pisownię kluczy muzycznych i nut, oraz czytanie nut. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


Students join Spike, Party Cat and friends as they travel along the music trail. The journey includes activities that help students use the musical alphabet to read and write notes on the staff.


Spis treści:

Finger Numbers
The Piano Keyboard
Step Up.. Step Down... or Repeat...
Finger Painting
Let's Have Lunch!
Unlock C D E!
Unlock F G A B!
Going Up Going Down
Line Notes and Space Notes
Drawing Notes on Lines and Spaces
Line Up the Flags!
Drawing the bass Clef Sign
Fishes Full of F Notes
A Tall Tale
Bass Clef Notes F G A
Drawing the Treble Clef Sign
Gloves Full of G Notes
Meet Peggy and Gus
Treble Clef Notes EFG
Hiking Up and Down
Stepping Stones
Skipping on the Staff
An Adventure on the River
Rafting Down the River
Things We Found Along the Music Trail
Campire Memories

Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 3

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Harrington Karen
Notespeller For Piano, Book 3

polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 3
angielski Notespeller For Piano, Book 3


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079649
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1

Publikacja została stworzona z myślą o uczniach początkujących w grze na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje i ćwiczenia z zakresu teorii muzyki dotyczące m. in. budowy interwałów, czytania nut w kluczu basowym, budowy akordów durowych i mollowych, zapisu nut w różnych oktawach, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


Students join Spike and Party Cat as they explore the sights and tourist attractions in Music City. Their visit includes assignments that help students sharpen their music reading skills, learn to read ledger-line notes, and identify intervals, half and whole steps, and major/minor five-finger patterns. Corresponds to Piano Lessons Books 3 and 4.


Spis treści:

Rhythm Train Terminal
Half-Note Hotel
A Cab Ride to the Music City Zoo
Dinner at Six
Who Wants to Be a Musician?
The J. S. Bach Building
Treble Clef Cafe
Grand Staff Stadium
Steppin' Out in Harmony Village
The Beethoven Bridge
Music City Ferry-Boat Tour
The Haydn Planetarium
Staccato Island Freeway
The Wonder Wheel
Tune-Time Trolley
Flags Along Sonatina Street
Symphony Park
Orchestra Hall
The World Art Museum
Legato Lake Festival
Festival Games
Time to Eat!
4/4 Time Square
Mozart Center for the Performing Arts
Melody Mall
Farewell

Okładka: Tomaszewski Mieczysław, Penderecki. Bunt i wyzwolenie, tom 1 - Rozpętanie żywiołów

cena 49,9 zł.


nuty.pl

Tomaszewski Mieczysław
Penderecki. Bunt i wyzwolenie, tom 1 - Rozpętanie żywiołów

polski Penderecki. Bunt i wyzwolenie, tom 1 - Rozpętanie żywiołów


Ilość stron:332
Format:150 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080287

"Można zjawisko, któremu na imię Penderecki nazywać wielorako. I tak też się działo od samego początku i dzieje nadal. Nadawane mu określenia rymują się ze sobą lub rozmijają się, stając przy tym na tym samym lub przeciwnym brzegu. Naprzeciw wyrazom podziwu stają więc anatemy, rzucane również przez tych, którzy wcześniej podziwiali. Bo droga twórcza autora Trenu, Pasji i Raju utraconego ma charakter ekspulsywny. Zmienia się, zaskakując spontanicznością i dynamizmem reakcji na świat i życie. Reakcji będących wyrazem osobowości obdarzonej nie tylko zdolnościami, ale i temperamentem twórczym, i charakterem osobistym o barwie i sile niepowtarzalnej. Nade wszystko - tej niosącej w sobie odwagę bycia sobą. W każdej sytuacji i naprzeciw każdej."
[Mieczysław Tomaszewski]


Spis treści:

Fakty, konteksty, okoliczności
Struktura osobowości: idwaga bycia sobą
Bunt i wyzwolenie
Duch niezależności
Duch przekory
Sięganie po ekstremy
Pełnia zaangażowania
Samotnosć drogi twórczej
Siła podwójnego zakorzenienia
Diariusz, rok po roku: świadek wieku apokalipsy i nadziei
Dębica
Kraków
Peregrynacje
Wola Justowska
Lusławice
Interpretacje i egzegezy
Korzenie własnego świata
Dębica nad Wisłoką
Świat obok świata
Lekcja Krakowa
Nauczyciele
Inspiracje i zakorzenienia
Muzyka przed muzyką, Sonata na skrzypce i fortepian / Pieśni / Trzy miniatury na klarnet i fortepian / Epitaphium
Potrójne samookreślenie, Psalmy Dawida / Emanacje / Strofy
Barbarzyńca w ogrodzie?
Przekraczając Rubikon, Anaklasis / Wymiary czasu i ciszy / Trzy miniatury na skrzypce i fortepian
Fenomen sonoryzmu ekspresywnego, Tren / I Kwartet smyczkowy / Polimorfia
Doświadczenie granicy, Fluorescencje
Nowa materia i nowe pomysły, Psalmus 1961 / Kanon
Gry, igraszki, kaprysy, Fonogrammi / Sonata per violoncello / Capriccio per Siegfried Palm / Capriccio per oboe / Capriccio per violino
Ścieżka obok drogi, Trzy utwory w dawnym stylu
Zapowiedzi i antycypacje, Stabat Mater / Cantata in honorem Almae Matris Universitatis Iagellonicae / Brygada śmierci
Sacrum przywrócone i pierwsza pełnia
"Nie można muzyki zaczynać od początku"
"In Te, Domine, speravi", Pasja wg św. Łukasza
"Zwycięstwo pochłonęło śmierć" Dies irae
"Daemoni non est credendum" Diabły z Loudun
Teatr śmierci i zmartwychwstania, Jutrznia I i II
Echa, pogłosy, odpryski, De natura sonoris I i II / Actions / II Kwartet smyczkowy
Sława, chwała i gniew
Pożegnanie na rozstaju dróg
Noblesse oblige, Kosmogonia / Ecloga / Ekecheiria
Sacrum liryczne, Canticum Canticorum / Magnificat
Remanenty i kontynuacje, Partita / I Koncert na wiolonczelę i orkiestrę / Intermezzo
Pożegnanie awangardy, I Symfonia
Wyjście z labiryntu, Przebudzenie Jakuba
Wykaz skrótów bibliograficznych
Indeks utworów Krzysztofa Pendereckiego
Spis przykładów nutowych
Spis ilustracji
Indeks nazwisk

Okładka: Stamic Karel, Koncert D-dur op.1 na altówkę

cena 23,95 zł.


nuty.pl

Stamic Karel
Koncert D-dur op.1 na altówkę

polski Koncert D-dur op.1 na altówkę
angielski Concerto in D Major No. 1 for Viola
niemiecki Konzert D-Dur Nr. 1 für Bratsche
włoski Concerto in re maggiore no. 1 per viola


Ilość stron:24 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:altówka i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
tytułów utworów: polska, włoska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Meyer Clemens, Kosmala Jerzy
Autor wyciągu fortepianowego: Zathey Janusz
Redaktor: Zathey Janusz
Kod produktu:NPL055591
Produkty podobne:Stamic Karel - Concerto in D for Viola and Piano, Op. 1
Stamic Karel - Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę
Stamic Karel - Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę
Stamic Karel - Koncert D-dur nr 1 na altówkę i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

Koncert D-dur nr 1 Karela Stamica (ur. 1745, zm. 1801) ukazał się po raz pierwszy drukiem przed rokiem 1774 w paryskiej firmie wydawniczej Heiny. Ówczesnym zwyczajem był to tylko druk głosów, nie partytury. Pierwodruk Koncertu znajduje się z Bibliotheque du Conservatorie Royal de Musique w Brukseli. Natomiast pierwszy przedruk, dokonany przez firmę wydawniczą W. N. Haueisena we Frankfurcie nad Menem, jest obecnie w zbiorach Mecklenburgische Landesbibliothek w Schwerin. Haueisen zmienił oznaczenie nr na op. 1. Wobec zaginięcia rękopisu Koncertu oba druki, aczkolwiek zawierające wiele niedokładności, błędów i sprzeczności, musiały stać się podstawą wydań nowszych, a mianowicie wyciągu fortepianowego Clemensa Meyera oraz partytury Kurta Soldana. Wyciąg obecnego wydania został opracowany na nowo na podstawie partytury Soldana, a głos altówki zachowuje tekst nutowy wydania Meyera, przygotowany pod względem wykonawczym przez Jerzego Kosmalę. Wprowadzone przez autorów obecnego opracowania znaki dynamiczne zostały podane w wyciągu w nawiasach, oznaczenia frazowe - za pomocą łuków kropkowanych. Przednutki, oznaczone często w wydaniach Heiny i Haueisena w sposób odmienny, zostały podane za partyturą Soldana tak, jak powinno się je wykonywać. Do części I i II dołączono kadencje Klengla.
Publikacja antykwaryczna, rok wydania: 1969.
Stan publikacji: dostateczny, książka sklejana, widoczne rozerwania wewnątrz książki, papier pożółkły, okładka miejscami zabrudzona, widoczne zagniecenia.


Lista utworów:
Koncert D-dur op. 1 (Stamic Karel)

cena 30 zł.


nuty.pl

Frankowski Grzegorz
Szkoła na kontrabas część 2 MIDI

polski Szkoła na kontrabas część 2 MIDI


Ilość stron:72 + 30
Format:235 x 305
Opracowanie na:kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Kontrabas II (0)
Kontrabas I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Bruchnalski Marcin
Redaktor: Pochaba Aleksandra, Leszczyńska-Zając Dorota
Kod produktu:NPL084550

Część druga Szkoły na kontrabas, zatytułowana Midi, jest kontynuacją części pierwszej Szkoły – Mini, której treść obejmowała podstawowe informacje o budowie instrumentu, elementarne zagadnienia teoretyczne, mające zastosowanie w praktyce wykonawczej początkujących muzyków, oraz propozycje utworów, których skala trudności ograniczała się do pozycji I oraz IV.
W części drugiej Szkoły na kontrabas autor wprowadza kolejne pozycje na gryfie. Każdy rozdział podręcznika to nowa pozycja lub nowe zagadnienie techniczne. Pozycjom przypisane są tonacje wraz odpowiednimi ćwiczeniami, etiudami oraz wzorami rytmów. Cały materiał ćwiczeniowy stanowi przygotowanie do wykonania konkretnych utworów. Wśród tych wybranych kompozycji znajdują się popularne melodie z różnych krajów, fragmenty znanych dzieł klasycznych oraz standardy jazzowe. Opracowane są tak, by umożliwić soliście grę z akompaniamentem fortepianu, w duecie z drugim kontrabasem lub w trio (dwa kontrabasy i fortepian).
Twórczym zastosowaniem nowo poznanej tonacji, rytmów oraz skali są ćwiczenia z improwizacji. Umieszczone zostały w różnych rozdziałach niniejszego podręcznika i oparte zostały na schematach odpowiadających określonemu stylowi muzycznemu.

Grzegorz Frankowski


Lista utworów:
Temat z II części Symfonii "Niespodzianka" (Haydn Franz Joseph)
Majowa piosenka (Mozart Wolfgang Amadeus)
Temat z wariacjii "Karnawał w Wenecji" (Paganini Niccolo)
Pije Kuba do Jakuba - polska melodia popularna
American Patrol (White Meacham Frank)
Pieśń myśliwych Was gleicht wohl auf Erden z opery "Wolny strzelec" (Weber Carl Maria von)
Aria La donna e mobile z opery "Rigoletto" (Verdi Giuseppe)
Barkarola Belle nuit z opery "Opowieść Hoffmana" (Offenbach Jacques)
Tamburyn (Rameau Jean-Philippe)
Temat z poematu symfonicznego "Finlandia" (Sibelius Jean)
Greensleves - aria staroangielska
Farandola z II Suity z "Arlezjanki" (Bizet Georges)
Blue Monk (Monk Thelonious)
Śmiały jeździec (Schumann Robert)
Fragment Tempo di polacca (Simandl Franz)
Preludium e-moll (Chopin Fryderyk)
Menuet D-dur (Bach Johann Sebastian)
Habanera L'amour est un oiseau rebelle z opery "Carmen" (Bizet Georges)

Spis treści:

Wstęp
Przypomnienie z części 1 (MINI)
Tonacja G-dur
Tonacja D- dur
Tonacja a-moll naturalna
Pentatonika od dźwięku e
Pentatonika od dźwięku a
Strojenie instrumentu
Pozycja II
Tonacja C- dur
Tonacja G-dur
Pozycja III
Tonacja D-dur
Tonacja A-dur
Pozycja średnia - półpozycyjna 1/2
Tonacja a-moll
Tonacja F-dur
Tonacja d-moll
Tonacja B-dur
Tonacja g-moll
Pozycje pośrednie - II 1/2, III 1/2
Tonacja e-moll
Technika "oszczędnego smyczka"
Tonacja h-moll
Zmiany pozycji smyczka na różnych strunach
Zmiana strun- détaché
Zmiana strun - legato
Dwudźwięki z użyciem pustych strun
Gama chromatyczna
Podsumowanie
Tonacje durowe
Tonacje molowe (melodyczne)
Gama chromatyczna
Sposoby smyczkowania
Rytm i metrum - wybrane schematy
Dynamika
Agogika
Skróty pisowni muzycznej





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland