•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

You Are The New Day

Dostępne opracowania:

gitara solo (4)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy) (1)
więcej opracowań ...

You Are The New Day znajdziesz w 5 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Smith Johnny, Johnny Smith Guitar Solos (Guitar)

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Smith Johnny
Johnny Smith Guitar Solos (Guitar)

angielski Johnny Smith Guitar Solos (Guitar)


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062559

Kolekcja zawiera 21 standardów jazzowych tego artysty. Znajdziemy tu wykonanie na gitarę oraz keyboard takich utworów jak: Dancing on the Ceiling • Easy to Love • I'll Remember April • Love for Sale • Moonlight in Vermont • Taboo • There's a Small Hotel oraz wiele innych.


A collection of 21 standards from this 'cool jazz' guitarist who's inspired leagues of other players, from Wes Montgomery to Jack Wilkins. Titles include: Dancing on the Ceiling • Easy to Love • I'll Remember April • Love for Sale • Moonlight in Vermont • Taboo • There's a Small Hotel • and more. Does not include tab.


Lista utworów:
Dancing On The Ceiling (Lionel Richie)
East Of The Sun (And West Of The Moon) (Brooks Bowman)
Easy To Love (You'd Be So Easy To Love)
Have You Met Miss Jones? (Richard Rodgers)
I'll Remember April (Woody Herman & His Orchestra)
I'm Gettin' Sentimental Over You (George Bassman)
In The Wee Small Hours Of The Morning (Frank Sinatra)
It Could Happen To You (June Christy)
Love For Sale (Cole Porter)
Lover (Ella Fitzgerald, Peggy Lee)
Lover Man (Oh, Where Can You Be?) (Billie Holiday)
Moonlight In Vermont (John Blackburn, Karl Suessdorf)
'S Wonderful (George Gershwin, Ira Gershwin)
Taboo (Margarita Lecuona)
Tea For Two (Irving Caesar, Vincent Youmans)
There's A Small Hotel
Tickle Toe (Lester Young)
Walk Don't Run (The Ventures)
What's New? (Bob Crosby and his orchestra)
Where Or When (Dion & The Belmonts)
Zing! Went The Strings Of My Heart (James F. Hanley)

Okładka: Marshall Wolf, The Wolf Marshall Guitar Method

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Marshall Wolf
The Wolf Marshall Guitar Method

polski Szkoła na gitarę Wolfa Marshalla - Etiudy "z jajem"
angielski The Wolf Marshall Guitar Method - Power studies


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065159

Szkoła na gitarę Wolf'a Marshalla jest zbiorem 12 utworów, które zapisane i zebrane są w ten sposób, że traktować je można jak zbiór etiud. Przed każdym z utworów znajduje się dokładny opis objaśniający budowę utworu i zagadnień z zakresu teorii muzyki jak i zagadnień technicznych w odniesieniu do danego utworu. Zapis oprócz tradycyjnej notacji zawiera tabulaturę gitarową co ułatwia naukę osobą niepotrafiącym biegle czytać nut.


Power Studies are supplemental songbooks to go along with the Wolf Marshall Guitar Method. This book contains the songs you want to play divided into sections that correlate to each chapter in the method book! 12 songs including: Bang A Gong * Crossroads * Sweet Emotion * and more. 52-minute audio accompaniment.


Lista utworów:
Bang A Gong (Get It On) (Power Station, T. Rex)
Birthday (Paul McCartney, The Beatles, Underground Sunshine)
Boot Hill (Stevie Ray Vaughan)
Boppin' The Blues (Carl Perkins)
Cross Road Blues (Crossroads) (Cream, Eric Clapton)
Get Back (The Beatles)
I Can See For Miles (The Who)
I'm Your Hoochie Coochie Man (Jimi Hendrix, Muddy Waters, Willie Dixon)
Ramblin' On My Mind (Eric Clapton)
Scratch-N-Sniff (Stevie Ray Vaughan)
Sweet Emotion (Aerosmith)
The Unforgiven (Metallica)

Okładka: Stachak Tatiana, Gitara pierwsza klasa

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Gitara pierwsza klasa

polski Gitara pierwsza klasa
angielski First Class Guitar


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066101
Produkty podobne:Stachak Tatiana - Gitara ekstra klasa

Podręcznik "Gitara pierwsza klasa" to publikacja dydaktyczna przeznaczona dla początkujących gitarzystów. Podręcznik adresowany jest głównie do najmłodszych dzieci w wieku od 5 do 10 lat. W publikacji tej znalazło się wiele nowatorskich rozwiązań, wśród nich warto wymienić m.in. zastosowanie metody polegającej na graniu w duecie ucznia i nauczyciela oraz wprowadzenie ćwiczeń z elementami improwizacji. Większość utworów zamieszczonych w publikacji to kompozycje autorki, a uzupełnieniem tego materiału jest zbiór klasycznych miniatur oraz trzy niezwykle efektowne kompozycje współczesnego gitarzysty i kompozytora - Marka Pasiecznego. Całości dopełnia szata graficzna publikacji, której głównym elementem jest blisko sto kolorowych ilustracji autorstwa Małgorzaty Flis. Publikacja "Gitara pierwsza klasa" uzyskała bardzo dobre recenzje konsultantów Centrum Edukacji Artystycznej i uznana została za jedną z nielicznych polskich publikacji dydaktycznych, której jakość edytorska i merytoryczna utrzymane są na najwyższym światowym poziomie.

You are beginning to learn guitar playing. This handbook will help you in your first musical steps. In the handbook I included the pieces, songs and exercises which my students like most; their opinion was for me the most important when working on the book. I hope you will like them, too. Good luck in your brautiful and adventure trip to the realm of sounds!

Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku / What You Will Find in this Handbook
Zanim zaczniesz grać, przeczytaj / Read it before You Start Playing
Część 1 / Part 1; Gitara - mój nowy przyjaciel (pierwsze ćwiczenia na pustych strunach) / Guitar - My New Friend (first exercises on open strings)
Gitara / Guitar
Pozycja gitarzysty; Co jeszcze jest potrzebne do grania na gitarze / Guitar Player's Position; What Do You Need to Play Guitar
Ustawienie prawej ręki; Ustawienie lewej Ręki; Oznaczenia palców / Right Hand's Position; Left Hand's Position; Fingering
Gra na strunach wiolinowych / Playing on Treble Strings
Gra na strunach basowych / Playing on Bass Strings
Arpeggio
Część 2 / Part 2; Lewa ręka wraca z wakacji (pierwsze dźwięki na gryfie) / Left Hand back from Holiday (first notes on the fingerboard)
dźwięki na trzeciej strunie / notes on the third string
dźwięki na drugiej strunie / notes on the second string
dźwięki na pierwszej strunie / notes on the first string
dźwięki na czwartej strunie / notes on the fourts string
dźwięki na piątej strunie / notes on the fifth string
dźwięki na szóstej strunie / notes on the sixth string
Jak nastroić gitarę / How to Tune the Guitar
Część 3 / Part 3; Mały solista (pierwsze utwory dwugłosowe) / Little Soloist (first two-part compositions)
Melodia w dowolnym głosie z akompaniamentem pojedyńczej struny / Melody in Lower Part withj One-string Accompaniment
Dwudźwięki na sąsiednich strunach / Dyads on Neighbouring Strings
Melodia w dowolnym głosie z akompaniamentem dwudźwięków / Melody in Lower Part with Dyad Accompaniment
Dwudźwięki w górnym głosie z akompaniamentem kciuka / Days in Upper Part with Thumb Accompaniment
Arpeggio kciukiem i dwoma palcami / Thumb and Two-finger Arpeggio
Dwudźwięki na odległych strunach / Dyads on Distant String
Trójdźwięki na sąsiednich strunach / Three-note Chords on Neighbouring Strings
Trójdźwięki na odległych strunach / Three-note Chords on Distant Strings
Arpeggio kciukiem i trzema palcami / Thumb and Three-finger Arpegio
Czterodźwięki / Four-note Chords
Melodia apoyando w górnym głosie / Apoyando Melody in Upper Part
Część 4 / Part 4; 30 Łatwych utworów / 30 Easy Pieces
Mały słowniczek muzyczny / Small Music Dictionary
utwory klasyczne / classical pieces
utwory współczesne / contemporary pieces

Okładka: Leavitt William, A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

cena 198,95 zł.


nuty.pl

Leavitt William
A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

polski Wspóczesna szkoła na gitarę - części 1,2,3 - całość
angielski A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete


Ilość stron:432
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Feist Jonathan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076172
Produkty podobne:Leavitt William - A Modern Method For Guitar - Volume 2
Leavitt William - A Modern Method For Guitar, Volume 1
Leavitt William - Méthode Moderne De Guitare: Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition) - Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition), Volume 1

Trzy częściowa szkoła gry na gitarze Williama Leavitta, zebrana została w jednej publikacji. Jest ona wykorzystywana do nauki gry na gitarze w prestiżowym Berklee College of Musik. Część pierwsza zajmuje się harmonią, melodyką, akompaniamentem a także podstawowymi technikami (np. arpeggio). W części drugiej wprowadzone zostają zagadnienia interwałów, przewrotów akordów, improwizacji, gitary rytmicznej i gry w duecie. Część trzecia pogłębia wiedzę zdobytą wcześniej.

Now guitarists can have all three volumes of this classic guitar method in one convenient book! Created by popular demand, this new edition of the method used as the basic text for the renowned Berklee College of Music guitar program is a complete compilation of the original Volumes 1, 2, and 3. Innovative solos, duets and exercises progressively teach melody, harmony and rhythm. Perfect for the serious guitar student and instructor alike.

Lista utworów:
Lullaby [Brahms, Johannes]
Merrily We Roll Along
White Coral Bells
Old Macdonald Had A Farm
The Cobra [Leavitt, William]
The Pebble [Leavitt, William]
Two-part Invention (No.13) [Bach, Johann Sebastian]
My Old Kentucky Home [Foster, Stephen]
Long, Long Ago
The Waltz [Leavitt, William]
Andante (Symphony No.94 'The Surprise') [Haydn, Franz Joseph]
Home On The Range
Rock Candy [Leavitt, William]
An Ancient Rock [Leavitt, William]
Accidentally [Leavitt, William]
Another Waltz [Leavitt, William]
Big Ben [Leavitt, William]
Duet For Dot [Leavitt, William]
Duet For Two [Leavitt, William]
Frere Jacques
Giant Steps [Leavitt, William]
America, The Beautiful

Spis treści:

Book 1
Section I
Tuning, the staff, clef sign, common note values
Notes in the first position
Sea to sea (duet)
Note and chord review (upper register)
One, two, three, four (duet)
Rhythm accompaniment
Review (lower register)
Imitation duet
Sharps and flats
Here we go again (duet)
Rhythm accompaniment (bass notes and chords)
Eight notes - counting and picking
Etude no. 1 (duet)
Rests, tied notes, dotted notes
Etude no. 2 (duet)
First solo
Rhythm accompaniment (chord diagrams explained)
Second solo
Etude no. 3 (duet)
Picking etude no. 1 (Right hand development)
Etude
Two, two (duet)
Key of G Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Sixteenth notes
Duet in G
Picking etude no. 2
Another duet in G
Key of F Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams and grand barre)
Duet in F
The triplet
Waltz in F (solo)
Key of of A Minor (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Pretty pickin' (duet)
Dotted eight and sixteenth notes
Key of E minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Take your pick (duet)
Rhythm accompaniment (movable chord forms)
Chromatic scale (first position)
Speed studies
Key of D Minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Endurance etude (Picking etude no. 3)
Key of B flat (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Duet in B flat
Reverse alternate picking study
Key of D Major (scale in first position)
Duet in D
Rhythm accompaniment
Key of E flat Major (scale in first position)
Movable chord forms
Chord simplification and substitution chart
Picking - a different technique
Dynamic etude no. 4 (duet)
Key of A major (first position)
Duet in A
Duet in E flat
Section 2
Position playing
Major scales (C Major, fingering type 1, second position)
Chord etude no. 1
Etude no. 5 (duet)
Reading studies (C Major, fingering type 1, second position)
Ballad (duet)
Movable chord forms
Chord forms (derivative fingerings)
Rhythm accompaniment - right hand technique
Picking etude no. 4
F Major scale (Fingering type 1A, second position)
Chord forms
Chord etude no. 2
Another duet in F
Reading studies (F Major, fingering type 1A, second position)
Play it pretty (duet)
Chord forms
Triplet study
Speed study - fingering type 1
Speed study - fingering type 1A
G Major scale (fingering type 2, second position)
Dottef eight and sixteenth study
Waltz for two (duet)
Chord forms
Reading studies (G Major, fingering type 2, second position)
Blues in G (duet - muffled effect)
Chord etude no. 3
Rhythm accompaniment - right hand technique (basic latin beat)
Picking etude no. 5
Short and sweet (duet)
D Major scale (fingering type 3, second position)
Chord forms
Melodic rhythm study no. 1 (syncopation)
Chord etude no. 4
Staccato, legato
Reading studies (D Major, fingering type 3)
Dee-oo-ett (duet)
Chord forms
Speed study - fingering type 2
Speed study - fingering type 3
A major scale (fingering type 4, second position)
Chord etude no. 5
Reading studies (A Major, fingering type 4, second position)
Tres sharp (duet)
Sixteenth note study
Chord forms
Speed study - fingering type 4, second position
Chord forms
Second position review
Chord forms Quarter note triplets
Major scales in third position (B flat, E flat, A flat, D flat)
Third position review
Chord forms
Major scales in first position (A flad, D flat)
First position review
Major scales in fourth position (G, D, A, E)
Chord forms
Fourth position review
Chord forms
Author's notes
Index
Book 2
Section 1
Four basic major scale fingering patterns (explanation)
C Major Scale - Ascending - 5 Positions
C Major Scale - Descending - 5 Positions
"Getting Up There" (Duet)
"Chord Etude No. 6" (Solo)
Melodic Rhythm Study No. 2
Triads (3 Note C Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
F Major Scale - Ascending - 5 Positions
F Major Scale - Descending - 5 Positions
"Another Waltz for Two" (Duet)
Chord Forms and Speed Study
Triads (F Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
Rhythm Guitar - The Right Hand (4/4 and 2 beat)
"Chord Etude No. 7" (solo)
G Major Scale - Ascending - 5 Positions
G Major Scale - Descending - 5 Positions
"Sea - See - Si" (Duet)
Chord Forms
Triads (G Chords) and Finger Stretching Exercises
D Major Scale - Ascending - 5 Positions
D Major Scale - Descending - 5 Positions
"Melodic Rhythm Study No. 3" (Duet)
Intervals
Triads (D Chords... across and up the fingerboard)
A Major Scale - Ascending - 5 Positions
A Major Scale - Descending - 5 Positions
"Chord Etude No. 8" (Solo)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Rock Style Ballad)
Chord Forms
"Tranquility" (Duet)
Triads (A Chords...across and up the fingerboard)
B Major Scale - Ascending - 5 Positions
B Major Scale - Descending - 5 Positions
"Waltz in B" (Duet)
Melodic Rhythm Study No. 4 (6/8) and Finger Stretching Exercises
Triads (B Chords...across and up the fingerboard)
Pentatonic Scales
Tremolo Study
E Major Scale - Asending - 5 Positions
E Major Scale - Descending - 5 Positions
Chord Forms
Major Scale Review - Positions II, III, V
Major Scale Construction (Explanation)
Triads (Eb Chords...across and up the fingerboard)
Theory Diatonic Triads in Major Keys (Explanation)
Diatonic Triads - Key of G Maj.
Diatonic Triads - Key of F Maj.
Diatonic Triads - Key of B Maj.
Diatonic Triads - Key of Es Maj.
5th Positions Study" (Duet)
Major Triads Exercises (up the fingerboard - all strings)
Minor Triads Exercise (up the fingerboard - all strings)
Section 2
One Octave Arpeggios - Triads (In G) and "Glissando" (Expl.)
Real Melodic (Or Jazz) Minor Scale (Expl.)
C Real Melodic Minor - 5 Positions
Rhythm Guitar - The Right Hand (Shuffle Rhythm)
Speed Study
Chord Forms
"Melodic Rhythm Study No. 5" (Duet)
One Octave Arpeggios - Triads (in D and C)
Chord Forms and "Slur" (Expl.)
"Trill"
Theory - Diatonic 7th Chords in Major Keys (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In G)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In C)
G Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Maj. Triad from the Root
"Chord Etude No. 9" (Solo)
"The Wanderer" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Waltz)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In F)
Theory - Chord Scale Relationships - Diatonic Str's (Expl)
D Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 3rd in the Bass
Two Octave Arpeggios - G Maj. Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Maj. Triad from the 5th
Rhythm Guitar - The right hand (Jazz Waltz)
"Interved Mordent" and "Mordent" (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In B)
A Real melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Minor Triad from the Root
"Appogiatura" and "Turn" or "Grupeto" (Expl.)
"Melodic Rhythm Study" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Cha Cha and Beguine)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In Es)
Theory - Chord Scale Relationships (Non-Diat. Min. 7 and Maj.)
7th position study" (Duet)
"Solo in G"
B Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 7th in the Bass
"Chord Etude No. 11" (Solo)
Two Octave Arpeggios - G Minor Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Minor Triad from the 5th
Key Signatures (Explanation)
Theory - Chord to chord motion (A Brief Discussion)
Chromatic Scale
Es Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms and "Chord Etude No. 12" (Solo)
Speed Study
Two Octave Arpeggios - C Diminished Triad from the Root
G Dim. Triad from the 3rd, D Dim. Triad from the Root
"Melodic Rhythm Study No. 7" (Duet)
Whole Tone Scales
Rhythm Guitar - The Right Hand (Bossa Nova)
Two Octave Arpeggios - B, Fis and D Augmented Triads
Chord Scale Relationships (Theory) - Non - Diatonic
Minor 6th and (unaletered) Dom.7 chords
"Solo in D"
Index
Book 3
Evolution of Twelve Major Scale Fingering Patterns
A Refined Definition of Position
Speed Study
Solo in Bb
Rhythm Guitar – The right hanad (rhumba)
Explanation of voices in chords
Triad Stuides
Adjacent Strings
Major Scales – Position II
Principal Real Melodic Minor Scales – Position II
Triad studies – chords in G major
Arpegios – Three note chords -major triads
Arpegios – Three note chords -minor triads
About chord symbols
Reference chart for major sscale gingering types
Major scales – poisition III
Melodic rhythm study No. 8 (duet)
About Practising
Triad Studies – chords in F Major
Technical study
About chord construction
Major scales – position IV
Principal Real Melodic Minor Scales – Position IV
Chord construction – four part harmony
Arpeggios
Rhythm Guitar – The right hanad (Tango, Merengue)
C major scale (12 position)
Natural minor scale
Modes – A brief discussion
Harmonic minor scales
A harmonic minor (nine position)
A minor etude (solo)
Melodization of triads
Recognition of melodic degrees- Altered 5 and #4
About chord voicind
Arpeggios – four note F chords
Arpeggios – four note G chords
Chord scale relationships
Major scales position V
Principal Real Melodic Minor Scales – Position V
Chord construction – three note voicings
Melodization of tonic major triads
Melodization of tonic and subdominant minor chords
Diminished scale in position
Chord construction
Recognition of melodic degrees- Dominant 7 chords
Speed study
Arpeggios – Four note Bb chords
Arpeggios – Four note D chords
Melodic rythm study no 9 (duet)
Rhythm Guitar – The right hanad (Mambo, bolero, conga)
Legato Staccato
F Major scale
D harmonic minor (nine positions)
Etude in D minor (solo)
Melodic Embellishment – The Appogiatura
Rhythm Guitar – The right hanad (5/4 swing)
About altered chords and chord degrees
Arpeggios – four note Eb Chords
Arpeggios – four note A chords
Chord construction
Melodization of I Minor chords with harmonic minor scale
Arpeggio studies
Melodic rhytmic study no. 10 (duet)
Major scales – Position VII
Chords (three notes) melodization of diminished triads
Chords (three notes) melodization of augmented triads
Arpeggios – four note Db chords
Arpeggios – Four note B chords
Rhythm Guitar – The right hanad (Samba)
Polka -dot (polka duet)
Major Scales – Position VIII
Chords (three notes) melodization of tonic major chords
Melodization of minor 7 chords as Vim7
Subdominant major chords
Minor 7 chords
Arpeggios – Four note F# chords
Arpeggios – Four note Gb chords
Arpeggios – Four note C# chords
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords – open voicings – all inversions
B major scale (Twelve positions)
G harmonic minr (Nine positions)
Etude in G Minor (solo)
Arpeggios – Diminished chords (spelling most used)
Arpeggios – Dominant 7(b5)
Theory: Diatonic 7 Chords – Harmonic Minor (Including Diatonic Substitutions)
Arpeggio and scale study
Cords Melodization of subdominant minor 6 chords
Major scales – position X
Principal Real Melodic Minor Scales – Position X
Chords (Three note voicings) Major 6 and 7 chords – close and open voicings
Chord construction – five part harmony
Five note arpeggios
Daydreams duet
Five note arpeggios
D major scale
B harmonic minor
B minor etude (solo_
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
About chord progression (cycle 5)
Theory: Interchangeable chord structure
Rhythm Guitar – The right hanad (Joropo, Nanigo)
Arpeggio study – seventhchords
Chords (Three note voicings) melodization of Minor 7 chords as IIIm7
Five note arpeggios
Chords (Three note voicings) minor 7 and minor 6 chords – close and open voicings
Iim7-V7I chord study
Chord-scale relationships – special alterations on dominant 7 chords
Pretty please (duet)
Five-note arpeggios
Harmonization of a melody – from a lead sheet with chords indicated
Eb Major Scale (Twleve positions)
C Harmonic minor (nine positions)
Etude in C minor (solo)
Chord scale relationships – major chords, minor 7 chords
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Five note arpeggios
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Rhythm Guitar – The right hanad (Paso Doble)
Chord study – Minor 7 with 5b in the bass
Chord spelling – five note arpeggios – Minor (maj7/9) and Dominant 7 (b5, b9) chords
A major scale (Twelve positions)
F# Harmonic minor
F# minor etude
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7 (b9) sus4 and dominant 9(b5) chords
Chord (three notes) study in F major and study in F harmonic minor
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7+9 sus4 and dominant 9(b5) chords
Additional fingerings for minor scales
Chord-scale relationship
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the 5th degree
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the root
Chord spelling – five note arpeggios – minor 9(b5) chords
About improvisation
„It's Late” (duet)
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 3rd degree
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 7rd degree
Scale – chord relationship – Major, Harmonic minor, Real minor, Whole tone and diminished scales as related to chords

Okładka: Stachak Tatiana, Gitara pierwsza klasa + CD

cena 66,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Gitara pierwsza klasa + CD

polski Gitara pierwsza klasa + CD
angielski First Class Giutar + CD
niemiecki Gitarre Erster Klasse + CD


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
opisów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083455

Do publikacji dołączona jest płyta, która zawiera 36 kompozycji Tatiany Stachak z podręcznikiem Gitara pierwsza klasa, 12 kompozycji innych autorów z tej samej publikacji, a także trzy kompozycje Tatiany Stachak z publikacji Gitara ekstra klasa oraz Zaproszenie do walca. Wykonawcami utworów są Michał Nagy i Tatiana Stachak.
Podręcznik "Gitara pierwsza klasa" to publikacja dydaktyczna przeznaczona dla początkujących gitarzystów. Podręcznik adresowany jest głównie do najmłodszych dzieci w wieku od 5 do 10 lat. W publikacji tej znalazło się wiele nowatorskich rozwiązań, wśród nich warto wymienić m.in. zastosowanie metody polegającej na graniu w duecie ucznia i nauczyciela oraz wprowadzenie ćwiczeń z elementami improwizacji. Większość utworów zamieszczonych w publikacji to kompozycje autorki, a uzupełnieniem tego materiału jest zbiór klasycznych miniatur oraz trzy niezwykle efektowne kompozycje współczesnego gitarzysty i kompozytora - Marka Pasiecznego. Całości dopełnia szata graficzna publikacji, której głównym elementem jest blisko sto kolorowych ilustracji autorstwa Małgorzaty Flis. Publikacja "Gitara pierwsza klasa" uzyskała bardzo dobre recenzje konsultantów Centrum Edukacji Artystycznej i uznana została za jedną z nielicznych polskich publikacji dydaktycznych, której jakość edytorska i merytoryczna utrzymane są na najwyższym światowym poziomie.


Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku / What You Will Find in this Handbook
Zanim zaczniesz grać, przeczytaj / Read it before You Start Playing
Część 1 / Part 1
Gitara - mój nowy przyjaciel ( pierwsze ćwiczenia na pustych strunach) / Guitar - My New Friend (first exercises on open strings)
Gitara / Giutar
Pozycja gitarzysty; Co jeszcze jest potrzebne do grania na gitarze / Guitar Player's Position; What Do You Need to Play Guitar
Ustawienia prawej ręki; Ustawienie lewej ręki; Oznaczenia palców / Right Hand's Position; Left Hand's Position; Fingerig
Gra na strunach wiolinowych / Playing on Treble Strings
Gra ba strunach basowych / Playing on Bass Strings
Arpeggio
Część 2 / Part 2
Lewa ręka wraca z wakacji (pierwsze dźwieki na gryfie) / Left Hand back from Holiday (first notes on the fingerboard)
dźwięki na trzeciej strunie / notes on the third string
dźwięki na drugiej strunie / notes on the second string
dźwięki na pierwszej strunie / notes on the first string
dźwięki na czwartej strunie / notes on the fouth string
dźwieki na piątej strunie / notes on the fifth string
dżwięki na szóstej strunie / notes on the sixth string
Jak nastroić gitarę / How to Tune the Guitar
Część 3 / Part 3
Mały solista (pierwsze utwory dwugłosowe) / Little Soloist (first two-part compositions)
Melodia w dolnym głosie z akompaniamentem pojedynczej struny / Melody in Lower Part with One-string Accompaniament
Dwudźwięki na sąsiednich strunach / Dyads on Neighbouring Strings
Melodia w dolnym głosie z akompaniamentem dwudźwięków / Melody in Lower Part with Dyad Accompaniament
Dzwudźwieki w górnym głosie z akompaniametem kciuka / Dyads in Upper Part with Thumb Accompaniament
Arpeggio kciukiem i dwoma palcami / Thumb and Two-finger Arpeggio
Dwudźwięki na odległych strunach / Dyads on Distant Strings
Trójdźwięki na sąsiednich strunach / Three-note Chords on Neighbouring Strings
Trójdźwięki na odległych strunach / Three-note Chords on Distant Strings
Arpeggio kciukiem i trzema palcami / Thumb and Three-finger Arpeggio
Czterodźwięki / Four-note Chords
Melodia apoyando w górnym głosie / Apoyando Melody in Upper Part
Część 4 / Part 4
35 Łatwych utworów / 35 Easy Pieces
Mały słowniczek muzyczny / Small Music Dictionary
utwory klasyczne / classical pieces
utwory współczesne / contemporary pieces





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland