•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Ostatni

Dostępne opracowania:

gitara solo (10)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty) (1)
więcej opracowań ...

Ostatni znajdziesz w 11 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Laskowski S., Ostatni Mohikanin

cena 11,95 zł.


nuty.pl

Laskowski S.
Ostatni Mohikanin

polski Ostatni Mohikanin
angielski The Last of the Mohicans


Ilość stron:8
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL004533

Publikacja zawiera utwór "Ostatni Mohikanin" na gitarę klasyczną współczesnego polskiego kompozytora - Sylwestra Laskowskiego. Wydzielić można cztery części utworu: I - Allegretto, II - Allegro (ćwierćnuta = 120), III - Andante (ćwierćnuta = 92), IV - Allegro (ćwierćnuta = 120).


Lista utworów:
Ostatni Mohikanin (Laskowski Sylwester)

Okładka: Marley Bob, The Very Best Of Bob Marley

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Marley Bob
The Very Best Of Bob Marley

angielski The Very Best Of Bob Marley


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061125

Bob Marley przyszedł na świat we wsi Nine Maile nieopodal miasta Saint Anns na Jamajce. Jego ojcem był biały oficer armii brytyjskiej (Marley nigdy go nie poznał), a matka jamajską wieśniaczką. Rodzina przeniosła się do stolicy Jamajki - Kingston, gdzie zamieszkali w dzielnicy slumsów - Trenchtown. Marley znalazł pracę jako spawacz i w tym właśnie czasie założył swój pierwszy zespół. W 1962 roku Marley nagrał w studiu swój pierwszy singel "Judge Not". Pierwsze nagrania Marleya, takie jak "Put It On", "Ten Commandments" oraz "Love and Affection", opowiadały o świecie ulic Trenchtown, o zdesperowanych chuliganach i ulicznikach. W tym czasie zaczął krystalizować się skład Weilersów - grupy, która współtworzyła później sławę Marleya. W lutym 1966 roku Bob Marley poślubił czarnoskórą wokalistkę Ritę Anderson i przeniósł się do Delaware w USA (pracował tam jako kelner, asystent w laboratorium, kierowca wózka widłowego na nocnej zmianie w magazynie oraz monter w fabryce). Zagrożony poborem do wojska i wysłaniem na wojnę do Wietnamu, Bob Marley powrócił na Jamajkę. W kwietniu 1966 roku Jamajkę odwiedził król Etiopii - Hajle Selasie I, który był czczony jako prorok przez rastafarian - członków ruchu religijnego, który łączy tradycje biblijne z elementami wierzeń afrykańskich. Rastafarianizm to nie tylko religia, ale także specyficzny styl życia (np. marihuana uważana jest tu za święte ziele). Marley zaangażował się w ten ruch. Rastafarianie wierzą, że Afrykanie są narodem wybranym. Marley śpiewał właśnie o idei powrotu Afrykanów z ziemi wygnania i wyzysku - Babilonu (czyli świata Zachodu) do ziemi wolności - Afryki. W połowie lat 60 kształtował się nurt, który dziś określany jest jako reggae - szybka, rytmiczna muzyka z wyrazistym rytmem. The Wailers mieli wielki udział w rozpropagowaniu tej muzyki. W 1968 r. Marley ostatni raz obciął włosy. Potem już zawsze nosił długie dredy, fryzurę typową dla rastafarian.
3 grudnia 1976 r. siedmiu napastników z bronią wpadło do domu artysty w Kingston, raniąc Marleya, jego żonę i menedżera Dona Taylora. Po zamachu Marley przeniósł się na Florydę. W 1977 r. stwierdzono u niego nowotwór i usunięto mu palec u nogi, informując media, że odniósł kontuzję podczas gry w piłkę nożną. Latem 1980 r. nowotwór znów dał znać o sobie, gdy artysta zasłabł podczas joggingu w nowojorskim Central Parku. Ostatni koncert Marleya odbył się 23 września 1980 r. w Pittsburgu. Po koncercie muzyk poddany został badaniom lekarskim, które ujawniły raka płuc i żołądka oraz wielki guz w mózgu. Zmarł 11 maja 1981 roku. Pochowano go na Jamajce.
Publikacja zawiera wybrane utwory artysty napisane na gitarę solo.


17 songs arranged for guitar with authentic chords in their original keys from this reggae master: I Shot the Sheriff • Jamming • No Woman No Cry • One Love • Redemption Song • Stir It Up • and more.


Lista utworów:
Buffalo Soldier (Bob Marley)
Concrete Jungle (Bob Marley)
Could You Be Loved (Bob Marley and The Wailers)
Easy Skanking (Bob Marley)
Get Up Stand Up (Bob Marley)
I Shot The Sheriff (Bob Marley, Eric Clapton, Warren G)
I'm Hurting Inside (Bob Marley)
Jamming (Bob Marley)
Lively Up Yourself (Bob Marley)
No Woman No Cry (Bob Marley)
Redemption Song (Bob Marley)
Roots, Rock, Reggae (Bob Marley)
So Much Trouble In The World (Bob Marley)
Sun Is Shining (Bob Marley)

Okładka: Pisador Diego, Villanesca (Pujol 1013)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Pisador Diego
Villanesca (Pujol 1013)

włoski Villanelle (Pujol 1013)
francuski Villanesca (Pujol 1013)


Ilość stron:4
Format:245 x 315
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063761

Diego Pisador (ok.1509–1557) to hiszpański muzyk grający na vihueli. Początkowo vihuela była cztero lub pięciostrunową gitarą. W ostatecznej wersji była to gitara z sześcioma podwójnymi strunami z jelit. Była ona ok. 4 cale dłuższa od dzisiejszej gitary. Na gryfie było dwanaście progów. Ostatnia znana vihuela pochodzi z roku 1700 i reprezentuje końcowy etap rozwoju tego instrumentu. Utwór Diego Pisadora w transkrypcji na współczesną gitarę, której dokonał Emilio Pujol Villarubi (1886 - 1980), hiszpański gitarzysta, ojciec XX wiecznej dydaktyki gitarowej.



Lista utworów:
Villanesca (Pisador Diego)

Okładka: Milan Luis, Pavane VI

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Milan Luis
Pavane VI

polski Pawana 6
angielski Pavane VI


Ilość stron:4
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063778

Utwór renesansowy skomponowany przez Luisa Milana w 1536 roku. Prezentowane wydanie zawiera transkrypcję utworu na gitarę klasyczną. Wymaga on przestrojenia trzeciej struny na dźwięk fis 1. Szesnastowieczne gitary różniły się od współczesnych i zapisywane były systemem tabulaturowym. Vihuela (na jakiej grał Luis Milan) - początkowo była cztero lub pięciostrunową gitarą. W tym samym czasie najpopularniejszym instrumentem wśród arystokracji całej Europy stała się lutnia, gitara Rizzio z Francji i guitarra battente z Włoch. W ostatecznej wersji wihuela była gitarą z sześcioma podwójnymi strunami z jelit. Była ona ok. 4 cale dłuższa od dzisiejszej gitary. Na gryfie było dwanaście progów. Jednym z pierwszych znanych artystów grających na vihueli, był właśnie Luis Milan. Ostatnia znana vihuela pochodzi z roku 1700 i reprezentuje końcowy etap rozwoju tego instrumentu.



Lista utworów:
Pavane VI (Milan Luis)

Okładka: Milan Luis, Pavane V (Pujol 1046)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Milan Luis
Pavane V (Pujol 1046)

polski Pawana V na gitarę solo (Pujol 1046)
francuski Pavane V (Pujol 1046)


Ilość stron:4
Format:225 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Pujol Emilio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063833

Pavane szesnastowiecznego gitarzysty Luisa Milana. Utwór w transkrypcji dokonanej przez Emilio Pujol Villarubi (1886 - 1980), hiszpańskiego gitarzysty, który uważany jest za twórcę XX wiecznej dydaktyki gitarowej. Szesnastowieczne gitary różniły się od współczesnych i zapisywane były systemem tabulaturowym. Vihuela (na jakiej grał Luis Milan) - początkowo była cztero lub pięciostrunową gitarą. W tym samym czasie najpopularniejszym instrumentem wśród arystokracji całej Europy stała się lutnia, gitara Rizzio z Francji i guitarra battente z Włoch. W ostatecznej wersji wihuela była gitarą z sześcioma podwójnymi strunami z jelit. Była ona ok. 4 cale dłuższa od dzisiejszej gitary. Na gryfie było dwanaście progów. Jednym z pierwszych znanych artystów grających na vihueli, był właśnie Luis Milan. Ostatnia znana vihuela pochodzi z roku 1700 i reprezentuje końcowy etap rozwoju tego instrumentu.



Lista utworów:
Pavane (Milan Luis)

Okładka: Vinitsky Alexander, Moja gitara

cena 25 zł.


nuty.pl

Vinitsky Alexander
Moja gitara

polski Moja gitara - Melodie popularne z wariacjami na gitarę


Ilość stron:44
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067208
Produkty podobne:

Zbiór zawiera 23 popularne melodie i piosenki w opracowaniu rosyjskiego gitarzysty i kompozytora Alexandra Vinitskiego na gitarę. Wśród tytułów utworów pojawiają się takie pozycje, jak "Stary niedźwiedź", "Szła dzieweczka", "Sto lat", czy "Zabili hajducy".


Lista utworów:
W ogródeczku byłam
Wczoraj była niedzieliczka
Ostatnia mazur
Taniec kurpiowski
Od buczka do buczka
Jak długo na Wawelu
Pije Kuba do Jakuba
Szła dzieweczka
Zabili hajducy
Antek na harmoni gra
Sto lat
Gwiadka
Krasnoludki
Stary niedźwiedź
Trojak
A nie ta ptaszyna
Sztajerek lwowski
Tańcuj, tańcuj
To i hola
Wyszła dziewczyna
Córki młynarza
Leć głosie po rosie
Żeglarla

Okładka: Nowak Aleksander, Things passed na gitarę

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Nowak Aleksander
Things passed na gitarę

polski Things passed na gitarę
angielski Things passed for Guitar


Ilość stron:12
Format:230 x 300
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077870

Utwór "Things Passed" na gitarę solo, pisany na zamówienie XII Festiwalu "Śląska Jesień Gitarowa" w Tychach 2008, powstawał w Louisville na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy 2007 roku. Podstawową ideą kompozytora było wykreowanie czegoś na kształt muzycznego zbioru chaotycznych skrawków pamięci, z których wykonawca i słuchacz mogliby "wyławiać" małe lub większe fragmenty i skupiać się na nich, inne traktując bardziej pobieżnie, według własnego uznania i upodobania, tak jak ma to miejsce w przypadku wspominania mniej lub bardziej odległych w czasie rzeczy minionych (stąd tytuł). Utwór, jako w zamierzeniu pozycja konkursowa, jest też próbą stworzenia materiału stanowiącego wyzwanie od strony wykonawczej, przy jednoczesnym uniknięciu wejścia w idiom brzmieniowy, charakterystyczny dla tego specyficznego i trudnego instrumentu, jakim jest gitara. "Things Passed" składa się z trzech części, z których pierwsza wykorzystuje przede wszystkim zjawiska natury sonorystycznej, druga skupia się na rytmie i harmonii, zaś trzecia podsumowuje i jednoczy poprzednie.

Things Passed for solo guitar, commisioned by the XII "Silesian Guitar Autumn" Festival in Tychy (Poland) 2008, was written in Louisville during the last few months of the year 2007. The basic idea for the composer was to create a kind of musical collection of chaotic bits of memories, from which the performer, as well as the listener, would pick out smaller or bigger fragments and focus on them, treating the other secondarily, as it often happens while recalling memories of things that are passed (therefore the title). The piece, intended as a part of the guitar competition, is also an attemp to generate the material challenging for the performer, without using the sound idiom, which is characteristic for this specific and difficult instrument. Things Passed consists of three parts, of which the first primarily uses the sonoristic events, the second focuses on the rhythm and harmony, and the last summes up and unites the previous parts.

Lista utworów:
Things Passed (Nowak Aleksander)

Okładka: Bobrowicz Jan Nepomucen, Grandes variations sur un duo de l'opera Don Juan op. 6 for Guitar

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Bobrowicz Jan Nepomucen
Grandes variations sur un duo de l'opera Don Juan op. 6 for Guitar

polski Wielkie wariacje na temat arii z opery Don Juan op. 6 na gitarę
angielski Grandes variations sur un duo de l'opera Don Juan op. 6 for Guitar


Ilość stron:24
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Oberbek B. Jan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078581

Grandes variations op. 6 Jana Nepomucena Bobrowicza na temat arii z "Don Juana" Mozarta to jeden z najpiękniejszych polskich utworów gitarowych XIX wieku. Stawiany jest na równi z granymi na wszystkich estradach świata "Variations brillantes op. 9" Fernando Sora na temat arii z "Czarodziejskiego fletu" Mozarta. Pięknie sztychowany, wydany u Pillera we Lwowie - prawdopodobnie w 1826 roku - jest pierwszym drukowanym dziełem Bobrowicza.
Utwór składa się z tematu i sześciu wirtuozowskich wariacji kontrastujących pod względem nastroju, tempa, wyrazu i estetyki. Pięć z nich napisanych jest w tonacji durowej, tylko przedostatnia w molowej w formie kantyleny. Kończy ją wirtuozowska kadencja, której brak w wydaniu lwowskim. Wariacja szósta - z refleksyjnym muzycznym oddechem - kończy się brawurowym, niezwykle efektownym finałem.
Prezentowana edycja Grandes variations op. 6 jest oparta na 2. wydaniu tego utworu (Breitkopf and Haertel) z 1832 roku.

Bobrowicz's Grandes variations op. 6 on a theme from Mozart's Don Juan aria is one of the most beautiful Polish works for guitar of the 19th century. It maches Fernando Sor's Variations brillantes op. 9 from Mozart's The Magic Flute, played on stages worldwide. Beautifully engraved, published at Piller's in lvov presumably in 1826, it is Bobrowicz's first printed work.
The piece contains a theme and six virtuoso variations contrasted in mood, tempo, expression and aesthetics. Five of them are written in the major scale, only the penultimate in the minor scale and cantilena form. It ends in a virtuoso cadenza missing in the Lvovian edition. The sixth variation - with meditative musical breathing - ends in a bravura, extraordinarily impressive finale.
The publication of Grandes variations op. 6 is based on the 19th century edition by Breitkopf and Haertel dated 1982.

Lista utworów:
Grandes variations sur un duo de l'opera Don Juan op. 6 (Bobrowicz Jan Nepomucen)

Okładka: Lutosławski Witold, 12 melodii ludowych w transkrypcji na gitarę

cena 29,9 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
12 melodii ludowych w transkrypcji na gitarę

polski 12 melodii ludowych w transkrypcji na gitarę
angielski Twelve Folk Melodies Transcription for Guitar


Ilość stron:20
Format:235 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081074

"12 Melodii ludowych” na fortepian zostało skomponowanych przez Witolda Lutosławskiego w 1945 roku na zamówienie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Miniatury te oparte są na melodiach ludowych, pochodzących z różnych regionów Polski. Nasuwa się skojarzenie z utworami Miguela Llobeta, który w swoich kompozycjach gitarowych wykorzystywał katalońskie piosenki ludowe.
Przed kilkunastu laty angielski gitarzysta Julian Bream dokonał transkrypcji " melodii” i prawdopodobnie skonsultował swoje opracowanie z kompozytorem przed ich publicznym wykonaniem. Aranżacje te nie zostały jednak wydane.
Część moich opracowań „Melodii” powstało wiele lat temu, pozostałe - w ostatnich czasach. Niektóre miniatury przetransponowałem do innych niż oryginalne tonacji, wprowadziłem też kilka zmian, aby transkrypcje były wygodniejsze dla gitarzystów. Różnice te nie zmieniają jednak w żaden sposób zamysłu i intencji kompozytora


Lista utworów:
Ach, mój Jasieńko
Hej, od Krakowa jadę
Jest drożyna, jest
Pastereczka
Na jabłoni jabłko wisi
Od Sieradza płynie rzeka
Panie Michale
W polu lipeńka
Zalotny
Gąsior
Rektor

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na gitarę

cena 40 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na gitarę

polski Słynne transkrypcje na gitarę


Ilość stron:44
Format:230 x 300
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082853

Zbiorem „Słynne transkrypcje” pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.


Lista utworów:
Polonez B-dur posth. - (transkr. w A-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Mazurek E-dur - (transkr. w D-dur J.N.Bobrowicz) op. 6 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 7 nr 5 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (trnskr. J.Oberbek) op. 17 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Mazurek D-dur - (transkr. W.Jacobs) op. 33 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek C-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 56 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek a-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 67 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Mazurek a-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 68 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek F-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 68 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Preludium e-moll - (transkr. J.Oberbek) op. 28 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Preludium h-moll - (transkr. w gis-moll F.Tárrega) op. 28 nr 6 (Chopin Fryderyk)
Preludium A-dur - (transkr. w D-dur J. Oberbek) op. 28 nr 7 (Chopin Fryderyk)
Preludium H-dur - (trankr. w e-dur F. Tárrega) op. 28 nr 11 (Chopin Fryderyk)
Preludium es-moll - (trankr. w e-moll J.Oberbek) op. 28 nr 14 (Chopin Fryderyk)
Preludium Des-dur - (transkr. w A-dur F.Tárrega) op. 28 nr 15 (Chopin Fryderyk)
Preludium c-moll - (transkr. w cis-moll J.Oberbek) op. 28 nr 20 (Chopin Fryderyk)
Grande valse brillante a-moll - (transkr. w e-moll F.Tárrega) op. 34 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Walc As-dur - (transkr. J.Oberbek) op. 69 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Walc a-moll op.posth. (transkr. J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Walc Es-dur posth. (transkr. w E-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Largo Es-dur podth. (transkr. w D-dur J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Fuille d'Album posth. (transkr. J.Oberbek) (Chopin Fryderyk)
Życzenie - (transkr. J.Oberbek) op. 74 nr 1 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Mroński Stanisław, BarBaKan 3 utwory na gitarę

cena 14,95 zł.


nuty.pl

Mroński Stanisław
BarBaKan 3 utwory na gitarę

polski BarBaKan 3 utwory na gitarę
angielski BarBaKan Three Pieces for Guitar


Ilość stron:4
Format:300 x 220
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083544

Ostatnia kompozycja gitarowa znanego i cenionego w Polsce kompozytora i gitarzysty składająca się z trzech części: Barkaroli, Ballady i Kanonu. Utwory współczesne utrzymane w rytmie barkaroli, ballady i kanonu, przeznaczone są dla wprawnych instrumentalistów.


Lista utworów:
Barkarola
Ballada
Kanon





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland