•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Ja Cię mam

Dostępne opracowania:

gitara solo (5)
więcej opracowań ...

Ja Cię mam znajdziesz w 5 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Archuleta Michael, Mariachi Method For Guitar

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Archuleta Michael
Mariachi Method For Guitar

polski Szkoła gry na gitarze w stylu Mariachi
angielski Mariachi Method For Guitar


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:biografii: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064855

Szkoła gry na gitarze w stylu mariachi. Podręcznik uczy gry akordowej na gitarze. Mariachi to meksykańscy muzycy, grający muzykę etniczną na instrumentach takich jak trąbka, bębny, skrzypce i właśnie gitara. Książka uczy podstaw harmonii, rytmu, technik gitarowych. Zawiera wiele przykładów i piosenki takie jak słynna La Bamba. Na dwóch płytach CD zamieszczono nagrania przykładów i piosenek oraz akompaniamenty. Na końcu publikacji można znaleźć wkładkę na papierze kredowym z diagramami akordowymi.


The Mariachi Method Book transforms the traditional verbal teaching of this time-honored genre into a written text. This book is especially designed to teach the beginning player the fundamentals of Mariachi guitar. It contains lessons that introduce the primary chords, followed by easy exercises, new rhythm patterns and great songs to put your new Mariachi knowledge to use. The two accompanying CDs provide a teaching soundtrack to guide you through the exercises, rhythms and songs.


Spis treści:

CD acknowledgments and instruction
CD study exercise index
Biography of author
Biography of consultant
Foreword
Statement of goals
Preliminary lessons
Type of guitar
How to hold your guitar
How to hold your pick
Strumming technique
Tuning your guitar
Pitch pipe tuning
How to read a chord and hand numbering position diagram
Understanding musical notes
Mariachi terms of three primary chords
Study of basic chords
Basic G7/Sol7
Basic G/Sol
Study of primary chords
Chord C/Do
Review of finger placement techniques
Chord G7/Sol7
Chord F/Fa
Summary of key of C/Do
Mariachi rhythm 3/4 time
Song "Cielito Lindo"
Key of G/Sol
"Song de colores"
Key of D/Re
Mariachi rhythm 2/4 time
Song "La raza feliz"
Key of A/La
Song "las mananitas"
Key of E/Mi
Song "Ay jalisco"
Study of minor chords
Key of A Minor/La Menor
Song "La Llorona"
Key of E Minor/Mi Menor
Song "Yo me recuerdo"
Circle chords
Key of C/Do
Song "Siempre"
Circle chords key of G/Sol
Song "Baby sweet baby"
La bamba, son jaliscience rhythm studies
Song "La bamba"
Song "La gutarra alegre"
Study for solo duet and trio accompaniment
Tabulature instruction
Tabulature exercise
Tabulature chart fo all keys
Tabulature chart continue
Author's final note
Chord charts all keys

Okładka: Leavitt William, A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

cena 198,95 zł.


nuty.pl

Leavitt William
A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete

polski Wspóczesna szkoła na gitarę - części 1,2,3 - całość
angielski A Modern Method For Guitar - Volumes 1, 2, 3 Complete


Ilość stron:432
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Feist Jonathan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076172
Produkty podobne:Leavitt William - A Modern Method For Guitar - Volume 2
Leavitt William - A Modern Method For Guitar, Volume 1
Leavitt William - Méthode Moderne De Guitare: Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition) - Volume 1
Leavitt William - Modern Method For Guitar (Spanish Edition), Volume 1

Trzy częściowa szkoła gry na gitarze Williama Leavitta, zebrana została w jednej publikacji. Jest ona wykorzystywana do nauki gry na gitarze w prestiżowym Berklee College of Musik. Część pierwsza zajmuje się harmonią, melodyką, akompaniamentem a także podstawowymi technikami (np. arpeggio). W części drugiej wprowadzone zostają zagadnienia interwałów, przewrotów akordów, improwizacji, gitary rytmicznej i gry w duecie. Część trzecia pogłębia wiedzę zdobytą wcześniej.

Now guitarists can have all three volumes of this classic guitar method in one convenient book! Created by popular demand, this new edition of the method used as the basic text for the renowned Berklee College of Music guitar program is a complete compilation of the original Volumes 1, 2, and 3. Innovative solos, duets and exercises progressively teach melody, harmony and rhythm. Perfect for the serious guitar student and instructor alike.

Lista utworów:
Lullaby [Brahms, Johannes]
Merrily We Roll Along
White Coral Bells
Old Macdonald Had A Farm
The Cobra [Leavitt, William]
The Pebble [Leavitt, William]
Two-part Invention (No.13) [Bach, Johann Sebastian]
My Old Kentucky Home [Foster, Stephen]
Long, Long Ago
The Waltz [Leavitt, William]
Andante (Symphony No.94 'The Surprise') [Haydn, Franz Joseph]
Home On The Range
Rock Candy [Leavitt, William]
An Ancient Rock [Leavitt, William]
Accidentally [Leavitt, William]
Another Waltz [Leavitt, William]
Big Ben [Leavitt, William]
Duet For Dot [Leavitt, William]
Duet For Two [Leavitt, William]
Frere Jacques
Giant Steps [Leavitt, William]
America, The Beautiful

Spis treści:

Book 1
Section I
Tuning, the staff, clef sign, common note values
Notes in the first position
Sea to sea (duet)
Note and chord review (upper register)
One, two, three, four (duet)
Rhythm accompaniment
Review (lower register)
Imitation duet
Sharps and flats
Here we go again (duet)
Rhythm accompaniment (bass notes and chords)
Eight notes - counting and picking
Etude no. 1 (duet)
Rests, tied notes, dotted notes
Etude no. 2 (duet)
First solo
Rhythm accompaniment (chord diagrams explained)
Second solo
Etude no. 3 (duet)
Picking etude no. 1 (Right hand development)
Etude
Two, two (duet)
Key of G Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Sixteenth notes
Duet in G
Picking etude no. 2
Another duet in G
Key of F Major (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams and grand barre)
Duet in F
The triplet
Waltz in F (solo)
Key of of A Minor (first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Pretty pickin' (duet)
Dotted eight and sixteenth notes
Key of E minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment (chord diagrams)
Take your pick (duet)
Rhythm accompaniment (movable chord forms)
Chromatic scale (first position)
Speed studies
Key of D Minor (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Endurance etude (Picking etude no. 3)
Key of B flat (scales in first position)
Rhythm accompaniment
Duet in B flat
Reverse alternate picking study
Key of D Major (scale in first position)
Duet in D
Rhythm accompaniment
Key of E flat Major (scale in first position)
Movable chord forms
Chord simplification and substitution chart
Picking - a different technique
Dynamic etude no. 4 (duet)
Key of A major (first position)
Duet in A
Duet in E flat
Section 2
Position playing
Major scales (C Major, fingering type 1, second position)
Chord etude no. 1
Etude no. 5 (duet)
Reading studies (C Major, fingering type 1, second position)
Ballad (duet)
Movable chord forms
Chord forms (derivative fingerings)
Rhythm accompaniment - right hand technique
Picking etude no. 4
F Major scale (Fingering type 1A, second position)
Chord forms
Chord etude no. 2
Another duet in F
Reading studies (F Major, fingering type 1A, second position)
Play it pretty (duet)
Chord forms
Triplet study
Speed study - fingering type 1
Speed study - fingering type 1A
G Major scale (fingering type 2, second position)
Dottef eight and sixteenth study
Waltz for two (duet)
Chord forms
Reading studies (G Major, fingering type 2, second position)
Blues in G (duet - muffled effect)
Chord etude no. 3
Rhythm accompaniment - right hand technique (basic latin beat)
Picking etude no. 5
Short and sweet (duet)
D Major scale (fingering type 3, second position)
Chord forms
Melodic rhythm study no. 1 (syncopation)
Chord etude no. 4
Staccato, legato
Reading studies (D Major, fingering type 3)
Dee-oo-ett (duet)
Chord forms
Speed study - fingering type 2
Speed study - fingering type 3
A major scale (fingering type 4, second position)
Chord etude no. 5
Reading studies (A Major, fingering type 4, second position)
Tres sharp (duet)
Sixteenth note study
Chord forms
Speed study - fingering type 4, second position
Chord forms
Second position review
Chord forms Quarter note triplets
Major scales in third position (B flat, E flat, A flat, D flat)
Third position review
Chord forms
Major scales in first position (A flad, D flat)
First position review
Major scales in fourth position (G, D, A, E)
Chord forms
Fourth position review
Chord forms
Author's notes
Index
Book 2
Section 1
Four basic major scale fingering patterns (explanation)
C Major Scale - Ascending - 5 Positions
C Major Scale - Descending - 5 Positions
"Getting Up There" (Duet)
"Chord Etude No. 6" (Solo)
Melodic Rhythm Study No. 2
Triads (3 Note C Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
F Major Scale - Ascending - 5 Positions
F Major Scale - Descending - 5 Positions
"Another Waltz for Two" (Duet)
Chord Forms and Speed Study
Triads (F Chords Maj. Min. Dim. Aug.)
Rhythm Guitar - The Right Hand (4/4 and 2 beat)
"Chord Etude No. 7" (solo)
G Major Scale - Ascending - 5 Positions
G Major Scale - Descending - 5 Positions
"Sea - See - Si" (Duet)
Chord Forms
Triads (G Chords) and Finger Stretching Exercises
D Major Scale - Ascending - 5 Positions
D Major Scale - Descending - 5 Positions
"Melodic Rhythm Study No. 3" (Duet)
Intervals
Triads (D Chords... across and up the fingerboard)
A Major Scale - Ascending - 5 Positions
A Major Scale - Descending - 5 Positions
"Chord Etude No. 8" (Solo)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Rock Style Ballad)
Chord Forms
"Tranquility" (Duet)
Triads (A Chords...across and up the fingerboard)
B Major Scale - Ascending - 5 Positions
B Major Scale - Descending - 5 Positions
"Waltz in B" (Duet)
Melodic Rhythm Study No. 4 (6/8) and Finger Stretching Exercises
Triads (B Chords...across and up the fingerboard)
Pentatonic Scales
Tremolo Study
E Major Scale - Asending - 5 Positions
E Major Scale - Descending - 5 Positions
Chord Forms
Major Scale Review - Positions II, III, V
Major Scale Construction (Explanation)
Triads (Eb Chords...across and up the fingerboard)
Theory Diatonic Triads in Major Keys (Explanation)
Diatonic Triads - Key of G Maj.
Diatonic Triads - Key of F Maj.
Diatonic Triads - Key of B Maj.
Diatonic Triads - Key of Es Maj.
5th Positions Study" (Duet)
Major Triads Exercises (up the fingerboard - all strings)
Minor Triads Exercise (up the fingerboard - all strings)
Section 2
One Octave Arpeggios - Triads (In G) and "Glissando" (Expl.)
Real Melodic (Or Jazz) Minor Scale (Expl.)
C Real Melodic Minor - 5 Positions
Rhythm Guitar - The Right Hand (Shuffle Rhythm)
Speed Study
Chord Forms
"Melodic Rhythm Study No. 5" (Duet)
One Octave Arpeggios - Triads (in D and C)
Chord Forms and "Slur" (Expl.)
"Trill"
Theory - Diatonic 7th Chords in Major Keys (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In G)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In C)
G Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Maj. Triad from the Root
"Chord Etude No. 9" (Solo)
"The Wanderer" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Waltz)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In F)
Theory - Chord Scale Relationships - Diatonic Str's (Expl)
D Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 3rd in the Bass
Two Octave Arpeggios - G Maj. Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Maj. Triad from the 5th
Rhythm Guitar - The right hand (Jazz Waltz)
"Interved Mordent" and "Mordent" (Expl.)
Arpeggios - Diatonic Seventh (In B)
A Real melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms
Two Octave Arpeggios - C Minor Triad from the Root
"Appogiatura" and "Turn" or "Grupeto" (Expl.)
"Melodic Rhythm Study" (Duet)
Rhythm Guitar - The Right Hand (Cha Cha and Beguine)
Arpeggios - Diatonic Sevenths (In Es)
Theory - Chord Scale Relationships (Non-Diat. Min. 7 and Maj.)
7th position study" (Duet)
"Solo in G"
B Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms - 7th in the Bass
"Chord Etude No. 11" (Solo)
Two Octave Arpeggios - G Minor Triad from the 3rd
Two Octave Arpeggios - F Minor Triad from the 5th
Key Signatures (Explanation)
Theory - Chord to chord motion (A Brief Discussion)
Chromatic Scale
Es Real Melodic Minor - 5 Positions
Chord Forms and "Chord Etude No. 12" (Solo)
Speed Study
Two Octave Arpeggios - C Diminished Triad from the Root
G Dim. Triad from the 3rd, D Dim. Triad from the Root
"Melodic Rhythm Study No. 7" (Duet)
Whole Tone Scales
Rhythm Guitar - The Right Hand (Bossa Nova)
Two Octave Arpeggios - B, Fis and D Augmented Triads
Chord Scale Relationships (Theory) - Non - Diatonic
Minor 6th and (unaletered) Dom.7 chords
"Solo in D"
Index
Book 3
Evolution of Twelve Major Scale Fingering Patterns
A Refined Definition of Position
Speed Study
Solo in Bb
Rhythm Guitar – The right hanad (rhumba)
Explanation of voices in chords
Triad Stuides
Adjacent Strings
Major Scales – Position II
Principal Real Melodic Minor Scales – Position II
Triad studies – chords in G major
Arpegios – Three note chords -major triads
Arpegios – Three note chords -minor triads
About chord symbols
Reference chart for major sscale gingering types
Major scales – poisition III
Melodic rhythm study No. 8 (duet)
About Practising
Triad Studies – chords in F Major
Technical study
About chord construction
Major scales – position IV
Principal Real Melodic Minor Scales – Position IV
Chord construction – four part harmony
Arpeggios
Rhythm Guitar – The right hanad (Tango, Merengue)
C major scale (12 position)
Natural minor scale
Modes – A brief discussion
Harmonic minor scales
A harmonic minor (nine position)
A minor etude (solo)
Melodization of triads
Recognition of melodic degrees- Altered 5 and #4
About chord voicind
Arpeggios – four note F chords
Arpeggios – four note G chords
Chord scale relationships
Major scales position V
Principal Real Melodic Minor Scales – Position V
Chord construction – three note voicings
Melodization of tonic major triads
Melodization of tonic and subdominant minor chords
Diminished scale in position
Chord construction
Recognition of melodic degrees- Dominant 7 chords
Speed study
Arpeggios – Four note Bb chords
Arpeggios – Four note D chords
Melodic rythm study no 9 (duet)
Rhythm Guitar – The right hanad (Mambo, bolero, conga)
Legato Staccato
F Major scale
D harmonic minor (nine positions)
Etude in D minor (solo)
Melodic Embellishment – The Appogiatura
Rhythm Guitar – The right hanad (5/4 swing)
About altered chords and chord degrees
Arpeggios – four note Eb Chords
Arpeggios – four note A chords
Chord construction
Melodization of I Minor chords with harmonic minor scale
Arpeggio studies
Melodic rhytmic study no. 10 (duet)
Major scales – Position VII
Chords (three notes) melodization of diminished triads
Chords (three notes) melodization of augmented triads
Arpeggios – four note Db chords
Arpeggios – Four note B chords
Rhythm Guitar – The right hanad (Samba)
Polka -dot (polka duet)
Major Scales – Position VIII
Chords (three notes) melodization of tonic major chords
Melodization of minor 7 chords as Vim7
Subdominant major chords
Minor 7 chords
Arpeggios – Four note F# chords
Arpeggios – Four note Gb chords
Arpeggios – Four note C# chords
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords – open voicings – all inversions
B major scale (Twelve positions)
G harmonic minr (Nine positions)
Etude in G Minor (solo)
Arpeggios – Diminished chords (spelling most used)
Arpeggios – Dominant 7(b5)
Theory: Diatonic 7 Chords – Harmonic Minor (Including Diatonic Substitutions)
Arpeggio and scale study
Cords Melodization of subdominant minor 6 chords
Major scales – position X
Principal Real Melodic Minor Scales – Position X
Chords (Three note voicings) Major 6 and 7 chords – close and open voicings
Chord construction – five part harmony
Five note arpeggios
Daydreams duet
Five note arpeggios
D major scale
B harmonic minor
B minor etude (solo_
Chords (Three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
About chord progression (cycle 5)
Theory: Interchangeable chord structure
Rhythm Guitar – The right hanad (Joropo, Nanigo)
Arpeggio study – seventhchords
Chords (Three note voicings) melodization of Minor 7 chords as IIIm7
Five note arpeggios
Chords (Three note voicings) minor 7 and minor 6 chords – close and open voicings
Iim7-V7I chord study
Chord-scale relationships – special alterations on dominant 7 chords
Pretty please (duet)
Five-note arpeggios
Harmonization of a melody – from a lead sheet with chords indicated
Eb Major Scale (Twleve positions)
C Harmonic minor (nine positions)
Etude in C minor (solo)
Chord scale relationships – major chords, minor 7 chords
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Five note arpeggios
Chords (three note voicings) Dominant 7 chords chords study with b5 (chromatic approach) in the bass
Rhythm Guitar – The right hanad (Paso Doble)
Chord study – Minor 7 with 5b in the bass
Chord spelling – five note arpeggios – Minor (maj7/9) and Dominant 7 (b5, b9) chords
A major scale (Twelve positions)
F# Harmonic minor
F# minor etude
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7 (b9) sus4 and dominant 9(b5) chords
Chord (three notes) study in F major and study in F harmonic minor
Chord spelling – five note arpeggios – Dominant 7+9 sus4 and dominant 9(b5) chords
Additional fingerings for minor scales
Chord-scale relationship
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the 5th degree
Chords-preparation of four-part open voicings – adding the root
Chord spelling – five note arpeggios – minor 9(b5) chords
About improvisation
„It's Late” (duet)
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 3rd degree
Chords-preparation of four part open voicings – adding the 7rd degree
Scale – chord relationship – Major, Harmonic minor, Real minor, Whole tone and diminished scales as related to chords

Okładka: Drożdżowski Mirosław, Cały rok z gitarą

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Drożdżowski Mirosław
Cały rok z gitarą

polski Cały rok z gitarą


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081554

Niniejszy zbiór przeznaczony jest dla początkujących i średnio zaawansowanych gitarzystów. Zawarłem w nim 22 utwory o zróżnicowanej stylistyce: od radosnych ragtimów, efektownych bluesów, poprzez nastrojowe walce, śpiewne ballady, aż po miniatury utrzymane w stylu latynoamerykańskim. Cechą wspólną tych kompozycji jest melodyjność, klarowna harmonia, przejrzysta faktura, czytelna forma, a także wyrównany stopień trudności. Zastosowane w utworach efekty i techniki gitarowe, tj. rasgueado, pizzicato, flażolety, tremolo, stukanie w pudło, pozwoliły mi uwypuklić bogactwo możliwości kolorystycznych oraz wyrazowych tego instrumentu.

Klamrą spinającą zbiór jest jego tytuł – Cały rok z gitarą. Utwory uporządkowane są w cztery grupy związane z kolejnymi porami roku. Stąd album rozpoczyna kilka miniatur „wiosennych”, następnie pojawiają się utwory w „gorących rytmach lata”, pełne zadumy i nostalgii „jesienne impresje”, a na końcu kompozycje
wywołujące w wyobraźni „zimowe obrazy”.

W większości utworów zamieściłem propozycję aplikatury zarówno prawej jak i lewej ręki, tak by ułatwić wykonawcom korzystanie z publikacji. Sugestie dotyczące opalcowania, dynamiki, agogiki nie wykluczają oczywiście realizacji własnych pomysłów wykonawczych.

Mam nadzieję, że zbiór ten spotka się z życzliwym przyjęciem i, zgodnie z jego tytułem, będzie towarzyszyć gitarzystom przez cały rok.

Specjalne podziękowania kieruję do Tatiany Stachak za pomoc merytoryczną, doping oraz ostateczne dokonanie wyboru utworów do niniejszego albumu.

Mirosław Drożdżowski


Lista utworów:
Wiosenne marzenie (Drożdżowski Mirosław)
Tulipanowy swing (Drożdżowski Mirosław)
Majowa kołysanka (Drożdżowski Mirosław)
Bossa na każdy dzień (Drożdżowski Mirosław)
Gdy kwitną bzy (Drożdżowski Mirosław)
Wakacyjny ragtime (Drożdżowski Mirosław)
W środku lata (Drożdżowski Mirosław)
Tęczowa piosenka (Drożdżowski Mirosław)
Rumba pod palmami (Drożdżowski Mirosław)
Słoneczne country (Drożdżowski Mirosław)
Milonga o zachodzie słońca (Drożdżowski Mirosław)
Jesienna ballada (Drożdżowski Mirosław)
Pierwsze kasztany (Drożdżowski Mirosław)
Deszczowa impresja (Drożdżowski Mirosław)
Blues na któtsze dni (Drożdżowski Mirosław)
Tango złotych liści (Drożdżowski Mirosław)
Listopadowa zaduma (Drożdżowski Mirosław)
Za oknem śnieg (Drożdżowski Mirosław)
Zimowa opowieść (Drożdżowski Mirosław)
Blues przy kominku (Drożdżowski Mirosław)
Mroźne graffiti (Drożdżowski Mirosław)
Ragtime na Nowy Rok (Drożdżowski Mirosław)

Okładka: , Chwyty akordowe na gitarę

cena 46 zł.


nuty.pl

Chwyty akordowe na gitarę

polski Chwyty akordowe na gitarę


Ilość stron:108
Format:200 x 290
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:graficzno-symboliczny zapis muzyczny
Stopień trudności:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083136

W niniejszym opracowaniu znajdziecie diagramy chwytów gitarowych, tj. graficznie przedstawioną część gryfu (chwytni) gitary z zaznaczonymi w określony sposób miejscami naciśnięcia poszczególnych strun, by po ich uderzeniu (szarpnięciu) uzyskać brzmienie akordu.
CHWYTY AKORDOWE NA GITARĘ to ponad 3000 diagramów chwytów gitarowych durowych i mollowych wraz z diagramami klawiszowymi i akordami na pięciolinii przedstawionymi w postaci zasadniczej (bez przewrotu).


cena 42,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Elementarz gitarzysty

polski Elementarz gitarzysty


Ilość stron:96
Format:230 x 295
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084453

Podręcznik przeznaczony jest dla najmłodszych dzieci, rozpoczynających naukę gry na gitarze w wieku 5-6 lat..
Publikacja zawiera:

•blisko 50 duetów dla ucznia i nauczyciela (w tym znane dziecięce piosenki oraz specjalnie skomponowane utwory);
•Utwory z niespodzianką z wykorzystaniem ciekawych efektów gitarowych, tj. stukanie w pudło, tamburo, flażolety, pizzicato;
•ćwiczenia pisemne, czytanki, wierszyki, zagadki, rebusy i gry planszowe;
Materiał podręcznika w całości poświęcony jest zagadnieniu gry na pustych strunach. Elementarz w przyjazny sposób wprowadza też dzieci w świat abstrakcyjnych muzycznych pojęć (np.: pięciolinia, klucz wiolinowym, metrum, nuty i pauzy). Publikacja jest w całości kolorowo ilustrowana. W tekstach i zapisie nutowym zastosowano dużą, wyraźną czcionkę, a orientację w materiale publikacji ułatwiają kolorowe ramki i ikony. Wskazówki metodyczne i akompaniamenty do ćwiczeń zamieszczonych w podręczniku wydane zostały w odrębnej publikacji.
Bohaterami Elementarza są Hania i Grześ, którzy tak jak dzieci uczą sie muzyki.Hania ładnie rysuje, a Grześ uwielbia układać wieże z klocków, ale od kiedy grają na gitarze bardzo lubią razem ćwiczyć i wspólnie rozwiązywać muzyczne zagadki.Od niedawna też czytają książkę "Detektyw Lupka na tropie muzycznych znaków". W "Elementarzu" jest kilka stron z tej książeczki. hania i Grześ mają swoje ulubione zwierzątka: pieska i kotka, które czasem psocą, a czasem pomagają im w nauce. Zapraszamy na spotkanie z gitarą i bohaterami.


Spis treści:

Hania i Grześ idą do szkoły
Moja gitara
Podnóżek i pulpit
Pierwsze ćwiczenia Hani i Grześka
Ile strun ma gitara
Nutka i nuty
Co przypomina nuty
Urodzinowa wycinanka
Urodzinowy prezent
Nazwy strun
Eksperyment Grześka
Jak nazywaja się paluszki
Pomysłowa mama
Piosenki na wszystkich strunach
Małe zmartwienie Grzesia
Co przypomina ćwierćnutę
Zegar w pokoju Hani
Kolorowe ćwierćnuty G,H, E
Kolorowe ćwierćnuty D,A, E
Piesek Grzesia
Kto się boi burzy
Pięciolinia
Nutowy szlaczek Hani
Klucz wiolinowy
Nuta G
Oznaczenia palców
Hania i Grześ uczą się grać ładnym dźwiękiem
Nuta H
Piosenki z nut
Nuta E
Hania i Grześ liczą ćwierćnuty
Pokoiki z nutami - metrum i takt
Utwory na strunach wiolinowych
Pauza
Jak Hania grała pauzy
Rytmiczne zabawy - półnuta
Utwory z niespodzianką
Arpeggio palcami i, m, a
Rytmiczne zabawy - cała nuta
Zabawa jabłkami
Grześ na tropie brakującej nuty
Nowe hobby Hani i Grzesia
Nuta D
Utwory z niespodzianką
Nuta A
Nuta E basowe
Utwory z niespodzianką
Arpeggio palcami p, i, m, a
Ulubione utwory Hani i Grzesia
Radości i smutki Basa I Nutki
Miś Muzykant i nowy podręcznik
Gry - Reguły





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland