•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Nie żal mi

Dostępne opracowania:

2 skrzypiec (1)
3 skrzypce (partytura + głosy) (1)
chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec i basso continuo) (partytura) (1)
głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety B i organy (1)
głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety C i organy (1)
głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy (2)
książka (1)
skrzypce (lub 2 skrzypiec) i fortepian (1)
więcej opracowań ...

Nie żal mi znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Gorczycki Grzegorz Gerwazy, 4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)

cena 21 zł.


nuty.pl

Gorczycki Grzegorz Gerwazy
4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)

polski 4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec i basso continuo) (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Basso Continuo (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: polska, łacińska
Stopień trudności:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kaczorowska-Guńkiewicz Mirosława
Autor wstępu: Kaczorowska-Guńkiewicz Mirosława
Redaktor: Szweykowski Zygmunt Maria
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003303

Gorczycki jest jednym z najwybitniejszych przedstawicieli polskiego baroku w muzyce. Cztery hymny, które zostały zamieszczone w niniejszej publikacji, nie były nigdy za życia kompozytora drukowane. Wykonywano je z kopii rękopiśmiennych. Utwory reprezentują nurt twórczości, w którym krzyżują się założenia artystyczne i środki palestrinowskiego "stile antico" z nowszymi, charakterystycznymi dla "stile moderno". Teksty, na których oparte są cztery hymny należą do zabytków starochrześcijańskiej poezji liturgicznej, tworzonej według zasad wersyfikacji łacińskiej - metrycznej. Obsada wykonawcza utworów jest dokładnie oznaczona - czterogłosowy zespół wokalny w składzie: sopran, alt, tenor i bas, dwoje skrzypiec oraz organy, których partia zapisana była w postaci basu cyfrowanego. Głosy wokalne występują w zwartej grupie, prawie zawsze z towarzyszeniem instrumentów. Źródłem niniejszego wydania są rękopiśmienne partytury, sporządzone przez A. Chybińskiego z poszczególnych głosów pisanych ręką kompozytora. Ponieważ rękopisy, z których korzystał Chybiński, spłonęły w Bibliotece Narodowej podczas II wojny światowej, komentarz rewizyjny odnosi się wyłącznie do kopii, a nie do oryginałów.

Grzegorz Gerwazy Gorczycki, one of the mostoutstanding representatives of Polish Baroque music, came from Upper Silesia. He was born about 1667. The compositions included in the present edition were never printed in his lifetime, but like the rest of his output, were performed from manuscript copies. They reflect the creative trend in which the artistic guiding principles and media of palestrina's "stile antico" cross with newer ones, characteristic of the "stile moderno". The texts of which the compositions now published are based are examples of early Christian liturgical petry composed according to the principales of Latin metrical versification. The form of the works under discussion in characterized by progression in small sections, which is in turn determined by the structure of the lityrgical text and it is realized mainly by way of the motet method of chorale treatment, so popular in German sacred music of seventeen century. In the hymns the scoring is precisely defined - it consists of a four-part vocal ensemble (soprano, alto, tenor and bass), two violins and an organ, whose part was notated in the form of figured bass. The vocal parts form a compact group, nearly always accompanied by instruments. The sources of present edition are the manuscript scores prepared by A. Chybiński from the individual parts written by the composer. Since the manuscripts used by Chybiński were destroyed by fire in the National Library in Warsaw during the Second World War, the Editorial Notes refer exclusively to the copies, and not to the originals.

Lista utworów:
Crudelis Herodes (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Deus Tuorum Militum (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Lesu Corona Virginum (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Tristes Erant Apostoli (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)

Spis treści:

Wstęp
Preface
Vorwort
Teksty i przekłady / Texts and translations
Komentarz rewizyjny
Editorial Notes

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

cena 69 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

Ilość stron:192
Format:170 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056676
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Dyktanda muzyczne Danuty Dobrowolskiej - Maruchy, do kształcenia słuchu, jako pierwsze prezentują fragmenty muzyczne w oryginalnej wersji brzmieniowej, w postaci specjalnie zrealizowanych nagrań. Zyskały sobie dużą popularność wśród pedagogów.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego - Cztery konie we dworze
Melodia ludowa z Mazowsza - Jasio konie poił
J.Francaix - Suita na flet solo , cz.IV Allemande
Łowicka melodia ludowa, Stary kowal młotem wali
Melodia ludowa z Mazowsza, Oj wołki moje wołki
F.Chopin, Mazurek h-moll, op.33 nr 4
Melodia ludowa z Podhala, Tańcujze se tańcuj, karcmarecko tłusta
Melodia ludowa z Podhala, Dana moja, dana, nie pójde za pana
F.Chopin Mazurek b-moll op.24 nr 4
Kazimnierz Serocki, I Symfonia, cz III
Melodia ludowa z Kieleckiego, Idzie kónik drogom
Melodia ludowa z Podhala, Posło dziwce do ogridu trawke ząć
Melodia ludowa z Krakowskiego, Oj, salała, salała, oj rybecka za wodo
G.Ph.Telemann VII Fantazja na skrzypce solo, cz.III
L.Różycki, 3 tańce polskie op. 37
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub samą melodię
F.Poulenc, Air Romantique
L.v Beethoven, Sonata A-dur op. 69 cz.II
F.X.Hammer, Sonata nr 3 na altówkę i b.c., cz III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 130
E.Grieg, Sonata op. 36
G.Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
J. Francaix, Sonatina, cz II, Sarabanda
G.F.Haendel, Sarabanda na altówkę i b.c. ( transkrypcja Sonaty na 2 skrzypiec i b.c.)
F.Chopin, Mazurek h-moll op. 33 nr 4
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz III, Rondo
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2, cz IV
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 68 nr 4
A. Vivaldi, Sonata na wiolonczelę i b.c.
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
G. Faure, Przebudzenie
G. Faure, Przebudzenie
B. Bartok, Mikrokosmos nr 128
A. Vivaldi, Koncert d-moll na fagot i orkiestrę smyczkową, cz I
F. Mendelssohn Bartholdy, Sonata op. 45, cz II
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, II Koncert Es-dur na róg i orkiestrę KV 417, cz I
D. Buxtehude, Sonata D-dur na wiolonczelę i b.c., cz I
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 33 nr 3
A.Caporale, Sonata, cz III
J. Brahms, Sonata op. 120 nr 2, cz II
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.63 nr 3
G. Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 17 nr 3
G.Cassado, Sonata w starym stylu hiszpańskim, cz II
G.Ph. Telemann, Sonata, cz I
F.Paulenc, Cé
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 59 nr 2
G.Ph. Telemann, Sonata g-moll na obój i b.c., cz IV
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
C. Debussy, Sonata, cz I, Prolog
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Walc op. 65 nr 6
S. Prokofiew, Sonata op. 119, cz.II
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Mały pastuszek
G.Ph. Telemann, Sonata F-dur na flet i b.c.
Dyktanda dwugłosowe
L.v Beethoven, Sonata f-moll op.2 nr 1, cz III Trio
F. CHopin, Mazurek a-mollop, 17 nr 4
J.S.Bach, Sonata C-dur na dwoje askrzypiec i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów KV487, nr 9
J.S. Bach, V Suita angielska
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tono
W.A. Mozart, Duet nr 3
J.S. Bach, II Inwencja dwugłosowa
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 1
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz I
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 5 nr 2, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus IV
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz,II
J.Ph. Rameau, Rigaudon
J.Hayd, Trio F-dur, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
J.S. Bach, II Partita c-moll, Sinfonia
M. Dziewulska, Tańce i piosenki mna dwoje skrzypiec nr 2
J.S. Bach, VI Suita francuska, Polonaise
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Bajeczka op. 65 nr 3
J.W. Kaliwoda, Duet op. 116 nr 1 cz.II
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke, nr 2
J.Ph. Rameau, Rigaudon
M. Reger, Christkindlains Wiegenlied
W.A. Mozart, Duet nr 6. cz. III
J.S.Bach, XI inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz" na wiolonczelę i fortepian, Var. I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.50 nr 3
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven,Sonata op. 102 nr 2, cz.III
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jesienko
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa (transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę)
W.A. Mozart, Sonata c-moll, KV 457, cz.I
C.PH.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 4
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op.18, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 58
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec i wiolonczelę i b.c., cz.IV
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 280, cz.III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 106
IV Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa z Kieleckiego, Jest jesień w padole
Melodia ludowa z Lubelskiego, W sini woda, w izbie woda
F. Kuhlau, Duet op. 81 nr 3
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fantazja
Melodia ludowa z Radomskiego, Służył Jasio u pana
Z. Kodaly, Sonata op. 8, cz.II,
Melodia ludowa z Kieleckiego, Pado desc, pado
G.F. Haendel, Sonata na obój i fortepian, cz.II
Melodia ludowa ze Sląska Cieszyńskiego, W tym naszim Istebnym
Melodia ludowa z Kieleckiego, Szła muszka po wodzie
Melodia ludowa z Kieleckiego, Z tamty strony plecionego płotka
G.Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz. II
F. Martin, Ballada na puzon i fortepian
B. Bartók, Mikrokosmos nr 104
Melodia ludowa z Mazowsza, Da i cóz mnie po roli
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Taniec pajaca
A. Dobrowolski, Trio na obój, klarnet i fagot, cz.I
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
C. Debussy, Preludia I, Dziewczę o lnianych włosach
J. Massenet, Elegia op. 10 nr 5
F. Poulenc, Air champetre
F. Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2, cz. III
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 63 nr 3
L. Boccherini, Sonata, cz.II
W.A. Mozart, Adagio h-moll KV 540
K. Stamic, Koncert d-dur na altówkę i orkiestrę op. 1cz II
K. Serocki, Sonatina, cz. I
F. Chopin, Mazurek As-dur, op. 41 nr 4
B. Martinů, I Sonata, cz. II
F. Chopin, Mazurek b-moll, op. 24 nr 4
F. Poulenc, Mais mourir
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
S. Barber, Sonata op. 6, cz. II
C. Debussy, Światło księżyca
B. Martinů, Wariacje na temat Rossiniego, Var.III
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 59 nr 3
A. Caporale, Sonata, cz.II
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr 3
A. Vivaldi, Koncert a-moll na fagot i orkiestrę cz.I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
F. Poulenc, Sonata cz. I
A. Corelli, Sonata na wiolonczelę i b.c., cz.II
S. Prokofiew, Gawot fis-moll, op. 32 nr 3
D. Szostakowicz, Sonata op. 40 cz. II
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 11
Dyktanda dwugłosowe
G.F. Haendel, Sonata na altówkę i b.c.cz.II
J.S. Bach, IV Suita francuska, Gigue
W.A. Mozart, Duet nr 9, cz.III
J.S. Bach, VI Partita e-moll, Tempo di Gavotta
B. Bartók, Duet nr 26
W.A. Mozart, Sonata D-dur, KV 205b, cz.III temat
J.S. Bach III inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę )
M. Dziewulska, Piosenka
W.F. Bach I Sonata, cz. III
J.S. Bach II Suita francuska, Gigue
G. Ph. Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz.IV
J. S. Bach VI Partita e-moll, Courante
B. Bartók, Duet nr 3
J.S. Bach, V suita angielska. Preludium
F. Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, IV Chaconne
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 281, cz.II
G. Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz.II
J. S. Bach, III Suita angielska, Gigue
G.F. Haendel, Trio kameralne nr 6 na 2 oboje, fagot i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 5
W.A. Mozart, Adagio i fuga na temat Bacha, KV 404a, Adagio
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
B.Bartók, Duet nr 28
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus III
F.Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, cz. II Air
W.A. Mozart, Sonata F-dur, KV 332, cz I
J.S. Bach, II Inwencja trzygłosowa, ( trankrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 2
J.S. Bach, VI Inwencja dwugłosowa,
G.F. Telemann, Sonata kanoniczna nr 3 na 2 skrzypiec cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c.cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 100
W.A. Mozart Duet nr 6 cz III
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
L.v Beethoven, Sonata F-dur op.5 nr 1 cz III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jasieńko
B. Bartók Duet nr 31
Dyktanda trzygłosowe
G.F. Haendel, Chaconne
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 330cz II
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Żal, op. 65 nr 5
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz.IV
L.v Beethoven, Wariacje na temat "La ci ddarem la mano", Var, VI
L. Różycki, 3 tańce polskie op. 37, Taniec II
D. Kabalewski, Piuosenka op. 27 nr 2
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 333, cz. II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV 457 cz I
W.A. Mozart, Koncert fotepianowy A-dur KV 488 cz I
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
D. Scarlatti, Sonata D-dur
J.S. Bach, VI Suita francuska, Menuet
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz I
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tuono na 2 trąbki i 2 puzony
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 279, cz III
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz III
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491 cz I
J. S. Bach, XIII inwencja trzygłosowa
G. Gabrieli, Canzona na 2 trąbki i 2 puzony
B. Bartók, Mikrokosmos nr 94
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 205b, cz III, Var.V
J.S. Bach, II Suita francuska, Sarabanda
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
W. Lutosławski. Melodie ludowe, Zalotny
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Gaik
M. Dupré Variations sur un Noël, Var. VI
P. Hindemith, III sonata, cz II
Indeks instrumentów
Indeks kompozytorów

Okładka: Pleyel Ignaz Joseph, Six Little Duets, Op. 8 For Violin (or Two Violins) and Piano

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Pleyel Ignaz Joseph
Six Little Duets, Op. 8 For Violin (or Two Violins) and Piano

polski 6 małych duetów, op. 8 na skrzypce (lub dwoje skrzypiec) i fortepian
angielski Six Little Duets, Op. 8 For Violin (or Two Violins) and Piano


Ilość stron:44+13+12
Format:229 x 305
Opracowanie na:skrzypce (lub 2 skrzypiec) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060479

Kariera Ignacego Pleyela jest związana z Paryżem, gdzie zdobył sławę jako muzyk i kompozytor. Ignacy Pleyel jest także założycielem fabryki fortepianów pod marką własnego nazwiska: Pleyel.


With optional 2nd violin (duet) part.


Lista utworów:
Duo I
Duo Ii
Duo Iii
Duo Iv
Duo V
Duo Vi

Okładka: Wieniawski Henryk, Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)

cena 35,9 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)

polski Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)
francuski Études-Caprices pour violon avec accompagnement d'un second violon, op. 18


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 skrzypiec
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Chechlińska Zofia, Gutknecht Dieter
Autor aranżacji/opracowania: Janowski Piotr
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066178
Produkty podobne:

„Etiudy-kaprysy” na skrzypce z towarzyszeniem drugich skrzypiec op. 18 powstały w Petersburgu przed 1863 r. jako materiał dydaktyczny. Henryk Wieniawski nauczał gry skrzypcowej w tym mieście przez 12 lat, najpierw jako nadworny solista cara, a następnie (od 1862 r.) jako profesor klasy skrzypiec petersburskiego konserwatorium. Etiudy op. 18 mają charakter pośredni między kompozycjami o charakterze czysto dydaktycznym a utworami koncertowymi. Jakkolwiek podstawowym celem tego zbioru jest doskonalenie techniki skrzypcowej, jego walory artystyczne są niewątpliwe. Niewykluczone, że sam kompozytor dostrzegał w nich ową podwójną funkcję, dydaktyczną i koncertową, na co wskazuje m.in.. Brak oznaczeń technik artykulacyjnych w tytułach, które ograniczają się jedynie do ogólnej charakterystyki tempa. Zbiór obejmuje osiem etiud o zróżnicowanym charakterze, od głęboko lirycznych (nr 1, 2, 6, 7) po zdecydowanie wirtuozowskie, nastawione na popis techniczny (nr 3, 4, 5, 8). Utwory te zajmują istotne miejsce w XIX-wiecznej literaturze dydaktycznej i do dziś stanowią ważną pozycję w pedagogice skrzypcowej. Etiudy są tak napisane, aby mogły być grane także bez drugiego głosu. (ze Wstępu)

The publication of the Complete Works of Henryk Wieniawski is a critical edition. It is based on sources, which consist of sketches and mauscripts of the entire pieces of music or their fragments, as well as of those versiones of a work which came into being with the composer's editing or those which he authorised (the first editions, the so - called authorized copies).

Lista utworów:
Études-Caprices pour violon avec accompagnement d'un second violon op. 18 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)

polski Msza D-dur na głos wokalny altowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (partytura)
włoski Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)


Ilość stron:108
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety B i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pośpiech Remigiusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066190

Do najbardziej znanych, a jednocześnie najwybitniejszych przedstawicieli kapeli jasnogórskiej należy niewątpliwie Marcin Józef Żebrowski - kompozytor, skrzypek, wokalista (bas) i pedagog. Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli twórców kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa ex D, prawdopodobnie najwcześniejsza z nich, co potwierdza przede wszystkim analiza stylistyczna, a także cechy zewnętrzne rękopisu (np. znaki wodne), przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto, basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego ad libitum podwójnymi clarini.

Marcin Józef Żebrowski, the composer, violinist, bass vocalist and teacher, has to be regarded as one of the best known and, at the same time, most distinguished representatives of the Jasna Góra chapel. Żebrowski is one of the earliest composers of masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa ex D, probably the earliest of them, as confirmed, above all, by stylistic analysis as well as the external features of the manuscript, is intended for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble, made up of the so - called Kirchentrio, i. e. two violins and continuo, reinforced by double clarini (ad libitum).

Lista utworów:
Missa ex D (Żebrowski M. J.)

Okładka: Osppe Eryk Brikner, Vesperae Pro Toto Anno (partytutra)

cena 99 zł.


nuty.pl

Osppe Eryk Brikner
Vesperae Pro Toto Anno (partytutra)

włoski Vesperae Pro Toto Anno (partytutra)


Ilość stron:160
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety C i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet C I (0)
Klarnet C II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Patalas Aleksandra
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066214

Ojciec Eryk Brikner należał do grona muzyków, którzy związali swoje życie i twórczość z zakonem paulinów. Urodził się w 1705 roku w miejscowości Dittersdorf (obecnie Drzymałowice), na pograniczu Śląska i Moraw. Brikner związany był z klasztorem jasnogórskim przez całe życie, choć kilkakrotnie zmieniał miejsce pobytu, przenoszony czasowo do innych domów zakonnych.

Established in the late sixteenth century at Jasna Góra, the Chapel of the Paulite Fathers at Jasna Góra - constantly fostered by the Order's authorities - was one of the most significant centres for the development of musical culture in Poland down the ages. The musicians and composers activethere represented different local backgrounds - both Polish and foreign. It was, above all, the Jasna Góra composers, who were most often educated and performed energetically various musical activities in that milieu, that are especially noteworthy.

Lista utworów:
Vesperae pro toto anno (Osppe Eryk Brikner)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)

cena 159 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)

polski Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)
łaciński Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo


Ilość stron:2x44 + 4x16 + 2x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Głos wokalny solowy - Bas (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (1)
Basso Continuo (2)
Klarnet D II (1)
Klarnet D I (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pośpiech Remigiusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074190

Marcin Józef Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa pastoralis należy do najczęściej bodajże cytowanych w literaturze muzykologicznej dzieł omawianego twórcy, głównie ze względu na szerokie wykorzystanie materiału motywicznego zaczerpniętego z polskiej muzyki ludowej. Kompozycja ta, w odróżnieniu od wcześniejszej 4-głosowej Missa pastoritia, przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto i basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego podwójnymi clarini. Na podkreślenie zasługuje pokrewieństwo stylistyczne obydwu mszy pastoralnych Żebrowskiego, które stanowią niewątpliwie najbardziej interesujące przykłady tej formy z kręgu polskiej kultury muzycznej.
W niniejszym wydaniu zawarto głosy, brak partytury.

Marcin Józef Żebrowski is one of the earliest composers of Masses among Jasna Góra musicians. At present we know of five manuscripts containing his Masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa Pastoralis belongs to those of the composer's works, which are probably most often quoted in musicological literature, mainly on account of the wide use of motivic material drawn from Polish folk music. This composition, as opposed to the earlier, four-part Missa Pastoritia, is designed for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble composed of the so-called Kirchentrio (two violins and b. c.) reinforced by double clarini. What is worth emphasizing is the stylistic affinity of both Żebrowski's pastoral Masses (there are even material borrowings of whole items - Cum Sancto and Et resurrexit), which undoubtedly provide the most interesting examples of this form in Polish musical culture.

Lista utworów:
Missa Pastoralis (Żebrowski Marcin Józef)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo

cena 79 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo

polski Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (partytura)
łaciński Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Basso Continuo (0)
Klarnet D I (0)
Klarnet D II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pośpiech Remigiusz
Autor wstępu: Kosowski Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074191

Marcin Józef Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa pastoralis należy do najczęściej bodajże cytowanych w literaturze muzykologicznej dzieł omawianego twórcy, głównie ze względu na szerokie wykorzystanie materiału motywicznego zaczerpniętego z polskiej muzyki ludowej. Kompozycja ta, w odróżnieniu od wcześniejszej 4-głosowej Missa pastoritia, przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto i basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego podwójnymi clarini. Na podkreślenie zasługuje pokrewieństwo stylistyczne obydwu mszy pastoralnych Żebrowskiego, które stanowią niewątpliwie najbardziej interesujące przykłady tej formy z kręgu polskiej kultury muzycznej.
W niniejszym wydaniu zawarto partyturę utworu, brak głosów.

Marcin Józef Żebrowski is one of the earliest composers of Masses among Jasna Góra musicians. At present we know of five manuscripts containing his Masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa Pastoralis belongs to those of the composer's works, which are probably most often quoted in musicological literature, mainly on account of the wide use of motivic material drawn from Polish folk music. This composition, as opposed to the earlier, four-part Missa Pastoritia, is designed for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble composed of the so-called Kirchentrio (two violins and b. c.) reinforced by double clarini. What is worth emphasizing is the stylistic affinity of both Żebrowski's pastoral Masses (there are even material borrowings of whole items - Cum Sancto and Et resurrexit), which undoubtedly provide the most interesting examples of this form in Polish musical culture.

Lista utworów:
Missa pastoralis (Żebrowski Marcin Józef)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Mikuli Carl, Polonez p.7 i Scherzino op.25 na troje skrzypiec (partytura i głosy)

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Mikuli Carl
Polonez p.7 i Scherzino op.25 na troje skrzypiec (partytura i głosy)

polski Polonez p.7 i Scherzino op.25 na troje skrzypiec (partytura i głosy)


Ilość stron:28+12+12+12
Format:210x297
Opracowanie na:3 skrzypce (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Skrzypce III (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna, Kacprzak Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083147

Polonaise op. 7 na 2 skrzypiec został pierwotnie opublikowany w 1862 r. przez oficynę Wilda we Lwowie. W następnym roku ukazała się wersja na 3 skrzypiec. Scherzino op. 25 na 3 skrzypiec wydał Kistner w Lipsku w 1880 r.


Lista utworów:
Polonez op. 7 (Mikuli Carl)
Scherzino op. 25 (Mikuli Carl)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland