•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Kto może to dać

Dostępne opracowania:

3 skrzypce (partytura + głosy) (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy) (1)
fortepian (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (2)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy (1)
gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)
gitara i CD (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty) (1)
głos wokalny (1)
książka (4)
książka z przykładami nutowymi (1)
kwartet smyczkowy (Vln 1, Vln 2, Vla, Vc.) (partytura + głosy) (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (3)
perkusja i CD (1)
skrzypce i fortepian (1)
zespół smyczkowy (partytura + głosy) (1)
zespół szkolny o zmiennym składzie instrumentalnym (1)
zestaw perkusyjny (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (1)

Kto może to dać znajdziesz w 27 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lasocki Józef Karol, Mały solfeż

cena 30 zł.


nuty.pl

Lasocki Józef Karol
Mały solfeż

Ilość stron:188
Format:205 x 145
Opracowanie na:głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001576

"Mały solfeż" jest zbiorem ćwiczeń do czytania nut głosem. Przeznaczony w zasadzie dla ognisk muzycznych, może być również z pożytkiem stosowany w niższych szkołach muzycznych lub zakładach kształcenia nauczycieli, a także służyć samoukom. Materiał, oparty przeważnie na polskiej pieśni ludowej, jest ułożony progresywnie pod względem trudności intonacyjnych i rytmicznych. Przy końcu podręcznika zostały umieszczone ćwiczenia rytmiczne.


Spis treści:

Ćwiczenia wstępne w skali c1-g1, takt 2,3 i 4 czwarte
Ćwiczenia w skali h-g1; ósemki
Ćwiczenia w skali h-a1
Ćwiczenia w skali h-c2
Ćwiczenia z kropką
Ćwiczenia w skali h-e2
Ćwiczenia w skali g-g2
Trójdźwięki
Półtony i całe tony. Znaki chromatyczne
Szesnastki
Triole
Tonacja G-dur; ósemka z kropką
Tonacja F -dur
Tonacja a - moll
Tonacja e - moll
Tonacja d - moll
Tonacja D - dur; synkopa
Tonacja h - moll
Tonacja B - dur
Tonacja g - moll
Tonacja A - dur
Tonacja fis - moll
Tonacja Es - dur
Tonacja c - moll
Tonacja E -dur
Tonacja cis -moll
Tonacja As - dur
Tonacja f - moll
Tonacja H -dur
Tonacja gis - moll
Tonacja Des - dur
Tonacja b - moll
Tonacja Fis -dur
Tonacja dis - moll
Tonacja Ges - dur
Tonacja es - moll
Klucz basowy
Ćwiczenia dwugłosowe
Ćwiczenia rytmiczne; takty 2, 3, 4 i 6 czwartych

Okładka: Wieniawski Henryk, I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

cena 29 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

polski I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14
angielski Violin Concerto No. 1 in F sharp minor Op. 14


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001661
Produkty podobne:Wieniawski Henryk - Concerto No. 1 in F sharp minor for Violine and Orchestra, Op. 14
Wieniawski Henryk - I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14 (part.), (1853), ca 25'

I Koncert fis-moll Wieniawskiego należy do najtrudniejszych koncertów w całej literaturze skrzypcowej. Ten niezwykle efektowny, popisowy utwór, oprócz najwyższych umiejętności oraz specyficznych predyspozycji instrumentalnych wymaga od wykonawcy wyjątkowego hartu ducha, a także swego rodzaju instrumentalnej odwagi. Wyobrażenie o piętrzących się przed grającym, często karkołomnych trudnościach wykonawczych może dać notatka " il faut risquer" (trzeba ryzykować), umieszczana przez kompozytora w głosie skrzypcowym, najprawdopodobniej dla własnego użytku.


Lista utworów:
I Koncert Skrzypcowy fis-moll op. 14 nr 1 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Serocki Kazimierz, A Piacere

cena 9 zł.


nuty.pl

Serocki Kazimierz
A Piacere

Ilość stron:10
Format:234 x 304
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003043

Utwór składa się z trzech segmentów, a każdy segment z dziesięciu srtuktur. Podane w sekundach czasy trwania poszczególnych struktur są orientacyjne i stanowią proporcje czasowe. Całość nie może jednak trwać krócej niż 6 minut i dłużej niz 8 minut. Kolejność, w jakiej są podane poszczególne struktury i segmenty, stanowi jedną z wielu możliwych wersji wykonawczych utworu, proponowaną przez kompozytora. Pianista może jednak wewnątrz każdego segmentu ustalić sobie dowolną kolejność poszczególnych struktur z tym, że nie należy żadnej z nich powtarzać. akże kolejność wykonywania poszczególnych segmentów jest dowolna i pozostawiona do wyboru pianiście. Znaki "#" i "b" są ważne tylko dla danej nuty. Wszystkie nuty bez tych znaków należy czytać tak jak nuty oznaczone kasownikiem. Pusta przestrzeń - także na pięciolinii - oznacza pauzy.


Lista utworów:
A Piacere (Serocki Kazimierz)

Okładka: Niemira Mieczysław, Piosenki biesiadne, cz. 4

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Niemira Mieczysław
Piosenki biesiadne, cz. 4

polski Piosenki biesiadne, cz. 4


Ilość stron:60
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćdostawa w ciągu 30 dni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL054807
Produkty podobne:Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 1
Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 2
Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 3

Publikacja zawiera 53 piosenki biesiadne na keyboard w opracowaniu Mieczysława Niemiry. Zapis obejmuje linię melodyczną oraz funkcje harmoniczne. Dodatkowo każda piosenka opublikowana jest z pełnym tekstem i diagramami do akordów, obrazującymi układ palców na klawiaturze.


Lista utworów:
A kiedyśmy tu przybyli
Baju baj
Biała mewa (melodia popularna)
Brazylia
Chciałem znaleźć mej milej grób (Gruzińska melodia ludowa)
Cicha noc, dokoła kwiatów woń (melodia hawajska)
Cyt, cyt
Czemużeś mnie, matuleńko
Czerwone jabłuszko
Don Caballero
Ej, przeleciał ptaszek
Fajny chłop z niego boł
Gdy mrok zapada
Halino, dziewczyno
Hej, z góry
Jadą goście, jadą (Sygietyński T.)
Jak my do dziewczyny
Jedzie żołnierz od Torunia
Koło mego ogródeczka
Kuba, wyspa jak wulkan gorąca (piosenka kubańska)
Kwiaty kocham i ciebie
Laura i Filon (Karpiński F.)
Łączko, łączko
Na sianeczku, sianie
Nie będzie mnie głowisia bolała (melodia ludowa)
Nie chcą mnie wydać
Nie chodź koło róży
Oczy czarne
Odejdź Jasiu (Nowowiejski F.)
Od krzaczka do krzaczka
Ogniska
Oj, świeci miesiąc świeci
Pieśń filaretów (Mickiewicz Adam)
Pieśń o Maćku generale
Piosenka o sąsiedzie (Potiomkin Dymitr)
Pod kopecką siana
Przeleciał kondor (melodia peruwiańska)
Przy kominku (Gold Artur)
Serce (Dunajewski I.)
Stoi grusza w polu
Szalała, szalała (melodia ludowa)
Ślubowanie (melodia popularna)
Świeć miesiączku, świeć
Świtezianka
Tam nad Wisłą w dolinie
Te opolskie dziouchy (melodia ludowa)
Tutaj, tutaj są dziewczyny
Ty pójdziesz górą
Uciekła mi przepióreczka
U prząśniczki siedzą (Moniuszko Stanisław)
Wesoło, bracia, wesoło
Wisniowy sad
W moim ogródeczku

Okładka: Przybylski Bronisław Kazimierz, Combi per strumenti (partytura + głosy)

cena 207,95 zł.


nuty.pl

Przybylski Bronisław Kazimierz
Combi per strumenti (partytura + głosy)

Ilość stron:12 + 4 + 12 + 12 + 4 + 16 + 24 * 2 + 24 * 2 + 24 * 2 + 24 * 2 + 24 * 2 + 24 * 2
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół szkolny o zmiennym składzie instrumentalnym
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (1)
Klarnet B (1)
Obój (1)
Fagot (1)
Trąbka B (1)
Róg F (1)
Puzon (1)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fisharmonia (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL060975

Jest to 6 krótkich, łatwych utworów na szkolne zespoły o zmiennych składach instrumentalnych. Zbiór "Combi" skomponowany jest głównie z myślą o młodych wykonawcach. Każdy z utworów zbioru przeznaczony jest na minimum 12 dowolnie wybranych instrumentów z proponowanego zestawu. Wybór wykonawczego instrumentarium może być homogeniczny (np. tylko instrumenty smyczkowe lub tylko akordeony) lub poligeniczny (różnorodne zestawy instrumentów). Zwielokrotniona obsada jest możliwa, przy zachowaniu właściwych proporcji, jednak miejsca oznaczone Ad libitum muszą być przez każdego wykonawcę realizowane solistycznie (non sincronico). Utwory mogą być wykonywane w dowolnym wyborze i dowolnej kolejności. Przy wykonaniu całego zbioru zalecana jest kolejność zaproponowana w partyturze. Trudne do zrealizowania długie wartości rytmiczne (smyczek, miech, oddech) można płynnie dzielić na osiągalne wartości. Zapis zgodny z realną wysokością dźwięków. Wybór regestrów akordeonu pozostawiony jest wykonawcy.

The collection "Combi" has been composed bearing in mind mainly young performers who are willing to get to now some elements of the contemporary music language. Each piece of the collection is written for minimum 12 instrumentes, chosen freely from a suggested set. The selection of the instrumentes might be either homogeneous (e. g. only the strings or accordions), or heterogeneous (varied sets instruments). The number of instrments could be multiplied, though kept in proper proportion, however the places marked Ad libitum must by performed in a solo way (non sincronico) by each musician. The pieces can be both of ane's own choice and played in any order. However, when performing the whole collection, it is recommended to follow the order suggested in the score. Long time values that are difficult to achieve (with a bow, bellows or breath) can be smoothly divided into attainable values. All the notes are notated at their actual pitch. The registers are left to accordionist's discretion.

Lista utworów:
Parallelo (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Respiro (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Ragnatela (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Triade (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Crepuscolo (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Eco (Przybylski Bronisław Kazimierz)

Okładka: Wójtowicz Paweł, Magiczne drzewo czyli szuruburki na troje skrzypiec (partytura + głosy)

cena 49 zł.


nuty.pl

Wójtowicz Paweł
Magiczne drzewo czyli szuruburki na troje skrzypiec (partytura + głosy)

polski Magiczne drzewo czyli szuruburki na troje skrzypiec (partytura + głosy)


Ilość stron:48 + 22 + 18
Format:210 x 290
Opracowanie na:3 skrzypce (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Skrzypce III (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Wójtowicz Paweł
Autor okładki: Bruchnalski Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061713

Nazwy posczególnych utworów są tak dobrane, by swoją wymową nasuwały ciekawe obrazy, odpowiednie skojarzenia, czy też wyzwalały emocje. Być może melodie stworzą w wyobraźni dzieci historyjki czy bajki, które grając będą wspólnie
"muzycznie" opowiadać.


Lista utworów:
Wesoła ciuchcia (Wójtowicz Paweł)
Góralskie konie (Wójtowicz Paweł)
Trzej zwariowani Chińczycy (Wójtowicz Paweł)
Majowa piosenka (Wójtowicz Paweł)
Marynarski nuciołek (Wójtowicz Paweł)
Taniec Emilki (Wójtowicz Paweł)
Juhasek (Wójtowicz Paweł)
San tatusia (Wójtowicz Paweł)
Krople (Wójtowicz Paweł)
Epitafium dla Pikusia (Wójtowicz Paweł)
Jedziemy na obóz (Wójtowicz Paweł)
Strchy (Wójtowicz Paweł)
Strach na wróble (Wójtowicz Paweł)

Okładka: Lowry Todd, Contemporary Christian

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Lowry Todd
Contemporary Christian

polski Współczesna muzyka chrześcijańska
angielski Contemporary Christian


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062453

Publikacja zawierająca współczesne utwory chrześcijańskie w opracowaniu zarówno na keyboard, jak i gitarę. Autor uczy gry w stylu współczesnych artystów chrześcijańskich pokazując, na wielu przykładach, charakterystyczne dla tego gatunku figury. Znajdują się tu takie utwory gospellowe, jak: "For the Glory of Your Name", "I can only Imagine", "If I stand", "This Mystery", "When You Are a Soldier". Do książki została dołączona płyta CD, dzięki której możesz grać linię melodyczną przy akompaniamencie znajdującym się na płycie lub wykonywać utwory woklanie.


Learn the trademark keyboard styles and techniques of today's top contemporary Christian artists! This book/CD pack includes instruction, transcriptions and full demos for 12 songs, including: Fool for You (Nichole Nordeman) • The Great Divide (Point of Grace) • His Strength Is Perfect (Steven Curtis Chapman) • How Beautiful (Twila Paris) • If I Stand (Rich Mullins) • Know You in the Now (Michael Card) • and more.


Lista utworów:
Every Season (Nichole Nordeman)
Fool For You (Nichole Nordeman)
For The Glory Of Your Name (Heaven & Earth)
His Strength Is Perfect
How Beautiful (Twila Paris)
I Can Only Imagine (Mercy Me)
If I Stand (Rich Mullins)
Know You In The Now (Michael Card)
Place In This World
The Great Divide (Point Of Grace)
This Mystery (Nichole Nordeman)
When You Are A Soldier (Steven Curtis Chapman)

Okładka: , The Rolling Stones Guitar Anthology

cena 159,95 zł.


nuty.pl

The Rolling Stones Guitar Anthology

angielski The Rolling Stones Guitar Anthology


Ilość stron:304
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Rolling Stones The
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062502

Zbiór 25 najpopularniejszych kompozycji Micka Jaggera i Keitha Richardsa, opracowanych na głos wokalny i 3 gitary elektryczne. Zawiera dokładne transkrypcje wraz z tabulaturami i słowami utworów. Opracowanie to, o średnim stopniu trudności, może stać się inspiracją zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych zespołów rockowych.


Note-for-note transcriptions with tab for more than two dozen hits from the Stones, who had the audacity to deem themselves The World's Greatest Rock & Roll Band - and the raw, intense talent to back up the claim. Includes: Angie • Beast of Burden • Emotional Rescue • Hang Fire • Happy • The Harlem Shuffle • It's Only Rock 'N' Roll • Miss You • Rocks Off • Shattered • She Was Hot • Start Me Up • Time Is on My Side • Tumbling Dice • Waiting on a Friend • and more, plus a special 8-page color photo section!


Lista utworów:
All The Way Down (Etta James, The Rolling Stones)
Angie (The Rolling Stones)
Beast Of Burden (Bette Midler, The Rolling Stones)
Black Limousine (The Rolling Stones)
Doo Doo Doo Doo Doo (Heartbreaker) (The Rolling Stones)
Emotional Rescue (The Rolling Stones)
Fool To Cry (The Rolling Stones)
Hang Fire (The Rolling Stones)
Happy (Meleni, The Rolling Stones)
It's Only Rock 'N' Roll (But I Like It) (The Rolling Stones)
Miss You (Eric Clapton, The Rolling Stones)
Not Fade Away (The Rolling Stones)
Respectable (The Rolling Stones)
Rocks Off (Def Leppard, The Rolling Stones)
Shattered (The Rolling Stones)
She Was Hot (The Rolling Stones)
She's So Cold (The Rolling Stones)
Start Me Up (The Rolling Stones)
The Harlem Shuffle (The Rolling Stones)
Time Is On My Side (The Rolling Stones)
Tumbling Dice (The Rolling Stones)
Undercover (Of The Night) (The Rolling Stones)
Waiting On A Friend (The Rolling Stones)
When The Whip Comes Down (The Rolling Stones)
Worried About You (The Rolling Stones)

Okładka: Rosenberg Emanuel, Shabbat Nusach S'fard

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Rosenberg Emanuel
Shabbat Nusach S'fard

polski Wieczorne nabożeństwo piątkowe
angielski Friday Evening Service
hebrajski Shabbat Nusach S'fard


Ilość stron:28
Format:170 x 266
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065266

Fundacja Kreatywnych Sztuk Stołecznej Synagogi Nowego Jorku wydała ten zbiór pieśni żydowskich aby wypełnić lukę w publikacjach żydowskiej muzyki liturgicznej. Z wyjątkiem muzyki używanej w synagogach hiszpańsko - portugalskich, gdyż te wywodzą się z tradycji ortodoksyjnej, muzyka ta jest wykonywana w prawie wszystkich amerykańskich synagogach. Liturgiczne odrodzenie, którym możemy się cieszyć w tym stuleciu ma swoje początki w konserwatywnych synagogach, gdzie były mieszane chóry i organy co stało się często stosowaną praktyką.

"Stołeczna Synagoga Nowego Jorku pragnie wyrazić swoją wdzięczność Panu Emauelowi Rosenbergowi za podjęcie trudu włączenia swoich dzieł i opracowań do liturgii w konserwatywnych i reformowanych Synagogach. Jest to prostota i piękno w tradycji liturgii Sephardic, które jest warte wykorzystania we wszystkich naszych synagogach..." RABBI JUDAH CAHN


It is with deep gratitude that i dedicate this Friday Evening Service to the Creative Arts Fund of The Metropolitan Synagogue of New York for sponsoring this project; to Dr. Judah Cahn, Rabbi of the Synagogue, whose deep interest in liturgical music inspired and made possible the creation of this and many other Services; to Norman Atkins whose friendship, support, and superb artistry breathed life into this music; to Maurice Levine, the Conductor of the Metropolitan Synagogue Choir; to Artur Franz, the Synagogue Organist, and to the dedicated and great Choir of the Synagogue. Emanuel Rosenberg


Lista utworów:
Prelude (Liturgie Sephardie-Pub for the World Sephardic Federation by Vallentine, Mitchell-London) (Rosenberg Emanuel)
L'cha Dodi (Baer-Baal T'filah and I. Levy-Anthology of Judeo-Sephardie Liturgy) (Rosenberg Emanuel)
Barchu (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. I Yemenite) (Rosenberg Emanuel)
Sh'Ma (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. I Yemenite) (Rosenberg Emanuel)
Mi Chamocha (Benharoche-Baralia Chants Hebraique Traditionels En Usage Dan Le Communaute Sephardie De Bayonne) (Rosenberg Emanuel)
V'Shamru (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Hashkivenu (Gaster Prayer Book) (Rosenberg Emanuel)
Yih'yu L'ratson (May the Words) (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Kiddush (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Vaanachnu (Rosenberg Emanuel)
On That Day (Rosenberg Emanuel)
Adon Olam (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. IV) (Rosenberg Emanuel)
Shir Hashirim (I. Levy Anthology of Judeo-Sephardie Liturgy) (Rosenberg Emanuel)

Okładka: Hoffman Steven, Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Hoffman Steven
Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na gitarze basowej z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Bass with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
posłowia: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066300

Druga część publikacji autorstwa Stevena Hoffmana będąca szkołą gry na gitarze basowej bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: techniki gry lewej ręki, techniki gry prawej ręki, ćwiczenia w oparciu o skale muzyczne, arpeggia, solówki i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów i solówek Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Karla Kaminskiego (gitara basowa) i Jay'a Fredericka (perkusja). Wyciszając partię gitary możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to Learn To Play Bass with Metallica: Volume 2. Metallica is the foremost authority in heavy metal. Their debut album, Kill 'Em All, set the standard for speed metal with its driving rhythms and articulate riffs. Each album after that raised the bar for the quality of what a heavy metal band could accomplish. The late Cliff Burton, Jason Newstead, Bob Rock, and Robert Trujillo have filled the bassist chair over the years, each leaving their indelible, bone - crushing mark on Metallica's albums.
The intent of this second volume of Learn to play Bass with Metallica is to provide the intermediate through advanced bassist with techniques to help with their own creative processes, using the music of Metallica as the source material. It is recommended that you as an aspiring bassist try to hook up with other players and form bands, as this is crucial in putting these concepts into the contexts in which they can be fully realized. It is also important that you not only listen to the examples on the enclosed CD, but also the actual recorded songs as played by the band.

Lista utworów:
Bleeding Me (Godsmack, Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
Fuel (Ani DiFranco, Metallica)
King Nothing (Metallica)
One (Alanis Morissette, Bee Gees, Creed, Faith Hill, Johnny Cash, Mary J. Blige, Metallica, Three Dog Night, U2)
Orion (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Unforgiven II (Metallica)
Until It Sleeps (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - A Refresher Course on the basics
Chapter 2 - Right - Hand Technique Review
"Whiplash", "Enter Sandman", "Fuel" and "Orion"
Chapter 3 - Left Hand Technique Review
"Seek and Destroy", "No Remorse", "The Four Horseman" and "For Whom the Bell Tolls"
Chapter 4 - Scale Studies - Part 1
"The Gold That Failed" and "Slither"
Chapter 5 - The bass Player's Toolbox - Part 1
"Metal Militia", "King Nothing" and "Orion"
Chapter 6 - The Bass Player's Toolbox - Part 2
"Wherever I May Roam", "Metal Militia", "Seek and Destroy", "Where the Wild Things Are", "No Remorse" and "...And Justice for All"
Chapter 7 - Further Adventurse in Rhythm
"The Four Horseman", "One", "Ride the Lightning" and "The Unforgiven II"
Chapter 8 - Scale Studies - Part 2
"Phantom Lord", "Seek and Destroy", "Master of Puppets", "Wherever I May Roam", "Damage, Inc." and "Through the Never"
Chapter 9 - Arpeggios
"(Anesthesia) - Pulling Teeth" and "My Friend of Misery"
Chapter 10 - Further Adventures in Rhythm
"Welcome Home (Sanitarium)", "The Unforgiven", "Tje Shortest Straw" and "Battery"
Chapter 11 - The Bass Player's Toolbox - Part 3
"Master of Puppets", "For Whom the Bell Tolls", "No Remorse", "Fuel", "To Live Is to Die", "Welcome Home (Sanitarium)", "Where the Wild Things Are", "Until It Sleeps" and "Bleeding Me"
Chapter 12 - Studies in Grooving and Effective Group Playing
"The unforgiven II", "One", "The Unforgiven", "Ride the Ligtning", "Battery", "Through the Never" and "Harvester of Sorrow"
Chapter 13 - Soloing
"For Whom the Bell Tolls", "Orion" and "(Anesthesia) - Pulling Teeth"
Epilogue

Okładka: Gross Dan, Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

cena 98,95 zł.


nuty.pl

Gross Dan
Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na perkusji z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Drums with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:perkusja i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Zestaw perkusyjny (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066301

Druga część publikacji autorstwa Dan'ego Gross'a będąca szkołą gry na zestawie perkusyjnym bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: technika gry, rodzaje uderzeń, ćwiczenia rytmiczne i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Jay'a Fredericka (perkusja) i Karla Kaminskiego (gitara basowa). Wyciszając partię perkusji możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to learn to Play Drums with Metallica: Volume 2. Picking up where the first book left off, we'll be diving headlong into the essence of Master Ulrich's drumming wizardry. You may at times be astounded and confounded, but you'll come around as you joyfully pound those drums into submission.
Through examples from dozens of Metallica songs, time first book in this series introduced you to the building blocks of drumset notation, rhythm notation, counting, time feels, time signatures, and basic drumming rudiments. This volume takes it from there, guiding you step - by - step through intermediate and advanced patterns and concepts.
With a through analysis of the hey technical and stylistic components of Lars' playing, you can begin to absorb not only his drumbeats but his approach to music as well. And you come to understand and appreciate even more the significance of his contribution to the depth, strength, and sound that are Metallica.

Lista utworów:
2 x 4 (Metallica)
Better Than You (Metallica)
Cure (Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
King Nothing (Metallica)
Poor Twisted Me (Metallica)
Ronnie (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Thorn Within (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - Battery - Gear Selection, Mechanics, Timekeeping, and Practice Approach
Chapter 2 - Jump in the Fire - a Review of Notation and Other basics
"2x4", "Blackened", "Don't Tread on Me", "Disponsable Heroes", "The Thorn Within", "Holier Than Thou", "Poor Twisted Me"
Chapter 3 - Ride the Lightning - Cymbal and Floor Tom Ride Patterns
"No Remorse", "Seek and Destroy", "Jump in the Fire", "Ronnie", "Slither", "Enter Sandman", "Cure", "Trapped Under Ice", "Harvester of Sorrow"
Chapter 4 - Wherever the Snare May Roam - Half-Time Feels, Straight - Time Feels, and Shadowed backbeats
"No Remorse", "King Nothing"
Chapter 5 - Slither - Shuffle Grooves
"For Whom the Bell Tolls", "2x4", "The Four Horseman" and "Eye of the Beholder"
Chapter 6 - Getting Off on the Right Foot - Single Bass Drum 16th Note Paris and Triplets
"Creeping Death", "Ride the Lightning", "Phantom Lord", (Anesthesia) - Pulling Teeth", "Jump in the Fire", "The Four Horseman", "Hit the Lights", and "Blackened"
Chapter 7 - The Thunder Down Under - Further Adventures in Double Bass Drum Technique
"Fade to Black", "Leper Messiah", "Trapped Under Ice", "Master of Puppets" and "Cure"
Chapter 8 - The Triple Double - Triplets with Two bass Drums
"Eye of the Beholder", "No Remorse", "Leper Messiah", and "Dyers Eve"
Chapter 9 - 2 x 2 - Four Note Hand / Foot Combination Drills and 16th Notes on One and Two bass Drums
"The Shortest Straw", "Ride the Lightning", "Disposable Heroes", "The God That Failed", and "Blackened"
Chapter 10 - All Within My Feet - Total Command of Double Bass Drums
"Leper Messiah", "Damage, Inc.", "Cure", "Blackened" and "Dyers Eve"
Chapter 11 - The Fill That Should Not Be - Flam and Double Bass Licks and Hands - Only Fills
"The God That Failed", "Battery", "Phantom Lord", and "Of Wolf and Man"
Chapter 12 - The House Lars Built - Growing and Maturing as a Drummer and a Musician
"Welcome Home (Sanitarium)", "Creeping Death", "King Nothing", "The Thorn Within", "Ronnie", "Better Than You", and "Where the Wild Things Are"
Chapter 13 - Welcome Home (Sanitarium) - Further Study

Okładka: Aaron Michael, Michael Aaron Adult Piano Course, Vol. 2

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Aaron Michael
Michael Aaron Adult Piano Course, Vol. 2

polski Kurs gry na fortepianie dla dorosłych, z. 2
angielski Adult Piano Course, Vol. 2


Ilość stron:64
Format:235 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Aaron Michael
Kod produktu:NPL066932
Produkty podobne:Aaron Michael - Adult Piano Course, Book 1
Aaron Michael - Klavierschule, Heft 3
Aaron Michael - Methode De Piano, Cours Elementaire: Volume 1
Aaron Michael - Michael Aaron Klavierschule, Heft 1
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 1
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 4
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course, vol. 2
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course: Lessons, Vol. 3
Aaron Michael - Michael Aaron, Klavierschule, vol. 1
Aaron Michael - Piano Course Lessons Primer

Kurs gry na fortepianie oparty przede wszystkim na nauce utworów, a dodatkowo na etiudach poprawiających motorykę i na ćwiczeniach harmonicznych. Pomimo sugestywnego tytułu, z kursu tego może korzystać również młodzież, jednak ta może wymagać dodatkowego materiału stymulującego ich zainteresowanie grą.

The Adult Piano Course was designet not only for the adult students but also for the "teen-ager" and older beginner. The last two groups, although not classified as adults are nevertheless past the childhood stage and require special material in order to stimulate and sustain their interests.

Spis treści:

College song
Major and minor triads
Etiude in C - Aaron
Beautiful dreamer - Foster
High tide - Aaron
Mexican hat dance
Extension study no. 1
Extension study no. 2
Jeanie with the light brown hair - Foster
Interwals
Trill study
Day-dreams - Aaron
Old english folk dance
Thum crossing, chromatic scale
Etude in B flat - Aaron
Swiss yodler
Cadence chords
Land of the midnight sun - Aaron
Rest tones and active tones
Rigoletto - Verdi
Rivulet - Aaron
Minor scale
Swanee river - Foster
Dolores - Waldteufel
Major and minor sixths
Study insixths (wrist staccato)
Oh! Susanna - Foster
Study in broken chords
The maiden's wish - Chopin
The star-spangled banner
Mazurka - Aaron
Arpeggio study
Skip to my Lou
Prayer - Aaron
Gold and silver - Lehar
Prelude in A Major - Chopin
Augmented and diminished triads
Songs my mother taught me - Dvorak
Major scales and major triads
Minor scales and minor triads
Major tonich chord arpeggios
Minor tonic chord apreggios
Dictionary of musical terns

Okładka: Bugalski Dariusz, 83 piosenki (62 wykonawców, 8 godzin muzyki!), które pomogą ci dociągnąć do czterdziestki

cena 33,95 zł.


nuty.pl

Bugalski Dariusz
83 piosenki (62 wykonawców, 8 godzin muzyki!), które pomogą ci dociągnąć do czterdziestki

polski 83 piosenki (62 wykonawców, 8 godzin muzyki!), które pomogą ci dociągnąć do czterdziestki


Ilość stron:136
Format:125 x 195
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074223

Książka, która jest muzyką, gdzie nie ma przypadkowych słów, a melodia przenika każdy wers. Płynie powoli, mieni się, wiruje, opowieści przenikają się, sączą... Regularnie wypływają najważniejsze tematy: dzieciństwo, młodość, pierwsze miłości, przyjaźnie, ślady, jakie zostawiło życie i sztuka. To opowieści, które mają swoje korzenie w Pink Floydach, Rolling Stonesach, Dylanie, Doorsach, Zappie. Tu muzyka miesza się z życiem, nie sposób odróżnić tego, co było wcześniej. Ale to nie ważne - bo tekst gra. Słodko, gorzko. Pięknie. Czasem pachnie piżmem i korzeniami, czasem zakłuje, zaboli, czasem jakiś smak, dawno zdawałoby się utracony wybrzmi, i pamięć na nowo rozbłyska. To książka, którą możną czytać na okrągło, do zasłuchania.

"Od Testamentu Stachury i Obłędu Krzysztonia nie czytałem równie rozpłaczliwej spowiedzi ze zmagań o sens, o "istotę tego wszystkiego", o Boga (jakkolwiek go pojmujemy). O Światło."

Edward Redlińśki


Dariusz Bugalski, z wykształcenia filmolog. Pracował w Muzeum Sztuki w Łodzi. Dziennikarz radiowy i telewizyjny. Najpierw związany z Tok FM, a ostatnio z Trójką, gdzie prowadzi programy "Klub Trójki" i "Polska według Polaków". Pisał o sztuce i edukacji. Autor kilku tomów wierszy, m.in. Miejsce, w którym nic się nie stało; Przekłady, Turtle, turtle, turtle. Po godzinach słucha jazzu i Bruce'a Springsteena.


Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Buckley Jeff, Play Guitar With... Jeff Buckley

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Buckley Jeff
Play Guitar With... Jeff Buckley

polski Graj na gitarze z... Jeffem Buckley
angielski Play Guitar With... Jeff Buckley


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:posłowia: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Dick Arthur
Wykonawca: Buckley Jeff
Nagranie: Dick Arthur, Townsend Paul, Morgan Brett
Redaktor: Crispin Nick
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074661

Jeff Buckley to amerykański piosenkarz, autor tekstów i gitarzysta tworzący i wykonujący muzykę z gatunków: rock alternatywny, hard rock, folk rock i blues. Buckley zginął tragicznie w wodach Missisipi. Pozostało po nim wiele wyjątkowych utworów, m. in. te zawarte w niniejszej publikacji: "Lilac Wine", "Corpus Christi Carol", "Forget Her" i inne. Do książki zostały dołączone dwie płyty CD. Na pierwszej nagrane są pełne wersje demonstracyjne utworów, a na drugiej - akompaniamenty, dzięki czemu możesz ćwiczyć razem z płytą.

The late Jeff Buckley’s classic album Grace is a magnificent example of rock, rhythm and blues songwriting. Buckley’s compositions combine unbelievable tenderness and sentiment and emotive blues that is only matched by his guitar playing.

Now, with this fabulous Book and 2CD package, you can play Jeff’s album with backing tracks.

The two CDs contain a full demonstration for each song, including the guitar part, and special soundalike backing tracks so you can play along as if with a full band!
The book contains the music in both Tablature and standard notation for all ten songs, plus a bonus track, with chords and full lyrics for vocalists.

Lista utworów:
Corpus Christi Carol (Buckley Jeff)
Dream Brother (Buckley Jeff)
Eternal Life (Buckley Jeff)
Forget Her (Buckley Jeff)
Grace (Buckley Jeff)
Hallelujah (Buckley Jeff)
Last Goodbye (Buckley Jeff)
Lilac Wine (Buckley Jeff)
Lover, You Should Have Come Over (Buckley Jeff)
Mojo Pin (Buckley Jeff)
So Real (Buckley Jeff)

Okładka: Fleming Tom, Play Like A Pro

cena 79,95 zł.


nuty.pl

Fleming Tom
Play Like A Pro

polski Graj jak profesjonalista
angielski Play Like A Pro


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078102

Szkoła gry na gitarze Toma Fleminga z serii "Next Step Guitar" (kolejny krok w grze na gitarze) obejmuje tematy dotyczące rozmaitych technik gitarowych, rozmieszczenia dźwięków na gryfie instrumentu, gry poszczególnych interwałów, itp. Dodatkowo szkoła zawiera krótkie utwory będące ćwiczeniami utrwalającymi dane zagadnienie. Do książki została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi utworów, oraz z samymi akompaniamentami, dzięki czemu możesz ćwiczyć razem z płytą.

Elevate your playing to the level of a true professional with this wide-ranging tutorial that will put your playing to the test - complete with a CD of backing tracks and demonstrations.

Play Like A Pro takles almost every aspect of your guitar playing, offering a host of guidance and advice to make sure you're guitar playing reaches its very best.

  • Perfect your timing with play-along rhythm exercises
  • Create memorable solos with slick phrasing and smooth voice leading
  • Master the arts of bending, tapping, muting, damping, vibrato, harmonics and lots more.

Every lesson is supported by a CD of backing tracks and demonstrations.

Spis treści:

CD track listing
Introduction
How to use this book
You should hear Yourself
The basics
A Word About Tuning
It's about time
Time's up
Chop!
Dugga Dugga Chop!
Say it with rests: the art of phrasing
Total Noodle Balckout
Cut the Clutter
More about time
Chug Chug Chug
Voice leading
Bad Voicing
Good Voicing
Memorable solos
So Low
Dirty but clean?
Take You to the leaners
Beyond licks
G-Up!
That elusive groove thing
Groovin' Up Slowly
Grease My Palm With Gold
String bending
Types of Bends
Simple Bend
Bend and Release
Pre-Bend
Pre-Bend and Release
Bend it Like Beck
Control that vibrato!
Vibromatic override
Types of vibrato
Rock Vibrato
Classical Vibrato
Arm Vibrato
Damping and muting
Palm Muting
Left-Hand Damping
Damp It!
Got hem Mutin' Dampin' Blues Again
Double-stops
Octaves
Eight Over the One
Smooth Octaves
Effects (aka "FX")
Chorus of Approval
Bend and tap
Bend it! Tap it!
Harmonics
Ringing In Tune
Legato
Join the Dots
Fun with tunings
Stuck in D
Weave Your Own
Where now?
Suggested reading

Okładka: Krupiński Wacław, Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską

cena 30,45 zł.


nuty.pl

Krupiński Wacław
Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską

polski Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską


Ilość stron:168
Format:140 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078452

Publikacja z serii "Ludzie świata muzyki" zawiera rozmowy z Jadwigą Romańską przeprowadzone przez Wacława Krupińskiego.
"Tak potoczyło się moje życie - życie wspaniałe, okrutne i bezlitosne... Między piekłem a niebem. Pewnie dlatego tak rozumiem słowa Stanisława Wyspiańskiego, który w liście do Karola Maszkowskiego pisał m. in.: "A tylko człowiek cierpiący może być zdolny do tworzenia czegoś..." Wiem coś o tym. Najpełniej śpiewałam scenę śmierci w "Cyganerii", kiedy umarła mi siostra, najpiękniej śpiewałam IX Symfonię Beethovena, kiedy Maciek był w agonii, jakże przejmująco śpiewałam koncert, kiedy umierała moja ukochana mama... I dlatego wiem, że Wyspiański miał rację - cierpienie i ból wyzwalają wielką siłę twórczą. Chciałoby się nią uspokoić tamto cierpienie.
Mogę powiedzieć na pewno - jestem człowiekiem spełnionym. I spełnionym artystą. Wiem, ile osiągnęłam, jak wysoko udało mi się wejść. Wiem, co zrobiłam przez tyle dekad pracy artystycznej; znam smak znakomitych pochwalnych recenzji, zbieranych w wielu krajach. I brzmienie idących po plecach. O mrówkach. Nieraz sobie myślałam, że ten element można by dołączyć do definicji talentu..."


Spis treści:

Zamiast wstępu
(...)
Moja sosnowiecka Niwka
Moje Katowice
Mój Kraków
Moje artystyczne wojaże
Moje życie w sztuce
Moje azbudzanie ducha
Coda
Postscriptum
Podziękowanie...
Panie Jadwidze Romańskiej w hołdzie
Diariusz artystyczny
Spis ilustracji

Okładka: Keveren Phillip, Hymn Duets: Beloved Songs of Faith for Piano - 4 Hands

cena 67,95 zł.


nuty.pl

Keveren Phillip
Hymn Duets: Beloved Songs of Faith for Piano - 4 Hands

polski Popularne pieśni kościelne na fortepian - 4 ręce
angielski Hymn Duets: Beloved Songs of Faith for Piano - 4 Hands


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian secondo (0)
Fortepian primo (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Keveren Phillip
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078519

Granie w duecie może dać mnóstwo doświadczeń, jak i wiele radości. Publikacja jest zbiorem kilku anglojęzycznych pieśni kościelnych w opracowaniu na fortepian - 4 ręce. Utwory zawierają wstępy i interludia, natomiast nie posiadają tekstów pieśni. Wśród tytułów znajdują się między innymi: "I Surrender All" i "Rejoice, The Lord Is King", a także "Hymns Of Adoration" i "Hymns Of Majesty", które są składanką trzech różnych pieśni.

Duets are fun. The typical practice routine for the pianist is rather solitary, so rehearsing with another musician is a welcome change of pace. If two heads are better than one, then surely four hands and twenty fingers have to be great! Hymns provide a wealth of inspiring musical material. The titles in this collection are some of my personal favorites. I have grouped some of them topically to create medleys.

Lista utworów:
A Mighty Fortress Is Our God (Luther Martin)
All Creatures Of Our God And King
All Hail The Power Of Jesus' Name
Fairest Lord Jesus
Holy, Holy, Holy (Dykes John B.)
I Surrender All (Weeden W. S.)
Immortal, Invisible
It Is Well With My Soul (Bliss P. Philip)
Joyful, Joyful, We Adore Thee (Beethoven Ludwig van)
O Sacred Head, Now Wounded (Hassler Hans Leo)
Praise To The Lord, The Almighty
Rejoice, The Lord Is King (Darwall John)

Okładka: Weyna Zdzisław Adam, Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Weyna Zdzisław Adam
Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

polski Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej - Sztuka myślenia i ekspresji w języku muzycznym


Ilość stron:112
Format:210 x 297
Opracowanie na:zestaw perkusyjny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Werbel (tamburo) (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:1-10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 1054
Kod produktu:NPL081104
Produkty podobne:

Ze wstępu ...

"Szkoła na zestaw perkusyjny" przeznaczona jest dla wszystkich zafascynowanych grą na bębnach. Każdy, kto pragnie poznać przepiękny świat muzyki, może otworzyć drzwi z napisem perkusja i znaleźć coś dla siebie. Spektrum poruszanych zagadnień powinno zaspokoić potrzeby zarówno hobbistów, samouków, amatorów, a także muzyków i nauczycieli. Pragnieniem autora było zebranie wszystkich niezbędnych zagadnień i ćwiczeń, potrzebnych w grze na zestawie perkusyjnym. Jak dom z solidnym fundamentem i dachem, tak "Szkoła na zestaw perkusyjny" została podzielona metodologicznie, według stopni trudności, na trzy części:
1. Podstawy techniki werblowej,
2. Koordynacja rąk i nóg na zestawie perkusyjnym,
3. Rytmy studyjne w różnych stylach muzycznych.

Wszystkie części stanowią całość. W I części omawiamy technikę gry rękami. W II części przedstawiona jest technika gry nogami. Zagadnienia metrorytmiczne i ćwiczenia z części I, są powtórzone i rozszerzone z układami rytmicznymi nóg. Natomiast w części III, mamy praktyczne zastosowanie poruszanych wcześniej zagadnień w rytmach studyjnych różnych stylów muzycznych.

Zdzisław Adam Weyna



"Szkoła na perkusję" Zdzisława Adama Weyny jest jedyną znaną mi szkołą obejmującą wszystkie znane techniki gry na zestawie perkusyjnym. Jej układ umożliwia korzystanie z niej na każdym etapie zaawansowania: od amatora rozpoczynającego naukę po profesjonalistę doskonalącego swój warsztat. Etiudy mogą być wykonane na egzaminie dyplomowym Akademii Muzycznej. Warte podkreślenia jest zamieszczenie bardzo dużej ilości rysunków obrazujących trzymanie pałeczek w różnych uchwytach, oraz fazy ruchu podczas grania poszczególnymi technikami. Do każdego zagadnienia, jest bardzo starannie opracowany zestaw ćwiczeń, w pełni je wyczerpujących. Szkoła stanowi swoistą biblię perkusisty i jest najprostsza drogą do mistrzostwa.

Mirosław Bereźnicki



O książce:

Zbiór fundamentalnych zasad i zagadnień metrorytmicznych z kanonem współczesnych figur rytmicznych, ćwiczeń i etiud. Tematyka obejmuje regularne i nieregularne podziały rytmiczne, paradidle, polirytmie i polimetrie, artykulację werblową, ozdobniki i tremola, przesunięcia i modulacje rytmiczne, alternatywne grupowanie, zagadnienia związane z dynamiką i tempem. Blisko 60 rysunków ilustruje sposoby trzymania pałeczek, postawy przy werblu i różne techniki wykonawcze z niezbędną, niekonwencjonalnie przedstawioną teorią muzyki.


Spis treści:

Rozdział I: Podstawy teorii muzyki, technika gry, wskazówki
Podstawy teorii muzyki
Cyfry, nuty i pauzy
Podział nut
A - podział parzysty
B - podział nieparzysty triolowy
C - podział nieparzysty kwintolowo-septymolowy
Znaki muzyczne, kropki i łuki
Notacja muzyczna i zasady metrorytmiczne
Strefy brzmieniowe bębnów
Technika gry na werblu
Wskazówki do ćwiczeń i rozwoju
Rozdział II: Od jednego do ośmiu
Ćwierćnuty
Ósemki
Synkopy ósemkowe
Triole
Synkopy triolowe
Szesnastki
Kwintole
Sekstole
Septymole
Trzydziestodwójki
Rozdział III: Paradidle
Paradidle pojedyncze
Dragadidle
Tripladidle
Kwintodidle
Kwintodidle didle
Paradidle podwójne
Paradidle didle
Septodidle
Septodidle didle
Paradidle potrójne
Kombinacje metrorytmiczne paradidli
Rozdział IV: Łamańce porąbańce
Polirytmie
Polimetrie
Rozdział V: Artykulacja werblowa
Wprawki
Paradidle z akcentami
Uderzenia naprzemienne z akcentami
Rim shot
Rim shot latynoski
Cross stick
Buzz
Rim stick, cascara
Stick and stick
Backstick
Rozdział VI: Ozdobniki
Przednutka pojedyncza
Hybrydowe figury rytmiczne
Przednutka podwójna
Przednutka potrójna
Zanutka
Rozdział VII: Tremolandia
Tremolo klasyczne
Tremolo naprzemienne
Tremolo podwójne
Tremolo potrójne
Tremolo paradidlowe
Tremolo kontrolowane "5"
Tremolo kontrolowane "7"
Tremolo kontrolowane "9"
Tremolo kontrolowane "11-33"
Tremolo jednoręczne
Rozdział VIII: Przesunięcia i modulacje rytmiczne
Przesunięcia rytmiczne
Modulacje rytmiczne
Rozdział IX: Grupowanie alternatywne, dynamika, tempo
Grupowanie alternatywne
Dynamika
Tempo
Rozdział X: Etiudy werblowe
Etiuda I
Etiuda II
Etiuda III
Etiuda IV

Okładka: Nowak Monika, Sekwencje mszalne w języku polskim po soborze watykańskim II

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Nowak Monika
Sekwencje mszalne w języku polskim po soborze watykańskim II

polski Sekwencje mszalne w języku polskim po soborze watykańskim II


Ilość stron:176
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081216

Zagadnienie sekwencji mszalnych w języku polskim po soborze watykańskim II podjęła s. Monika Nowak. Najpierw omówiła w pracy dzieje sekwencji, potem przeprowadziła szczegółową analizę polskich przekładów, by następnie zająć się utworzonymi do nich melodiami. Końcową część rozprawy stanowią refleksje na temat przyszłości sekwencji.
Ważnym dokonaniem s. Nowak jest odkrycie autora polskiego tekstu sekwencji wielkanocnej, którym okazał się biskup warszawski F. A. Symon. Jego nazwiska nie wymienia żaden śpiewnik kościelny. Innym osiągnięciem jest stwierdzenie faktu, iż w polskojęzycznej liturgii właściwie sekwencja nie istnieje. Muzyczna forma tych utworów wymaga przemienności melodii, najczęściej obejmującej kolejne pary zwrotek. Polskie sekwencje przyjęły postać hymnu-pieśni.
Niniejsze interesujące studium muzykologiczne warto polecić nie tylko badaczom przeszłości, ale także liturgistom, a nade wszystko muzykom kościelnym. Tych ostatnich może ono zainspirować do przemyśleń związanych np. z miejscem wykonywania sekwencji w ramach liturgii (przed czy po Alleluja?), z postawą wiernych, z obsadą wykonawczą, a nawet z ewentualnymi opracowaniami wielogłosowymi, których we współczesnej liturgii brakuje.

13

Spis treści:

Geneza i rozwój sekwencji
Europa
Polska
Teksty
Treść teologiczna sekwencji
Victimae paschali
Veni Sancte Spiritus
Budowa formalna
Victimae paschali
Veni Sancte Spiritus
Przekłady na język polski
Victimae paschali
Przekład S. Grochowskiego
Przekład F.A. Szymona
Veni Sancte Spiritus
Przekład T. Karyłowskiego
Melodyka sekwencji w języku polskim
Sekwencja hymn. Problem treści i formy
Melodie pierwotne
Victimae paschali
Veni Sancte Spiritus
Źródła muzyczne polskich kompozytorów
Sekwencja wielkanocna
Ofiarujemy chwałę w wierze
Mel. I
Mel. II
Niech w święto radosne Paschalnej Ofiary
Mel. III
Mel. IV
Mel. V
Sekwencja na Uroczystość Piędziesiątnicy
Mel. I
Mel I a
Mel I b
Mel. II
Mel. III
Mel IV
Zastosowanie w liturgii po Soborze Watykańskim II
Przepisy prawne
Wykonastwo
Spojrzenie w przyszłość

Okładka: Mykietyn Paweł, II Kwartet smyczkowy partytura + głosy

cena 63,7 zł.


nuty.pl

Mykietyn Paweł
II Kwartet smyczkowy partytura + głosy

polski II Kwartet smyczkowy partytura + głosy
angielski String Quartet No. 2 score and parts and parts


Ilość stron:35 + 8 + 8 + 8 + 7
Format:220 x 300
Opracowanie na:kwartet smyczkowy (Vln 1, Vln 2, Vla, Vc.) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Altówka (1)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081593

Ze swą skomplikowaną strukturą rytmiczną i koniecznością wydobywania flażoletów od dźwięków obniżonych lub podwyższonych o ćwierćton, stawia przed wykonawcą ogromne wyzwanie. Pisząc na zamówienie Kwartetu Kronos Mykietyn miał jednak komfort komponowania bez ograniczania się myślą o ewentualnych trudnościach wykonawczych. Efektem tej pracy jest dzieło fascynujące swym nowatorskim brzmieniem, pomysłami muzycznymi i sposobem formułowania. Odwrotnie niż w przypadku wielu utworów XX-wiecznych, w których ćwierćtonowe następstwa dźwięków były traktowane jako element przejściowy, pozostający w otoczeniu dźwięków skali równomiernie temperowanej półtonami [] tutaj dominuje mikrotonowość, a momenty przejawiania się ,,zwykłych półtonów są właśnie niezwykłym efektem. [] Fragmenty odwołujące się do tradycyjnej tonalności lub choćby zwyczajnej atonalności wyznaczają szczególne momenty, w których umysł słuchacza może dokonać swoistej ,,akomodacji bądź znaleźć wytchnienie po wysiłku postrzegania nieznanego.


Lista utworów:
II kwartet smyczkowy (Mykietyn Paweł)

Okładka: Bacewicz Grażyna, III kwartet smyczkowy (partytura i głosy)

cena 123 zł.


nuty.pl

Bacewicz Grażyna
III kwartet smyczkowy (partytura i głosy)

polski III kwartet smyczkowy (partytura i głosy)
angielski String Quartet No.3(score and parts)


Ilość stron:73+17+19+18+14
Format:210 x 300
Opracowanie na:zespół smyczkowy (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Altówka (1)
Wiolonczela (1)
Skrzydłówka II (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083123

III Kwartet smyczkowy powstał w 1947 roku w Paryżu. To jeden z najbardziej zrównoważonych wewnętrznie utworów G. Bacewicz, może najbliższy ideałowi sérénité, charakterystycznego dla duchowości romańskiej. W dziele tym, którego skrajne części eksponują ruch jako główną siłę kreacyjną, nigdy nie dochodzi do sytuacji ekstremalnych w sensie wyrazu, czy zastosowania środków technicznych. Żywioł ruchu jest tu poskromiony logiką powiązań motywicznych i rozwojem formy, skala napięć moderowana wewnętrznym porządkiem, regularnością przebiegu. W III Kwartecie ujawniona została jeszcze jedna cecha stylu kompozytorki tego okresu: przewaga struktur linearnych nad wertykalnymi: te ostatnie zaś, niepozbawione pewnej finezji harmonicznej, zdają się być jednak wynikiem współdziałania niezależnych linii melodycznych. III Kwartet smyczkowy, najważniejszy utwór 1947 roku dopełnia obraz rozkwitającej swą pełnią twórczości, jako dzieła mimo późniejszych, romantyczno-ekspresjonistycznych wychyleń integralnego, którego indywidualna parole jest łatwo rozpoznawalna. To pierwszy, z cyklu pięciu, dojrzałych kwartetów pochodzących z lat: 1947; 1951; 1955; 1960 i 1965, który, jak żaden inny utwór, stanowi punkt zwrotny w karierze kompozytorki. Jako całość utwory te nie mają sobie równych w polskiej muzyce XX wieku, będąc, po kwartetach Bartóka, istotnym elementem w rozwoju gatunku.


Okładka: McCormick Neil, Killing Bono

cena 41,95 zł.


nuty.pl

McCormick Neil
Killing Bono

polski Killing Bono


Ilość stron:380+10
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Miniewicz Sonia
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083213

Niektórzy rodzą się wielcy.
Niektórzy po wielkość sięgają.
O innych sława sama się upomina.
A jeszcze inni mają takiego pecha, że w szkolną ławę dzielą z Bono.

Każdy chce być sławny, ale w Dublinie lat siedemdziesiątych młody punkowiec Neil McCormick marzy o czymś więcej niż o marnym losie gwiazdki pop – wierzy, że jego przeznaczeniem jest wieść życie prawdziwego boga rocka. Rozplanował już wszystko – płyty, koncerty, okrzyki w imię pokoju na świecie. Lecz istnieje jedna rzecz, której nie wziął pod uwagę. Chłopak siedzący na drugim końcu klasy ma swoje własne plany.

„Killing Bono” to historia dwóch rozbieżnych istnień. Kiedy Bono i jego U2 sięgali po światową sławę i gwiazdorstwo, ich szkolny przyjaciel Neil torował sobie drogę w przeciwnym kierunku. Kiepskie dragi, dziwaczny seks, jeszcze dziwniejsze fryzury: Neil doświadczył tego wszystkiego na złudnej ścieżce ku umykającej chwale. Ale czasem to właśnie frajerzy mają do opowiedzenia najciekawsze kawałki.

W „Killing Bono” gościnnie wystąpią: papież, Bob Dylan i cała galaktyka sław. To niesamowicie zabawny, zdumiewająco szczery i przedziwnie poruszający zapis życia w cieniu prawdziwej supergwiazdy.


„W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę”.
Bono

„Jest to najlepsza książka o człowieku, który próbuje zostać kimś w branży muzycznej, jaką czytałem”.
Sir Elton John

NEIL McCORMICK, felietonista Daily Telegraph, publikował w wielu brytyjskich tytułach prasowych, takich jak GQ, Marie Clare, The Sunday Times oraz The Observer. Mieszka w Londynie.

stron 380 + wklejka 10


WSTĘP
W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę. Nieco mnie przyhamowała, dała do myślenia... aż mnie przeszedł dreszcz. Pewnie wielu czytelników skrzywi się podczas lektury i z pewnością jednym z nich jestem ja. Możecie sobie wyobrazić, że jest mi trudno polubić książkę taką jak ta – straszliwie drze ze mnie łacha – ale jest niezwykle zabawna i bardzo poruszająca. Rozpoznaję siebie w jego prozie, a to nieczęste. Nadzwyczajna oraz pociągająca jest jego szczerość i ta powaga unosząca się nad wszystkim, co opisuje i, co więcej, nigdy nie brak mu pasji. Umiejętność pisania o ważnych sprawach w lekki sposób jest prawdziwym darem Neila. W książce znajduje się kilka wątków, ocieramy się o trudne rzeczy, ale odbijają się one od nas jak duże piłki plażowe. I prawdziwie zadziwiające jest, że piosenki, które napisał, zacytowane w książce, dzwonią jak dzwony, a przecież nawet nie można usłyszeć ich melodii. Aspiracje tego pechowego bohatera są fantazją jedynie do chwili, kiedy przeczytacie te teksty. A wtedy zdacie sobie sprawę, że nie czytacie o gościu, który myśli, że byłby niezłą gwiazdą rocka. On naprawdę wierzy w to, co niegdyś powiedział Marlon Brando w filmie Na nabrzeżach... „Mogłem być kimś więcej”.

Bono


Okładka: , Zagraj to sam 2015/ II Kwartał

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2015/ II Kwartał

polski Zagraj to sam 2015/ II Kwartał


Ilość stron:36
Format:204 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084077

Publikacja zawiera przeboje muzyki rozrywkowej polskich wykonawców w zapisie nutowym. Zawiera teksty, funkcje, akordy i diagramy piosenek.


Lista utworów:
Chwile jak te - Kamil Bednarek feat. Staff
Dziewczyna z granatem - piosenka z serialu tv CZAS HONORU - POWSTANIE; wyk. Katarzyna Sawczuk
Easy Come Easy Go - 2 Plus 1
Dach - Tabb @ Sound'n'Grace
Gwiazda Miłości - Halina Kunicka
Hymn kolejarzy wąskotorowych - Skaldowie
I wszystko się może zdarzyć - Anita Lipnicka
Kalejdoskop szczęścia - Andrzej Piaseczny
Nie chcę spać - Enej
To dzięki wam - Preludium
Trudno - Hanka Ordonówna
Wszystko jedno - Video

cena 34 zł.


nuty.pl

Złote przeboje lata 80-te część 3

polski Złote przeboje lata 80-te część 3


Ilość stron:44
Format:205 x 285
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084464

Publikacja zawiera złote przeboje lat osiemdziesiątych, polskich zespołów i wykonawców. Zapis nutowy łatwy, co pozwala zarówno amatorom jak i profesjonalnym muzykom na wykonywanie utworów. Znajdziemy tu linię melodyczną, akordy, słowa oraz diagramy chwytów gitarowych


Lista utworów:
Co mi Panie dasz - BAJM
Dmuchawce, latawce, wiatr - URSZULA z zesp. BUDKA SUFLERA
Cykady na Cykladach - MAANAM
Iść w stronę słońca - 2 PLUS 1
Izolda - ZBIGNIEW WODECKI
Jesteś lekiem na całe zło - KRYSTYNA PROŃKO
Najpiękniejsza w klasie - MAJKA JEŻOWSKA
Nic nie może wiecznie trwać - ANNA JANTAR z zesp. BUDKA SUFLERA
Naj Story - PAPA DANCE
Tak bym chciała kochać już - HANNA BANASZAK
Serca gwiazd - HALINA FRĄCKOWIAK
Szklana pogoda - LOMBARD
Troszeczkę ziemi, troszeczkę słońca - ELENI
Wszystko czego dziś chcę - IZABELA TROJANOWSKA z zesp. BUDKA SUFLERA
Zaświeciła moja gwiazda - GANG MARCELA

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Łukaszewski Marcin Tadeusz
Drei Nachtlieder - Klasteriana för piano

niemiecki Drei Nachtlieder - Klasteriana för piano


Ilość stron:24
Format:205 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
tytułów utworów: polska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kunicki Marek
Autor okładki: Biniek Beata
Kod produktu:NPL084444

DREI NACHTLIEDER, wbrew tytułowi, to utwór jednoczęściowy, w którym można wyróżnić trzy większe ogniwa, przebiegające attacca. Pisząc go, zamierzałem nawiązać do tradycji nokturnu, gatunku utożsamianego głównie z muzyką romantyczną. Nie chciałem jednak nazywać utworu nokturnem, aby uniknąć jednoznacznych skojarzeń. Całość trwa circa 10-12 minut, przebiega w tempie na ogół wolnym umiarkowanym. Zależało mi na wyzyskaniu możliwości barwowych fortepianu, eksplorowanego jednak w sposób tradycyjny, wyłącznie za pomocą klawiatury. Stąd wykorzystanie pełnej skali instrumentu, stosowanie brzmień hybrydowych, np. oktaw kontaminowanych sekundą czy bitonalnych struktur akordowych. Starałem się jednak unikać typowo pianistycznych rozwiązań na rzecz poszukiwania barw i brzmień, bedących często wynikiem połączenia tonalnej i nietonalnej stylistyki. Chciałem uzyskać w ten sposób nastrój skupienia, zamyślenia, głębi, swoistego smutku, to znów dramatyzmu (w miejscach forte). Służą temu liczne skoki, szerokie interwały, kontrasty dynamiczne oraz repetycje określonych struktur, co zbliża utwór miejscami do narracji minimalistycznej. Dominuje myślenie wertykalne, podporządkowane harmonice. Głównym celem jest jednak pogłębienie wyrazu muzycznego, nie zaś popis wirtuozowski w tradycyjnym znaczeniu tego pojęcia.
KLASTERIANA. W tym jednoczęściowym utworze (czas trwania circa 10 minut) pragnąłem wydobyć sonorystyczne możliwości fortepianu, wynikające z użycia wyłącznie różnego rodzaju klasterów. Nie sięgnąłem jednak po sonoryzm totalny, który często wiązał się z notacją beztaktową i fascynacją samym brzmieniem, kojarzonym nierzadko z poszukiwaniem awangardowych jakości kolorystycznych (jak np. gra na strunach, uderzenia w pudło rezonansowe czy preparacja fortepianu). Starałem się zbudować dramaturgię przebiegu i uzyskać siłę wyrazową, stosując w tym celu wyłącznie wspóbrzmienia klasterowe - stąd tytuł utworu. Są to współbrzmienia od kilku dźwięków do wielodźwięków, czasem klastery tzw. ażurowe, klastery chromatyczne i diatoniczne, oparte na skalach modalnych, klastery na białych i czarnych klawiszach oraz ich modyfikacje (np. tremolada, glissanda). Tu, podobnie jak w Drei Nachtlieder, wykorzystuję pełną skalę fortepianu i związane z tym możliwości dźwiękowe, fakturalne i kolorystyczne. Istotne znaczenie przywiązuję do stałej rytmiki, silnie kontrastowanej dynamiki i artykulacji. Powtarzalność i repetycyjność struktur zbliża tę kompozycję do estetyki minimal i repetitiv music. Tytuł może kojarzyć się z cyklem utorów fortepianowych Roberta Schumanna - Kreisleriana. Być może nieświadomie podjąłem dialog z tym dziełem, ale podobieństw (zwłaszcza stylistycznych) miedzy tymi utworami nie należy szukać zbyt głęboko i dosłownie.
Oba utwory napisałem w ramach Podyplomowych Studiów Kompozycji na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, które odbywałem w latach 2012-2014 pod kierunkiem prof.zw.dr. hab. Mariana Borkowskiego, któremu w tym miejscu pragnę wyrazić najgłębsze podziękowania.
Autor- Marcin Tadeusz Łukaszewski


Lista utworów:
Drei Nachtlieder (Łukaszewski Marcin Tadeusz)
Klasteriana (Łukaszewski Marcin Tadeusz)

Marschall AVT 150, ,
cena 3941,95 zł. dodaj do zamówienia
Kod produktu: NPL051951

AVT150 jest wzmacniaczem typu combo ze szczelnie zamkniętą komorą zawierającą głośnik o mocy 150W/4ohm, waży 28kg, a jego wymiary wynoszą 607x550x290mm. Przedni panel składa się z dwóch rzędów pokręteł – po 12 sztuk w każdym rzędzie, systemu efektów FX, gniazda wejściowego typu jack 1 oraz włącznika sieciowego. Górna linia potencjometrów podzielona została na dwa podstawowe kanały, w których możemy określić różny stopień zniekształcenia, pokrętło „gain” oraz jego EQ czyli korekcja barwy, a także dodać jeden z efektów FX, na które składają się reverb, delay, chorus, flanger, hall oraz ich kombinacje. Nasycenie oraz zmiana parametrów efektów odbywa się trzema pokrętłami: Mix, DFX Mix, Adjust; ustalenie danego efektu przełącznikiem program. Dolna linia potencjometrów została podzielona na dwa kanały „czyste” – Acoustic Sim, czyli symulacja brzmień akustycznych i Clean – kanał czysty przeznaczony dla gitary elektrycznej. Taki sam układ pokręteł bloku efektów jest dla kanałów przesterowanych. Pomiędzy pierwszymi czterema potencjometrami obu linii zamontowano przełączniki do ręcznej zmiany kanałów. Na tylnej listwie znajduje się gniazdo sieciowe 220V, dwa wyjścia na dodatkowe głośniki o impedancji od 4 do 8 ohm, wyjście "footswitch" łączy osobny panel do zdalnej zmiany kanałów i efektów, wyjścia typu jack 1 na słuchawki, wyjście liniowe (do podłączenia innego wzmacniacza lub stołu mikserskiego), wejścia i wyjścia dodatkowych efektów (pętla) oraz przełącznik FX level (+4dB – 10dB).

zdjęcie





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland