•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Jak ci mnie też

Dostępne opracowania:

akordeon solo (zawiera teksty, akordy) (1)
euphonium i fortepian (1)
fortepian solo (1)
gitara solo (1)
głos wokalny i fortepian (2)
głos wokalny solowy (sopran) i orkiestra mieszana (partytura) (1)
książka (5)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (2)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
trąbka B lub kornet lub sakshorn solo (1)

Jak ci mnie też znajdziesz w 23 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lasocki Józef Karol, Podstawowe wiadomości z nauki o muzyce

cena 41 zł.


nuty.pl

Lasocki Józef Karol
Podstawowe wiadomości z nauki o muzyce

Ilość stron:176
Format:162 x 240
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001575

"Podstawowe wiadomości o muzyce" obejmują elementy muzyczne, które składają się w muzyczną całość, wspólnie dopełniają się, wzajemnie na siebie wpływają, tworząc dzieła muzyczne. Elementami tymi są w pierwszym rzędzie: rytm, melodia, harmonia następnie dynamika, agogika, barwa dźwięku, wreszcie budowa formalna i wykonanie.
Popularny podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół I i II stopnia oraz samouków. Na książkę składa się 11 rozdziałów, w których Autor porusza problemy m.in. dźwięku, metrum, rytmu, tempa, dynamiki, artykulacji, ornamentyki. Opisuje skale, gamy i tonacje, jak też historię pisma nutowego, wielogłosowości i podział form muzycznych.


Spis treści:

Wiadomości wstepne
Muzyka i jej elementy
Powsyanie muzyki
Podział muzyki
Pytania i zadania
O dźwięku
Powstanie i źródło dźwięku
Cechy dźwięku
Oktawy
Pytania i zadania
Pismo nutowe
Pięciolinia i klucze
Wartości nut i pauz
Skróty pisowni
Przykłady z historii pisma nutowego
Diatonika, chromatyka i enharmonia
Systemy i stroje muzyczne
Pytania i zadania
Odległości
Pojęcie odległości
Rodzaje odległości
Przekształcanie odległości
Przewroty odegłości
Rozpoznawanie odległości
Pytania i zadania
Skale, gamy i tonacje
Skale prymitywne
Skale pentatoniczne
Skale starogreckie i kościelne
Skala durowa ( majorowa )
Tonacja C - dur
Odległości w gamie C - dur
Odmiany skal durowych
Skala molowa ( minorowa ) naturalna
Skala molowa harmoniczna
Skala molowa dorycka
Odległości w gamach molowych
Transpozycja gam
Pokrewieństwo tanacji
Chromayyzacja gam
Inne skale
Pytania i zadania
Rytm i metrum
Pojęcie rytmu i metrum
Takty
Przykłady stosowania różnych taktów w literaturze muzycznej
Zasady grupowania nut w taktach
Akcenty metryczne i dynamiczne
Rozwinięcia rytmiczne
Pytania i zadania
Tempo, dynamika, artykulacja
Oznaczenia tempa
Oznaczenia dynamiczna
Znaki artykulacyjne i frazowe
Pytania i zadania
O melodii i ornamentyce
Budowa linii melodycznej
Ozdobniki
O wielogłosowości
Rodzaje akordów
Pzycje i przewroty akordów
Kadencje
Czterogłosowa struktura harmoniczna
Faktura homofoniczna i polifoniczna
Pytania i zadania
O formach muzycznych
Elementy formy muzycznej
Budowa utworu
Formy taneczne
Formy liryczno - instrumentalne
Dawne tańce stylizowane - Suita
Dalszy rozwój suity
Wariacje
Rondo
Sonata
Muzyka wokalna i wokalno - instrumentalna
Wielogłosowa muzyka wokalna i wielkie formy wokalno - instrumentalne
Pytania i zadania
Szata dźwiękowa utworu
Muzyka wokalna
Muzyka instrumentalna
Pytania i zadania
Tablice instrumentów muzycznych
Indeks

Okładka: Lutak Ludwik, Szkoła na trąbkę, kornet lub sakshorn tenorowy cz. 2

cena 79,9 zł.


nuty.pl

Lutak Ludwik
Szkoła na trąbkę, kornet lub sakshorn tenorowy cz. 2

polski Szkoła na trąbkę, kornet lub sakshorn tenorowy cz. 2


Ilość stron:162
Format:230 x 305
Opracowanie na:trąbka B lub kornet lub sakshorn solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Trąbka B (1) lub Kornet lub Saksofon tenorowy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Lutak Ludwik
Autor okładki: Prądzyński Bogdan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001699
Produkty podobne:Lutak Ludwik - Szkoła na trąbkę, kornet lub sakshorn tenorowy cz. 1

Doświadczenie pedagogiczne poucza, że trudne jest podanie jakiegoś ogólnego wskazania, jak należy korzystać z podręcznika, aby stał się on właściwą pomocą w kształcaniu poszczególnych uczniów. Wśród uczących się spotykamy różne indywidualności, wykazujące odmienne cechy i predyspozycje. Jedni posiadają większe możliwości techniczne jeszcze inni dźwiękowe. Dlatego też w tej części szkoły zgrupowany został materiał ćwiczeniowy dostosowany do potrzeb i zdolnści danego ucznia.


Lista utworów:
Szkoła na trąbkę, kornet lub sakshorn tenorowy cz. 2 (Lutak Ludwik)

Spis treści:

Wstęp
Rady dla młodych trębaczy
Ćwiczenia na rozszerzenie skali i zwiększenie sprawności technicznej
Gama Fis-dur
Gama dis-moll
Wprowadzenie dźwieku ces i fes
Gama Ges-dur
Wprowadzenie xwięku c3 i ces3
Podwójny bemol
Gama es-moll
Gama Cis-dur
Gama ais-moll
Gama Ces-dur
Gama as-moll
Skala chromatyczna (schromatyzowana)
Trudniejsze zapisy enharmoniczne
Akord dominantowy septymowy
Akord septymowy zmniejszony
Trójdźwięk zwiększony
Ćwiczenia zespołowe
Kanony
S. Foremny - Ballada
S. Foremny - Intermezzo
T. Machl - Taniec
T. Machl - Horał 4-głosowy
Ćwiczenia na legato i rozwój elastyczności mięśni wargowych
Skala całotonowa. Ćwiczenia
Ćwiczenia na duże odległości
Potrójne i podwójne staccato
J. B. Arban - Karnawał wenecki (Wariacje 2)
Podwójne staccato
J. B. Arban - Karnawał wenecki (Wariacje 3)
P. Czajkowski - Taniec Neapilitanski
Transpozycja
Trąbka C
L. Beethoven - z V Symfonii
Trąbka D
L. Beethoven - z IX Symfonii
Trąbka Es
A. Mozart - z Symfoni Es-dur
Trąbka E
A. Dvorak - z Symfonii ,,Z Nowego Świata"
Trąbka F
L. Beethoven - z uwertury "Egmont"
Trąbka A
P. Czjkowski - z V Symfonii
Etiudy
T. Charlier (Ćwiczenia 3 palca i transpozycji)
P. Clodomir (Oktawy)
A. Petit (Rytm synkopowany)
J. F. Gallay (Podwójna kropka przy nucie)
J. F. Gallay (Duże odlagłości)
M. Bitsch (Trudności rytmiczne)
M. Bitsch (Odległości)
C. Perrin (przednutka krótka i podwójna)
T. Charlier (tercje, staccato podwójne i potrójne)
T. Charlier (Kwarty i synkopy)
C. Perrin (Obiegnik i gruppeto)
A. Chawanne (Potrójne staccato)
A. Chawanne (Podwójne staccato)
T. Charlier (Mordent i tryl)
H. Tomasi (Zmiany metrum)
T. Harlier (Rytm)
J. B. Arban (Chromatyka i legto)
E. Paudert - Duet
M. Broiles - Duet
Gamy i pasaże

Okładka: Niemira Mieczysław, Piosenki biesiadne, cz. 4

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Niemira Mieczysław
Piosenki biesiadne, cz. 4

polski Piosenki biesiadne, cz. 4


Ilość stron:60
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćdostawa w ciągu 30 dni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL054807
Produkty podobne:Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 1
Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 2
Niemira Mieczysław - Piosenki biesiadne, cz. 3

Publikacja zawiera 53 piosenki biesiadne na keyboard w opracowaniu Mieczysława Niemiry. Zapis obejmuje linię melodyczną oraz funkcje harmoniczne. Dodatkowo każda piosenka opublikowana jest z pełnym tekstem i diagramami do akordów, obrazującymi układ palców na klawiaturze.


Lista utworów:
A kiedyśmy tu przybyli
Baju baj
Biała mewa (melodia popularna)
Brazylia
Chciałem znaleźć mej milej grób (Gruzińska melodia ludowa)
Cicha noc, dokoła kwiatów woń (melodia hawajska)
Cyt, cyt
Czemużeś mnie, matuleńko
Czerwone jabłuszko
Don Caballero
Ej, przeleciał ptaszek
Fajny chłop z niego boł
Gdy mrok zapada
Halino, dziewczyno
Hej, z góry
Jadą goście, jadą (Sygietyński T.)
Jak my do dziewczyny
Jedzie żołnierz od Torunia
Koło mego ogródeczka
Kuba, wyspa jak wulkan gorąca (piosenka kubańska)
Kwiaty kocham i ciebie
Laura i Filon (Karpiński F.)
Łączko, łączko
Na sianeczku, sianie
Nie będzie mnie głowisia bolała (melodia ludowa)
Nie chcą mnie wydać
Nie chodź koło róży
Oczy czarne
Odejdź Jasiu (Nowowiejski F.)
Od krzaczka do krzaczka
Ogniska
Oj, świeci miesiąc świeci
Pieśń filaretów (Mickiewicz Adam)
Pieśń o Maćku generale
Piosenka o sąsiedzie (Potiomkin Dymitr)
Pod kopecką siana
Przeleciał kondor (melodia peruwiańska)
Przy kominku (Gold Artur)
Serce (Dunajewski I.)
Stoi grusza w polu
Szalała, szalała (melodia ludowa)
Ślubowanie (melodia popularna)
Świeć miesiączku, świeć
Świtezianka
Tam nad Wisłą w dolinie
Te opolskie dziouchy (melodia ludowa)
Tutaj, tutaj są dziewczyny
Ty pójdziesz górą
Uciekła mi przepióreczka
U prząśniczki siedzą (Moniuszko Stanisław)
Wesoło, bracia, wesoło
Wisniowy sad
W moim ogródeczku

Okładka: Moniuszko Stanisław, Śpiewnik domowy. Antologia pieśni na głos z fortepianem z.1

cena 89 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Śpiewnik domowy. Antologia pieśni na głos z fortepianem z.1

Ilość stron:92
Format:243 x 340
Opracowanie na:głos wokalny i fortepian
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL054995

Przy tworzeniu pieśni, a pisał je Moniuszko zarówno w wieku młodzieńczym, jak i ku końcowi życia, przyświecała mu określona idea. Pragnął dać społeczeństwu polskiemu pieśni narodowe, polskie, które mogłyby zająć ważne miejsce w życiu codziennym Polaków, usuwając na bok importowaną tandetę. W podobny sposób Józef Ignacy Kraszewski swym rozległym i wszechstronnym powieściopisarstwem wyparł romans francuski, tak popularny zwłaszcza wśród ówczesnych pań. Kiedy zebrała się już spora garść pieśni, umyślił Moniuszko wydawać je w zeszytach pod ogólnym tytułem: "Śpiewnik domowy". Nazwa tego zbioru wymownie świadczy o powziętym zamiarze: mają to być pieśni do użytku domowego, przeznaczone dla każdego, na różne okoliczności codziennego życia. Mają też odpowiadać różnorakim nastrojom i potrzebom serca, dlatego uderza tak bogata ich różnorodność. [Witold Rudziński]


Lista utworów:
Moniuszko Stanisław - Rybka: Od dworu, spod lasa,
Moniuszko Stanisław - Czaty: Z ogrodowej altany,
Moniuszko Stanisław - Wyjazd z Ukrainy: A dokąd jedziesz, panie namiestniku,
Moniuszko Stanisław - Stary kapral: Naprzód! Naprzód marsz, rębacze!,
Moniuszko Stanisław - Świtezianka: Jakiż to chłopiec piękny i młody?,
Moniuszko Stanisław - Maciek: Hej, do tańca, dziewuchy!,
Moniuszko Stanisław - Sen: Chociaż zmuszona będziesz,
Moniuszko Stanisław - Pieszczotka: Moja pieszczotka,
Moniuszko Stanisław - Rozmowa (II): Kochanko moja!,
Moniuszko Stanisław - Zosia: Tu niegdyś w wiosny poranki,
Moniuszko Stanisław - Znasz-li ten kraj (II),
Moniuszko Stanisław - Do Niemna: Niemnie, domowa rzeko moja!,
Moniuszko Stanisław - Nawrócona: Wieczorem pewnego czasu,
Moniuszko Stanisław - Morel: Morel podajesz mi z drzewa,

Okładka: Moniuszko Stanisław, Śpiewnik domowy. Antologia pieśni na głos z fortepianem z.2

cena 79 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Śpiewnik domowy. Antologia pieśni na głos z fortepianem z.2

Ilość stron:116
Format:243 x 340
Opracowanie na:głos wokalny i fortepian
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL054996

Przy tworzeniu pieśni, a pisał je Moniuszko zarówno w wieku młodzieńczym, jak i ku końcowi życia, przyświecała mu określona idea. Pragnął dać społeczeństwu polskiemu pieśni narodowe, polskie, które mogłyby zająć ważne miejsce w życiu codziennym Polaków, usuwając na bok importowaną tandetę. W podobny sposób Józef Ignacy Kraszewski swym rozległym i wszechstronnym powieściopisarstwem wyparł romans francuski, tak popularny zwłaszcza wśród ówczesnych pań. Kiedy zebrała się już spora garść pieśni, umyślił Moniuszko wydawać je w zeszytach pod ogólnym tytułem: "Śpiewnik domowy". Nazwa tego zbioru wymownie świadczy o powziętym zamiarze: mają to być pieśni do użytku domowego, przeznaczone dla każdego, na różne okoliczności codziennego życia. Mają też odpowiadać różnorakim nastrojom i potrzebom serca, dlatego uderza tak bogata ich różnorodność. [Witold Rudziński]


Lista utworów:
Moniuszko Stanisław - Pieśń Nioły,
Moniuszko Stanisław - Śpiew Medory,
Moniuszko Stanisław - Pieśń uwięzionego myśliwca,
Moniuszko Stanisław - Lirnik wioskowy II,
Moniuszko Stanisław - Lirnik wioskowy III,
Moniuszko Stanisław - Nad rzeką,
Moniuszko Stanisław - Pożegnanie,
Moniuszko Stanisław - Piosnka Sabaudczyka,
Moniuszko Stanisław - O Zosi sierotce,
Moniuszko Stanisław - Niedziela,
Moniuszko Stanisław - Motyl,
Moniuszko Stanisław - Polna różyczka,
Moniuszko Stanisław - Marzenie,
Moniuszko Stanisław - Piosnka obłąkanej Ofelii,
Moniuszko Stanisław - Grajek,
Moniuszko Stanisław - Chanson,
Moniuszko Stanisław - Pieśń Nai,
Moniuszko Stanisław - Wilija,
Moniuszko Stanisław - Spomnienie,
Moniuszko Stanisław - Pellegrina rondinella,
Moniuszko Stanisław - Łódka,
Moniuszko Stanisław - Do oddalonej,
Moniuszko Stanisław - Romance,
Moniuszko Stanisław - Śpiewak w obcej stronie,
Moniuszko Stanisław - Dzwon zapustny,
Moniuszko Stanisław - Sen,
Moniuszko Stanisław - Kwiaty,
Moniuszko Stanisław - Cztery krakowiaki, I: Na krakowskiej ziemicy,
Moniuszko Stanisław - Czarny krzyżyk,
Moniuszko Stanisław - Piosnka bez tytułu,
Moniuszko Stanisław - Nasza ziemica,

Okładka: Szweykowski Zygmunt Maria, Polemics on the musica moderna

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Szweykowski Zygmunt Maria
Polemics on the musica moderna

angielski Polemics on the musica moderna


Ilość stron:72
Format:130 x 185
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056604

Publikacja w języku angielskim i włoskim. W serii "Practica musica" pragniemy udostępnić zarówno studiującym, jak i wszystkim interesującym się kulturą muzyczną wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli, oceny dzieł muzycznych, problematyki wykonawczej, techniki kompozytorskiej itp., wypowiedzi pochodzące zarówno od teoretyków i muzyków - praktyków, jak miłośników i obserwatorów tej sztuki. Będą to więc zarówno teksty o dużym ciężarze gatunkowym, jak też refleksje o charakterze mniej systematycznym, traktujące o poszczególnych problemach nurtujących przedstawicieli kultury muzycznej danej epoki. Dziś wiele takich wypowiedzi, zwłaszcza pochodzących z dawnych wieków, zachowało się w unikalnych egzemplarzach drukowanych lub tylko w kopiach rękopiśmiennych. Nieraz dotąd niezauważone lub zapomniane, stanowią cenne źródło do znajomości epoki. Poszczególne zeszyty serii obejmują albo jedną wypowiedź, albo - jeśli są to wypowiedzi krótkie, poruszające zbliżoną tematykę - po kilka w jednym zeszycie, lub czasami są to wyjątki z większych dzieł dotyczące jednego problemu. Wszystkie teksty zawarte w serii "Practica musica" stanowią materiał ściśle źródłowy. [Fragment wstępu książki] Tom I zawiera wypowiedzi Agostino Agazzariego: "La musica ecclesiastica dove si contiene la vera diffinitione della musica come scienza" ["Muzyka kościelna, gdzie się zawiera prawdziwe określenie muzyki jako wiedzy"] oraz Marco Scacchiego: "Breve discorso sopra la musica moderna" ["Krótki wywód o muzyce współczesnej"]


Spis treści:

La musica ecclesiastica dove si contiene la vera diffinitione della musica scienza
Ecclesiatical Music Containing the True Definition of Music as Sciene
Note
Marco Scacchi. Breve discorso sopra la musica moderna
Brief Discourse on the Modern Music
Note

Okładka: , Piosenki wiecznie żywe z. 9

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Piosenki wiecznie żywe z. 9

Ilość stron:32
Format:150 x 207
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056990
Produkty podobne: - Piosenki wiecznie żywe z. 1
- Piosenki wiecznie żywe z. 15
- Piosenki wiecznie żywe z. 2
- Piosenki wiecznie żywe z. 3
- Piosenki wiecznie żywe z. 4
- Piosenki wiecznie żywe z. 5
- Piosenki wiecznie żywe z. 7
- Piosenki wiecznie żywe z. 8
- Piosenki wiecznie żywe z.10
- Piosenki wiecznie żywe z.11
- Piosenki wiecznie żywe z.13

W dziewiątym zbiorku z serii " Piosenki wiecznie żywe" znajdziemy takie piosenki jak np: "Nic dwa razy", "Nieznany śpiewak", "Rysunek na szkle" czy też "Chodź, pomaluj mój świat".


Lista utworów:
Ach, Franka, Franka (Sielicki Ryszard)
Chodź, pomaluj mój świat (Kruk Janusz)
François (Karasiński Adam)
Goniąc kormorany (Woy Jerzy)
Mam skłonności do przesady (Nowacki Aleksander)
Nic dwa razy (Mundkowski Andrzej)
Nieznany śpiewak (Januszko Andrzej)
Przerwany seans (Fiałkowski Stanisław)
Rysunek na szkle (Krawczyk Krzysztof)
Szanujmy wspomnienia (Zieliński Andrzej)
Tak zbierałam świat (Figiel Piotr)
Ta wielka miłość (Skorupka Adam)
Zabierz kobietę (Rutkowski Andrzej)
Zawsze gdzieś czeka ktoś (Kukulski Jarosław)
Ze mną bądź (Szymczyński Hubert)

Okładka: Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław, Biały Miś na akordeon, z. 4

cena 41,5 zł.


nuty.pl

Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław
Biały Miś na akordeon, z. 4

polski Biały Miś na akordeon, z. 4


Ilość stron:96
Format:206 x 293
Opracowanie na:akordeon solo (zawiera teksty, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Akordeon (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057586
Produkty podobne:Wiśniewski Stanisław - Biały Miś - akordeon 1 (100 str.)
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Biały Miś - akordeon 2 (100 str.)
Wiśniewski Stanisław, Wiśniewski Marek - Biały Miś na akordeon, z. 3
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Biały Miś na akordeon, z. 5

Publikacja zawiera 46 utworów, m.in.: Mazury, Capri, Trzej krasnale, Samotny leśny kwiat, O mój rozmarynie, Niebieskie oczy, Niebieskie oczy, Mała niebieska chusteczka, Jadwiga i rydze, Oberek, Pod laskiem zielonym u wzgórza.


Lista utworów:
Mazury (Jurzykowski W.)
Capri (Kennedy)
Trzej krasnale (Piosenka ludowa)
Samotny leśny kwiat (A.N.)
O mój rozmarynie (Piosenka ludowa)
Niebieskie oczy (A.N.)
Mała niebieska chusteczka (Piosenka popularna)
Jadwiga i rydze (A.N.)
Oberek (Wiśniewski S.)
Pod laskiem zielonym u wzgórza (A.N.)
Aniu, Aniu (A.N.)
Rozkwitały grusze i jabłonie (Błatner Matwiej)
Już księżyc zgasł (A.N.)
Mały biały domek (A.N.)
El Condor Pasa (A.N.)
Dziś do ciebie przyjść nie mogę (A.N.)
Hej, od Krakowa jadę (Piosenka ludowa)
Murarczyku (Piosenka ludowa)
Łączko, łączko (Piosenka ludowa)
Dwanaście aniolków (Piosenka ludowa)
Płacze dziewczyna (Piosenka ludowa)
W cieniu rajskiego drzewa (A.N.)
Mannitou (A.N.)
Jezioro (Piosenka ludowa)
Poemat (Fibich Z.)
Na zielonej ukrainie (A.N.)
Dziewczyno, dziewczyno (A.N.)
Gdy juz ciemna noc zapada (A.N.)
Santa Lucia (Piosenka włoska)
Pisali chłopcy do Rzymu (Melodia ludowa)
Marsz lwowskich dzieci (A.N.)
Żeglarz (Melodia angielska)
Caranquejo (Piosenka brazylijska)
Gdy luba zdradzi mnie (A.N.)
Und Jetzt Gang I An Peters Brünnele (A.N.)
Ej, przeleciał ptaszek (Sygietyński T.)
Zabrałeś serce moje (A.N.)
Love my tender (Presley Elvis)
Kowboje (Melodia popularna)
Ciemna noc (Autorzy nieznani)
W Nadwiślańskim Grodzie (A.N.)
Dzieci Pireusu (Hadjidakis M.)
Świtezianka (Melodia popularna)
Jak to na wojence ładnie (Piosenka żołnierska)
Pałacyk Michla (Melodia popularna)
Bele Bimba - Piękna dziewczynka (A.N.)

Okładka: Tarnowska-Kaczorowska Krystyna, Tadeusz Baird. Glosy do biografii.

cena 21,05 zł.


nuty.pl

Tarnowska-Kaczorowska Krystyna
Tadeusz Baird. Glosy do biografii.

Ilość stron:250
Format:168 x 238
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL059882

Dziewięć, sporych rozmiarami, tekstów, zebranych w dwóch pierwszych częściach tego tomu, powstało na przestrzeni ostatnich osiemnastu lat (nota bibliograficzna dostarcza szczegółowych informacji, również dotyczących pierwodruków, także na końcu poszczególnych pozycji podana jest przybliżona data ich napisania). Niektóre (te dawniejsze) poddane zostały pewnym retuszom, mającym głównie na celu niejako ujednolicenie językowo-stylistyczne i usunięcie zbędnych powtórek tam, gdzie to było możliwe bez szkody dla klarowności i spójności wywodu, dla logiki narracji. Cztery teksty Tadeusza Bairda, spośród wielu, które napisał, dobrałam tak, by się zauważalnie komponowały literą i duchem z moimi, by je dopełniały, pogłębiały, dopowiadały, uwiarygodniały. Zdecydowałam się zamieścić też niewielką część listów spośród ponad półtorej setki, które Tadeusz Baird, w ostatnich latach swego życia, pisał i do mnie - oczywiście, sztuką epistolarną trudniliśmy się ... na dwie ręce. Wprowadzającą notatkę znaleźć można przed ich wyborem. W Suplemencie jest Życiorys kompozytora i Wykaz utworów. Aby nie powielać licznych katalogów sporządzonych, zresztą nie zawsze konsekwentnie, według gatunków czy obsady instrumentalnej, tu znajdzie Czytelnik układ chronologiczny. [Fragment wstępu książki]


Spis treści:

Słowo od autorki
Nota bibliograficzna
SPOJRZENIA. Romantyk XX wieku
Tradycja romantyczna w muzyce Tadeusza Bairda
Kilka portretów w tonacji romantycznej
Raz jeszcze: Romantyk Baird
Ekspozycja. Epizody i ekskursy. Epilog
PRZYBLIŻENIA. Pięć kompozycji
Wariacje w formie ronda (1978)
Concerto lugubre (1975)
Jutro (1964–1966)
Egzorta (1959–1960)
Głosy z oddali (1981)
PRZYPOMNIENIA. Cztery wypowiedzi Tadeusza Bairda
Czy sztuka może się rozwijać bez tradycji? (1980/81)
„Muzyka Szymanowskiego znaczyła dla mnie zawsze bardzo wiele…” (1979)
Jak komponowałem Wariacje w formie ronda na kwartet smyczkowy (1979)
Odbierając Nagrodę Muzyczną Miasta Kolonii w 1963 roku (1963)
LISTY Tadeusza Bairda do autorki (wybór z lat 1977, 1978, 1979)
SUPLEMENT
Życiorys Tadeusza Bairda
Wykaz utworów Tadeusza Bairda (w porządku chronologicznym)
Summary
Indeks osobowy

Okładka: White Donald H., Lyric Suite

cena 87,95 zł.


nuty.pl

White Donald H.
Lyric Suite

angielski Lyric Suite


Ilość stron:30
Format:230 x 305
Opracowanie na:euphonium i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Eufonium (klucz wiolinowy) (1) lub Eufonium (klucz basowy)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060345

Publikacja przeznaczona jest na rzadki rodzaj instrumentu dętego tzw. eufonium.
Jest to najmniejszy rodzaj tuby barytonowej nazywanej też barytonem. Instrument budowany jest w formie owalnej, jak alt i tenor i ma 3 lub 4 wentyle. Na instrument ten pisze się w kluczu basowym lub wiolinowym.


For Euphonium and Piano. Includes treble and bass clef parts.


Lista utworów:
Lyric Suite (White Donald H.)

Okładka: Lutosławski Witold, Chantefleurs et chantefables, cykl pieśni na sopran i orkiestrę

cena 59 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Chantefleurs et chantefables, cykl pieśni na sopran i orkiestrę

polski Chantefleurs et chantefables, cykl pieśni na sopran i orkiestrę
angielski Chantefleurs et chantefables, Song cycle for Soprano and Orchestra


Ilość stron:88
Format:297 x 414
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (0)
Klarnet B (0)
Obój (0)
Fagot (0)
Trąbka C (0)
Róg F (0)
Puzon (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Harfa (0)
Wibrafon (0)
Dzwonki (campanelli) (0)
Tamburyn (0)
Kotły (0)
Ksylofon (0)
Fortepian (0)
Marimba (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: angielska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066192

"Śpiewokwiaty i śpiewobajki” - tak można by przetłumaczyć na język polski oryginalny, francuski tytuł utworu, ale można też inaczej: „Kwiatośpiewy i bajkośpiewy”. Nie znajdując poematu odpowiedniego dla umuzycznienia, Lutosławski po raz kolejny sięgnął do poezji dziecięcej i, również ponownie - po „Les Espaces du sommeil”, do wierszy francuskiego poety Roberta Desnosa. Jego książka zawiera 80 krótkich wierszy o kwiatach, zwierzętach, ptakach i owadach. „Wiersze przeznaczone są dla dzieci - nie mogę tego samego powiedzieć o muzyce mojego cyklu 9 pieśni na sopran i orkiestrę, jakkolwiek ich dziecięcy charakter ma swoje odbicie w napisanej przeze mnie muzyce." [opr.dg]


Lista utworów:
The flower of the night (Lutosławski Witold)
The grasshopper (Lutosławski Witold)
The Speedwell (Lutosławski Witold)
The dog rose, the hawthorn and the wisteria (Lutosławski Witold)
The tortoise (Lutosławski Witold)
The rose (Lutosławski Witold)
The Alligator (Lutosławski Witold)
The Angelica (Lutosławski Witold)
The Butterfly (Lutosławski Witold)

Okładka: Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław, Biały miś na keyboard, cz. 4

cena 38,7 zł.


nuty.pl

Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław
Biały miś na keyboard, cz. 4

polski Biały miś na keyboard, cz. 4


Ilość stron:80
Format:210 x 297
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Instrument melodyczny (klucz wiolinowy)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066350
Produkty podobne: - Biały Miś - Keyboard cz. 1 (A4-92 str)
Wiśniewski Stanisław, Wiśniewski Marek - Biały miś na keyboard, cz. 2
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Biały miś na keyboard, cz. 3
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Biały miś na Keyboard, cz. 5
Różni - Keyboard (z serii Biały Miś) z. 13
Różni - Keyboard (z serii Biały Miś) z. 15
Wiśniewski Stanisław, Wiśniewski Marek - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 11
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 14
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 16
Wiśniewski Stanisław, Wiśniewski Marek - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 17
Wiśniewski Stanisław, Wiśniewski Marek - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 23
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 25
Wiśniewski Marek, Wiśniewski Stanisław - Keyboard (z serii Biały Miś), z. 8

Kolekcja popularnych utworów w opracowaniu Marka i Stanisława Wiśniewskiego na keyboard. Zapis obejmuje także akordy, palcowanie, określenie automatycznego akompaniamentu i kompletne teksty. We wstępie zawarto objaśnienia oznaczeń muzycznych zawartych w zapisie piosenek. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "O, mój rozmarynie", "Rozkwitały grusze i jabłonie", "Hej, od Krakowa jadę", "W cieniu rajskiego drzewa" i wiele innych.


Lista utworów:
Oberek
O, mój rozmarynie
Stary Donald
Niebieskie oczy
Mała niebieska chusteczka
Jadwiga i rydze
Pod laskiem zielonym u wzgórza
Aniu, Aniu
Rozkwitały grusze i jabłonie
Już księżyc zgasł
Mały, biały domek
El condor pasa
Hej, od Krakowa jadę
Murarczyk
Jezioro
W cieniu rajskiego drzewa
Płacze dziewczyna
Mannitou
Poemat Fibicha
Na zielonej Ukrainie
Dziewczyno, dziewczyno
Gdy już ciemna noc zapada
Santa Lucia
Pisali chłopcy do Rzymu
Caranquejo
Marsz lwowskich dzieci
Żeglarz
Gdy luba zdradzi mnie
Und Jetz Gang...
Ej, przeleciał ptaszek
Zabrałaś serce moje
Love My Tender
Kowboje
Ciemna noc
W nadwiślańskim ogrodzie
Świtezianka
Jak to na wojence ładnie
Pałacyk Michla
Dzieci pireusu
Gdzieżeś ty bywał czarny baranie
Indonezja
Ruty - siuty
W zielonym gaju
Daleka droga

Okładka: Michalak Jakub, Nie będę wisiał ukrzyżowany

cena 46,95 zł.


nuty.pl

Michalak Jakub
Nie będę wisiał ukrzyżowany

polski Nie będę wisiał ukrzyżowany


Ilość stron:212
Format:220 x 220
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074244

U zarania ruchu nie było wyraźnych ideologicznych podziałów. Muzyka punkrockowa fascynowała różnych ludzi. Nie będziemy się oszukiwać, że wszyscy byli świadomi. Był taki koleś "Rocker", słuchał kapel przypisanych rockersom, ale punk też go kręcił. Inni ludzie po prostu obcinali włosy, bo moda na punk była od nich silniejsza. Wśród nas wielu było ekshipisów, którzy uważnie słuchali tekstów punkrockowych i nierzadko utożsamiali się z nimi. Tak było choćby w wypadku kultowego "Chrystusa" wrocławskich Zwłok. Wszystkich łączyła muzyka. Punka się słuchało, jadło się go i połykało. Tak. Na początku nie było analiz. One pojawiły się dopiero po dwóch, trzech latach. Ludzie nie mieli początkowo świadomości, o czym śpiewa Dead Kennedys i że przesłanie jest równie ważne jak sam wygląd. Nieskromnie mogę powiedzieć, że z Radkiem Janowskim nauczyliśmy ludzi słuchać muzyki, na początku punkrockowej, ale także nowej fali, awangardy itp.. Otwieraliśmy im głowy na nowe klimaty. Możesz się śmiać, ale w tamtych czasach... Dawaliśmy im światło. Ludzie, którzy zetknęli się z taką muzyką, nigdy nie stali się źli do końca. Próbowali zrobić coś alternatywnego w życiu. I o to chodziło. Często dzięki tej muzyce wychodzili z życiowych zakrętów. Nie wszyscy, bo nie byliśmy przecież Jezusami Chrystusami. Ale gdy słyszę teraz opinie, że punk rock wyzwala przemoc, jestem wściekły. Zawsze będę mówił, że muzyka łagodzi obyczaje. Dzieci pogujące pod sceną, słuchając UK Subs, Cockney Rejects czy Damned, to ma być zło całego świata? Przecież to jest super. Taki czysty upust energii.


Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Chopin Fryderyk, Michałowski Aleksander, Chopin Fryderyk, Impromptu op.29 - As-dur i Michałowski Aleksander Étude d'apres I'Impromptu la bémol majeur op.29 de F.Chopin

cena 39 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk, Michałowski Aleksander
Chopin Fryderyk, Impromptu op.29 - As-dur i Michałowski Aleksander Étude d'apres I'Impromptu la bémol majeur op.29 de F.Chopin

polski Chopin Fryderyk, Impromptu op.29 - As-dur i Michałowski Aleksander Étude d'apres I'Impromptu la bémol majeur op.29 de F.Chopin


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077855
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Ballada f-moll, op. 52 na fortepian solo
Chopin Fryderyk - Ballades for Piano, Op. 23, 38, 47, 52
Chopin Fryderyk - Ballades Op. 23, 38, 47, 52, Impromptus Op. 29, 36, 51, Op. posth. 66 for Piano
Chopin Fryderyk - Ballady op. 23, 38, 47, 52 (WN) (Urtext)
Chopin Fryderyk - Impromptu Ges-dur, op. 51 na fortepian solo
Chopin Fryderyk - Impromptus
Chopin Fryderyk - Impromptus (CW IV)
Chopin Fryderyk - Impromptus for Piano, Opp. 29, 36, 51, 66

Chopin znajdował naśladowców nie tylko w Warszawie, lecz od Północy do Południa, od Oslo do Palermo, od Wschodu do zachodu, od Petersburga do Paryża napisał Alfred Einstein w swojej fundamentalnej książce o epoce romantyzmu. Ten przemożny wpływ odczuć można u wielu wybitnych kompozytorów, tworzących zarówno w drugiej połowie XIX wieku, jak i w całym ostatnim stuleciu. Inspiracji harmonicznych, fakturalnych, gatunkowych i duchowych doszukać się można w utworach Liszta, Wagnera, Głazunowa, Szymanowskiego, Góreckiego i in. Nawiązywanie do twórczości Chopina w formie transkrypcji osiągnęło niewyobrażalne rozmiary liczone tysiącami utworów. Odrębną, choć mniej liczną, kategorię stanowią bardziej lub mniej swobodne parafrazy, próbujące uprościć lub rozwinąć pierwowzory. Zdarzają się ciekawe i udane, ale bywają też karykaturalne, pozbawione inwencji. Zestawiając w serii Słynne parafrazy oryginał Chopina bezpośrednio z jego parafrazą, chcemy przypomnieć szeroko rozpowszechnioną praktykę muzyki XIX i XX wieku i przywołać dzieła tych kompozytorów, którym choć trochę udało się wejść w światło geniuszu wielkiego Fryderyka.


Lista utworów:
Impromptu As-dur op. 29 (Chopin Fryderyk)
Étude d'apres I'Impromptu la bémol majeur op.29 de F.Chopin (Michałowski Aleksander)

Okładka: Nowak Aleksander, Things passed na gitarę

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Nowak Aleksander
Things passed na gitarę

polski Things passed na gitarę
angielski Things passed for Guitar


Ilość stron:12
Format:230 x 300
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077870

Utwór "Things Passed" na gitarę solo, pisany na zamówienie XII Festiwalu "Śląska Jesień Gitarowa" w Tychach 2008, powstawał w Louisville na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy 2007 roku. Podstawową ideą kompozytora było wykreowanie czegoś na kształt muzycznego zbioru chaotycznych skrawków pamięci, z których wykonawca i słuchacz mogliby "wyławiać" małe lub większe fragmenty i skupiać się na nich, inne traktując bardziej pobieżnie, według własnego uznania i upodobania, tak jak ma to miejsce w przypadku wspominania mniej lub bardziej odległych w czasie rzeczy minionych (stąd tytuł). Utwór, jako w zamierzeniu pozycja konkursowa, jest też próbą stworzenia materiału stanowiącego wyzwanie od strony wykonawczej, przy jednoczesnym uniknięciu wejścia w idiom brzmieniowy, charakterystyczny dla tego specyficznego i trudnego instrumentu, jakim jest gitara. "Things Passed" składa się z trzech części, z których pierwsza wykorzystuje przede wszystkim zjawiska natury sonorystycznej, druga skupia się na rytmie i harmonii, zaś trzecia podsumowuje i jednoczy poprzednie.

Things Passed for solo guitar, commisioned by the XII "Silesian Guitar Autumn" Festival in Tychy (Poland) 2008, was written in Louisville during the last few months of the year 2007. The basic idea for the composer was to create a kind of musical collection of chaotic bits of memories, from which the performer, as well as the listener, would pick out smaller or bigger fragments and focus on them, treating the other secondarily, as it often happens while recalling memories of things that are passed (therefore the title). The piece, intended as a part of the guitar competition, is also an attemp to generate the material challenging for the performer, without using the sound idiom, which is characteristic for this specific and difficult instrument. Things Passed consists of three parts, of which the first primarily uses the sonoristic events, the second focuses on the rhythm and harmony, and the last summes up and unites the previous parts.

Lista utworów:
Things Passed (Nowak Aleksander)

Okładka: Bigoraj Michał, Przewodnik fana Queen po Londynie

cena 22,95 zł.


nuty.pl

Bigoraj Michał
Przewodnik fana Queen po Londynie

polski Przewodnik fana Queen po Londynie


Ilość stron:100
Format:145 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Nowak Krzysztof
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077903

"Niniejsza książka jest owocem pasji i marzeń. Zespół Queen fascynuje mnie już ponad połowę mego życia. Publikacja, którą trzymają Państwo w rękach nie ma jednego zastosowania. Oczywiście traktowana powinna być ona przede wszystkim jako przewodnik, zarówno po miejscach związanych z zespołem jak i po jego historii. Mam też jednak nadzieję, że poprzez swój specyficzny charakter obudzi ona w Czytelniku chęć bliższego poznania zespołu, pozwoli spojrzeć na jego dokonania od innej, bardziej "ludzkiej" strony a także przybliży mu Londyn - drugiego bohatera książki."
Michał Bigoraj


Spis treści:

Przedsłowie
Wstęp
Rozdział I. Historia grupy Queen
Rozdział II. Przewodnik fana Queen po Londynie
Bibliografia

Okładka: Delong Jacek, My, saksofon

cena 49 zł.


nuty.pl

Delong Jacek
My, saksofon

polski My, saksofon


Ilość stron:134
Format:168 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083164

Publikacja ta "przyda się"uczniom i studentom klas saksofonowych, a także saksofonistom amatorom dlatego pozwolono zamieścić w niej więcej szczegółowych informacji i ciekawostek, niż wymagałaby tego obrona postawionych w niej tez. Co zaś tyczy się tych, którym owe tezy mogą się wydać niesłuszne czy choćby wątpliwe - zwłaszcza tych, którzy nie widzą możliwości pełnej koegzystencji klasycznej i jazzowego saksofonu-mamy nadzieję, że będą walczyć w obronie swojego punktu widzenia, bo dzięki temu próby łączenia "ognia z wodą "będą trwały i przynosiły owoce, tak jak to trwa do tej pory.


Spis treści:

Przedmowa
Saksofon jako medium pogranicza
Dlaczego pogranicze?
Dlaczego saksofon?
Rozdział I
Genialne dziecko Adolfa Saksa
Krótko, mówiąc, odznacza się doskonałością...
Tak to się zaczęło
Na paryskich salonach i paryskim bruku
Wymyśleni przodkowie i przyszywani krewni
Rozdział II
Orkiestry dęte, czyli naprzód marsz
Kto nie maszeruje,ten ginie - armia jako rynek zbytu
Jest w orkiestrach dętych jakaś siła
Garde Republicaine jako fragment większej całości
Pełny akord - rodzina saksofonów w komplecie
W Polsce.Od marsza po symfonię
Rozdział III
Cały ten Jazz
Niesłusznie oskarżony
Krajobraz po bitwie - muzykalne niedobitki wojny secesyjnej
Czym był jazz?
Bing-bang - ostoja tradycji i poligon nowatorstwa
Comba i kombianacje
W Polsce. Mówią, że jazzband jest dziki
Rozdział IV
Wyznawcy i obrazoburcy - saksofon solo
Przecieranie szlaków
Amerykanie nie gęsi
Jazzowy gwiazdozbiór
Jazz nie zna granic
Pierwszypo Saksie
Sigurd Rascher - sojusznik i konkurent
...i inni
Dwa słońca
W Polsce.Saksofon słowiański
Rozdział V
Saksofon w zespole
Z całym szacunkiem dla czelesty - o miejscu w orkiestrze symfonicznej
Człowiek do wszystkiego
Kim jest reed-player?
Potrzebne było wypośrodkowanie - dylematy Marcela Mule'a
Między nami stroikowcami
W Polsce.Doubiling na odwrót
Rozdział VI
Literatura na saksofon - orginały i "Przekłady"
Błedne koło i zamachowe
Pierwszy wydawca
Saxophone Lady
Lista utworów napisanych dla Elizy Hall
Utwór dla wirtuoza
Kompozycje jazzowe na saksofon?
Transkrypcje
Pochwała saksofonistów - klasyk w inieniu wszystkich
W Polsce. Kompozytorzy
Rozdział VII
Zmienne cele i koleje saksofonowej edukacji
Jeszcze raz Sax
Jazz - muzyka samouków
Marcel Mule i szkoła francuska
Następny Mule'a
Szkoła musi mieć mistrza
Ucz mnie muzyki - samouk w potrzebie
W Polsce. Lesław Lic, Willis Conover,David Pituch...
Podsumowanie
Dziś i jutro saksofonu
Jak grać?
Jak uczyć?
Jak sprostać nowym wymaganiom?
Jak wyzbyć się uprzedzeń?
Pogranicze i globalna wioska
Coda
Od autora
Biografia
Dyskografia
Spis ilustracji i tabel
Indeks nazwisk

Okładka: Wroński Tadeusz, Zagadnienia gry skrzypcowej

cena 79 zł.


nuty.pl

Wroński Tadeusz
Zagadnienia gry skrzypcowej

polski Zagadnienia gry skrzypcowej


Ilość stron:96 + 120 + 140 + 112
Format:205 x 295
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084074

Publikacja składa się z czterech tomów. Przeznaczona zarówno dla pedagogów jak i uczniów oraz koncertujących muzyków kompendium wiedzy o zagadnieniach gry skrzypcowej pióra znanego i cenionego skrzypka i pedagoga – Tadeusza Wrońskiego.
W I tomie autor omawia zagadnienia związane z intonacją, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Porusza kwestię zależności intonacji od aparatu gry i proponuje specjalne ćwiczenia służące uzyskaniu czystej intonacji. Omawia też sposoby odpowiedniego palcowania utworów oraz powiązań pomiędzy psychiką instrumentalisty a intonacją gry.
Tom II poświęcony jest właściwemu palcowaniu utworów. Autor rozważa kwestię obiektywnych praw rządzących palcowaniem, zależności pomiędzy palcowaniem a artykulacją lub akcentami. W publikacji znajdują się także analizy opracowań palcowania konkretnych utworów.
W tomie III autor koncentruje się na technikach pracy nad utworem, uczenia się, sposobami doskonalenia pamięci i metodami radzenia sobie z tremą.
W IV tomie autor omawia aparat lewej i prawej ręki oraz postawę ciała podczas gry. Porusza problem korekty aparatu gry i związanych z nim trudności. Rozważa też zagadnienie pracy ze zdolnymi i mniej zdolnymi uczniami.


Spis treści:

INTONACJA
Słowo wstępne
Rozdział I. Sztuka a nauka.
Rozdział II. Problem intonacji od strony teoretycznej.
Rozdział III. Problem intonacji od strony praktycznej.
Rozdział IV. Intonacja a aparat gry.
Rozdział V. Ćwiczenia na intonację
Rozdział VI. Intonacja a palcowanie utworów.
Rozdział VII. Intonacja w zależności od typu psychicznego skrzypka.
Zakończenie.
PALCOWANIE
Słowo wstępne.
Rozdział I. Historia rozwoju aplikatury skrzypcowej.
Rozdział II. Ogólne kryteria wyporu palcowań.
Rozdział III. Technika przygotowawcza a palcowanie.
Rozdział IV. Impulsy a palcowanie.
Rozdział V. Palcowanie a artykulacja.
Rozdział VI. Dalsze zasady rozwiazywania problemów aplikatury.
Rozdział VII. Palcowanie etiud.
Rozdział VIII. Na drogach do coraz lepszych palcowań.
Rozdział IX. Palcowanie "od końca".
Rozdział X. Analiza opracowania aplikatury dwóch utworów.
TECHNOLOGIA PRACY
Słowo wstępne
Rozdział I. Rozważania ogólne.
Rozdział II. Jak się odbywa gra na skrzypcach.
Rozdział III. Praca nad grą.
Rozdział IV. Praca nad utworem.
Rozdział V. Praca nad rozwojem swych zdolności.
Rozdział VI. Jak pracują talenty.
Rozdział VII. Przydźwięki.
Rozdział VIII. Pamięć.
Rozdział IX. Trema.
Rozdział X. Higiena fizyczna, umysłowa i psychiczna.
Rozdział XI. Pomoce pozamuzyczne.
Rozdział XII. Zła dyspozycja i sposoby jej zwalczania.
Rozdział XIII. Przygotowanie się do występu.
APARAT GRY
Słowo wstępne.
Rozdział I.O naturalności w grze.
Rozdział II. Rozważania ogólne.
Rozdział III. Terminologia.
Rozdział IV. Ręka prawa.
Zasady podstawowe
Korekta
Poszczególne elementy techniczne
Rozdział V. Ręka lewa
Zasady podstawowe
Korekta
Poszczególne elemety techniczne.
Rodział VI. Postawa i ruchy grajacego na skrzypcach.
Rozdział VII. Kierunek fizjologiczny w pedagogice skrzypcowej.
Rozmach
Frazeologia dydaktyczna
Rozdział VIII. Rozważania końcowe.
Uczeń zdolny i niezdolny
Eksperyment w nauczaniu
Indeks fragmentów muzycznych.

ROLAND VA-3, ,
cena 6000 zł. dodaj do zamówienia
Kod produktu: NPL051656

VA-7, VA-5 oraz VA-3 należą do serii VA lansowanej przez firmę Roland jako pierwsze w historii keyboardy pozwalające na granie głosem ludzkim, traktując go jako barwę instrumentu. Sekretem tej niesamowitej możliwości jest zastosowanie najnowszej technologii „VariPhrase” umożliwiającej ujarzmienie wokalizy swoimi palcami, dając potężną władzę nad nieopanowanym do tej pory zmysłem. Instrumenty te ustalają także nowy standard, który pozwoli Ci wreszcie zapomnieć o problemach z polifonią i jakością barw, ponieważ zawarty wewnątrz 128-glosowy moduł brzmieniowy zaspokoi oczekiwania najwybredniejszego słuchacza. Potężny, czuły na docisk wyświetlacz poprowadzi Cię w prosty sposób po wszystkich funkcjach instrumentu i zabierze Cię w podróż do krainy wyobraźni, w której słowo twórczość nie zna granic. Na wyróżnienie zasługuje także wspaniała jakość stylów, które zdecydowanie przewyższają dotychczasowy standard oferowany na rynku.

-dane techniczne-





• V-Aranżer,

• 61 klawiszy (dynamicznych),

• 64-głosowa polifonia, 3641 barw, 116 zestawów perkusyjnych (GM2/GS), 32-partowy multitimbral,

• potężny wyświetlacz z funkcją dotyku,

• 64 style ROM+64 Disk Link,

• 16-ścieżkowy sekwenser (pełna edycja z możliwością wpisywania i zmiany komunikatów exclusive),

• możliwość tworzenia własnych stylów,

• efekty: reverb (8), Chorus (8), M-FX (47),

• kontroler na podczerwień

• D-Beam,
• 3,5” FDD,
• głośniki Bass-Port 2x7 W.

ROLAND VA-5, ,
cena 8448 zł. dodaj do zamówienia
Kod produktu: NPL051655

VA-7, VA-5 oraz VA-3 należą do serii VA lansowanej przez firmę Roland jako pierwsze w historii keyboardy pozwalające na granie głosem ludzkim, traktując go jako barwę instrumentu. Sekretem tej niesamowitej możliwości jest zastosowanie najnowszej technologii „VariPhrase” umożliwiającej ujarzmienie wokalizy swoimi palcami, dając potężną władzę nad nieopanowanym do tej pory zmysłem. Instrumenty te ustalają także nowy standard, który pozwoli Ci wreszcie zapomnieć o problemach z polifonią i jakością barw, ponieważ zawarty wewnątrz 128-glosowy moduł brzmieniowy zaspokoi oczekiwania najwybredniejszego słuchacza. Potężny, czuły na docisk wyświetlacz poprowadzi Cię w prosty sposób po wszystkich funkcjach instrumentu i zabierze Cię w podróż do krainy wyobraźni, w której słowo twórczość nie zna granic. Na wyróżnienie zasługuje także wspaniała jakość stylów, które zdecydowanie przewyższają dotychczasowy standard oferowany na rynku.

-dane techniczne-



• V-Aranżer,

• 61 klawiszy (dynamicznych),

• 128-głosowa polifonia, 48 MB pamięci ROM zawierające: 3649 barw, 116 zestawów perkusyjnych (GM2/GS),

• 32-partowy multitimbral,

• potężny wyświetlacz z funkcją dotyku,

• 136 stylów ROM, 16-ścieżkowy sekwenser (pełna edycja z możliwością wpisywania i zmiany komunikatów exclusive),

• możliwość tworzenia własnych stylów,

• 8-trakowy kompozer,

• efekty: reverb (8 typów), chorus (8 typów), delay (8 typów)

• połączenia: MIDI In/Out/Thru, wyjście/wejście audio (L/mono R), wejście do samplowania próbek VariPhrase z ustawianą czułością, Sustain, pedał ekspresji, nożny przełącznik, nożny kontroler, 2 wyjścia słuchawkowe

• zasilacz wewnętrzny

• 116 zestawów efektów,

• kontroler na podczerwień

• D-Beam,

• 3,5” FDD,

• akcesoria: instrukcja obsługi, kabel zasilający, podstawka na nuty,

• głośniki Bass-Reflex 2x25 W

ROLAND VA-76, ,
cena 11520 zł. dodaj do zamówienia
Kod produktu: NPL051657

VA-76 należy do serii VA lansowanej przez firmę Roland jako pierwsze w historii keyboardy pozwalające na granie ludzkim głosem, traktując go jako barwę instrumentu. Sekretem tej niesamowitej możliwości jest zastosowanie najnowszej technologii „Vari Phrase” umożliwiającej ujarzmienie wokalizy swoimi palcami, dając potężną władzę nad nieopanowanym do tej pory zmysłem. VA-76 to także nowy standard, który pozwoli Ci wreszcie zapomnieć o problemach z polifonią i jakością barw, ponieważ zawarty wewnątrz 128-głosowy modł brzmieniowy zaspokoi oczekiwania najwybredniejszego słuchacza. Potężny, czuły na docisk wyświetlacz poprowadzi Cię w prosty sposób po wszystkich funkcjach instrumentu im zabierze Cię w podróż do krainy wyobraźni, w której słowo twórczość nie zna granic. Na podkreślenie zasługuje także jakość stylów, które przewyższają zdecydowanie dotychczasowy standard oferowany na rynku.

-dane techniczne-



76 klawiszy (dynamicznych i czułych na docisk),
128-głosowa polifonia,
48 MB pamięci ROM zawierające: 3649 barw,
116 zestawów perkusyjnych (GM2/GS),
32-częściowy multitimbral,
potężny wyświetlacz z funkcją dotyku,
128 stylów ROM + 64 (z ZIP’a),
16-ścieżkowy sekwenser (pełna edycja z możliwością wpisywania i zmiany komunikatów exclusive),
możliwość tworzenia własnych stylów,
116 zestawów efektów,
pięcioczęściowy zestaw Super Voices,
kontroler na podczerwień D-Beam,
wymienialny dysk 100 MB pamięci (Zip), 3,5” FDD,
menu na wyświetlaczu w języku polskim
połączenia: MIDI (In, Out, Thru), wyjście audio (L/mono R), wejście audio (L/mono R), wejście do samplowania próbek Vari Phrase z ustawianą czułością, Sustain, pedał ekspresji, nożny przełącznik, nożny kontroler (FC-7), 2 wyjścia słuchawkowe
zasilacz wewnętrzny
akcesoria: instrukcja obsługi, kabel zasilający, podstawka na nuty, dysk ZIP (przeszło 580 stylów, utworów SMF i sampli VariPhrase)
opcje: nożna klawiatura PK-5, nożny kontroler FC-7, dyskietki 3,5” ze stylami, seria MSD i Polo Dance, słuchawki RH-20/80/120, pedały przełącznikowe DP-2, DP-6, pedał ekspresji EV-5 i głośności FV-300L
wymiary: 1264x408x142 mm
waga: 19,7 kg
możliwość czytania sampli w formacie .Wav oraz dysków ZIP z serii Roland VP-Z-01, 02, 03, 04, 05, 06.

ROLAND VA-7, ,
cena 10560 zł. dodaj do zamówienia
Kod produktu: NPL051654

VA-7, VA-5 oraz VA-3 należą do serii VA lansowanej przez firmę Roland jako pierwsze w historii keyboardy pozwalające na granie głosem ludzkim, traktując go jako barwę instrumentu. Sekretem tej niesamowitej możliwości jest zastosowanie najnowszej technologii „VariPhrase” umożliwiającej ujarzmienie wokalizy swoimi palcami, dając potężną władzę nad nieopanowanym do tej pory zmysłem. Instrumenty te ustalają także nowy standard, który pozwoli Ci wreszcie zapomnieć o problemach z polifonią i jakością barw, ponieważ zawarty wewnątrz 128-glosowy moduł brzmieniowy zaspokoi oczekiwania najwybredniejszego słuchacza. Potężny, czuły na docisk wyświetlacz poprowadzi Cię w prosty sposób po wszystkich funkcjach instrumentu i zabierze Cię w podróż do krainy wyobraźni, w której słowo twórczość nie zna granic. Na wyróżnienie zasługuje także wspaniała jakość stylów, które zdecydowanie przewyższają dotychczasowy standard oferowany na rynku.

-dane techniczne-



• 61 klawiszy (dynamicznych i czułych na docisk),

• 128-głosowa polifonia,

• 128 programów użytkowych,

• 48 MB pamięci ROM zawierające: 3649 barw, 116 zestawów perkusyjnych (GM2/GS), 32-partowy multitimbral, potężny wyświetlacz z funkcją dotyku, 128 stylów ROM + 64 (z ZIP’a), 16-ścieżkowy sekwenser (pełna edycja z możliwością wpisywania i zmiany komunikatów exclusive), możliwość tworzenia własnych stylów, 116 zestawów efektów,

• 8-trakowy kompozer do tworzenia własnych stylówz utworów SMF

• efekty reverb (8 typów), chorus (8 typów), delay (8 typów)

• kontroler na podczerwień D-Beam,

• połączenia: MIDI In/Out/Thru, wyjście/wejście audio (L/mono R), wejście do samplowania próbek VariPhrase z ustawianą czułością, Sustain, pedał ekspresji, nożny przełącznik, nożny kontroler, 2 wyjścia słuchawkowe

• zasilacz wewnętrzny

• akcesoria: instrukcja obsługi, kabel zasilający, podstawka na nuty, dysk ZIP (przeszło 580 stylów, utworów SMF i sampli VariPhrase)

• wymienialny dysk 100 MB pamięci (Zip), 3,5” FDD,

• głośniki Bass-Reflex 2x25 W.





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland