•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

CYRULIK SEWILSKI

Dostępne opracowania:

fortepian (1)
fortepian - 4 ręce (1)
głos wokalny i fortepian (1)
głos wokalny solowy (alt lub mezzosopran) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
książka (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
skrzypce solo (1)

CYRULIK SEWILSKI znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Rossini Gioacchino Antonio, Aria Don Bazylia z I aktu

cena 9 zł.


nuty.pl

Rossini Gioacchino Antonio
Aria Don Bazylia z I aktu "Cyrulik sewilski"

Ilość stron:11
Format:210 x 295
Opracowanie na:głos wokalny i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL002883

Publikacja zawiera Arię DOn Bazyla z I aktu opery pt: "Curulik Sewilski" Gioacchino Rossiniego.


Lista utworów:
Aria Don Bazylia z I aktu "Cyrulik sewilski" (Rossini Gioacchino)

Okładka: , Zagraj to sam 2000/05

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2000/05

Ilość stron:36
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL046796

Tytuły: Bas, Bądź wśród nas, Cyrulik Sewilski, Do woja marsz, Inny nie będę, Ktoś między nami, Lawa, Nie będę Julią, Nie zmogła go kula, Szedł chłopiec ze swoją dziewczyną, Wszystko CH., Wszystko na sprzedaż, Złotopolscy, Za wszystkie noce, Zwykła rzecz.


Lista utworów:
BAS - Skaldowie
BĄDŹ WŚRÓD NAS - Seweryn Krajewski
CYRULIK SEWILSKI - UWERTURA (fragment) - (G. Rossini)
DO WOJA MARSZ - Kwartet Warszawski
INNY NIE BĘDĘ - Ryszard Rynkowski
KTOŚ MIĘDZY NAMI - Anna Jantar i Zbigniew Hołdys
LAWA - Małgorzata Ostrowska
NIE BĘDĘ JULIĄ - Banda i Wanda
NIE ZMOGŁA GO KULA - 2 Plus 1
SZEDŁ CHŁOPIEC ZE SWOJĄ DZIEWCZYNĄ - Łucja Prus
WSZYSTKO CH. - Elektryczne Gitary
WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ - De Mono
ZA WSZYSTKIE NOCE - Eleni
ZŁOTOPOLSCY - temat przewodni z serialu tv (K. Dębski)
ZWYKŁA RZECZ (PRZYPŁYW - ODPŁYW) - Siedem

Okładka: Biskupska Małgorzata, Bruce David, Łatwa opera na fortepian

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Biskupska Małgorzata, Bruce David
Łatwa opera na fortepian

Ilość stron:40
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055887

Wybór arii i innych popularnych fragmentów z oper i operetek w bardzo łatwym układzie na fortepian.


Lista utworów:
Uwertura do opery Wesele Figara
Wilio, o Wilio - z operetki Wesoła wdówka
Lat dwadzieścia miał mój dziad - z operetki Ptasznik z Tyrolu
Gdyby rannym słonkiem - aria z opery Halka
Usta milczą, dusz śpiewa - aria z operetki Wesoła wdówka
Walc Musetty - z opery Cyganeria
Aria z opery Samson i Dalila
Libiamo - chór z opery Traviata
O mio babbino caro - z opery Gianni Schacchi
Chór żołnierzy - z opery Faust
Aria Adeli - z operetki Zemsta nietoperza
Uwertura do opery Traviata
Aria Nadira - z opery Pajace
Aria Cavaradossiego - z opery Tosca
Szumią jodły - aria Jontka z opery Halka
Largo - z opery Xerxes
Chór cyganów z opery Trubadur
Twoim jest serce me - aria z operetki Kraina uśmiechu
Chór niewolników - z opery Nabucco
Non piu andrai - z opery Wesele Figara
Nessun dorma - z opery Turandot
Aria Butterfly - z opery Madame Butterfly
Wiedeń, miasto moich marzeń
Chór pielgrzymów - z opery Marta
Uwertura do opery Cyrulik sewilski
Aria Skołuby - z opery Straszny dwór
Ave Maria

Okładka: Różni, Overture Album for Piano 4 Hands, Vol. 1

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
Overture Album for Piano 4 Hands, Vol. 1

polski Album z uwerturami na fortepian - 4 ręce, z. 1
angielski Overture Album for Piano 4 Hands, Vol. 1
niemiecki Ouvertüren-Album für Klavier zu 4 Händen, Band 1


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Kleinmichel Richard
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076222
Produkty podobne:Różni - Ouvertüren - Album für Klavier zu 4 Händen, Band 2

Publikacja "Ouvertüren - Album" zawiera dwanaście opracowań operowych uwertur (wstępów do oper) na fortepian - cztery ręce. W zbiorze tym odnaleźć można przede wszystkim kompozycje romantyczne, takie jak m. in. uwertura do opery "Norma" Belliniego, uwertury do oper "Włoszka w Algierze" oraz "Cyrulik sewilski" Rossiniego, czy też uwertura do opery "Car i cieśla" Lortziga. Możliwa, dzięki układowi na cztery ręce, gęsta faktura fortepianowa sprawia, że uwertury te zachowują swój specyficzny charakter i klimat.


Lista utworów:
Ouvertüre zu Norma (Oper in 2 Akten) (Bellini Vincenzo)
Ouvertüre zu La Gazza ladra (Die diebische Elster, Oper in 2 Akten) (Rossini Gioacchino)
Ouvertüre zu Il Barbiere di Siviglia (Der Barbier von Sevilla, Oper in 2 Akten) (Rossini Gioacchino)
Ouvertüre zu L'Italiana in Algeri (Die Italienerin in Algier, Oper in 2 Akten) (Rossini Gioacchino)
Ouvertüre zu Le Calife de Bagdad (Der Kalif von Bagdad, Oper) (Boieldieu François Adrien)
Ouvertüre zu La figlia del reggimento (Die Regimentstochter, Oper in 2 Akten) (Donizetti Gaetano)
Ouvertüre zu Les Dragons de Villars (Das Glöckchen des Eremiten, Oper) (Maillart Aimé)
Ouvertüre zu La dame blanche (Die weiße Dame, Oper in 3 Akten) (Boieldieu François Adrien)
Ouvertüre zu Zampa, ou La Fiancée de marbre (Oper in 3 Akten) (Hérold Louis Joseph Ferdinand)
Ouvertüre zu Die Stumme von Portici (La Muette de Portici/Masaniello) (Oper in 5 Akten) (Auber Daniel François Esprit)
Ouvertüre zu Le Macon (Maurer und Schlosser, Oper) (Auber Daniel François Esprit)
Ouvertüre zu Zar und Zimmermann (Oper in 3 Akten) (Lortzing Albert)

Okładka: Różni, Opera Arias for Alto (Mezzosoprano) and Piano

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Różni
Opera Arias for Alto (Mezzosoprano) and Piano

polski Arie operowe na alt (mezzosopran) i fortepian
angielski Opera Arias for Alto (Mezzosoprano) and Piano
niemiecki Opern-Arien für Alt (Mezzosopran) und Klavier


Ilość stron:128
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (alt lub mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Alt (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska, francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076379
Produkty podobne:Różni - Aria Album for Voice and Piano

Prezentowana publikacja zawiera trzydzieści cztery wybrane arie operowe w opracowaniu na głos wokalny (alt lub mezzosopran) i fortepian. Pochodzą one z twórczości kompozytorów różnych okresów historycznych - od baroku do romantyzmu. W zbiorze odnaleźć można m. in. barokowe arie z oper Georga Friedricha Haendla - "Xerxes" oraz "Alcina", klasyczne arie Amadeusza Mozarta z jego oper "Cosi fan tutte" oraz "Tytus", arie romantyczne Carla Marii Webera (z oper "Oberon" i "Euryanthe"), Gioacchino Rossiniego (z opery "Cyrulik sewilski"), oraz Georgesa Bizet'a (z opery "Carmen").


Lista utworów:
Se viver non poss'io -aus: Poro- (Händel Georg Friedrich)
Assisa a un pie d'un salice (Gelehnt an die Cypresse) -aus: Othello- (Rossini Gioacchino)
Ja, die Liebe hat bunte Flügel -aus: Carmen- (Bizet Georges)
Il vecchiotto cerca moglie (Sich vermählen will der Alte) -aus: Der Barbier von Sevilla- (Rossini Gioacchino)
Vom Jäger Herne die Mär ist alt -aus: Die lustigen Weiber von Windsor- (Nicolai Otto)
Deh, per questo istante solo (Ach, nur einmal noch im Leben) -aus: Titus- (Mozart Wolfgang Amadeus)
Parto, ma tu ben mio (Feurig eil ich zur Rache) -aus: Titus- (Mozart Wolfgang Amadeus)
Ah, scostati, paventa il trito effetto (Entferne dich, erzittre vor dem Ausbruch - Smanie implacabili (Furchtbare Qualen ihr) -aus: Cosi fan tutte- (Mozart Wolfgang Amadeus)
Donnez pour une pauvre âme (O gebt, errettet einen Armen) -aus: Der Prophet- (Meyerbeer Giacomo)
Ah, mon fils, sois béni (Ach, mein Sohn, Segen dir) -aus: Der Prophet- (Meyerbeer Giacomo)
Grâce a ce vilain eremite (Denkt nur, vor dem Emeriten) -aus: Das Glöckchen des Eremiten- (Maillart Aimé)
Welt, du kannst mir nicht gefallen -aus: Der Waffenschmied- (Lortzing Albert)
Dürft ich mich nennen sein eigen -aus: Faust- (Spohr Ludwig)
Or che siete speranze (O versink, letztes Hoffen) -aus: Xerxes- (Händel Georg Friedrich)
Ich schleich und bang und still herum -aus: Der häusliche Krieg- (Schubert Franz)
Ben a ragion Matilda (Weit leichter ist's, Matilda) - Veni, o figlio (Gebt mir den Sohn zurück) -aus: Ottone- (Händel Georg Friedrich)
Tu sola, o mia Giulietta (Giulietta, du sollst allein, Teure) - Deh tu, bell'anima (Verweile, reine Seele) -aus: Romeo und Julia- (Bellini Vincenzo)
Priva son d'ogni conforto (Ohne Trost, ohn alles Hoffen) -aus: Julius Caesar- (Händel Georg Friedrich)
Verdi prati, selve amene (Frühlingsauen, hold zu schauen) -aus: Alcina- (Händel Georg Friedrich)
Un ruisselet, bien clair (Einem Bach, der fließt) -aus: Die Pilger von Mekka- (Gluck Christoph Willibald)
O del mio dolce amor (Du meiner heißen Liebe) -aus: Paris und Helena- (Gluck Christoph Willibald)
J'ai perdu mon Euridice (Ach, ich habe sie verloren) -aus: Orpheus- (Gluck Christoph Willibald)
Laissez-vous toucher par me pleurs (Ach, erbarmet euch mein) -aus: Orpheus- (Gluck Christoph Willibald)
Objet de mon amour (So klag ich ihren Tod) - Euridice, ombre chere (Euridice, teurer Schatten) -aus: Orpheus- (Gluck Christoph Willibald)
Jägerin, schlau im Sinn, zielet mit den Blicken -aus: Martha- (Flotow Friedrich von)
Pauvre dame Marguerite (Spinne, arme Margarethe) -aus: Die weiße Dame- (Boieldieu François Adrien)
Karo! Pique ! Der Tod ! Wohl les' ich - Wenn dir die Karten einmal bittres Unheil künden -aus: Carmen- (Bizet Georges)
Draußen am Wall von Sevilla -aus: Carmen- (Bizet Georges)
Frondi tenere e belle (Zarte Lieblichkeit der Blätter) - Ombra mai fu (Wonnevoll rauschendes Blätterdach) -aus: Xerxes- (Händel Georg Friedrich)
Arabien, mein Heimatland -aus: Oberon- (Weber Carl Maria von)
Arabiens einsam Kind -aus: Oberon- (Weber Carl Maria von)
Betörte, die an meine Liebe glaubt - Er konnte mich um sie verschmähn -aus: Euryanthe- (Weber Carl Maria von)
O, mein Lied ist unermessen -aus: Euryanthe- (Weber Carl Maria von)
Nacqui all'affanno e al pianto (Ach geboren zu Tränen) - Non piu mesta accanto al fuoco (Einsam darf ich nicht mehr leben) -aus: La Cenerentola- (Rossini Gioacchino)

Okładka: Rossini Gioacchino Antonio, The Barber of Seville (Voice—Pf)

cena 343,95 zł.


nuty.pl

Rossini Gioacchino Antonio
The Barber of Seville (Voice—Pf)

polski Cyrulik sewilski, Opera w 2 aktach
angielski The Barber of Seville, Opera in 2 Acts
niemiecki Der Barbier von Sevilla, Oper in 2 Akten


Ilość stron:360
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - recytowany (0)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka, włoska
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Soldan Kurt
Autor wyciągu fortepianowego: Neitzel Otto
Autor wstępu: Soldan Kurt, Weismann Wilhelm
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076389
Produkty podobne:

"Der Barbier von Sevilla" to dwuaktowa opera buffa Gioacchino Rossiniego. Powstała ona w zaledwie 13 dni, na przełomie 1815 i 1816 roku. Libretto do dzieła napisał Cesare Sterbini według komedii Pierre-Augustine’a Carona de Beaumarchais „Cyrulik sewilski albo daremna przezorność”. Premiera odbyła się w rzymskim Teatro Argentina 20 lutego 1816 roku. "Cyrulik sewilski" to najpopularniejsze dzieło Rossiniego oraz jedna z najczęściej wystawianych oper. Opera ta łączy pełne akcji i humoru libretto z piękną muzyką dającą pole do popisu śpiewakom. Szczególnie znana jest uwertura do opery. Często grana jest jako odrębny samodzielny utwór symfoniczny. Akcja dzieła rozgrywa się w Sewilli w XVIII wieku. Hrabia Almawiwa kocha urodziwą Rozynę. Rozyna natomiast kocha ujrzanego z okna Lindora, nie wiedząc, że on i Almawiwa to jedna i ta sama osoba. Sytuacja komplikuje się, gdyż Rozynę zamierza poślubić jej opiekun - stary Bartolo. W całą sprawę miesza się jego cyrulik Figaro, były służący Almawiwy. Figaro chce pomóc swemu dawnemu panu i oszukać obecnego klienta. Prezentowana publikacja jest opracowaniem opery "Cyrulik sewilski" na głosy wokalne, chór oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).


Lista utworów:
Ouvertüre (Rossini Gioacchino Antonio)
Erster Akt (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 1 Introduktion - Piano, pianissimo (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 1 Kavatine - Sieh schon die Morgenröte (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 2 Kavatine - Ich bin das Faktotum (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 2 Kanzone - Wollet Ihr meinen Namen jetzt kennen (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 3 Duett - Stahlt auf mich der Blitz des Goldes (Rossini Gioacchino Antonio)
Verwandlung (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 4 Kavatine - Frag ich mein beklommnes Herz (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 5 Arie - Die Verleumdung, sie ist ein Lüftchen (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 6 Duett - Also ich, meinst du es wirklich (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 7 Arie - Einen Doktor meinesgleichen (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 8 Finale I - He, ihr Leute, hier vom Hause (Rossini Gioacchino Antonio)
Zweiter Akt (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 9 Duett - Glück und Huld, mein Herr, zum Gruße (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 10 Arie - Gegen ein Herz von wahrer Liebe (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 11 Ariette - Seh ich die holde Miene (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 12 Quintett - Wie Basilio! Ha, was seh ich (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 13 Arie - Sich vermählen will der Alte (Rossini Gioacchino Antonio)
Verwandlung (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 14 Temporale (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 15 Terzett - Ist er's wirklich (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 16 Szene - Der Graf hier! Ha, meine Ahnung (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 16 Arie - Hemme nicht die Macht der Liebe (Rossini Gioacchino Antonio)
Nr 17 Finale II - Nur Mut und List und Liebe (Rossini Gioacchino Antonio)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)

Okładka: , Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z.4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard

cena 29 zł.


nuty.pl

Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z.4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard

polski Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z. 4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard


Ilość stron:28
Format:204 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084086

Kontynuacja przebojów muzyki klasycznej w łatwym opracowaniu na keyboard (nuty na keyboard - tzw. pryma czyli linia melodyczna zapisana na jednej pięciolinii dla prawej ręki z podpisanymi symbolami akordów dla lewej ręki + diagramy akordów klawiszowych).


Lista utworów:
BARKAROLA - z II aktu opery "Opowieści Hoffmana" (J.Offenbach) (J. Offenbach)
CARMEN - UWERTURA - (G. Bizet) (G. Bizet)
CYRULIK SEWILSKI - UWERTURA - (G. Rossini) (G. Rossini)
FUNICULI - FUNICULA [Rozstanie] - (L. Denza) (L. Denza)
KOŁYSANKA - (J. Brahms) op. 49 nr 4 (J. Brahms)
NESSUN DORMA - aria Kalafa z opery "Turandot" (G. Puccini) (G.Puccini)
LAT DWADZIEŚCIA MIAŁ MÓJ DZIAD - aria Adama z operetki "Ptasznik z Tyrolu" (C.Zeller) (C. Zeller)
LEKKA KAWALERIA - UWERERTURA - (F. von Supp) (F. von Suppé)
MASKARADA - WALC - z muzyki do sztuki Lermontowa (A. Chaczaturian) (A. Chaczaturian)
RONDO ROSSO - cz.III Koncertu e-moll na flet i orkiestrę (G.S. Marcadante) (G.S. Marcadante)
SERENADA - z Kwartetu smyczkowego F-dur cz. II - Andante cantabile (F.J. Haydn) op. 3 nr 5 (F.J. Haydn)
SONATA PATETYCZNA - cz.II Adagio cantabile (L.van Beethowen) (L. van Beethoven)
SZUMIĄ JODŁY NA GÓR SZCZYCIE - aria Jontka z IV aktu opery HALKA (S. Moniuszko) (S. Moniuszko)
TANIEC ANITRY - ze suity PEER GYNT (E.Grieg) (E. Grieg)
TANIEC SŁOWIAŃSKI e-moll - (A. Dworzak) op. 72 nr 2 (A. Dworzak)
TRITSCH-TRATSCH POLKA - (J. Strauss - syn) (J. Strauss- syn)
WILHELM TELL - UWERTURA - część fragmentu finałowego (G. Rossini) (G. Rossini)
WIOSNA - cz. I Koncertu skrzypcowego E-dur z cyklu CZTERY PORY ROKU (A. Vivaldi) (A. Vivaldi)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland