cena 28,45 zł.
nuty.pl
|
Hejda Tadeusz
Szkoła na klarnet cz. 2
Szkoła na klarnet cz. 2
Oddając do dyspozycji pedagogów i uczniów II część "Szkoły na klarnet", chciałbym nadmienić, że celem jej jest - mówiąc ogólnie - rozwinięcie techniki i wrażliwości muzycznej uczniów, a także przygotowanie ich do wykonywania muzyki różnych epok i stylów. Nie ma metody i zasady jednoznacznej, którą można stosować dla każdego, jednak najważniejszą radą dla wszystkich jest praca nad kształtowaniem dźwięku.
Lista utworów: Szkoła na klarnet cz. 2 (Hejda Tadeusz)
Spis treści: Rozłożone akordy dominantowe septymowe (1-3) Przewroty rozłożonych akordów septmowych (3) Rozłożone akordy septymowe zmniejszone (4-7) Przewroty rozłożonych akordów zmniejszonych (6-7) Ćwiczenia interwałowe (8-11) wg L. Wiedemanna - Ćwiczenie (10); wg I. Müllera - Etiuda (11) Ćwiczenia codzienne na rozwinięcie techniki palcowej (12) Gama E-dur (13-20) T. H. - Etiuda (15); Podwójne znaki chromatyczne; S. Kricka - Ćwicznie (16); M. Gabler - Etiuda (17); H. Klose - Etiuda (18); J. Haydn - Presto, ma non troppo (19); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia techniczne na ugruntownie tonacji E-dur (20) Ćwiczenie codzienne (21) Gama cis-moll (22-25) H. Lange - Etiuda (24); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji cis-moll (25) Ćwiczenie codzienne (26) Gama As-dur (27-31) F. Demnitz - Etiuda (29); wg F. Kroepscha - Ćwicznia na ugruntowanie tonacji As-dur (30); V. Bellini - Fragment z opery "Lunatyczka" (31) Ćwiczenie codzienne (32) Gama f-moll (33-38) F. Demintz - Etiuda (35); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji f-moll (36); H. Lange - Tarantella (37); H. Klosé - Etiuda (38) Ćwiczenie codzienne (39) Gama H-dur (40-42) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji H-dur (42) Ćwiczenie codzienne (43) Gama gis-moll (44-46) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji gis-moll (46) Ćwiczenie codzienne (47) Gama Des-dur (48-50) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Des-dur (50); H. Klose - Duet (51) Ćwiczenie codzienne (52) Gama b-moll (53-55) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji b-moll (55) Ćwiczenie codzienne (56) Gama Fis-dur (57-59) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Fis-dur (59) Ćwiczenie codzienne (60) Gama dis-moll (61-63) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji dis-moll (63) Ćwiczenie codzienne (64)
Gama Ges-dur (65-68) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Ges-dur (67); H. Lange - Adagio (68) Ćwiczenie codzienne (69)
Gama es-moll (72) wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji es-moll (72) Ozdobniki (73-91) Mordent (73-75) F. Demitz - Etiuda (73); wg R. Kreutzera - Etiuda (74); J. S. Bach - Bourree (75) Obiegnik (76-78) Ćwiczenia przygotowawcze do trylu (79-80) Tabela palcowania trylów dla klarnetu systemu francuskiego Tabela palcowania trylów dla klarnetu systemu niemieckiego wg R. Kreutzera - Etiuda (81); wg M. Gablera - Ćwiczenia trylowe (83); wg R. Kreutzera - Etiuda (84); H. Lange - Etiuda (85); T. H. - Etiuda (86); wg R. Kreutzera - Etiuda (87); j. F. Haendel - Sarabanda (88); J. S. Bach - Fragment z fantazji c-mo;;" Wariacje (92-95) T. H. - przykład swobodnej figuracji na tle gamy C-dur (92); P. de Ville - Temat z łatwymi wariacjami (93); P. Rode - Air Varie (94); C. M. Weber - Fragment z "Concertina op. 26" (95); Tabela palcowania wysokich dźwięków na klarnecie systemu francuskiego Rozszerzenie skali do a3 (96-105) wg M. Gablera - Ćwicznia na skoki interwałowe (100); R. Jettel - Etiuda (102); wg L. Bassiego - Fragmenty "Fantazji" na motywach z opery G. Verdiego "Rigoletto" (104); wg J. F. Mazasa - Etiuda (105) Etiudy i utwory w trudniejszych tonacjach (106-114) H. Klosé - Duet (108); I. Müller - Etiuda (109); H. Klosé - Etiuda (110); wg Kreutzera - Etiuda (111); B. Smetana - Fragment z "Wielkiej polki" (112); A. Dwořak - Fragment z "Sekstetu op. 48" (113); H. Klosé - Duet (114) Transpozycja (115-119) P. Czajkowski - Fragment z "Kaprysu włoskiego" (116); M. Musorgski - Fragment z opery "Chowańszczyzna" (117); S. Moniuszko - Fragment z opery "Halka" (118); S. Moniuszko - Solo fletowe z opery "Straszny dwór" (119) Fragmenty popularnych utworów orkiestrowych (120-125) A. Dwořak - Fragment z "Symfonii d-moll" (120); P. Czajkowski - Fragment z "V Symfonii d-moll op. 64" (121); G. Rossini - Fragment z opery "Cyrulik sewilski" (122); A. Borodin - Fragment z II aktu opery "Kniaź Igor" (123); G. Bizet - Fragment z opery Kadencja (126-132) S. Krtička - Etiuda (132) Kadencje klarnetowe z popularnych utworów orkiestrowych (133-139) J. Offenbach - Solo z uwertury "Orfeusz w piekle" (133); A. Thomas - Solo z opery "Mignon" (134); G. Verdi - Solo z opery "Traviata" (135); F. Liszt - Kadencje z "II Rapsodii węgierskiej" (137); M. Rimski-Korsakow - 2 kadencje z "Szeherezady" (138); Skala całotonowa (140-146) wg S. Bellisona - Etiuda (143); wg R. Jettela - Etiuda (144); wg R. Jettela - Etiuda (145); S. Krtička - Etiuda (146) Muzyka współczesna (147-154) O. Messiaen - Fragment z "Les Corps Glorieux" (147); K. Szymanowski - Fragment z "Mazurka op. 50 nr 7" (148); Z. Kodály - Fragment z "Galantai tancok" (149); B. Bartók - Fragment finału z "Koncertu na orkiestrę" (150); I. Strawiński - Fragment z suit Dodekafonia (155-158) A. Schönberg - Fragment z "5 utworów na orkiestrę" (155); A. Webern - Fragment z "6 utworów na orkiestrę" (156); A. Webern - Fragmenty z "Trzech tekstów ludowych" (157); A. Berg - Wybrane partie klarnetowe z "Koncertu skrzypcowego" (158) Niektóre dodatkowe sposoby artykulacyjne na klarnecie T. Hejda - Barokowy pastisz (159) Tabela chwytów pomocniczych (pod opaską) Tabela palcowania wysokich dźwięków na klarnecie systemu niemieckiego
|
Zdjęcia niektórych produktów
mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2020 Fraza s.c., Wrocław, Poland