•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Szkoła na klarnet cz. 2
Hejda Tadeusz

Okładka: Hejda Tadeusz, Szkoła na klarnet cz. 2

cena 28,45 zł.


nuty.pl

Hejda Tadeusz
Szkoła na klarnet cz. 2

polski Szkoła na klarnet cz. 2


Ilość stron:140
Format:230 x 305
Opracowanie na:klarnet B solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1)
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępność:dostawa w ciągu 30 dni
Autorzy:Autor wstępu: Hejda Tadeusz
Autor okładki: Prądzyński Bogdan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001694

Oddając do dyspozycji pedagogów i uczniów II część "Szkoły na klarnet", chciałbym nadmienić, że celem jej jest - mówiąc ogólnie - rozwinięcie techniki i wrażliwości muzycznej uczniów, a także przygotowanie ich do wykonywania muzyki różnych epok i stylów. Nie ma metody i zasady jednoznacznej, którą można stosować dla każdego, jednak najważniejszą radą dla wszystkich jest praca nad kształtowaniem dźwięku.


Lista utworów:
Szkoła na klarnet cz. 2 (Hejda Tadeusz)

Spis treści:
Rozłożone akordy dominantowe septymowe (1-3)
Przewroty rozłożonych akordów septmowych (3)
Rozłożone akordy septymowe zmniejszone (4-7)
Przewroty rozłożonych akordów zmniejszonych (6-7)
Ćwiczenia interwałowe (8-11)
wg L. Wiedemanna - Ćwiczenie (10); wg I. Müllera - Etiuda (11)
Ćwiczenia codzienne na rozwinięcie techniki palcowej (12)
Gama E-dur (13-20)
T. H. - Etiuda (15); Podwójne znaki chromatyczne; S. Kricka - Ćwicznie (16); M. Gabler - Etiuda (17); H. Klose - Etiuda (18); J. Haydn - Presto, ma non troppo (19); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia techniczne na ugruntownie tonacji E-dur (20)
Ćwiczenie codzienne (21)
Gama cis-moll (22-25)
H. Lange - Etiuda (24); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji cis-moll (25)
Ćwiczenie codzienne (26)
Gama As-dur (27-31)
F. Demnitz - Etiuda (29); wg F. Kroepscha - Ćwicznia na ugruntowanie tonacji As-dur (30); V. Bellini - Fragment z opery "Lunatyczka" (31)
Ćwiczenie codzienne (32)
Gama f-moll (33-38)
F. Demintz - Etiuda (35); wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji f-moll (36); H. Lange - Tarantella (37); H. Klosé - Etiuda (38)
Ćwiczenie codzienne (39)
Gama H-dur (40-42)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji H-dur (42)
Ćwiczenie codzienne (43)
Gama gis-moll (44-46)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji gis-moll (46)
Ćwiczenie codzienne (47)
Gama Des-dur (48-50)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Des-dur (50); H. Klose - Duet (51)
Ćwiczenie codzienne (52)
Gama b-moll (53-55)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji b-moll (55)
Ćwiczenie codzienne (56)
Gama Fis-dur (57-59)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Fis-dur (59)
Ćwiczenie codzienne (60)
Gama dis-moll (61-63)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji dis-moll (63)
Ćwiczenie codzienne (64)

Gama Ges-dur (65-68)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji Ges-dur (67); H. Lange - Adagio (68)
Ćwiczenie codzienne (69)

Gama es-moll (72)
wg F. Kroepscha - Ćwiczenia na ugruntowanie tonacji es-moll (72)
Ozdobniki (73-91)
Mordent (73-75)
F. Demitz - Etiuda (73); wg R. Kreutzera - Etiuda (74); J. S. Bach - Bourree (75)
Obiegnik (76-78)
Ćwiczenia przygotowawcze do trylu (79-80)
Tabela palcowania trylów dla klarnetu systemu francuskiego
Tabela palcowania trylów dla klarnetu systemu niemieckiego
wg R. Kreutzera - Etiuda (81); wg M. Gablera - Ćwiczenia trylowe (83); wg R. Kreutzera - Etiuda (84); H. Lange - Etiuda (85); T. H. - Etiuda (86); wg R. Kreutzera - Etiuda (87); j. F. Haendel - Sarabanda (88); J. S. Bach - Fragment z fantazji c-mo;;"
Wariacje (92-95)
T. H. - przykład swobodnej figuracji na tle gamy C-dur (92); P. de Ville - Temat z łatwymi wariacjami (93); P. Rode - Air Varie (94); C. M. Weber - Fragment z "Concertina op. 26" (95);
Tabela palcowania wysokich dźwięków na klarnecie systemu francuskiego
Rozszerzenie skali do a3 (96-105)
wg M. Gablera - Ćwicznia na skoki interwałowe (100); R. Jettel - Etiuda (102); wg L. Bassiego - Fragmenty "Fantazji" na motywach z opery G. Verdiego "Rigoletto" (104); wg J. F. Mazasa - Etiuda (105)
Etiudy i utwory w trudniejszych tonacjach (106-114)
H. Klosé - Duet (108); I. Müller - Etiuda (109); H. Klosé - Etiuda (110); wg Kreutzera - Etiuda (111); B. Smetana - Fragment z "Wielkiej polki" (112); A. Dwořak - Fragment z "Sekstetu op. 48" (113); H. Klosé - Duet (114)
Transpozycja (115-119)
P. Czajkowski - Fragment z "Kaprysu włoskiego" (116); M. Musorgski - Fragment z opery "Chowańszczyzna" (117); S. Moniuszko - Fragment z opery "Halka" (118); S. Moniuszko - Solo fletowe z opery "Straszny dwór" (119)
Fragmenty popularnych utworów orkiestrowych (120-125)
A. Dwořak - Fragment z "Symfonii d-moll" (120); P. Czajkowski - Fragment z "V Symfonii d-moll op. 64" (121); G. Rossini - Fragment z opery "Cyrulik sewilski" (122); A. Borodin - Fragment z II aktu opery "Kniaź Igor" (123); G. Bizet - Fragment z opery
Kadencja (126-132)
S. Krtička - Etiuda (132)
Kadencje klarnetowe z popularnych utworów orkiestrowych (133-139)
J. Offenbach - Solo z uwertury "Orfeusz w piekle" (133); A. Thomas - Solo z opery "Mignon" (134); G. Verdi - Solo z opery "Traviata" (135); F. Liszt - Kadencje z "II Rapsodii węgierskiej" (137); M. Rimski-Korsakow - 2 kadencje z "Szeherezady" (138);
Skala całotonowa (140-146)
wg S. Bellisona - Etiuda (143); wg R. Jettela - Etiuda (144); wg R. Jettela - Etiuda (145); S. Krtička - Etiuda (146)
Muzyka współczesna (147-154)
O. Messiaen - Fragment z "Les Corps Glorieux" (147); K. Szymanowski - Fragment z "Mazurka op. 50 nr 7" (148); Z. Kodály - Fragment z "Galantai tancok" (149); B. Bartók - Fragment finału z "Koncertu na orkiestrę" (150); I. Strawiński - Fragment z suit
Dodekafonia (155-158)
A. Schönberg - Fragment z "5 utworów na orkiestrę" (155); A. Webern - Fragment z "6 utworów na orkiestrę" (156); A. Webern - Fragmenty z "Trzech tekstów ludowych" (157); A. Berg - Wybrane partie klarnetowe z "Koncertu skrzypcowego" (158)
Niektóre dodatkowe sposoby artykulacyjne na klarnecie
T. Hejda - Barokowy pastisz (159)
Tabela chwytów pomocniczych (pod opaską)
Tabela palcowania wysokich dźwięków na klarnecie systemu niemieckiego

Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.


Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2012 Fraza s.c., Wrocław, Poland