•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Chodź z nami

Dostępne opracowania:

skrzypce solo (3)
więcej opracowań ...

Chodź z nami znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef, Szkoła gry na skrzypcach z. 1

cena 40 zł.


nuty.pl

Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef
Szkoła gry na skrzypcach z. 1

polski Szkoła gry na skrzypcach z. 1


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000494

Szkoła powstała z notatek zapisanych w zeszytach lekcyjnych początkujących uczniów, wyrosła zatem z praktyki. Aby uniknąć nadmiaru żmudnych ćwiczeń, odstraszających od początkowej nauki, staraliśmy się jak najwcześniej wprowadzić pieśń ludową jako materiał ćwiczeniowy.


Spis treści:

Uwagi wstępne
I. Postawa (trzymanie skrzypiec)
II. Położenie zasadnicze rąk
III. Zasadnicze położenie dłoni, kształt przegubu lewej ręki
IV. Stawianie palców
V. Trzymanie smyczka
VI. Poruszenia smyczkiem
VII. Strojenie skrzypiec
VIII. Nauczanie pisma nutowego
Część praktyczna
Ćwiczymy na pustych strunach
Moja pierwsza piosenka - E. G.
Wesoły marsz - J. P.
Poznajemy ósemki. Interwały: pryma, sekunada
Stawiamy palce lewej ręki - palec 1
Idziemy do szkoły - E. G.
Na huśtawce - J. P.
Palec 2
Tercja
Nowy gość - J. P
Palec 3
Kwarta
Równy krok - Z. F.
Przebudzenie - J. P.
Miła zabawa - J. P.
Palec 4
Kwinta
Czterej przyjaciele - E. G.
Wieczorne dzwonki - J. P.
Półnuty
Gama, tonacja - C-dur, G-dur, D-dur
Piosenka francuska - ukł. J. P.
Siedzi sobie zając - ukł. Z. F.
Trójdźwięk
Pojedziemy na łów - ukł. Z. F.
Gama A-dur
Trójdźwięk A-dur
A nie wyszło jabłoneczkom- ukł. J. P.
Okatawa
Mazurek - Z. F.
Zabili Janicka - ukł. J. P.
Pieśń ludowa - ukł. Z. F.
Gramy na strunie G
Trójdźwięk
Gama G-dur i jej trójdźwięki
Zielony mosteczek - ukł. J. P.
Trzy ćwiczenia - E. G.
Legato i portato
Kropka przy nucie
Ćwiczenia legato
Dawna piosenka - ukł. J. P.
Walczyk - J. P.
Krzyżyk, kasownik
Interwały
Dwie melodie - E. G.
Mazurek - J. P.
Gama G-dur dwuoktawowa i jej trójdźwięk
Etiuda - E. G.
Ćwiczymy ósemki
Palcówki
Etiuda - E. G.
Pieśń Filaretów - ukł. E. G.
Gama C-dur i jej trójdźwięk
Ćwiczenie staccato
Od Warszawy do Krakowa - ukł. J. P.
Tercje
Trzy melodie
Ćwiczenie
Zieleni się, zieleni - ukł. J. P.
Fermata
Doliny, doliny - ukł. J. P.
Duet - Ch. H. Hohmann
Pacówka I
Pacówka II
Etiuda - E. G.
Ćwiczenie - J. P.
Piosenka żołnierska - ukł. J. P.
Jak budujemy gamy molowe
Gama a-moll i jej trójdźwięki
Ćwiczenie - J. P.
Mała etiuda - J. P.
Mazurek - J. P.
Bemol
Ćwiczenie
Gama F-dur
Ćwierćnuta z kropką i ósemka
Etiuda - E. G.
Aria - wg K. M. Webera
Gama d-moll
O gamach równoległych
Gama e-moll
Kujawiak - ukł. J. P.
Takt 3/8
Ćwiczenie - J. P.
Palcówka I
Palcówka II
Tam w ogródeczku - ukł. J. P.
Seksta
Palcówka
Ćwiczenie - J. P.
Ćwiczymy szesnastki
Etiuda - E. G.
Gama B-dur
Mała etiuda - J. P.
Przedtakt
Duet - M. Gebauer
Codzienne ćwiczenia palcowe
Gama g-moll
Maciek
Ćwiczenia w dwudźwiękach
Przepióreczka - ukł. J. P.
Menuet - J. P.
Ćwiczenie
Takt 6/8
Ćwiczenie - J. P.
Duet - J. Pleyel
Znaki dynamiczne
Codzienne ćwiczenia palcowe
Gama Es-dur
Etiuda - E. G.
Zachodzi słoneczko - ukł. J. P.
Triola
Ćwiczenie
Etiuda - J. P.
Gama E-dur
Od Krakowa ciemny las - ukł. J. P.
Codzienne ćwiczenia palcowe
Oberek - ukł. J. P.
Gama As-dur
Etiuda - E. G.
Ćwiczenie - E. G.
Aria - wg G. Paisiello
Gawot - P. Martini
Synkopa
Oka - ukł. J. P.
Gama c-moll
Sliczne goździki - ukł. J. P.
Etiuda - E. G.
Duet - L. Spohr
Tańcowała Magdalena - ukł. J. P.
Rytm punktowany
Ósma już godzina - S. Rączka
Oznaczenia tampa
Ćwiczenia palcowe
Aria z opery "Dalibor" - wg B. Smetany
Menuet - J. Blumenthal
Taniec węgierski - B. Bartók
Bajeczka - S. Prokofiew
Gaik - W. Lutosławski

Okładka: Kaczkowski Joachim, 6 etiud na skrzypce op. 13

cena 22,95 zł.


nuty.pl

Kaczkowski Joachim
6 etiud na skrzypce op. 13

polski 6 etiud na skrzypce op. 13
francuski 6 Etudes ou Caprices pour le violon op. 13


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077896

Joachim Kaczkowski (ok. 1789 - 1829) to polski kompozytor, skrzypek i pedagog. Jego kompozycje obejmują m. in. 2 koncerty skrzypcowe, dzieła kameralne na dwa i trzy instrumenty, wariacje i polonezy na kwartet smyczkowy i utwory fortepianowe. Współczesne encyklopedie zarzucają Kaczkowskiemu braki w technice kompozytorskiej. Tę opinię będzie można zweryfikować po opublikowaniu jego dzieł. Chopin w liście do J. Białobłockiego napisał o jednym z polonezów Kaczkowskiego: "Polonez bardzo dobry, piękny, słowem do słuchania i delektowania się".
Kopię wydania stanowiącego podstawę niniejszej edycji uzyskano od Staatsbibliothek zu Berlin. Wydanie niniejsze oddaje wiernie tekst nutowy pierwodruku. Zachowane są wszelkie, pochodzące od kompozytora, znaki dynamiczne, artykulacyjne, a także aplikatura. Oczywiste pomyłki tekstowe pierwszego wydania zostały poprawione, a ortografia muzyczna uwspółcześniona.

Joachim Kaczkowski, polish violinist, composer and pedagogue. Among Kaczkowski's music compositions we find 2 violin concertos, chamber pieces for 2 and 3 instruments, variations and polonaises for violin quartets and piano pieces. In contemporary encyclopedias we often find Kaczkowski being reproached for his composing techniques. These opinion will be verified once his works are published. F. Chopin in his letter to Białobłocki wrote the following about one of the Kaczkowski's polonaises: "It is very good, beautiful, in a nutshell - to be listened in delight". 6 Etudes pour le Violon op. 13 was first published ca 1815 by Breitkopf & Haertel in Leipzig. A copy of notes was provided by Staatsbibliothek zu Berlin.
This edition in every detail follows the original one. None of the composer's notes have been altered. Obvious mistakes have been corrected.

Lista utworów:
6 Etudes ou Caprices pour le violon op. 13 (Kaczkowski Joachim)

Okładka: Cofalik Antoni, Gamy dwu-,trzy- i czterooktawowe na skrzypce

cena 39 zł.


nuty.pl

Cofalik Antoni
Gamy dwu-,trzy- i czterooktawowe na skrzypce

polski Gamy dwu-,trzy- i czterooktawowe na skrzypce
angielski Scales Two-, Three-and Four- Octave for Violin


Ilość stron:90
Format:235 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083288

W części pierwszej niniejszego zbioru znalazły się wybrane gamy dwuoktawowe w I pozycji przeznaczone dla uczniów początkujących. Nowością w stosunku do będących w użyciu opracowań jest wprowadzenie w rozłożonych akordach triady harmonicznej (T-S-D). Wzmacnia to u młodego skrzypka wyczucie odniesień funkcyjnych, rozwija słyszenie harmoniczne. Zaletą naszego wydania jest dążenie do regularności rytmicznej oraz proporcjonalności poszczególnych odcinków gamy. Tego typu układ przyzwyczaja grającego do łądu metryczno-rytmicznego, uczy dyscypliny formalnej. Cześć druga to gamy oktawowe ze zmianami pozycji, bardziej rozbudowanymi pasażami oraz dwudźwiękami stawiają już wyższe wymagania. Płynne przechodzenie z kierunku wznoszącego w ruch opadający dodaje gamom „melodyjności”. Cześć trzecia to gamy trzyoktawowe, oparte o „Das Skalensystem” Carla Flescha, rozbudowane w kierunku biegłościowo-wirtuozowskim. Wybrane gamy czterooktawowe (cz. IV) przeznaczone są dla ambitniejszych uczniów, studentów, a także dojrzałych skrzypków pragnących utrzymywać maksymalną sprawność techniczną przez wiele lat. Gamy dwuoktawowe na strunie G (cz. V) są znakomitym treningiem zmian pozycji oraz sposobem na szybkie rozegranie.






Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland