•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Amie

Dostępne opracowania:

książka (1)
skrzypce i CD (1)
skrzypce solo (7)
zróżnicowane: fortepian solo lub w duecie (opcjonalnie) (1)
więcej opracowań ...

Amie znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Sevcik Otakar, Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1

polski Wstępne studium tryli w dwóch częściach na skrzypce, op. 7, z. 1
angielski Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1
francuski Exercices Préparatoires de Trille, Op. 7, Vol. 1
hiszpański Estudios Preparatorios de Trino, Op. 7, Vol. 1


Ilość stron:60
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska, francuska, hiszpańska
tytułów utworów: angielska, francuska, hiszpańska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Svecenski Louis
Autor wstępu: Svecenski Louis
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060348

Praktyka trylu powinna zostać włączona do codziennej technicznej pracy Studenta Skrzypiec, nie tylko dla samego trylu, ale też w celu rozwijania sprawności i giętkości palców. Istnieje zagrożenie wadliwego ułożenia ręki i zapamiętywania niewłaściwej techniki, dlatego ważne jest aby krok po kroku postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w publikacji.

The practice of the trill should be included in the daily technical work of the Violin Student, not only for the trill itself, but also for promoting the development of accurate and reliable finger - action in general. The difficulty in obtaining a clear and ringing trill is increased, in most cases, by a faulty position of the hand and fingers, which may be corrected if the student will faithfully observe the following instructions.

Lista utworów:
Preparatory Trill Studies in the first position op. 7 (Svecenski Louis)

Okładka: Cofalik Antoni, Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo

cena 29 zł.


nuty.pl

Cofalik Antoni
Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo

polski Gdy się Chrystus rodzi... Kolędy i pastorałki na skrzypce solo
angielski When Christ Is Born... Christmas Carols and Pastorales for Solo Violin


Ilość stron:24
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064696

"Przedstawione "Kolędy i pastorałki" na "solowe" skrzypce powstały z myślą o naszej młodzieży skrzypcowej, która zyskała obecnie możliwość zagrania ich w wersji koncertowej. Za najbardziej odpowiednią dla tego typu utworów uznałem formę quasi - capricciów - krótkich kompozycji o charakterze popisowym. Obok podstawowej melodii, grający znajdzie tutaj cały arsenał efektów wirtuozowskich: dwudźwięki, akordy, pasaże, arpeggia, tremolanda, przeskoki smyczka przez struny, bariolaże, ricochety, podwójne staccato, glissando chromatyczne, flażolety, pizzicato lewą ręką, a nawet grę sul ponticello. Podobieństwa zamieszczonych w zbiorze kolęd do kaprysów N. Paganiniego, H. Wieniawskiego, H. W. Ernsta, a także do solowych kompozycji J. S. Bacha i E. Ysaye'a nie są przypadkowe. Różnorodność stylistyczna była moim celem w założeniu."
Antoni Cofalik

"Christmas Carols and pastorales for solo violin, presented here, were written with young violinists in mind, with the intention of providing them with the opportunity of playing such songs in a concert version. I considered quasi-capriccio, i. e. a short - piece, the most suitable form for that type of work. In addition to the basic melody, the player will find here a whole range of virtuoso effects: for example, double stops, chords, passage work, arpeggios, tremolando, cross-string bowings, bariolage, ricochet, double staccato, chromatic glissando, harmonics, left-hand pizzicato and even sul ponticello. The similarities between the carols included in the collection and the caprices by Paganini, Wieniawski and Ernst as well as the solo compositions by bach and Ysaye are not accidental. I have made stylistic diversity my aim."
Antoni Cofalik

Lista utworów:
Gdy się Chrystus rodzi
Dzisiaj w Betlejem
Triumfy Króla Niebieskiego
Przybieżeli do Betlejem
Do szopy, hej, pasterze
Wiwat dzisiaj Boskiej istności
Mizerna cicha
Anioł pasterzom mówił
Północ już była
Mędrcy świata
Wśród nocnej ciszy
Gdy śliczna Panna
Gdy śliczna Panna (bis)
Oj, maluśki, maluśki
Cicha noc
Lulajże, Jezuniu
Jezus malusieńki
Jezus malusieńki (bis)

Okładka: O'Neill Tim, O'Neill Ryan, The O'Neill Brothers - A Day to Remember

cena 145,95 zł.


nuty.pl

O'Neill Tim, O'Neill Ryan
The O'Neill Brothers - A Day to Remember

polski Bracia O'Neill - Będziesz pamiętać ten dzień
angielski The O'Neill Brothers - A Day to Remember


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: fortepian solo lub w duecie (opcjonalnie)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 3 (1) : Skrzypce i Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Flet i Fortepian
O B S A D A 1 (1) lub Fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Ashwood Chris
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064889

Bracia Tim i Ryan O'Neill zdobyli uznanie jako muzycy grający w duecie na dwóch fortepianach. Nagrywają muzykę dla stacji telewizyjnych NBC, ESPN i sieci HBO, ich płyty sprzedają się w tysiącach egzemplarzy. Publikacja zawiera 16 pieśni związanych tematycznie bądź obyczajowo z ceremonią ślubną, opracowanych na fortepian solo a częściowo na flet solo z akompaniamentem fortepianu i skrzypce solo z akompaniamentem fortepianu, gdzie instrumenty melodyczne są opcjonalne i utwory te można zagrać również solo na fortepianie.


Minnesota brothers Tim & Ryan O'Neill have made a name for themselves playing together on two pianos. They've sold nearly a million copies of their 16 CDs, performed for President Bush and provided music for the NBC, ESPN and HBO networks. This superb songbook/CD pack features their original recordings of 16 preludes, processionals, recessionals and ceremony and reception songs, plus intermediate to advanced piano solo arrangements for each.


Lista utworów:
Air (Galt MacDermot, George Frideric Handel, Jeremiah Clarke, Ricky Ian Gordon, Wolfgang Amadeus Mozart)
Air On The G String (Johann Sebastian Bach)
Ave Maria (for Violin and Piano) (Andrea Bocelli, Celine Dion, Charlotte Church, James Galway, Kathleen Battle, Kenny G, The Carpenters, William Joseph)
Canon In D (for Violin and Piano) (Johann Pachelbel, Ryan O'Neill, Tim O'Neill)
Falling In Love (Lisa Loeb, The O'Neill Brothers, Victor Feldman)
Forever In Love (Kenny G)
From This Moment On (Linda Eder, Shania Twain)
I Will Be Here (Steven Curtis Chapman)
Jesu, Joy Of Man's Desiring (for Flute and Piano) (Amy Grant)
Ode To Joy (Ludwig van Beethoven)
Reminiscent Joy (The O'Neill Brothers)
Sleepers, Awake (Wachet Auf) (Johann Sebastian Bach)
Spring (Alec Wilder, Antonio Vivaldi, Dick Kniss, John Denver, Mike Taylor)
The Gift Of Love (for Flute and Piano) (The O'Neill Brothers)
The Way You Look Tonight (Jerome Kern)
The Wedding Song (There Is Love)

Okładka: , Contemporary Christian Music Hits for Violin

cena 94,95 zł.


nuty.pl

Contemporary Christian Music Hits for Violin

polski Współczesna muzyka chrześcijańska na skrzypce i CD
angielski Contemporary Christian Music Hits for Violin - 11 CCM Solo Arrangements with CD Accompaniament


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064909

CCM to skrót od angielskiego Contemporary Christian Music, co w dosłownym tłumaczeniu znaczy współczesna muzyka chrześcijańska. Określenia tego używa się w stosunku do muzyki różnych gatunków, która tworzona jest przez muzyków chrześcijan na chwałę Bożą. Zbiór ten zawiera 11 popularnych utworów współczesnej muzyki chrześcijańskiej na skrzypce solo, na przykład utwory zespołu rockowego "Third Day". Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD, na której nagrane są akompaniamenty do poszczególnych utworów. Korzystając z płyty możesz:
- grać razem z linią melodyczną
- grać tylko z akompaniamentem (aby wyłączyć linię melodyczną, wycisz prawy kanał).


Now you can play along with 11 top Contemporary Christian hits with this pack featuring professional accompaniments on CD. A melody cue appears on the right channel only. If your CD player has a balance adjusting, you can adjust the volume of the melody by turning down the right channel.


Lista utworów:
Be Exalted, O God (Brent Chambers)
Firm Foundation (Jamie Harvill, Nancy Gordon)
First Song That I Sing (Sara Groves)
Greater Is He (Janna Long)
Holy (Donnie McClurkin, Nichole Nordeman)
Million Pieces (Newsboys)
My Redeemer Lives (Reuben Morgan)
Spoken For (Mercy Me)
Think About His Love (Walt Harrah)
To Ever Live Without Me (Jody McBrayer)
Undeniably You (Avalon)

Okładka: Leyvraz Patrick, Sarnau Friedmann, Scales For Violin, Volume 2

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Leyvraz Patrick, Sarnau Friedmann
Scales For Violin, Volume 2

polski Skale skrzypcowe, z. 2
angielski Scales For Violin, Volume 2


Ilość stron:68
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065899
Produkty podobne:Leyvraz Patrick, Sarnau Friedmann - Scales For Violin, Volume 1

Publikacja jest doskonałą pozycją dla każdego skrzypka początkującego. Zawiera 26 skal muzycznych i utworów na nich opartych, przygotowanych przez Bériota, Dancla, Gebauera, Mazasa, Pennequina i Wolhfahrta. Utwory przeznaczone są dla dwóch wykonawców, przy czym jedna osoba wykonuje daną gamę, a druga melodię opartą na skali. Do publikacji dołączone są naklejki na gryf instrumentu ułatwiające zapamiętanie palcowania danej skali. Dołączono także płytę CD z nagranymi akompaniamentami utworów, co umożliwia ćwiczenie w różnych tempach, dostosowanych do umiejętności ucznia.


26 easy scales by Bériot, Dancla, Gebauer, Mazas, Pennequin, and Wolhfahrt. Dowani 3 Tempi Play Along is an effective and time-tested method of practicing that offers more than conventional play-long editions. Dowani 3 Tempi Play Along enables you to learn a work systematically and with accompaniment at different tempi. The first thing you hear on the CD is the concert version in a first-class recording with solo instrument and orchestral, continuo, or piano accompaniment. Then the piano or harpsichord accompaniment follows in slow and medium tempo for practice purposes, with the solo instrument heard softly in the background at slow tempo. Finally you can play at the original tempo to the accompaniment of an orchestra, piano, or basso continuo. All versions appearing on the CD were recorded live by renowned soloist, accompanists, and orchestras. There are no synthesised sounds in a Dowani edition!


Lista utworów:
ADAGIO MA NON TROPPO
ALLEGRO
ALLEGRO ASSAI
SICILIANO

Okładka: Dont Jacob, 24 Preparatory Exercises Op.37 (Vln)

cena 84,95 zł.


nuty.pl

Dont Jacob
24 Preparatory Exercises Op.37 (Vln)

polski 24 Ćwiczenia przygotowawcze op. 37 na skrzypce
angielski 24 Preparatory Exercises Op. 37 for Violin
niemiecki 24 Vorübungen zu Kreutzer - und Rode - Etüden op. 37 für Violine


Ilość stron:36
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sitt Hans
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068677

Publikacja zawiera 24 skrzypcowe Etiudy Jacoba Donta. Są to utwory przygotowawcze do Etiud R. Kreutzer'a i P. Rode'a. Głównym ich zamierzeniem jest usprawnianie lewej ręki.


Lista utworów:
Etiuda Es-dur op. 37 nr 1 (Dont Jacob)
Etiuda C-dur op. 37 nr 2 (Dont Jacob)
Etiuda a-moll op. 37 nr 3 (Dont Jacob)
Etiuda d-moll op. 37 nr 4 (Dont Jacob)
Etiuda A-dur op. 37 nr 5 (Dont Jacob)
Etiuda fis-moll op. 37 nr 6 (Dont Jacob)
Etiuda a-moll op. 37 nr 7 (Dont Jacob)
Etiuda E-dur op. 37 nr 8 (Dont Jacob)
Etiuda A-dur op. 37 nr 9 (Dont Jacob)
Etiuda e-moll op. 37 nr 10 (Dont Jacob)
Etiuda G-dur op. 37 nr 11 (Dont Jacob)
Etiuda op. 37 nr 12 (Dont Jacob)
Etiuda G-dur op. 37 nr 13 (Dont Jacob)
Etiuda c-moll op. 37 nr 14 (Dont Jacob)
Etiuda F-dur op. 37 nr 15 (Dont Jacob)
Etiuda B-dur op. 37 nr 16 (Dont Jacob)
Etiuda d-moll op. 37 nr 17 (Dont Jacob)
Etiuda A-dur op. 37 nr 18 (Dont Jacob)
Etiuda F-dur op. 37 nr 19 (Dont Jacob)
Etiuda D-dur op. 37 nr 20 (Dont Jacob)
Etiuda G-dur op. 37 nr 21 (Dont Jacob)
Etiuda C-dur op. 37 nr 22 (Dont Jacob)
Etiuda a-moll op. 37 nr 23 (Dont Jacob)
Etiuda D-dur op. 37 nr 24 (Dont Jacob)

Okładka: Duranowski Fryderyk August, 6 kaprysów na skrzypce op. 15

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Duranowski Fryderyk August
6 kaprysów na skrzypce op. 15

polski 6 kaprysów na skrzypce op. 15
francuski 6 Caprices ou Etudes pour le violon, op. 15


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077891

Fryderyk August Duranowski żył w latach 1770 - 1834. Naukę gry na skrzypcach rozpoczął u ojca, a od 1787 roku kształcił się w Paryżu u Giovanniego battisty Viottiego. W 1790 r. był koncertmistrzem opery w Brukseli. W latach: 1794 - 1795 koncertował we Włoszech i Niemczech. W połowie 1809 r. przybył do Warszawy. Ok. 1812 roku był pierwszym skrzypkiem orkiestry książęcej w Kassel i Aschaffenburgu. W latach 1814 - 1834 mieszkał w Strasburgu, pełniąc funkcję koncertmistrza w orkiestrze teatralnej.
Był jednym z najwybitniejszych skrzypków swojej epoki. Osiągnął niebywały sukces jako wirtuoz - chwalono go za wielki i piękny dźwięk, niezwykłą technikę, niezawodną pamięć i precyzję gry. Młody Paganini był tak zafascynowany grą Duranowskiego, że do końca życia podkreślał ogromny wpływ, jaki Duranowski wywarł na jego własnej grze.
Skomponował kilkadziesiąt utworów (ok. 30) na dwoje skrzypiec, skrzypce i wiolonczelę, skrzypce i altówkę, skrzypce z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, skrzypce z towarzyszeniem orkiestry, fantazję na fortepian, pieśni z towarzyszeniem fortepianu oraz pieśni z towarzyszeniem gitary.
Kopię pierwszego wydania uzyskano od Staatbibliothek zu Berlin.

Fryderyk Augustyn Duranowski (1770 - 1834) was born in Warsaw. He started violin lessons under his father's guidance. Since 1787 Duranowski studied in Paris at Giovanni Battista Viotti. In 1790 he was concertmaster of the Brussels' Opera. From 1794 until 1795 he performed concerts in Italy and germany. In the mid of 1809 Duranowski came to Warsaw. Ca 1812 he was the first violonist of the duke's orchestra in Kassel and Aschaffenburg. From 1814 until 1834 he lived in Strasburg, where he worked as a concertmaster of a theater orchestra. He was one of the most remarable violinists of his times. He achieved a great success as a virtuoso. Contemporaries praised his sound, unusual technique, unfailinge memory and accuracy of his playing. Young Paganini was so much fascinated by Duranowski's playing that for the rest of his life he continued to marvel at how much his own playing had been influenced by the Polish composer.

Lista utworów:
Caprice C-dur op. 15 nr 1 (Duranowski F. A.)
Caprice A-dur op. 15 nr 2 (Duranowski F. A.)
Caprice a-moll op. 15 nr 3 (Duranowski F. A.)
Caprice G-dur op. 15 nr 4 (Duranowski F. A.)
Caprice Es-dur op. 15 nr 5 (Duranowski F. A.)
Caprice g-moll op. 15 nr 6 (Duranowski F. A.)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)

Okładka: Kreutzer Rodolphe, 42 etiudy na skrzypce solo

cena 45 zł.


nuty.pl

Kreutzer Rodolphe
42 etiudy na skrzypce solo

polski 42 etiudy na skrzypce solo
angielski 42 Studies for Solo Violin


Ilość stron:76
Format:230 x 300
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:2-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083736

42 Etiudy Rudolfa Kreutzera są dla skrzypków swego rodzaju elementarzem, który każdy uczący się gry na skrzypcach powinien w określonym czasie poznać, i bez którego trudno wyobrazić sobie budowanie prawidłowej techniki. Opracowanie Etiud Kreutzera idzie w kierunku (sugerowanym przez pedagogów-pragmatyków), wprowadzania w najdłuższych etiudach niewielkich skrótów (w pojęciu ucznia etiuda krótsza jest łatwiejsza, a już na pewno prostsza do opanowania pamięciowego). Publikacja dla uczniów szkół muzycznych przełomu I i II stopnia.


Spis treści:

Właściwe planowanie smyczka
Smyczkowanie mieszane
Studium staccata
Détaché w ruchu triolowym
Studium martelé
Détaché poprzez struny
Pełnobrzmiące détaché
Powtarzane układy dźwiękowe
Technika przygotowawcza. Podział smyczka
Zmiany pozycji palcem wyjściowym orza docelowym
Technika pasażowa
Chwyty dwudźwiękowo-akordowe. Bariolaż z udziałem przegubu.
Płynne zmiany strun z udziałem przgubu
Krótki tryl z zakończeniem
Martelé
Przygotowanie do trylu Martelé
Tryl z przednutką w różnorodnych rytmicznych i smyczkowych układach
Tryle w rytmie punktowanym. Zmiana pozycji
Krótki tryl w przebiegach gamowych
Krótki tryl martelé
Krrótki tryl. Równoczesny impuls w obu rękach
Kadencyjny sposób wykonywania.
Oktawy zwykłe
Oktawy łamane
Oktawy palcowane(Thomsonowskie)
Stopnoiwe przesuwanie smyczka w kierymku żabki
Pchnięcia smyczkiem na dźwiękach forte
Etiuda koncertowa o charakterze deklamacyjnym
Płynne zmiany strun w legato
Zmiany strun "co nutę"
Opóźnienia harmoniczne. Sprężysty tryl
Dwugłos z zatrzymanym dźwiękiem
Prosta melidia w dwudźwiękach
Technika chwytów dwudźwiękowych
Energiczne pociągnięcie smyczka
Smyczkowanie Viottiego
Napędowe(N) i sterowne(S) pociągnięcie smyczka
Dwugłosowość. Technika imitacyjna
Dwugłos. melodia z akompaniamentem
Tryle na podwójnych dźwiękach
Polifonia. Akordy łamene
Fugato. Indywidualne wejście tematu.





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland