•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

You Know Who I Am

Dostępne opracowania:

gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
książka (5)
książka + CD (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (zapis tradycyjny, tabulatura, akordy) (1)
więcej opracowań ...

You Know Who I Am znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Newquist H.P., Maloof Rich, The New Metal Masters

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Newquist H.P., Maloof Rich
The New Metal Masters

polski Nowi mistrzowie metalu
angielski The New Metal Masters


Ilość stron:96
Format:210 x 275
Opracowanie na:książka + CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058201

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

Publikacja zawiera informacje na temat gitary w metalu nowego pokolenia. Rozkłada ona na części zespoły takie, jak Rage Against The Machine, Limp Bizkit czy Linkin Park, oraz ich gitarzystów, analizując ich inspiracje, technikę, sprzęt oraz dając wskazówki pomagające ująć te, często zupełnie odmienne style, w swojej muzyce. Przykłady znaleźć można przy każdym kolejnym zespole. Na dołączonej płycie CD znalazł się materiał dodatkowy - lekcje i nagrania.

Play and sound like the new metal legends! This book/CD pack lets you explore the work of a dozen guitar czars who span the entire spectrum of new metal. You'll discover their stylistic secrets, learn how they played their most famous riffs, and find out how they created their unique sounds. The accompanying CD walks you note-by-note through licks that characterize the signature sounds of these killer guitarists.

Spis treści:

Introduction
Notation symbols
Chapter 1: Tool, A Perfect Circle
Adam Jones of the Tool
Billy Howerdel of a Perfect Circle
Chapter 2: Rage Against The Machine, Audioslave, P.O.D.
Tom Morello of Rage Against The Machine and Audioslave
Marcos Curiel and Jason Truby of P.O.D.
Chapter 3: Godflesh, Carcass
Justin Broadrick of Godflesh
Bill Steer of Carcass
Chapter 4: Nine Inch Nails/Trent Reznor
Chapter 5: Helmet/Page Hamilton
Chapter 6: Korn, Limp Bizkit
Head and Munky of Korn
Wes Borland of Limp Bizkit
Chapter 7: Linkin Park/Brad Delson and Mike Shinoda
On the CD
Acknowledgements
Photo credits
About the authors

Okładka: Duchossoir A.R., The Fender Telecaster

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Duchossoir A.R.
The Fender Telecaster

Ilość stron:80
Format: 228.6 x 304.8
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL058668

Anglojęzyczna książka o historii i budowie gitary Fender Telecaster.


The Fender Telecaster is regarded as the first commercially successful solid body electric 'Spanish' guitar. Designed by Leo Fender at a time when the words rock and roll were not even coined, the 'Telly' is the senior member of a family of instruments whose sounds and looks helped revolutionize the world of popular music. This book relates the story of Telecaster Guitars since 1950 - everything you ever wanted to know is explored through lots of color and black and white photos, charts and interviews. 9 inch. x 12 inch..


Okładka: Mueller Michael, Jazz For The Rock Guitarist

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Mueller Michael
Jazz For The Rock Guitarist

angielski Jazz For The Rock Guitarist


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061795

Publikacja dla gitarzystów rockowych chcących opanować podstawy muzyki jazzowej. Składa się z 10 rozdziałów, które kolejno wprowadzają nowe akordy i techniki gry. Każdy z fragmentów zapisany jest w notacji tradycyjnej i tabulaturowej i opatrzony objaśnieniami teoretycznymi, a ponadto nagrany we wzorcowym wykonaniu na dołączonej do wydania płycie CD.


Take your playing beyond barre chords and the blues box! This book/CD pack is ideal for the rock guitarist who is interested in expanding boundaries and exploring new musical paths. Ten chapters will take you through the essentials of the jazz idiom with plenty of exercises and examples - all of which are demonstrated on the accompanying CD.


Spis treści:

Acknowledgements
About the Author
Introduction
Rock Guitar, Jazz Guitar... What's the Difference
The Jazz Sound
Essential Listening
How to Use This Book and CD
1. Barre Chords For Jazz
2. Blues and Pentatonic Scales
3. Jazz Chord Voicings
4. The Major Scale
5. Jazz Chord Voicings II
6. Key Center Soloing
7. Inverted, Extended and Altered Chords
8. Minor Scales
9. Comping Scales
10. Advanced Jazz Models

Okładka: Spellman Peter, The Musician's Internet

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Spellman Peter
The Musician's Internet

polski Muzyka w internecie
angielski The Musician's Internet


Ilość stron:160
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL064992

Publikacja Petera Spellmana jest doskonałym przewodnikiem dla wszystkich miłośników muzyki chcących stworzyć własną bazę muzyczną w internecie i powiększyć swoje zbiory muzyczne. Autor książki jest dyrektorem biura karier w Collegu Muzycznym w Berklee. Zajmuje się opracowywaniem strategii i działań promujących muzykę w internecie kładąc nacisk na pozyskiwanie słuchaczy i zwiększanie dochodów muzycznych. Dzięki przewodnikowi nauczysz się m. in. jak stworzyć własną profesjonalną witrynę sieci, oraz jak uzyskać pozwolenia na legalne rozpowszechnianie muzyki w internecie.


This hands-on guide is essential for any musician who wants to build a fan base and increase profits through the Internet. Peter Spellman, Director of the Career Development Center at Berklee College of Music, guides the self-managed musician through successful strategies to promote music online, reach new audiences, and maximize income. Readers will learn how to: create a professional website; share music downloads; sell and license music online; broadcast on Internet radio; webcast live concerts; create streaming audio; get an online record deal; and much more. Includes an invaluable listing of more than 300 music-related websites!


Spis treści:

Acknowledgements
Introduction
1. Net Basics
2. Getting Started as a Net - Global Artist
3. Getting Listed in the Free Search Engines and Directories
4. Communicativing via E-mail with Fans, Teammates, and Customers
5. Sharing, Selling, and Licensing Your Music On - Line
6. Webcasting Your Shows via Virtual Nightclubs and Other On - Line Venues
7. Broadcasting Over Internet Radio
8. Signing a Deal with Off - Line and On - Line Record Labels
9. Using the Net as a Library of Music Career Guidance
10. Tips for Expanding Your On - Line Presence
11. Looking Backward, Seeing Forward: Gazing Into the Crystal Web
Appendix A. Glossary: Net Jargon
Appendix B. Resources: Further Food to Feed Your Internet Intelligence

Okładka: Kerner Kenny, Going Pro

cena 115,95 zł.


nuty.pl

Kerner Kenny
Going Pro

polski Rozwijanie profesjonalnej kariery przemysłu muzycznego
angielski Going Pro - Developing a Proffesional Career in the Music Industry


Ilość stron:208
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL064993

Przewodnik Kenny'ego Kernera adresowany jest do wszystkich muzyków. DOstarcza on wszelkich informacji na temat dyrektorów artystycznych, muzycznych, handlowych; adwokatów muzycznych, spółek i studiów nagraniowych. Dowiesz się także zasad promowania muzyki i sposobów rozpowszechniania utworów, piosenek i nagrań muzycznych.


This handy guide provides everything you need to know to go pro, including information about personal managers, music attorneys, business managers and booking agents, record companies, A&R, publishing, songwriting, demo tapes and press kits, self-promotion, and much more. A must for all musicians!


Lista utworów:
Photos Sessions
Songwriting
Self-promotion
Record Companies
Press Packages, Demo Tapes)
Personal Managers
Naming Your Band
Meeting And Greeting
Leading A Band
Demos And Press Kits
Business Managers And Booking Agents
Bands (Auditioning Members)
A+r
Music Attorneys
Publishing

Spis treści:

Preface
Introduction: The real you
1: Bands
Auditioning Members
Leading a Band
One Chief, Many Indians
Two Cases in Point: The Knack and Mozart
Naming Your Band
Photo Sessions
The Press Package
Demo Tapes
Rehearsing
2: Personal managers
Management Traits
Who needs management?
Self - Evaluation
Management Options
Finding a Manager
Creating a "Buzz"
How Managers fing new talent
Attracting clients
The management contract
3: Music attorneys
Start Shopping Now
Attorney Checklist
Considerations and Complications
Who reps who?
4: Business managers & booking agents
Business managers
Compensation
Booking agents
How agents work
5: Record companies
Inside a record company
Recording contracts
Don't do this!
Names and Numbers
6: A & R
Makin' Records
Knowledge is good
Don' call us...
Decisions, decisions
Kerner's klass
Kenny's kids
Cartoon Boyfriend
Why your tapes get trashed
The three A&R deals
Signing Ingredients
The three A&R games
How to get it done, really
7: Publishing
Copyrights
Mechanical vs. Performance Royalties
How It works
Start Your own publishing company
Hang on to Your songs
"Music Publishers" by John Braheny
8: Songwriting
The Golden Rule
Hit songs vs. Hit Records
Observations
Structural Pointers
Dummy Lyrics
9: Demos & press kits
The Demo
Choosing Your best songs
Pre - production and recording
Reproducing your tapes
The press kit
Artist photos
Cover Letters
Following up
10: Self - promotion
Promote Your Shows
Press releases
More homework
Deadlines and publication dates
Paid advertisements
Merchandising
"Self - Awareness" by Dennis Anderson
11: Meeting & greeting
The "In Crowd"
What to Say
Telephone talk
Looks can kill
Getting ahead
"People Power" by Dan Kimpel
Rewind: Looking back
Review: Q&A
Recommended Sources
About the Author

Okładka: Boonshaft Peter Loel, Teaching Music With Passion

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Boonshaft Peter Loel
Teaching Music With Passion

polski Nauka muzyki z pasją
angielski Teaching Music With Passion


Ilość stron:192
Format:127 x 203
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065269

Publikacja Petera Loela Boonshafta jest arcydziełem skupiającym myśli, idee i różnorakie zagadnienia dotyczące muzyki. Autor zawarł w niej sposoby nauki muzyki, także własne doświadczenia, anegdoty i inspirujące do działań cytaty uczonych i mistrzów, m. in. Toma Donaldsona, Dr. Tima Lautzenheisera, Jamesa Swearingena i Dr. W. Francisa McBetha. Książka napisana jest prostym językiem angielskim.


Teaching Music with Passion is a one-of-a-kind, collective masterpiece of thoughts, ideas and suggestions about the noble profession of music education. Both inspirational and instructional, it will surely change the way you teach (and think) about music. Filled with personal experiences, anecdotes and wonderful quotations, this book is an easy-to-read, essential treasure! One of the most 'real' writings I have read during my 35 years in music education. - Mel Clayton, President, MENC: The National Association for Music Education


Spis treści:

Foreword by Dr. Tim Lautzenheiser
Preface: A corner, a congressman and an Oyster
The 33 P's of a Wonderful Rehearsal
Common Misunderstandings in Conducting
"Put Yourself in a Straightjacket and Dance a Free Dance"
But How Do I get Them to Watch?
Effective Rehearsal Communication
Plain Vanilla Conducting
"What's Hiding in an Empty Box" or Is Passion a Four - Letter Word?
"Do or do not, there is no try"
Those who can - teach
"If You don't know, i can't tell you!"
Postlude: A Lie, the future and a Puppeteer
About the Author

Okładka: Beall Eric, Making Music Make Money

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Beall Eric
Making Music Make Money

polski Rób muzykę rób pieniądze
angielski Making Music Make Money


Ilość stron:272
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Lindsay Susan Gedutis
Kod produktu:NPL065656

Publikacja Erica Beall'ego stworzona jest z myślą o tworzeniu biznesu w dziedzinie muzyki. Główna uwaga skupia się na procesie eksploatacji i na znaczeniu tworzenia modelu solidnego interesu muzycznego. Eric Beall jest dyrektorem Zomba Music Publishing, oraz dawnym twórcą piosenek i producentem muzycznym.


Making Music Make Money will educate songwriters and aspiring music business entrepreneurs in the basics of becoming an effective independent music publisher. Eric Beall, creative director for Zomba Music Publishing, covers everything you need to know to get published, including: the role of a music publisher; copyright - how to get one, use one, and make money from one; building a business plan; identifying which songs to sell and to whom; and much more.


Spis treści:

1. Start me up: getting into the game
1. What is music publishing, anyway?
The creation
What's in it for us
Exploitation
Administration
Collection
Protecion
Asquisition
Pennies from heaven
2. It all starts with the song: evaluating your catalog
Do You own the songs?
Are these songs any good?
Can you find the songs?
3. The "F" word: Focus
Three things that focus will do
What to do if you won't or can't focus
4. Start me up: The Basics of business
The Name Game
Doing Business As...
And the Winner Is...
5. Do You know where you're going to?: The business plan
Goals
Strategy: Can't get there from here
What to do if your plan doesn't work
Listen to your phone
Hit'em where they ain't
If you got partners, put the plan on paper
Set a deadline
6. Step into my office: setting up shop
The Choices
The Setup
7. The inside scoop: setting up shop, part 2
Trade Magazines or Journals
Directories
Tip Sheets
8. It's All About the Paper: Setting up systems
Copyright Administration
Music Archives
The Song Submittal Form
Warning: Safety First!
9. Show me the money!: Financial Acoounting
How to play the game
The big playback
10. We are family: putting together your team
The Lawyer
The Accountant
The Performing Roghts Organization
Interns
2. Exploitation: the real work of publishing
11. Someone's knocking at the door: Welcome to the Land of Opportunity
Make stuff happen
Records
Artist or band demos
Radio
Television
Movies
Advertising
Live Performance
Stores, Restaurants, Clubs
This Is how we do it: Understanding the Musical Marketplace
Pop
Urban
Country
Rock
My name is: the creative director
Getting the Music Right
The Song quality checklist
We'd be so good together: The art of Collaboration
Finding collaborators
Matchmaker, matchmaker
The rules of collaboration
Do You hear what I hear?: Getting the Music Right (Means Getting the Demo Right)
The Three Philosophies of demos
Know Yourself
Studio / Recording Equipment
Musicians and Vocalists
Arangements and rearrangements
Costs
Songs for scale: understanding the Ancient art of song plugging
The Facts of Life as a Creative Director
Who's Looking"
Who's the Song right for?
Who's Listening?
And Here Comes the Pitch: Making the scales call
1: The Approach
2: The Pitch
3: The Follow - through
Smooth Operator: Song plugging master class
Relationship selling
The rules of office etiquette
The rules of the game: getting the music out
The song Plugger's glossary
Keep Rising to the Top: Moving the Writer Up
Everybody make some noise!
Planning the Attack: Timing is everything
Part 3: Taking care of business
License to fill (your coffers, that is): Fun with administration and licensing
Knowing what you have
Knowing what you're giving away
Ooh, you're my best friend: the collection crew
Harry Fox - Hungry like the wolf...
ASCAP / BMI / SESAC - They said it on the Air, on the Radio...
Foreign subpublishers - my money lies over the Ocean, My Money Lies Over the sea
Can't touch this: Protecting your copyrights
Understanding the Threat
Split Disputes: Smiling faces sometimes
Split Adjustments: got to give it up
Unauthorized use: that dirty little secret
Copyright infringement: You turned the tables on me
Copyright infringement: There goes my baby
Registering your claim for copyright
You're the one that I want: the final frontier (The art of Asquisition)
The sure thing: the single - song deal
The not - so - sure thing: the writer deal
Where the devil lives: the details
Conclusion: the end of the road
About the author

Okładka: Howard George, Getting Signed!

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Howard George
Getting Signed!

polski Otrzymywanie kontraktów!
angielski Getting Signed!


Ilość stron:233
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065657

Przewodnik dla wszystkich muzyków dążących do uzyskania kontraktów z wytwórniami muzycznymi, a nieznających prawa i zasad niezbędnych do ubiegania się o tego typu dokumenty. Autor książki - George Howard doskonale pokieruje Cię przez współczesny labirynt przemysłu muzycznego i pomoże doprowadzić Twoje nagrania do szczytu sukcesu.


For unsigned musicians, it is vital to long-term success to sign a contract with a record label. However, preparing your music, targeting a label, and getting your demo into the hands of someone who will listen is challenging, if you don't know where to start. Getting Signed!, by record industry veteran George Howard, guides you through the maze of today's music industry, and will help you move your demo to the top of the stack. Even if you are not yet ready for a record deal, it will help you assemble a team that will make sure your music gets heard by as many people as possible. The next time an aspiring recording artist comes to us for advice, we'll advise them to read this book first. George Howard really knows what he's talking about. - Chris Franz and Tina Weymouth, members of Talking Heads and Tom Tom Club


Spis treści:

1 - The demo - breaking through: history, attitude and your demo
What is demo?
The demo: A multi - purpose tool
1. What is Label? ... and what the hell does A&R stand for anyway?
What is A&R?
What is a Record Label? Major vs. Indies
Record Label Architecture
Independent Promotion: More Indies
Summary
Workshop
2. Three case studies in breaking through: Nirvana, Def Jam, and Bob Dylan
The Essential Quality in an Artist
The problem
How Artists really get signed: A signing drama
The solution
Case 1: Nirvana - How Nirvana got their record deal
Case 2: Def Jam Recordings - The importance of the visionary at the label
Case 3: Bob Dylan - How Dylan got his record deal
Summary
Workshop
3. Demo track selection and sequencing: Start with the songs
How A&R people listen to demos
The Importance of Song Sequence: put your best song forward
How many songs, and why
Workshop
4. Recording Your Demo: getting it down
The recording studio
A schedule for making the most of your studio experience
Costs associated with studios
Home recording
Pro Tools
Home recording tips
Copryhights and demos
Workshop
5. Packaging and presenting your demo: All dressed up and everywhere to go
Elements of a Successful demo package
What's Inside the envelope
Summary
Workshop
2. The Team: Agents, Managers, and Lawyers
6. Performances and booking agents: The live life
How performing impacts all facets of your career
Maximizing the gig
Gigs outside your home town
Booking agents: how they work and when you need them
Building a following
Summary
Workshop
7. Management: Finding it and making it work for you
The three "Must - Have's" of Management
The Importance of Money: How management gets paid
Managers and publishing
Finding the right manager
Labels and Artist managers
Summary
Workshop
8. Lawyers: Protecting and Serving
The role of lawyers
When to get a lawyer
Finding the right lawyer
How lawyers differ from managers
Summary
Workshop
3. Additional Players - Giant steps: independent publicity and promotion, publishing, distribution, and labels
9. Publicity and Promotion: getting the word out
How publicists work
Maximizing your publicity experience
Publicity costs
Radio Promotion
When usigned artist should consider Indie promo
How promotion can help you get a deal
The cost of Indie promo
How to get and keep radio play
When to Hire an Indie Promoter
Summary
Workshop
10. Publishing: Rights and wrongs
Mechanicals
Why Publishers want you to get a record deal
The "Controlled Composition" clause
The importance of the Mechanical
Administration Deals
Co - Publishing Deals
Syncs and Placements: your Music in Movies and TV
When to get a Publishing deal
Publishing Pitfalls
Performance rights organizations (ASCAP, BMI, SESAC)
Summary
Workshop
Distribution: Moving Product
How Distribution Works
Co - op
Distribution follows marketing
Starting Your Own Label
P&D Deals: Distributors as Marketers and Manufacturers
Why Distributors Avoid Unsigned Artists
When to Consider Distirbution
One - Stops and Rackjobbers
Summary
Workshop
12. Contracts: getting the best deal
The Royalty deal
How Royalties are calculated
Profit Sharing / Joint - Venture Deals
Term ("Licensing") Deals
Demo Deals
Important Contract Points
Summary
Workshop
13. You've got a deal! or did you know that "Utopia" Means "No Place?"
What happens when you get signed
Issues surrounding scheduling your release
Atwork
Working with Your A&R Person
Key People at the Labels
Keeping the Label Focused on You
Summary
Workshop
Appendix A: Sample contract
Appendix B: Suggested reading
Appendix C: "From the Field" Bios
Index

Okładka: , '60s Guitar Riffs - 2nd Edition

cena 145,95 zł.


nuty.pl

'60s Guitar Riffs - 2nd Edition

polski Riffy gitarowe lat 60' - 2-ga edycja
angielski '60s Guitar Riffs - 2nd Edition


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 gitary (zapis tradycyjny, tabulatura, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065952
Produkty podobne: - '80s Guitar Riffs

Nowa seria publikacji zawierających popularne riffy gitarowe. Prezentowana książka skupia się na riffach pochodzących z utworów artystów lat 60 - tych. Wśród tytułów m. in.: "Break on Through to the Other Side", "Day Tripper", "Devil with the Blue Dress", "Gloria", "Happy Together", "Here Comes the Sun", "Hey Joe", "Hide Away", "I Can See for Miles", "Last Train to Clarksville", "Killing Floor", "My Girl", "Oh, Pretty Woman", "Sunshine of Your Love", "Ticket to Ride", "Turn! Turn! Turn!", "Walk Don't Run", "White Room" i wiele innych. Pod każdym zapisem nutowym zamieszczona jest tabela z informacją o kompozytorze, wykonawcy, roku powstania przeboju, albumu, itp. Do publikacji dołączona jest także płyta CD z wersjami demonstracyjnymi riffów.


The latest installation in our super-popular Riff Notes series, this book is a great collection of 61 must-know rock-era riffs, transcribed note for note. Includes: All Day and All of the Night • And I Love Her • Birthday • Break on Through to the Other Side • Day Tripper • Devil with the Blue Dress • Gloria • Happy Together • Here Comes the Sun • Hey Joe • Hide Away • I Can See for Miles • Last Train to Clarksville • Killing Floor • My Girl • Oh, Pretty Woman • Sunshine of Your Love • Ticket to Ride • Turn! Turn! Turn! • Walk Don't Run • White Room • Wild Thing • You Really Got Me • You Shook Me • and more!


Lista utworów:
(Ghost) Riders In The Sky (A Cowboy Legend) (Johnny Cash, The Ramrods)
All Along The Watchtower (Bob Dylan, The Jimi Hendrix Experience, U2)
All Day And All Of The Night (The Kinks)
Birthday (Paul McCartney, The Beatles, Underground Sunshine)
Born To Be Wild (Steppenwolf)
California Dreamin' (The Mamas & The Papas)
Fortunate Son (Creedence Clearwater Revival)
Gloria (Laura Brannigan, Manhattan Transfer, MercyMe, Michael W. Smith, Shadows Of Night, The Doors, U2, Van Morrison)
Green Onions (Booker T. & The MG's)
Happy Together (The Turtles)
Heart Full Of Soul (The Yardbirds)
Hey Bulldog (The Beatles)
I Can't Explain (Scorpions, The Who)
Louie, Louie (Kingsmen)
Nadine (Is It You) (Chuck Berry)
No Particular Place To Go (Chuck Berry)
Not Fade Away (Sheryl Crow, The Rolling Stones)
Oh, Pretty Woman (Roy Orbison, Van Halen)
Paperback Writer (The Beatles)
Pipeline (Stevie Ray Vaughan, The Chantays)
Runaway (Bon Jovi, Cher, Del Shannon, Janet Jackson, Linkin Park, Pink, Steven Curtis Chapman)
Secret Agent Man (Johnny Rivers)
Substitute (The Who)
Ticket To Ride (The Beatles, The Carpenters)
Walk Don't Run (The Ventures)
We Gotta Get Out Of This Place (The Animals)
White Room (Cream)
Wild Thing (The Troggs, Tone Loc)
Windy (The Association)
You Shook Me (Led Zeppelin, Muddy Waters)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland