•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Uczeń i klasy

Dostępne opracowania:

fortepian lub keyboard (1)
książka (2)
książka + CD (1)
kształcenie słuchu (2)
więcej opracowań ...

Uczeń i klasy znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists

Okładka: Bogaj Andrzej, Kwiatkowski Stefan, Pedagogika pracy

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Bogaj Andrzej, Kwiatkowski Stefan
Pedagogika pracy

polski Pedagogika pracy


Ilość stron:240
Format:B5
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074089

Nowoczesny podręcznik akademicki adresowany do studentów pedagogiki, a także kierunków pokrewnych przygotowujący do pracy nauczycielskiej w systemie szkolnym i pozaszkolnym zarówno z dziećmi i młodzieżą, jak i z dorosłymi.

Strukturę podręcznika tworzą elementy pedagogiki pracy związane z kolejnymi etapami życia szkolnego i zawodowego: edukacja przedzawodowa, prozawodowa, zawodowa, a także edukacja dorosłych rozpatrywana w kontekście idei uczenia się przez całe życie.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Rozdział 1. Pedagogika pracy jako subdyscyplina pedagogiczna (Stefan M. Kwiatkowski)
1.1 Pojęcie i przedmiot pedagogiki pracy
1.2. Obszary problemowe pedagogiki pracy
1.3. Pedagogika pracy wśród nauk pedagogicznych
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 2. Człowiek w środowisku pracy (Andrzej Bogaj)
2.1. Praca w różnych fazach rozwoju cywilizacji ludzkich – od społeczeństwa rolniczego do społeczeństwa informacyjnego/Istota pracy – różne konteksty myślenia o niej
2.1.1. Przemiany pracy – próba ujęcia historycznego
2.2. Wykształcenie jako cecha statusu pracy zarobkowej
2.3. Praca jako obiekt badań społecznych – jej miejsce w systemie wartości młodzieży
2.3.1. Praca jako element habitusu społeczeństwa
2.3.2. Praca w systemie wartości młodzieży
2.3.3. Cechy pracy preferowane przez młodzież
2.4. Globalizacja a kariery zawodowe
2.4.1. Istota, cechy i formy globalizacji
2.4.2. Skutki globalizacji – gospodarcze, kulturowe i społeczne
2.4.3. Globalizacja a tożsamość człowieka
2.4.4. Przemiany w gospodarce krajów UE a sytuacja w Polsce
2.4.5. Przyszłość pracy i zatrudnienia – od standardów do destandaryzacji
2.4.6. Polityka i priorytety oświatowe UE a kształcenie zawodowe

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia



Rozdział 3. Kształcenie przedzawodowe (Andrzej Bogaj)
3.1. Cele kształcenia
3.2. Edukacja elementarna (wychowanie przedszkolne i kształcenie zintegrowane)
3.3. Szkoła podstawowa. Gimnazjum
3.3.1. Szkoła podstawowa 9kl. V–VI)
3.3.2. Gimnazjum
3.4. Liceum ogólnokształcące
3.5. Organizacje przeciwdziałające marginalizacji młodzieży – OHP
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 4. Edukacja prozawodowa (Barbara Baraniak)
4.1. Edukacja jako kategoria naukowa (poznawcza)
4.2. Kształcenie prozawodowe a edukacja prozawodowa
4.3. Uniwersalność szkoły uzawodowionej
4.3.1. Wykształcenie ogólne w średniej szkole uzawodowionej
4.3.2. Kształtowanie kwalifikacji kluczowych w szkole uzawodowionej
4.3.3. Kształtowanie kwalifikacji ogólnozawodowych w szkole
uzawodowionej
4.4. Kształtowanie kwalifikacji zawodowych w szkole uzawodowionej
4.4.1. Kanon wykształcenia ogólnego podstawą kwalifikacji zawodowych 4.4.2. Umiejętności kluczowe kryterium kwalifikacji zawodowych
4.4.3. Kwalifikacje ogólnozawodowe – kryterium nabywania kwalifikacji zawodowych zbieżnych z profilem kształcenia

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 5. Edukacja zawodowa (Barbara Baraniak)
5.1. Istota edukacji zawodowej
5.2. Kwalifikacje i ich struktury w edukacji zawodowej
5.2.1. Rodowód kwalifikacji
5.2.2. Kwalifikacje jako kategoria naukowa (poznawcza)
5.2.3. Struktury, modele, kryteria i poziomy kwalifikacyjne
5.3. Klasyfikacja Zawodów i Specjalności – kryterium modelowania edukacji
zawodowej
5.4. Szkolny i pozaszkolny system kształcenia zawodowego w modelu edukacji zawodowej
5.5. Kształcenie zawodowe – podstawowa kategoria edukacji zawodowej
5.5.1. Szkolne kształcenie zawodowe elementem edukacji zawodowej
5.5.2. Pozaszkolne kształcenie zawodowe
5.6. Kształtowanie kwalifikacji zawodowych w procesie edukacji zawodowej
5.6.1. Treści kształcenia zawodowego wyznacznikiem procesu edukacji
zawodowej
5.6.2. Podmioty nauczające i uczące się uczestnikami procesu edukacji
zawodowej
5.6.3. Organizacja edukacji zawodowej ze względu na miejsce, infrastrukturę i warunki procesu
5.6.4. szkolnego i pozaszkolnego systemu kształcenia zawodowego
5.7. Priorytety edukacji zawodowej – kontekst europejski (Stefan M. Kwiatkowski)

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 6. Edukacja dorosłych (Stefan M. Kwiatkowski)
6.1. Pojęcie edukacji dorosłych
6.2. Perspektywy – cele, treści, metody, organizacja, infrastruktura
6.3. Edukacja dorosłych w społeczeństwie wiedzy
6.4. Idea uczenia się przez całe życie – globalny cel edukacji
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 7. Problemy rynku pracy (Stefan M. Kwiatkowski)
7.1. Oczekiwania pracodawców – standardy kwalifikacji zawodowych
7.2. Europejskie Ramy Kwalifikacji
7.3. Edukacyjne funkcje zakładów pracy

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia


Okładka: Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata, Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik nauczyciela

cena 38 zł.


nuty.pl

Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata
Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik nauczyciela

polski Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik nauczyciela


Ilość stron:116
Format:210 x 297
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078418

Nowoczesny zestaw dyktand dla dzieci i młodzieży, z dołączoną bezpłatną płytą CD zawierającą nagrania większości ćwiczeń. Na płycie zarejestrowano brzmienie wielu instrumentów smyczkowych, dętych i perkusyjnych w wykonaniu znakomitych instrumentalistów. Układem materiału oraz założeniami metodycznymi podręcznik nawiązuje do Solfeżu elementarnego Marii Wacholc. Kolejność wprowadzania nowych zagadnień jest taka sama jak w Solfeżu elementarnym, co pozwala na równoległe korzystanie z obu podręczników, a tym samym daje możliwość opracowywania identycznych zagadnień w różnych formach, takich jak śpiewanie, rozpoznawanie, zapisywanie.
Środek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: prof. dr hab. Marii Wacholc i mgr Małgorzaty Bednarek. Numer zalecenia: 1/2005.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I (dyktanda 1 - 21) Wprowadzenie
Rozdział II (dyktanda 22 - 76) Zagadnienia tonalne
Tonacja A-dur
Tonacja fis-moll
Tonacja Es-dur
Tonacja c-moll
Dźwięki diatoniczne i zmienione chromatycznie w tonacji C-dur, Gama C-dur chromatyzowana regularnie i nieregularnie
Zboczenie modulacyjne i modulacja
Ćwiczenia wykraczające poza system tonalny dur-moll
Rozdział III (dyktanda 77 - 127) Rytm i metrum
Pauza szesnastkowa, pauza ósemkowa z kropką, dwie kropki przy nucie i pauzie, grupa rytmiczna: szesnastka z kropką - trzydziestodwójka
Takty 5/8, 5/4
Takty 9/8, 12/8
Ósemka w przedtakcie
Synkopy
Grupy niemiarowe
Rozdział IV (dyktanda 128 - 177) Interwały i akordy, progresje
Interwały zwiększone i zmniejszone
Trójdźwięki durowe, molowe, zwiększone i zmniejszone
Dominanta septymowa
Progresje
Rozdział V (dyktanda 178 - 186) Realizacja ozdobników
Przednutka krótka (nie akcentowana)
Przednutka długa (akcentowana)
Przednutka podwójna
Rozdział VI (dyktanda 187 - 209) Budowa utworu muzycznego
Forma wariacji i technika wariacyjna
Tańce ludowe i stylizowane
Polifonia i homofonia
Indeks kompozytorów
Wykaz nagrań na płycie
Indeks dyktand

Okładka: Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata, Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - zeszyt ucznia

cena 30,95 zł.


nuty.pl

Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata
Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - zeszyt ucznia

polski Dyktanda elementarne dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia - zeszyt ucznia


Ilość stron:60
Format:210 x 297
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078419

Nowoczesny zestaw dyktand dla dzieci i młodzieży. Układem materiału oraz założeniami metodycznymi nawiązuje do Solfeżu elementarnego Marii Wacholc. Kolejność wprowadzania nowych zagadnień jest taka sama jak w Solfeżu elementarnym, co pozwala na równoległe korzystanie z obu podręczników, a tym samym daje możliwość opracowywania identycznych zagadnień w różnych formach, takich jak śpiewanie, rozpoznawanie, zapisywanie.
Środek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: prof. dr hab. Marii Wacholc i mgr Małgorzaty Bednarek. Numer zalecenia: 1/2005.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I (dyktanda 1 - 21) Wprowadzenie
Rozdział II (dyktanda 22 - 76) Zagadnienia tonalne
Tonacja A-dur
Tonacja fis-moll
Tonacja Es-dur
Tonacja c-moll
Dźwięki diatoniczne i zmienione chromatycznie w tonacji C-dur, Gama C-dur chromatyzowana regularnie i nieregularnie
Zboczenie modulacyjne i modulacja
Ćwiczenia wykraczające poza system tonalny dur-moll
Rozdział III (dyktanda 77 - 127) Rytm i metrum
Pauza szesnastkowa, pauza ósemkowa z kropką, dwie kropki przy nucie i pauzie, grupa rytmiczna: szesnastka z kropką - trzydziestodwójka
Takty 5/8, 5/4
Takty 9/8, 12/8
Ósemka w przedtakcie
Synkopy
Grupy niemiarowe
Rozdział IV (dyktanda 128 - 177) Interwały i akordy, progresje
Interwały zwiększone i zmniejszone
Trójdźwięki durowe, molowe, zwiększone i zmniejszone
Dominanta septymowa
Progresje
Rozdział V (dyktanda 178 - 186) Realizacja ozdobników
Przednutka krótka (nie akcentowana)
Przednutka długa (akcentowana)
Przednutka podwójna
Rozdział VI (dyktanda 187 - 209) Budowa utworu muzycznego
Forma wariacji i technika wariacyjna
Tańce ludowe i stylizowane
Polifonia i homofonia

Okładka: Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata, Dyktanda elementarne dla klasy-VI szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik dla nauczyciela

cena 38 zł.


nuty.pl

Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata
Dyktanda elementarne dla klasy-VI szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik dla nauczyciela

polski Dyktanda elementarne dla klasy-VI szkoły muzycznej I stopnia - podręcznik dla nauczyciela


Ilość stron:117
Format:210 x 300
Opracowanie na:książka + CD
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082810

Nowoczesny zestaw dyktand dla dzieci i młodzieży, z dołączoną bezpłatną płytą CD zawierającą nagrania większości ćwiczeń. Na płycie zarejestrowano brzmienie wielu instrumentów smyczkowych, dętych i perkusyjnych w wykonaniu znakomitych instrumentalistów. Układem materiału oraz założeniami metodycznymi podręcznik nawiązuje do Solfeżu elementarnego Marii Wacholc. Kolejność wprowadzania nowych zagadnień jest taka sama jak w Solfeżu elementarnym, co pozwala na równoległe korzystanie z obu podręczników, a tym samym daje możliwość opracowywania identycznych zagadnień w różnych formach, takich jak śpiewanie, rozpoznawanie, zapisywanie.
Środek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: prof. dr hab. Marii Wacholc i mgr Małgorzaty Bednarek.


Spis treści:

Rozdział I Wprowadzenie
Rozdział II. Zagadnienia tonalne
Tonacja E-dur
Tonacja cis-moll
Tonacja A-dur
Tonacja f-moll
Dźwięki diatoniczna i zmienne chromatyczne
Zboczenia modulacyjne i modulacje
Skale modalne
Ćwiczenia wykraczające poza system tonalny dur-moll
Rozdzieł III. Rytm i metrum
Synkopy. Pauzy na mocnych częściach taktu lub grupy rytmicznej
Grupy rytmiczne: cztery trzydziestodwójki, ósemka z kropką- dwie trzydziestodwójki, ósemka z dwiema kropkami-trzydziestodwójka, szesnastka z kropką- trzydziestodwójka
Zmiany metrum- multimetria
Polimetria
Muzyka atakowa
Rozdział IV. Interwały i akordy, progresje
Interwały i akordy
Progresje niemodulujące i modelujące
Rozdział V. Muzyka różnych epok
Średniowiecze
Renesans
Barok
Klasycyzm
Romantyzm
XX wiek

cena 33,95 zł.


nuty.pl

Biskupski Jacek
Kolorowe dźwięki część 2

polski Kolorowe dźwięki część 2


Ilość stron:32
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian lub keyboard
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084531

Ćwiczenia 'Kolorowe dźwięki część 2" zawierają fragmenty popularnych piosenek, kolęd i utworów klasycznych. Zapisane są w formie zbioru nut bez metrum, taktów i wartości nut. Część melodii jest opisana cyframi (palcowanie) i literami (nazwy nut), a powtarzające się fragmenty uczeń z pomocą nauczyciela powinien opisać i pokolorować według wzoru z " Kolorowych dźwięków 1". Po nauczeniu się każdej melodii nauczyciel może wspólnie z uczniem zaczernić odpowiednie nuty, dopisać metrum i kreski taktowe, tak jak to zostało zrobione na stronie 5. Mozna również poprosić dziecko o liczenie do czterech podczas grania.
Naklejki dołączone do ćwiczeń mogą służyć jako nagrody za dobrze zagrany utwór, a litery można umieśćić na klawiaturze, co ułatwi odnalezienie właściwego klawisza. Znaki nad i pod nutami można zakryć utrudniając dziecku odczytanie zapisu nutowego.


Spis treści:

Jingle Bells
Kółko Graniaste
Happy Birthday
Długośc nut
My jesteśmy krasnoludki
Połącz nuty
Trzy kurki
Panie Janie
Jedzie pociąg
W murowanej piwnicy
Podobieństwa i różnice
Pójdźmy wszyscy do stajenki
Wśród nocnej ciszy
Gdy się Chrystus rodzi
Prawda czy nie
Gdy Śliczna Panna
Oda do radości
Musette
Wilhelm Tell
Napisz swoją melodię
Jezioro łabędzie
Słoń
Dyplom

cena 34,95 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)

polski Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)


Ilość stron:104
Format:210 x 305
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Wacholc Maria
Kod produktu:NPL080985
Produkty podobne:Wacholc Maria - Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 1
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 2
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 3
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 4
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 5
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 6
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa I
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa II
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa V materoały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa I, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa II, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa V

Unikatowy w skali europejskiej podręcznik metodyczny do kształcenia słuchu harmonicznego dzieci w klasach I-III. Zawiera on zestaw ćwiczeń oraz opis metody kształcenia poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego Marii Wacholc. Do wykonania części ćwiczeń z podręcznika niezbędny jest zapis w wersji dla ucznia. Z tego względu dla każdej klasy przeznaczony jest osobny zeszyt pt. "Śpiewam i komponuję", zawierający wszystkie ćwiczenia, które uczeń powinien realizować w zapisie nutowym.

Książka pomocnicza zalecona do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: Barbary Stencel, Małgorzaty Rogozińskiej i Ireny Watten.


Lista utworów:
Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III) (Wacholc Maria)

Spis treści:

Od Autora
CZĘŚĆ PIERWSZA - KSZTAŁCENIE POCZUCIA TONALNEGO
ZAGADNIENIA WSTĘPNE
Sposoby utrwalenia się w tonacji
Śpiewanie nazwami cyfrowymi gam i melodii
ROZPOZNAWANIE TONIKI I TRYBU
Klasa I
Klasa II
Klasa III
ROZWIĄZYWANIE I ROZPOZNAWANIE STOPNI GAMY
Klasa II i III
CZĘŚĆ DRUGA - KSZTAŁCENIE SŁUCHU HARMONICZNEGO
ZAGADNIENIA TEORETYCZNE
SŁUCH HARMONICZNY JEGO WŁAŚCIWOŚCI
OPIS KSZTAŁCENIA SŁUCHU HARMONICZNEGO DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM
ŚPIEWANIE I ROZPOZNAWANIE INTERWAŁÓW
Klasa I
Klasa II
Klasa III
ŚPIEWANIE I ROZPOZNAWANIE TRÓJDŹWIĘKÓW
Klasa I
Klasa II
Klasa III
HARMONICZNE ĆWICZENIA SOLFEZOWE
Klasa I
Klasa II
Klasa II
HARMONICZNE ĆWICZENIA IMRPOWIZACYJNE
Klasa I
Klasa II
Klasa III
ROZPOZNAWANIE POWTÓRZENIA I ZMIANY AKORDU
Klasa I
Klasa II
Klasa III
SŁUCHOWE ROZPOZNAWANIE FUNKCJI HARMONICZNYCH
Klasa I
Konstrukcje harmoniczne
Ćwiczenia z Solfeżu elementarnego I
Ćwiczenia z podręcznika Dyktanda elementarne I
Klasa II
Konstrukcje harmoniczne
Ćwiczenia z Solfeżu elementarnego II
Ćwiczenia z podręcznika Dyktanda elementarne II
Klasa III
Konstrukcje harmoniczne
Ćwiczenia z Solfeżu elementarnego III
Ćwiczenia z podręcznika Dyktanda elementarne III
BIBLIOGRAFIA





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland