•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Too Late Too Late

Dostępne opracowania:

fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara basowa solo (1)
książka (7)
więcej opracowań ...

Too Late Too Late znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Grant Amy, Greatest Hits

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Grant Amy
Greatest Hits

polski Największe hity
angielski Greatest Hits


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Cox Randy
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063104

Prezentowana książka jest zestawieniem 22 najpopularniejszych piosenek Amy Grant. Wokalistka utożsamiana jest głównie z nurtem muzyki chrześcijańskiej, jak również uznawana jest za wokalistkę popową. Amy zdobyła aż 5 nagród Grammy. W publikacji znajdziesz m. in. piosenki: "Angels", "I Love A Lonely Day", "Love Of Another Kind", "Old Man's Rubble", "Father's Eyes", "I Have Decided", "Wise Up", "Find Away" i wiele innych.


22 of this Christian superstar's biggest hits, including: Angels • Doubly Good To You • El Shaddai • Find A Way • Tennessee Christmas • and more.


Lista utworów:
Angels (Amy Grant, Robbie Williams)
Arms Of Love (Amy Grant)
Christmas Hymn (Amy Grant)
Doubly Good To You (Amy Grant)
El Shaddai (Winans Phase 2)
Fat Baby
Father's Eyes (Gary Chapman)
Find A Way (Amy Grant)
I Have Decided (Michael Card)
I Love A Lonely Day
In A Little While (Amy Grant, U2, Uncle Kracker)
Jehovah (Geoffrey P. Thurman)
Love Of Another Kind (Amy Grant, Gary Chapman, Richard Mullins, Wayne Kirkpatrick)
Old Man's Rubble (Amy Grant)
Sing Your Praise To The Lord (Rich Mullins)
Singing A Love Song
Stay For Awhile (Amy Grant)
Tennessee Christmas (Amy Grant)
Thy Word (Ginny Owens)
Too Late (Amy Grant, Journey, No Doubt)
Where Do You Hide Your Heart (Amy Grant)
Wise Up (Amy Grant)

Okładka: Murray Peter, Essential Bass Technique - 2nd Edition

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Murray Peter
Essential Bass Technique - 2nd Edition

polski Technika gry na gitarze basowej, 2 edycja
angielski Essential Bass Technique - 2nd Edition - The definitive technique manual for bass guitar


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064800

Prezentowana książka to zaprezentowanie technik gry na gitarze basowej wg Petera Murray'a. Znajdziesz tu różnorodne zagadnienia pozwalające udoskonalić grę na instrumencie. Cała szkoła napisana jest w języku angielskim, ale zamieszczonych jest dużo ilustracji obrazujących daną problematykę i ułatwiających zrozumienie danego zagadnienia.


Peter Murray's new book, which scored an A+ rating from Bass Player magazine, provides bassists with everything they need to know to play effectively, helping them master the basics, and then explore what's beyond. Essential to any bass player! Once in a while, a book comes along that stands head and shoulders above the endless rows of 'method books' that fill the racks in music stores. This is one of those exceptional books. If you're a beginner, study of Murray's method could save you from countless hours of frustration (and possibly injury) by showing you the correct way to use you hands right from the start; if you're a more advanced player, it should help you to refine your ability and overcome the technical barriers that can block further development. Bravo! - Jim Roberts, Bass Player magazine


Spis treści:

Foreword
To the left - handed, fretless and many - stringed
Basic principles of technique
Economy of motion
Tone quality and consistency
Natural movement
Strength
Chops & the Chops "Reservoir"
Factors related to technique
The study of technique
For Beginners
For intermediate players
For advanced players
Practicing Technique
Tools
Precticing Technique
Divide and conquer
Using this book
Right - hand technique
Thumb position
The opposable thumb
Finger technique
Direction of finger movement
Finger distance from the strings
Finger pressure
Alternating fingers
Raking
String Skipping
Pinky and ring fingers
Right wrist and forearm
Left - hand technique
Thumb position
Spacing of fingers
Finger / string contact
Left - hand muting
Finger position
Fretting position
Finger pressure
Ascending on One String
Transitions between hand positions
Barring
Hammer - ons and pull - offs
String bending and vibrato
Playing harmonics
Left Arm position
Quasi - chromatic exercise
Muting summary

Okładka: Tate Douglas, Make Your Harmonica Work Better

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Tate Douglas
Make Your Harmonica Work Better

polski Napraw swoją harmonijkę ustną
angielski Make Your Harmonica Work Better


Ilość stron:56
Format:305 x 230
Opracowanie na:książka
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Harmonijka (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065019

Książka instruktarzowa mówiąca o sposobach konserwacji oraz napraw harmonijki ustnej. Jeśli nie wiesz co zrobić, gdy harmonijka przestała grać po kilku dniach od zakupu - ta książka jest dla Ciebie. Gdy nie odzywa się jeden z kanałów w Twojej harmonijce - nie kupuj nowego instrumentu, wystarczy kilka minut i znów możesz się cieszyć grą na dotychczasowym instrumencie. Cała publikacja napisana jest w języku angielskim.


There is a vast amount of knowledge throughout the world about how to make the harmonica sound better and play better, but little of it is written down. This fully illustrated book solves the problem. It contains sections on: how to buy a harmonica, common problems, advice about tools and techniques for using them, the basic parts of the chromatic harmonica, solutions to improve sound and functionality, experimenting on old harmonicas, tuning, and much more. For chromatic players, but diatonic players will learn just as much.


Spis treści:

Introduction
General Tools
The parts - General maintenance
Mouthpiece
Slide movement
Slide button
Slide buffers
Spring
Spring post
Body
Reed plates
Reeds
Rivets
Windsaving valves (flaps)
Cover plates
Cover posts
Change and Improve
Mouthpiece
Slide movement
Spring
Body
Reed plates
Reeds
Tuning and adjusting reeds
Rivets
Windsaving valves (flaps)
Cover plates
Finishing off

Okładka: Gumm Alan, Music Teaching Style

cena 223,95 zł.


nuty.pl

Gumm Alan
Music Teaching Style

polski Muzyczne style nauczania
angielski Music Teaching Style


Ilość stron:192
Format:178 x 254
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065612

Publikacja Alana Gumma jest prezentacją stylów nauczania muzyki. Autor przedstawia nietypowe podejście do sztuki nauczania, a także popiera idee anegdotami i cytatami wielkich artystów i mistrzów. Głównym celem sposobów nauczania Gumma jest zdobycie doskonałego doświadczenia w nauczaniu i osiągnięcie trwałego sukcesu.


Music Teaching Style is an exciting, balanced approach to student performance, music learning and personal change. Written in an informal, engaging style, the text is highlighted by anecdotes, quotations, challenges for self-reflection, and techniques used by the author and top professionals in the field. The result - a fulfilling, productive and successful music teaching experience.


Spis treści:

Part 1. Overview
1. Setting the Context
Need for a Definition
Related Concepts
Personality
Learning Styles
Effective teaching
Conclusion
Discussion questions
2. Establishing a definition
The nature of music teaching style
Principle of tradicity
Several behaviors but one style
Stable and pervasive
Underlying focus
Many ways to be effective
Principle - based teaching
A clear and distinct definition
A new vantage point
A three - level model
Conclusion
Discussion questions
Part 2. Dimensions of music teaching style
3. Assertive teaching
Assertive vs. Aggressive
Cycle of teaching
Clear directions
Monitor student behavior
Specific feedback
Anticipating problems
Recognize cycles of misbehavior
Classroom rules
Consequences
Alerting
Conclusion
Discussion questions
4. Nonverbal motivation
Visual appearance
Proximity
Pacing
Conclusion
Discussion questions
5. Time efficiency
Concepts of time
Quickness
Quantity
Active learning
Conclusion
Discussion questions
6. Positive learning environment
Contingent approval
Transactional teaching
Time to think
Clarification
Encouragement
Elaboration
Awareness of student realities
Interpersonal relations
Conclusions
Discussion questions
7. Group dynamics
Self - responsibility
Student-to-student interactions
Leadership
Social loafing
Individualized listening and reading
Conclusion
Discussion questions
8. Music concept learning
Comprehensive musicianship
Concept of music
Questioning
Accountability
Questions as assessment
Handling incorrect answers
Types of questions
Critical thinking
Conclusion
Discussion questions
9. Artistic music performance
Multimodal learning
Asural Imagery
Psychomotor learning
Sound-to-performance cycle
Metaphor
Modeling and movement
Emotion and enthusiasm
Conclusion
Discussion questions
10. Student independence
Students as innovators
Creativity
Affective learning
Transformational teaching
Deepest levels of questioning
Discussion and dialogue
Student input in decision - making
Acceptance
Conclusion
Discussion questions
Part 3. Revealing your style
11. Types and trends of style
Prototypes
Comprehensive musicianship focus
Performance priorities
Intellectual focus
Group interaction priorities
Behavior management priorities
Styles that lack priority
Developmental teaching
Self - reflective stage
Broadening stage
Interdependent transition
Deepenning stages I and II
Development through insight
Conclusion
Discussion questions
12. Sorting out priorities
Trade offs
The Tyranny of time
Too much or too little control
Broader activity or deeper reflection
Principle of tradicity
Teacher - agenda interactions
Student - focused interactions
Subject matter interactions
You cannot touch learning
Conclusion
Discussion questions
Part 4. Choosing a new direction
13. Know yourself
Psychological controls
Internal - external
Time perceptions
Detail - holistic perspectives
To judge or not to judge
Absolute - relative
Background experience
We teach as we were taught
We teach what we know
Where we teach affects how we teach
Identity shapes our interactions
Conclusion
Discussion questions
14. Know your students
Developmental learning
External to internal
Dependent to independent
Student motivetion
Conclusion
Discussion questions
15. Know your subject matter
Music performance skills
Music knowledge
Creative experiences
Planning for balance in subject matter
Conclusion
Discussion questions
16. Learn what learning looks like
Define learning outcomes
Monitor learning
Conclusion
Discussion questions
17. Choose your focus
You get what you pay for
Focus away from the teacher
Focus on music
Refine your vision
18. Establish a set of principles
Make success the focus
Focus on all students' success
Get out of the way as the focus
Maintain a successful pace
Be independently succesfful
Teach deeply as well as broadly
Teach comprehensively
Final conclusion
About the author
Music teaching style inventory
Learning style glossary
References
General bibliography

Okładka: Howard George, Getting Signed!

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Howard George
Getting Signed!

polski Otrzymywanie kontraktów!
angielski Getting Signed!


Ilość stron:233
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065657

Przewodnik dla wszystkich muzyków dążących do uzyskania kontraktów z wytwórniami muzycznymi, a nieznających prawa i zasad niezbędnych do ubiegania się o tego typu dokumenty. Autor książki - George Howard doskonale pokieruje Cię przez współczesny labirynt przemysłu muzycznego i pomoże doprowadzić Twoje nagrania do szczytu sukcesu.


For unsigned musicians, it is vital to long-term success to sign a contract with a record label. However, preparing your music, targeting a label, and getting your demo into the hands of someone who will listen is challenging, if you don't know where to start. Getting Signed!, by record industry veteran George Howard, guides you through the maze of today's music industry, and will help you move your demo to the top of the stack. Even if you are not yet ready for a record deal, it will help you assemble a team that will make sure your music gets heard by as many people as possible. The next time an aspiring recording artist comes to us for advice, we'll advise them to read this book first. George Howard really knows what he's talking about. - Chris Franz and Tina Weymouth, members of Talking Heads and Tom Tom Club


Spis treści:

1 - The demo - breaking through: history, attitude and your demo
What is demo?
The demo: A multi - purpose tool
1. What is Label? ... and what the hell does A&R stand for anyway?
What is A&R?
What is a Record Label? Major vs. Indies
Record Label Architecture
Independent Promotion: More Indies
Summary
Workshop
2. Three case studies in breaking through: Nirvana, Def Jam, and Bob Dylan
The Essential Quality in an Artist
The problem
How Artists really get signed: A signing drama
The solution
Case 1: Nirvana - How Nirvana got their record deal
Case 2: Def Jam Recordings - The importance of the visionary at the label
Case 3: Bob Dylan - How Dylan got his record deal
Summary
Workshop
3. Demo track selection and sequencing: Start with the songs
How A&R people listen to demos
The Importance of Song Sequence: put your best song forward
How many songs, and why
Workshop
4. Recording Your Demo: getting it down
The recording studio
A schedule for making the most of your studio experience
Costs associated with studios
Home recording
Pro Tools
Home recording tips
Copryhights and demos
Workshop
5. Packaging and presenting your demo: All dressed up and everywhere to go
Elements of a Successful demo package
What's Inside the envelope
Summary
Workshop
2. The Team: Agents, Managers, and Lawyers
6. Performances and booking agents: The live life
How performing impacts all facets of your career
Maximizing the gig
Gigs outside your home town
Booking agents: how they work and when you need them
Building a following
Summary
Workshop
7. Management: Finding it and making it work for you
The three "Must - Have's" of Management
The Importance of Money: How management gets paid
Managers and publishing
Finding the right manager
Labels and Artist managers
Summary
Workshop
8. Lawyers: Protecting and Serving
The role of lawyers
When to get a lawyer
Finding the right lawyer
How lawyers differ from managers
Summary
Workshop
3. Additional Players - Giant steps: independent publicity and promotion, publishing, distribution, and labels
9. Publicity and Promotion: getting the word out
How publicists work
Maximizing your publicity experience
Publicity costs
Radio Promotion
When usigned artist should consider Indie promo
How promotion can help you get a deal
The cost of Indie promo
How to get and keep radio play
When to Hire an Indie Promoter
Summary
Workshop
10. Publishing: Rights and wrongs
Mechanicals
Why Publishers want you to get a record deal
The "Controlled Composition" clause
The importance of the Mechanical
Administration Deals
Co - Publishing Deals
Syncs and Placements: your Music in Movies and TV
When to get a Publishing deal
Publishing Pitfalls
Performance rights organizations (ASCAP, BMI, SESAC)
Summary
Workshop
Distribution: Moving Product
How Distribution Works
Co - op
Distribution follows marketing
Starting Your Own Label
P&D Deals: Distributors as Marketers and Manufacturers
Why Distributors Avoid Unsigned Artists
When to Consider Distirbution
One - Stops and Rackjobbers
Summary
Workshop
12. Contracts: getting the best deal
The Royalty deal
How Royalties are calculated
Profit Sharing / Joint - Venture Deals
Term ("Licensing") Deals
Demo Deals
Important Contract Points
Summary
Workshop
13. You've got a deal! or did you know that "Utopia" Means "No Place?"
What happens when you get signed
Issues surrounding scheduling your release
Atwork
Working with Your A&R Person
Key People at the Labels
Keeping the Label Focused on You
Summary
Workshop
Appendix A: Sample contract
Appendix B: Suggested reading
Appendix C: "From the Field" Bios
Index

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Tańce

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Tańce

polski Tańce


Ilość stron:260
Format:145 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078247

ABS - "Tańce" stanowi kolejną pozycję książkową z cyklu Biblioteczka Ucznia wydaną przez Wydawnictwo Muzyczne Contra.
Tańce potraktowane zostały w sposób wszechstronny i przedstawione w kolejności alfabetycznej. Obok cech charakterystycznych podana jest, w miarę możliwości, ich geneza oraz stylizacja.
Rozróżnia się dwa zasadnicze rodzaje tańców. Pierwszy typ stanowią tańce użytkowe służące do zabawy towarzyskiej, drugi to tańce stylizowane. Tańce zamieszczone w książce poprzedzone zostały szkicem historycznym. Obejmuje in okres czasów muzyki ludów prymitywnych i krajów starożytnych, poprzez kulturę średniowiecza do muzyki oraz tańca współczesnego. Opisana jest również teatralna forma sceniczna, jaką jest widowisko baletowe.
Książka ABC - Tańce przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Materiał opisujący każdy taniec podany został w sposób plastyczny i przyjemny w czytaniu. Ukazana stylizacja potraktowana jest w sposób źródłowy, dlatego zalecana jest do nauczania literatury muzycznej w szkołach muzycznych. Książka może znaleźć zastosowanie także w pracy pedagogicznej nauczycieli w podstawowych szkołach ogólnokształcących, gimnazjach i liceach.


Spis treści:

Od autorki
Historia tańca
Balet - widowisko teatralne
Tańce
Allemande
Amener
Anglaise
Bacchanale
Basse danse
Beguine
Bergamasca
Berżeretka
Black bottom
Blues
Bolero
Boogie - woogie
Bossa nova
Bourree
Branle
Cake walk
Calata
Calypso
Canarie
Carole
Cenar
Cha Cha
Chaconne
Charleston
Chmielowy
Chodzony
Country dance
Courante
Czardasz
Danz
Danzon
Disco
Drabant
Ecossaise
Fandango
Farandola
Flamenco
Fokstrot
Folia
Forlana
Furiant
Gagliarda
Galop
Gawot
Gigue
Goniony
Góralski
Guaracha
Habanera
Hajduk
Halling
Hopak
Hora
Hornpipe
Hula
Jittbearg
Jive
Jota
Kaczucza
Kadryl
Kamarinskaja
Kankan
Karioka
Karmaniola
Kolo
Kołomyjka
Kontredans
Kotylion
Kozak
Krakowiak
Krzesany
Kujawiak
Lambada
Lansjer
Lawonicha
Lendler
Lezginka
Loure
Łańcuchowy
Madison
Malaguena
Mambo
Marsz
Mazur
Menuet
Merengue
Morisca
Musette
Nachtanz
Oberek
Owczarek
Passacaglia
Passamezzo
Passepied
Passodoble
Pavana
Petronela
Polka
Polo
Polonez
Polska
Praczki
Rap
Reel irlandzki
Rejdowak
Rigaudon
Ritournelle
Rock and roll
Równy
Rumba
Salsa
Saltarello
Samba
Sarabanda
Sardana
Sequidilla
Shimmy
Siciliana
Sistaki
Skoczna
Surf
Szewc
Sztajer
Świeczkowy
Tango
Tarantela
Trepak
Trojak
Twist
Verbunkos
Walc
Wiwat
Wolta
Wyrywas
Zapateado
Zbójnicki
Zortziko
Wykaz skrótów
Wykaz skrótów festiwali
Indeks twórców
Spis treści

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Delong Jacek, My, saksofon

cena 49 zł.


nuty.pl

Delong Jacek
My, saksofon

polski My, saksofon


Ilość stron:134
Format:168 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083164

Publikacja ta "przyda się"uczniom i studentom klas saksofonowych, a także saksofonistom amatorom dlatego pozwolono zamieścić w niej więcej szczegółowych informacji i ciekawostek, niż wymagałaby tego obrona postawionych w niej tez. Co zaś tyczy się tych, którym owe tezy mogą się wydać niesłuszne czy choćby wątpliwe - zwłaszcza tych, którzy nie widzą możliwości pełnej koegzystencji klasycznej i jazzowego saksofonu-mamy nadzieję, że będą walczyć w obronie swojego punktu widzenia, bo dzięki temu próby łączenia "ognia z wodą "będą trwały i przynosiły owoce, tak jak to trwa do tej pory.


Spis treści:

Przedmowa
Saksofon jako medium pogranicza
Dlaczego pogranicze?
Dlaczego saksofon?
Rozdział I
Genialne dziecko Adolfa Saksa
Krótko, mówiąc, odznacza się doskonałością...
Tak to się zaczęło
Na paryskich salonach i paryskim bruku
Wymyśleni przodkowie i przyszywani krewni
Rozdział II
Orkiestry dęte, czyli naprzód marsz
Kto nie maszeruje,ten ginie - armia jako rynek zbytu
Jest w orkiestrach dętych jakaś siła
Garde Republicaine jako fragment większej całości
Pełny akord - rodzina saksofonów w komplecie
W Polsce.Od marsza po symfonię
Rozdział III
Cały ten Jazz
Niesłusznie oskarżony
Krajobraz po bitwie - muzykalne niedobitki wojny secesyjnej
Czym był jazz?
Bing-bang - ostoja tradycji i poligon nowatorstwa
Comba i kombianacje
W Polsce. Mówią, że jazzband jest dziki
Rozdział IV
Wyznawcy i obrazoburcy - saksofon solo
Przecieranie szlaków
Amerykanie nie gęsi
Jazzowy gwiazdozbiór
Jazz nie zna granic
Pierwszypo Saksie
Sigurd Rascher - sojusznik i konkurent
...i inni
Dwa słońca
W Polsce.Saksofon słowiański
Rozdział V
Saksofon w zespole
Z całym szacunkiem dla czelesty - o miejscu w orkiestrze symfonicznej
Człowiek do wszystkiego
Kim jest reed-player?
Potrzebne było wypośrodkowanie - dylematy Marcela Mule'a
Między nami stroikowcami
W Polsce.Doubiling na odwrót
Rozdział VI
Literatura na saksofon - orginały i "Przekłady"
Błedne koło i zamachowe
Pierwszy wydawca
Saxophone Lady
Lista utworów napisanych dla Elizy Hall
Utwór dla wirtuoza
Kompozycje jazzowe na saksofon?
Transkrypcje
Pochwała saksofonistów - klasyk w inieniu wszystkich
W Polsce. Kompozytorzy
Rozdział VII
Zmienne cele i koleje saksofonowej edukacji
Jeszcze raz Sax
Jazz - muzyka samouków
Marcel Mule i szkoła francuska
Następny Mule'a
Szkoła musi mieć mistrza
Ucz mnie muzyki - samouk w potrzebie
W Polsce. Lesław Lic, Willis Conover,David Pituch...
Podsumowanie
Dziś i jutro saksofonu
Jak grać?
Jak uczyć?
Jak sprostać nowym wymaganiom?
Jak wyzbyć się uprzedzeń?
Pogranicze i globalna wioska
Coda
Od autora
Biografia
Dyskografia
Spis ilustracji i tabel
Indeks nazwisk





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland