•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Takie jest życie

Dostępne opracowania:

książka (3)
więcej opracowań ...

Takie jest życie znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

polski Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1


Ilość stron:76
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078235
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone zostały na 3 tomy. Niniejsze "Podstawy historii muzyki - tom III - część 1" dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadają poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszym klasom szkoły muzycznej II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka dawna
Średniowiecze
Renesans, czyli Odrodzenie
Muzyka religijna
Muzyka świecka
Muzyka instrumentalna
Europejscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Polscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Barok
Formy muzyczne epoki baroku
Faktura instrumentalna
Faktura wokalno - instrumentalna
Johann Sebastian Bach - literatura
Georg Friedrich Haendel - literatura
Barokowa muzyka skrzypcowa - literatura
Klawesyniści francuscy - literatura
Kompozytorzy polskiego baroku - literatura
Klasycyzm
Joseph Haydn - literatura
Wolfgang Amadeus Mozart - literatura
Ludwig van Beethoven - literatura
Kompozytorzy polscy - literatura
Romantyzm
Formy romantyczne
Carl Maria von Weber - literatura
Franz Peter Schubert - literatura
Robert Alexander Schumann - literatura
Felix Mendelssohn - Bartholdy - literatura
Fryderyk Franciszek Chopin - literatura
Impresjonizm
Claude Achille Debussy - literatura
Maurice Ravel - literatura
Neoromantyzm w muzyce
Johannes Brahms - literatura
Richard Wagner - literatura
Richard Strauss - literatura
Kompozytorzy XIX wieku
Kompozytorzy francuscy
Charles Gounod - lit.
Cesar Franck - lit.
Edouardo Lalo - lit.
Leo Delibes - lit.
Georges Bizet - lit.
Camille Saint - Saens - lit.
Jules Massenet - lit.
Paul Dukas - lit.
Kompozytorzy polscy
Karol Kurpiński - lit.
Ignacy Komorowski - lit.
Aleksander Zarzycki - lit.
Juliusz Zarębski - lit.
Muzyka skrzypcowa
Niccolo Paganini - lit.
Karol Lipiński - lit.
Henryk Wieniawski - lit.
Pablo Sarasate - lit.
Fritz Kreisler - lit.
Muzyka operowa
Daniel Francois Auber - lit.
Gioacchino Rossini - lit.
Gaetano Donizetti - lit.
Vincenzo Bellini - lit.
Giuseppe Verdi - lit.
Ruggiero Leoncavallo - lit.
Giacomo Puccini - lit.
Pietro Mascagni - lit.
Muzyka operetkowa
Jacques Offenbach - lit.
Johann Strauss (o.) - lit.
Ferenc Lehar - lit.
Imre Kalman - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: McCormick Neil, Killing Bono

cena 41,95 zł.


nuty.pl

McCormick Neil
Killing Bono

polski Killing Bono


Ilość stron:380+10
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Miniewicz Sonia
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083213

Niektórzy rodzą się wielcy.
Niektórzy po wielkość sięgają.
O innych sława sama się upomina.
A jeszcze inni mają takiego pecha, że w szkolną ławę dzielą z Bono.

Każdy chce być sławny, ale w Dublinie lat siedemdziesiątych młody punkowiec Neil McCormick marzy o czymś więcej niż o marnym losie gwiazdki pop – wierzy, że jego przeznaczeniem jest wieść życie prawdziwego boga rocka. Rozplanował już wszystko – płyty, koncerty, okrzyki w imię pokoju na świecie. Lecz istnieje jedna rzecz, której nie wziął pod uwagę. Chłopak siedzący na drugim końcu klasy ma swoje własne plany.

„Killing Bono” to historia dwóch rozbieżnych istnień. Kiedy Bono i jego U2 sięgali po światową sławę i gwiazdorstwo, ich szkolny przyjaciel Neil torował sobie drogę w przeciwnym kierunku. Kiepskie dragi, dziwaczny seks, jeszcze dziwniejsze fryzury: Neil doświadczył tego wszystkiego na złudnej ścieżce ku umykającej chwale. Ale czasem to właśnie frajerzy mają do opowiedzenia najciekawsze kawałki.

W „Killing Bono” gościnnie wystąpią: papież, Bob Dylan i cała galaktyka sław. To niesamowicie zabawny, zdumiewająco szczery i przedziwnie poruszający zapis życia w cieniu prawdziwej supergwiazdy.


„W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę”.
Bono

„Jest to najlepsza książka o człowieku, który próbuje zostać kimś w branży muzycznej, jaką czytałem”.
Sir Elton John

NEIL McCORMICK, felietonista Daily Telegraph, publikował w wielu brytyjskich tytułach prasowych, takich jak GQ, Marie Clare, The Sunday Times oraz The Observer. Mieszka w Londynie.

stron 380 + wklejka 10


WSTĘP
W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę. Nieco mnie przyhamowała, dała do myślenia... aż mnie przeszedł dreszcz. Pewnie wielu czytelników skrzywi się podczas lektury i z pewnością jednym z nich jestem ja. Możecie sobie wyobrazić, że jest mi trudno polubić książkę taką jak ta – straszliwie drze ze mnie łacha – ale jest niezwykle zabawna i bardzo poruszająca. Rozpoznaję siebie w jego prozie, a to nieczęste. Nadzwyczajna oraz pociągająca jest jego szczerość i ta powaga unosząca się nad wszystkim, co opisuje i, co więcej, nigdy nie brak mu pasji. Umiejętność pisania o ważnych sprawach w lekki sposób jest prawdziwym darem Neila. W książce znajduje się kilka wątków, ocieramy się o trudne rzeczy, ale odbijają się one od nas jak duże piłki plażowe. I prawdziwie zadziwiające jest, że piosenki, które napisał, zacytowane w książce, dzwonią jak dzwony, a przecież nawet nie można usłyszeć ich melodii. Aspiracje tego pechowego bohatera są fantazją jedynie do chwili, kiedy przeczytacie te teksty. A wtedy zdacie sobie sprawę, że nie czytacie o gościu, który myśli, że byłby niezłą gwiazdą rocka. On naprawdę wierzy w to, co niegdyś powiedział Marlon Brando w filmie Na nabrzeżach... „Mogłem być kimś więcej”.

Bono






Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland