•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Hold Me Back

Dostępne opracowania:

gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)
gitara solo (2)
głos wokalny solowy i CD (1)
książka (7)
skrzypce solo (1)
teoria muzyki (1)
więcej opracowań ...

Hold Me Back znajdziesz w 13 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

cena 75 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Ilość stron:164
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL004996
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Jest to pierwsza część Dyktand muzycznych Danuty Dobrowolskiej - Maruty, wydane w 1988 r., w formie 5 - częściowego podręcznika. Niniejszy zeszyt pierwszy zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej.

Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od Autora
Dyktanda tonalne
Tonacja C-dur
J.Ph.Rameau, Menuet
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Nie bana jo panu służyć
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 74
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 13
L.v. Beethoven, Wariacje na temat "La ci darem la mano", Temat
C.M. Weber, V Sonata op. 13 na skrzypce i fortepian, Siciliana
M.J.Gebauer, Duet, cz. II
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op.33
M. Jordański, Marsz op 24 nr 1
Tonacja a-moll
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
B.Marcello, Sonata cz.II
G.F. Haendel, Sonata cz III
R.Schumann, Album dla młodzieży, Siciliana op. 68 nr 11
B. Campagnoli, Duet op 14
D.Cimarosa, Koncert c-moll na obój i orkiestrę, cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
Tonacja G-dur
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego Descycek pado
L.v.Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz"
Melodia ludowa z Kujaw "U jeziorecka"
W.A.Mozart, Menuet, Trio
W.A.Mozart, Sonata G-dur KV 283
G.F.Haendel Gawot G-dur
D.Scarlatti Sonata G-dur
Tonacja e-moll
J.S. Bach, V Suita angielska, Sarabanda
H.Purcell, Aria na wioloczelę i b.c.
J.S.Bach, Menuet G-dur
R.Schumann, Album dla młodzieży, Pierwsze zmartwienie op. 68 nr 16
Tonacja F-dur
Melodia ludowa "Ej, nie ryczże, Pawołków byku"
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7, nr 1
W.A. Mozart, Koncert na obój i orkiestrę KV 314 cz II
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV280 cz III
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66, Var. II
J.S. Bach, An Pfingsten
Tonacja d-moll
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Robota stanęła
J.Françaix, Sonatina, cz.II Sarabanda
J.S.Bach, Menuet d-moll
A.Corelli, sonata na wiolonczelę i b.c.
J.S. Bach, Die Kunst der fuge, Contrapunctus I
Tonacja D-dur
J.S.Bach, VI Suita, Gavotte I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "O, wy carne kawki"
J.S. Bach, marsz D-dur
W.A. Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622 cz II
Tonacja h-moll
J.S.Bach, III Suita francuska, Anglaise,
J.S.Bach, Fuga e-moll
J.S. Bach, III Inwencja dwugłosowa
D.Scarlatti, Sonata h-moll
Tonacja B-dur
L.v.Beethoven Uwertura "Leonora nr 3" op. 138
L.v. Beethoven, Sonata B-dur op. 106 cz.I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego " Na Grodzisku Łoset rośnie"
W.A. Mozart, Allegro KV 3
J.S. Bach, Menuet B-dur
G.F.Haendel, I Koncert B-dur na obój i orkiestrę smyczkową cz IV
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz I
Tonacja g-moll
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego " Chociaż jo chudobny"
H.Eccles, Sonata g-moll, cz.III, Sarabanda
J.S. Bach, Menuet g-moll
J.S.Bach, So oft ih meine Tabakspfeife
Dyktanda wykraczające poza system dur - moll
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 65
T.Paciorkiewicz, Sonatina cz I
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
I.Garztecka, Mazurek
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Gdzie ty jadziesz"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Szła dziyweczka na wodym"
J. Krieger, Mit fried ' und Freud' ich fahr' dahin
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 87
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
M. Jordański, Marsz op. 24 nr 1
T. Paciorkiewicz Sonatina , cz !
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Przechadzka op. 65 nr 2
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Bez ta olesko wieś"
B.Bartok Allegro ironico
Melodia ludowa z górnego Śląska "Z tyj taj strony wody"
Z. Kodaly, sonata na wiolonczelę solo,cz III
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Nie brońcie, nie brońcie"
L.v.Beethoven, Uwertura "Leonora nr 2" op. 138
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Szła dzieweczka fiksum, fidrum"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Melodia ludowa z Kujaw "Dziekujem Ci panno młodo"
J.S.Bach "II inwencja dwuglosowa"
G.Ph.Telemann, VIII fantazja na skrzypce solo, cz II
Kurpiowska melodia ludowa "A kiedy to wyjde na dąbrowskie pole"
I.F.Dobrzyński Duet (Muzyka do "Konrada Walenroda"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 67
J.S. Bach, Das wohltemperierte Klavier II, Fuga fis-moll
G.Ph.Telemann, VII Fantazja na skrzypce solo, cz II
Melodia ludowa z Kujaw "Nie chcieliscie matulecko, słuchac muzyki"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 137
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
A. Corelli, Sonata d-moll na wiolonczelę i b.c.
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub sama melodię
P.Czajkowski , Smutna pieśń
T.Baird, 4 preludia nr II
G.Faure, Elegia op 24
F.Chopin, Mazurek h-moll op33 nr 4
G.f. Haendel, Bourree
L.V.Beethoven, Sonata D-dur, op 102 nr 2 cz II
R.Schumann, Album dla młodzieży, Wesoły wiesniak op. 68 nr 10
F.Mandelssohn - Bartholdy, Sonata op. 45, cz III,
F.Poulenc, Air Romantique
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 24 nr 1
W.A. Mozart, III Koncert Es -dur na róg i orkiestrę KV 447
F. Chopin, Nokturn cis-moll op 27 nr 1
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 4
M.Karłowicz, Serenada
B.Bartók, Piosenka ludowa
W.A.Mozart, III Koncert Es-dur na róg i orkiestrę
L. Boccherini, sonata cz I,
A.Vivaldi Sonata a-moll, cz III
G.Faure, Siciliana op 78
F.Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
A. Vivaldi, IV Sonata na wiolonczelę i b.c., cz I
W.A.Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622
F.Chopin, Nokturn fis-moll, op. 48 nr 2
C.Ph.E.Bach, Sonata na obój i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek h-moll, op. 30 nr 2
B.Marcello, V Sonata na wiolonczelę i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op 67 nr 4
C.M. Weber, Wariacje op. 33, temat
R. Schumann, Märchenbilder op.13 nr 1
A.Honegger, Intrada
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
W.A Mozart, III Koncert Es - dur na róg orkiestrę KV 447
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 59 nr 1
Anonimus, Allegro na altówkę i b.c.
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op. 33, temat
F.Chopin, Mazurek E-dur op. 6 nr 3
F Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
C.M. Weber, Andante i rondo węgierskie, op 35
J.S. Bach, I Suita francuska, Sarabanda
P.Czajkowski, Wariacje na temat rokoko. op 33 Var III
F. Chopin, Nokturn E-dur op. 62 nr 2
C.M. Weber, Sonata B-dur, KV 570, cz I
F.Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
J.S. Bach, Gib dich zufrieden
F.Chopin, Wariacje, Temat
R.Schumann, Motylek, op 79 nr 2
K. Stamic, Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę op. 1 cz II
T. Szeligowski, Menuet
R. Schumann, Romanza op. 94 nr 2
R. Schumann"Piosenka cygańska" op 79 mr 7
C. Ph. E Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
Dyktanda dwugłosowe
G.Ph.Telemann, XI Fantazja na skrzypce solo cz II
Ch.J.Graupner, Bourree
J.S.Bach, Fuga G-dur
G.Ph.Telemann, X Fantazja na skrzypce solo cz III
J. Kuhnau, Menuet
H.Purcell, Aria
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 3 cz I
G.Ph Haendel, Passepied
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 1 cz I
J.C.F. Fischer, Fuga na organy
G.Ph.Haendel, Menuet
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 17
G.Ph. Telemann, I Fantazja na skrzypce solo cz I
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
G.F. Haendel, Inwencja G-dur
M.Reger, Grablied op. 137 nr 7
W.A. Mozart, sonata C-dur KV 309 cz I
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo cz I
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
N. Rimski - Korsakow, II Duet
J.S.Bach, I Inwencja dwugłosowa
J.S. Bach, Fuga a-moll
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart Sonata G-dur KV 283
G.Ph.Telemann, V Fantazja na skrzypce solo, cz V
S. Prokofiew, Romeo i Julia, Młodzieńcza Julia
J.Pleyel, Duet op 8 nr 6, cz II Romanza
J.S. Bach, Fuga d-moll
G. Ph Telemann VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 130
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 50
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 106
Indeks instrumentów
Indeks Kompozytorów i utworów

Okładka: Fox Dan, Weissman Dick, Chords, Strums And Songs

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Fox Dan, Weissman Dick
Chords, Strums And Songs

angielski Chords, Strums And Songs


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059969

Publikacja ,,Chords, Strums And Songs" jest praktycznym przewodnikiem nauki gry na gitarze. W książce omówione są: gryf gitary, podstawowa teoria muzyki, skale muzyczne, interwały, triady, harmonizacja, konstrukcje akordów (książka jest napisana w języku angielskim). W publikacji znajduje się 26 utworów o podstawowym stopniu trudności, m.in.: Amazing Grace, Black-Eyed Suzie, Camptown Races, Careless Love, Down In The Valley, Drill Ye Tarriers.


No prior knowledge or musical training is necessary, for this book teaches the beginning guitarist to select, hold and tune the guitar. Then the book illustrates easy chords and simple strums to create accompaniments for folk songs, spirituals, blues and other traditional favorites. The student will also learn the use of the flat pick, thumb and brush strokes and many of the basic major, minor and 7th chords commonly used.


Lista utworów:
(Go Tell Aunt Rhody) The Ole Grey Goose Is Dead (Traditional)
Amazing Grace (Charlotte Church, Elvis Presley, Steve Vai, Tramaine Hawkins)
Black-Eyed Suzie
Camptown Races (Stephen C. Foster, Vince Guaraldi (arr.))
Careless Love (Anonymous, Huddie Ledbetter)
Down In The Valley (F. Luther, Leonard Daugherty, Traditional American Folksong)
Drill Ye Tarriers (Thomas Casey)
Frere Jacques (Are You Sleeping?) (Traditional)
Good Morning, Mr. Railroadman
Greensleeves (James Galway, Jeff Beck, Kenny G)
Hey, Ho! Nobody Home (Traditional)
Hush, Little Baby (Carolina Folk Lullaby)
I Know Where I'm Going (Andrew Tracey, Brent Maher, Craig Bickhardt, Don Schlitz, Paul Tracey)
Kum Ba Yah (Ruth Artman, Traditional Spiritual)
Michael Row The Boat Ashore (Traditional Folksong)
My Horses Ain't Hungry (Tennessee Folk Song)
Nine Hundred Miles (Traditional)
Row, Row, Row Your Boat (Bruce Gowers, Carol Rosenstein, Michael Lloyd, Traditional)
Sinner Man (Traditional)
Skip To My Lou (Michael Lloyd, Traditional)
Streets Of Laredo (The Cowboy's Lament) (Alan Lomax, John A. Lomax)
The Crawdad Song (Traditional)
The Drunken Sailor (American Sea Chantey)
The Red River Valley (Traditional American Cowboy So)
This Train (Roger Emerson, Traditional)
When The Saints Go Marching In (Carol Rosenstein, James M. Black, Michael Lloyd, Traditional)

Okładka: Sevcik Otakar, Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8

polski Zmiany pozycji i wstępne studium gam, op. 8
angielski Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060005
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1, Part 2
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

Prezentowana książka jest doskonałą pozycją dla wszystkich skrzypków. Zawiera 59 Etiud głównie do gry w wysokich pozycjach.

The chief difficulty in these exercises consist in shifting (changing the position) so smoothly that it is hardly perceptible. Shifting downward, from a higher to a lower position, offers peculiar difficulties. In order to effect it smoothly, hold the violin firmly with the chin, and try to use the thumb as little as possible when shifting.

Lista utworów:
Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin op. 8 (Sevcik O.)

Okładka: Archuleta Michael, Mariachi Method For Guitar

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Archuleta Michael
Mariachi Method For Guitar

polski Szkoła gry na gitarze w stylu Mariachi
angielski Mariachi Method For Guitar


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:biografii: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064855

Szkoła gry na gitarze w stylu mariachi. Podręcznik uczy gry akordowej na gitarze. Mariachi to meksykańscy muzycy, grający muzykę etniczną na instrumentach takich jak trąbka, bębny, skrzypce i właśnie gitara. Książka uczy podstaw harmonii, rytmu, technik gitarowych. Zawiera wiele przykładów i piosenki takie jak słynna La Bamba. Na dwóch płytach CD zamieszczono nagrania przykładów i piosenek oraz akompaniamenty. Na końcu publikacji można znaleźć wkładkę na papierze kredowym z diagramami akordowymi.


The Mariachi Method Book transforms the traditional verbal teaching of this time-honored genre into a written text. This book is especially designed to teach the beginning player the fundamentals of Mariachi guitar. It contains lessons that introduce the primary chords, followed by easy exercises, new rhythm patterns and great songs to put your new Mariachi knowledge to use. The two accompanying CDs provide a teaching soundtrack to guide you through the exercises, rhythms and songs.


Spis treści:

CD acknowledgments and instruction
CD study exercise index
Biography of author
Biography of consultant
Foreword
Statement of goals
Preliminary lessons
Type of guitar
How to hold your guitar
How to hold your pick
Strumming technique
Tuning your guitar
Pitch pipe tuning
How to read a chord and hand numbering position diagram
Understanding musical notes
Mariachi terms of three primary chords
Study of basic chords
Basic G7/Sol7
Basic G/Sol
Study of primary chords
Chord C/Do
Review of finger placement techniques
Chord G7/Sol7
Chord F/Fa
Summary of key of C/Do
Mariachi rhythm 3/4 time
Song "Cielito Lindo"
Key of G/Sol
"Song de colores"
Key of D/Re
Mariachi rhythm 2/4 time
Song "La raza feliz"
Key of A/La
Song "las mananitas"
Key of E/Mi
Song "Ay jalisco"
Study of minor chords
Key of A Minor/La Menor
Song "La Llorona"
Key of E Minor/Mi Menor
Song "Yo me recuerdo"
Circle chords
Key of C/Do
Song "Siempre"
Circle chords key of G/Sol
Song "Baby sweet baby"
La bamba, son jaliscience rhythm studies
Song "La bamba"
Song "La gutarra alegre"
Study for solo duet and trio accompaniment
Tabulature instruction
Tabulature exercise
Tabulature chart fo all keys
Tabulature chart continue
Author's final note
Chord charts all keys

Okładka: Murray Dena, Vocal Technique

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Murray Dena
Vocal Technique

polski Technika wokalna
angielski Vocal Technique - A Guide to Finding Your Real Voice


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064978

Doskonała pozycja do nauki śpiewu Deny Murray. Autorka książki stopniowo tłumaczy budowę dróg oddechowych, system i zasady oddychania występujące podczas śpiewu, itp. Ponadto znajdziesz tu wiele ćwiczeń technicznych głosowych. Dodatkowo do książki dołączone są dwie płyty CD. Na pierwszej znajdują się nagrania poszczególnych lekcji i wersje demonstracyjne ćwiczeń. Na drugiej płycie zostały nagrane ćwiczenia na skalach muzycznych dla bardziej zaawansowanych śpiewaków i wersje fortepianowe ćwiczeń.


Stop straining to hit those high notes! Unlock your true potential and start singing easily and effortlessly with this book/2-CD pack by Musicians Institute vocal instructor Dena Murray. She teaches how to: breathe naturally; improve your speaking voice; stop holding, pushing and squeezing; develop your natural three-octave range; place your chest and head voices; and bridge the registers to sound like one voice. Includes two CDs with demonstrations, guided exercises, and plenty of practice tracks.


Spis treści:

Introduction
Your voice (and how it works)
A Scenario: Is This You?
How the Body Produces Sound
The High and Low Voices
Breaks
All About Breathing
Why Squeez, Hold, or Push?
Pitch
Controlling the Flow of Air
Right Breathing, Everyday Breathing
The Four Breathing Rules
Mental vs. Physical Effort
Right Placement
Speaking and singing are similar actions
Resonance
Working with vowels
Scales
Scale I: Working the Registers
Bad Habits
Going through the Break
Placing the Voice
Keeping the Throat Open
Scale II: Stretching the Cords
Too Breathy
Too Sharp/Shrill
A "Trashed" Voice
Scale III: Working the break
Scale IV: Bridging the Middle
A Weak Chest Voice
For advanced singers: The Pharyngeal voice
Singing songs
Open Up Your Voice
Phonetics: How words sound
Rewriting Your lyrics: A sample
Emotion & Songs
Closing
Appendix
A: Nodes & Your Health
B: The Scales (In All Twelve Keys)
CD Index
About the author
Acknowledgements

Okładka: McGrain Mark, Music Notation

cena 159,95 zł.


nuty.pl

McGrain Mark
Music Notation

polski Teoria i technika notacji muzycznej
angielski Music Notation - Theory and Technique for Music Notation


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065030

Przewodnik po teorii muzyki - zawiera wszelkie niezbędne zagadnienia dotyczące notacji muzycznej, m. in. rytmu, artykulacji, dynamiki, metrum, itp. Książka zawiera 13 rozdziałów tematycznych - każdy z nich posiada oddzielne terminologie i ćwiczenia.


Learn the essentials of music notation, from fundamental pitch and rhythm placement to intricate meter and voicing alignments. This book also covers the correct way to subdivide rhythms and notate complex articulations and dynamics. An excellent resource for both written and computer notation software!


Spis treści:

Introduction
Equipment
Chapter One: Sound Envelopes and the Notation Grid
Sound Description
The Staff
Leger Lines
Clefs
The Treble Clef
The Bass Clef
The Percussion Clef
The Alto and Tenor Clef
Placement of Clefs
The Great Staff
Homework
Additional Practises:
New Notation for New Sounds
Specific Percussion Clefs
Other Moveable C Clefs
Hybrid Clefs
Chapter Two: Fundamental Rhtyhmic Description
Note - heads
Stems
Stem Length
Stem Direction
Stem Length in Leger Lines
The Quarter Rest
The Half Rest
The Whole Rest
Percussion and Rhtyhm Note - heads
Homework
Additional Practices
Other Percussive Note - heads
Chapter Three: Fundamental Pitch Description
Placement of Notes on the Staff
Accidentals
Flats
Sharps
Naturals
Double Flats
Double Sharps
Spacing of Note - heads in Regard to Accidentals
Key Signatures
Application of Accidentals
The Logic of Accidentals
Courtesy Accidentals
Key Changes
Homework
Additional Practises
Logic of Accidentals
Null Key Signatures
Chapter Four: The Notational Grid: Conclusion
The Three Regions of the Staff
Measures
Barlines
Single Barlines
Double Barlines
The "fine" Barline
Braces and Brackets
Homework
Additional Practices
Changes of Clef
Chapter Five: Time Signatures, Meter, and Tempo
Time Signatures
Placement of Time Signatures
"Common Time" and "Cut time"
Changes Meter
Metric Placement of Note - heads and Rests
Alignment
Tempo Markings
Changes of Tempo
Homework
Additional Practices
Types of Rhythm
Metrical Rhythm
Changing Between Simple Time and Compound Time
Change of Pulse Note - value
Chapter Six: Rhythmic Subdivision of the Pulse
Flags
Beams
Application of Beams
Stem Direction of Beamed Note Groups
Beam Slant
Homework
Chapter Seven: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Continued
Horizontal Beams
Primary Beams
Secondary Beams
Broken Secondary Beams
Syncopation
Borrowed Metric Groupings
Homework
Additional Practices
"Midway" Beaming of Note Groups
Beams as Indicators of Phrasing
Chapter Eight: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Concluded
The Eighth Rest
The Sixteenth Rest
The Whole Measure Rest
Ties
Augmentation Dots
Dotted Rests
Rests in Compound Meters
Homework
Aditional Practices
Smaller Value Rests
Ties Attending Voicings
Triple Augmentation Dots
Chapter Nine: Holds, Pauses, and Repeats
Fermatas
Pauses
Caesuras
Fermatas Attending Caesuras
Multiple Measure Rests
Repeat Brackets
Repeat Endings
Single Measure Repeats
Double Measure Repeats
Da Capo and Dal Segno
al fine and al Coda
Homework
Additional Practices
Fermatas Attending Barlines
The "Grand Pause"
Tacet
Third Repeat Endings
Single Pulse Repeats
Col
Chapter Ten: Chords, Voicings, and Divisi Parts
Chord Symbols
Parenthetical Tensions
Inversions and Pedals
Voicings
Alignement of Accidentals
Divisi Parts
Octave Signs
Homework
Additional Practices
Hybrid Chords and Polychords
Divisi Parts: Continued
Coll' 8va and Coll' 8vb.
Chapter Eleven: Dynamics
Location of Dynamic Information
Dynamic Level Markings
Dynamic Terminology
Wedges
Homework
Additional Practices
Location of Dynamics
Combined Dynamic Level markings
Change of Dynamic :evel on Repeated Sections
Chapter twleve: Articulation
The "Unarticulated Note"
Accent Marks
Staccato Marks
Legato / Tenuto Marks
Plavement of Accent, Staccato, and Legato Markings
Slurs
Breath Marks
Accent Terminology
Idiomatic Considerations
Homework
Additional Practices
Combining Accents with Staccato and Legato Markings
Combining Accent, Staccato and Legato Markings with Slurs
Combining Accent Terms with Dynamics
Chapter Thirteen: Ornaments
The Portamento
The Glissando
Trills
Tremolos
The Unmeasured Tremolo
The Measured Tremolo
Grace Notes
Arpeggios
Turns
Bends
Homework
Additional Practices
Cues
I: Names of Instruments with Abbreviations
II: Score Layout
III: Instrumental Transpositions
IV: Glossary of European Musical Terms

Okładka: , '90s Guitar Riffs

cena 145,95 zł.


nuty.pl

'90s Guitar Riffs

polski Riffy gitarowe lat 90.
angielski '90s Guitar Riffs


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065941
Produkty podobne: - '80s Guitar Riffs

Nowa seria publikacji zawierających popularne riffy gitarowe. Prezentowana książka skupia się na riffach pochodzących z utworów artystów lat 90 - tych. Wśród tytułów m. in.: "Blue on Black", "Come as You Are", "Come Out and Play", "Fly Away", "Give Me One Reason", "Hold My Hand", "The Impression That I Get", "Iris", "Loser", "More Than Words", "My Own Worst Enemy", "Name", "No More Tears", "Self Esteem", "Silent Lucidity", "Smells like Teen Spirit", "Spoonman", "Sugar", "Tears in Heaven", "Trust " i wiele innych. Pod każdym zapisem nutowym zamieszczona jest tabela z informacją o kompozytorze, wykonawcy, roku powstania przeboju, albumu, itp. Do publikacji dołączona jest także płyta CD z wersjami demonstracyjnymi riffów.


Features 63 instantly-recognizable riffs from top '90s tunes including: Are You Gonna Go My Way • Blue on Black • Come as You Are • Come Out and Play • Fly Away • Give Me One Reason • Hold My Hand • The Impression That I Get • Iris • Loser • More Than Words • My Own Worst Enemy • Name • No More Tears • Self Esteem • Silent Lucidity • Smells like Teen Spirit • Spoonman • Sugar • Tears in Heaven • Trust • Two Princes • Would? • You Were Meant for Me • and more.


Lista utworów:
1979 (Smashing Pumpkins)
Alive (Kenny Wayne Shepherd, Oasis, P.O.D. (Payable On Death), Pearl Jam, Rebecca St. James, The Bee Gees)
All Apologies (Nirvana)
Are You Gonna Go My Way (Lenny Kravitz)
Been Caught Stealing (Jane's Addiction)
Come Out And Play (The Offspring)
Dammit (Blink 182)
December (Collective Soul, David Gray, Weezer)
Don't Treat Me Bad (Firehouse)
Give Me One Reason (Tracy Chapman)
I Alone (Live)
I'll Stick Around (Foo Fighters)
Just A Girl (No Doubt)
Keep Away (Godsmack)
Killing In The Name (Rage Against The Machine)
Lit Up (Buckcherry)
Mama, I'm Coming Home (Ozzy Osbourne)
My Own Worst Enemy (Lit)
No Rain (Blind Melon)
Only Wanna Be With You (Hootie & The Blowfish)
Say It Ain't So (Weezer)
Slide (Goo Goo Dolls)
Song 2 (Blur)
Space Lord (Monster Magnet)
Suzi (Wants Her All Day What?) (Extreme)
The Impression That I Get (The Mighty Mighty Bosstones)
Trust (Megadeth)
Two Princes (Spin Doctors)
Unskinny Bop (Poison)
Water's Edge (Seven Mary Three)

Okładka: Bennett Joe, Extreme Guitar Techniques

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Bennett Joe
Extreme Guitar Techniques

polski Ekstremalna technika gitarowa
angielski Extreme Guitar Techniques


Ilość stron:64
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078088

Książka Joego Bennetta zawiera wszelkie informacje dotyczące różnorodnych technik gitarowych największych gitarzystów wszechczasów. Każda strona zawiera tabelę z nazwą techniki, informacją dotyczącą znanych muzyków posługujących się tą metodą, oraz stopniem trudności. Pod tabelą zamieszczono dokładny opis danej techniki. Książka zawiera także liczne czarno-białe fotografie muzyków.

If you want to come over like a crazy stadium rocker this is the book for you! You won't learn much about music theory or fancy chords, but you will learn how to..

  • Play a Fender Statocaster with your teeth
  • Execute a half-twist 40-degree inverse machine gun hold
  • Find out which guitar gives you the most realistic 'motorbike' sound
  • Avoid taking the skin off your knuckles while performing triple anti-clockwise windmills
Extreme Guitar Techniques reveals the secrets of gargling, dive-bombing, tapping, banjo rolls and amp feedback. It teaches you weird skills like how to play behind your head or using an electric drill! This is the guitar book for the Jackass generation!

Spis treści:

Introduction
Preposterous Positions
Behind the head
Lap position
Horseback
Vertical hold
Machine Gun
Tooth - picking
Twin - handed embracement picking
Bidextral picking
String percussion
Dodecaphonic guitar
Tasteless techniques
Whammy bar vibrato
Pre-bend
Dips
Shakes
Motorbikin'
Dive-bombing
Gargling
Ebow
Violining
Pickup switching
Pick scrape
Nut bend
Windmill
Two-handed playing
Amp feedback
Banjo roll
Harmonics
Stage Silliness
Walking in the Shadows
Duck - walking
Back to back
Disco pick-fling
The dying fly
Neck fling
Guitar Abuse
Violin bow
Drill
Cigarette Lighter
Beer glass
Microphone Stand
Outro
Gurning gallery
Further reading

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, 100 słynnych kompozytorów

cena 36,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
100 słynnych kompozytorów

polski 100 słynnych kompozytorów


Ilość stron:260
Format:145 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078232

Książka zatytułowana "Sto słynnych kompozytorów" przedstawia stu najwybitniejszych twórców wszystkich epok. Wybór dokonany został na podstawie ich znaczenia w historii muzyki oraz wpływu, jaki mieli na dalszy jej rozwój. Przedstawieni zostali według nazwisk podanych alfabetycznie - od Isaaca Albeniza do Władysława Żeleńskiego.
Historycznie obejmuje to okres od muzyki renesansowej: Mikołaja Gomółki, Orlando di Lasso i Giovanniego P. da Palestriny do twórców współczesnych: Krzysztofa Pendereckiego, Henryka Mikołaja Góreckiego, Wojciecha Kilara, Johna Caga i Karolheinza Stockhausena.
Kompozytorzy Ci pochodzą z różnych krajów europejskich; od twórców polskich, niemieckich, austriackich, francuskich, włoskich poprzez rosyjskich, angielskich, hiszpańskich, czeskich, węgierskich, aż do amerykańskich - Scotta Joplina i Georga Gershwina. Znaleźć to możemy również kompozytora fińskiego i brazylijskiego.
Twórcy ci potraktowani zostali w sposób wszechstronny. Obok życiorysów podana jest, w miarę możliwości, ich pełna twórczość artystyczna. Kompozycje podzielone zostały na trzy działy ze względu na ich fakturę: muzykę wokalno - instrumentalną, instrumentalną i wokalną. Podana jest również ich ewentualna działalność literacka, następnie kompozytorzy w malarstwie, ekranizacjach filmowych i na końcu w anegdocie.


Spis treści:

Od autorki
Albéniz Isaac
Albinoni Tommaso
Bacewicz Grażyna
Bach Johann Sebastian
Bartók Béla
Beethoven Ludwig van
Bellini Vincenzo
Berg Alban Maria
Berlioz Hector
Bizet Georges
Boccherini Luigi
Borodin Aleksandr Porfiriewicz
Brahms Johannes
Bruckner Anton
Cage John
Chopin Fryderyk Franciszek
Corelli Arcangelo
Couperin Francois
Czajkowski Piotr Iljicz
Daquin Louis - Claude
Debussy Claude Achille
Delibes Léo
Donizetti Gaetano
Dukas Paul
Dvořák Antonin
Falla Manuel de
Franck Cesar
Gershwin George
Glinka Michaił Iwanowicz
Gluck Christoph Willibald
Gomółka Mikołaj
Gounod Charles
Górecki Henryk Mikołaj
Granados Enrique
Grieg Edward Hagerup
Haendel Georg Friedrich
Haydn Joseph
Hindemith Paul
Honegger Arthur
Jarzębski Adam
Joplin Scott
Kálmán Imre
Karłowicz Mieczysław
Kilar Wojciech
Kurpiński Karol
Lasso Orlando di
Lehár Ferenc
Leoncavallo Ruggiero
Liszt Ferenc
Lutosławski Witold
Mahler Gustav
Mascagni Pietro
Mendelssohn - Bartholdy Felix
Messiaen Olivier
Meyerbeer Giacomo
Milhaud Darius
Moniuszko Stanisław
Monteverdi Claudio
Mozart Wolfgang Amadeus
Musorgski Modest Pietrowicz
Noskowski Zygmunt
Offenbach jacques
Ogiński Michał Kleofas
Paderewski Ignacy Jan
Paganini Niccoló
Palestrina Giovanni Pierluigi da
Penderecki Krzysztof
Pergolesi Giovanni Battista
Prokofiew Sergiusz Siergiejewicz
Puccini Giacomo
Purcell Henry
Rachmaninow Siegiej Wasiliewicz
Rameau Jean Philippe
Ravel Maurice
Rimski - Korsakow Nikołaj Andriejewicz
Rossini Gioacchino
Sain - Saëns Camille
Scarlatti Alessandro Pietro
Schönberg Arnold
Schubert Franz Peter
Schumann Robert Aleksander
Sibelius Jean
Skriabin Aleksander Nikołajewicz
Smetana Bedrich
Stockhausen Karolheinz
Strauss Johann - syn
Strauss Richard
Strawiński Igor Fiodorowicz
Szostakowicz Dmitrij Dmitriewicz
Szymanowski Karol
Telemann Georg Philipp
Verdi Giuseppe
Villa - Lobos Heitor
Vivaldi Antonio
Wacław z Szamotuł
Wagner Richard
Weber Carl Maria von
Webern Anton
Wieniawski Henryk
Żeleński Władysław
Terminy muzyczne
Wykaz skrótów w zamieszczonej literaturze muzycznej

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1

polski Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1


Ilość stron:76
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078235
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone zostały na 3 tomy. Niniejsze "Podstawy historii muzyki - tom III - część 1" dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadają poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszym klasom szkoły muzycznej II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka dawna
Średniowiecze
Renesans, czyli Odrodzenie
Muzyka religijna
Muzyka świecka
Muzyka instrumentalna
Europejscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Polscy kompozytorzy XVI wieku - literatura
Barok
Formy muzyczne epoki baroku
Faktura instrumentalna
Faktura wokalno - instrumentalna
Johann Sebastian Bach - literatura
Georg Friedrich Haendel - literatura
Barokowa muzyka skrzypcowa - literatura
Klawesyniści francuscy - literatura
Kompozytorzy polskiego baroku - literatura
Klasycyzm
Joseph Haydn - literatura
Wolfgang Amadeus Mozart - literatura
Ludwig van Beethoven - literatura
Kompozytorzy polscy - literatura
Romantyzm
Formy romantyczne
Carl Maria von Weber - literatura
Franz Peter Schubert - literatura
Robert Alexander Schumann - literatura
Felix Mendelssohn - Bartholdy - literatura
Fryderyk Franciszek Chopin - literatura
Impresjonizm
Claude Achille Debussy - literatura
Maurice Ravel - literatura
Neoromantyzm w muzyce
Johannes Brahms - literatura
Richard Wagner - literatura
Richard Strauss - literatura
Kompozytorzy XIX wieku
Kompozytorzy francuscy
Charles Gounod - lit.
Cesar Franck - lit.
Edouardo Lalo - lit.
Leo Delibes - lit.
Georges Bizet - lit.
Camille Saint - Saens - lit.
Jules Massenet - lit.
Paul Dukas - lit.
Kompozytorzy polscy
Karol Kurpiński - lit.
Ignacy Komorowski - lit.
Aleksander Zarzycki - lit.
Juliusz Zarębski - lit.
Muzyka skrzypcowa
Niccolo Paganini - lit.
Karol Lipiński - lit.
Henryk Wieniawski - lit.
Pablo Sarasate - lit.
Fritz Kreisler - lit.
Muzyka operowa
Daniel Francois Auber - lit.
Gioacchino Rossini - lit.
Gaetano Donizetti - lit.
Vincenzo Bellini - lit.
Giuseppe Verdi - lit.
Ruggiero Leoncavallo - lit.
Giacomo Puccini - lit.
Pietro Mascagni - lit.
Muzyka operetkowa
Jacques Offenbach - lit.
Johann Strauss (o.) - lit.
Ferenc Lehar - lit.
Imre Kalman - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Krupiński Wacław, Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską

cena 30,45 zł.


nuty.pl

Krupiński Wacław
Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską

polski Moje woperpwstąpienie. Rozmowy z Jadwigą Romańską


Ilość stron:168
Format:140 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078452

Publikacja z serii "Ludzie świata muzyki" zawiera rozmowy z Jadwigą Romańską przeprowadzone przez Wacława Krupińskiego.
"Tak potoczyło się moje życie - życie wspaniałe, okrutne i bezlitosne... Między piekłem a niebem. Pewnie dlatego tak rozumiem słowa Stanisława Wyspiańskiego, który w liście do Karola Maszkowskiego pisał m. in.: "A tylko człowiek cierpiący może być zdolny do tworzenia czegoś..." Wiem coś o tym. Najpełniej śpiewałam scenę śmierci w "Cyganerii", kiedy umarła mi siostra, najpiękniej śpiewałam IX Symfonię Beethovena, kiedy Maciek był w agonii, jakże przejmująco śpiewałam koncert, kiedy umierała moja ukochana mama... I dlatego wiem, że Wyspiański miał rację - cierpienie i ból wyzwalają wielką siłę twórczą. Chciałoby się nią uspokoić tamto cierpienie.
Mogę powiedzieć na pewno - jestem człowiekiem spełnionym. I spełnionym artystą. Wiem, ile osiągnęłam, jak wysoko udało mi się wejść. Wiem, co zrobiłam przez tyle dekad pracy artystycznej; znam smak znakomitych pochwalnych recenzji, zbieranych w wielu krajach. I brzmienie idących po plecach. O mrówkach. Nieraz sobie myślałam, że ten element można by dołączyć do definicji talentu..."


Spis treści:

Zamiast wstępu
(...)
Moja sosnowiecka Niwka
Moje Katowice
Mój Kraków
Moje artystyczne wojaże
Moje życie w sztuce
Moje azbudzanie ducha
Coda
Postscriptum
Podziękowanie...
Panie Jadwidze Romańskiej w hołdzie
Diariusz artystyczny
Spis ilustracji





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland