•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Chamber

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
gitara solo (1)
książka (1)
więcej opracowań ...

Chamber znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Ravel Maurice, Oeuvres Pour Piano 2

cena 153,95 zł.


nuty.pl

Ravel Maurice
Oeuvres Pour Piano 2

polski Utwory fortepianowe, z. 2
angielski Piano Works 2
niemiecki Klavierwerke 2
francuski Oeuvres Pour Piano 2


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063070

Prezentowana publikacja jest drugą częścią utworów Mauricego Ravela. Znajdują się tu: Sonatina, Gaspard de la Nuit, Menuet sur le nome de Haydn i 3 fragmenty fortepianowe z baletu "Daphnis et Chloé". Dodatkowo książka zawiera obszerne opisy dotyczące techniki wykonawczej w trzech językach - angielskim, niemieckim i francuskim.

These early works include Ravel's Sonatina, Gaspard de la Nuit, Menuet sur le nome de Hadyn, and three rarely performed fragments for solo piano transcribed by the composer from his ballet Daphnis et Chloé. Includes extensive introductory notes.
The years that preceded the First World War were the most productive of Ravel's life in the most vqried genres of musical composition: opera, ballet, symphonic music, chamber music, and song. His works formed part of the front line of French musical life, which was particularly rich at this time. The piano always held a dominant role.

Lista utworów:
Sonatine - Modéré (Ravel Maurice)
Sonatine - Mouvement de Menuet (Ravel Maurice)
Sonatine - Animé (Ravel Maurice)
Gaspard de la nuit - Ondine (Ravel Maurice)
Gaspard de la nuit - Le Gibet (Ravel Maurice)
Gaspard de la nuit - Scarbo (Ravel Maurice)
Daphnis et Chloé, trois extraits - Danse gracieuse et legere de Daphnis (Ravel Maurice)
Daphnis et Chloé, trois extraits - Nocturne, interlude et danse guerriere (Ravel Maurice)
Daphnis et Chloé, trois extraits - Scene de Daphnis et de Chloe (Ravel Maurice)
Menuet sur le nom de Haydn (Ravel Maurice)

Spis treści:

Introduction (Francais)
Introduction (English)
Introduction (Deutsch)
Sonatine
Modéré
Mouvement de Menuet
Animé
Gaspard de la nuit
Ondine
Le Gibet
Scarbo
Daphnis et Chloé, trois extraits
Danse gracieuse et légere de Daphnis
Fragments symphoniques: Nocturne, interlude et danse guerriére
Daphnis et Chloé: Scéne de Daphnis et de Chloé
Note éditoriale - francais
Note editoriale - anglais
Menuet sur le nom de Haydn

Okładka: Stachak Tatiana, Gitara ekstra klasa

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana
Gitara ekstra klasa

polski Gitara ekstra klasa
angielski Extra Class Guitar


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066102
Produkty podobne:Stachak Tatiana - Gitara pierwsza klasa

Podręcznik "Gitara ekstra klasa" jest kontynuacją bestsellerowej publikacji "Gitara pierwsza klasa". Podręcznik adresowany jest do dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. W podręczniku wprowadzone zostały kolejne zagadnienia techniczne realizowane w nauczaniu początkowym gry na gitarze, tj.: legato, barré, tremolo, apoyando, ozdobniki, gra w różnych pozycjach. Zamieszczone na ponad 140 stronach publikacji utwory to w większości kompozycje autorki podręcznika (są to zarówno utwory solowe, jak i duety dla ucznia i nauczyciela oraz utwory kameralne) uzupełnione o obszerny zbiór popularnych miniatur dydaktycznych klasyków gitary, a także utwory współczesne Romualda Twardowskiego i Marka Pasiecznego oraz liczne ćwiczenia i wprawki techniczne, improwizacje oraz gamy. Wśród nowatorskich rozwiązań publikacji warto wymienić wprowadzenie w wielu utworach ciekawych i rzadko wykorzystywanych w literaturze dydaktycznej dla dzieci efektów gitarowych, m.in. : tamburo, pizzicato, pizzicato Bartóka, flażolety naturalne i sztuczne, stukanie w pudło gitary, gra za siodełkiem, étouffé. Nowatorskim rozwiązaniem jest też wprowadzenie zagadnienia akompaniamentu oraz gry w zespołach kameralnych (której poświęcony jest jeden z rozdziałów podręcznika). Całości dopełnia szata graficzna - kilkadziesiąt ilustracji autorstwa Małgorzaty Flis.

I am very glad to meet you yet again. This book is a continuation of the First Class Guitar handbook. The exercises and pieces included here are now somewhat more difficult. In them, you will find new playing techniques and various guitar "tricks". I hope that with the aid of this publication, you will not only develop your skills, but also become acquainted with interesting and pretty pieces which will be a pleasure for you to play. I look forward to hearing you at guitar concerts!

Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku / What You Will Find in this Handbook
Część 1 / Part 1- Gitarowe sztuczki (apoyando, legato, barré, tremolo i inne techniki gry) / Guitar Tricks (apoyando, legato, barré, tremolo and other playing techniques)
Gra w pozycjach / Playing in Positions
Melodia grana apoyando / Melody Played Apoyando
Legato z pustą struną / Legato with Open String
Legato bez pustej struny / Legato without Open String
Ozdobniki / Ornaments
Barré
Tremolo
Część 2 / Part 2 - 40 już nie tak łatwych utworów (40 Not-So-Easy Pieces)
Mały słowniczek muzyczny / Small Music Dictionary
Część 3 / Part 3 - Gitara i przyjaciele (łatwe utwory kameralne) / Guitar and Friends (easy chamber pieces)

Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland