•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Can It Be Possible

Dostępne opracowania:

książka (4)
organy solo (1)
trąbka B solo (1)
więcej opracowań ...

Can It Be Possible znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Songs Of The '70s for Trumpet

cena 78,95 zł.


nuty.pl

Songs Of The '70s for Trumpet

polski Przeboje lat 70. na trąbka
angielski Songs Of The '70s for Trumpet


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:trąbka B solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Trąbka B (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055881
Produkty podobne: - Songs of the '50s for Trumpet

Niniejsza książka zawiera aż 70 popularnych piosenek z lat 70-tych w opracowaniu na trąbkę. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Baby What A Big Surprise", "After The Love Has Gone", "How Deep Is Your Love", "Joy To The World", "She's Always A Woman", "Sometimes When We Touch", "Wonderful Tonight", "You Are So Beautiful" i wiele innych.


Over 65 super '70s hits arranged for solo instruments. Includes: ABC • Copacabana • Dust in the Wind • Fire and Rain • How Deep Is Your Love • I'll Be There • Imagine • Joy to the World • Let It Be • She's Always a Woman • Wonderful Tonight • You Are So Beautiful • and more.


Lista utworów:
(They Long To Be) Close To You (The Carpenters)
ABC (The Jackson 5)
After The Love Has Gone (Earth, Wind & Fire)
Annie's Song (John Denver)
Baby What A Big Surprise (Chicago)
Ben (Michael Jackson)
Copacabana (At The Copa) (Barry Manilow)
Could It Be Magic (Barry Manilow)
Deja Vu (Dionne Warwick, Yngwie Malmsteen)
Do You Know Where You're Going To? (Diana Ross)
Don't Cry Out Loud (Melissa Manchester)
Don't Let The Sun Go Down On Me (Elton John, Elton John & George Michael)
Dust In The Wind (Kansas)
Easy (Amanda McBroom, Melissa Manchester, The Commodores)
Fire And Rain (James Taylor)
Goodbye To Love (The Carpenters)
How Can You Mend A Broken Heart (The Bee Gees)
How Deep Is Your Love (The Bee Gees)
I Am Woman (Helen Reddy)
I Honestly Love You (Olivia Newton-John)
I Won't Last A Day Without You (The Carpenters)
I Write The Songs (Barry Manilow)
If (Bread, Joe Henderson, Pink Floyd)
If You Leave Me Now (Chicago)
I'll Be There (Bobby Darin, Mariah Carey, Megadeth, The Jackson 5)
I'll Never Love This Way Again (Dionne Warwick)
Imagine (John Lennon and the Plastic Ono Band)
It's Impossible (Somos Novios) (Elvis Presley, Perry Como)
Joy To The World (David Lanz, Mannheim Steamroller, Mariah Carey, Nat King Cole, Steve Green, Three Dog Night, Whitney Houston)
Let It Be (The Beatles)
Looks Like We Made It (Barry Manilow)
Love Story (Francis Lai)
Love Will Keep Us Together (The Captain & Tennille)
Mandy (Barry Manilow)
Maybe I'm Amazed (Paul McCartney)
My Love (Lenny Kravitz, Paul McCartney & Wings, Petula Clark)
Nadia's Theme (Barry DeVorzon & Perry Botkin, Jr.)
Nothing From Nothing (Billy Preston)
Oye Como Va (Santana)
Precious And Few (Climax)
Rainy Days And Mondays (The Carpenters)
Reach Out And Touch (Somebody's Hand) (Diana Ross)
Rise (Herb Alpert)
Rocky Mountain High (John Denver)
September (Deborah Cox, Earth, Wind & Fire)
She's Always A Woman (Billy Joel)
Show Me The Way (Peter Frampton, Styx)
Sir Duke (Stevie Wonder)
So Far Away (Carole King, Dire Straits, Rod Stewart)
Sometimes When We Touch (Dan Hill)
Somewhere In The Night (Barry Manilow)
Stayin' Alive (N-Trance, The Bee Gees)
The First Time Ever I Saw Your Face (Roberta Flack)
The Godfather (Love Theme) (Nino Rota)
The Long And Winding Road (The Beatles)
The Rainbow Connection (Kenneth L. Ascher, Paul Williams)
The Way We Were (Barbra Streisand)
Three Times A Lady (The Commodores)
Top Of The World (The Carpenters)
We've Only Just Begun (The Carpenters)
What I Did For Love (Marvin Hamlisch)
Wonderful Tonight (David Kersh, Eric Clapton)
Yesterday Once More (The Carpenters)
You And Me Against The World (Helen Reddy)
You Are So Beautiful (Joe Cocker)
You Are The Sunshine Of My Life (Stevie Wonder)
You've Got A Friend (James Taylor)

Okładka: Wadhams Wayne, Inside The Hits

cena 191,95 zł.


nuty.pl

Wadhams Wayne
Inside The Hits

polski Wnętrza hitów
angielski Inside The Hits


Ilość stron:584
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gedutis Susan, Nathan David
Kod produktu:NPL065629

Obszerna publikacja będąca zbiorem interpretacji i analiz największych przebojów różnorodnych artystów, m. in.: Tracy Chapman, The Beatles, Michaela Jacksona, The Kinks, The Zombies, Paula Simona i wielu innych. Autor książki - Wayne Wadhams - bada kluczowe składniki, które tworzą piosenkę - melodię, tekst, produkcję, wykonania artystyczne, itp. Znajdziesz tu zaskakujące odpowiedzi na ciekawe i prowokujące pytania.


How does a song become more than words and music to represent or influence the voice of a generation? Inside the Hits dissects more than 60 of the most powerful and memorable hit songs since the birth of rock and roll to reveal the roots of their success. Author Wayne Wadhams examines the key ingredients that made the songs work then and now, including: melody, lyrics, performance, production, artist image, promotion, and market timing. What really stopped Mick Jagger from getting 'Satisfaction'? How did a secretary who was mistaken for a prostitute give Donna Summer her new sound? Find all the answers in Inside the Hits. 'Reading Inside the Hits was like reliving some of the most memorable moments in rock and roll. A captivating read for industry professionals and fans alike.' - Phil Ramone


Spis treści:

Introduction: Goal and Game Plan
Part 0. What the Hits have common
Part 1. Rock's First Decade, and What made it all possible
1. Passion, Personality, and an Unlike Monarch
2. The Pretty Boys: Teen Idols from Philly and Beyond
3. Serious Doo - Wop at Chicago's Best
4. Girl Groups tothe Rescue - Reluctantly
5. Motown: A short of rythm 'n' class
6. The funny men: Novelty Records
7. Life's Beach, and Then it ends
8. Desperation alley: A lost soul in love hell
9. Rock production meets the classics - and triumphs
Part 2. The Beatles
1. Timing, Teamwork, Genius
2. Jewels in the Crown, Nails in the coffin
Part 3. The British Invasion, first wave: Adventures in excess and elegance
1. The Kinks: Crotchbusters extraordinaire
2. The Zombies
3. The Yardbirds: Heavy Breathing the Blues
4. The Searches
5. Herman's Hermits: Manufacturing pop
6. The Troggs: Here today, gone today
7. The Rolling Stones: No holes barred
Part 4. Meanwhile, back at the ranch: an explosion of New America Sounds and Styles, 1965 - 1973
1. The byrds
2. The lovin' spoonful: Just a-Pickin' and a-Grinnin'
3. The Turtles: Pop prefection by the Numbers
4. The doors: Prophets of sex, drugs and more sex
5. Aretha Franklin: The past stops here, amen
6. Buffalo springfield: What's wrong with this picture?
7. Crosby, stills & nash: reluctant heroes
8. Creedence clearwater revival: American, The view from L.A.
9. Stevie Wonder: Artists take what's theirs, finally
10. Paul Simon: The fear behind the fun
Part 5. Movements of brillance, 1974 - 1988
1. Tina Turner
2. Paul Young
3. The Pointer Sisters
4. The Police: Surrepticity Stalking
5. The Eagles
6. Toto: Pop rules! Screw the critics
7. The Doobie brothers
8. Robbie Nevil: Life's Great / Awful
9. Michael Jackson
10. Steely Dan and Donald Fagen: Architects of Perfection
11. Raging Hormones, Rude Emotions: Letting It All Hang Out
12. Tracy Chapman and theFolk Re-Re-Revival
Epilogue
Key HIT Elements Matrix
Glossary
List and Index od Defined terms
Index
Index of credits

Okładka: Howard George, Getting Signed!

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Howard George
Getting Signed!

polski Otrzymywanie kontraktów!
angielski Getting Signed!


Ilość stron:233
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065657

Przewodnik dla wszystkich muzyków dążących do uzyskania kontraktów z wytwórniami muzycznymi, a nieznających prawa i zasad niezbędnych do ubiegania się o tego typu dokumenty. Autor książki - George Howard doskonale pokieruje Cię przez współczesny labirynt przemysłu muzycznego i pomoże doprowadzić Twoje nagrania do szczytu sukcesu.


For unsigned musicians, it is vital to long-term success to sign a contract with a record label. However, preparing your music, targeting a label, and getting your demo into the hands of someone who will listen is challenging, if you don't know where to start. Getting Signed!, by record industry veteran George Howard, guides you through the maze of today's music industry, and will help you move your demo to the top of the stack. Even if you are not yet ready for a record deal, it will help you assemble a team that will make sure your music gets heard by as many people as possible. The next time an aspiring recording artist comes to us for advice, we'll advise them to read this book first. George Howard really knows what he's talking about. - Chris Franz and Tina Weymouth, members of Talking Heads and Tom Tom Club


Spis treści:

1 - The demo - breaking through: history, attitude and your demo
What is demo?
The demo: A multi - purpose tool
1. What is Label? ... and what the hell does A&R stand for anyway?
What is A&R?
What is a Record Label? Major vs. Indies
Record Label Architecture
Independent Promotion: More Indies
Summary
Workshop
2. Three case studies in breaking through: Nirvana, Def Jam, and Bob Dylan
The Essential Quality in an Artist
The problem
How Artists really get signed: A signing drama
The solution
Case 1: Nirvana - How Nirvana got their record deal
Case 2: Def Jam Recordings - The importance of the visionary at the label
Case 3: Bob Dylan - How Dylan got his record deal
Summary
Workshop
3. Demo track selection and sequencing: Start with the songs
How A&R people listen to demos
The Importance of Song Sequence: put your best song forward
How many songs, and why
Workshop
4. Recording Your Demo: getting it down
The recording studio
A schedule for making the most of your studio experience
Costs associated with studios
Home recording
Pro Tools
Home recording tips
Copryhights and demos
Workshop
5. Packaging and presenting your demo: All dressed up and everywhere to go
Elements of a Successful demo package
What's Inside the envelope
Summary
Workshop
2. The Team: Agents, Managers, and Lawyers
6. Performances and booking agents: The live life
How performing impacts all facets of your career
Maximizing the gig
Gigs outside your home town
Booking agents: how they work and when you need them
Building a following
Summary
Workshop
7. Management: Finding it and making it work for you
The three "Must - Have's" of Management
The Importance of Money: How management gets paid
Managers and publishing
Finding the right manager
Labels and Artist managers
Summary
Workshop
8. Lawyers: Protecting and Serving
The role of lawyers
When to get a lawyer
Finding the right lawyer
How lawyers differ from managers
Summary
Workshop
3. Additional Players - Giant steps: independent publicity and promotion, publishing, distribution, and labels
9. Publicity and Promotion: getting the word out
How publicists work
Maximizing your publicity experience
Publicity costs
Radio Promotion
When usigned artist should consider Indie promo
How promotion can help you get a deal
The cost of Indie promo
How to get and keep radio play
When to Hire an Indie Promoter
Summary
Workshop
10. Publishing: Rights and wrongs
Mechanicals
Why Publishers want you to get a record deal
The "Controlled Composition" clause
The importance of the Mechanical
Administration Deals
Co - Publishing Deals
Syncs and Placements: your Music in Movies and TV
When to get a Publishing deal
Publishing Pitfalls
Performance rights organizations (ASCAP, BMI, SESAC)
Summary
Workshop
Distribution: Moving Product
How Distribution Works
Co - op
Distribution follows marketing
Starting Your Own Label
P&D Deals: Distributors as Marketers and Manufacturers
Why Distributors Avoid Unsigned Artists
When to Consider Distirbution
One - Stops and Rackjobbers
Summary
Workshop
12. Contracts: getting the best deal
The Royalty deal
How Royalties are calculated
Profit Sharing / Joint - Venture Deals
Term ("Licensing") Deals
Demo Deals
Important Contract Points
Summary
Workshop
13. You've got a deal! or did you know that "Utopia" Means "No Place?"
What happens when you get signed
Issues surrounding scheduling your release
Atwork
Working with Your A&R Person
Key People at the Labels
Keeping the Label Focused on You
Summary
Workshop
Appendix A: Sample contract
Appendix B: Suggested reading
Appendix C: "From the Field" Bios
Index

Okładka: Sebastian z Felsztyna, Modus Regulariter Accentuandi

cena 15,85 zł.


nuty.pl

Sebastian z Felsztyna
Modus Regulariter Accentuandi

łaciński Modus Regulariter Accentuandi


Ilość stron:28
Format:140 x 190
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Morawski Jerzy
Redaktor: Morawski Jerzy, Szweykowski Zygmunt Maria, Kowalewicz Henryk
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066165

"Modus regulariter accentuandi" jest jednym z bardziej popularnych traktatów muzycznych przypisywanym Sebastianowi z Felsztyna. Z pierwszej połowy XVI w. znamy parę, w niewielkim stopniu różniących się od siebie, wydań tego dzieła. Po raz pierwszy opublikował je Jan Haller w 1518 r. w Krakowie. Drugie znane wydanie ukazało się również w Krakowie, w 1525 r. nakładem drukarni Hieronima Witora. Do naszych czasów zachowało się w polskich bibliotekach po kilka egzemplarzy tych wydań. Podstawę niniejszej reprodukcji starającej się ukazać zabytek w jego pierwotnej postaci - w formie możliwie najbardziej zbliżonej do pierwodruku, z zachowaniem wszelkich charakterystycznych dla niego elementów techniczno-drukarskich, a więc bez późniejszych naleciałości, dodatków i zanieczyszczeń, które w trakcie opracowania wydawniczego poddano niezbędnym zabiegom retuszerskim stanowi egzemplarz przechowywany obecnie w Bibliotece Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu, sygn. XVI Qu 1886.
Książka zawiera posłowie w języku polskim i angielskim.

The "Modus regulariter accentuandi" is one of the more popular musical treatises ascribed to Sebastian of Felsztyn. A few reeditions dating from the first half of the sixteenth century containing only insignificant changes have come down to us. It was first published by jan Haller in 1518 in Cracow. The second edition also appeared in Cracow, issued in 1525 by the printing house of Hieronim Wietor. Several copies of this publication are preserved in polish libraries at the present time. The copy used as the basis for the present reproduction is kept in the Library of the Ossoliński National Institute at Wrocław (XVI Qu 1886). The reproduction is designed to show the source, as far as possible, in its original form, with all its characteristic technical typographic features. For this reason later accretions, additions and contaminations have been removed in the course of preparation.

Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists

Okładka: Różni, Musica Boemica per Organo, Vol. 1

cena 58,95 zł.


nuty.pl

Różni
Musica Boemica per Organo, Vol. 1

polski Muzyka czeska na organy, z. 1
angielski Czech Organ Music, Vol. 1
niemiecki Tschechische Orgelmusik, Band 1
włoski Musica Boemica per Organo, Vol. 1
francuski La Musique D'Orgue Tcheque, Vol. 1
rosyjski ??????? ??????????? ???????? ??????, 1
czeski Česká Varhanní Tvorba, 1


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:organy solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, rosyjska, czeska
tytułów utworów: włoska, czeska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Gardavský Čenek, Reinberger Jiří
Redaktor: Reinberger Jiří
Kod produktu:NPL077086

Niniejsza publikacja jest pierwszą częścią kolekcji czeskiej muzyki organowej. Zawiera utwory przeznaczone głównie na organy romantyczne. Instrument ten znacznie różni się od typowych organów XVIII - wiecznych. Na organach romantycznych możliwe jest wydobycie ciemnego dźwięku i znacznie cichszego, przez co niemożliwe jest osiągnięcie brzmienia orkiestrowego. Stąd utwory polifoniczne grane są w większości na organach XVIII - wiecznych. W publikacji zawarto utwory czeskich kompozytorów takich, jak: Bedrich Smetana, Antonin Dvorak, František Musil, Leoš Janáček, Jos. Boh. Foerster, Josef Klička, Eduard Tregler, Vítezslav Novák, Bedř. Ant. Wiedermann i František Michálek.
Stan publikacji: dobry, nuty czyste, książka obłożona w szary papier.

This compositions included in this collection were almost exclusively written for the organ of the romantic type. This instrument greatly differs from the classic organ of the eighteenth century, which is due chiefly to its lack of the glossy and transparent sound designed for the reproduction of polyphonic compositions, it possesses on the contary a dense and sombre colouring which in various registers attempts to reach as much as possible the character of orchestral instruments. These qualities predestinate the romantic organ mainly to the reproduction of homophonous compositions. The chronologic arrangement of this collection shows best of all how the change from the classic organ into the romantic type corresponded with the transition from polyphony into homophony. While the compositions of Smetana and Dvorak have a pronouncedly contrapuntal character due to the purpose for which they were written, Musil's Sonata is with its homophonous signs a transitory type, and Janacek's Adagios fully possess the character of orchestral compositions. The Czech romantic organ music reaches its height in the compositions of Klicka, Foerster, and Tregler, which allow to profit as much as possible by the orchestral colours of the romantic organ.

Lista utworów:
Fuga (Smetana B.)
Preludio e Fughetta (Dvorak A.)
Sonata solemnis (Musil F.)
Deu pezzi (Janáček L.)
Impromptu (Boh. Jos.)
Legenda (Klička J.)
Adagio (Tregler E.)
Preludio sul tema di un canto morave (Novák V.)
Pastorale dorico (Wiedermann B. A.)
Due preludii corale (Michálek F.)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland