•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

So long as you know

Dostępne opracowania:

gitara solo (2)
więcej opracowań ...

So long as you know znajdziesz w 2 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Hunt Chris, Blues by the Bar

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Hunt Chris
Blues by the Bar

polski Blues 12-to taktowy - Bombowe riffy, świetne frazy progresji bluesowych
angielski Blues by the Bar - Cool Riffs That Sound Great Over Each Portion of the Blues Progression


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064887

Publikacja dedykowana gitarzystom, którzy poznali już skale pentatoniczne i wyćwiczyli je dokładnie a teraz chcą wykorzystać nabyte umiejętności w swoich improwizacjach. Improwizacja nie polega na graniu przypadkowych dźwięków, wbrew pozorom i powszechnej opinii, rządzi się ona swoimi prawami, polega na budowaniu progresji na kadencjach z uwzględnieniem wielu zasad. Jednak improwizacja nie polega też na graniu wcześniej wyuczonych pasaży akordowych czy pentatonicznych z dołu do góry i z góry na dół, chociaż jest to jeden z etapów w nauce sztuki improwizowania. Następnym etapem jest budowanie melodii z uwzględnieniem frazowania i rytmiki, bardzo pomocne w tym celu są tzw. riff'y, czyli krótkie melodie, motywy lub pojedyncze frazy, zwykle charakterystyczna część dłuższego solo, często powracająca wielokrotnie w czasie jego trwania. Poznając utarte wzorce, motywy z improwizacji mistrzów z czasem sami zaczynamy tworzyć własne melodie niebędące już arpeggiami akordowymi ani cytatami cudzych solówek. Publikacja ta zawiera ponad 70 riff'ów zapisanych notacją tradycyjną wraz z tabulaturą, dodatkowo na załączonej płycie CD znajdują się ścieżki audio ze wzorcowymi wykonaniami, co ułatwia naukę osobom mającym sprawność techniczną i dobry słuch ale niepotrafiącym biegle czytać z nut. Na płycie są też ścieżki audio z akompaniamentem zespołu do kilku popularnych schematów bluesa.


If you're a guitarist who's learned the pentatonic scale up and down the neck but still asks, During a solo, how do I know what to play and when to play it?, then this book is for you. Its goal is to give you a variety of great blues licks that you can put together bar by bar to create a complete blues solo. Covers: the 12-bar blues progression, cool riffs, complete solos and more. The CD features Music Minus Me tracks that let you play along as the featured soloist.


Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgments
The 12-Bar Blues Progression
Scales and Positions
Bars 1 and 2
Bars 3 and 4
Bars 5 and 6
Bars 7 and 8
Bars 9 and 10
Bars 11 and 12
Complete Solos
Music Minus Me
Afterword

Okładka: Thomas John, Voice Leading for Guitar

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Thomas John
Voice Leading for Guitar

angielski Voice Leading for Guitar - Moving throigh the Changes


Ilość stron:156
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065123

Szkoła prowadzenia voicing'u na gitarę. Opisane są w niej dokładnie akordy, kadencje, sposoby ich łączenia i rytmizacji. Do publikacji załączona jest płyta CD na której nagrane są przykłady ćwiczeń, komentarze lektora oraz akompaniament zespołu dla zamieszczonych w publikacji utworów.


Just knowing how to play a chord is never enough to make good music. Voice leading - moving individual chord voices smoothly from one chord to the next - is an essential skill for jazz guitarists. This book/CD pack by Berklee associate professor of guitar John Thomas shows you how to voice lead both chord tones and tensions, and will help you add a new level of sophistication to your music. This book is designed for intermediate to advanced guitar players. The accompanying CD features jazz tunes, blues and rhythm changes that you can play along with.


Spis treści:

Introduction
CD Track List
Rules of the (Fret)Board
Chapter 1 Harmony Review and Introduction to Voice Leading
Harmony review
Voice Leading in Action: Simple Chord Familes on the Guitar Neck
Voice Leading Chord Tones and Tensions
Other Smooth Moves: Parallel Movement
Drop-2 Voicings
Chapter 2 Major II/V/I Progressions
II/V/I Practice Guide
Practicing II/V/I Progressions
How to Work with Comping Rhythms
Comping Rhythms
II-7/V7/IMaj7 Progressions
Chapter 3 Minor II/V/I Progressions
I-7(b5)/V7(b9)/I-7 Progresions
Chapter 4 Practice Tunes and Rhythms
(None of the Things You Were)
(None of the Things You Were) Variation Using Rhythm No. 1
(Spring Arrives)
(Spring Arrives) Variation Using Rhythm No. 2
(Dear Old Stockmarket)
(Dear Old Stockmarket) Variation Using Rhythm No. 4
(I Smell Catastrophe)
(I Smell Catastrophe) Variation Using Rhythm No. 3
(Turn On Your Headlight)
(Turn On Your Headlight) Variation Using Rhythm No. 5
(If I Knew How to Cook)
(If I Knew How to Cook) Variation Using Rhythm No. 3
(I Should Have Thought About Me) Using Rhythm No. 12
(Rambos Chin) Using Rhythm No. 11
(On Great Love) Using Rhythm No. 9
(Remember Me) Using Rhythm No. 10
Rhythm Changes
Rhythm Changes (Mixed Comping Rhythms)
Blues in F - Try Your Own Comping Thythms
Blues in F Using Rhythm No. 2
Chapter 5 Extra Credit: Advanced Progressions and Turnarounds
The Functions of #IV-7(b5): What It Is and How to Use It
Madal Interchange: What It Is and How to Use It
Interpolative II-7: What It Is and How to Use It
Chromatic Approach: What It Is and How to Use It
Diatonic Turnarounds: What It Is and How to Use It
Dominant Approach: What It Is and How to Use It
Sub V7 Dominant Substitutions
Using Dominant Approach With Blues Changes
Dominant Approach Applied to Dominant 7 and Substitute Dominant 7 Turnarounds
Dominant Approach: Dominant to Dominant 7
Dominant Cycle of Fifths: Mixolydian to Mixolydian
Dominant Cycle of Fifths: Mixed to Mixed Dominants
Dominant Chords: What They Are and How to Use Them
For Further Listening
Glossary
Appendix Modes and Chord Scales
Chord Scale Quick Finder
Scale Syllabus for Improvisation
Modes in Seventh Chords for Guitar
About the Author





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland