•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Poem op. 41

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy i fortepian (2)
głos wokalny solowy i fortepian lub keyboard (linia melodyczna, funkcje harmoniczne, akompaniament) (1)
więcej opracowań ...

Poem op. 41 znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lloyd Webber Andrew, Cats

cena 141,95 zł.


nuty.pl

Lloyd Webber Andrew
Cats

polski Koty
angielski Cats


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian lub keyboard (linia melodyczna, funkcje harmoniczne, akompaniament)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0) lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Eliot T. S.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058092

"Koty" to musical stworzony w latach 1978 - 1979 przez Andrewa Lloyd Webbera. Teksty w nim zawarte bazują na poemacie "Old Possum's Book of Practical Cats", autorstwa T. S. Eliota. Treść musicalu opowiada o tzw. Jellicle Cats. Jest to coroczna uroczystość, na której stary, patriarchalny kot - Old Deuteronomy (Kot Nestor) - ma dokonać wyboru kota, który dostąpi zaszczytu otrzymania nowego życia odwiedzając wcześniej kocie niebo. W niniejszej publikacji zawarto utwory z musicalu w opracowaniu na głos wokalny z akompaniamentem (fortepian lub keyboard), m. in.: "Old Deuteronomy", "Memory" czy "Jellicle Songs for Jellicle Cats".

"I began setting Old Possum's Book of Practical Cats to music late in 1977, partly because it is a book I remember with affection from my childhood and partly because I wanted to set existing verse to music. When I have written with lyricists in the past we have agreed together to see whether I could write a complete piece the other way round.
Very luckily Old Possum verses that are extraordinarily musical; they have rhythms that are very much their own, like the 'Rum Tum Tugger' or 'Old Deuteronomy' and, although clearly they dictate to some degree the music that will accompany them, they are frequently of irregular and exciting metre and are very challenging to a composer.

Lista utworów:
Bustopher Jones: The Cat About Town (Webber Andrew Lloyd)
Grizabella: The Glamour Cat (Webber Andrew Lloyd)
Growltiger's Last Stand (Webber Andrew Lloyd)
Gust The Theatre Cat (Webber Andrew Lloyd)
Macavity The Mystery Cat (Webber Andrew Lloyd)
Memory (Webber Andrew Lloyd)
Mr Mistoffelees (Webber Andrew Lloyd)
Mungojerrie And Rumpelteazer (Webber Andrew Lloyd)
Old Deuteronomy (Webber Andrew Lloyd)
Overture (Webber Andrew Lloyd)
Prologue: Jellicle Songs For Jellicle Cats (Webber Andrew Lloyd)
Skimbleshanks (Webber Andrew Lloyd)
The Ad-dressing Of Cats (Webber Andrew Lloyd)
The Awefull Battle Of The Pekes And Teh Pollicles (Webber Andrew Lloyd)
The Ballad Of Billy M'caw (Webber Andrew Lloyd)
The Invitation To The Jellicle Ball (Webber Andrew Lloyd)
The Journey To The Heaviside Layer (Webber Andrew Lloyd)
The Moments Of Happiness (Webber Andrew Lloyd)
The Naming Of Cats (Webber Andrew Lloyd)
The Old Gumbie Cat (Webber Andrew Lloyd)
The Railway Cat (Webber Andrew Lloyd)
The Rum Tum Tugger (Webber Andrew Lloyd)
The Song Of The Jellicles (Webber Andrew Lloyd)

Okładka: Paderewski Ignacy Jan, Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian

cena 47,2 zł.


nuty.pl

Paderewski Ignacy Jan
Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian

polski Dwanaście pieśni op. 22 na głos i fortepian
angielski Twelve songs op. 22 for voice and piano


Ilość stron:84
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (0)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
słów utworów: polska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066201

„Pieśni do słów Catulle Mendesa op. 22 nie przypominają w niczym wcześniejszych kompozycji wokalnych Paderewskiego, jak na przykład Pieśni do słów Asnyka op. 7 czy Pieśni do słów Mickiewicza op. 18 - nieco „moniuszkowskich”, bardzo polskich, z prostym diatonicznym akompaniamentem. W Pieśniach op. 22 Paderewski zbliżył się do stylistyki kompozytorów francuskich i bodaj po raz pierwszy w muzyce polskiej - przed Szymanowskim i Eugeniuszem Morawskim - świadomie nawiązał do wzorów tradycji „paryskiej”, coraz częściej stosowanej w ówczesnej muzyce europejskiej. Pieśni op. 22 są jakby „usymfonizowanymi” poematami z partią wokalną. Kompozytor - wyczulony na poetyckie niuanse - pogłębia, poszerza i sublimuje ekspresję słowa, które melodycznie wibruje, „wpada” w przygotowany tok harmoniczny, tłumaczy go. Ciemne obrazy poetyckie Mendesa wzbogacił Paderewski barwami niejednokrotnie jaśniejszymi, świetlistszymi. Operuje przy tym rozległą skalą środków harmonicznych w partii fortepianu; znajdujemy wśród nich chromatykę obcą pieśniom wcześniejszym, ton chorałowy (La nonne, Le ciel est tres-bas), akordykę kwartowo-kwintową w ulubionym układzie kwartowo-sekundowym (Dans la foret), współbrzmienia septymowo-sekundowe i akordy z wielką septymą, jak również jawne symbole dźwiękowe: 'szkliste”, zimne brzmienie arpeggiowanych akordów z trójdźwiękiem zwiększonym w pieśni Lune froide oraz powtarzany i akcentowany melodyczny interwał trytonu jako znak pustki w pieśni Viduité. Partia fortepianowa np. w pieśni Dans la foret przywodzi na myśl dzisiejszą technikę klasterową, przejawiającą się w nawarstwianiu współbrzmień, doprowadzonych do ośmiodźwiękowego diatonicznego klasteru (takty 20-22). Zagęszczanie składników akordowych stosuje Paderewski nawet w najniższej oktawie fortepianu - wbrew alikwotowej naturze dźwięku i wypływającej stąd zasadzie instrumentacyjnej - operuje czterodźwiękiem w skupionym układzie dwóch współbrzmień sekundowych zestawionych w odstępie kwarty (La nonne, takty 53, 55, 57, 59, 76, 78). Siła wyrazu Pieśni do słów Mendesa przejawia się również w różnego rodzaju napięciach metrorytmicznych (śmiałe zmiany metrum, dość częsta akcentuacja na słabych częściach taktu) i dynamicznych oraz w oryginalnym kolorycie i niuansach partii wokalnej.


Lista utworów:
Dans la forét op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Ton coeur est d'or pur op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Le ciel est trés bas op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Naguére op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Un jeune pátre op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Elle marche d'un pas distrait op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
La nonne op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Viduité op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Lune froide op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
Querelleuse op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
L'amour fatal op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)
L'ennemie op. 22 (Ignacy Jan Paderewski)

Okładka: Cowell Henry, Three Anti - Modernist Songs for Voice and Piano

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Cowell Henry
Three Anti - Modernist Songs for Voice and Piano

polski 3 antymodernistyczne piosenki na głos wokalny i fortepian
angielski Three Anti - Modernist Songs for Voice and Piano
niemiecki 3 Anti - modernist songs für Gesang und Klavier


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hitchcock H. Wiley
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067676

Trzy anty - modernistyczne piosenki Cowella na głos wokalny z akompaniamentem fortepianowym, to nowatorskie dzieło, które wzbudziło wiele zainteresowania wśród znanych muzyków. Sam kompozytor - urodzony w 1897 roku, a zmarły w 1965, był ponadto pianistą, teoretykiem, pedagogiem i wydawcą. Należał do osób wzbudzających wiele kontrowersji.
Średni czas trwania utworów: 7'

The moment he saw them, Henry Cowell could hardly wait to set to music the texts of the Three Anti - Modernist Songs. He owed them to Nicolas Slonimsky, who had included them in his Music Since 1900 (first published late in 1937). Slonimsky sent an early copy of the book to Cowell and in a letter of 31 January 1938 to fellow - composer John Becker, Cowell wrote excitedly, "Have you seen Slonimsky's book? I am setting the three 'Anti - Modernist Poems' in it to music". Within a month he had finished them, and he sent a copy of the score to the soprano Radiana Pazmor, who sang at least one of the songs -- "Hark! from the Pit a Fearsome Sound!" -- at a Pro Musica concert in Los Angeles on March 18th.

Lista utworów:
A sharp where you'd expect a natural (1996) (Cowell Henry)
Hark! from the pit a fearsome sound (1996) (Cowell Henry)
Who wrote this fiendish "Rite of spring"? (1996) (Cowell Henry)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland