•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

CZĘŚĆ II

Dostępne opracowania:

Fl., Ob., Cl., Fg., Cors, Tr., Timp., Vl., Vla., Vlc., Cb. (1)
akompaniament nagrany na płycie CD (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
gitara i fortepian (1)
głos wokalny (1)
głos wokalny solowy (sopran lub tenor lub baryton), chór SATB i fortepian lub organy (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (1)
książka (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy (1)
płyta CD (1)
skrzypce i fortepian (2)
trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)

CZĘŚĆ II znajdziesz w 17 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 2

cena 45 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 2

Ilość stron:318
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001594
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Jest to druga część podręcznika "Harmonii", to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, II część traktuje o dźwiękach obcych, figuracjach, modulacjach i ich rodzajach. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Część II
Rozdział IX -- Dźwięki obce - Figuracja - Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Figuracja akordowa
Dźwięki obce
Opóźnienie pojedyncze
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w jednym głosie
Figuracja jednego głosu
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w dwóch, trzech i czterech głosach jednocześnie - Współbrzmienie dźwięków obcych drugiego rodzaju z dźwiekiem opóźniającym
Figuracja dwóch i więcej głosów
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Polifonia i homofonia - Technika polifonizująca
Figuracja akordowa ( fortepianowa )
Rosdział X -- Modulacja
Ogólne pojęcia
Modulacja diatoniczna
Modulacja z tonacji majorowej do majorowej
Modulacja z tonacji majorowej do minorowej
Modulacja z tonacji minorowej do majorowej
Modulacja z tonacji minorowej do minorowej
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonsowych, powtórzenia akordów, przewrotów i figuracji - Modulacja złożona
II przewrót trójdzięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką - Diatonicvzne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XI -- Alteracja - Modulacja chromatyczna
Akordy alterowane -Alteracja pozorna i rzeczywista, niemodulująca i modulująca
Alteracja niemodulująca
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Alteracja modulująca i modulacja chromatyczna
Modulacja przez alterację w obrębie jednego akordu
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami - Pośredni rodzaj modulacji pomiędzy diatoniczną a chromatyczną
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XII -- Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Strój równomiernie temperowany - Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Modulacja przez zamianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami - Progresja modulująca z enharmonicznych połączeń akordowych - Szereg wielkotercjowy, małotercjowy i całotonowy - Enharmoniczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XIII -- Nuta pedałowa i nuta stała - Układ pięcio- i więcejgłosowy - Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Nuta pedałowa i nuta stała
Układ pięcio- i więcejgłosowy
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Rozdział XIV -- Swobody w prowadzeniu głosów, traktowaniu składników dysonansowych i dżwięku prowadzącego oraz w stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Akord jako jednostka harmoniczna
Równoległe i pezciwrównoległe oktawy i kwinty - Ukryte oktawy ( prymy ) i kwinty
Swobodne traktowanie składników dysonansowych i dźwięku prowadzącego
Swobodne stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Ukośne brzmienie trytonu
Akord jako jednostka harmoniczna
Rozdział XV -- Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych - Inne skale muzyczne oprócz majorowej i minorowej - Rozwój harmonii -- Podstawowe elementy systemu tonalnego
Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych
Skale muzyczne: pięciostopniowe, greckie, cygańskie, arabsko-perska, całotonowa i chromatyczna
Zastosowanie omawianych skal w konstrukcji wielogłosowej w ramach systemu tonalnego
Historyczny rozwój jako elementu muzycznego - Podstawowe elementy systemu tonalnego
Indeks

Okładka: Sikorski Kazimierz, Zbiór zadań i przykładów

cena 37 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Zbiór zadań i przykładów

Ilość stron:68
Format:165 x 240
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001595

Niniejszy zbiór zadań i przykładów pomyślany jest jako dopełnienie dwutomowego podręcznika "Harmonii". Zadania i przykłady w znacznym stopniu powiększają materiał mający służyć do ćwiczeń oraz do analizy.


Spis treści:

Przedmowa
Część I
Konstrukcja harmoniczna - Prowadzenie głosów - Tworzenie konstrukcji harmonicznej wg danego oznaczenia funkcyjnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Harmonizowanie melodii za pomocą trójdźwięków triady
Zadania z danym sopranem
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy - Swobodne powtarzanie akordu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym sopranem
Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków bez przewrotu i w I przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Drugi przewrót - Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotów oraz w I i II przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Kadencje - Dominanta z podwójnym opóźnieniem
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Major harmoniczny - Minor dorycki i eolski - Łączenie trójdźwięków jednoimiennych - Ukośne brzmienie półtonu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa bez prymy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa - Dwojenie kwinty w trójdźwięku bez przewrotu - Swobodniejsze stosowanie trójdźwięku niepełnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa bez prymy - Dwojenie tercji w trójdźwieku
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Opóźnienie od góry kwinty oraz tercji i kwinty w trójdźwiękach triady
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk II stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VI stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VII stopnia - Charakterystyka ogólna trójdźwięków pobocznych
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta z dodaną seksta i subdominanta II stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika z dodaną sekstą i tonika VI stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta z dodaną sekstą i dominanta III stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Czterodźwięk septymowy VII stopnia jako pozorna D7 i jako subdominanta
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Zboczenie modulacyjne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Harmonizowanie melodii ze zboczeniami modulacyjnymi
Zadania z danym sopranem
Progresja modulująca - Paralelizm
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Część II
Opóźnienie pojedyncze
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja jednego głosu
Zadania do figuracji
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja dwóch i więcej głosów
Przykłady figuracji
Zadania do figuracji
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Zadania z danym sopranem
Układ trzy - i dwugłosowy
Przykłady melodii zharmonizowanej dwu-, trzy- i czterogłosowo
Zadania z danym sopranem
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonansowych, powtórzenia akordów, przwrotów i figuracji - Modulacja złożona
Przykład modukacji z D do as
Przykład modulacji z C przez Es do g
II przewrót trójdźwięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką
Przykład modulacji z G do g
Alteracja niemodulująca
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Konstrukcja harmoniczna z akordami alterowanymi
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami
Przykłady modulacji
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesuniecie modulacyjne
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną w obrębie jednego akordu
Modulacja złożona przez enharmoniczną zamianę różnych trójdźwięków zwiększonych
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami
Przykłady
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem

Okładka: Wacholc Maria, Czytanie nut głosem cz.2

cena 49 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Czytanie nut głosem cz.2

polski Czytanie nut głosem cz.2


Ilość stron:176
Format:227 x 207
Opracowanie na:głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL005089
Produkty podobne:Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.1
Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.3

Część II podręcznika "Czytanie nut głosem"- przeznaczona jest dla uczniów klas III-IV szkół muzycznych II stopnia, została opracowana w oparciu o założenia metodyczne wykorzystane i przedstawione szczegółowo w części I.

Dobór materiału uwzględnia wytyczne dwóch programów kształcenia słuchu: jako przedmiotu autonomicznego oraz zintegrowanego z zasadami muzyki
i harmonią. Czytanie nut głosem I jest przeznaczone dla klas I II (VII VIII), część II dla klas III IV (IX X), część III zaś dla klas V VI (XI XII).


Spis treści:

Od autora
Rozdział I Ćwiczenia jednogłosowe
W.A.Mozart "Brüder, laßt uns lustig sein" KV 336b
W.A.Mozart "Dir kleine Spinnerin" KV 531
Melodia ludowa ze Śląska
J. Brahns "Gand zur Liebsten" op 14 nr 6
Melodia ludowa z Mazowsza
F. Poulenc "Bonne journée"
C.M.Weber " Das Mädchen ging Wies ' entlang "op 71 nr 2
C.M. Weber "Ich sah ein Röschen am Wege stehn" op 15 nr 5
W.A.Mozart " Czrodziejski flet" KV 620 akt II nr 9
W.M.Mozart "Die Zufriedenheit" KV 473
Melodia ludowa z Kieleckiego
F. Chopin "Poseł" op. 74 nr 7
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Poznańskiego
W.A. Mozart "Sonata fortepianowa C-dur" KV 300h
M. Karłowicz "Z nową wiosną"
L.v. Beethoven "Urians Reisa um die Welt" op 52 nr 1
F,Schubert "Winterreise" op 89 nr 5, De Lindenbaum
Melodia ludowa z Mazowsza
F.Chopin "Etiuda e-moll" op 25 nr 5
J. Brahms "Von waldbekräntzter Höhe" op 57 nr 1
B. Flies "Kołysanka"
Melodia ludowa z Mazowsza
Melodia ludowa z Poznańskiego
S. Moniuszko "Verbum nobile", nr 8, Recytatyw i aria
N. Rimski-Korsakov "Koncert na puzon z orkiestrą dętą"
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 1
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 3
Węgierska melodia ludowa
J. Haydn Kwartet smyczkowy op 33 nr 3 cz II Scherzando
W.A.Mozart Koncert fortepianowy d-moll KV 466
F. Chopin "Wojak" op 74 nr 10
Kaszubska melodia ludowa
F. Mendelssohn- Bartholdy " Sen nocy letniej" op 61 nr 7 Nokturn
F. Chopin Etiuda E-dur op 10 nr 3
F. Schubert "Die schöne Müllerin" op 25 nr 2 Wohin?
J.S.Bach III Koncert fortepianowy D-dur cz II
R. Schumann "Die Waise" op 79 nr 15
Melodia ludowa z Poznańskiego
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Warmii i Mazur
Melodia ludowa z Mazowsza
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
B. Bartok "Mikrokosmos III"
F. Chopin "Śliczny chłopiec"
J. Haydn Symfonia D-dur nr 101,,Zegarowa" cz III Menuet
R. Schumann "Sonntag"
Słowacka melodia ludowa
Melodia ludowa ze Śląska
Melodia ludowa z Mazowsza
S. Moniuszko "Sołtys"
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Kujaw
F. Mendelssohn-Bartholdy "Lieblingsplätzchen" op 99 nr 3
R. Schumann "Dichterliebe" op 48 nr 8 Und wüßten die Blumen
T. Baird 5 piosenek dla dzieci. Piosenka IV
F.R. Łabuński, Miniatury, nr 1 Marsz
B. Bartok Koncert na orkiestrę, cz I
R Schumann, Frühlingsgruß, op 79 nr 4
Melodia ludowa z Poznańskiego
F. Mendelssohn - Bartholdy IV Symfonia A-dur "Włoska" op 90 cz III
W.A. Mozart IV Sonatina wiedeńska B-dur cz I Romanze
W.A. Mozart "Don Juan"KV 527, akt I, nr 12 Aria Don Juana
Melodia ludowa z Wielkopolski
Melodia ludowa z Mazowsza
L v Beethoven "Sześć pieśni do słów Gellerta" op 48 nr 5
W. A. Mozart "Der Frühling" KV 597
R. Schumann "Die rote Hanne" op 31 nr 3
R. Schumann "Soldatenbraut" op 64 nr 1
S. Moniuszko "Serce moje"
S. Moniuszko pod górą
K. Szymanowski "Stabat Mater" op 53 nr 5
K. Szymanowski "Słopiewnie" op 46 nr 2 Zielone słowa
R. Twardowski "Tre studi secondo Giotto per orchestra da camera"
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz IV
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik"KV 525 cz II Romanse
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik" KV 525 cz III Minuetto
W.A.Mozart "Serenata Notturna D-dur" KV 239, cz III Rondo
S. Moniuszko "Kłosek"
M.Ravel "5 ludowych pieśni greckich", Pieśń weselna
F. Schubert "Die schöne Müllerin"
J. Brahms "Entführung" op 97 nr 3
D. Szostakowicz X Symfonia
R. Schumann "Verrathene Liebe" op 40 nr 5
Melodia ludowa z Krakowskiego
Melodia ludowa z Sandomierskiego
L v Beethoven II Symfonia D-dur op 36 cz IV
F. Mendelssohn Bartholdy "Auf Flügaln des Gesanges" op 34 nr 2
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 47 nr 3
F. Mendelssohn Bartholdy "Suleika" op 34 nr 4
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
Kurpiowska melodia ludowa
F.Liszt Preludia
R. Schumann Liederkreis
S.Moniuszko "Maciek"
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 70 nr 2
S. Moniuszko "Trzy kwiatki"
Melodia ludowa z Kujaw
W.A.Mozart "Ich würd' auf meinem Pfad" KV 390
B.Bartok II Koncert skrzypcowy cz III
R. Schumann "Spanische Liebeslieder"
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
Melodia ludowa z Mazowsza
R. Schumann "Stille Liebe"
J. Brahms "Vorschneller Schwur" op 95 nr 5
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 68
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 107
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 144
F. Mendelssohn Bartholdy "Fantazja" op 28
Melodia ludowa z Krakowskiego
B.Bartok III Koncert fortepianowy cz III
B.Bartok "Kniax Igor akt III, akt III nr 19 Pieśń chana Kończaka
S.Moniuszko " Hrabina"Recytatyw i piosnka Broni
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
J. Brahms "Das Lied von Herrn von Falkenstein"op 43 nr 4
L v Beethoven"Des Kriegers Abschied"
W.A.Mozart "Die Verschweigung"
W.A.Mozart "Warnung"
M. Ravel "Pawana dla zmarłej infantki"
S. Moniuszko "Halka" Uwertura
L v Beethoven "Das Blümchen Wunderhold" op 52 nr 8
Melodia ludowa z Krakowskiego
M. Karłowicz Z "Erotyków" op 3 nr 6
F. Schubert "Wiegenlied"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
W.A.Mozar Der Zauberer
F. Chopin Mazurek es-moll
Melodia ludowa z Mazowsza
K. Meyer "Czarodziejskie obrazki ", Skakanka
A.Schönberg "Gurre - Lieder"
A.Schönberg "In diesen Winterfagen"
S. Moniuszko :"Chanson"
R. Schumann "Dichterliebe" ( Miłość poety ), Die Rose, Die Lilie
Melodia ludowa z Mazowsza
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
Rozdział II Ćwiczenia do czytania nut na liniach dodanych
E. Pałłasz "Wieża malowana, suita na flet, klarnet i fagot" cz I Zaloty
M. Musorgski "Chowańszczyzna" akt IV obraz II
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 24 "Chmury"
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 22 " Buty siedmiomilowe"
A.Andrzejowski "Burlesque" na skrzypce i fortepian
S.Moniuszko "Hrabina" Uwertura
Z. Noskowski "Step" op 66
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian"cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz III
A. Borodin Kwartet smyczkowy nr 2
N. Rimski-Korsakov "Złoty kogucik" Aria Szemachańskiej Królowej
K.Szymanowski "Król Roger" Pieśń Roksany
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
Rozdział III Ćwiczenia z akompaniamentem fortepianu
H. Purcell "The Prophetess" aria What shall I do
H. Purcell "The Indian Queen", aria I attempt from Love's sickness
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 2 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 5 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 27 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 44 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz III, nr 61 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz II, nr 39 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz III nr 57 Recytatyw
W.A.Mozart "Das Kinderspiel"
L v Beethoven "Ich liebe dich"
W.A.Mozart "Die Zufriedenheit"
F. Schubert "Meeres Stille"
F. Schubert " Die schöne Müllerin" , Morgengruß
R. Schumann "Nach der Geburt ihres Sohnes"
R. Schumann "Liederkreis"
R. Schumann "Frauenliebe und Leben"
R. Schumann "Mond, meiner Seele Liebling"
S. Moniuszko "Morel"
S. Moniuszko "Niepewność"
S.Moniuszko "Piosenka bez tytułu"
J.Brahms "Anklänge"
M. Karłowicz "Rdzawe liście strząsa z drzew"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
Rozdział IV Ćwiczenia do śpiewania z graniem
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 1 Zangou - se o cravo com a rosa?
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 8 Vamos ver a mulatinha
A. Tansman "Oberek"
A. Gedike "W zamyśleniu"op 36 nr 12
F.R.Łabuński "Miniatury nr 2, Mzurek"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Obertas"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Jesienny i wiatr"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 6 Trio"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 9 Trio"
L v Beethoven "Menuet , Trio"
T. Baird " 5 piosenek dla dzieci na głos z fortepianem"
T. Paciorkiewicz "Melodie i rytmy , Krakowiak"
I.Garztecka "Piosenka kurpiowska"
I.Garztecka "Piłka"
R.Twardowski "Capricci per pianoforte nr II"
W. Lutosławski "Melodie ludowe, W polu lipeńka"
E.Pałłasz "Sonatina" cz III
J.Garścia "Łamigłówki op 23, Wodotrysk"
K.Meyer "Czarodziejskie obrazki, Marsz ołowianych żołnierzyków"
J.S.Bach "Inwencja dwugłosowa E-dur"
J.S.Bach "Msza h-moll nr 9, Qui sedes"
Rozdział V Ćwiczenia dwugłosowe
Anonim ( poł XVII w. )"O przedziwna gładkości"
Anonim ( pol.XVII w ) "Nie złodziejem choc kradnę "
Anonim ( poł XVII w ) Zranionym jest jest od ciebie
J.Krieger "Bourrée
B.Bartok "Duet nr 9"
G. de Machaut "Chanson balladée"
G. Dufay "Missa Caput", Kyrie
Anonim ( XV w ) Patrem
I. Pfeiffer "Gołębisie" melodia ludowa z Krakowskiego
T. Albinoni "Magnifikat na 4 głosy solowe, chór mieszany"
W.A.Mozart "An die Freude"
W.A.Mozart "Lobgesang auf die feiefliche Johannisloge"
J.S.Bach Fuga
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz I, nr 29, Aria
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz II, nr 61, Aria
J.S.Bach "Msza h-moll nr 23 Agnus Dei"
J.S.Bach "Das Wohltemperierte Klavier I, XX Fuga a-moll"
J.S.Bach "Pasja wg św Jana , cz I, nr 11, Aria"
J. S. Bach "Magnifikat, nr 5, Quia fecit mihi magna"
A.Krzanowski "Kalangra, Kanon"
D.Szostakowicz "24 preludia i fugi"op 87, VIII Fuga"
T.Paciorkiewicz "Melodie o rymy" Kanon
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Krążące planety"
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Warkocz Bereniki
G.de Antiquis "Tutto lo mal"
J.Arcadelt "Nous voyons que les hommes"
G.P.da Palestrina "Ahi, che quest ' occho mei "
L.Marenzio "Amor e ritornato"
L.Marenzio Se la vostra partita
G.G.Gastoldi II Risentito
C.Monteverdi II mio martir
C.Montverdi Son questi i crespi crini
T.Szeligowski Regina coeli laetare
B. Rutkowski ( opr. ) Gwałtu, gwałtu! Pastuszkowie!
J. Fotek "Na zdrowie"
P.G.Martini "Gawot"
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa g-moll, cz II Courante
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa F -dur, cz IV Allegro
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa fis-moll, cz III Allegro
J.S.Bach Fantazja i fuga c-moll , Fuga
J.S,Bach Preludium i fuga Es- dur
J.S.Bach Pasja wg św Mateusza
N. Rimski - Korsakov Fuga G - dur
N. Rimski - Korsakov Fuga E-dur
N. Rimski - Korsakov Fuga F-dur
D. Szostakovicz 24 preludia i fugi op 87, Fuga I
A. Borodin "Kniaź Igor" akt II nr 17. Tańce połowieckie
F.R,Łabuński Miniatury nr 1 Marsz
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
R. Twardowski Preludio e toccata
T.Maklakiewicz Kanon dwugłosowy z głosem uzupełniającym
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 1 Na polu wierzba
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 3 Z tamtej strony jeziora
J. Garścia Wariacje na temat melodii ludowej op. 26, Temat
R. Schumann Album dla młodzieży op 68 Chorał
L v Beethoven 32 wariacje c-moll
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz I nr 7 Chorał
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz II nr 21 Chorał
J.S.Bach Pasja wg św Jana cz II nr 40 Chorał
J.S, Bach Pasja wg św Mateusza cz I nr 31 Chorał
J.S. Bach Pasja wg św Mateusza cz II nr 44 Chorał
M.Gomółka Do tegom był myśl swą skłonił - XXXIX Psalm
M. Gomółka Ciebie ja cgwalić będę. Ciebie przed możnymi CXXXVIII Psalm
O. di Lasso Io ti voria contar ( Madrygał )
Anonim ( XVII w ) Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota
J. Brahms " Ach, arme Welt"
J.Maklakiewicz Kołysanka
S.Wiechowicz Mruczkowe bajki
S. Wiechowicz "Ach ubogi żłobie " kolęda
S. Wiechowicz " A cóż z tą dzieciną " kolęda
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
J. Pachelbel Fuga na Magnifikat
J.S Bach Msza h-moll nr 3 Kyrie eleison

Okładka: Beethoven Ludwig van, Symphonie nr 3

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
Symphonie nr 3 "Heroique" 2eme mouvement marche funebre

Ilość stron:30
Format:300 x 180
Opracowanie na:Fl., Ob., Cl., Fg., Cors, Tr., Timp., Vl., Vla., Vlc., Cb.
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL048103

Niniejsza publikcja zawiera drugą część III Symfonii, Marcia funebre ( Allegro assai ), w składzie orkiestry flauti, oboi, clarinet, fagot, cornetti, trombone, timpani, violini I, violini II, viole, violoncelli, contrabbassi.


Lista utworów:
Symphonie nr 3 " Heroique" 2eme mouvment marche funebre (Beethoven Ludwig van)

Okładka: Niemira Mieczysław, Szkoła na keyboard cz. 3

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Niemira Mieczysław
Szkoła na keyboard cz. 3

polski Szkoła na keyboard cz. 3


Ilość stron:60
Format:208 x 293
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056925
Produkty podobne:Niemira Mieczysław - Szkoła na keyboard 1
Niemira Mieczysław - Szkoła na keyboard 2

Szkoła na keyboard Mieczysława Niemiry część III, przeznaczona jest dla średnio zaawansowanych amatorów elektronicznych instrumentów klawiszowych. Podręcznik obok gam, pasaży, etiud technicznych, omawia podstawy harmonii tonalnej a ponadto zawiera wiele znanych melodii takich jak: Lady be good Georga Gershwina, Taniec węgierski Johannesa Brahms'a czy np. Polka - Dziadek. Przeplatają się one między etiudami tak, aby nauka była przyjemniejsza i bardziej fascynująca. Szkoła na keyboard zeszyt 3 to zarówno część teoretyczna jak i praktyczna.


Lista utworów:
Artysta estradowy (Joplin Scott)
Dla Ewy (Niemira Mieczysław)
Pożegnanie ojczyzny - Polonez (Ogiński M.K.)
Jechał kozak za Dunajem (Melodia ukraińska)
Szła dzieweczka (Melodia ludowa)
Krakowiak (Melodia ludowa)
Nad rzeką (Melodia rosyjska)
Na stokach Mandżurii (Szatrow I.)
Krakowiak (Melodia ludowa)
Lady be good (Gershwin G.)
Taniec węgierski (Brahms J.)
Marsz Radetzkiego (Strauss Johann (ojciec))
Czerwone korale (Kozłowski J.)
Odgłosy wiosny (Strauss Johann (syn))
Oj pełne, pełne pudełeczko (Melodia rosyjska)
Warszawianka (Kurpiński K.)
Łyżwiarze (Waldteufel Emil)
Prząśniczka (Moniuszko Stanisław)
Piosenka neapolitańska (Czajkowski P.)
Casablanca (Autor nieznany)
Pędzą sanie (Melodia węgierska)
Tico, tico (Abreu Z.)
Ole guapa (Malando A.)
Canaro de Paris (Canaro G.)
Jalousie (Gade Jacob)
Dziadek (Namysłowski K.)
Elektryczne schody (Wesołowski Tadeusz)

Spis treści:

Budowa gamy durowej
Tonacja C-dur
Budowa gamy molowej
Tonacja a-moll
Tonacja G-dur
Tonacja e-moll
Tonacja F-dur
Tonacja d-moll
Tonacja D-dur
Tonacja h-moll
Tonacja B-dur
Tonacja g-mol
Tonacja A-dur
Tonacja fis-moll
Tonacja Es-dur
Tonacja c-moll
Utwory w różnych tonacjach
Tonacje, gamy klawiatura
Tonacje durowe i molowe
Gamy i trójdźwięki durowe oraz prawidłowe łączenie akordów
Gamy i trójdźwięki molowe oraz prawidłowe łączenie akordów
Gama chromatyczna
Podział klawiatury na oktawy oraz położenie nut na klawiaturze i pięciolinii

Okładka: Effinger Cecil, St. Luke Christmas Story

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Effinger Cecil
St. Luke Christmas Story

polski Historia Bożonarodzeniowa Św. Łukasza
angielski St. Luke Christmas Story


Ilość stron:76
Format:170 x 265
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran lub tenor lub baryton), chór SATB i fortepian lub organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Tenor lub Głos wokalny solowy - Baryton
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0) lub Organy bez pedału
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059376

Publikacja zawiera Kantatę świąteczną "The St. Luke Christmas Story" współczesnego amerykańskiego kompozytora, Cecila Effingera (1914-1990). Kantata opracowana jest na: głos solowy (sopran lub tenor lub baryton), chór SATB i fortepian lub organy. Dzieło składa się z dziesięciu części, z których każda wykonywana jest przez określonych wykonawców, np. część I - "Uwertura" przez organy lub fortepian solo, a część III - "Hail, highly honored one!" przez chór SATB.

This work may be performed with accompaniment by organ or piano, or any combination of organ or piano and instruments in the orchestral score. Full score and parts may be obtained from the publisher.

Lista utworów:
Overture (organ or piano) (Effinger Cecil)
Recitative (Solo) (Effinger Cecil)
Hail, highly honored one! (Chorus) (Effinger Cecil)
Recitative (Solo) (Effinger Cecil)
Interlude (Organ or Piano) (Effinger Cecil)
Soliquy (Sopranos and Altos) (Effinger Cecil)
Interlude (Organ or Piano) (Effinger Cecil)
The Nativity (Chorus) (Effinger Cecil)
Pastorale (Chorus) (Effinger Cecil)
Gloria (Chorus) (Effinger Cecil)
Recitative (Solo) (Effinger Cecil)
Interlude (Chorus a capella) (Effinger Cecil)
Soliloquy (Sopranos and Altos) (Effinger Cecil)
Interlude (Chorus) (Effinger Cecil)
Alleluia (Chorus) (Effinger Cecil)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra

polski Koncert G-dur KV 216 na skrzypce i orkiestrę
angielski Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra
niemiecki Konzert G-Dur KV 216 für Violine und Orchester


Ilość stron:32 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Flesch Carl
Autor aranżacji/opracowania: Strasfogel Ignaz
Autor kodencji: Flesch Carl
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068090

Publikacja zawiera trzeci Koncert skrzypcowy G-dur KV 216 Wolfganga Amadeusa Mozarta. Kompozytor napisał dzieło w 1775 roku w Salzburgu. Dużą rolę odgrywa w Koncercie partia orkiestry, nie tylko w tutti, ale i w partiach solowego instrumentu, np. w I części (Allegro) drugim, śpiewnym tematem dzielą się skrzypce z orkiestrą. W sumie Allegro jest jednak uważane za najmniej okazałą część tego Koncertu. Część II - śpiewne, delikatne Adagio - bardziej zwraca uwagę pięknym brzmieniem, oraz, szerokim i łagodnym tematem głównym. Ostatnia część - Rondo finałowe - złożone jest natomiast z kontrastujących w charakterze i nastroju melodii, gdzie m. in. obok zdobnego, licznego w tryle, ale sztywnego fragmentu rokokowego (gitarowe pizzicato skrzypiec) pojawia się żywiołowy epizod o całkiem ludowym charakterze.
Niniejsza publikacja zawiera partię solową skrzypiec i wyciąg fortepianowy partii orkiestry.

The present edition of Mozart's Violin Concerto in G-major is based upon a photographic reproduction of the manuscript kindly placed at the disposal of the editor by the Prussian Government Library. Research into musical science has taught us that Mozart invariably wrote and indicated the appoggiaturas in exact agreement, in particular: that the small - type note crossed with a bar always represents the short appoggiatura, at least, in Mozart's compositions, is attributable to an error. It is due to this fact not being sufficiently known that the execution of the appoggiaturas in Mozart's works is, to this day, frequently left to accident or to the personal taste of the performer.

Lista utworów:
Konzert G-dur KV 216 (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra

cena 97,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra

polski Koncert G-dur KN 216 na skrzypce i orkiestrę
angielski Concerto No. 3 in G K216 for Violin and Orchestra
niemiecki Konzert G-Dur KV 216 für Violin und Orchester


Ilość stron:36 + 12 + 2
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, rosyjska
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Oistrach David david
Autor wyciągu fortepianowego: Weismann Wilhelm
Autor kodencji: Oistrach David david
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068241

Publikacja zawiera trzeci Koncert skrzypcowy G-dur KV 216 Wolfganga Amadeusa Mozarta. Kompozytor napisał dzieło w 1775 roku w Salzburgu. Dużą rolę odgrywa w Koncercie partia orkiestry, nie tylko w tutti, ale i w partiach solowego instrumentu, np. w I części (Allegro) drugim, śpiewnym tematem dzielą się skrzypce z orkiestrą. W sumie Allegro jest jednak uważane za najmniej okazałą część tego Koncertu. Część II - śpiewne, delikatne Adagio - bardziej zwraca uwagę pięknym brzmieniem, oraz, szerokim i łagodnym tematem głównym. Ostatnia część - Rondo finałowe - złożone jest natomiast z kontrastujących w charakterze i nastroju melodii, gdzie m. in. obok zdobnego, licznego w tryle, ale sztywnego fragmentu rokokowego (gitarowe pizzicato skrzypiec) pojawia się żywiołowy epizod o całkiem ludowym charakterze.
Niniejsza publikacja zawiera partię solową skrzypiec i wyciąg fortepianowy partii orkiestry.

The revision of Mozart's Violin Concerto KV 216, written at Salzburg in 1775, was carried out according to the score revised in 1933 by Rudolf Gerber in compilance with the autograph. The autograph, formerly in possesion of the present German State's Library of Berlin, had disappeared during the Second World War.
The Interpretations of the editor, as well as the termonations which were not given by Mozart, have been added in the solo - part in brackets.

Lista utworów:
Konzert G-dur KV 216 (Mozart W. A.)

Okładka: Strączek Przemysław, Elementarne zasady improwizacji jazzowej na gitarze, część II

cena 46,95 zł.


nuty.pl

Strączek Przemysław
Elementarne zasady improwizacji jazzowej na gitarze, część II

polski Elementarne zasady improwizacji jazzowej na gitarze, część II


Ilość stron:40
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Bereźnicki Mirosław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 0997
Kod produktu:NPL074117
Produkty podobne:Strączek Przemysław - Elementarne zasady improwizacji jazzowej na gitarze z. 1

II część stanowi uzupełnienie podstawowych wiadomości i umiejętności improwizacji jazzowej na gitarze. Spotkamy się tutaj z akordami półzmniejszonymi, alterowanymi, nowymi skalami, substytutami, progresją harmoniczną – kadencją, rytmem, formą bluesową, formą standardu jazzowego. Przedstawiony materiał zaspokoi potrzeby poznania zasad improwizacji i zachęci do wnikliwej eksploracji harmonii jazzowej.

O AUTORZE:

Przemysław Strączek - gitarzysta jazzowy, kompozytor, aranżer, pedagog, absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego, laureat Mistrzowskiego Konkursu Gitarzystów Jazzowych im. Marka Blizińskiego w Warszawie, finalista ogólnoświatowego konkursu solistycznego Thailand International Jazz Conference Solo Competition organizowanego przez College of Music, Mahidol University of Salaya, do którego został zakwalifikowany jako jedyny Europejczyk. W 2011 roku otrzymał honorową odznakę "Zasłużony dla Kultury Polskiej" przyznaną przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdana Zdrojewskiego. Koncertował w wielu ośrodkach społeczno-kulturalnych i na festiwalach jazzowych m.in. w Warszawie, Krakowie, Pradze, Ujściu nad Łabą, Madrycie, Londynie, Nowym Jorku i Bangkoku.


Spis treści:

Wstęp
Akordy półzmniejszone
Akordy alterowane
Substytuty
Progresje harmoniczne
Rytm
Improwizacja w oparciu o formę bluesową
Improwizacja w oparciu o standard jazzowy
Podsumowanie

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Symphonies KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 for Piano

cena 208,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Symphonies KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 for Piano

polski Symfonie KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 na fortepian
angielski Symphonies KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 for Piano
niemiecki Sinfonien KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 für Klavier


Ilość stron:124
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Horn August
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076228
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeus - Symphonies KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 for Piano - 4 Hands, Vol. 1
Mozart Wolfgang Amadeusz - Symphony No. 40 in G minor for Piano, K 550

Publikacja zawiera sześć Symfonii Wolfganga Amadeusza Mozarta (1756 - 1791) zaaranżowanych na fortepian solo. Wśród nich znajdziesz m. in. Symfonię D-dur "Haffnerowską" KV 185 skomponowaną w późniejszym okresie twórczości Mozarta (1782 r.). Dzieło powstało z serenady skomponowanej dla uczczenia rodzinnego święta zaprzyjaźnionej z Mozartem rodziny Haffnerów z Salzburga. Serenada składa się z następujących części: I - Allegro con spirito - posiada tylko jeden temat, który przeprowadzony jest dalej w kunsztownym opracowaniu kontrapunktycznym. Część II - Andante - ma charakter udramatyzowanej pieśni. Część III - Menuet - z "wiejskim" triem przypomina charakterem twórczość Haydna, podobnie jak Finał, w którym Mozart wysunął temat z jednej z arii napisanej w tym samym roku, co "Uprowadzenie z Seraju".
W publikacji zawarto także Symfonię C-dur "Linzka" KV 425, która została ukończona 3 XI 1783 roku. Charakterem podobna jest do symfonii Haydna. Rozpoczyna się wolną częścią (Adagio), posiada wiele zwrotów harmonicznych i rytmicznych, ale niemało tu także mozartowskich śpiewnych melodii, instrumentacji, zaskakujących modulacji i chromatyzacji.


Lista utworów:
Sinfonie C-Dur "Linzer Sinfonie" (Linz, Oktober / November 1783) KV 425 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie C-Dur "Jupiter-Sinfonie" (Wien, August 1788) KV 551 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie D-Dur "Haffner-Sinfonie" (Wien, Juli 1782) KV 385 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie D-Dur "Prager Sinfonie" (Wien, Dezember 1786) KV 504 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Es-Dur (Wien, Juni 1788) KV 543 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie g-Moll (Wien, Juli 1788) KV 550 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

cena 28,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2

polski Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2


Ilość stron:72
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078236
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Podręczniki do Audycji muzycznych zawierają całość materiału związanego z podstawami teorii literatury muzycznej oraz historii muzyki i podzielone są na 3 tomy. Niniejszy tom III - część II przeznaczona jest dla uczniów klasy szóstej działu dziecięcego, odpowiadającego poziomowi nauczania w dziale młodzieżowym szkoły muzycznej I st., innych typów podstawowych szkół muzycznych oraz pierwszych klas szkół muzycznych II stopnia. Każda nowa epoka omówiona jest najpierw w sposób ogólny, a następnie podane są charakterystyczne dla niej formy. Życie i twórczość kompozytorów danego stylu opisane są raczej pod kątem przybliżenia ich osobowości twórczych, aniżeli czystych wiadomości encyklopedycznych (chociaż i takie tu się znajdują). Z twórczości zasygnalizowane są ciekawsze utwory oraz dokonany został podział według zastosowania przez kompozytora odpowiedniej faktury muzycznej. Przyczyni się to niewątpliwie do szybszego zapamiętania materiału przez ucznia.


Spis treści:

Muzyka w II połowie XIX wieku
Szkoły narodowe
Michaił Glinka - lit.
Milij Bałakiriew - lit.
Aleksandr Borodin - lit.
Modest Musorgski - lit.
Nikołaj Rimski - Korsakow - lit.
Ceza Cui - lit.
Piotr Czajkowski - lit.
Szkoła czeska
Bedrich Smetana - lit.
Antoni Dworzak - lit.
Szkoła węgierska
Ferenc Liszt - lit.
Szkoła hiszpańska
Isaac Albeniz - lit.
Erique Granados - lit.
Manuel de Falla - lit.
Szkoła norweska
Edvard Grieg - lit.
Szkoła polska
Stanisław Moniuszko - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Anton Rubinstein - lit.
Aleksandr Skriabin - lit.
Kompozytorzy polscy
Zygmunt Noskowski - lit.
Jan Karol Gall - lit.
Muzyka przełomu XIX i XX wieku
Kompozytorzy polscy
Władysław Żeleński - lit.
Stanisław Niewiadomski - lit.
Feliks Nowowiejski - lit.
Bolesław Wallek - Walewski - lit.
Emil Młynarski - lit.
Maurycy Moszkowski - lit.
Roman Statkowski - lit.
Henryk Melcer - Szczawiński - lit.
Zygmunt Stojowski - lit.
Piotr Maszyński - lit.
Młoda Polska
Mieczysław Karłowicz - lit.
Karol Szymanowski - lit.
Ludomir Różycki - lit.
Grzegorz Fitelberg - lit.
Apolinary Szeluto - lit.
Ignacy Jan Paderewski - lit.
Muzyka XX wieku
Kierunki w muzyce XX wieku
Skala dwunastodźwiękowa
Dodekafoniczna technika serialna
Punktualizm
Aleatoryzm
Ekspresjonizm
Technika sonorystyczna
Bruityzm
Muzyka elektroniczna
Muzyka konkretna
Kompozytorzy węgierscy
Zoltan Kodaly - lit.
Bela Bartók - lit.
Kompozytorzy rosyjscy
Igor Strawiński - lit.
Siergiej Rachmaninow - lit.
Sergiusz Prokofiew - lit.
Dmitrij Szostakowicz - lit.
Dymitr Kabalewski - lit.
Światowi kompozytorzy muzyki współczesnej
Erik Satie
Albert Roussel
Arnold Schönberg
Anton Webern
Alban Berg
Edgar Varese
Darius Milhaud
Arthur Honegger
Paul Hindemith
Francis Poulenc
Olivier Messiaen
John Cage
Pierre Boulez
Luigi Nono
Karolheinz Stockhausen
George Gershwin
Polscy kompozytorzy muzyki współczesnej
Witold Lutosławski - lit.
Krzysztof Penderecki - lit.
Grażyna Bacewicz - lit.
Tadeusz Baird - lit.
Jerzy Bauer - lit.
Augustyn Bloch - lit.
Andrzej Dobrowolski - lit.
Jan Ekier - lit.
Henryk Mikołaj Górecki - lit.
Wojciech kilar - lit.
Włodzimierz Kotoński - lit.
Jan Krenz - lit.
Jan Maklakiewicz - lit.
Tadeusz Maklakiewicz - lit.
Artur Malawski - lit.
Krystyna Moszumańska - Nazar - lit.
Piotr Perkowski - lit.
Witold Rudziński - lit.
Tadeusz Serocki - lit.
Kazimierz Sikorski - lit.
Tadeusz Sygietyński - lit.
Bolesław Szabelski - lit.
Tadeusz Szeligowski - lit.
Józef Świder - lit.
Zbigniew Turski - lit.
Romuald Twardowski - lit.
Stanisław Wiechowicz - lit.
Bolesław Woytowicz - lit.
Indeks rzeczowy
Indeks twórców

Okładka: , Grajmy razem  4, Akompaniamenty fortepianowe do koncertów na klarnet, Carl Stamitz - Koncert B-dur, nr 3

cena 23,95 zł.


nuty.pl

Grajmy razem 4, Akompaniamenty fortepianowe do koncertów na klarnet, Carl Stamitz - Koncert B-dur, nr 3

polski Grajmy razem 4, Akompaniamenty fortepianowe do koncertów na klarnet, Carl Stamitz - Koncert B-dur, nr 3


Opracowanie na:akompaniament nagrany na płycie CD
Rodzaj produktu:płyta CD
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL080824
Produkty podobne:

Płyta zawiera akompaniamenty fortepianowe do "Koncertu B-dur" nr 3 Carla Stamitza. Na pierwszej ścieżce dźwiękowej podano dźwięk "b" i akord. Część I - Allegro moderato oraz część III - Rondo nagrane zostały w tempie właściwym oraz w tempie ćwiczeniowym.
Nagrania dokonano w Studio DR w Wiśle.

Linki do publikacji nutowych zawierających koncert Stamitza - produkty podobne.


Lista utworów:
Koncert B-dur nr 3 (Carl Stamitz)

Okładka: Twardowski Romuald, Trio numero 2 per violino, violoncello e pianoforte - partytura i głosy

cena 59 zł.


nuty.pl

Twardowski Romuald
Trio numero 2 per violino, violoncello e pianoforte - partytura i głosy

polski Trio numer 2 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian - partytura i głosy
francuski Trio numero 2 per violino, violoncello e pianoforte


Ilość stron:40 + 16 + 14
Format:215 x 295
Opracowanie na:trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081085

„Trio numero 2" zostało skomponowane w 2005 r. Na zamówienie szwajcarskiego tria „Pomerania” i w tymże roku zostało wykonane w Wielkiej Sali Konserwatorium w Genewie.
Narracja i przebieg muzyczny przetykane są stale pojawiającymi się krótkimi motywami, mającymi postać bądź zwrotu melodycznego, bądź zespołu akordów w partii fortepianu. W części I kompozytor nakłada na partie skrzypiec i wiolonczeli regularnie odmierzane, coraz to inne, akordy fortepianu, zmieniając każdorazowo zabarwienie rozbrzmiewającej melodii. Motoryczną i pełną wigoru część II Tria kończy efektowna triolkowa koda uwieńczona akordem D-dur.


Lista utworów:
Trio numero 2 (Twardowski Romuald)

Okładka: Maciejewski Roman, Pieśń Bilitis na sopran i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

cena 32 zł.


nuty.pl

Maciejewski Roman
Pieśń Bilitis na sopran i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

polski Pieśń Bilitis na sopran i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)
francuski Les Chansons De Bilitis pour Soprano et Orchestre (piano reduction)


Ilość stron:22 + 8
Format:225 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny - Sopran (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
słów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Krajewski Sebastian
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083300

Pieśni Bilitis na sopran i fortepian do słów Pierrea Louysa w przekładzie Leopolda Staffa, które Roman Maciejewski skomponował w 1932 r., niestety zaginęły. W 1935 r. kompozytor dokonał orkiestracji Pieśni, jednak również wersja orkiestrowa nie przetrwała w całości do naszych czasów. Zachowały się część I (Fletnia) oraz ok. 2/3 części III (Wspomnienie Mnasidiki). Część II (Nagrobek Bilitis) zaginęła. Poza tym zachowała się kompletna partia sopranu z polskim tekstem. Obecne wydanie jest wyciągiem fortepianowym z wersji orkiestrowej, uzupełnionej przez Sebastiana Krajewskiego w 2001 r. Sebastian Krajewski jest autorem wyciągu oraz opracowania muzycznego oryginalnych wierszy Pierrea Louysa.


Lista utworów:
Fletnia
Nagrobek Bilitis
Wspomnienie Mnasidiki

Okładka: , Kalendarz muzyczny w przedszkolu płyta CD - Piosenki i akompaniamenty część II średniaki

cena 36,95 zł.


nuty.pl

Kalendarz muzyczny w przedszkolu płyta CD - Piosenki i akompaniamenty część II średniaki

polski Kalendarz muzyczny w przedszkolu płyta CD - Piosenki i akompaniamenty część II średniaki


Opracowanie na:płyta CD
Rodzaj produktu:płyta CD
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyOpracowanie akompaniamentu: Smoczyńska Urszula
Redaktor: Twardowska Alicja
Kod produktu:NPL083983

Płyta z piosenkami i akompaniamentami do „Kalendarza muzycznego w przedszkolu” cz. III - STARSZAKI.
Płyta zawiera 29 piosenek w wersji głos z fortepianem oraz akompaniamenty.
Płyta pomocna w pracy nauczyciela przedszkola.


Lista utworów:
Różowy miś
Pociąg krasnoludków
Pod jesiennym jaworem
Szyszkowy dziadek
Pada deszcz na dworze
Kasztanki
Spacer po dywanie
Szedł listopad
Dziś górnicy mają święto
Wesoła choinka
Spotkanie z choinką
Zabawa na śniegu
W karnawale
Bal baloników
Biały walczyk
Poczytaj mi babciu, poczytaj mi dziadku
Eskimosek
Gawron
Kasza marcowa
Kokoszka
Siostrzyczka
A ty ptaszku spiesz się, spiesz
Wiosna tuż, tuż...
Bociek
Maj
Dla mamy
Śpij i ty
Powitalny koncert
Węgierska zabawa

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Symphonie Es-Dur für Klavier - 4 Händen

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Symphonie Es-Dur für Klavier - 4 Händen

polski Symfonia Es-dur na fortepian - 4 ręce
angielski Symphony Eb Major for Piano - 4 Hands
niemiecki Symphonie Es-Dur für Klavier - 4 Händen
francuski Symphonie Mib Majeur pour piano - 4 mains


Ilość stron:30
Format:230 x 220
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Buys Jan Brandts
Kod produktu:NPL077633
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeus - Six Celebres Symphonies pour piano a quatre mains
Mozart Wolfgang Amadeus - Symphonies KV 385, 425, 504, 543, 550, 551 for Piano - 4 Hands, Vol. 1
Mozart Leopold, Mozart Wolfgang Amadeus - Symphonies Vol.2 KV 250, 297, 319, 320, 338 (Pf/4h)
Mozart Wolfgang Amadeusz - Symphony No. 40 in G minor for Piano, K 550

Symfonia Es-dur KV 543 Wolfganga Amadeusza Mozarta została ukończona w 1788 roku. Utwór od pierwszego do ostatniego taktu tętni radością życia, pełne jest energii i powabu. Dzieło składa się z uroczystego Adagio, po którym następuje I część (Allegro) odznaczające się wielką śpiewnością i pogodą. Część II (Andante) opiera się na spokojnym, nieco uroczystym temacie. Część III (Menuet) określana jest mianem rubasznej i wiejskiej, natomiast Finał (Allegro), lekki i żartobliwy, pełen jest niespodziewanych zwrotów harmonicznych i kontrastów. W obecnym wydaniu Symfonia została opracowana przez Jana Brandtsa Buys'a na fortepian w układzie na cztery ręce.
Stan publikacji: dobry, nuty czyste, papier pożółkły, okładka zabrudzona.


Lista utworów:
Symfonia Es-dur KV 543 (Mozart Wolfgang Amadeusz)

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Vivaldi Antonio
Concerto In D RV 93

angielski Concerto In D RV 93


Ilość stron:13 + 7
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:gitara i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063338

Publikacja zawiera koncert gitarowy z akompaniamentem fortepianu. Oryginalną wersją tego utworu był koncert na lutnię, dwoje skrzypiec i basso continuo. W 1986r. G. Malcolm dokonał uproszczenia akompaniamentu. Dodadkowo część II koncertu posiada łatwiejszą pod względem rytmicznym, wersję.



Lista utworów:
Allegro guiusto
Largo
Allegro





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland