•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Z jednej strony

Dostępne opracowania:

fortepian - 4 ręce (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)
książka (2)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce i orkiestra (partytura) (1)
wiolonczela solo (1)

Z jednej strony znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Międlar Marian, Szkoła na wiolonczelę, z. 1

cena 59 zł.


nuty.pl

Międlar Marian
Szkoła na wiolonczelę, z. 1

polski Szkoła na wiolonczelę, z. 1
angielski Cello course, vol 1


Ilość stron:88+28
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL005050

Podręcznik ten przeznaczony jest dla szkół muzycznych I stopnia Jednym z jego założeń było oparcie się na melodyce ludowej i możliwie maksymalnej eliminacji materiału jałowego, zbyt mechanicznego, niezawierającego żadnej treści muzycznej, nużącego i często zniechęcającego młodego ucznia do dalszej gry.


Spis treści:

Budowa instrumentu
Zarys wiadomości historycznych
Uwagi wstępne
Wskazówki-dydaktyczno-metodyczne
Prawidłowa postawa grającego
Układ lewej ręki
Układ prawej ręki, trzymanie i prowadzenie smyczka
Strojenie wiolonczeli
Objaśnienie znaków
-
Ćwiczenia na lewą rękę (1-23)
Pierwsze ćwiczenia z użyciem smyczka (24-36)
Układ lewej ręki na strunie A i C (37-39)
Ćwiczenia całym smyczkiem (40-52)
Ćwiczenia smyczkowe na gamie (53-55)
Równomierny podział smyczka, rytmy mieszane (56-68)
Legato (69-75)
Przechodzenie smyczka z jednej strony na drugą (76-92)
Ćwiczenia w prowadzeniu smyczka na dwóch strunach jednocześnie (93-97)
Przechodzenie smyczka legato ze struny na strunę (98-111)
Portato (112-114)
Kwarty (115-119)
Kwinty (120-123)
Nierównomierny smyczek (124-148)
Seksty (138-142)
Osemki. Krótki smyczek (149-171)
Przechodzenie smyczka przez jedną strunę (172-181)
Oktawy (177-181)
Przechodzenie smyczka ze struny na strunę (182-190)
Dwudźwięki (191-198)
Rytm punktowany. Smyczki nierównomierne. Przedtakt (199-212)
Ćwiczenia na podział smyczka. Synkopy (213-225)
Podwójne dźwięki (226-231)
Szeroki układ palców (232-261)
Triole (262-270)
Legato całym smyczkiem (274-280)
Synkopy (281-286)
Arpeggio (287-292)
Ćwiczenia palcowe i smyczkowe (293-305)
Szesnastki (306-310)
Rytm punktowany. Staccato (316-322)
Ćwiczenia w dwudźwiękach (323-326)
Półpozycja (328-340)
I pozycja podwyższona (341-345)

Okładka: Tusiewicz Grzegorz, Krakowski Jazz - Klub

cena 41,05 zł.


nuty.pl

Tusiewicz Grzegorz
Krakowski Jazz - Klub "HELIKON"

polski Krakowski Jazz - Klub "HELIKON" - 1956-1969 Wspomnienia, impresje i relacje


Ilość stron:288
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062147

"Materiał ten powinien stanowić możliwie najpełniejszą (aczkolwiek niekompletną - mam tego świadomość) monografię tego "kultowego" i kulturotwórczego miejsca, jakim był Krakowski jazz Klub "Helikon". Autorzy wspomnień, osoby bezpośrednio uczestniczące w życiu klubu, dzielą się swoim osobistym, niepowtarzalnym spojrzeniem na tamto miejsce i tamten czas. Dlatego ich relacje zamieściliśmy prawie bez zmian, uważając, ze autor pisząc wspomnienia poświęcił im wystarczająco dużo czasu i uwagi. Staraliśmy się nie ingerować zanadto w składnię ani stylistykę, chcąc zachować własny, charakterystyczny styl wypowiedzi autorów. Zdajemy sobie sprawę z absolutnej wyjątkowości zbieranych materiałów. Relacje i impresje z jednej strony, a archiwalia z drugiej oraz na potrzeby niniejszej książki sporządzona możliwie najpełniejsza lista stałych bywalców Jazz Klubu, pozwalają odtworzyć atmosferę tamtych czasów. Mamy taką nadzieję."
Grzegorz Tusiewicz


Spis treści:

Od redakcji
Wstęp
Kalendarium
Marek Podkanowicz
Lucjan Kaszycki
Jacek Boratyński
Małgorzata Wilczkiewicz
Zbigniew Raj
Jan Kudyk
Teofil Lisiecki
Stanisław Raczyński
Andrzej Nowak
Antoni Krupa
Zbigniew Irzeński
Aleksander Mitka
Andrzej Jakóbiec
Teresa Trzaskowska
Zofia Gołubiew
Ewa Czachórska
Janusz Nowotarski
Dave Getz
Wojciech Karolak
Jan Jarczyk
Krzysztof "King" Białka
Grzegorz Tusiewicz
Lesław i Wacław Janiccy
Jacek Ostaszewski
Jan Polewka
Jan Boba
Jan Byrczek
Kazimierz Nagórski
Andrzej Dąbrowski
Krystyna Gonet
Jacek Gulla
Seweryn A. Wisłocki
Wojciech Salamon
Przemysław Dyakowski
Witold Robotycki
Tomasz Stańko
Janusz Stefański
Artur Blum
Stanisław Otałęga
Adam Bujak
Adam Macedoński
Leszek Leon Żądło
Henryk Witek
Włodzimierz Palusiński
Lista osób
Dodatek

Okładka: Sokolow Fred, Fretboard Roadmaps - Dobro(tm) Guitar

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Sokolow Fred
Fretboard Roadmaps - Dobro(tm) Guitar

angielski Fretboard Roadmaps - Dobro(tm) Guitar - The essential guitar patterns that all the pros know and use


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064744

Szkoła gry na gitarze Dobro. Dobro jest gitarą akustyczną skonstruowaną przez muzyków Georga Beauchampa i Johna Dopyera w 1927 w celu wzmocnienia dźwięku gitary akustycznej. Najważniejszym elementem gitary był opatentowany dysk, opierający się z jednej strony na metalowym pudle rezonansowym, a jednocześnie stanowiący podparcie dla stalowych strun. Dźwięk gitary był bardzo ostry i metaliczny, a jego natężenie było od trzech do pięciu razy większe niż w przypadku zwykłej gitary akustycznej. Warto nadmienić, że posiadamy w sprzedaży gitary typu Dobro, w sprawie zakupu prosimy dzwonić pod numer telefonu (071) 325-82-11.

Fred Sokolow przedstawia budowę akordów i ich układ na gryfie instrumentu. Do poszczególnych akordów dopasowane są różnorodne ćwiczenia i krótkie utwory. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD zawierająca 46 ścieżek wersji demonstracyjnych.


Learn to play a variety of Dobro/lap-steel guitar styles using moveable scale patterns, common licks and techniques with this outstanding book/CD pack. The CD includes 46 demonstration tracks, and the book features easy-to-follow diagrams and instructions for beginning, intermediate and advanced players. In no time, you'll be playing Dobro like a pro!


Lista utworów:
G Tuning: First Position
G Tuning: Minor Chords
The G/D Conversion
The G/A And D/E Conversion
Harmonics
G Tuning: Moveable Scales
G Tuning: 'Following The Changes'
D Tuning: Moveable Scales
D Tuning: 'Following The Changes'
D Tuning: First Position
D Tuning: Chords And The G/D Conversion
G Tuning: More Chords

Spis treści:

Introduction
G Tuning: First Position - Soloing and playing backup in G, in first position, using blues and major scales
G Tuning: Moveable Scales - Playing a moveable blues scale and major scale throughout a tune, in any key
G Tuning: "Following the Changes" - Using barred chords for backup and solos, in any key
G Tuning: Minor Chords - Playing minor chords and minor chord families
G Tuning: More Chords - 7ths, 9ths, 6ths, diminished, augmented and slant chords
D Tuning: First Position - Soloing and playing backup in D, in first position, using blues and major scales
The G / D Conversion - How to play a G tuning lick in D tuning by "moving up a string"
D Tunig: Moveable Scales - Using a blues scale and major scale throughout a tune, in any key
D Tuning: "Following the changes" - Using barred chords for backup and solos, in any key
D Tuning: Chords and the G / D Conversion - Minor chords, 7ths, 9ths, 6ths, diminished, augmented and slant chords
The G / A and D / E Conversion - The relationship between G and A tunings; and between D and E tunings
Harmonics - How to play chords and single notes with natural and artificial harmonics
Using the practice tracks

Okładka: Nowak Aleksander, Sonata 'June-December' na skrzypce i fortepian

cena 106 zł.


nuty.pl

Nowak Aleksander
Sonata 'June-December' na skrzypce i fortepian

polski Sonata "June - December" na skrzypce i fortepian
angielski Sonata "June - December" for Violin and Piano
niemiecki Sonate "June - December" für Violine und Klavier
francuski Sonate "June - December" pour violon et piano


Ilość stron:28 + 12
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pławner Piotr
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080274

Sonata "June - December" na skrzypce i fortepian powstawała w przeciągu lat 2003 - 2005 w Katowicach. Utwór został prawykonany przez Krzysztofa Lasonia i Jacka Maksymiuka 27 kwietnia 2005 w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Głównym impulsem do napisania Sonaty była potrzeba zmierzenia się z klasyczną formą. Drugim, równie ważnym impulsem była chęć rozbicia tej formy i wyjścia poza nią. Te dwa dążenia, pierwsze - do bycia konsekwentnym, do tworzenia, rozwijania i podsumowywania, drugie - do bycia nieprzewidywalnym, do tworzenia, kontrastowania i niszczenia, spotykają się tu ze sobą i ścierają niczym dwa tematy klasycznej sonaty. Tytuł utworu można rozumieć dwojako. Z jednej strony nawiązuje on wprost do czasu ukończenia części utworu, a z drugiej może też sugerować konflikt obecny w utworze.
[Aleksander Nowak]

Sonata 'June - December' for violin and piano was composed in the course of the years 2003 - 2005 in Katowice and first performed on April 27th 2005 at the Karol Szymanowski Academy of Music in Katowice. The main impulse to write the Sonata was the need to meet the challenge of the classical form. The second impulse, equally important, was the urge to destroy this form and go beyond it. These two drives, the first to be consistent, to create, develop and sum up, and the other to be unpredictable, to create, contrast and destroy, meet and compete with each other as themes in a classical sonata. The title can be understood in two ways. On the one hand it simply reflects the time when the two movements were finished, but on the other hand it also indicates the conflict present in the piece.

Lista utworów:
Sonata "June - December" (Nowak Aleksander)

Okładka: Schulz-Brzyska Agnieszka, Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.

cena 85,95 zł.


nuty.pl

Schulz-Brzyska Agnieszka
Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.

polski Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.


Ilość stron:186
Format:157 x 220
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081222

Andrzej Nikodemowicz to bez wątpienia jedna z największych osobistości w gronie współczesnych polskich kompozytorów. Jego twórczość na stałe zawitała na rodzimej oraz światowej scenie muzycznej, zajmując własne, niepowtarzalne miejsce. Publikacja jest z jednej strony historią człowieka, który na trwałe wpisał się w polskie życie muzyczne XX i XXI wieku, próbą usystematyzowania i obiektywnego scharakteryzowania jego bogatego dorobku kompozytorskiego, a z drugiej strony subiektywnym spojrzeniem na jego sylwetkę oraz na wybrane utwory kameralne. W pracy zamieszczona jest biografia kompozytora od urodzenia we Lwowie w 1925 roku, młodzieńczość, trudne lata wojenne i powojenne, przez konieczność opuszczenia rodzinnego miasta w 1980 roku na rzecz Lublina, gdzie Andrzej Nikodemowicz dotychczas mieszka i dalej tworzy muzykę.
Do prezentacji analitycznej wybrano wąską, ale charakterystyczną i spójną grupę utworów: wczesne kompozycje kameralne Andrzeja Nikodemowicza na skrzypce i fortepian (z lat 40. i 50.) przedstawione w kontekście źródeł jego inspiracji oraz najistotniejszych wydarzeń z jego życia. Są to: Romance, 1947 rok; Kołysanka, 1949 rok; Notturno (Nokturn), 1951 rok; Poeme I, 1955 rok; Poeme II, 1955 rok; Sonata, 1949 rok. Do książki dołączona jest płyta z nagraniami ww utworów kameralnych w wykonaniu Katarzyny Dudy (skrzypce) i Agnieszki Schulz-Brzyskiej (fortepian).


Spis treści:

Wstęp
Rozdział 1
Z histirii Lublina: rozwój miasta jako waznego ośrodka życia muzycznego
Od czasów najdawniejszych do XVIII wieku: najstarsze dzieje przyszłej stolicy regionu
Okres zaborów. II Rzeczpospolita: prężny rozwój życia muzycznego
Po 1945 roku: odbudowa i ponowny rozkwit muzycznego życia Lublina
Podsumowanie
Rozdział 2
Andrzej Nikodemowicz - kompozytor,pianista,pedagog. Szkic biograficzny
Dzieciństwo i wczesna młodość . Pierwsze kontakty z muzyką
U progu dorosłości - druga wojna światowa
Prześladowania na tle ideologicznym i przeprowadzka do Lublina
Stabilizacja. Kolejne sukcesy zawodowe
Rozdział 3
Charakterystyka twórczości
Wprowadzenie
Główne źródła inspiracji i ogólna charakterystyka twórczości kompozytorskiej Nikodemowicza
Religia
Ekspresjonizm
Dodekafonia
Sonoryzm
Podsumowanie
Prace teoretyczne i inne zajęcia twórcze Andrzeja Nikodemowicza
Rozdział 4
Prezentacja analityczna wybranych wczesneych dzieł kameralnych
Wprowadzenie
Analiza
Romance, 1947
Ogólna koncepcja formy
Architektonika utworu
Materiał melodyczny
Ewolucja materiału melodycznego a relacja skrzypce - fortepian
Kołysanka, 1949
Koncepcja formy
Materiał dźwiękowy i jego wykorzystanie
Dynamizacja statycznej formy
Specyfika relacji partii instrumentalnych
Notturno (Nokturn), 1951
Ogólna koncepcja formy
Plan architektoniczny
Motywika
Relacje pomiędzy planami instrumentalnymi
Poeme I, 1955
Ogólna koncepcja formy
Materiał dźwiękowy i jego prezentacja w planach instrumentalnych
Rozwijanie utworu ze struktury o charakterze tematycznym
Ogniwa "dygresyjne"
Poeme II, 1955
Zarys budowy formalnej
Motywika struktur nadrzędnych
Specyfika ogniw "dygresyjnych"
Fortepian a partia skrzypiec w procesie rozwoju kompozycji
Sonata, 1949
Ogólna konstrukcja architektoniczna
Budowa formalna
Motywika
Plany instrumentalne w toku budowanie narracji
Podsumowanie i wnioski płynące z analizy
Rozdział 5
Andrzej Nikodemowicz - żywa legenda.Subiektywne portrety kompozytora
Mistrz sam o sobie i o swoim życiu: wywiady autorki pracy z Andrezjem Nikodemowiczem
O życiu: trudne lata 70., przeprowadzka do Lublina i wrażenia związane z miastem
O twórczości: źródła inspiracji i wszechstronne zainteresowania kompozytora
Ojciec
Wywiad z Janem Nikodemowiczem, synem kompozytora
Wywiad z Małgorzatą Nikodemowicz, córką kompozytora
Współpracownik i przyjaciel
Rozmowa z adamem Notankiem, dyrygentem, byłym dyrektorem naczelnym i artystycznym Filharmonii Lubelskiej
Rozmowa z księdzem profesorem Janem Chwałkiem, wieloletnim pracownikiem Instytutu Muzykologii na Wydziale Teologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Wywiad z Mieczysławem Mazurkiem, lubelskim kompozytorem
Pedagog: wspomnienia autorki pracy z lat szkolnych
Zakończenie
Aneksy
Indeks uworów Andrzeja Nikodemowicza oraz nagród i wyróżnień, które otrzymał
Bibliografia
Spis fotografii i ilustracji

Okładka: Karłowicz Mieczysław, Koncert A-dur na skrzypce i orkiestrę op. 8 - Dzieła V

cena 99 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Koncert A-dur na skrzypce i orkiestrę op. 8 - Dzieła V

polski Koncert A-dur na skrzypce i orkiestrę op. 8 - Dzieła V
angielski Concerto In A Major for Violin and Orchestra op. 8 - Works V
niemiecki Konzert A- Dur für Violine und Orchester op. 8 - Werke V


Ilość stron:101
Format:235 x 310
Opracowanie na:skrzypce i orkiestra (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet A I (0)
Klarnet A II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka F I (0)
Trąbka F II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Róg F III (0)
Róg F IV (0)
Puzon tenorowy suwakowy I (0)
Puzon tenorowy suwakowy II (0)
Puzon basowy (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Tuba (0)
Kotły (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083793

Publikacja zawiera partyturę Koncertu A- dur op. 8 na skrzypce i orkiestrę polskiego kompozytora M. Karłowicza. Styl Koncertu uwarunkowany został z jednej strony specyfiką gatunku i nawiązaniem do pewnych określonych, tradycyjnych form rozwojowych, z drugiej ogólnymi koncepcjami kompozytorskimi wyrastającymi z neoromantycznych założeń estetycznych. Duże znaczenie posiada fakt, że kompozytor znał skrzypce z własnej praktyki.


Lista utworów:
Koncert na skrzypce i orkiestrę op. 8 (Karłowicz Mieczysław)

cena 39 zł.


nuty.pl

Bargielski Zbigniew
Pchli targ. Utwory na fortepian na cztery ręce. zeszyt 3

polski Pchli targ. Utwory na fortepian na cztery ręce. zeszyt 3
angielski A Flea Market. Pieces for Piano for Four hands book3


Ilość stron:32
Format:235 x 305
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Rusinek Joanna
Redaktor: Deczewska Paulina
Kod produktu:NPL084529

,,Traktuję fortepian jako niczym niewyróżniający się instrument w bogatej kolekcji muzycznej. […] Z jednej strony podnieca mnie na przykład możliwość napisania czegoś w rodzaju koncertu fortepianowego, z drugiej zaś – nie bardzo wierzę, by bez popadania w banał rzucić nowe spojrzenie i wykrzesać znaczące impulsy z tego trójnożnego wspaniałego zwierzęcia.
Ale istnieje przecież coś lżejszego – zabawa, igraszka, krzywe zwierciadło, odbijające dostojne oblicze grubasa. Nie wyrafinowane gry, lecz skakanka bezproblemowego potraktowania sprawy. Nie gra na koturnach, lecz w adidasach. Przymrużenie oka w spojrzeniu na opasły instrument produkcji wzruszeń odbiorców i cierpiętniczych przeżyć ćwiczących gamy i pasaże młodocianych zakochanych w muzyce.
Ratunkiem dla kontynuacji procederu komponowania na fortepian może być [...] świadome „anty-działanie”, przedstawiające jakby w krzywym zwierciadle dotychczasowe osiągnięcia twórczości na ten instrument."

Autor - Z. Bargielski



Lista utworów:
Tangoroso (Bargielski Zbigniew)
Miniatura I - Moment muzyczny a la Brahms
Miniatura II - Capstrzyk - The last post
Miniatura III - Igraszki - Fun and games
Miniatura IV - Lew w wannie - A lion in the bath
Stäeirisch - Taniec syryjski - Styrian dance
Crescendo - Decrescendo





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland