•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Wariacje G

Dostępne opracowania:

fortepian solo (2)
fortepian solo lub klawesyn solo (1)
klawesyn solo lub fortepian solo (1)
skrzypce solo (1)

Wariacje G znajdziesz w 5 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Raube Stanisława, Sonatiny na fortepian z. 1

cena 29 zł.


nuty.pl

Raube Stanisława
Sonatiny na fortepian z. 1

polski Sonatiny na fortepian z. 1
angielski Sonatinas for Piano book 1


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Raube Stanisława
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001407
Produkty podobne:Raube Stanisława - Sonatiny na fortepian z. 2

Sonatiny zawsze były lubiane przez wykonawców. Zbiór ten zawiera utwory w łatwym układzie, które można już grać w pierwszym roku nauki, jednak gdy już gramy kilka lat również bardzo chętnie będziemy sięgać do tej pozycji. Sonatiny komponowali tak wybitni kompozytorzy jak: C. Gurlitt, F. Spindler, C. Reinecke, J. A. Andre, D. Steibelt, C. Czerny, F. Kuhlau.


Lista utworów:
Sonatina C-dur (cz. I i II) op. 157 nr 1 (Spindler Fritz)
Sonatina C-dur (cz. I i II) op. 157 nr 4 (Spindler Fritz)
Sonatina F-dur (cz. I) op. 136 nr 3 (Reinecke Carl)
Sonatina C-dur op. 214 nr 1 (Gurlitt Cornelius)
Sonatina a-moll (cz. IV) op. 136 nr 4 (Reinecke Carl)
Sonatina C-dur (cz. I i III) op. 136 nr 1 (Reinecke Carl)
Sonatina C-dur (cz. I i II) op. 34 nr 1 (André Johann Anton)
Sonatina C-dur (cz. III) op. 188 nr 4 (Gurlitt Cornelius)
Sonatina C-dur (Czerny Carl)
Rondo A-dur (Wanhal Johann B.)
Sonatina C-dur (cz. I i II) op. 188 nr 1 (Gurlitt Cornelius)
Sonatina a-moll nr 4 op. 214 nr 4 (Gurlitt Cornelius)
Sonatina C-dur (cz. I i II) op. 33 (Steibelt Daniel)
Sonatina F-dur (cz. I i II) op. 214 nr 2 (Gurlitt Cornelius)
Wariacje G-dur op. 42 nr 42 (Kuhlau Friedrich)

Okładka: Bach Johann Sebastian, Concerto in the Italian Style BWV 971 (urtext series)

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Concerto in the Italian Style BWV 971 (urtext series)

polski Koncert wloski BWV 971 (Urtext Edition)
angielski Concerto in the Italian Style BWV 971 (urtext series)


Ilość stron:18
Format:230 x 305
Opracowanie na:klawesyn solo lub fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Klawesyn
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Tureck Rosalyn
Autor wstępu: Tureck Rosalyn
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060128
Produkty podobne:Bach Johann Sebastian - Italienisches Konzert BWV 971

Wiele z późniejszych dzieł Bacha m.in.: Koncert włoski, Wariacje Goldbergowskie, było tworzonych przy współudziale lipskiego Collegium Musicum. Utwory te były bardzo introspekcyjnymi i abstrakcyjnymi arcydziełami, szczytowymi kompozycjami sztuki Bacha (...).
Publikacja zawiera Koncert włoski BWV 971 Jana Sebastiana Bacha. Wydanie oparte jest o rękopis, którego facimile znajduje się w książce. W rozdziale "Performace" (wykonanie) opisane są szczegółowo sposoby interpretowania dzieł J. S. Bacha.


Rosalyn Tureck has been called 'The High Priestess of Bach' and is world-renowned as a scholar and performer. Recordings of her public recitals and lectures are collected in the Rosalyn Tureck Archives at the Library for the Performing Arts in Lincoln Center. She also directs the Tureck Bach Institute in New York, and is the editor of the Tureck/Bach Urtext Series published by G. Schirmer. This new Second Edition of Concerto in the Italian Style, with a revised introduction by Mme. Tureck, includes extensive critical notes and reproductions of Bach's First Editions in addition to Mme. Tureck's new Critical Edition of the score. The piece has been recorded by Mme. Tureck on CBS Masterworks and on Classical Music, Inc.


Lista utworów:
Concerto in the Italian Style (urtext series) BWV 971 (Bach Johann Sebastian)

Spis treści:

The Music Text
I. Orginal Sources
A. Manuscripts, First and Second Printings, Bach's copy
II. Embellishment Symbols
III.The Edition
IV. Format of Edytion
A.Performace Idications
B. Embellisments
C. Articulation Idications
D. Clefs
E. Stem Directions
V. Notation Style and Part-Writing
VI. Editions-Departures from Orginal Sources
A. First Movement - mm. 13-14; mm. 175-176
B. Second Movement
1. Notation Style
2. Measure 17
Performance
I. Embellisment
A. First Movement - Embellishment Symbols
B. Second Movement
1. Notation Style and Part-Writing
2. Motyvic Structure
3. M.17 - Embellisment in Alto part
4. Stemming - Its influence on Performace
C. Third Movement
D. Embellishment Style
II. Arpeggio
A. General
B. Rhytmic Applications on Harpsichord and Piano
III. Articulation
A. Orginal Indications
B.Harpsichord and Piano
C. General
D. Second Movement-Piano Touch, Fingering in Part-Plaing
Pedal Applications
A. Piano
B. First and Third Movement
C. Second Movement
V. Dynamics
A. Harpsichord Registration
B. Piano
1. First and Third Movements
2. Second Movement
VI. Tempo
VII. Fingering
Bach on the Piano

Okładka: Bach Johann Sebastian, The ,,Goldberg

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
The ,,Goldberg" Variations

polski Wariacje Goldbergowskie
angielski The ,,Goldberg" Variations


Ilość stron:84
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo lub klawesyn solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Klawesyn
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kirkpatrick Ralph
Autor wstępu: Kirkpatrick Ralph
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060183
Produkty podobne:

Wariacje Goldbergowskie to utwór Jana Sebastiana Bacha, napisany pierwotnie na klawesyn, ale teraz często wykonywany na fortepianie. Utwór został napisany około roku 1741 dla hrabiego Hermanna Karla von Keyserlingka i wykonywany był przez Johanna Gottlieba Goldberga, muzyka hrabiego i ucznia Bacha, od którego wariacje wzięły swą nazwę. Według biografii Bacha napisanej przez Johanna Nikolausa Forkela, utwór miał służyć jako "lekarstwo" na bezsenność hrabiego. Było to najprawdopodobniej dzieło, za które Bach otrzymał największe wynagrodzenie.


Lista utworów:
Goldberg Variations (Bach Johann Sebastian)

Okładka: Bach Johann Sebastian, Goldberg Variations

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Goldberg Variations

polski Wariacje goldbergowskie
angielski Goldberg Variations
niemiecki Goldberg Variationen
włoski Variazioni Goldberg
francuski Variations Goldberg
hiszpański Variaziones Goldberg


Ilość stron:52
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska, francuska, hiszpańska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, włoska, francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Tagliapietra Gino
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063426
Produkty podobne:Bach Johann Sebastian - The ,,Goldberg" Variations

Wariacje Goldbergowskie to utwór Jana Sebastiana Bacha, napisany pierwotnie na klawesyn, ale teraz często wykonywany na fortepianie. Utwór został napisany około roku 1741 dla hrabiego Hermanna Karla von Keyserlingka i wykonywany był przez Johanna Gottlieba Goldberga, muzyka hrabiego i ucznia Bacha, od którego wariacje wzięły swą nazwę. Według biografii Bacha napisanej przez Johanna Nikolausa Forkela, utwór miał służyć jako "lekarstwo" na bezsenność hrabiego. Było to najprawdopodobniej dzieło, za które Bach otrzymał największe wynagrodzenie.

These 30 variations were composed by Bach in compliance with a desire expressed by Duke Kayserling, Russian Ambasador at the Court of Saxony, to have some compositions of a pleasing nature for his special pianist Goldberg, a pupil of Bach's to perform.

Lista utworów:
Variazioni Goldberg (Bach J. S.)

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 30 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland