•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Verso IV d

Dostępne opracowania:

chór, głosy: SATB a cappella (1)
głos wokalny i fortepian (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSATB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
książka (1)
książka z przykładami nutowymi (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (1)
organy solo (1)
róg F solo i tuba wagnerowska solo (1)
tuba solo (1)

Verso IV d znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Brahms Johannes, Complete Songs For Solo Voice And Piano Series III

cena 126,95 zł.


nuty.pl

Brahms Johannes
Complete Songs For Solo Voice And Piano Series III

Ilość stron:205
Format:230 x 300
Opracowanie na:głos wokalny i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL057858

Opracowane zostały tutaj wszystkie pieśni woklne z towarzyszeniem fortepianu J.Brahmsa


Lista utworów:
Abendregen
Abschied
Ade!
Alte Liebe
An Den Mond
Auf Dem Schiffe Op.97 No.2
Ballads And Songs For On Or Two Voices, Op. 84:
Bei Dir Sind Meine Gedanken Op.95 No.2
Beim Abschied (Second Version)
Beim Abshied (First Version)
Das Madchen
Der Jager
Der Kranz
Der Tod, Das Ist Die Kuhle Nacht Op.96 No.1
Des Liebsten Schwur
Dort In Den Weiden
Entfuhrung
Es Liebt Sich So Lieblich Im Lenze
Es Schauen Die Blumen
Feldeinsamkeit Op.86 No.2
Five Songs Ffor Low Voice, Op. 94:
Five Songs, Op. 71:
Five Songs, Op. 72:
Four Songs, Op. 70:
Four Songs, Op. 96:
Fruhlingslied
Geheimnis
Geistliches Wiegenlied
Gestillte Sehnsucht
Im Garten Am Seegestade
In Den Beeren
In Waldeseinsamkeit Op.85 No.6
Kein Haus, Keine Heimat
Klage 1
Klage 2
Komm Bald Op.97 No.5
Lerchengesang Op.70 No.2
Madchenfluch
Madchenlied Op.95 No.6
Meerfahrt
Mein Herz Ist Scwer
Minnelied
Mit Vierzig Jahren
Mondenschein
Nachtigall Op.97 No.1
Nachtwandler
Nine Songs Op. 69
O Kuhler Wald Op.72 No.3
Salome
Sapphische Ode Op.94 No.4
Schon War, Das Ich Dir Weihte
Serenade
Seven Songs, Op. 95:
Six Songs For Low Voice, Op. 86:
Six Songs, Op. 85:
Six Songs, Op. 97:
Sommerabend
Sommerbend
Sommerfaden
Spannung
Steig' Auf, Geliebter Schatten Op.94 No.2
Tambourliedchen
Therese
Todessehnen
Trennung
Two Songs For Alto Voice With Viola, Op. 91:
Uber Die Heide
Uber Die See
Unuberwindlich
Vergebliches Standchen Op.84 No.4
Versunken
Verzagen Op.72 No.4
Vom Strande
Vorschneller Schwur
Willst Du, Dass Ich Geh?
Wir Wandelten

Okładka: Brahms Johannes, Complete Songs For Solo Voice And Piano, Series IV

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Brahms Johannes
Complete Songs For Solo Voice And Piano, Series IV

polski Kolekcja pieśni na głos wokalny i fortepian, seria IV
angielski Complete Songs For Solo Voice And Piano, Series IV


Ilość stron:238
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mandyczewski Eusebius
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057859

Czwarta seria pieśni Johannesa Brahmsa na głos wokalny z fortepianem. Utwory posiadają oryginalne teksty w języku niemieckim, oraz ich tłumaczenia na język angielski podane we wstępie publikacji. W zbiorze znajdują się cykle pieśni m. in. z op. 105, 106, 107, 121, niemieckie pieśni ludowe, tradycyjne piosenki dla dzieci, i inne. Na początku zbioru zamieszczono uwagi wykonawcze od edytora.

"There songs are a source of endless delight, and when, as often happens, this beautifully polished musicianship is set alight with the glow of personal emotion, the results are of the highest and most lasting value".
- Grove's Dictionary

Lista utworów:
Altes Minnelied (Brahms Johannes)
An Die Stolze (Brahms Johannes)
Auf Dem Kirchhofe (Brahms Johannes)
Auf Dem See (Brahms Johannes)
Beim Ritt Auf Dem Knie (Brahms Johannes)
Das Madchen Spricht (Brahms Johannes)
Das Madchen Und Der Tod (Brahms Johannes)
Das Madchen Und Die Hasel (Brahms Johannes)
Das Schlaraffenland (Brahms Johannes)
Dem Schutzengel (Brahms Johannes)
Der Englische Gruss (Brahms Johannes)
Der Getreue Eckart (Brahms Johannes)
Der Jager (Brahms Johannes)
Der Jager Im Walde (Brahms Johannes)
Der Mann (Brahms Johannes)
Der Tochter Wunsch (Brahms Johannes)
Der Tote Gast (Brahms Johannes)
Des Markgrafen Tochterlein (Brahms Johannes)
Die Beiden Konigskinder (Brahms Johannes)
Die Henne (Brahms Johannes)
Die Nachtigall (Brahms Johannes)
Die Schnurbrust (Brahms Johannes)
Die Versuchung (Brahms Johannes)
Dornroschen (Brahms Johannes)
Drei Vogelein (Brahms Johannes)
Ein Wanderer (Brahms Johannes)
Heidenroslein (Brahms Johannes)
Klage (Brahms Johannes)
Liebeslied (Brahms Johannes)
Madchenlied Op.95 No.6 (Brahms Johannes)
Maienkatzchen (Brahms Johannes)
Marias Wallfahrt (Brahms Johannes)
Marienwurmchen (Brahms Johannes)
Meine Lieder Op.106 No.4 (Brahms Johannes)
Mondnacht (Brahms Johannes)
Nachtgesang (Brahms Johannes)
Regenlied (Brahms Johannes)
Salamander (Brahms Johannes)
Sandmannchen (Brahms Johannes)
Scheiden (Brahms Johannes)
Schifferlied (Brahms Johannes)
Schnitter Tod (Brahms Johannes)
Standchen (Brahms Johannes)
Tageweis Von Einer Schonen Frauen (Brahms Johannes)
Verrat (Brahms Johannes)
Vier Ernste Gesange (Brahms Johannes)
Weihnachten (Brahms Johannes)
Wiegenlied (Cradle Song) (Brahms Johannes)
Zigeunerlieder (Brahms Johannes)

Okładka: , The Easy Worship Fake Book

cena 128,95 zł.


nuty.pl

The Easy Worship Fake Book

polski Notatnik z łatwymi pieśniami uwielbienia
angielski The Easy Worship Fake Book


Ilość stron:158
Format:230 x 305
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1) lub Obój lub Klarnet B lub Trąbka B lub Róg F lub Skrzypce lub Fortepian lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065221

"The Easy Fake Book" to obszerna publikacja zawierająca ponad 100 utworów zapisanych w kluczu wiolinowym. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Awesome God", "Blessed Be Your Name", "Breathe", "Come, Now Is the Time to Worship", "Days of Elijah", "Forever", "He Is Exalted", "The Heart of Worship", "Here I Am to Worship", "I Could Sing of Your Love Forever", "I Give You My Heart", "Lord, I Lift Your Name on High", "Open the Eyes of My Heart", "Shout to the Lord", "Step by Step", "We Bow Down" i wiele innych.


A beginning fake book for players new to faking. Includes over 100 songs, all in the key of C with chords that have been simplified, but remain true to each tune. Also features easy-to-read, large music notation. Songs include: Above All • Awesome God • Blessed Be Your Name • Breathe • Come, Now Is the Time to Worship • Days of Elijah • Forever • He Is Exalted • The Heart of Worship • Here I Am to Worship • I Could Sing of Your Love Forever • I Give You My Heart • Lord, I Lift Your Name on High • Open the Eyes of My Heart • Shout to the Lord • Step by Step • We Bow Down • You Are My All in All • You Are My King (Amazing Love) • You're Worthy of My Praise • and more.


Lista utworów:
Above All (Rebecca St. James)
Agnus Dei (Cristobal de Morales, Franz Joseph Haydn, Georges Bizet, Hans Leo Hassler, Hymn Tune Nettleton, Jim Scott, Jonathan Wey, Kirke Mechem, Michael W. Smith, Paul Winter, Robert Ray)
All Hail King Jesus (Dave Moody)
Ancient Of Days (Petra)
As The Deer (Martin Nystrom)
Awesome God (Rich Mullins)
Awesome In This Place (David Billington)
Be Unto Your Name (Gary Sadler, Lynn DeShazo)
Better Is One Day (Matt Redman, Passion)
Blessed Be The Lord God Almighty (Bob Fitts)
Blessed Be Your Name (Matt Redman, Tree63)
Breathe (Christy Nockels, Faith Hill, Jeremy Camp, Melissa Etheridge, Newsboys, Pink Floyd)
Celebrate Jesus (Don Moen)
Change My Heart Oh God (Eddie Espinosa)
Come Into His Presence (Lynn Baird)
Come Let Us Worship And Bow Down (Dave Doherty)
Come, Now Is The Time To Worship (Brian Doerksen, Noel Richards)
Create In Me A Clean Heart (Donnie McClurkin, Keith Green)
Cry Of My Heart (Terry Butler)
Days Of Elijah (Robin Mark)
Draw Me Close (Katinas)
Eagle's Wings (Katinas)
Every Move I Make (Passion)
Firm Foundation (Jamie Harvill, Nancy Gordon)
Forever (Chicago, Chris Tomlin, Kenny Loggins, Kiss, Mariah Carey, Papa Roach, Sarah Kelly, The Crabb Family)
Give Thanks (Cori Connors, Henry Smith)
Glorify Thy Name (Donna Adkins)
God Of Wonders (Rebecca St. James, Third Day)
God Will Make A Way (Janet Paschal)
Great Is The Lord (Michael W. Smith, Starfield)
Hallelujah (Your Love Is Amazing) (Phillips, Craig & Dean)
He Has Made Me Glad (Leona Von Brethorst)
He Is Exalted (Twila Paris)
He Knows My Name (Tommy Walker)
Hear Our Praises (Reuben Morgan)
Here I Am To Worship (Phillips, Craig & Dean, Tim Hughes)
Holiness (SonicFlood)
Holy Spirit Rain Down (Russell Fragar)
How Majestic Is Your Name (Michael W. Smith, Sandi Patty)
Hungry (Falling On My Knees) (Kathryn Scott)
I Could Sing Of Your Love Forever (Delirious?, Passion)
I Exalt Thee (Pete Sanchez, Jr.)
I Give You My Heart (Jeff Deyo)
I Love You Lord (Katinas)
I Sing Praises (Terry MacAlmon)
I Stand In Awe (Jachin Mullen, Mark Altrogge)
I Want To Know You (SonicFlood)
I Will Call Upon The Lord (Michael O'Shields)
I Worship You, Almighty God (Sondra Corbett-Wood)
In Christ Alone (Margaret Becker, Newsboys)
In His Presence (Dick Tunney, Melodie Tunney)
It Is You (Newsboys)
Jesus, Lover Of My Soul (Passion)
Jesus, Name Above All Names (Naida Hearn)
Knowing You (All I Once Held Dear) (Graham Kendrick)
Lamb Of God (Rebecca St. James, Twila Paris)
Lord, Be Glorified (Bob Kilpatrick)
Lord, I Lift Your Name On High (Rick Founds)
Lord, Reign In Me (Brenton Brown, Winds Of Worship 12)
Majesty (Tom Harrell)
Mighty Is Our God (Don Moen, Eugene Greco, Gerrit Gustafson)
More Love, More Power (Jude Del Hierro)
More Precious Than Silver (Lynn DeShazo)
My Life Is In You, Lord (Daniel Gardner)
My Redeemer Lives (Reuben Morgan)
My Tribute (Andrae Crouch)
Oh Lord, You're Beautiful (Keith Green, Rebecca St. James)
Once Again (Matt Redman)
Open Our Eyes (Steve Green)
Open The Eyes Of My Heart (Praise Band, Sonicflood)
Refiner's Fire (Brian Doerksen)
Rise Up And Praise Him (Gary Sadler, Paul Baloche)
Sanctuary (John Thompson, Randy Scruggs)
Seek Ye First (Karen Lafferty)
Shine On Us (Phillips, Craig & Dean)
Shine, Jesus, Shine (Crystal Lewis)
Shout To The Lord (Carman)
Shout To The North (Delirious?)
Song Of Love (Rebecca St. James)
Spirit Of The Living God (Daniel Iverson, Lowell Alexander)
Step By Step (Eddie Rabbitt, New Kids On The Block, Rich Mullins, Whitney Houston)
That's Why We Praise Him (Tommy Walker)
The Battle Belongs To The Lord (Jamie Owens Collins)
The Heart Of Worship (Matt Redman, Passion)
The Potter's Hand (Darlene Zschech)
The Power Of Your Love (Geoff Bullock)
The Wonderful Cross (Chris Tomlin, Phillips, Craig & Dean)
There Is A Redeemer (Keith Green)
There Is None Like You (Lenny LeBlanc)
This Is The Day (Audrey Snyder, John Purifoy, Les Garrett)
Trading My Sorrows (Darrell Evans)
We Bow Down (Twila Paris)
We Fall Down (Chris Tomlin, Kutless, Passion)
We Will Glorify (Twila Paris)
We Will Worship The Lamb Of Glory (Dennis Jernigan)
Worthy Is The Lamb (Darlene Zschech, Don Wyrtzen, George Frideric Handel, Mark Hayes, Morris Chapman)
Worthy Of Worship (Mark Blankenship)
Worthy, You Are Worthy (Don Moen)
You Are My All In All (Dennis Jernigan)
You Are My King (Amazing Love) (Newsboys, Passion)
You're Worthy Of My Praise (Passion)

Okładka: Różni, Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn

cena 144,95 zł.


nuty.pl

Różni
Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn

polski Studia orkiestrowe na róg F
angielski Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn
niemiecki Orchester- Probespiel für Horn


Ilość stron:108
Format:230 x 305
Opracowanie na:róg F solo i tuba wagnerowska solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Róg F (1) lub Tuba wagnerowska
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Ritzkowsky Johannes, Spach Alois
Autor wstępu: Peters C. F., Schott's Söhne B.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068425
Produkty podobne:Strauss Ryszard - Orchesterstudien aus den Symphonischen Werken für Horn

Obecnie od muzyka solisty w konserwatoriach i orkiestrach wymagana jest wszechstronna znajomość literatury orkiestrowej i operowej. Niniejsza publikacja gromadzi w sobie wybrane partie rogu w stroju F oraz tuby wagnerowskiej, pochodzące z popularnych dzieł kompozytorów różnych okresów. Podzielona jest ona na dwie części - pierwsza część zawiera wyłącznie utwory na róg F, druga natomiast na tubę wagnerowską. Tuba wagnerowska to instrument wykonany przez Adolfa Saxa na zlecenie Ryszarda Wagnera. Jest to instrument pośredni między rogiem a tubą. Posiada on kształt tuby (lejkowaty ustnik) oraz podobne do stosowanych w waltorni - cztery wentyle przeznaczone do obsługiwania lewą ręką. Zazwyczaj na tubach wagnerowskich grali waltorniści. Oprócz Wagnera instrumenty te stosowali również w swoich utworach m. in. Bruckner i Strauss. W prezentowanym zbiorze odnaleźć można m. in. fragmenty dzieł Ryszarda Wagnera - sceny z jego opery "Parsifal" oraz dramatu "Zygfryd", liczne fragmenty z symfonii Brahmsa, Beethovena, Brucknera oraz Mahlera. Wyboru utworów dokonano we współpracy z Deutsche Orchestervereinigung e. V. (DOV).

For many years orchestras and conservatoris have wanted a practical and easily accessible edition of the orchestral passages required at auditions. An orchestral musician is expected to know and to have mastered not only the solo literature of his instrument but especially the opera and concert repertoire as well. The present edition contains those passages which a musician is expected to have at his or her command before being accepted into an orchestra. Unlike the many existing "orchestral studies", this colletion focuses on the material commonly used in auditions. It thus forms a foundation for the practical training of young orchestral musicians, and serves professional musicians as a means of practicing difficult passages.

Lista utworów:
Till Eulenspiegels lustige Streiche op. 28 (Strauss Richard)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -2. Satz: Scherzo- op. 97 (Schumann Robert)
Don Juan op. 20 (Strauss Richard)
Othello (Oper in 4 Akten) -1. Akt- (Verdi Giuseppe)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -1. Satz- op. 97 (Schumann Robert)
Ein Heldenleben (Sinfonische Dichtung) op. 40 (Strauss Richard)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Nr. 8: Duett Pizarro - Rocco- op. 72 nr 8 (Beethoven Ludwig van)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Einleitung- op. 59 (Strauss Richard)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug- op. 59 (Strauss Richard)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug- op. 59 (Strauss Richard)
Die Frau ohne Schatten (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, 1. Szene- (Strauss Richard)
Die schweigsame Frau (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Finale- op. 80 (Strauss Richard)
Die schweigsame Frau (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 8. Szene- op. 80 (Strauss Richard)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -4. Satz- op. 97 (Schumann Robert)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -3. Szene- (Wagner Richard)
Sinfonie Nr. 4 f-Moll -1. Satz- op. 36 (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Siegfried-Idyll (Wagner Richard)
Der Freischütz (Oper in 3 Akten) -Ouvertüre- op. 7 (Weber Carl Maria von)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -2. Satz- (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -4. Satz- (Bruckner Anton)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -2. Aufzug, Vorspiel, 1. Szene und 2. Szene- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -2. Szene: Freie Gegend auf Bergeshöhen- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -1. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -4. Szene- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Vorspiel- (Wagner Richard)
Die Walküre (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Vorspiel und 2. Szene- (Wagner Richard)
Die Walküre (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 4. Szene und 5. Szene- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -3. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Elektra (Oper in 1 Akt) op. 58 (Strauss Richard)
Rienzi (Oper in 5 Akten) -1. Aufzug, 4. Szene: Finale- (Wagner Richard)
Die Liebe der Danae (Sinfonisches Fragment) -2. Aufzug- op. 83 (Strauss Richard)
Capriccio (Ein Konversationsstück für Musik in 1Akt) -Letzte Szene- op. 85 (Strauss Richard)
Psalmen-Sinfonie -3. Satz- (Strawinsky Igor)
Der Kuß der Fee (Ballett) -Valse- (Strawinsky Igor)
Parsifal (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Gurnemanz: ... am heiligsten Morgen heut- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -3. Aufzug- (Wagner Richard)
Othello (Oper in 4 Akten) -2. Akt- (Verdi Giuseppe)
Daphne (Bukolische Tragödie in 1 Akt) -Peneios: Seid ihr um mich, ihr Hirten alle?- op. 82 (Strauss Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 6. Szene- (Wagner Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, 3. Szene- (Wagner Richard)
Lohengrin (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Einleitung- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -Vorspiel- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 2. Szene: Siegfried-Ruf- (Wagner Richard)
Sinfonie Nr. 5 e-Moll -2. Satz- op. 64 (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Sinfonie Nr. 9 d-Moll -3. Satz- op. 125 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 55 Es-Dur "Der Schulmeister" -4. Satz: Finale- (Haydn Joseph)
Sinfonie Nr. 45 fis-Moll "Abschieds-Sinfonie" -4. Satz: Coda- (Haydn Joseph)
Julius Caesar (Oper in 3 Akten) -Nr. 14: Arie des Caesar- (Händel Georg Friedrich)
Sinfonie d-Moll -2. Satz- (Franck César)
Sinfonie Nr. 9 e-Moll "Aus der Neuen Welt" -4. Satz- op. 95 (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 9 e-Moll "Aus der Neuen Welt" -3. Satz: Scherzo- op. 95 (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 4 Es-Dur "Romantische" -1. Satz- (Bruckner Anton)
Konzert für Klavier und Orchester Nr. 2 B-Dur -1. Satz- op. 83 (Brahms Johannes)
Konzert für Klavier und Orchester Nr. 1 d-Moll -1. Satz- op. 15 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 4 e-Moll -2. Satz- op. 98 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 3 F-Dur -3. Satz- op. 90 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 2 D-Dur -2. Satz- op. 73 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 2 D-Dur -1. Satz- op. 73 (Brahms Johannes)
Sinfonia serena (1946) (Hindemith Paul)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur op. 68 "Pastorale" -1. Satz: Erwachen heiterer Empfindungen bei der Ankunft auf dem Lande- (Beethoven Ludwig van)
Messe h-Moll BWV 232 -Arie: Quoniam tu solus sanctus- (Bach Johann Sebastian)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Eroica" -1. Satz- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur -3. Satz: Scherzo- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur -4. Satz: Finale- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -1. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Nr. 9: Rezitativ und Arie der Leonore- op. 72 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -4. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- op. 72 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur "Pastorale" -3. Satz: Lustiges Zusammensein der Leute- op. 68 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur "Pastorale" -5. Satz: Hirtengesang- op. 68 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 7 A-Dur -1. Satz- op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 7 A-Dur -4. Satz- op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 8 F-Dur -3. Satz- op. 93 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 1 c-Moll -2. Satz- op. 68 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -3. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Tosca (Oper in 3 Akten) -3. Akt- (Puccini Giacomo)
Sinfonie Nr. 7 e-Moll -2. Satz: Nachtmusik- (Mahler Gustav)
Sinfonie Nr. 9 D-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)
Der Vampyr (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Marschner Heinrich)
Ein Sommernachtstraum (Schauspielmusik) -Nr. 7: Notturno- op. 61 (Mendelssohn Bartholdy Felix)
Sinfonie Nr. 29 A-Dur -4. Satz- KV 201 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 40 g-Moll -3. Satz: Menuett- KV 550 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 5 cis-Moll -3. Satz: Scherzo- (Mahler Gustav)
Idomeneo (Oper in 3 Akten)-2. Akt, Nr. 11: Arie der Ilia- KV 366 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Der Barbier von Sevilla (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Konzert für Klavier und Orchester G-Dur -1. Satz- (Ravel Maurice)
Daphnis et Chloé (Ballett) (Ravel Maurice)
Die diebische Elster (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Sinfonie Nr. 9 Es-Dur -3. Satz- op. 70 (Schostakowitsch Dimitri)
Konzert für Violoncello und Orchester Nr. 2 -2. Satz- op. 126 (Schostakowitsch Dimitri)
Konzert für Violoncello und Orchester Nr. 2 -3. Satz- op. 126 (Schostakowitsch Dimitri)
Sinfonie Nr. 8 C-Dur -Sammlung wichtiger Passagen aus der Opern- und Konzertliteratur- (Verschiedene)
Cosi fan tutte (Oper in 2 Akten) -2. Akt, Nr. 25: Rondo- KV 588 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 8 C-Dur D 944 -1. Satz- (Schubert Franz)
Der Türke in Italien (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Sinfonie Nr. 1 c-Moll -4. Satz- op. 68 (Brahms Johannes)
Mathis der Maler (Sinfonie) -III. Die Versuchung des heiligen Antonius- (Hindemith Paul)
Der Waffenschmied (Oper in 3 Akten) -Ouvertüre- (Lortzing Albert)
Der Wildschütz (Oper in 3 Akten) -3. Akt, Finale- (Lortzing Albert)
Sinfonie Nr. 1 D-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)
Sinfonie Nr. 4 G-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)

Okładka: Różni, Test Pieces for Orchestral Auditions for Tuba

cena 129,95 zł.


nuty.pl

Różni
Test Pieces for Orchestral Auditions for Tuba

polski Studia orkiestrowe na tubę
angielski Test Pieces for Orchestral Auditions for Tuba
niemiecki Orchester-Probespiel für Tuba


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:tuba solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Tuba (1) lub Tuba kontrabasowa (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Evans Mark, Pröpper Klemens
Autor wstępu: Peters C. F., Schott's Söhne B.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068613

Obecnie od muzyka solisty w konserwatoriach i orkiestrach wymagana jest wszechstronna znajomość literatury orkiestrowej i operowej. Niniejsza publikacja gromadzi w sobie partie tuby oraz tuby kontrabasowej pochodzące z popularnych dzieł kompozytorów różnych okresów. W zbiorze odnaleźć można m. in. wiele fragmentów utworów Ryszarda Wagnera - sceny z jego dramatów muzycznych "Zygfryd", "Złoto Renu" oraz "Walkiria", partie tuby z symfonii Antona Brucknera, Gustava Mahlera i Piotra Czajkowskiego, a także fragmenty ze słynnych oper Verdiego - "Aida" oraz "Rigoletto". Wyboru utworów dokonano we współpracy z Deutsche Orchestervereinigung e. V. (DOV).

For many years orchestras and conservatoris have wanted a practical and easily accessible edition of the orchestral passages required at auditions. An orchestral musician is expected to know and to have mastered not only the solo literature of his instrument but especially the opera and concert repertoire as well. The present edition contains those passages which a musician is expected to have at his or her command before being accepted into an orchestra. Unlike the many existing "orchestral studies", this colletion focuses on the material commonly used in auditions. It thus forms a foundation for the practical training of young orchestral musicians, and serves professional musicians as a means of practicing difficult passages.

Lista utworów:
Sinfonie (Fassung von 1890) Nr. 8 c-Moll -1. Satz- (Bruckner Anton)
Coppélia (Ballett) -1. Akt, Nr. 4: Mazurka- (Delibes Léo)
Elektra (Oper in 1 Akt) op. 58 (Verschiedene)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug- op. 59 (Verschiedene)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug- op. 59 (Verschiedene)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug- op. 59 (Verschiedene)
Cavalleria rusticana (Oper in 1 Akt) -Nr. 3: Lied des Alfio- (Mascagni Pietro)
Cavalleria rusticana (Oper in 1 Akt) -Nr. 8: Duett- (Mascagni Pietro)
Sinfonie Nr. 8 c-Moll -2. Satz: Scherzo- (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 5 B-Dur -3. Satz- op. 100 (Prokofieff Sergej)
Sinfonische Metamorphosen über Themen von Carl Maria von Weber -Turandot (Scherzo)- (Hindemith Paul)
Mathis der Maler (Sinfonie) -III. Dier Versuchung des heiligen Antonius- (Hindemith Paul)
Der Bajazzo (Oper in 2 Akten) -1. Akt, 1. Szene: Introduktion und Chor, 2. Szene und Finale I- (Leoncavallo Ruggiero)
Der Bajazzo (Oper in 2 Akten) -2. Akt, 1. Szene: Chor- (Leoncavallo Ruggiero)
Sinfonie Nr. 1 D-Dur -3. Satz- (Mahler Gustav)
Cinderella (Ballett) -2. Akt, Nr. 36: Duett des Prinzen und Aschenbrödel- op. 87 (Prokofieff Sergej)
Fausts Verdammnis -2. Teil, 6. Szene- op. 24 (Berlioz Hector)
Sinfonie Nr. 8 c-Moll -3. Satz: Adagio- (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 5 B-Dur -1. Satz- op. 100 (Prokofieff Sergej)
Cavalleria rusticana (Oper in 1 Akt) -Nr. 9: Duett- (Mascagni Pietro)
Tod und Verklärung (Sinfonische Dichtung) op. 24 (Strauss Richard)
Till Eulenspiegels lustige Streiche op. 28 (Strauss Richard)
Also sprach Zarathustra op. 30 op. 30 (Verschiedene)
Ein Heldenleben (Sinfonische Dichtung) op. 40 (Verschiedene)
Don Quixote op. 35 (Verschiedene)
Salome (Oper in 1 Akt) -2. Szene- op. 54 (Verschiedene)
Bilder einer Ausstellung (für Orchester bearb. von Maurice Ravel) -IV. Bydlo- (Mussorgsky Modest Peter)
Sinfonie Nr. 8 c-Moll -4. Satz: Finale- (Bruckner Anton)
Romeo und Julia (Ballett) -3. Akt, Nr. 47: Julia allein- op. 64 (Prokofieff Sergej)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -4. Satz: Finale- (Bruckner Anton)
Cavalleria rusticana (Oper in 1 Akt) -Nr. 12: Finale- (Mascagni Pietro)
Symphonie fantastique (Episode aus dem Leben eines Künstlers) -4.. Satz. Der Gang zum Richtplatz- op. 14a (Berlioz Hector)
Wozzeck (Oper in 3 Akten) -2. Akt: Wirtshausmusik auf der Bühne- op. 7 (Berg Alban)
Konzert für Orchester Sz 116 -Finale- (Bartók Béla)
Requiem (Grande Messe des Mortes) -9. Sanctus- op. 5 (Berlioz Hector)
Sinfonie (Fassung von 1878/80) Nr. 4 Es-Dur "Romantische" -1. Satz- (Bruckner Anton)
Symphonie fantastique (Episode aus dem Leben eines Künstlers) -5. Satz: Beim Hexensabbat- op. 14a (Berlioz Hector)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -1. Satz- (Bruckner Anton)
Romeo und Julia (Dramatische Sinfonie) -I. Introduction: Allegro fugato- op. 17 (Berlioz Hector)
Fausts Verdammnis -1. Teil, 3. Szene- op. 24 (Berlioz Hector)
Romeo und Julia (Ballett) -3. Akt, Nr. 44: Bei Laurenzo- op. 64 (Prokofieff Sergej)
Romeo und Julia (Ballett) -1. Akt, Nr. 13: Tanz der Ritter- op. 64 (Prokofieff Sergej)
Romeo und Julia (Ballett) -1. Akt, Nr. 11: Ankunft der Gäste- op. 64 (Prokofieff Sergej)
Romeo und Julia (Ballett) -1. Akt, Nr. 6: Der Kampf- op. 64 (Prokofieff Sergej)
Cinderella (Ballett) -3. Akt, Nr. 39: Der Prinz und die Schumacher- op. 87 (Prokofieff Sergej)
Sinfonie (Fassung von 1878/80) Nr. 4 Es-Dur "Romantische" -4. Satz: Finale- (Bruckner Anton)
Ein Sommernachtstraum -Ouvertüre- op. 21 (Mendelssohn Bartholdy Felix)

Okładka: Flotow Friedrich Freiherr von, Martha, Oper in 4 Akten

cena 239,95 zł.


nuty.pl

Flotow Friedrich Freiherr von
Martha, Oper in 4 Akten

polski Marta, Opera w 4 aktach
niemiecki Martha, Oper in 4 Akten


Ilość stron:228
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSATB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Kogel Gustav
Autor wstępu: Kruse Georg Richard
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076332

Friedrich von Flotow (1812 - 1883) to kompozytor niemiecki, słynny przede wszystkim ze swoich dzieł operowych (m. in. opery o tytułach "Alessandro Stradella" oraz "Indra"). Jego opery cechują się typowo romantyczną stylistyką, płynną melodyką oraz stosunkowo prostymi środkami muzycznymi. Wskazuje się na podobieństwo oper Flotowa z dziełami Lortzinga i Nicolaia. Opera "Marta" jest dziełem życia Fredricha von Flotow. Napisana została w Wiedniu w 1853 roku do libretta Friedricha Wilhelma Reise. Przedstawiona jest w niej historia angielskiej damy dworu - Lady Hariett i jej przyjaciółki Nancy. Kobiety, te przebierają się z nudów za wiejskie dziewczyny, po to by pójść na jarmark, po czym znaleźć pracę i uciec ze dworu. Opera ta zyskała uznanie publiczności i stała się jedynym dziełem Flotowa, które do dziś można usłyszeć w teatrach operowych. Niniejsza publikacja zawiera partyturę opery - głosy wokalne z wyciągiem fortepianowym partii orkiestry.


Lista utworów:
Martha, Oper in 4 Akten (Flotow Friedrich Freiherr von)

Spis treści:

Ouvertüre
Akt I
Chor: Darf mit nächtig düstren Träumen
Rezitativ und Duett: Teure Lady, Von den elden Kavalieren
Terzett: Schönr Lady und Cousine
Chor: Mädchen, brav und treu, Wohlgemut, junges Blut
Duett: Wie das Schnattert
Finale
Chor: Der Markt beginnt - Ich kann nähen
Vorwärts, Bob
Rezitativ und Quartett: Sieh nur, wie sie uns betrachten
Nun fürwahr, das laß ich gelten
Akt II
Entre-Akt und Quartettino: Nut näher, blöde Mädchen
Rezitativ und Quartett: Mädels, dort ist eure Kammer
Was soll ich dazu sagen
Duett: Nancy! Julia! Verweile! Blickt sein Auge doch so ehrlich
Volkslied: Letze Rose, wie magst du so einsam
Warte nur! Das sollst du büßen
Notturno: Schlafe wohl! und mag dich reuen
Rezitativ und Terzettino: Nancy - Lady! Was nun weiter?
Fort von hinnen, laßt uns eilen
Akt III
Entre-Akt und Porter-Lied: Laßt mich euch fragen
Chor und Lied: Horch, die Jagdfanfaren tönen
Auch wir Frau'n, wir kennen traun!
Lied: Jägerin, schlau im Sinn
Arie: Ach! so fromm, ach! so traut
Szene und Finale: Die Herrin rastet dort
Lied: Hier in stillen Schattengründen
Quintett mit Chor: Mag der Himmel Euch vergeben
Akt IV
Entre-Akt, Recitativ und Arie: Zum treuen Freunde geh
Den Trauen zu versöhnen
Recitativ und Duett: Lady! - Mylady! - Treuer Freund!
Der Lenz ist gekommen
Rezitaitv und Duett: Faßt Euch, Lady
Ja, was nun?
Finale. Chor: Hier die Buden, dort die Schenke

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

cena 293,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

polski Kurs nagrywania AudioPro, cz. 3
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 3


Ilość stron:272
Format:215 x 275
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078018
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

Publikacja jest trzecią częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Niniejsza część obejmuje tematy dotyczące odpowiedniego oprogramowania, konfiguracji systemu, nagrań cyfrowych i różnic pomiędzy nagraniami analogowymi a cyfrowymi, przechowywania i kopiowania plików i wiele innych. Do książki zostały dołączone także dwie płyty CD z nagranymi przykładami muzycznymi danych zagadnień wraz z ich wyjaśnieniami. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume three covers: MIDI (basic training, quantising, mixing with MIDI, notation software, controllers, setting up your system); MIDI sequencing (constructing MIDI drum parts, creating bass, guitar and keyboard parts, combining MIDI and live recording); digital effects (hardware vs. software plugins, details of using each type of effect); digital recording (analogue vs. digital, recording and playback formats, digital audio file formats, storage and backup, MDMs and computer-based hard disk systems, choosing the right software, common terms demystified, random access editing); synchronising (MIDI to audio sync, MIDI to MIDI sync, analogue to analogue sync).

Spis treści:

1. The Third Millennium
Moving Ahead
History
Preparation for What's to Come
The Internet
My Turning Point
2. Midi Theory
Intro to MIDI
MIDI Basic Training
The Language
MIDI IN, OUT, and THRU
MIDI Cables
Daisy Chain
Channels
MIDI Interface
MIDI Parameters
What Do MIDI Parameters Affect?
Controllers
Channel Modes
Omni Mode
Multi Mode
Mono Mode
Polyphony versus Multitimbrality
MIDI Time Code
System Messages
System Exclusive (Sys Ex)
Data Dump
The Handshake
Data Backup
Quantizing
The Basics
Strength
Sensitivity
How Tight Is Tight Enough?
Randomize
Real - Time
Step Record
Shifting Tracks
Velocites, Durations, and Tempos
Notation Software
Uses
Lyrics
Chord Symbols
Mixing with MIDI
Parameters
Comining MIDI Mix Tools
General MIDI Specifications
Standard MIDI File
Cross - Platform Compatibility
Keyboard and Mix Controllers
Keyboard Controllers
Mix Controllers
MIDI System Design - What Should I Have?
Synths
Sequencers
Interfaces
Mixers
Digital Audio Cards
Tactile Control Surfaces for Computer-Based Digital Workstations
3. MIDI Sequencing
Building the Band
Constructing MIDI Drum Parts
Fundamentals
The Groove
Groove Quantize
Drum Set Patterns
Accents
Fills
Believability
Construction
Percussion Patterns
Frosting
Many Instruments
Simple Parts That Work Together
Forming the bass line
Patterns
The Groove
Reality / Believability
Feel
Guitar Parts
Believability
The Groove
Patterns
Grand and Electric Piano Parts
The Groove
Patterns
Grand Pianos vs. Rhodes Pianos
Believability
Feel
The Frosting
Strings and Pads
Bass
Sound Effects
Combining MIDI and Live Recording
Drum Loops
4. Digital Recording
Analog Recording
Analog vs. Digital
Physical Properties of Sound
Amlitude
Frequency
Velocity
Wavelength
Envelope
Harmonic Content
Phase
Digital Theory
What's So Good about Digital Recording?
Bits / Bytes / Words
Advantage of Binary Code / PCM
Samples
Quantization / Bits
Aliasing
RAM Buffer
Sample Rates
Dither / Quantization Error
Noise Shaping
Converters
Oversampling
Dynamic Range
Format Conversion
Errors
Data Protection
Error Detection
Error Correction
Redundancy
Concealment
Muting
Digital Recording, Transmission, and Playback Formats
AES/EBU
S/P DIF
SDIF-1
SDIF-2
SMDI
MADI
DASH
Digital Audio File Formats
Sound Designer and Sound Designer II
AIFF-Apple's Audio Interchange File Format
WAV-Windows Audio File Format
Quick Time
RealAudio
SND Resource
Storage Mediums
Backing Up
CD-Compact Disc
HD-CD
CD-R and CD-RW-Recordable and Rewriteable Compact Disc
DAT
MiniDisc
Hard Disc
DVD
Divx
5. Digital Multitracks
Comparison of MDMs to Computer-Based Recording Systems
Formats
Other MDMs
Dedicated Digital Recording Systems
Samplers
Computer-Based Hard Disk Recording Systems
History
Differences between Hard Disk and Tape-based Recording?
Linear versus Nonlinear
Destructive versus Nondestructive Editing
Number of Tracks and Takes
Thing to Look For in the Software You Choose
Soundcards
Terms Common to Hard Disk Recording
Serial Bus / Data Transfer
SDS
SCSI
Fast and Wide SCSI-2 and 3
IDE/ATA
Firewire
Network and Online Data Transfer Rates
Apple Talk
Ethernet
Modem
Cable
ISDN (Integrated Services Digital Network)
T-1
T-3
Disk Management
Partitioning
Formatting
Compression
Repairing / Defragmenting
Protection: Practice Safe Computing
Keep Current
6. Digital Effects
Real-time versus Non-Real-time Digital Effects
Hardware versus Software versus Plug-ins
Digitally Controlled Amplifier
Digital Signal Processor
Pitch Change
Formants
Time Compression and Expansion
Spectral Effects
Multiband Compressor / Limiter
Peak Limiter
Expanders and Gates
Delay Effects
Reverb Effects
Equalizers
Delay
Chorus / Flanger
Invert Phase
Reverse
Special Effects
Variable Speeds
Fliter
Vinyl Simulation
Vocode
Lo-Fi
7. Random Access Editing
The Basics
Nondestructive Editing
Descructive Editing
Regions
Playlist / Edit Decision List
RAM Buffer
Gain Change / Normalizing
Cut, Copy and Paste
Undo, Redo, Save, Revert to Saved
Save As... Save a Copy As
Waveform / Pencil Editing
Smoothing
Preview Mode
Fades
Crossfades
Linear Fade
Curve Fade
S-Curve
Overlap Fade
Equal Gain
Equal Power
Pre-roll / Post-roll
Online / Offline
Editing withing the Software - Based Multitrack Domain
Soundfiles
Waveform View
Punch-in
Auto Record
Channels, Tracks, and Takes
Comping
Tuning
Finding the Groove
Quantizing Audio
Moving Audio Segments
Spot Mode
Slip Mode
Grid Mode
Shuffle Mode
Multitrack Backing Vocals
Breaths
Entrances
Releases
Intonation
Detuning
Readjusting Formants
Fills Fills, and Licks
Broadcast Audio
Voice-Over / Editing Speech
Application
Voice-Over
Timing
Ambience
Problematic Edits
Crossfade Ambience
Music Bed
Add Ambience
Reconstruct the Scene
Live with it
Breaths
Time Compression / Exapnsion
ADR / Foley
ADR
Foley
Getting the Program Ready for the Air
Normalize
Compress
Music
8. Synchronizing
Synchronizing Basics
Why Bother?
MIDI to Audio Sync
Timing Discrepancies
MIDI to MIDI Sync
Accuracy
Logjam
Processor Speed
Analog to Analog
LTC on Each Machine
Verifying Sync
Offsets
Regenerating Time Code
Free Wheeling
Jam Sync
Digital to Digital Sync
Components of Digital Sync
Time Base - Word Clock
Word Clock Rate
Pull-Up / Pull-Down
Address Code
Transport Control
MIDI Machine Control (MMC)
Variations in Accuracy
Sample - Accurate Sync
Frame - Accurate Sync with Phase Look
Frame - Accurata Sync with No Phase Lock / Continuous Sync
Frame - Accurate Trigger Sync
Various Sync Formats
Internal
MTC
SMPTE (LTC) 30fps, 29.97fps, 29.97df, 25, 24fps
Video Sync
VITC
Word 1x
Word 256x
S/P DIF and AES/EBU
SDIF-2 and MADI
Proprietary Sync Systems
ADAT and DA-88 Sync
9. Digital Mixing
How Are Digital and Analog Mixers Different?
The Analog Mixer
The Digital Mixer
Hardware versus Software
Automation
The Basics
Automation Types
Dynamic Automation
Auto Read
Absolute Mode / Auto Write / Replace
Auto Touch / Auto Latch
Trim Levels
Bypass / Auto Off / Rehearse
Mutes
Pan
Function of Fader Motors in the Digital Domain
Mix Editior Functions
Snapshot Automation
Operational Procedures
Saving
Undo
Building Automation
Software Plug-ins
Mix Procedure Using Automation
Inserts
Write Mutes
Drums
Documenting the Mix
Bass
Lead Vocal
Guitars and Synths
Backing Vocals
Intonation
Expression / Dynamics
Blend
Accuracy
The Rhythm Section
Locate Points
Copy Moves and Settings
EQ
Dynamic and Special Effects
Format
Hard Disk
DAT
10. Master Preparation
Editing the Mixed Master
The AM Version
The Album Version
The Dance Mix
Creative Restructuring
Mastering
What Is mastering?
To Master or Not to master
Monitoring Procedures
Assembling the Album
The CD Mastering Environment
Write Modes
Red Book
Yellow Book
Green Book
Orange Book, Part I and II
White Book
Blue Book / CD-Extra
Subcodes
PQ Subcodes
IRSC Code
Emphasis
SCMS
Track Number
Indexes
Noise Shaping
Equalizing
Real-time Analyzer (RTA)
Levels
Normalize
Real vs. Apparent Levels
How Hot Is Hot Enough?
Limiting / How to Sound Loud
Image Files
Mastering to Error Correcting Recorders
11. The Best of Botj Worlds
Acoustic Considerations
Chips or Tubes
Combining Tubes and Chips
Digital Modeling
Preamps
Old Effects versus New
Mixers
Cambling Considerations
Some Cable Theory
Do Cables Really Sound Different?
Choose Your Weapons Carefully

Okładka: Mazur Marcin Łukasz, Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)

cena 37,95 zł.


nuty.pl

Mazur Marcin Łukasz
Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)

polski Kolędy świata na chór SATB, cz. IV (Hiszpania)


Ilość stron:36
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: hiszpańska
słów utworów: polska, hiszpańska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080238
Produkty podobne:Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata I Anglia
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata II (Francja)
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata III Niemcy i Austria
Sołtysik Włodzimierz - Kolędy świata-Czechy na SATB

Niniejsza antologia składa się z dziesięciu utworów anonimowych pochodzenia ludowego oraz jednej pieśni autentycznej w oryginalnym układzie czterogłosowym, "Riu, Riu, chiu", przypisywanej kompozytorowi Mateo Flecha starszemu (1481 - 1553). Pochodzi ona z opublikowanego w 1556 roku w Wenecji zbioru "Villancicos de diversos autores", zwanego dzisiaj "Cancionero de Uppsala, od miejsca znalezienia jedynego zachowanego do naszych czasów egzemplarza. Wśród kolęd tradycyjnych największą popularnością cieszą się obecnie w Hiszpanii utwory andaluzyjskie oraz katalońska kolęda "Fum , Fum, Fum" Rzeczywiście, niebanalna melodyka, urozmaicona rytmika, zawierająca liczne synkopy i triole, asymetryczna budowa fraz, ciekawie stosowane progresje i efekty dźwiękonaśladowcze stanowią o odrębności i atrakcyjności tej muzyki.
Niniejszy zbiór jest pierwszą publikacją kolęd hiszpańskich skierowaną do polskich chórów. Składają się nań opracowania o niskim i średnim stopniu trudności, przeznaczone dla średnio zaawansowanych chórów mieszanych.

The present anthology comprises ten anonymous pieces of folk origin and one authentic song originally set for four parts, Riu, riu, chiu, ascribed to composer Mateo Flecha the Elder (1481 - 1553). It comes from Villamcicos de diversos autores, known today as Cancionero de Uppsala, published in Venice in 1556. Its contemporary name is due to the place where the only preserved copy was found. As far as traditional carols are concerned, the most popular ones in Spain are songs from Andalusia and a carol from Catalonia, Fum, fum, fum. The attractiveness and originality of this music is due to its unconventional melodics, varying rhythmics, containing many syncopations and triplets, asymmetric construction of phrases, interestinlgy used progressions and sound-imitating effects.
The present set is the first collection of Spanish Christmas carols offered to Polish choirs. It contains works of low and intermediate difficulty, elaborated for moderately advanced mixed choirs.

Lista utworów:
Rin Rin
Ay del Chiquirritin
Fum Fum Fum
Ye Viene la Vieja
El Rabadán
Una pandereta Suena
Esta noche, Caballeros
Campanas de Belén
Dime nino
Esta noche nace el nino
Riu, Riu, Riu

Okładka: Wiśniewski Ks. Piotr, Oficjum rymowane o św. Zygmuncie w antyfonarzach płockich z przełomu XV/XVI wieku. Studium historyczno-muzykologiczne.

cena 39,95 zł.


nuty.pl

Wiśniewski Ks. Piotr
Oficjum rymowane o św. Zygmuncie w antyfonarzach płockich z przełomu XV/XVI wieku. Studium historyczno-muzykologiczne.

polski Oficjum rymowane o św. Zygmuncie w antyfonarzach płockich z przełomu XV/XVI wieku. Studium historyczno-muzykologiczne.


Ilość stron:256
Format:169 x 240
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081180

Niniejsza książka poświęcona jest głębokim studiom historycznym, liturgicznym i muzykologicznym, dotyczącym oficjum o św. Zygmuncie. Znajduje się ono w dwóch płockich antyfonarzach pochodzących z XV i XV/XVI w. Nie tylko ujawnia specyficzne tradycje Kościoła płockiego, ale także potwierdza prawdę o ścisłym związku muzyki polskiego średniowiecza z tendencjami ogólnoeuropejskimi.
Ze szczególnym uznaniem należy przyjąć podjętą próbę oceny estetycznej postgregoriańskich melodii oficjum, w tym ich relacji do tekstów, a także źródeł melodyki i techniki kompozytorskiej w nich zastosowanej. Bogactwo nowych pomysłów muzycznych dziś bardzo często oceniamy krytycznie, ale w późnym średniowieczu było ono akceptowane w szerokim obiegu międzynarodowym. Nie ulega wątpliwości, że w polskiej literaturze muzykologicznej prezentowana książka jest dziełem pionierskim, które powinno zainteresować nie tylko muzykologów-mediewistów, ale także historyków liturgii i kultury, dowodzi, że wkład Polski w dorobek religijnej kultury muzycznej Europy jest znaczny i że zasługuje na szacunek.


Spis treści:

Rozdzał I. Początki i rozwój kultu św. Zygmunta
Żywot świętego
Kult św. Zygmunta na Zachodzie Europy
Kult św. Zygmunta w Polsce
Przejawy czci św. Zygmunta w Diecezji Płockiej
Rozdział II. Geneza oficjum rymowanego
Terminologia
Dzieje historii rymowanych w Europie Zachodniej
Typy
Struktura
Rozdział III. Płockie przekazy oficjum
Teksty
Postacie tekstu w AS1 i AS2
Treść hagiograficzna
Późniejsze dopiski
Proweniencja tekstów
Melodie
Psalmy
Psalmodia inwitatoryjna
Psalmodia recytatywna
Antyfony
Antyfona inwiatoryjna
Antyfona do psalmów
Responsoria
Responsum
Versus
Rozdział IV. Próba oceny estetycznej
Relacja melodii do tekstu
Rola akcentu słowa
Ilustracyjność
Źródła melodyki
Liturgia Bożego Ciała
Oficjum
Sekwencja
Liturgia paschalna
Victime paschali laudes
Allaluia z Zesłania Ducha Świętego
Melodie obiegowe
Repertuar typiczny
Wzorce postgregoriańske
Inicjalne i finalne formuły psalmowe
Incipity psalmów
Terminationes
Technika kompozytorska
Budowa melizm
Ambitus
Praca motywiczna
Jedność modalna

Okładka: Bach Johann Sebastian, Organ Works, Great Chorale Preludes, Vol. 7

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Organ Works, Great Chorale Preludes, Vol. 7

polski Dzieła organowe, Wielkie preludia chorałowe, z. 7
angielski Organ Works, Great Chorale Preludes, Vol. 7
niemiecki Orgelwerke, Größere Choralvorspiele, Band 7


Ilość stron:112
Format:264 x 303
Opracowanie na:organy solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Griepenkerl Friedrich Konrad, Roitzsch Ferdinand
Autor wstępu: Straube Karl
Redaktor: Keller Hermann
Kod produktu:NPL068626
Produkty podobne:Bach Johann Sebastian - Klavierübung, Choralvorspiele und Duetten, Teil III
Bach Johann Sebastian - Little Organ Book, BWV 599 - 644
Bach Wilhelm Friedemann - Organ Works Vol. 1
Bach Johann Sebastian - Organ Works Volume 2 (Org)
Bach Johann Sebastian - Organ Works, Little Organ Book BWV 599-644, 10 Chorale Preludes (from Kirnbergersche Sammlung), 4 Chorale Variations BWV 766-769, 7 Chorale Preludes BWV 722, 728-732, 738, Vol. 5
Bach Johann Sebastian - Organ Works, Vol. 1
Bach Johann Sebastian - Organ Works, Vol. 3
Bach Johann Sebastian - Organ Works, Vol. 6
Bach Johann Sebastian - Organ Works, Vol. 8
Bach Johann Sebastian - Orgelwerke, Fantasien, Fugen, Trios und andere Einzelwerke, 14 Choralvorspiele, Partite diverse über "Ach, was soll ich Sünder machen?" BWV 770, Band 9
Bach Johann Sebastian - Sechs Choräle und achtzehn Choräle, Band 2
Bach Johann Sebastian - Volume 7: The Orgelbüchlein & The Catechism Hymns

Siódmy zeszyt "Dzieł organowych" zawiera czterdzieści cztery kompozycje na organy Jana Sebastiana Bacha. Publikacja ta gromadzi w sobie wybrane preludia chorałowe, ułożone w porządku alfabetycznym. Jest ona ciekawym źródłem utworów skomponowanych w oparciu o ten sam chorał. Kompozycje te świadczą o niezwykłej inwencji twórczej Bacha (np. słynny chorał "Nun komm, der Heiden Heiland" posiada aż siedem wersji). Pośród utworów odnaleźć można również popularne preludium "Wachet auf, ruft uns die Stimme" BWV 645. Ściśle związany z liturgią kościoła protestanckiego chorał stał się podstawą i główną inspiracją niemal całej twórczości Bacha. Znajduje się on nie tylko w jego dziełach organowych, lecz również kantatach, oratoriach oraz pasjach.

J. S. Bach's choral-preludes have been handed down to us partly in form of collections put up by the master's own hand, partly in single autographs and contemporary copies. The "Little Organ-Book", has been reproduced in accordance with the edition of Griepenkerl and Roitzsch in the preceding volume. All the preludes still left have been gathered up in the two following volumes (vol VI and VII), with the only exception of some pieces, which have been discovered only recently. To save the player the trouble of looking up titles at different places, the chorals have been reproduced in alphabetic order here also. If a piece originally appertained to a collection or if it has come down to us as a single composition, has not been taken into account thereby.

Lista utworów:
Nun freut euch, lieben Christen g'mein (Es ist gewißlich an der Zeit) BWV 734 (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 9) BWV 659 (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland - Trio (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 10) BWV 660 (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 11) BWV 661 (Bach Johann Sebastian)
O Lamm Gottes, unschuldig - 3 Versus (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 6) BWV 656 (Bach Johann Sebastian)
Vater unser im Himmelreich BWV 737 (Bach Johann Sebastian)
Vom Himmel hoch da komm ich her - Fughetta BWV 701 -Choralbearbeitung für Orgel manualiter- (aus der Kirnbergerschen Sammlung) BWV 701 (Bach Johann Sebastian)
Von Gott will ich nicht lassen (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 8) BWV 658 (Bach Johann Sebastian)
Wachet auf, ruft uns die Stimme (6 Choräle von verschiedener Art (Schübler-Choräle) - Nr. 6) BWV 645 (Bach Johann Sebastian)
Vom Himmel hoch da komm ich her (aus der Kirnbergerschen Sammlung) BWV 700 (Bach Johann Sebastian)
Valet will ich dir geben - Fantasia BWV 735 (Bach Johann Sebastian)
Wenn wir in höchsten Nöten sein (Vor deinen Thron tret ich hiermit) -Choralbearbeitung für Orgel- (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 18) BWV 668 (Bach Johann Sebastian)
Komm, Heiliger Geist, Herre Gott - Fantasia (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 1) BWV 651 (Bach Johann Sebastian)
Nun danket alle Gott (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 7) BWV 657 (Bach Johann Sebastian)
Schmücke dich, o liebe Seele (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 4) BWV 654 (Bach Johann Sebastian)
Wir glauben all an einen Gott - Fughetta (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 13) BWV 681 (Bach Johann Sebastian)
Komm, Heiliger Geist, Herre Gott (Variante zu BWV 652 - Weimarer Fassung) BWV 652a (Bach Johann Sebastian)
Komm, Heilger Geist, Herre Gott - Fantasia (Variante zu BWV 651 - Weimarer Fassung) BWV 651a (Bach Johann Sebastian)
Komm, Gott, Schöpfer, Heiliger Geist (Varianten zu BWV 667 - Weimarer Fassungen) BWV 667a/ (Bach Johann Sebastian)
O Lamm Gottes, unschuldig - 3 Versus (Variante zu BWV 656 - Weimarer Fassung) BWV 656a (Bach Johann Sebastian)
Vater unser im Himmelreich (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 14) BWV 682 (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland - Fantasia (Variante zu BWV 659 - Weimarer Fassung) BWV 659a (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland (Variante zu BWV 660 - Weimarer Fassung) BWV 660a (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland (Variante zu BWV 660) BWV 660b (Bach Johann Sebastian)
Von Gott will ich nicht lassen (Variante zu BWV 658) BWV 658a (Bach Johann Sebastian)
Nun komm, der Heiden Heiland (Variante zu BWV 661 - Weimarer Fassung) BWV 661a (Bach Johann Sebastian)
Valet will ich dir geben (Variante zu BWV 735) BWV 735a (Bach Johann Sebastian)
Kommst du nun, Jesu, vom Himmel herunter (6 Choräle von verschiedener Art (Schübler-Choräle) - Nr. 6) BWV 650 (Bach Johann Sebastian)
Wir glauben all an einen Gott BWV 740 (Bach Johann Sebastian)
Meine Seele erhebet den Herren (6 Choräle von verschiedener Art (Schübler-Choräle) - Nr. 4) BWV 648 (Bach Johann Sebastian)
Wir glauben all an einen Gott (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 12) BWV 680 (Bach Johann Sebastian)
Wer nur den lieben Gott läßt walten (6 Choräle von verschiedener Art (Schübler-Choräle) - Nr. 3) BWV 647 (Bach Johann Sebastian)
Nun freut euch, lieben Christen g'mein (Es ist gewißlich an der Zeit) BWV 734a -Choralbearbeitung für Orgel- (Variante zu BWV 734) BWV 734a (Bach Johann Sebastian)
Komm, Heiliger Geist, Herre Gott (18 Choralbearbeitungen verschiedener Art (Leipziger Originalhandschrift) - Nr. 2) BWV 652 (Bach Johann Sebastian)
Kyrie, Gott Vater in Ewigkeit (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 1) BWV 669 (Bach Johann Sebastian)
Christe, aller Welt Trost (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 2) BWV 670 (Bach Johann Sebastian)
Kyrie, Gott Heiliger Geist (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 3) BWV 671 (Bach Johann Sebastian)
Kyrie, Gott Vater in Ewigkeit (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 4) BWV 672 (Bach Johann Sebastian)
Christe, aller Welt Trost (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 5) BWV 673 (Bach Johann Sebastian)
Kyrie, Gott Heiliger Geist (Klavierübung, Teil 3 - Nr. 6) BWV 674 (Bach Johann Sebastian)
Magnificat, Meine Seele erhebet den Herren - Fuga sopra il Magnificat BWV 733 (Bach Johann Sebastianv)
Wo soll ich fliehen hin (Auf meinen lieben Gott) (6 Choräle von verschiedener Art (Schübler-Choräle) - Nr. 2) BWV 646 (Bach Johann Sebastian)
Valet will ich dir geben BWV 736 (Bach Johann Sebastian)
Komm, Gott, Schöpfer, heiliger Geist BWV 667





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland