•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Trzeba raz

Dostępne opracowania:

altówka solo (1)
dowolny instrument C solo (1)
fortepian solo (4)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), teksty, akordy (1)
książka (4)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (3)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty + 2 płyty CD (1)
organy solo (1)
orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe) (1)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce solo (1)
wiolonczela i fortepian (1)
zespół instrumentalny (obój, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)
zespół instrumentalny (partytura) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)

Trzeba raz znajdziesz w 25 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Korzyński Andrzej, Akademia Pana Kleksa

cena 24,98 zł.


nuty.pl

Korzyński Andrzej
Akademia Pana Kleksa

polski Akademia Pana Kleksa


Ilość stron:25
Format:170 x 230
Opracowanie na:dowolny instrument C solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Fortepian (1) lub Gitara lub Flet lub Skrzypce lub Obój lub Akordeon lub Saksofon altowy lub Klarnet C lub Róg C lub Trąbka C lub Mandolina lub Fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Wiśniewski Stanisław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000529

Piosenki z filmu w zapisie nutowym. Wśród tytułów znajdziesz: "Witajcie w naszej bajce", "Kaczka dziwaczka", "Psie smutki", "Na wyspach Bergamutach", "Jak rozmawiać trzeba z psem", "Księżyc raz odwiedził staw", "Piosenka bałwanka", "Taniec kleksów", "Kwoka", "Leń", "ZOO", "Pożegnanie z bajką".


Lista utworów:
Witajcie w naszej bajce (Wiśniewski S.)
Kaczka dziwaczka (Wiśniewski S.)
Psie smutki (Wiśniewski S.)
Na wyspach Bergamutach (Wiśniewski S.)
Jak rozmawiać trzeba z psem (Wiśniewski S.)
Księżyc raz odwiedził staw (Wiśniewski S.)
Piosenka bałwanka (Wiśniewski S.)
taniec kleksów (Wiśniewski S.)
Kwoka (Wiśniewski S.)
Leń (Wiśniewski S.)
ZOO (Wiśniewski S.)
Pożegnanie z bajką (Wiśniewski S.)

Okładka: Wieniawski Henryk, I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

cena 29 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

polski I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14
angielski Violin Concerto No. 1 in F sharp minor Op. 14


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001661
Produkty podobne:Wieniawski Henryk - Concerto No. 1 in F sharp minor for Violine and Orchestra, Op. 14
Wieniawski Henryk - I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14 (part.), (1853), ca 25'

I Koncert fis-moll Wieniawskiego należy do najtrudniejszych koncertów w całej literaturze skrzypcowej. Ten niezwykle efektowny, popisowy utwór, oprócz najwyższych umiejętności oraz specyficznych predyspozycji instrumentalnych wymaga od wykonawcy wyjątkowego hartu ducha, a także swego rodzaju instrumentalnej odwagi. Wyobrażenie o piętrzących się przed grającym, często karkołomnych trudnościach wykonawczych może dać notatka " il faut risquer" (trzeba ryzykować), umieszczana przez kompozytora w głosie skrzypcowym, najprawdopodobniej dla własnego użytku.


Lista utworów:
I Koncert Skrzypcowy fis-moll op. 14 nr 1 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Giuliani Mauro, Etiudy

cena 30 zł.


nuty.pl

Giuliani Mauro
Etiudy

Ilość stron:32
Format:A4
Opracowanie na:gitara
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003606

Utwory napisane zostały w typowo klasycznym, wiedeńskim stylu, najczęściej z lekkim arpeggiowym akompaniamentem i melodią charakteryzującą się regularną, klarowną frazą. Wybór został dokonany z myślą o pedagogicznym przeznaczeniu tych utworów. Trzeba jednak zaznaczyć, że tylko op. 1 to etiudy, zaś utwory z op. 40, 78, 106 noszą w pierwodruku tytuły divertissements, a op. 73 bagatelles.


Okładka: Mazas Jacques-Féréol, Etiudy na altówkę, op. 36, z. 2: Études brillantes

cena 67 zł.


nuty.pl

Mazas Jacques-Féréol
Etiudy na altówkę, op. 36, z. 2: Études brillantes

polski Etiudy na altówkę, op. 36, z. 2: Études brillantes
angielski Studies for Viola, Op. 36, vol. 2: Études brillantes
niemiecki Etüden für Bratsche Op. 36, Band 2: Études brillantes
francuski Études pour viole op. 36, vol. 2: Études brillantes


Ilość stron:50
Format:230 x 305
Opracowanie na:altówka solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Gonet Tadeusz
Autor wstępu: Gonet Tadeusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003663
Produkty podobne:Mazas Jacques-Féréol - Etudes Speciales, op. 36 z. 1

Jacques F. Mazas (ur. w 1782 r., zm. w 1849 r.), skrzypek - wirtuoz i kompozytor, uczeń Baillota w paryskim konserwatorium. Mazas koncertował z wielkim powodzeniem w całej Europie. Oprócz szkoły gry na skrzypcach i szkoły gry na altówce napisał wiele utworów na oba te instrumenty. Niniejsze opracowanie etiud skrzypcowych Mazasa (op. 36) na altówkę zawiera warianty, tj. sposoby ćwiczenia, ułatwiające dokładne ich opanowanie. Powtarzanie trudniejszych etiud, choćby z nieznacznymi zmianami smyczkowymi lub rytmicznymi, staje się mniej monotonne, a przez to mniej nużące. W obrębie poszczególnych taktów wyłaniają się wyraźne fragmenty trudniejsze. Trzeba poświęcić im specjalną uwagę i ćwiczyć je najprostszymi sposobami, a więc osobnymi, wolnymi ćwierćnutami. Przy trudnościach intonacyjnych występujących szczególnie przy zmianach pozycji, należy ćwiczyć w pozycjach łatwiejszych, potem oba sposoby porównywać, a przez wytrwałe powtarzanie błędy usuwać i dojść w końcu do wykonania całkowicie poprawnego.


Lista utworów:
Etiuda - Melodia op. 36 nr 31 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Legato op. 36 nr 32 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie smyczkowe, akcenty op. 36 nr 33 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Staccato op. 36 nr 34 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Melodia na strunie C op. 36 nr 35 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Martelé op. 36 nr 36 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Arpeggio op. 36 nr 37 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Portamento op. 36 nr 38 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie przegubu op. 36 nr 39 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Ornamentyka w kantylenie op. 36 nr 40 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Przednutka (acciaccatura) op. 36 nr 41 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Legato, Détaché op. 36 nr 42 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Martéle, Legato op. 36 nr 43 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - różne rodzaje smyczkowania op. 36 nr 44 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Spiccato op. 36 nr 45 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Podnoszenie smyczka, Staccato, Ricochet op. 36 nr 46 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Staccato op. 36 nr 47 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - Grazioso op. 36 nr 48 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenia przegubu op. 36 nr 49 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie smyckowe, dwudźwięki op. 36 nr 50 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie na lekkość (krótkość) smyczka op. 36 nr 51 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie smyczkowe op. 36 nr 52 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - ćwiczenie smyczkowe op. 36 nr 53 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - szybkość palców op. 36 nr 54 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - tryl op. 36 nr 55 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - obiegnik op. 36 nr 56 (Mazas Jacques Férérol)
Etiuda - pizzicato lewą ręką, flażolety op. 36 nr 57 (Mazas Jacques Férérol)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 1

cena 29 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 1

Ilość stron:124
Format:A4
Opracowanie na:organy solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003674

Nie trzeba chyba przekonywać, że niepowtarzalność i czarowność muzyki Mozarta ma swe sedno w nieopisanej inwencji i wielości nastrojów osiąganych na bazie skrajnej prostoty użytych środków muzycznych (w tym formy i harmonii) oraz mistrzowskiego operowania niuansem (np. gdy motyw w dur zostaje "powtórzony" w moll - wywołuje to jaskrawy kontrast wyrazowy (patrz KV 475, takty 58-65). Zawiera utwory: Uwertura C-dur KV 399, Adagio h-moll KV 540, Allegro B-dur KV 400, Fantazja f-moll KV 594, Rondo D-dur KV 485, Fantazja c-moll KV 475, Rondo a-moll KV 511, Warjacja C-dur KV 265, Allegretto alla turca KV 331.


Okładka: Dobrzyński Ignacy Feliks, Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)

cena 55 zł.


nuty.pl

Dobrzyński Ignacy Feliks
Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)

polski Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)
angielski Souvenir de Dresde Op. 47 for Oboe, Piano and Cello (Score + Parts)
niemiecki Souvenir de Dresde Op. 47 für Oboe, Klavier und Cello (Partitur und Stimmen)
francuski Souvenir de Dresde op. 47 pour oboe, piano et violoncelle (Partiton et Parties)


Ilość stron:16 + 6 + 2
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół instrumentalny (obój, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Obój (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pędziałek Mariusz
Redaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057763

"Souvenir de Dresde op. 47" jest utworem złożonym z trzech części o zróżnicowanych tempach, połączonych ze sobą attacca i poprzedzonych krótką introdukcją fortepianową. Mimo, że tytuł utworu może sugerować niemiecki charakter muzyki, to mamy tu do czynienia z dziełem polskim napisanym przez polskiego kompozytora i, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, jest to swego rodzaju rarytas w polskiej literaturze obojowej. Edycja została przygotowana w oparciu o rękopiśmienną kopię znajdującą się w zbiorach biblioteki Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego (sygn. R 1144). Karta tytułowa oraz Introdukcja (pierwsza strona nutowa) zostały sporządzone ręką Dobrzyńskiego, pozostałe strony nutowe zostały wykonane przez kopistę. [Mariusz Pędziałek]

Souvenir de Dresde Op. 47 is a piece consisting of three sections with different tempos, played attaca and preceded by a short piano introduction. Although the title may suggest music of German character, we have here a Polish work written by a Polish composer and therefore something of a rarity in the Polish oboe repertory. The present publication has been based on the manuscript copy preserved in the collections of the library of the Warsaw Musical Society (library no. R 1144). The title page and the introduction (the first page of music) were made by Dobrzyński himself, the rest - by a copyist. [Mariusz Pędziałek]

Lista utworów:
Souvenir de Dresde op. 47 (Dobrzyński Ignacy Feliks)

Okładka: Kenny G, Kenny G - the Moment (partytura)

cena 120,95 zł.


nuty.pl

Kenny G
Kenny G - the Moment (partytura)

angielski Kenny G - the Moment


Ilość stron:80+40
Format:230 x 305
Opracowanie na:zespół instrumentalny (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Saksofon sopranowy (1) lub Saksofon altowy lub Saksofon tenorowy
Skrzypce (0)
Gitara basowa (0)
Zestaw perkusyjny (0)
Keyboard (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Rodowicz Dan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057968

(...)Dobra passa Kenny’ego G. trwała także w latach 90-ych, za album "Breathless" otrzymał platynową płytę. Trudno jednoznacznie określić, czy niezbyt wymyślna pod względem harmonicznym muzyka Kenny’ego G. jest jazz'em ale przecież nie można jej także określić jako typową muzyką z gatunku - pop. Z pewnością jest jednak interesującym obiektem analiz dotyczących przenikania się różnych gatunków oraz komercjalizacji współczesnej muzyki rozrywkowej (w tym i jazzu). Nie wdając się w rozważania na temat wartości muzyki Kenny’ego G., trzeba przyznać, że jest swego rodzaju fenomenem muzycznym; płyty artysty sprzedają się w takich samych nakładach jak albumy wykonawców rock'owych, on zaś sam cieszy się nie mniejszą niż oni popularnością.

Publikacja zawiera wybrane utwory na saksofon sopranowy i tenorowy z towarzyszeniem orkiestry w składzie: strings, keyboard, guitara, bass, drums, percussion.

Dodatkowo zawiera głos saksofonu.


Lista utworów:
Always
Eastside Jam
Everytime I Close My Eyes
Gettin' On The Step
Havana
Innocence
Moonlight
Northern Lights
Passages
That Somebody Was You
The Champion's Theme
The Moment

Okładka: , System Of A Down - Toxicity

cena 134,95 zł.


nuty.pl

System Of A Down - Toxicity

angielski System Of A Down - Toxicity


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Billmann Pete, Jacobs Jeff
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058308

System of a Down - amerykański zespół muzyczny, którego członkowie pochodzą z Armenii. Grupa gra połączenie metalu i hard rocka z elementami ormiańskiej muzyki ludowej. Wszystko zaczęło się w Los Angeles, gdzie w studiu Rehearsal, Serj Tankian spotkał młodego gitarzystę Darona Malakiana. Panowie grali w różnych zespołach, lecz kiedy stwierdzili, że mają dużo ze sobą wspólnego, choćby ormiańskie pochodzenie – zaczęli grać razem. Razem z Ontronikiem „Andym” Khachaturianem, który grał na perkusji, stworzyli zespół o nazwie Soil. Był to na razie projekt, którego działalność trzeba liczyć w kilku miesiącach.
Publikacja zawiera utwory z płyty "Toxicity", m.in.: Bounce, Deer Dance, Forest, Jet Pilot, Needles, Prison Song, Psycho, Science, Shimmy, Toxicity. Toxicity to druga płyta zespołu System of a Down z 2001 roku. Została on wyprodukowana przez przez Ricka Rubina. Album został bardzo ciepło przyjęty, a na świecie sprzedano ok. 6,5 miliona kopii.


Our matching folio to the long-awaited sophomore release by this Armenian alt-metal outfit features all 14 tunes transcribed note for note with tab, including the huge hit Chop Suey! and: Aerials • ATWA • Bounce • Deer Dance • Forest • Jet Pilot • Needles • Prison Song • Psycho • Science • Shimmy • Toxicity • X. Includes a cool full-page photo of the band.


Lista utworów:
Aerials (System Of A Down)
ATWA (System Of A Down)
Bounce (System Of A Down, Thousand Foot Krutch)
Chop Suey! (System Of A Down)
Deer Dance (System Of A Down)
Forest (System Of A Down)
Jet Pilot (System Of A Down)
Needles (System Of A Down)
Prison Song (System Of A Down)
Psycho (System Of A Down)
Science (System Of A Down)
Shimmy (System Of A Down)
Toxicity (System Of A Down)
X (System Of A Down)

Okładka: No Doubt, Rock Steady

cena 146,95 zł.


nuty.pl

No Doubt
Rock Steady

Ilość stron:92
Format:220 x 300
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), teksty, akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060794

Publikacja zawiera utwory zespołu No Doubt. Zespół został założony w 1977 roku w dzielnicy Bronx przez dwóch B-boy’i :Jimmy D i Jojo. Rozpoczynając tworzenie składu nie mieli pojęcia że kiedyś ogarną tym cały świat. Tylko najlepsi tancerze mieli możliwość przyłączenia się do ekipy. Mieli współkonkurentów do tańca w każdej dzielnicy Nowego Yorku i na jednego współkonkurenta przypadało 10 młodych dzieciaków pragnących dostać się do ekipy. Lecz to nie było łatwe, gdyż aby mianować się członkiem Rock Steady Crew trzeba było stoczyć bitwe jeden na jeden z jednym z członków Rock Steady. Trzeba było wywrzeć wrażenie na ekipie lecz niewielu to się udało.


Matching folio to the spunky 2001 release featuring the smash hit Underneath It All as well as: Detective • Don't Let Me Down • Hella Good • Hey Baby • In My Head • Making Out • Platinum Blonde Life • Rock Steady • Running • Start the Fire • Waiting Room. This folio features both guitar and bass transcriptions with tab.


Lista utworów:
Hella Good (No Doubt)
Underneath It All (No Doubt, Pillar)
Making out
Underneath Ir All
Decective
Don't Let Me Down
Start The Fire
Running
In My Head
Platinum Blonde Life
Waiting Room
Rock Stedy

Okładka: Spears Britney, My Prerogative

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Spears Britney
My Prerogative

angielski My Prerogative


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Gitara lub Głos wokalny lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Spears Britney
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061031

Publikacja zawiera wybrane utwory Britney Spears z jej nowego krążka ,,My Prerogative".
Kariera Britney Spears stanowi niemal wzorcowy przykład, jak muzyczny showbiznes potrafi bezbłędnie wykreować nowego idola fanów muzyki. Jakkolwiek krytykować amerykańską nastolatkę, trzeba przyznać, że na swój sukces pracowała bardzo długo. Już w wieku 8 lat wstąpiła do "Mickey Mouse Club". Po trzech latach doskonalenia tańca oraz gry aktorskiej w Nowym Jorku, przyjęto ją do wymarzonego show Disneya.Gdy Britney osiagnęła wiek, który już nie predysponował jej do przygody z dziecięcymi spektaklami, wróciła na Wschodnie Wybrzeże, mając za cel zrobienie kariery piosenkarskiej równej osiągnięciom Mariah Carey czy Whitney Houston. Biorąc do współpracy doświadczonych producentów nie spodziewała się pewnie, że zwróci na siebie uwagę milionów osób już pierwszym singlem "Baby One More Time". Taki też tytuł nosiła jej debiutancka płyta z 1999 roku. Kilka miesięcy później podczas MTV Music Awards w Dublinie zgarnęła statuetki we wszystkich kategoriach, w których była nominowana. Nie zaszkodziły jej nawet plotki o powiekszeniu biustu czy pyskówki na łamach prasy toczone z inną popową gwiazdką, Christiną Aguilerą. Kolejny album młodej wokalistki, "Oops... I Did It Again", pozwolił Britney na utrzymanie wypracowanej pozycji.


17 songs from today's top pop princess, including: ...Baby One More Time • Boys • I'm a Slave 4 U • I'm Not a Girl, Not Yet a Woman • Me Against the Music • Oops!... I Did It Again • Stronger • Toxic • (You Drive Me) Crazy • and more.


Lista utworów:
(You Drive Me) Crazy (Britney Spears)
...Baby One More Time (Britney Spears, Travis)
Boys (The Beatles, The Shirelles)
Do Something (Britney Spears)
Everytime (Britney Spears, Jeremy Camp)
I'm A Slave 4 U (Britney Spears)
I'm Not A Girl, Not Yet A Woman (Britney Spears)
I've Just Begun Having My Fun (Britney Spears)
Lucky (311, Britney Spears, Melissa Etheridge)
Me Against The Music (Britney Spears featuring Madonna)
My Prerogative (Bobby Brown, Britney Spears)
Oops!...I Did It Again (Britney Spears)
Outrageous (Britney Spears)
Overprotected (Britney Spears)
Sometimes (Britney Spears, Clay Davidson, The Carpenters)
Stronger (Britney Spears)
Toxic (Britney Spears)

Okładka: Woźniakowska Anna, Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim

cena 30,45 zł.


nuty.pl

Woźniakowska Anna
Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim

polski Trzeba umieć marzyć. Rozmowy z Markiem Stachowskim


Ilość stron:160
Format:140 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061712

"Mojego Interlokutora poznałam w 1959 roku w legendarnej dziś Państwowej Średniej Szkole Muzycznej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 11. Łączy nas wspólne próby chóru i koncerty, które w życiu szkoły odgrywały ważną rolę integrującą, dzieliła różnica wieku - w tym okresie życiowego doświadczenia ogromna.
Po kilku latach spotkaliśmy się w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej i odtąd, choć główną płaszczyzną naszego porozumienia była muzyka, nie brakowało w naszych kontaktach zwykłej ludzkiej sympatii, z upływem czasu coraz głębszej, tym bardziej, że należeliśmy do tego samego pokolenia, które chwilami ze zdziwieniem spogląda na otaczający nas dzisiaj świat...
W niniejszej książce nie ma muzykologicznych analiz kompozycji Marka Stachowskiego ani pełnego opisu Jego drogi twórczej i życiowej. Jest zapis luźnych, niespiesznych rozmów o życiu wijących się meandrami, pełnych przeskoków tematycznych oraz powrotów do głównego wątku, rozmów prowadzonych przy kawie i kremówce przez dwoje ludzi, których połączyła miłość do muzyki, a także blisko pięćdziesięcioletnia zażyłość."
Anna Woźniakowska


Okładka: Debussy Claude, D'Annunzio Gabriele, Le Laurier Blessé

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Debussy Claude, D'Annunzio Gabriele
Le Laurier Blessé

polski Ranna Laurel
angielski The Wounded Laurel
francuski Le Laurier Blessé


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, francuska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063987

Publikacja zawiera transkrypcję czwartej części cyklu preludiów zatytułowanego: "Le Martyre de Saint Sébastien".
Claude Debussy (1862 - 1918) był wrażliwy na zmysłowe działanie sztuki. Mówił, ze trzeba szukać dyscypliny w niezależności, a nie w przedawnionej filozofii. W nowej sztuce nie chodziło o realny kształt, lecz o wrażenie, jakie ona wywołuje. W muzyce Debussy zmienił stosunek do formy dzieła, faktury. Inaczej traktował także instrumenty - stosował tłumiki, nietypowe rejestry i zaskakujące zestawienia).



Lista utworów:
Le Laurier Blessé (Debussy C.)

Okładka: Debussy Claude, Suite Bergamasque

cena 86,95 zł.


nuty.pl

Debussy Claude
Suite Bergamasque

francuski Suite Bergamasque


Ilość stron:30
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, włoska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Demus Jörg
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064023
Produkty podobne:Debussy Claude - Suite Bergamasque

Claude Debussy (1862 - 1918) był wrażliwy na zmysłowe działanie sztuki. Mówił, ze trzeba szukać dyscypliny w niezależności, a nie w przedawnionej filozofii. W nowej sztuce nie chodziło o realny kształt, lecz o wrażenie, jakie ona wywołuje. W muzyce Debussy zmienił stosunek do formy dzieła, faktury. Inaczej traktował także instrumenty - stosował tłumiki, nietypowe rejestry i zaskakujące zestawienia).

The composition of the Suite bargamasque can be placed in the year 1890, closely following that of several piano works on a smaller scale and of little artistic importance: Revier, Ballade (slave), Danse, Valse romantique, Nocturne, Mazurka. But unlike most of these pieces d'occasion the Suite bermasque remained locked in the composer's drawer for over fifteen years. Not until 1905 did he decide to publish it, after having revised the original draft.

Lista utworów:
Suite bergamasque (Debussy Claude)

Okładka: Debussy Claude, Hommage a S. Pickwick Esq.

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Debussy Claude
Hommage a S. Pickwick Esq.

francuski Hommage a S. Pickwick Esq.


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064452

Utwór fortepianowy z kolekcji zbioru Preludiów Claude Debussy'ego. Debussy mówił, ze trzeba szukać dyscypliny w niezależności, a nie w przedawnionej filozofii. W nowej sztuce nie chodziło o realny kształt, lecz o wrażenie, jakie ona wywołuje. W muzyce Debussy zmienił stosunek do formy dzieła, faktury. Inaczej traktował także instrumenty - stosował tłumiki, nietypowe rejestry i zaskakujące zestawienia).



Lista utworów:
Hommage a S. Pickwick Esq. (Debussy Claude)

Okładka: Johnson Gail, Dictionary of Keyboard Grooves

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Johnson Gail
Dictionary of Keyboard Grooves

polski Słownik rutynowych zagrywek na instrumentach klawiszowych - Komplet materiałów źródłowych dla pętli, szablonów i sekwencji we wszystkich popularnych stylach
angielski Dictionary of Keyboard Grooves - The Complete Source for Loops, Patterns and Sequences in All Popular Styles


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064930

Zbiór "grooves" dla instrumentów klawiszowych w stylach funk, jazz, latin, reggae, R&B i wielu innych. Grooves tłumacząc dosłownie znaczy rutyna - jednak mało osób potrafi odpowiedzieć na pytanie czym jest groove w muzyce jazz'owej czy pokrewnej i tak naprawdę nie ma encyklopedycznego wyjaśnienia tego terminu. Groove jest to rytmika, pulsacja, melodyka i jeszcze coś, czego słowami opisać się nie da, coś co trzeba zbadać empirycznie, doświadczyć samemu, a po czym od razu rozpoznajemy, że to co słuchamy jest jazz'em, funky', reggae czy też innym pokrewnym gatunkiem. Do publikacji dołączona jest płyta CD z nagranymi wykonaniami wzorcowymi zamieszczonych przykładów oraz plikami midi będącymi odpowiednikami ścieżek audio.


The first comprehensive source for keyboard grooves complete with transcriptions and tips on loop construction! Covers: dance, funk, jazz, Latin, reggae, R&B and rock 'n' roll grooves. All loops are fully scored and fully compatible with all samplers and recording software. This book/CD pack can serve as a sample library or a style manual for keyboardists who want to learn new patterns. The CD is filled with keyboard grooves that can be sampled and looped in a groove and includes MIDI files that can be edited (as far as tempo & key), then used in songs, as play-along tracks, or as a learning tool for knowledge of voicing and style. Files are in .wav audio and MIDI format. The book includes sampling tips, notation for all grooves, and much more helpful info.


Spis treści:

Introduction
Dance Grooves
Funk Grooves
Jazz Grooves
Latin Grooves
Reggae Grooves
R&B Ballads
Rock 'n' Roll Piano
About the Author

Okładka: Stachowski Marek, Recitativo e preghiera na wiolonczelę i fortepian

cena 35 zł.


nuty.pl

Stachowski Marek
Recitativo e preghiera na wiolonczelę i fortepian

polski Recitativo e preghiera na wiolonczelę i fortepian
angielski Recitativo e preghiera for cello and piano
niemiecki Recitativo e preghiera für Violoncello und Klavier
francuski Recitativo e preghiera pour violoncelle et piano


Ilość stron:16 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066167

„Recitativo e preghiera” kompozycja Marka Stachowskiego powstała w 1999 r., poświęcona „Pamięci Żony” istnieje w dwóch wersjach: pierwotnej na wiolonczelę solo i fortepian oraz na wiolonczelę solo i orkiestrę smyczkową. Poniższe słowa kompozytora, zamieszczone w nocie programowej przy okazji wykonania utworu na wiolonczelę i orkiestrę smyczkową podczas 12. Dni Muzyki Kompozytorów Krakowskich (2000), śmiało można odnieść także do wersji pierwotnej ze względu na wspólny materiał dźwiękowy, środki wyrazu czy charakter utworu. W obu wersjach partia wiolonczeli solo jest niezmieniona. "„Recitativo e preghiera” na wiolonczelę i orkiestrę smyczkową skomponowane pod koniec ubiegłego roku jest utworem bardzo osobistym. Wewnętrzna potrzeba zadumy i refleksji nad sprawami ostatecznymi narzuciły prostotę zakomponowania utworu, co wyraziło się w maksymalnym ograniczeniu środków techniki kompozytorskiej, zwłaszcza w głównej modlitewnej części utworu poprzedzonej wstępem o charakterze recytatywnym”.

Marek Strachowski's Recitativo e preghiera, written in 1999 and dedicated to the memory of his wife, exists in two versions: the original for solo cello and piano and another for solo cello and string orchestra. Both works are available from PWM Edition in published form (for cello and piano) and ou hire (full score and parts).
The composer's words, quoeted below and taken from the programme of the 12th Days of Cracow Composers' Music, when the work was performed in its second version, also apply to the original version on account of its common sound material, means of expression and the character of the work. In both versions the cello part is the same.
"Recitativo e preghiera for cello and string orchestra, composed at the end of last year is a very personal work. The inner need for meditation and relection on the last things dictated the simplicity of the compositional plan, which manifested itself in the extreme limitation of the use compositional techniques, especially in the main, prayerful part of the work following the introduction which is recitative - like in nature".

Lista utworów:
Recitativo e preghiera (Stachowski Marek)

Okładka: Suzuki Shinichi, Suzuki Violin School, Vol. 1

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Suzuki Shinichi
Suzuki Violin School, Vol. 1

polski Szkoła gry na skrzypcach Suzuki, z. 1
angielski Suzuki Violin School, Vol. 1


Ilość stron:32
Format:215 x 280
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, japońska
opisów: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, japońska
tytułów utworów: angielska, japońska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067003
Produkty podobne:Cerone David - Suzuki Violin School 2 (Cd)
Cerone David - Suzuki Violin School 4 (Cd)
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Piano Accompaniments, Volume 3
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 2
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 3
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Vol. 4
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School, Violin Part, Volume 5
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part Volume 8
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part, Vol. 6
Suzuki Shinichi - Suzuki Violin School: Violin Part, Volume 9

Szkoła gry na skrzypcach Schinichi Suzukiego opiera się na przekonaniu, że dzieci mogą się nauczyć muzyki tak samo jak pierwszego języka, poprzez powtarzające się słuchanie. Trzeba je jednak wspomagać instrukcjami nauczyciela wyszkolonego w nauczaniu tą metodą, zajęciami grupowymi 1-2 razy w tygodniu oraz zaangażowaniem rodziców i zachęcaniem dziecka do rozwoju.

The Suzuki philosophy is based upon the idea that children can learn music in the same manner they do their native language, through repetitive listening. This listening is then followed up with 1) Individual Instruction with a trained Suzuki teacher 2) Group lessons on a bi-weekly / weekly basis 3) Parent Involvement 4) Encouragement. Students begin lessons as early as two years old and through repetition of small and enjoyable steps begin building a music vocabulary.

Lista utworów:
Twinkle Twinkle little star variations (Suzuki Schinichi)
Lightly row (folk song)
Song of the wind (folk song)
Go tell aunt rhody (folk song)
O come, little children (folk song)
May song (Bayly T. H.)
Allegro (Suzuki Schinichi)
Perpetual Motion (Suzuki Schinichi)
Allegretto (Suzuki Schinichi)
Andantino (Suzuki Schinichi)
Etude (Suzuki Schinichi)
Minuet 1 (Bach J. S.)
Minuet 2 (Bach J. S.)
Minuet 3 (Bach J. S.)
The Happy Farmer (Schumann R.)
Gavotte (Gossec F. J.)

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Kolago Barbara, Piosenki do walizek i plecaków

cena 36,95 zł.


nuty.pl

Kolago Barbara
Piosenki do walizek i plecaków

polski Piosenki do walizek i plecaków


Ilość stron:108
Format:210 x 297
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty + 2 płyty CD
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćdostawa w ciągu 30 dni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080817

Śpiewnik z nutami i funkcjami harmonicznymi jednej z najpopularniejszych Autorek piosenek dla dzieci, znanej z audycji w Polskim Radiu, Telewizji, a przede wszystkim znanej przedszkolakom i uczniom. Zabiór zawiera ok. 60 najpiękniejszych piosenek do tekstów wybitnych Autorów, m.in.: Doroty Gellner, Anny Bernat, Haliny Cenarskiej i Elżbiety Szeptyńskiej. Są to piosenki na różne okazje, związane z kalendarzem szkolnym i życiem dziecka. Ilustracje przyjazne dzieciom, do publikacji dołączone są dwie płyty CD z akompaniamentem z melodią – nie trzeba umieć grać, żeby śpiewać.

Barbara Kolago - jedna z najwybitniejszych i najbardziej znanych kompozytorek piosenek dla dzieci. Jest absolwentką Wydziału Wychowania Muzycznego Akademii Muzycznej w Warszawie.Już w czasie studiów pracowała z dziećmi, ucząc rytmiki w przedszkolach i przedmiotów muzycznych w Szkołach Muzycznych I stopnia. W 1970 r. rozpoczęła pracę w Polskim Radiu jako redaktor audycji muzycznych dla dzieci pod kierunkiem prof. Lecha Miklaszewskiego. Pozostając na tym stanowisku ponad 20 lat przyczyniła się do rozwoju i popularyzacji muzyki komponowanej specjalnie dla młodych słuchaczy oraz do większego udziału w audycjach radiowych utalentowanych dzieci i wokalnych wybitnych zespołów dziecięcych.

Od wielu lat komponuje piosenki dla dzieci śpiewane w przedszkolach, szkołach, drukowane w podręcznikach szkolnych - głównie do tekstów poetek Doroty Gellner i Anny Bernat.
Od 1989 prowadzi społecznie zespół wokalno-taneczny Chochliki. Dzieci te występowały w audycjach radiowych i programach telewizyjnych, na koncertach w kraju i zagranicą, popularyzując polskie piosenki dla najmłodszych. Zespół nagrał kasety i płyty z kolędami, piosenkami ludowymi i rozrywkowymi.

Barbara Kolago jest również autorką wielu audycji radiowych, m.in. Abecadło z pięciolinii i telewizyjnych. W roku 1992 rozpoczęła pracę jako redaktor programów dziecięcych w telewizji Polonia, gdzie pracowała do końca 2006 roku. Współtworzyła popularny wśród młodzieży program Tęczowy Music Box, a dla widowni polonijnej m.in. Polskie ABC i Na polską nutę. W 2007 roku, w programie I Polskiego Radia prowadziła naukę piosenek do tekstów Anny Bernat w audycji Radio dzieciom.

Jest członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Od wielu lat działa też na rzecz dzieci jako sekretarz prasowy w Międzynarodowej Kapitule Orderu Uśmiechu.

Za działalność artystyczną dla dzieci i młodzieży, za osiągnięcia w tworzeniu muzyki i wychowaniu muzycznym dzieci w Programach Oświatowych Polskiego Radia, Barbara Kolago otrzymała Nagrodę Prezesa Rady Ministrów w ( 1982). Kompozytorka jest także Kawalerem Orderu Uśmiechu, który otrzymała w 2007 r. na wniosek dzieci ze środowisk polonijnych, m.in z Niemiec, Litwy, Ukrainy, Białorusi i Polski.


Spis treści:

Piosenki przedszkolne
Popatrzcie na jamniczka
Niedźwiadki niejadki
Kolorowe kapelusze
Zając malowany
Poczytaj mi babciu, dziadku
Wesołe czyścioszki
Wełniana bajka
Jesienna piosenka
Piłka Oli
Pomaluję cały świat
Piosenka o myciu zębów
Kocie plotki
Malarz mróz
Kto tu mieszka?
Kwiatki - bratki
Hej, poleczko
Kołysanka w koroneczkach i falbankach
Kocie Mruczanki
W deszczowych kropkach
-
Piosenki dla klas 1-3
Śnieżne motyle
Leśni przyjaciele
Piosenka do walizek i plecaków
Świat to wielka tajemnica
Z górki na pazurki
Grajmy w kasztany
Chodźmy do parku
Polny strach
Płyniemy żaglówką
Zbieramy muszelki
Wesołego Alleluja
Zagram dzieciom
Domek dla szpaków
Poczytaj mi, mamo, tato
Książka - przyjaciel
Piosenka o marzeniach
Dino, dino, dinozaury
Chodźmy na spacer
Zielona Półnutka
Śnieżne wianki
Na strunach igieł
Świąteczne drzewko
Deszczowy walczyk
Kołysanka Półnutki
Mój przyjaciel
Kolorowe chwilki
Zimowe czary
Podwórkowy młyn
Dzwonią sople
Mikołajkowy Dzień
Śnieżny walczyk
Walizka pełna bajek
-
Piosenki dla klas 4-6
Zdrowa piosenka
Kokarda na dobry humor
Walczyk pod akacją
Kołysz nas, Ziemio
Groźna - Woźna
Kochaj tę ziemię, Panie
Jesteśmy dziećmi Ziemi
O Warsie i Sawie
O mikołaju Koperniku
Przymierzamy nowe piórka
Wywołuję wiosnę
Kula serc
Roześmiana piosenka
Dzień na sportowo
Piosenka o latawcach

Okładka: , Rozśpiewany szkolny rok z.10, Do widzenia, szkoło!, Piosenki na pożegnanie roku szkolnego

cena 10,95 zł.


nuty.pl

Rozśpiewany szkolny rok z.10, Do widzenia, szkoło!, Piosenki na pożegnanie roku szkolnego

polski Rozśpiewany szkolny rok z.10, Do widzenia, szkoło!, Piosenki na pożegnanie roku szkolnego


Ilość stron:28
Format:130 x 190
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:śpiewnik
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Węcowski Jan, Chamski ks. Hieronim, Bergandy Lidia, Mokrzyc Michał
Kod produktu:NPL080911
Produkty podobne: - Rozśpiewany szkolny rok z. 1, Dzień dobry, szkoło!
- Rozśpiewany szkolny rok z. 11, Wakacyjny pociąg!, Piosenki na wakacje
- Rozśpiewany szkolny rok z. 2, Piosenki na drogę!
- Rozśpiewany szkolny rok z. 3, Sing along! Piosenki w języku angielskim
- Rozśpiewany szkolny rok z. 3a, Sing along! Piosenki w języku angielskim
- Rozśpiewany szkolny rok z. 4, Sing mit uns! Piosenki w języku niemieckim
- Rozśpiewany szkolny rok z. 5, Chante avec nous! Piosenki w języku francuskim
- Rozśpiewany szkolny rok z. 6, Asy pierwszej klasy, Satyryczne piosenki szkolne
Mokrzyc Michał - Rozśpiewany szkolny rok z. 6a, Asy pierwszej klasy, Scenariusz do widowiska słowno-muzycznego
- Rozśpiewany szkolny rok z. 7, Pomóżmy odrodzić się ziemi, Piosenki ekologiczne
- Rozśpiewany szkolny rok z. 8, Radosny rytm kolędy, Pastorałki i kolędy
- Rozśpiewany szkolny rok z. 9, Dajcie zakwitnąć marzeniom!, Piosenki na "Dzień Dziecka"
- Rozśpiewany szkolny rok z.10, Do widzenia, szkoło! - akompaniamenty na płycie CD
- Rozśpiewany szkolny rok z.12, Nasza rodzinka, Piosenki o rodzinie
- Rozśpiewany szkolny rok z.13, Dzień rodzinki
- Rozśpiewany szkolny rok z.14, Przeboje najmłodszych cz. 1
- Rozśpiewany szkolny rok z.15, Przeboje najmłodszych cz. 2
- RSR 01 CD Dzień dobry, szkoło!
- RSR 02 CD Piosenki na drogę. Piosenki o ruchu drogowym.
- RSR 03 CD Sing along! Piosenki w języku angielskim.
- RSR 03a CD Sing along! Piosenki w języku angielskim.
- RSR 04 CD Sing mit uns! Piosenki w języku niemieckim.
- RSR 05 CD Chante avec nous! Piosenki w języku francuskim.
- RSR 06 CD Asy pierwszej klasy. Satyryczne piosenki szkolne.
- RSR 07 CD Pomóżmy odrodzić się ziemi. Piosenki ekologiczne.
- RSR 08 CD Radosny rytm kolędy. Pastorałki i kolędy.
- RSR 09 CD Dajcie zakwitnąć marzeniom! Piosenki na "Dzień Dziecka".
- RSR 11 CD Wakacyjny pociąg
- RSR 12 CD Nasza rodzinka
- RSR 13 CD Dzień rodzinki
- RSR 14 i 15 CD Przeboje najmłodszych
- RSR 16 CD Piętnaście kolęd
- RSR 17 CD Ada, co podpowiada
- RSR Dzieci CD 01
- RSR Dzieci CD 02
- RSR Dzieci CD 03

Dziesiąty zbiorek - "Do widzenia szkoło" zawiera dziesięć piosenek dla dzieci. Wszystkie piosenki tematycznie związane są z końcem roku szkolnego. Ich teksty dotyczą pożegnania profesorów, szkoły oraz powitania lata. Utworki mają nieskomplikowane podziały rytmiczne, łatwe melodyczne następstwo dźwięków, przez co mogą być śpiewane zarówno przez starsze jak i najmłodsze dzieci. Nad pięciolinią z głosem melodycznym do śpiewania umieszczono symbole akordów, pozwalających na odtworzenie akompaniamentu do piosenek na instrumentach klawiszowych i gitarze.


Lista utworów:
Do widzenia, szkoło (Mokrzyc M.)
List do słońca (Mokrzyc M.)
Poszedł Bolek na wagary (Mokrzyc M.)
Szkolny bal (Mokrzyc M.)
To zrobiły krasnoludki (Farel J.)
Trzeba kochać wszystkich ludzi (Remi R.)
Wielki szkolny bal (Mokrzyc M.)
Zaproszenie do podróży (Chmielowski J.)
A wszystkiemu winien pech (Górski M.)
Do widzenia, profesorze (Patuszyński Wł.)

Okładka: Tomaszewski Mieczysław, Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.

cena 51,45 zł.


nuty.pl

Tomaszewski Mieczysław
Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.

polski Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.


Ilość stron:432
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081600

Dwie idee kierunkowe przenikają świadomość twórczą Pendereckiego, który daje im wyraz w swojej poetyce - tak tej eksplikowanej z uniwersyteckich katedr, jak i tej stosowanej w kompozytorskiej praktyce. Pierwsza dotyczy języka i można ją streścić jako: potrzeba syntezy. Syntezy języków wielu, dawnych i nowych, choćby najbardziej dziwiących się sobie. (...) Druga z idei kierunkowych otrzymała postać metafory. Penderecki znalazł dla niej formułę biblijną: arka. Jeśli świata sztuki nie można uzdrowić, zawrócić z drogi prowadzącej ku samozniszczeniu, to trzeba chociaż ocalić to, co posiada on najcenniejszego. Przenieść z dawnego millenium - w nowe - wartości trwałe, niezniszczalne. Kompozytor jest w tym konsekwentny, a w przedstawianiu problemu obrazowy: „Już od dawna myślę o potopie i konieczności zbudowania arki”.


Spis treści:

INTERPRETACJE I EGZEGEZY
Znaczące spotkania i druga pełnai
Z nowym wiatrem w żaglach
W zadumaniu nad dramatem egzystencji I Koncert skrzypcowy
"Źródło trudnej nadziei" Raj utracony
Snucie przerwanego niegdyś wątku II Symfonia "Wigilijna"
Raj odnaleziony: Lusławice
"Racz nam wrócić, Panie" Te Deum
Żywioł dźwięku w zamyśleniu II Koncert na wiolonczelę i orkiestrę /Koncert na altówkę i orkiestrę
"Trzeba dać świadectwo" Polskie Requiem
Smuga cienia
W cieniu historii
Ekumeniczny taniec śmierci Czarna maska
Gesty przyjaźni i akt pamięci Per Slava/Largo/Pieśń Cherubinów/Cadenza per viola solo/Prelude/Veni Creator/Benedicamus Domino/Benedictus/Der unterbrochene Gedanke
Symfonia "monachijska": pandemonium wywiedzione z jednego dźwięku III Symfonia
Gorzkie zamyślenie nad paradoksami historii:Symfonia "paryska" IV Symfonia
Postmodernisryczne błazeństwo? Ubu Rex
Symfonia "koreańska" czyli patos cierpienia i emfaza zwycięstwa V Symfonia
W stronę claritas
Musica ludens Trio smyczkowe/Sinfonietta
Intonacje bukoliczne Koncert na flet i orkiestrę kameralną
Ucieczka w prywatność? Kwartet na klarnet i trio smyczkowe
Odnawianie gatunków Divertimento/Serenada na orkiestrę smyczkową
Rozmowa z samym sobą II Sonata na skrzypce i fortepianem
"Moja musica domestica" Sekstet
Trzecia pełnia:muzyka ery intertekstualnej
Przemiany lirycznego piękna II Koncert na skrzypce i orkiestrę "Metamorfozy"
Psalmy na nowo odczytane "Siedem bram Jerozolimy" VII Symfonia
Musica adhaerens Agnus Dei/dwa hymny/trzy fanfary
Wyznanie wiary bardzo osobiste Credo
Muzyka dla przyjaciół Concerto grosso
Nowojorska rapsodia Koncert fortepianowy"Zmartwychwstanie"
W zamyśleniu wśród swoich drzew VIII symfonia "Pieśni przemijania"
Nostalgiczna refleksy pamięci Koncert na róg i orkiestrę "Winterreise"
Podróż sentymentalna III Kwartet smyczkowy "Kartki z niezapisanego pamiętnika"
ZAMYSLENIA I REFLEKSJE
Na bliższsym i dalszym horyzoncie
Od "Bramy raju" do "Fedry"
W kręgu niezapisanych symfonii i pieśni Trzy pieśni chińskie
Jasełka o kadisz Benedictus/Kaczka pstra/Kadisz
W świecie wartości
"Otwieranie drzwi za sobą"
"Wchłonąć wszystko, co zaistniało"
Odzyskanie raju
Wykaz utworów
Bibliografia
Indeks utworów Krzysztofa Pendereckiego
Spis przykładów nutowych
Spis ilustracji
Indeks nazwisk

Okładka: Gąsiorowska Małgorzata, Kisielewski

cena 49 zł.


nuty.pl

Gąsiorowska Małgorzata
Kisielewski

polski Kisielewski


Ilość stron:336
Format:140 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083126

Stefan Kisielewski – publicysta, prozaik, krytyk muzyczny, polityk i… kompozytor! Prawdę o Kisielewskim – kompozytorze postanowiła pokazać Małgorzata Gąsiorowska w pierwszej monografii artysty wydanej nakładem Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Kisiel znany wszystkim jako mistrz felietonu, autor „Dzienników” oraz zaangażowany polityk w głębi ducha był zawsze artystą. Artystą kompozytorem! Jak w każdej dziedzinie swojego życia i tu nie uznawał kompromisów. Tworząc, ucząc, komentując muzykę zawsze starał się być w zgodzie z przyjętym własnym widzeniem świata. Był twórcą powojennego Ruchu Muzycznego, autorem bestsellerowych książek o muzyce, świetnym pedagogiem i awangardowym kompozytorem. Pod koniec swojego życia zwierzył się synowi: „Wiesz, wczoraj z nudów liczyłem swoje utwory. Jest ich sto. I wymienił płynnie kolejne kompozycje solowe, kameralne, orkiestrowe, balety, muzykę filmową, śpiewogry”. Książka ukazała się dokładnie w setną rocznicę urodzin kompozytora.




Spis treści:

Muzyka to wielka, wyrozumiała i wierna przyjaciółka
Rozmawiać trzeba nawet z diabłem
Rzeczywiście romantyzm ani w życiu, ani w sztuce nie bardzo mi odpowiada
Okaże się, że te trochę lat, które żyłem do roku 1939, to będą jedyne lata nie spędzone w domu wariatów
Wykaz twórczości
Bibliografia
Indeks utworów o pism Stefana Kisielewskiego
Spis przykładów nutowych
Spis ilustracji
Indeks osób i tytułów

Okładka: , Zagraj to sam 2013/ III kwartał

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2013/ III kwartał

polski Zagraj to sam 2013/ III kwartał


Ilość stron:35
Format:285 x 200
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083550

Kolejne wydanie kwartalnika Zagraj to sam - Przeboje w zapisie nutowym - III/2013 (224) a w nim nuty na keyboard 12 utworów polskiej muzyki rozrywkowej. Nuty na keyboard, linia melodyczna zapisana na jednej pięciolinii dla prawej ręki z podpisanymi symbolami akordów dla lewej ręki. Dodatkowo tekst z nadpisanymi symbolami akordów + diagramy akordów klawiszowych i gitarowych.


Lista utworów:
Bo to się zwykle tak zaczyna- Bohdan Łazuka
Człowieczy los- Anna German
Buena- Blue Cafe
Co tym królu złoty- Monika Borys
Dobranoc oczka zmróż- piosenka Szczepka i Tońka z filmu "Włóczęgi"
Malaguena- Sława Przybylska
Nie powiem jak- Honorata Skarbek Honey
Symetryczno-liryczna- Enej
Wierzę w lepszy świat- Bracia
Taki cód i miód- Danuta Błażejczyk
W życiu trzeba zawsze wolnym być- Marek Jackowski
Wszystkiego na raz- Liber i Natalia Szroeder

Okładka: , Złote przeboje lata 20-te, 30-te część 3

cena 34 zł.


nuty.pl

Złote przeboje lata 20-te, 30-te część 3

polski Złote przeboje lata 20-te, 30-te część 3


Ilość stron:36
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084089

Złote przeboje lata 20-te, 30-te część 3 stanowi zbiór 15 utworów polskiej muzyki rozrywkowej w większości filmowej z okresu międzywojennego XX wieku, opracowane na keyboard wraz z tekstami i diagramami akordów klawiszowych i gitarowych.


Lista utworów:
A JA SOBIE GRAM NA GRAMOFONIE - Mieczysław Fogg
CZY PANI MIESZKA SAMA - piosenka z rewii OD A DO Z teatru PERSKIE OKO ; wyk. Zula Pogorzelska
CAŁUJĘ TWOJĄ DŁOŃ MADAME - Aleksander Żabczyński
CZY TUTAJ MIESZKA PANNA AGNIESZKA - piosenka z filmu TRÓJKA HULTAJSKA; wyk. Stanisław Woliński, Stanisław Sielański i Józef Kondrat
DOBRANOC OCZKA ZMRUŻ [KOŁYSANKA TOŃKA] - piosenka Szczepanka i Tońka z filmu WŁÓCZĘGI
NIE KOCHAĆ W TAKĄ NOC TO GRZECH - piosenka z filmu ADA TO NIE WYPADA; wyk. Aleksander Żabczyński i Loda Niemirzanka
PANNA ANDZIA MA WYCHODNE - Tadeusz Faliszewski
REBEKA - piosenka z rewii YO-YO w teatrze MORKIE OKO; wyk. Zofia Terne
SERCE - Tadeusz Faliszewski
SZCZĘŚCIE TRZEBA RWAĆ JAK ŚWIEŻE WIŚNIE - Tadeusz Faliszewski
NIKT MNIE NIE ROZUMIE TAK JAK TY - piosenka z filmu ADA TO NIE WYPADA; wyk. Aleksander Żabczyński
TAK DZIWNIE MI TAK CUDNIE MI - piosenka z filmu PANI MINISTER TAŃCZY; wyk. Tola Mankiewiczówna i Aleksander Żabczyński
TANGO NOTTURNO - Wiera Gran
TYLKO Z TOBĄ I DLA CIEBIE - piosenka z filmu PIŚNIARZ WARSZAWY; wyk. Eugeniusz Bodo
WĄSIK ACH TEN WĄSIK - piosenka z rewii ORZEŁ CZY RESZKA; wyk. Ludwik Sempoliński

cena 39 zł.


nuty.pl

Brzozowski Adam
Sweet Georgia Brown na zespół dixielandowy

polski Sweet Georgia Brown na zespół dixielandowy


Ilość stron:14 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 +2
Format:235 x 305
Opracowanie na:orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Saksofon tenorowy (1)
Trąbka B (1)
Puzon (1)
Gitara basowa (1)
Perkusja (1) lub Banjo
Fortepian (1)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Rusinek Joanna
Redaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084539

Czy warto poznawać standardy jazzowe? Na pewno tak! Przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze – dlatego że granie ich jest najlepszą szkołą jazzu. Dają nam one materiał wyjściowy do ćwiczenia improwizacji, pomagają w doskonaleniu warsztatu muzycznego, uczą historii jazzu. Po drugie – pozwalają bezstresowo realizować się podczas tzw. jam-sessions.
Jam-session to sytuacja na estradzie, podczas której muzycy niegrający ze sobą na co dzień wspólnie wykonują dowolnie wybrany utwór. Wyobraźcie sobie taką sytuację. Znajdujecie się na estra-dzie wśród innych muzyków i ktoś rzuca hasło: „No to co gramy? Może Sweet Georgia Brown?” A Wy nie znacie tego utworu… No i stres, no i wstyd. Nie tylko więc warto, ale wręcz koniecznie trzeba znać standardy, gdy zaczyna się przygodę z jazzem.
Jednym z tych obowiązkowych jest Sweet Georgia Brown. Utwór skomponował w 1925 roku Maceo Pinkard (1897–1962). Autorem tekstu jest Kenneth Casey. W założeniu twórców miała to być piosenka. W latach 20. zaśpiewała ją m.in. Ether Waters, wokalistka i aktorka, nominowana do Oscara za drugoplanową rolę w filmie Pinky. Z czasem kompozycja ta stała się jednym z najchętniej gra-nych standardów jazzowych wykonywanych w wersji instrumentalnej".


Lista utworów:
Sweet Georgia Brown (Brzozowski Adam)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland